SIOFF- Rekyl -Framtidige planer

ITML
08.03.2022 kl 20:07 513

Skjønner ikke så mye av fallet i dag?

SIOFF gjør tiltak for at bedriften selv skal bli mer lønnsom og for at de skal få flere muligheter til å tjene gode penger med å gjøre det mulig å tilby sine offshore tjenester til andre markeder enn det som er avtalt opp mot långivere. Dette får de til ved redomisiliering. Med andre ord skaper de seg selv større inntektsmuligheter og fortjeneste. Dette er et mega positiv tiltak av SIOFF.

Selv om planene deres er å få aksept fra 95% av aksjonærene på tilbudet sitt så har de tenkt til å squeeze ut siste 5% gjennom en forpliktet emisjon. Der har de sikret seg en forpliktelse som tilsvarer at kursen til SIOFF er 6,69 kr og ikke 5,32 som den falt ned til i dag. Regner med en rekyl i morgen?

Hva tenker dere?

Redigert 08.03.2022 kl 20:14 Du må logge inn for å svare
Niel
08.03.2022 kl 20:32 472

Jeg er enig med det og sitter med samme oppfattelse. Når jeg først leste meldingen fra selskapet trodde jeg kanskje jeg var den som hadde misoppfattet meldingen siden kursen falt. Jeg tror noen fikk panikk og at dette roer seg veldig fort når folk flest får en forklaring av selve meldingen fra SIOFF av aksjonærer som kan bryte dette ned til noe mer forståelig for folk flest.

Jeg sitter trygt i SIOFF og tenker at det de gjør nå er flott og fremtidsrettet. Hadde jeg hatt tilgang på mer midler hadde jeg kjøpt mer på kursfallet i dag.
ITML
08.03.2022 kl 22:06 398

Samma her. Har ikke nok midler nå til å kjøpe flere aksjer pt men vurderer å selge IOX aksjene mine får å kjøpe meg mer opp på SIOFF hvis faller fortsetter eller at kursen holder seg rundt 5,32 . Blir spennende dag i morgen for å se om markedet har skjønt hva SIOFF driver med nå.
Redigert 08.03.2022 kl 22:08 Du må logge inn for å svare

Fullstendig irrasjonelt fall. Trodde ikke vi kom til å se fire tallet igjen med de tallene vi får fremover her. Latterlig lav inngang. Økte på nå.

Få noen nye kontrakter nå! Skulle vært 7 kr denne nå men hvem selger på disse nivåene?