REC uke 12

Null
RECSI 21.03.2022 kl 07:06 45940

Ny uke, nærmere avklaringer politisk

Det som er det viktigste denne uken er vel årsrapporten s om kommer den 24, håper ledelsen i den forbindelse også kan si noe om fremtiden inn i 2022. (endring beklager at det ikke var med i første oppdatering)

Det er mange ting politisk som rører seg i USA fremdeles noen avklaringer kom forrige uke.

Ukraina katastrofen går videre det er vel bare å håpe på at fornuften seirer til slutt, og at det skjer raskt.
Olje prisen 111 USD

Uke 11 startet på 15,75 og endte på 16,46 som var en god uke for de som satt i ro i RECsi
Selv tror jeg på en roliger uke med tanke på opp og nedturer, mer en liten og gjevn stigning på grunn av politikken i usa

Det som kan knekke ned alt er kjemiske våpen i Ukraina eller annen utvikling der.

Mitt ønske er slutt over 17 til helgen ;), denne uken

Ha en fin uke og kos dere
Både til de som sitter i ro og de som trader og tjener masse penger "etterpå)

Null
Redigert 21.03.2022 kl 08:09 Du må logge inn for å svare
Stabukk
21.03.2022 kl 08:49 19047

Hadde i alle fall vore greitt å få kursen opp på 20 FØR vi får meldinga om restart av Moses Lake. Arctic og Pareto «har i dag kursmål 26 og 30 på det vi vet i dag», skriv Solliar. SP1Markets har kursmål på 17, men burde vita det samme som Pareto og Arctic? Snittet av dei tre blir litt over 24, så det bør i alle fall vera realistisk!
Slettet bruker
21.03.2022 kl 08:46 19102

Nevner det for å poengtere at jeg selv har tro på selskapet, uten at jeg trenger å gjenta daglig at Haniwha har gått inn på 20kr og stille meg spørsmål om hvorfor kursen ligger der den gjør i dag. Du fremstår som usikker på dine investeringer
Slettet bruker
21.03.2022 kl 08:40 19198

Sier kun sannheten så om du har problemer med dette så er det bare og hoppe over om du ønsker . Om du er inne eller ute har heller ingen betydning så hvorfor du har behov for å skrive vet jeg heller ikke like kjedelig å vite å gjentas ofte her inne.
Slettet bruker
21.03.2022 kl 08:21 19408

Blir du seriøst aldri lei av å gjenta deg selv til det kjedsommelige?

Ja, alle her inne har etterhvert fått med seg at Haniwha har gått inn på 20kr, ja alle her inne har fått med seg og er enige i at kursen burde ligge nærmere 30 enn 10, ja potensialet på batteri og sol er skyhøyt.

Jeg sitter selv long i RECSI, men dette begynner å bli litt for ensformig lesning dag inn og dag ut..
Null
21.03.2022 kl 08:18 19451

Om jeg er beskjeden eller ikke det skal jeg ikke si noe om
Men det som er at jeg er iallefall realist, så jeg tror IKKE på 20 kr denne uken, dersom det ikke kommer veldig gode fremtidsutsikter på torsdag.

Om jeg har regnet på potensialet, ja jeg har tro på REC er vel kanskje en av de som har vært med lengst sammehengene ;( og vet det er både opp og nedturer her ;)
Så jeg er vel ferdig med å drømme om kortsiktige stiginger i mot 100kR ;)
Nå må selskapet komme med harde fakta om oppstart av ML før det skjer noe vesentlig med kursen, eller er det +- 16-18 kr

NULL
Slettet bruker
21.03.2022 kl 07:49 19702

Ingen skal beskylde deg for at du ikke er beskjeden ihverfall med kun 17kr før helgen.

Markedet må snart alvorlig begynne å våkne.. Burde være langt over 20kr allerede på det man vet. Regn ut selv på hva kursen burde ligge på når Ml åpner.
Potensiale er skyhøyt på batteri og sol delen. Arctic og pareto har gjort det for dere og har i dag kursmål 26 og 30 på det vi vet i dag. Men 80-90 kr på ferden videre. Spørsmålet man burde stille seg er om ikke Ml 2 også blir bygd fremover.
Haniwha har også skjønt det å kom seg tidlig inn på 20 kr.
Usa og Eu ønsker ikke å være avhengig av Russland og Kina lengre og ønsker lynraske beslutninger.
Stabukk
21.03.2022 kl 07:30 19871

Vi kan jo håpa at Voleon reduserer shorten denne veka. Dei sette ein ny short på ca. 300k aksjar 15/3 og var då oppe i 1,55%. Den blei sett godt under 16 kr, men alt 16/3 er det notert reduksjon til 1,49%. Fredag gjekk kursen over 16 igjen, så det ser ut som Voleon slit litt i første omgang. Siste veke har vi hatt ein kursoppgang på 4,51% på ganske høg omsetning.

På slutten av denne veka kan vi rekna med at Washington-guvernør Inslee signerer ny skatteredusjons-lov Det blir vel neppe negativt for kursen.
Slettet bruker
21.03.2022 kl 07:23 19945

REC styremøte i Oslo denne uken, CEO besøk hos flere meglerhus,
positivt at selskapets ny "midlertidige"CEO er på!
Redigert 21.03.2022 kl 07:23 Du må logge inn for å svare