E N O R M oppside NÅ

rosgun
ENSU 17.03.2022 kl 15:50 8455

B E V I S E T:

https://youtu.be/hrOwG6y5olU


Endelig har en del idioter forlatt skuta, både av forumskribenter (useriøse baisere og haussere) og muligens aksjonærer og shortere.

Gamle Thinfilm er historie, Fast og togrøverne og gud vet hva vet hva.
Fra å ha et produkt ingen trengte nok, er det flere ting jeg vil ramse opp i stikkordsform som er positivt siden sist:

- beholdt og nedbetalt den gedigne fabrikken i San Jose
- noe utstyr beholdt og noe nytt kjøpt inn
-endret produkter, men beholdt ekspertisen og ideen om roll to roll produksjon
- produktene er endret til batterier som kan brukes i mikroprodukter
- pr nå har de 2 designin i hearbles og 3 designin i medical (jobber med flere IOT-prosjekter- nok tilgang fra alle hoved segmenter)
- Første leveranse er i Q4 2022 for 1 av disse kundene
-Direktøren Kevin Barber har hatt ansvar for omstilling og utvikling av prosessen
- 3 norske kjendisinvestorer har vært med hele veien fra før restruktureringen og vært avgjørende for kapitaltilgang og tidligere emisjoner
-produktene er en ny type batterier som kan tilpasses utfra kundens ønske og masseproduseres i roll to roll fabrikken(
-https://youtu.be/5bLVeG94iUU )Kevin Barber sier at med en normal kapasitet vil fabrikken gå med et nettooverskudd på 1 mrd. Dette kan gires opp med flere skift og utvidelser av fabrikken som er der på sikt.
-Det er nå andre tider enn det noen gang har vært siden oppstarten av gamle thinfilm
-Markedet for mikrobatterier med denne unike teknologien(solid state batterier) er først i verden uavhengig av størrelse, men flere jobber også for å få til denne teknologien i bilbatterier, men det vil aldri være i markedet for Ensurge M.....(dvs ikke roll to roll, men solid state batterier)


Dette markedet er større og potensiale til å fylle fabrikken flere ganger på ganske kort sikt.

Nok om det. Da er det på tide å innkassere her, med all vond forhistorie og emisjoner og tull og ball

Velkommen til nye og gamle aksjonærer !

I dag er selskapsverdien under 1 mrd, dvs at potensiale på kort sikt er selskapsverdi på minst 10 mrd ved produksjonsstart reell verdi for å fylle fabrikken med 10% margin rett på bunnlinja.

Dvs at kursen vil går fra kr 4 til 8 til 16 til kr 40 muligens ila 2022. Dvs fra april til Q4... er det 7 mnd..... Om den blir fanget opp før av oppegående og positive aksjonærer vil kursen selvsagt stige raskere, da alle vil inn før reell verdi gjenspeiler seg i rapporteringen etterhvert på et senere tidspunkt enn dagens.

Slipper man(skal ikke nevne nick navn her, men Re, Gr og Co) idioter som skriver usannheter vil nok kursen få nytt liv og potensielle aksjonærer begynne å forstå hva endringsprosesser med dyktige folk kan klare ved å bygge stein på stein vil jeg si:

K J Ø P OG H O L D

evt

K J Ø P mer...... OG HOLD

Ensurge konsentrerer seg om de medisinske wearables og hearables-markedene til å begynne med, etterfulgt av de tilkoblede sensorene og sports wearables-markedene, som er på et tidligere stadium av utviklingen.
Redigert 17.03.2022 kl 21:37 Du må logge inn for å svare
rosgun
17.03.2022 kl 16:21 7121

Tror det kan være lurt for alle som er våkne i dag og komme seg inn.

Er ganske sikker vi starter godt over kr 4 imorgen
Redigert 17.03.2022 kl 16:27 Du må logge inn for å svare
Gullhaugen
17.03.2022 kl 16:50 7060

Denne skal OPP 2000prosent i 2022. Bare det fremførbart underskuddet tilsvarer dette. Snart kommer det melding om hvem de 3 Fortune 500 kundene er pluss OEM kundene. m.m.m. Dette er den råeste casen på OSE nå. Jeg er fullastet.
rosgun
17.03.2022 kl 17:48 7002

Samme her- ingen flere døde katter i sekken nå. Har føltes som et maraton siden starten for, ja er det 20 år siden eller mer…

ENDELIG ER DAGEN HER….. restrukturert, refinansiert på en helt utrolig måte. Veien har vært sinnsykt krevende for aksjonærer og mange har nok tapt årslønner her på å gå inn og ut og vært offer for forferdelige baissere som hele tiden har vært usmakelig og fått mange til å rømme skuta, da de selv har sittet short og tatt penger fra ærlige folk…

RETT PRODUKT, RETT TID, RETT LEDELSE, RETTE LANGSIKTIGE STORE NORSKE AKSJONÆRER….som har støttet BARBER i århundrets snuoperasjon fra å endre produkt med ny teknologi i et marked som er uendelig.

Solid State batteriene er de første i verden, og ENSU hadde 17 konkrete prosjekt å jobbe med. 3 av disse skal nå produseres i Q4-22………de blir overøst og
markedet er ekstremt imponert og alle får skreddersøm på batteriene til de ulike produkter…..

En herlig og planlagt prosess med noen av verdens beste ansatt en etter en siden 2020…..

Fabrikken i seg selv er verdt minst 1 mrd.

Selskapsverdien er 800 millioner……??!!!!

OVERSKUDD ER BEREGNET TIL

1 mrd

pr år ved normal drift….i et utømmelig marked for nå og for all fremtid..

Ta også med at dette blir skattefritt i flere år fremover pga fremførbare milliardtap fra tidligere drift gjennom tiår🔎


Ja, noen mer sinnsyk oppside i en
aksje skal du lete lenge etter…..

Hva det er verdt,
Regn selv…..????

Kurs er nå kr 4 ( verdi 0,8 mrd)…..

Helt sinnssykt!!!!

Omvendt splitt er ferdig og all usikkerhet er borte blant alle uvitende og de som er utrygge….

Veien er nå helt åpen- hvor stor hastighet det vil gå i er usikkert, men grønt lys meldes🟢📣🔔🏁🇳🇴🇱🇷

KURSALARM MED STORE BOKSTAVER MELDES SNARLIG ETTERHVERT SOM FOLK SKJØNNER:

«Ja, det er ikke ulv ulv nå, det er FAKTISK sant vi skal realisere en 20 år gammel drøm- endelig, endelig skjer det»

At restene av Opticom- (tidenes rekord på oppgang), skulle ende opp i noe så sinnsykt bra som Solid state batterier😙. Roll to roll prinsippet blir endelig en realitet dog med andre produkter enn først tenkt..

Ideen er ført videre med masseproduksjon av produkter som er sinnssykt optimert- bare nå med produkter og marginer som Opticom engang forespeilet markedet og datidens aksjonærer…,4000% er idag en historisk børs rekord:

https://www.aftenposten.no/norge/i/AvMWE/opticom-4000-prosent-fra-toppen

«Den som altså venter på noe godt, venter altså IKKE forgjeves.»


SKY IS THE LIMIT
Redigert 17.03.2022 kl 19:00 Du må logge inn for å svare
Gullhaugen
17.03.2022 kl 19:16 6868

Ta en titt på denne helt ny fra 11. mars 2022
Superior replacement in billion-unit market
Ensurge has already signed agreements with five customers that are active in the industrial, digital health, medical hearables and wearables markets.
https://www.edisongroup.com/publication/superior-replacement-in-billion-unit-market/30602/
rosgun
17.03.2022 kl 19:51 6802

Imidlertid varer konvensjonelle oppladbare batterier bare gjennom 300–400 lade-/utladingssykluser, som er rundt et år hvis batteriet lades opp over natten mens brukeren sover. Derimot vil et solid-state litiumbatteri vare i over 1000 lade-/utladingssykluser, eller rundt tre til fire år. Når det oppladbare batteriet når syklusgrensen, må brukeren vanligvis sende høreapparatet til leverandøren for å få batteriet erstattet, og kostnadene for dette kan dekkes av leverandøren som en del av servicegarantien. Bruk av et solid-state-mikrobatteri i stedet for et konvensjonelt litium-ion-batteri kan potensielt spare servicekostnader, og støtte betalingen av en premie for solid-state-alternativet.
rosgun
17.03.2022 kl 21:21 6691

Nå kommer melding om masseproduksjon hvert øyeblikk….Q4 er første leveranse

Husker Quantafuel når melding kom, den eksploderte.

Heller ingen råvaremangel her da alt er i eget hus og rullene er på plass for lengst👍👍👍🏁
Redigert 17.03.2022 kl 21:30 Du må logge inn for å svare
Gullhaugen
18.03.2022 kl 07:41 6444

Det må jo være lykke for de som vil inn før det smeller at kursen er 30-40 prosent under siste emi hvor de store lastet opp Men det varer ikke evig..De fikk nok også detaljert info om hva som kommer nå.
Redigert 18.03.2022 kl 07:42 Du må logge inn for å svare
Gullhaugen
18.03.2022 kl 13:14 6260

Er det noe som ulmer nå før helgen. Vi nærmer oss snart slutten q1 2022. Snart BOOM 💣 Hold å la de løpe etter når meldingen kommer.
Gullhaugen
21.03.2022 kl 12:08 5775

Noe ulmer i Ensurge nå. Fortsatt 30 -40 % rabatt i forhod til siste emi i februar hvor de store gutta lastet opp. Jeg står for 200 % til påske. Q1 er snart over og det kan snart dette inn med godmeldinger.
Motstanden nå opptil 5.76 i første omgang er null.

Nå er det noen som i påvente av meldinger kun ligger å krysser aksjer ved hjelp av 50,000 poster som legges sammen...50,000 - 100,000 - 150,000 - 200,000 og flyttes fra kjøp til salg og omvendt hele dagen. Vi tippe det er Tigerstaden som leker seg.

Benytt sjangsen nå til å få det største PÅSKEEGGET AV ALLE I ÅR.
Redigert 21.03.2022 kl 12:43 Du må logge inn for å svare
Gullhaugen
07.04.2022 kl 08:48 5242

Tålmodighet blir belønnet i denne. Alle solemerker tilsier at jeg tar påske ferie i neste uke med Ensu mellom 7-10. Har på følelsen at påskeharen kommer med noe skikkelig godt snart.😊En klassisk stille før stormen situasjon der de utålmodige hiver seg ut rett før det smeller.
Redigert 07.04.2022 kl 08:57 Du må logge inn for å svare
Gullhaugen
07.04.2022 kl 09:33 5385

Ikke kom å si at dere ikke ble advart av påskeharen :)
Dovretro
07.04.2022 kl 10:28 5323

Hvorfor svarer du ikke på det jeg spurte deg på en annen tråd istedenfor å hause denne uten grunn, gjentar spørsmålet her:
Du hevder du har snakket med de store investorene som var med i siste emien.

Hvem er de profesjonelle investorene og hvordan har du fått vite hvem de er ? Og hvorfor har de fått mere informasjon fra ledelsen enn andre aksjonærer, det må jo være innsideinformasjon som burde være meddelt andre aksjonærer eller?
Gullhaugen
07.04.2022 kl 11:20 5257

Alle kan finne åpen info om dette og hvem som var med på siste emi. https://finansavisen.no/nyheter/teknologi/2022/02/02/7812278/emisjon-i-ensurge-micropower

Det er jo bare å ringe til Alden AS/Edvin Austbø ,Tigerstaden AS/Ketil Skorstad eller Middelborg Invest AS/ Kristian G Lundkvist. Så spørr du hvorfor de gikk inn med penger på gamle 0.6 ? Jeg rekner med at de har et team rundt seg som gjør gode vurderinger før de kaster inn store beløper.

VI KAN NÅ KJØPE MED NESTEN 35 % RABATT PÅ DENNE EMI KURSEN.
Disse gutta sitter ikke i ledelsen men er aksjonærer som meg og deg og som håper å tjene penger på ivesteringen vår i Ensurge.
Redigert 07.04.2022 kl 11:28 Du må logge inn for å svare
Dovretro
07.04.2022 kl 11:55 5189

Ja jeg kan lese, men kan du svare på dette utsagnet ditt på hva de har fått innsikt i som vi andre ikke har fått;
Her er det du skrev:

At de ( profesjonelle investorer) som fikk mer innsikt enn oss som gikk inn med 100 millioner for 2 mnd siden på kr 6 ble svindlet og lurt? Jeg har faktisk snakket med noen av dem.
Gullhaugen
07.04.2022 kl 12:11 5148

Jeg har adri skrevet at de ble svindlet og lurt , nå vrir du på setningen min.Det var da voldsom til kverulering . Så fint at du har snakket med dem. Hva sa de da?? At de kastet inn penger på 0.6 i blinde?
Redigert 07.04.2022 kl 12:12 Du må logge inn for å svare
Dovretro
07.04.2022 kl 14:09 5047

Ja da får jeg lime inn hele setningen da, slik at du forstår hvorfor jeg spør. Jeg lurer jo på hva de og du har fått av informasjon som vi andre ikke har fått. Dette svarte du til en annen på den andre Ensu kanalen, prøver å ikke være kverulerende, men ettersom du har flere innlegg med hausing så vil jeg bare at du kan dele den informasjonen du har slik at vi andre også får samme troen som du har.

Her er hele meldingen du skrev:
Så du mener at børsmeldingene siste 12 mnd vedrørende batteriproduksjon og avtaler med kunder er bare løgn alt sammen? At de ( profesjonelle investorer) som fikk mer innsikt enn oss som gikk inn med 100 millioner for 2 mnd siden på kr 6 ble svindlet og lurt? Jeg har faktisk snakket med noen av dem. Bare selg du men jeg tror ikke du har en eneste Ensu aksje. Den som ler sist kommer til å le best og det blir jeg en del av :)
grøninvest
08.04.2022 kl 05:04 4867

Dere kan bare drømme videre og tape penger....
FunHouseComp
09.04.2022 kl 01:31 4586

Thinfilm-/ Ensu har falt 95 prosent siden rosgun begynnte å "dekke" og hause aksjen. Den kan fremdeles falle 95 prosent. Rosgun har ingen troverdighet. Det vites.
Gullhaugen
28.07.2022 kl 08:57 3731

17 august kan bli en episk dato. HOLD.
Redigert 28.07.2022 kl 08:59 Du må logge inn for å svare
Småplukker
28.07.2022 kl 09:20 3682

Til tross for at jeg ikke liker hodeløs haussing, føler jeg meg meget sikker på at ENSU blir en av høstens vinnere nå.
De ville ikke turt å komme med oppdateringen rundt diverse kunder - og hva som skal skje allerede tidlig i høst- hvis de ikke var trygge på det.
Når storkundene avsløres kommer Ensu til å gå. Husk at her skal det ikke bygges en ny fabrikk, den ligger der.
Redigert 28.07.2022 kl 09:21 Du må logge inn for å svare
Gullhaugen
01.09.2022 kl 14:09 3368

Jeg tror at rosgun faktisk kan få rett i denne setningen nå : : I dag er selskapsverdien under 1 mrd, dvs at potensiale på kort sikt er selskapsverdi på minst 10 mrd ved produksjonsstart reell verdi for å fylle fabrikken med 10% margin rett på bunnlinja.

Dvs at kursen vil går fra kr 4 til 8 til 16 til kr 40 muligens ila 2022. Dvs fra april til Q4... er det 7 mnd..... Om den blir fanget opp før av oppegående og positive aksjonærer vil kursen selvsagt stige raskere, da alle vil inn før reell verdi gjenspeiler seg i rapporteringen etterhvert på et senere tidspunkt enn dagens.
Tobias
01.09.2022 kl 14:55 3296

Plukkes bra her nå. Tidsspørsmål før den stikker.
rosgun
02.09.2022 kl 08:53 3149

Ensuge altså:)
https://ensurge.com/high-volumetric-energy-density-ved-is-critical-for-microbatteries/

... første i verden- prøven til den første kunden sendt igår--spesialtilpasset SOLID STATE BATTERY.

Mange som prøver også på elbiler- roll to roll er det kun Thinfilm/Ensurge som har i verden. Fabrikk i San Jose ferdig nedbetalt... Må være århundrets oppside her...
Nedbetalt fabrikk og fremførbart underskudd fra 20 års mareritt fordelt i uoverskuelig fremtid. Må da bli fete utbytter som aksjonær her de neste 5 årene.

Tydelig at de norske kjendisene er enige, de har sittet i ro siste 3-4 år.. investert og sitter på mange aksjer..... Skattegunstig for de også...kommer nok flere kjendiser inn nå inn i disse dager, som i Prosafe- REPRISING OG UTBYTTE. KAN VEL IKKE VÆRE MER RIKTIG Å GÅ INN ENN INN I DENNE NÅ, helt uavhengig av inflasjon og renter.

helt topp altså, helt topp.
Redigert 02.09.2022 kl 09:00 Du må logge inn for å svare
Tobias
02.09.2022 kl 09:00 3126

Fin denne fra gårsdagens børsmelding:

"This significant milestone and achievement begins the next phase of
commercializing our solid state Lithium microbattery technology as we redefine
and reshape the products and applications requiring mAh capacity batteries,"
said Kevin Barber, Ensurge Chief Executive Officer. "I am proud of the Ensurge
team and thank them for their hard work, persistence and perseverance over the
last two years."
rosgun
02.09.2022 kl 09:02 3117

KEVIN BARBER:)

HELT SJEF. :):)

AGAINST ALL ODDS.

fra linkedin:
About

Strategic leader with strong track record of delivering accelerated growth and improved profitability. Successfully delivered significant increases in market share and revenue growth at both Skyworks and Synaptics in General Management roles by defining and developing leadership products and focusing on strategic customers and markets.
Played leadership roles in two merger and acquisitions, Skyworks Solutions and the acquisition of Renesas SP Drivers at Synaptics, thru strategic intent, successful integrations and delivering intended business results.
Accomplished delivering significant improvements to operational results by developing streamlined supply chains, expanding gross margins, and improving business systems while at Conexant and Skyworks.
Effectively communicates across multiple organizations and levels. Behavioral strengths include principled professional relationships; analytical and data-based decision making, and outcome-focused management skills. Accomplished leader excellent at developing organizations.
Redigert 02.09.2022 kl 09:05 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
02.09.2022 kl 17:04 2959

Hvis du investerer som nicket «grøninvest» ditt tilsier, så er det vel ingen som har tapt så mye penger som de blåøyde som har investert i grønn energi siste 3-4 årene. Bondefanget.

ENSU har lurvete historie, men fabrikken står der og kan produsere, Barber gir er svært seriøst inntrykk. Det skjer nå.
Redigert 02.09.2022 kl 17:05 Du må logge inn for å svare
Gullhaugen
06.09.2022 kl 11:58 2694

Algoen durer på med 19 844 ordrene samt 10.000 order som settes sammen til 20 000 , 30. 000 alt etter som. . Manipulerer folk til å tro at det er salgs press. Det er det ikke for TOP 50 øker.
Bullrun
06.09.2022 kl 14:04 2609

SAN JOSE, Calif., Sept. 06, 2022 (GLOBE NEWSWIRE) -- Ensurge Micropower (OSE: ENSU, and OTCIQ: ENMPY), a leading provider of solid-state lithium microbatteries for a new generation of wearables, hearables and IoT devices, today announced it shipped its first rechargeable solid-state lithium microbattery unit cell samples to one of several potential strategic partners with whom the company is in discussions. Ensurge announced last week it had signed an agreement to ship samples this week to one of the potential strategic partners as an initial step in the two companies’ engagement, which it has now fulfilled.
Broker74
06.09.2022 kl 14:08 2600

Fireball :-)
Sweeeeeed
06.09.2022 kl 16:02 2497

Tar jeg helt feil, men er ikke dette samme melding de sendte ut sist torsdag? Hvorfor er den sendt på nytt? Er det sendt prøver til enda en kunde?
Maggs
06.09.2022 kl 17:08 2433

Kan dette indikere noe litt fishy? innsidehandel/handel med seg selv? pokkers irriterende greier
True
06.09.2022 kl 17:24 2415

Vi får bare finne oss i det inntil videre. Er ikke lenge til før denne tar av uansett. Bare litt mer tålmodighet nå, så er vi i gang.
Cpt MC
06.09.2022 kl 18:05 2362

Samme melding. Bare å sjekke newsweb, så ser du at det ikke er kommet noe nytt.
FunHouseComp
07.09.2022 kl 01:35 2180

Det er jo hyggelig å se rosgun gjør stor suksess på sine kursmål i Ensu. Såvidt jeg kan huske hadde vedkommende også et kursmål på kr 6000 for Plt, en verdsetting lang inn i det hinsidige. Merkelig nok blir disse profilene borte når det blåser litt friskt, men de holder på under mange nick her inne.
Redigert 07.09.2022 kl 01:37 Du må logge inn for å svare
Gullhaugen
07.09.2022 kl 07:49 2064

Stemmer. Er spent på ordre størrelsene som blir signert med disse partnerne. Når de har godkjent prøvene så blir navn og innhold i avtalene sluppet. Produksjonen skal være I fullgang i q4 så da er det ikke mange uker igjen. Det jobbes på nå. En annen ting er hvordan disse partnerene går inn på eiersiden i Ensu. Det er snakk om å sette opp et søsterselskap i US hvor investment Banks og partnerne kjøper seg inn. Jeg tipper vi får oppskriften og planene på dette ganske snart. En slik modell blir gull for ensu fremover også for partnerne som har designet og bygget produktene sine basert på ensu sin nye teknologi.