Utbytte/Hoegh Autoliners

Slettet bruker
HAUTO 03.03.2022 kl 13:33 543

Hoegh har stabilisert seg på rundt NOK 30, og jeg vil tro den blir liggende her i en liten periode før den går videre oppover. Som nevnt tidligere klarer ikke bilflåten i dag å ta unna alle de volumene som skal fraktes rundt i verden. Vi ser store forsinkelser fra flere havner. Alt ligger til rette for at volumene vil øke utover i 2022, og når kontrakter med bilfabrikantene skal reforhandles nå utover blir raten en helt annen enn det den har vært de siste årene.

Jeg kan ikke forstå annet enn at Hoegh vil tjene mye mer penger utover og i tiden som kommer, og supersyklusen i bilfrakt vil snart starte. Med såpass mye penger som Hoegh nå vil tjene, må de jo på et tidspunkt begynner å betale relativt gode utbytter til sine aksjonærer.

Ser med glede frem til videre guiding i tiden som kommer og gleder meg til å følge med på utviklingen i denne aksjen utover i 2022, 2023 og 2024.

Om noen vet noe rundt utbytter eller har hørt/lest noe så setter jeg pris på tilbakemelding her inne. Lykke til alle Hoegh aksjonærer! Dette blir givende!