Patientsky - 2022 kule ?
Først og fremst: IKKE kjøp aksjer på bakgrunn av dette innlegget - gjør dine egne undersøkelser og risikovurdering.
Patientsky har jeg fulgt en liten stund. Det har vært en del optimisme rundt den tidligere. Aksjen har tidligere hatt et kursmål på 20kr.
Til tross for dette har den falt enda mer. Fra topp i januar 2021 på kr 16,60 har den falt 85%. Handles nå på ca 2,5 kr.
Det er gjort en del innsidekjøp siste tiden. Disse er gjort på mellom 3-4 kr. Aksjen er oversolgt, som kan være et positivt signal.
Q4 rapport fra 22 februar nevner en del positivt og mulig kommende triggere.
Pågående diskusjoner med over 50 mulige samarbeidspartnere utenlands. De forventer kontraktsigneringer fremover.
Ift til innsidekjøpene gjort siste tiden, kan jo en slutning å trekke være at disse er ganske nærme.
Blir disse annonsert har jeg vanskelig for å tro at ikke kursen endrer retning.
Merk dog at aksjen er pdd i en nedadgående trend, og det er knyttet risiko til denne.
I julen ble den spådd som mulig julekule, jeg klarer ikke å se hva som er endret seg fra juletider, foruten at aksjen har gått ytterliggere ned og handles billigere.
Den handles nå på all time low - og jeg syntes derfor, denne virker spennende, spesielt med tanke på at selskapet selv går ut og promotere kontraktsigneringer. Jeg mener at denne potensielt kan være en doblingskandidat.
Patientsky har jeg fulgt en liten stund. Det har vært en del optimisme rundt den tidligere. Aksjen har tidligere hatt et kursmål på 20kr.
Til tross for dette har den falt enda mer. Fra topp i januar 2021 på kr 16,60 har den falt 85%. Handles nå på ca 2,5 kr.
Det er gjort en del innsidekjøp siste tiden. Disse er gjort på mellom 3-4 kr. Aksjen er oversolgt, som kan være et positivt signal.
Q4 rapport fra 22 februar nevner en del positivt og mulig kommende triggere.
Pågående diskusjoner med over 50 mulige samarbeidspartnere utenlands. De forventer kontraktsigneringer fremover.
Ift til innsidekjøpene gjort siste tiden, kan jo en slutning å trekke være at disse er ganske nærme.
Blir disse annonsert har jeg vanskelig for å tro at ikke kursen endrer retning.
Merk dog at aksjen er pdd i en nedadgående trend, og det er knyttet risiko til denne.
I julen ble den spådd som mulig julekule, jeg klarer ikke å se hva som er endret seg fra juletider, foruten at aksjen har gått ytterliggere ned og handles billigere.
Den handles nå på all time low - og jeg syntes derfor, denne virker spennende, spesielt med tanke på at selskapet selv går ut og promotere kontraktsigneringer. Jeg mener at denne potensielt kan være en doblingskandidat.
Kardemumme
21.03.2022 kl 14:42
5357
Har som tidligere nevnt aldri vært i nærheten av å ha arbeidet i dine selskap. Så legg nå det der til side da - hva? Forsøk også å ordlegg deg litt mer voksent og seriøst. Jeg håper og tror noen vil komme til å se gjennom disse tingene utenfra så får vi vel se da.
Og det var siste ord fra min side i denne tråden. Far vel.
Og det var siste ord fra min side i denne tråden. Far vel.
BLOODLINE
21.03.2022 kl 13:41
5408
Jeg har vært med i mange oppkjøp/fusjoner av ulike selskaper i mitt liv. Skiftet, utviklet systemer og selskap, og derpå solgt selskapene etter noen år. Det virker ikke som du har fortsåelse for hvordan dette gjennomføres. Psky har kjøpt flere selskaper med 10 000 vis av kunder fra flere systemer. Det finnes ikke omtrent en uke i Norge eller en dag i Europa at dette ikke skjer. Her er selskaper som kjøper hverandre opp og inkorporerer kundemassen i det systemet de ønsker. Når Psky gjør disse grepene, og ser at den digitale utfordringene blir løst sammen med Helseplattformen og Psky. er det noen som klikker i vinkel. Da skal noen på død og liv få frem at ingen vil bruke Psky sine løsninger eller sågar ikke finnes. Jeg håper og og tror at leserne er smartere en som så og gjennomskuer dette oppgulpet.
Redigert 21.03.2022 kl 14:09
Du må logge inn for å svare
BLOODLINE
21.03.2022 kl 13:24
5414
Eu dansen kommer den, du er bare ikke invitert men sparket ut;) Når en ennå ikke klarer trekke nisseluen opp over øynene er lite å gjøre. Alle som har et snev av forretningsforståelse vet hva PSKY har av kunder , MASSE kunder (3 parter)som krever at systemenet dei bruker er tilpasset den nye digitale hverdagen. Å sitte her uke etter uke å skrike ut at alle har sagt opp avtalene sine med Psky blir for dumt. Gjør noe med personligheten din, forsøk gjøre folk rundt deg bedre så tenker jeg du får deg en jobb. Det gjør jeg:)
Kardemumme
21.03.2022 kl 13:12
5412
Aldri har jeg sett en person som med åpne øyne, med vitende og vilje gjøre seg (og sitt) så upopulær. Og nå tror han at Direktoratet for e-helse, Norsk Helsenett, Helseplattformen i Midt-Norge etc skal danse En slags EU-dans med ham - av den grunn at de MÅ det. At han har manøvrert seg dit hen at han har taket på dem :) Det er ikke sånn ting fungerer lille venn. Det er en form for guddommelig fantasi. Myndighetene tok tak i det når samme person herjet med innkassokunder for noen år siden. Det måtte stanses gjennom nytt lovverk - til masse jammer fra det aktuelle selskapet.
Og disse tallene om kundeflukt. Ærlig talt Melin - 4 kunder i Q4 :) Psky har altså kjøpt pasientjournalsystemene Infodoc, SystemX og Promed. En liten brøkdel er overført til dette Patientsky Clinic. Det er vel derfra du her i forumet legger ut disse 4 kunder i Q4. Men brukerne er jo i de oppkjøpte systemene - det er jo selvsagt DEN kundeflukten som er av interesse. Og den er tresifret hver eneste måned og har vært det i årevis.
Det er av den grunn forsiktig uttalt betenkelig at du rapporterer som du gjør. Folk her kunne jo komme til å tro på det - at du kun mistet 4 kunder i Q4. Det var da i så fall fra Patientsky Clinic der det er et fåtall brukere. Brukerne sitter igjen i de oppkjøpte selskapene - og derfra er den reelle churnen din. Og det er DEN churnen du bør rapportere.
Det er å håpe at noen eksterne ser over disse tingene om litt.
Og disse tallene om kundeflukt. Ærlig talt Melin - 4 kunder i Q4 :) Psky har altså kjøpt pasientjournalsystemene Infodoc, SystemX og Promed. En liten brøkdel er overført til dette Patientsky Clinic. Det er vel derfra du her i forumet legger ut disse 4 kunder i Q4. Men brukerne er jo i de oppkjøpte systemene - det er jo selvsagt DEN kundeflukten som er av interesse. Og den er tresifret hver eneste måned og har vært det i årevis.
Det er av den grunn forsiktig uttalt betenkelig at du rapporterer som du gjør. Folk her kunne jo komme til å tro på det - at du kun mistet 4 kunder i Q4. Det var da i så fall fra Patientsky Clinic der det er et fåtall brukere. Brukerne sitter igjen i de oppkjøpte selskapene - og derfra er den reelle churnen din. Og det er DEN churnen du bør rapportere.
Det er å håpe at noen eksterne ser over disse tingene om litt.
Beklager, men nå roter du fælt her. Hva er det du forsøker du å si? At staten har forskuddsbetalt 22 milliarder for Akson-konseptet?
-Akson er et konsept. Konseptet er til revurdering og er nå under endring.
-Akson er et konsept. Konseptet er til revurdering og er nå under endring.
BLOODLINE
21.03.2022 kl 12:08
5448
Alle som følger litt med skjønner dette veldig godt, Norge altså ("Helsenorge" har svidd av 22 milliarder kroner,er jo helt vanvittig) Nå er Akson ut og Psky inn:) året 2022 og fremover blir formidabelt i tillegg kommer EU plattformen,og det skulle ikke forundre meg om det ikke kommer en liten hyggelig nyhet på våren. Det jobbes på høyt trykk for å tilpasse og utvikle systemene hver dag, det er sannheten.
"22 milliarder har Helsenorge svidde av på et system som ikke virker".
Først: Helsenorge er et konkret produkt som er utviklet av eHelse og forvaltes og utvikles i dag av Norsk Helsenett. Det er ingen som har brukt 22 milliarder på dette.
Jeg tror du sikter du til kostnadsestimatet på Akson slik det var planlagt i fjor; Hvor investeringskostnadene var estimert til 5,8 milliarder, forvaltningskostnaden var på 5,2 milliarder og omstillingskostnadene var satt til 10,9 milliarder. Altså ca 22 milliarder totalt.
Hvis en setter seg skikkelig inn i hva Akson skulle levere på så skjønner man at det er helt absurd å påstå at Patientsky kan levere dette.
Det er som om jeg skulle påstå at en rekebåt med hull i skroget skal kunne erstatte et fullt utstyrt hangarskip.
Dette er jo fullstendig galskap Jesper.
Først: Helsenorge er et konkret produkt som er utviklet av eHelse og forvaltes og utvikles i dag av Norsk Helsenett. Det er ingen som har brukt 22 milliarder på dette.
Jeg tror du sikter du til kostnadsestimatet på Akson slik det var planlagt i fjor; Hvor investeringskostnadene var estimert til 5,8 milliarder, forvaltningskostnaden var på 5,2 milliarder og omstillingskostnadene var satt til 10,9 milliarder. Altså ca 22 milliarder totalt.
Hvis en setter seg skikkelig inn i hva Akson skulle levere på så skjønner man at det er helt absurd å påstå at Patientsky kan levere dette.
Det er som om jeg skulle påstå at en rekebåt med hull i skroget skal kunne erstatte et fullt utstyrt hangarskip.
Dette er jo fullstendig galskap Jesper.
Redigert 21.03.2022 kl 12:01
BLOODLINE
21.03.2022 kl 10:57
5386
Pasientsky ønsker å legge til rette for at små og innovative norske leverandører (småkonkurrentene til Psky) åpent skal kunne utvikle nye og bedre løsninger på egen plattform. Hadde Psky ønsket å lukke pasienter og leger inne i Pskys løsninger, hadde ikke Psky tatt i bruk det som kalles «openehr». Skal Psky lykkes med en åpen plattform og åpen innovasjon, er selsapet avhengig av at leverandører integrerer seg i psky sin plattform. Er alltid litt støy i slike overganger.
22 milliarder kroner har helsenorge svidd av på et system som ikke virker, så har Psky løsningen;) Nå kommer altså EU platformen i tillegg til digitaliseringen av helse norge, kjempebra:)
22 milliarder kroner har helsenorge svidd av på et system som ikke virker, så har Psky løsningen;) Nå kommer altså EU platformen i tillegg til digitaliseringen av helse norge, kjempebra:)
BLOODLINE
21.03.2022 kl 10:42
5381
Slettet brukerskrev Ingen som har sagt at systemet ikke integreres med Helsenorge.
Hovedeieren har kjøpt seg opp siste året med ca 7%. De 10 største aksjonærene har kjøpt seg opp med mer en 2 500 000 aksjer. Noen har vel økt sin beholdning med 40-50 % siste året. Enten kan du ikke regne, ellers så er det bare småjente prat uten dokumentasjon som tidligere på tråden.
Nå må du snart dokumentere påstandene dine her, du jobbet med å fremlegge dokumentasjon, ser ikke at dette er lagt ut.
Nå ser Dere, nå kommer erkjennelsen av feil, noen har endelig tatt tak fra hegnar, det er bra:)
Nå må du snart dokumentere påstandene dine her, du jobbet med å fremlegge dokumentasjon, ser ikke at dette er lagt ut.
Nå ser Dere, nå kommer erkjennelsen av feil, noen har endelig tatt tak fra hegnar, det er bra:)
Redigert 21.03.2022 kl 10:45
Ingen som har sagt at systemet ikke integreres med Helsenorge.
Ja, det er ofte tilfelle. Eventuelt kan det være støttekjøp, eller at man ønsker å vise publikum at man har tro på selskapet.
Hadde man hatt skikkelig tro på selskapet så er jeg usikker på hvor overbevisende det er at vedkommende øker andelen sin med med noen promille.
Hadde man hatt skikkelig tro på selskapet så er jeg usikker på hvor overbevisende det er at vedkommende øker andelen sin med med noen promille.
Redigert 21.03.2022 kl 10:21
BLOODLINE
21.03.2022 kl 10:16
5227
ProMed fases ut Journalprogrammet ProMed lukkes ned 1.1.2022 og erstattes av PasientSky Clinic
https://www.manuellterapi.no/aktuelle-saker/promed-fases-ut/
Hove har hatt en pilot med Helsenorge i åresvis, så å si at systemene til Psky ikke integreres med helsenorge er jo bare tulle fra ende til annen.
Slik jeg ser det jobber Psky med den første aktør i verden som integrerer alle primærhelsetjenestene på en og samme plattform. EU plattformen er jo et sterkt bidrag til det tenker jeg.Dette blir skikkelig gøy fremover:)
https://www.manuellterapi.no/aktuelle-saker/promed-fases-ut/
Hove har hatt en pilot med Helsenorge i åresvis, så å si at systemene til Psky ikke integreres med helsenorge er jo bare tulle fra ende til annen.
Slik jeg ser det jobber Psky med den første aktør i verden som integrerer alle primærhelsetjenestene på en og samme plattform. EU plattformen er jo et sterkt bidrag til det tenker jeg.Dette blir skikkelig gøy fremover:)
Redigert 21.03.2022 kl 10:20
BLOODLINE
21.03.2022 kl 09:57
5224
5000?, 4 stk kunder churnet i q4 iht rapporten.Psky er Norges største digitale leverandør, så sitter noen småtøser på rommet sitt og skriver at 5000 har byttet leverandør uten å dokumentere noe som helst. Infodoc/PSKY alene har 10 000 vis av leger i sitt system etter minst 40 års drift
https://www.infodoc.no/?gclid=CjwKCAjwxOCRBhA8EiwA0X8hi42YOe0ukkpLh1eJoXQ1zeT4sjYSEBMudySIcUqsHOW_alymJTYR6xoCusAQAvD_BwE
Infodoc – 40 års erfaring
Infodoc har 40 års erfaring med utvikling av smarte digitale løsninger for det norske helsevesen. Skytjenestene fra Infodoc gjør hverdagen enklere og mer effektiv enn noen gang. Dine data er trygt lagret i skyen og ditt elektroniske journalsystem er alltid tilgjengelig online slik at du kan jobbe hvor du vil, når du vil.
.
https://www.infodoc.no/?gclid=CjwKCAjwxOCRBhA8EiwA0X8hi42YOe0ukkpLh1eJoXQ1zeT4sjYSEBMudySIcUqsHOW_alymJTYR6xoCusAQAvD_BwE
Infodoc – 40 års erfaring
Infodoc har 40 års erfaring med utvikling av smarte digitale løsninger for det norske helsevesen. Skytjenestene fra Infodoc gjør hverdagen enklere og mer effektiv enn noen gang. Dine data er trygt lagret i skyen og ditt elektroniske journalsystem er alltid tilgjengelig online slik at du kan jobbe hvor du vil, når du vil.
.
Nei det stemmer ikke. Omtrent 15000 brukte Infodoc, Promed og SystemX som Patientsky har kjøpt opp. Et forsvinnende lite antall av disse benytter Patientsky.
Nå har jo rundt 5000 brukere byttet til andre systemer, så å si 10-tusenvis er vel en sterk overdrivelse uansett.
Nå har jo rundt 5000 brukere byttet til andre systemer, så å si 10-tusenvis er vel en sterk overdrivelse uansett.
BLOODLINE
21.03.2022 kl 09:20
5225
Innsidekjøp gjennomføres pga noen har tro på selskapet og vil eie mer av det,helt enkelt.
Er du innsider er det meldeplikt
https://www.oslobors.no/layout/set/print/Oslo-Boers/Handel/Markedsovervaaking/Innsidehandel
Er du innsider er det meldeplikt
https://www.oslobors.no/layout/set/print/Oslo-Boers/Handel/Markedsovervaaking/Innsidehandel
Redigert 21.03.2022 kl 09:23
BLOODLINE
21.03.2022 kl 08:01
5232
Her er mye uriktige påstander og selvfølgelig er det flere nick på en skribent. Når en ikke engang vet at bestilling av timer til offentlige timer iht fysioterapi o.a. må gå gjenmom fastlegen/pasientsky.
Legg merke til at disse småjentene ikke svarer eller kan noe om hovedpoenget mitt, sauser rundt som pubertale småjenter og tror folk lar seg imponerer over deres billige nedlatenhet. Folkens, trekk konklusjoner baserte på det bedriftsøkonomisk og strategiske som ligger imellom teksten til småtøsene som er kastet ut.(altså mitt enkle poeng under her)
10 000 vis av kunder innen helse og ulike foreninger bruker psk. Så kommer staten med sin løsning og tror at 10 000 av brukere av Psky bare skal skifte systemer som er på årelange kontrakter🤣hvor dum går det ann å bli.
Legg merke til at disse småjentene ikke svarer eller kan noe om hovedpoenget mitt, sauser rundt som pubertale småjenter og tror folk lar seg imponerer over deres billige nedlatenhet. Folkens, trekk konklusjoner baserte på det bedriftsøkonomisk og strategiske som ligger imellom teksten til småtøsene som er kastet ut.(altså mitt enkle poeng under her)
10 000 vis av kunder innen helse og ulike foreninger bruker psk. Så kommer staten med sin løsning og tror at 10 000 av brukere av Psky bare skal skifte systemer som er på årelange kontrakter🤣hvor dum går det ann å bli.
Redigert 21.03.2022 kl 09:03
Jeg vet av flere av de opprinnelige gründerne har sluttet i selskapet for liten stund siden. Jeg antok at handlene var koblet til dette, men det er muligens galt.
Jeg er usikker på hvordan det er når en tidligere ansatt selger aksjer i et selskapet han ikke lenger er ansatt i.
En i starten av tråden her mente at en slik handel var meldepliktig for begge parter.
Jeg er usikker på hvordan det er når en tidligere ansatt selger aksjer i et selskapet han ikke lenger er ansatt i.
En i starten av tråden her mente at en slik handel var meldepliktig for begge parter.
Rokki10
20.03.2022 kl 15:18
5388
E det nogen her så kan gi meg et godt svar på alle innsidekjøpene? Den siste på 3.1kr og alikavel har den vært helt nede i 2.45kr. Håpe på et saklig svar...
Fljo
20.03.2022 kl 07:43
3384
Mye pubertil krangling på tråden. Tilbake til mer faglige innlegg!
Mange av oss har vel dumpet borti til å bli en bruker av dette produktet. Personlig er jeg lite imponert over kvaliteten og den må nok noen hakk opp hvis jeg skal vurdere det som interessert i å bli aksjonær.
Mange av oss har vel dumpet borti til å bli en bruker av dette produktet. Personlig er jeg lite imponert over kvaliteten og den må nok noen hakk opp hvis jeg skal vurdere det som interessert i å bli aksjonær.
Kardemumme
20.03.2022 kl 05:05
3381
Ja tråden er på et merkverdig nivå. Men det er også hele historien til den mannen under overflaten. Ta frem Google og bruk et kvarter der så ser man i alle fall overflaten av menneskesynet og forretningsmetodene. Les gjerne litt om innkassometodene som førte til at Stortinget måtte endre lovverket for å få en slutt på det. Vi ønsker virkelig ikke slikt i Norge - særlig ikke i helsevesenet vårt. Finansavisen er fullt klar over denne tråden og vil sannsynligvis ta en titt på ting nå, så er det nevnt.
Det er forresten ingen her med flere nick. Og alle vet hvem som står bak nicket Bloodline.
Takk for meg.
Det er forresten ingen her med flere nick. Og alle vet hvem som står bak nicket Bloodline.
Takk for meg.
Computer64
19.03.2022 kl 22:57
3401
Syk tanke at vi skulle vært samme person.
Ikke stol på noen, men det får være måte på.
Ikke stol på noen, men det får være måte på.
Man må nesten forvente at admin hadde grepet inn om en person skrev fra flere ulike brukere her.
Redigert 20.03.2022 kl 09:20
Tito
19.03.2022 kl 22:27
3376
At det er et trekløver
Les hva dere har skrevet så ser du at det er tilrettelagt
Hvem er du? Og da legger jeg til grunn at dere er samme person.
Les hva dere har skrevet så ser du at det er tilrettelagt
Hvem er du? Og da legger jeg til grunn at dere er samme person.
Det må du gjerne tro. Hva skulle motivasjonen være da egentlig? Kursen er jo i bånn og det er (nesten) umulig å shorte den.
Redigert 19.03.2022 kl 22:20
Computer64
19.03.2022 kl 22:11
3299
Ja, det er stor kunst det her. Det er kun for å illustrere den indre dialogen som har gått ad dundas og blitt et mareritt for en stakkar. Tenk styggen på ryggen. Alle i diskusjonen er samme menneske.
Det hadde vært no faktisk. 😁
Det hadde vært no faktisk. 😁
Rokki10
19.03.2022 kl 21:26
3478
Detta må vara den mest usaklige og barnslige tråden eg har sett. Voksne folk.....
Computer64
19.03.2022 kl 20:50
3512
Og du er selve definisjonen på å være i vater! 😅
Aldri vært borti mer usammenhengende forvirra fyr enn deg Bloodline.
Og stemmer det Suverenrob skriver. De aller fleste psykologer benytter Aspit Psykbase. Men det visste vel du?
Aldri vært borti mer usammenhengende forvirra fyr enn deg Bloodline.
Og stemmer det Suverenrob skriver. De aller fleste psykologer benytter Aspit Psykbase. Men det visste vel du?
98% av psykologene benytter vel Aspit, så det høres ut som en dårlig ide.
BLOODLINE
19.03.2022 kl 19:59
3544
Zzzzzzzzzzzzzz, få med deg analysen før du mener alt for mye om ledelsen i Psky. Du fremstår notorisk hevngjerrig og psykisk ustabil. Bruk Pasiensky appen og bestill deg en dobbeltime for det trengs, snakk med folk nær deg, vær åpen om problemene dine. Dette er seriøst og godt ment
Når på tidslinjen slo dette prosjektet inn som en suksess egentlig? Var det før eller etter aksjekursen kollapset med 80%?
Det er ganske relevant det jeg forsøker å poengtere. Hadde du enda hatt kundemassen på en pasientsky-plattform, så kunne man fulgt logikken din om markedsmakt. Selv om det ikke ville fungert likevel, men da av andre årsaker.
Problemet er at det har du ikke, og hver gang du forsøker å presse kunder over fra infodoc, Promed eller systemX stikker de av til en konkurrent. De ønsket ikke å kjøpe systemet, de ønsket ikke å bli kjøpt opp. De ønsker bare å bli på nåværende systemer du omtaler om utdatert.
Det er helt absurd at du innbiller deg at du kan presse det offentlige til å støtte dine interesser. Faktum er at Direktoratet for ehelse er avstemt kritisk til din forretningsdrift.
Så er det Jesper Melin i et nøtteskall å forenkle kompliserte politiske prosesser. Du tror at en ting alltid har et bestemt utfall, og at du kan spå fremtiden ut i fra dette. Jeg har aldri før vært vitne til et menneske som er fullstendig ute av stand til å ta lærdom av egne feil. Jeg tror også denne notoriske evnen til å feilberegne verden rundt deg skyldes en manglende evne til å forstå grunnleggende emosjonelle prinsipper hos andre mennesker. Er du helt uten empati blir vanskelig å forstå kompliserte verdiforslag og selge disse til kognitivt friske mennesker.
En handel krever minimum to vinnere. Hvis ikke blir du, i bestefall, en «One hit wounder».
Det er ganske relevant det jeg forsøker å poengtere. Hadde du enda hatt kundemassen på en pasientsky-plattform, så kunne man fulgt logikken din om markedsmakt. Selv om det ikke ville fungert likevel, men da av andre årsaker.
Problemet er at det har du ikke, og hver gang du forsøker å presse kunder over fra infodoc, Promed eller systemX stikker de av til en konkurrent. De ønsket ikke å kjøpe systemet, de ønsket ikke å bli kjøpt opp. De ønsker bare å bli på nåværende systemer du omtaler om utdatert.
Det er helt absurd at du innbiller deg at du kan presse det offentlige til å støtte dine interesser. Faktum er at Direktoratet for ehelse er avstemt kritisk til din forretningsdrift.
Så er det Jesper Melin i et nøtteskall å forenkle kompliserte politiske prosesser. Du tror at en ting alltid har et bestemt utfall, og at du kan spå fremtiden ut i fra dette. Jeg har aldri før vært vitne til et menneske som er fullstendig ute av stand til å ta lærdom av egne feil. Jeg tror også denne notoriske evnen til å feilberegne verden rundt deg skyldes en manglende evne til å forstå grunnleggende emosjonelle prinsipper hos andre mennesker. Er du helt uten empati blir vanskelig å forstå kompliserte verdiforslag og selge disse til kognitivt friske mennesker.
En handel krever minimum to vinnere. Hvis ikke blir du, i bestefall, en «One hit wounder».
Redigert 19.03.2022 kl 22:50
BLOODLINE
19.03.2022 kl 19:31
3603
Fikk et tips fra en megler jeg kjenner, carnegie har analyse på selskapet Psky både før og etter hvert kvartal, tror Den er grei å få med seg i disse tider, se på det som en gave fra meg💲🥰
BLOODLINE
19.03.2022 kl 19:21
3614
Jeg får nok et inntrykk av lav forståelse🤡 topp 10 har vel heller ikke skjønt noe, men artig at du har skjønt alt, er litt🤡 men det ser jo leserne 😅
Redigert 19.03.2022 kl 19:25
Computer64
19.03.2022 kl 19:17
3621
God dag mann økseskaft! Det der var om mulig mer absurd enn vanlig til deg å være.
Synes det var nobelt gjort å kjøpe litt ekstra slik at de som faktisk trodde de investerte i noe bra fikk med seg litt ekstra da de solgte seg ut.
Jeg skjønner du som alltid har spretti en sjampis uten noen som helst grunn til å feire. Fortsett med det. Da finner dere sikkert masterplanen til slutt.
Synes det var nobelt gjort å kjøpe litt ekstra slik at de som faktisk trodde de investerte i noe bra fikk med seg litt ekstra da de solgte seg ut.
Jeg skjønner du som alltid har spretti en sjampis uten noen som helst grunn til å feire. Fortsett med det. Da finner dere sikkert masterplanen til slutt.
BLOODLINE
19.03.2022 kl 19:07
3632
Når nivået er så lavt fortjener du ikke annet. Om en ikke forstår hvordan markedsmekanismen fungerer så begrenser det hvor lavt jeg må legge meg for å få deg til forstå. Tror de fleste skjønner at 10 000 vis av kunder ikke må stå uten integrering. Psky er et vel etablert selskap som Psky med sine 8 år og nå endelig løsner det. Jeg må bare gratulerer ledelse i Psky med fremdriften💰Det vil nok smelle kraftig oppover når dette forståes💰💲💰
BLOODLINE
19.03.2022 kl 19:00
3645
Vi skal ikke selge noe som helst her, vi har kjøpt mye mer de siste mnd. Langsiktig frem til 2030 minst💰💰💲💲
BLOODLINE
19.03.2022 kl 18:57
3653
Hjelpe meg da, du vet ikke bedre, lykke til med jobb søknad. Husk tilføre litt sein i forståelse med god på bunn🤣
BLOODLINE
19.03.2022 kl 18:55
3655
uff da, sa jeg noe dumt synes du, må ikke ta suksessen og
gjennombruddet til Psky så personlig. Eller kanskje du bør gjøre det, siden du er hivd ut før suksessen, passer dårlig på CV 😅 Stikkordet er samhandling, uansett type filkonstruksjoner. Dette vet en gjennomsnittlig lowkode ansatt. 10000 vis av kunder krever denne samhandlingen. Dette er kravet fra brukerne eller blir det ikke enighet. Psky og helseplattformen rulles ut u April, dette kommer til å ta helt av💰👊
gjennombruddet til Psky så personlig. Eller kanskje du bør gjøre det, siden du er hivd ut før suksessen, passer dårlig på CV 😅 Stikkordet er samhandling, uansett type filkonstruksjoner. Dette vet en gjennomsnittlig lowkode ansatt. 10000 vis av kunder krever denne samhandlingen. Dette er kravet fra brukerne eller blir det ikke enighet. Psky og helseplattformen rulles ut u April, dette kommer til å ta helt av💰👊
Dette må jeg nesten redegjøre for. De fleste kundene du referer til er ikke på Patientsky i det hele tatt. De er på SystemX, Infodoc og Promed. Ikke Patientsky
Redigert 19.03.2022 kl 18:37
Computer64
19.03.2022 kl 17:42
3705
Du aner ikke hva du snakker om! Hverken helseplattformen eller helseanalyseplattformen er koblet til psky på NOEN SOM HELST MÅTE!
Det kan tenkes at de forskjellige ehr-systemene til psky skal sende meldinger til andre systemer. Men dette gjøres med filformater som er tilpasset dette formålet. Som all annen trafikk på helsenettet, så er dette ingenting som genererer noe som helst av inntekter til psky. Idag er de aller fleste leverandører på helsenettet, og det har man vært i mange år allerede.
Du viser gang på gang at du bare er ute etter å si noe dumt om absolutt alt. Bare for å forvirre. Bare for å sette ut et rykte. Bare for å hause aksjen slik at du kan kjøpe deg ut.
Dette blir for dumt, og håper kundene til psky leser dette slik at de kan komme seg bort.
Udugelig er du fra ende til annen.
Det kan tenkes at de forskjellige ehr-systemene til psky skal sende meldinger til andre systemer. Men dette gjøres med filformater som er tilpasset dette formålet. Som all annen trafikk på helsenettet, så er dette ingenting som genererer noe som helst av inntekter til psky. Idag er de aller fleste leverandører på helsenettet, og det har man vært i mange år allerede.
Du viser gang på gang at du bare er ute etter å si noe dumt om absolutt alt. Bare for å forvirre. Bare for å sette ut et rykte. Bare for å hause aksjen slik at du kan kjøpe deg ut.
Dette blir for dumt, og håper kundene til psky leser dette slik at de kan komme seg bort.
Udugelig er du fra ende til annen.
Redigert 19.03.2022 kl 18:06
BLOODLINE
19.03.2022 kl 17:11
3729
Psky er og skal stå som en signifikant leverandør, helseplattformen kommer ikke unna pga Psky har størstedelen av helsemarkedet. Markedsmakten til Psky dominerer og hersker i dette markedet og er uten tvil den største leverandøren. (til din frustrasjon)Ingen kan påstå noe annet. Hva skal alle de 10 000 vis av kundene til Psky gjøre om ikke helseplattformen tilpasses vice verca med Psky? Skal alle si opp et velfungerende skysystem som leverer hele tjenestelinjen til noe som ikke gjør det. Her er det samhandling som teller og dette er ikke noen nyhet den som følger med. Nå kommer også EU plattformen Som jeg tenker eu landene gleder seg til💲👍
Tidligere i denne tråden har du forsøkt å få lesere til å tro at PSKY skal stå som en signifikant leverandør til Helseplatformen. Så innrømmer du her at det er snakk om en helt ordinær integrasjon som alle har, og må ha?
Redigert 19.03.2022 kl 16:34
BLOODLINE
19.03.2022 kl 15:07
3790
Ja dette innlegget forsterket mitt inntrykk av inkompetanse hos 64. Trekker det barnslige kortet når utfordringeen blir for store. Forståelse for markedsmekanismer er jo fullstendig ute. Jeg forvirrer ikke, jeg forklarer hvordan ting henger sammen. 10 000 vis leger og kunder bruker Psky og har inngått lange kontrakter med selskapet. Disse skal i skyen, når helseplattformen kommer i Midtnorge skal disse integreres til felles plattform. Alle autoriteter både politisk og leverandører er innforstått med dette, da er fremtiden Psky og 360 plattformen:) tenke deg hva som skjer når EU plattformen kommer og EU politikerne pålegger leger og alt innen helse og digitalisere, det blir spennende;)