Blockchain er bokføring. All bokføring blir blockchain

UberMath
HMONY 16.03.2022 kl 20:46 1303

Det må sies igjen fordi folk sier så mye rart og tror så mye rart om blockchain og fremtiden. Det er liksom som folk egentlig ikke forstår teknologien og tror det er et blaff. jeg tror at svært mange av samfunnets funksjoner som krever bokføring og validering vil være blockchain drevet om 3 år. derfor, så er det neppe dumt å finne seg et blockchain selskap å eie i.

Harmonychain som utvikler system og infrastruktur til forskjellige blockchains kan brått bli verdt ekstremt mye om noen av deres prosjekt går stang in. man kan lage en lang liste med det de holder på med og triggere som kan komme inn de nærmeste mnd, men les dere heller litt opp. Personlig tror jeg HMONY kan bli en av vinnerne i 2022 dersom Scrypt ASIC treffer. Dette også dersom de lander en mining partner og eller lykkes med å bygge opp sine datasentre. Dette til informasjon.
Redigert 16.03.2022 kl 20:53 Du må logge inn for å svare
Fjellheim
17.03.2022 kl 13:24 1180

Jeg leser dine innlegg med interesse UberMath og erkjenner at jeg ikke på langt nær har den forståelsen for dette feltet som du.
Datasenter er veldig forståelig og har et enormt potensiale. HMONY utvikler flere felt samtidig og det er veldig betryggende. Dersom Scrypt ASIC lykkes snakker vi kanskje om et nytt Opticom rally :) for de gamle som husker det :) Da kan det fort bli 100 - 200 gangen. Gøy å ha en post i et slikt selskap.
Redigert 17.03.2022 kl 13:32 Du må logge inn for å svare
UberMath
17.03.2022 kl 13:59 1137

Jeg er enig. Selskapet er så vidt priset rett over omsetningsmidlene nå. Det er ikke galt tidspunkt å ta lodd om man enten vil ha et slikt opticom lodd som du beskriver, eller dersom man bare rett og slett innser at datasentre/computing er et marked i bratt vekst. Det er lett å tjene penger på det og jeg tror at de mange private der ute blir å tjene grovt, men jeg tror også at HMONY som lever på Euronext Growth vil få samme vekst.
Redigert 17.03.2022 kl 15:07 Du må logge inn for å svare
Fjellheim
18.03.2022 kl 09:44 1020

Datasenter/computing blir fundamentet og kan gi milliardverdier. Resten tar oss kanskje til høyder vi aldri turte drømme om :)
UberMath
18.03.2022 kl 09:58 994

Jeg er enig i det. Det Harmonychain på papiret præver å gjennomføre er definitivt fullt gjennomførbart og bør beviselig også være lett å tjene mye penger på. Dette er fremtiden. Det eneste som kan stoppe oss er at folkene i Harmonychain er udugelig, men det tror jeg ikke. De gjør for mange riktige grep (både med eiendommen i Kautokeino, Scrypt dual mine og datasentre. At Scrypt ASIC har blitt utsatt for 3 gang er jo klart uheldig, men tross alt det er ikke småtterier å få til den chipen.

Dette er en aksje som det bare er lurt å ha litt i og så vil den på et eller annet tidspunkt eksplodere i løpet av året.
Redigert 18.03.2022 kl 10:55 Du må logge inn for å svare
pengex
18.03.2022 kl 11:00 938

Hvis dette selskapet er så genialt , hvorfor ikke en egen blockchain token som kan multiplisere mininghastighet.
En slags speedbuffer for a utnytte p2p mot btc mining.
Husker fra gamle dager at man kunne logge inn på en side og få høyere hastighet på nedlasting. Burde vel være en gullgruve for småminere som kun supporter ett pool.
Man betaler med ett token for extra nedlastingshastighet via harmonychain.
UberMath
18.03.2022 kl 12:33 896

genialt og genialt.. Det er et selskap som prøver starte opp datasentre som beviselig er veldig salgbart og verdifullt. Green Mountain var solgt for 7.6 milliarder (omsetning ca 180 mill pr år). HMONY er i dag priset til 150 mill (og det med 82 mill cash/omsetningsmidler i banken). Det er klart at dette kan kjøre noe voldsomt opp. Og dette særlig dersom disse Opticom scenarioene på ASIC chip slår til. men det kommer liksom i tillegg.

Når gjelder det du sier om disse gode ideene så tror jeg personlig ikke det du sier er konseptuelt mulig. Du må redusere strømforbruk og øke effektivitet med design. Men det vet jeg også for lite om. Jeg synes bare det er rart at det ikke skal være en meget stor oppside her. Markedet har jo priset dette til 0% sannsynlighet for suksess selv om oppsiden er ekstremt stor.
Redigert 18.03.2022 kl 12:34 Du må logge inn for å svare
Fjellheim
18.03.2022 kl 15:17 838

Jeg tenker det smeller opp om ikke lenge. Var ikke opsjonene til den svenske eksperten i det rådgivende styret satt til kr. 4,- ? Da forventer de gode nyheter :)
Redigert 18.03.2022 kl 15:17 Du må logge inn for å svare
UberMath
21.03.2022 kl 14:18 691

Det blir satt nye opsjonspriser denne uka ifølge sist melding. Så da tror jeg ikke det meldes mye nytt denne uka. Jeg tror imidlertid at når neste uke er her så vil muligheten for meldinger øke drastiskt. La oss heller ikke glemme MPW i Juli. Chip kan til slutt komme seg i MPW. Og når den meldingen kommer så blir det action. Rent utover dette skal andre meldinger vedr datasentrene være veldig kursdrivende. Det er mye penger i senter drift. både for HPC of Blockchain.
Redigert 21.03.2022 kl 14:44 Du må logge inn for å svare