Patientsky - 2022 kule ?

Sveinien
PSKY 08.03.2022 kl 23:05 33113

Først og fremst: IKKE kjøp aksjer på bakgrunn av dette innlegget - gjør dine egne undersøkelser og risikovurdering.


Patientsky har jeg fulgt en liten stund. Det har vært en del optimisme rundt den tidligere. Aksjen har tidligere hatt et kursmål på 20kr.


Til tross for dette har den falt enda mer. Fra topp i januar 2021 på kr 16,60 har den falt 85%. Handles nå på ca 2,5 kr.

Det er gjort en del innsidekjøp siste tiden. Disse er gjort på mellom 3-4 kr. Aksjen er oversolgt, som kan være et positivt signal.

Q4 rapport fra 22 februar nevner en del positivt og mulig kommende triggere.

Pågående diskusjoner med over 50 mulige samarbeidspartnere utenlands. De forventer kontraktsigneringer fremover.

Ift til innsidekjøpene gjort siste tiden, kan jo en slutning å trekke være at disse er ganske nærme.

Blir disse annonsert har jeg vanskelig for å tro at ikke kursen endrer retning.


Merk dog at aksjen er pdd i en nedadgående trend, og det er knyttet risiko til denne.
I julen ble den spådd som mulig julekule, jeg klarer ikke å se hva som er endret seg fra juletider, foruten at aksjen har gått ytterliggere ned og handles billigere.


Den handles nå på all time low - og jeg syntes derfor, denne virker spennende, spesielt med tanke på at selskapet selv går ut og promotere kontraktsigneringer. Jeg mener at denne potensielt kan være en doblingskandidat.
BLOODLINE
15.03.2022 kl 17:25 4650

Ta ta kveld du og planlegg hva mer bløff Dere kan dra ut av ræva. Vi andre skal gå gjennom dagens inntekter, også betalingsautomaten til psky, knallgod omsetning idag:)

Fredriksen kvitter seg med sjef, en vanlig sak dette. Enkelte fremstiller dette som spesielt, jeg har tidligere i tråden skrevet om temaet.
Flere her som kjenner på dette med dårlig kjemi skjønner jeg:)

https://finansavisen.no/nyheter/shipping/2022/03/15/7835727/personkjemi-bak-sjefsskiftet-i-avance-gas?internal_source=sistenytt
Redigert 15.03.2022 kl 17:32 Du må logge inn for å svare
Brusselgeren
17.03.2022 kl 11:47 4422

Fortsetter oppgangen som en kule, glad jeg fikk kjøpt litt etter disse innleggene fra Kardemomme.
Bare gått rett opp siden.
Computer64
17.03.2022 kl 14:54 4379

Som en kort oppsummering tenker jeg at jeg bare legger denne her.
BLOODLINE
17.03.2022 kl 15:39 4348

Der er bløffmakeren tilbake med en oppsumering, hvor dum går det an å bli;) Jeg har kledd av hver enkelt av Dere(samme person med flere nck) Amatører, ikke rart dere ble daukjøtt i milliardbutikken til Melin. Bestem deg, du nekter først for at det finnes en Eu plattform og i samme setning sier du at det kun er Melin sin Grasiøse drøm. Merk deg; EU plattformen er særskilt bokført i regnskapet og utviklingen er meldt dette året. Så sitter du og forteller eventyr her inne.

Skjønner at du er bitter og sur som en sitron, men når du blir avkledd gang på gang uten å dokumentere noen ting blir det tynt.
Redigert 17.03.2022 kl 15:41 Du må logge inn for å svare
BLOODLINE
17.03.2022 kl 15:46 4342

Hehe ja aksjen har gått endel siden daukjøttet forsøkte seg med sine bløffer. Vi venter fortsatt på at påstandene underbygges og dokumenteres. Jeg har rapportert dette til Admin i Hegnar og oppfordret ledelsen/Melin til å kontakte hegnar så vi får ut navnene på disse amatørene. Kommer det ikke dokumentasjon på dette skal jeg personlig ta saken videre.
Redigert 17.03.2022 kl 16:20 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
17.03.2022 kl 16:24 4316

Du er fullstendig klar over at Melin er kjent for å bruke frykt og trusler som et verktøy for å oppnå det han vil. At du velger å skrive at samme mann skal hente ut våre navn anser jeg som en trussel fra din side.

Ta det helt rolig. Dokumentasjon er på vei.
BLOODLINE
17.03.2022 kl 16:33 4302

Jeg tar det fullstendig med ro og skal personlig få dette ordnet. Når noen får sitte på et børsforum og bryter reglene skal det følges opp. Jeg har tatt screenshot av det vi trenger så sletting hjelper ikke. At du/dere skriver at dokumentasjon er på vei er bare nok en ny erklæring som gjør alvorlighetsgraden større. Gleder meg til fortsettelsen
Computer64
17.03.2022 kl 16:44 4290

Prøver igjen - vi er forskjellige individer som poster her. Derav forskjellige kallenavn.

Klarer ikke finne et eneste eksemplel at du har kledd av noen andre enn deg selv jeg. Med din øredøvende drukning av denne tråden med argumenter som kunne vært skrevet av psky selv.

Nå kommer det vel flere trusler om avsløring av daukjøttet regner jeg med. 😅
Men den som ler sist ler best.
Alltid.

BLOODLINE
17.03.2022 kl 16:44 4310

Om du mener Melin bruker frykt og trusler og likevel velger å sitte å skrive påstander uten dokumentasjon får du ta oppgjøret. Du har skrevet påstander på et børsforum og bryter klarer regler og føler deg truet!!;) Håper Psky ledelsen tar tak i dette, så kommer nok infoen ut på en måte tenker jeg:)
BLOODLINE
17.03.2022 kl 16:46 4333

Regnet ikke med at du har innsikt til det så det går helt fint;) Dere er avkledd en og en, nå skal saken belyses ser i eposten min her at det er på gang.
Kardemumme
17.03.2022 kl 17:32 4286

Man må bare måpende undres over at denne personen faktisk fortsetter å peise på. Dersom du tror noen blir skremt så må jeg nok skuffe deg. Denne, for psky, tragiske tråden med all sin slibrige språkbruk vil bli din bumerang. Stakkars mann.. om man skulle ha et snev av sympati tilbake etter dette og alt annet de senere år.
Det kommer vel noe rautende svar på denne også :)
BLOODLINE
17.03.2022 kl 17:52 4271

Måp i vei du, er absolutt ikke synd i meg, har et vellykket liv og forretninger. Dere vil nok forstå hva dette handler om om ikke lenge til. Jeg ser frem til fortsettelsen og Du/dere vil nok stå med luen i hånden før du aner det. Jeg kan bekrefte at ting er på gang.
Redigert 17.03.2022 kl 17:53 Du må logge inn for å svare
Computer64
17.03.2022 kl 20:29 4198

Kunne du vist meg til noen kilder hvor dette med eu-plattformen er beskrevet er du snill.
Brusselgeren
18.03.2022 kl 09:21 4086

PSKY går som en kule som vanlig.
Computer64
18.03.2022 kl 09:35 4069

Bloodline: Du som er så opptatt av at alle andre bløffer. Kan du komme med en lenke som viser oss til noe informasjon angående denne eu-plattformen som du hevder er planlagt/eksisterer/etc ?

Brusselgeren: nei.
BLOODLINE
18.03.2022 kl 11:41 4011

Dette må du klare finne ut selv, google pasientsky, om du er gjennomsnittlig databruker finner du både linker og pdf filer som bekrefter dette. Om ikke last ned denne appen og bestill deg en legetime: https://www.patientsky.no/app
Redigert 18.03.2022 kl 11:42 Du må logge inn for å svare
BLOODLINE
18.03.2022 kl 11:46 4001

Ja etter daukjøttet kom inn, har den jo steget endel. Jeg er ikke så opptatt av kursen idag.
Computer64
18.03.2022 kl 12:37 3962

Der var du jo!

Velger selvfølgelig å ikke svare på noe. Det finnes ingenting skrevet om det du hevder. Ingenting!

Uansett, nyt oppgangen på 2%. Er bare ned 30% siden nyttår.




BLOODLINE
18.03.2022 kl 13:14 3932

Da må du nok bestille deg legetime asap, bruk linken jeg la inn til deg. Det tar en person med middels datakunnskap max 1 minutt til å finne link og pdf filer. Står det så dårlig til bør du heller ikke skrive på noen forum.
Redigert 18.03.2022 kl 13:15 Du må logge inn for å svare
Computer64
18.03.2022 kl 13:31 3915

Usj, for en vanvittig irriterende fyr du er. Ikke rart psky går så dårlig.

Det er skrevet om plattform, men eu-plattformen som du kaster rundt deg som et etablert begrep eksisterer ikke. Har aldri eksistert. Og kommer aldri til eksistere andre plasser enn i hodet ditt.
For å hjelp til dette m.m. kan du bestille time på www.helsenorge.no
BLOODLINE
18.03.2022 kl 13:46 3907

https://www.patientsky.no/app er best vet du;) Om du leser hva jeg har skrevet og ennå ikke har fått det med deg må du nesten ta arbeidet med å oppdatere deg. Slik du fremstår virker det for andre lesere at du kommer med udokumenterbare påstander og fremstår mindre kompitent, det står svar på hvitt i dokumentet, EU plattform. Seriøst, er det så lenge siden du ble tuppet ut?
Redigert 18.03.2022 kl 13:51 Du må logge inn for å svare
BLOODLINE
18.03.2022 kl 13:48 3900

Ble tipset om et seriøst forum vedr. Psky. Der er det bekreftet at Psky ville gått med stort overskudd uten satsing på EU plattformen. For oss som ligger endel over gjennomsnittet på kompetanse forstår jo hva det betyr i et vekstselskap:)
Redigert 18.03.2022 kl 13:52 Du må logge inn for å svare
Computer64
18.03.2022 kl 14:26 3871

Igjen og igjen og igjen. Bare oppgulp og rør.
Den kompitansen din ser dårlig ut mr.
God hælj.
BLOODLINE
18.03.2022 kl 14:41 3850

Eu plattformen belaster regnskapet regnskapet for 2021, hadde Psky kun satset på Saas i Norge/Finland/Estland ville regnskapet gåtti pluss. Satsingen på dansen i Europe med EU plattformen har kostet mye. Derfor er driftsresultatet midlertidig minus, når plattformen rulles ut varses det store overskudd. Gleder meg på vegne av Psky og ser frem til den inntekstbringende dansen i Europa. Schreem dommen gir store muligheter for Psky sin plattform i Skyen:)
BLOODLINE
18.03.2022 kl 15:29 3770

Hove Total/Pasientsky er en løsning for elektronisk pasientjournal (EPJ), som tilbyr mye ny funksjonalitet for både leger, helsesekretærer og innbyggere.

Systemet er skybasert og frigjør kommunene for kostnader og driftsansvar for kontorenes pasientjournaler. Det er også integrert med HelseNorge – den offentlige portalen for helsetjenester i Norge. Timebestilling kan skje digitalt og kostnadsfritt for alle gjennom å logge seg på pasientportalen/appen Helsenorge eller bruke Pasientsky sin egen pasientportal eller app.
Namdalsregionen er den første regionen i Norge som har gått sammen om en overgang til Pasientsky. Det gamle systemet fra samme leverandør (System X) var utdatert, og en overgang til et skybasert system er høyst nødvendig. Det er en rivende utvikling i Norge innenfor dette feltet med økende behov for at de ulike systemene samhandler. Pasientsky øker mulighetene og potensialet for slik samhandling.
Redigert 18.03.2022 kl 15:30 Du må logge inn for å svare
Tito
18.03.2022 kl 17:06 3736

Gøyal tråd
Håper at dine optimistiske tanker snart vises på aksjekursen
Jeg har kun 100000 aksjer, men surt å sitte med tap. Trøsten må være at jeg ikke er alene å sitte med tap.
Computer64
18.03.2022 kl 17:28 3726

Jeg ville solgt unna alt jeg har. Denne skal videre ned. Mye lengre.

Alt det Bloodline gjør er å poste tull som kunne vært skrevet på den tullete hjemmesiden til psky. Ikke la dere lure. Han er enten Jesper Melin selv, en i ledelsen i psky eller en som har kjøpt seg inn altfor dyrt og prøver å hause aksjen.
Legg merke til at han aldri svarer på noe som helst, men bare poster artikler han har funnet.

Jeg gir ordet videre. Orker ikke dette tullet lengre.
Men merk mine ord - denne skal mye lengre ned.




Kardemumme
18.03.2022 kl 17:52 3711

Det er synd at mange har tapt penger på dette. Sånn er det jo i noterte aksjer, ofte ganske så usikkert hvordan det går. På Euronext i Oslo ser vi jo at det generelt har vært oppblåste priser på mange nykommere. De fleste har falt ganske mye siste halvannet året - psky er blant de som har duppet aller dypest. Risiko er en del av gamet som vi vet.
Det interessante i denne tråden, synes jeg, er at det veives med ganske så grandiose tanker om europeiske danser kombinert med et underlig barnslig språkforåd. Noen av oss har sett denne oppførselen tidligere. Noen som tidligere ansatte der - i ledelse og andre posisjoner, mens jeg med fler har sett det i flere år utenfra, men på nært hold i bransjen. Med dette som bakteppe blir det spesielt for min del å vite at tusenvis av oppkjøpte brukere har sagt opp og valgt andre leverandører - noe denne karen som skriver dansk/norsk i tråden her forsøker å unngå å komme inn på. Selskap oppkjøpt av psky har lekket, og lekker fortsatt, brukere som en sil.
Det er åpenbart at de fleste selskap enkelt kan gå i overskudd noen år dersom man stanser all produktutvikling. Ingen grunn til å understreke det så voldsomt av dansken i tråden her. Det er ingen i dag som kan skippe produktutvikling. Noen overlever slik FOU, noen gjør det ikke - min erfaring gjennom flere tiår er at de som overlever er de som har en sunn bedriftskultur, stabil arbeidsstokk, fornøyde kunder, klarer å vokse organisk, og som generelt kan oppføre seg troverdig og med folkeskikk. Denne voldsomme hausingen kan være morsom å se på - det kan man være enig i. Men når det til de grader bærer preg av selvgodhet og luftslott så blir det mer pinlig enn morsomt til slutt.
Til og med noen lettvinte trusler iblant alle nedlatende ordene kan man se i tråden. Jeg tror de fleste av oss - og de fleste er pasienter - ikke vil ha slike rå tilstander blant leverandører til helsevesenet. Deri ligger nok grunnen til alt bråket som har vært rundt dette selskapet (og andre selskap med samme eier) og den påfølgende kundeflukten.
Kundeflukt og verdiras utløser ingen sympati fra min side - noe det sikkert ville gjort i andre mer normale tilfeller.
BLOODLINE
19.03.2022 kl 10:34 3549

Tull, dette kommer fra Helseplattformen selv, Psky er selvfølgelig integrert som norges størst leverandør av helsetjenester. Les selv:
Hove Total/Pasientsky er en løsning for elektronisk pasientjournal (EPJ), som tilbyr mye ny funksjonalitet for både leger, helsesekretærer og innbyggere.

Systemet er skybasert og frigjør kommunene for kostnader og driftsansvar for kontorenes pasientjournaler. Det er også integrert med HelseNorge – den offentlige portalen for helsetjenester i Norge. Timebestilling kan skje digitalt og kostnadsfritt for alle gjennom å logge seg på pasientportalen/appen Helsenorge eller bruke Pasientsky sin egen pasientportal eller app.
Namdalsregionen er den første regionen i Norge som har gått sammen om en overgang til Pasientsky. Det gamle systemet fra samme leverandør (System X) var utdatert, og en overgang til et skybasert system er høyst nødvendig. Det er en rivende utvikling i Norge innenfor dette feltet med økende behov for at de ulike systemene samhandler. Pasientsky øker mulighetene og potensialet for slik samhandling.

Namdalsregionen er den første regionen i Norge som har gått sammen om en overgang til Pasientsky. Det gamle systemet fra samme leverandør (System X) var utdatert, og en overgang til et skybasert system er høyst nødvendig. Det er en rivende utvikling i Norge innenfor dette feltet med økende behov for at de ulike systemene samhandler. Pasientsky øker mulighetene og potensialet for slik samhandling.

Kjernejournal er en elektronisk tjeneste som inneholder viktige opplysninger om helsen din. Både du som innbygger og helsepersonell har tilgang til informasjonen i denne tjenesten. Blir du akutt syk, har helsepersonell rask og sikker tilgang til opplysningene i din Kjernejournal. Tjenesten er en nasjonal løsning utviklet av Direktoratet for e-helse.

Helsepersonell som arbeider i kommunale institusjoner eller hjemmetjeneste i Namdalen vil nå få mulighet til å bruke Kjernejournal og tilgang til grunnleggende informasjon om pasienter de har ansvar for. Sammen med Værnesregionen er Namdalen første region i Trøndelag som systematisk tar i bruk denne løsningen. Kommunene Flatanger, Namsos, Overhalla, Grong, Namsskogan, Røyrvik, Lierne, Bindal og Leka innfører alle Kjernejournal i «første bølge», mens de resterende vil følge på etter hvert.

En av de viktigste funksjonene i Kjernejournal er å dele kritisk informasjon om pasienten med resten av helsetjenesten. Kritisk informasjon i kjernejournal er helseopplysninger som det kan være avgjørende at helsepersonell kjenner til i en akuttsituasjon. Dette er opplysninger som kan endre valg av undersøkelse, behandling og oppfølging av deg på sykehus.
Redigert 19.03.2022 kl 10:50 Du må logge inn for å svare
BLOODLINE
19.03.2022 kl 10:50 3532

hehe da er vi tilbake til omeletten, du har tydeligvis aldri vært med på å bygge et selskap hverken organisk eller ved fusjoner. Jeg har mye bedriftsøkonomisk erfaring samt over gjennomsnittet på IT. Skribenten her avslører nok engang sin inkompetanse.Psky har vokst år etter år og er Norges største plattform/saas selskap, det er ikke å komme unne. Selskapet har selvfølgelig utfordringer når de bygger selskapet for en milliardindustri, om en ikke skjønner faktorene i et vekstselskap bør en heller ikke uttale seg så skråsikkert. Psky utfordrer markedet og må selvsagt ta inn over seg humper i veien. Heldigvis har selskapet fått ut kranglefantene og kan glattpolere sin strategi enklere og bedre. Når en bygger et selskap med flere ulike løsninger er det selvfølgelig et mål å få disse samlet i en struktur, dette er vanskelig for gutta på gulvet og forstå. Det snakker om kundeflukt, likevel vokser selskapet hvert kvartal og hvert år. Her er det noe daukjøttet ikke forstår og vrir seg med verbale nedlatende kommentarer her inne.

Psky Norges største helseplattform!
Psky er inkludert i Helseplattformen!
Omsetningen til dette selskapet øker år etter år!
Satsing og utvikling koster, Psky lager Europas største helstplattform til 100vis av millioner mennesker _ EU PLATTFORMEN KLARGJØRES DETTE ÅRET!

Daukjøttet liker selvsagt ikke dette. Vi som forstår hvordan et selskap bygges år for år, men både utfordringer og medgang har selvfølgelig en plan. Psky har planlagt EU plattformen til flere hundre millioner brukere, dette har ledelsen hvert kvartal sagt vil koste, derfor blir tallene røde i utviklingsperioden. Dette skjønner alle med fullført videregående men ikke daukjøttet;)
Redigert 19.03.2022 kl 11:05 Du må logge inn for å svare
Tito
19.03.2022 kl 10:54 3512

Har du aksjer i selskapet Bloodline, eller er du bare over middels interessert i selskapet?
Hva er kursmål i år, og ikke minst hvor fort tror du det kommer nyheter gjør selskapet mer interessant for investorer?
BLOODLINE
19.03.2022 kl 10:59 3243

På tide du dokumenterer disse 1000 vis av kundene som forsvinner ellers er dette bare gammelt oppgulp. 4 stk kunder churnet i q4, hvor er disse 1000 vis av kundene som forsvinner. Du er kanskje så forvirret når du ser hvem som vinner frem i Helseplattformen og utvikler Eu plattformen og likevel dobler omsetningen sin år etter år. Leserne er ikke dumme, når ingen dokumentasjon kommer, bare masse pjatt og løgner blir servert om og om igjen. Tror Du skal være forsiktig her, skriver deg lengre og lengre inn i en alvorlig sak.
Redigert 19.03.2022 kl 11:00 Du må logge inn for å svare
BLOODLINE
19.03.2022 kl 11:15 3211

Som "bruker" er vi selvsagt med på denne eventyrlige reisen med Psky. For et selskap og ikke minst navn:). Vi er storfornøyde med alle løsningene etter konventeringen til skyen. Ikke rart at Helsenorge midtnorge og kommunene omkring valgte psky. Når det er sagt var det litt krøll de første ukene, men vi har jo førstelinje kontakt med It/psky så alt smågrums blir raskt løst. Psky utvikler sin intergrasjon til Helseplattformen, Psky jobber hver dag med å sikre tilpassninger til helseplattformen. Slikt koster designerer, utviklere og testere, og ja psky har lempet ut daukjøttet for at dette skal skje raskere:)

Vi må få med oss nye kunder også;) Bindal kommune
https://www.bindal.kommune.no/aktuelt/ny-telefontid.6559.aspx
Redigert 19.03.2022 kl 11:23 Du må logge inn for å svare
Kardemumme
19.03.2022 kl 12:29 3157

Dersom det er noen her som bør være en tanke forsiktig så er det deg lille venn :) Man skal absolutt ikke se bort fra at du vil bli tittet nærmere i kortene nå etter all denne støyen din.
Far vel nå - jeg har annet å gjøre enn å svi av ytterligere tid på dette tullet.
BLOODLINE
19.03.2022 kl 12:51 3130

Hvorfor skal jeg være forsiktig, alt som er skrevet er jo dokumentert av selskapet selv eller av meg med linker og kopier av tekst fra Helseplattformen eller andre aviser. Tull og løgner står du for helt alene uten dokumentasjon, at du ikke liker fremtiden eller realitetene til psky er noe helt annet. Hvor er dokumentasjonen din på 1000 talls mistet kunder? Slik jeg ser det er dette ren markedsmanipulasjon med helt klare motiver. Saken er tatt videre og du vil bli kontaktet, markedsmanipulasjon har faktisk en strafferamme på seks år
Redigert 19.03.2022 kl 12:58 Du må logge inn for å svare
Kardemumme
19.03.2022 kl 13:43 3100

Stakkars mann.
BLOODLINE
19.03.2022 kl 13:47 3098

Noen som har en oversikt på hvor mange nye kunder psky vil få når helseplattformen åpner i helse midtnorge i april 2022? Helsepersonell som arbeider i kommunale institusjoner eller hjemmetjeneste i Namdalen vil nå få mulighet til å bruke Kjernejournal og tilgang til grunnleggende informasjon om pasienter de har ansvar for. Sammen med Værnesregionen er Namdalen første region i Trøndelag som systematisk tar i bruk denne løsningen. Kommunene Flatanger, Namsos, Overhalla, Grong, Namsskogan, Røyrvik, Lierne, Bindal og Leka innfører alle Kjernejournal i «første bølge», mens de resterende vil følge på etter hvert.

Systemet er skybasert og frigjør kommunene for kostnader og driftsansvar for kontorenes pasientjournaler. Det er også integrert med HelseNorge – den offentlige portalen for helsetjenester i Norge. Timebestilling kan skje digitalt og kostnadsfritt for alle gjennom å logge seg på pasientportalen/appen Helsenorge eller bruke Pasientsky sin egen pasientportal eller app.

Må jo bli et renn av nye kunder inn i skyen til Psky:)

22 Milliarder kroner har det offentlige brukt på utvikling av denne reformen, så er det private leverandører som psky kan levere dette. De andre små leverandørene er jo ikke utviklet til å kunne tilby i nærheten hele tjenestelinjen. Har knalltro på Psky:)
Redigert 19.03.2022 kl 13:51 Du må logge inn for å svare
BLOODLINE
19.03.2022 kl 13:49 3015

Kardemumme skrev Stakkars mann.
Hvorfor det? skjønner at det er surt og få avslag på jobbsøknader gang på gang, men ikke la det ødelegge hverdagen din:).
Redigert 19.03.2022 kl 13:52 Du må logge inn for å svare
BLOODLINE
19.03.2022 kl 14:00 2995

Pasientene er allerede klare med appen https://www.patientsky.no

Om ikke du har den, last ned appen Pasientsky og vær klar til å bruke tjenestene der:
App store: https://apps.apple.com/no/app/pasientsky/id1031577563
Google play: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.patientsky.pasientsky&hl=no

Din klinikk er kun ett klikk unna 2 millioner pasienter som allerede bruker PatientSky. Løsningen inneholder tjenester som e-konsultasjon, reseptfornyelse og andre digitale beskjeder.

Daukjøttet kan bruke denne: https://www.seniornett.no/ukens-app-pasientsky/
Redigert 19.03.2022 kl 14:01 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
19.03.2022 kl 14:00 3000

Helse-midt og Helseplatformen har inngått avtale med Epic ikke Patientsky.
De skal benytte Helsenorge til innbygger- og pasientkommunikasjon. Der Helsenorge er mangelfull har de utviklet en egen løsning: Helsami. Det er også en føring fra det offentlige at Helsenorge benyttes der det er mulig. For innbyggere som ikke har gitt samtykke i Helsenorge går innbyggerdialog til digital postkasse eller så printes den.

Så svaret på spørsmålet ditt er: 0