HMONY, Blir del av Helium nettets revolusjon?

UberMath
HMONY 21.03.2022 kl 21:01 1114

Harmonychain meldte at de skal starte Helium FoU i årsrapporten. Jeg venter da snart melding fra NFR på støtte til dette prosjektet. Blir HMONY med og produsere Helium noder/hotsport og muligens og bli del av fremtidens DEFI internet, så kan de bli enormt stor.

Ny tråd fordi dette er ennå bare oppstart for FoU og en helt annen greie enn de andre grunnene til å eie HMONY. Les dere litt opp.

http://whitepaper.helium.com/
Redigert 21.03.2022 kl 21:14 Du må logge inn for å svare
Fjellheim
22.03.2022 kl 09:01 960

Mange grunner til å eie et selskap som har et slikt formidabelt potensiale på flere felt og som kan kjøpes nesten på kontantnivå.
UberMath
23.03.2022 kl 09:22 864

Vi venter litt nå, men jeg tror at ledelsen blir ganske mer aktiv på å melde fremgang når periode for opsjonsprising er satt.
Fjellheim
23.03.2022 kl 10:11 819

Håper på litt mer aktivitet :) Jeg ser DLT og Arcane beveger seg litt opp fra siste bunnivå. Kanskje smitter det litt på Harmony?
UberMath
23.03.2022 kl 10:19 807

HMONY gjorde et ganske sterkt forsøk opp i Januar, men så skulle Bitcoin teste hardt ned samtidig som ASIC til Scrypt mining ble utsatt nok en gang. Og da blir det gjerne slik at aksjen må tilbake å trekke styrke før man forsøker igjen. Uansett så er blockchain fremtiden, og behovet for datasentre enorm inn i fremtiden så det vil neppe være galt å ha en liten pot i et selskap som holder på med det. Husk Harmonychain har tomt det skal bygges datasenter på I Kautokeino og videre et bygg (1000 m2) i Halden. Knekker 1,50 ved neste forsøk så kan vi gå ekstremt høyt.

Jeg vet ikke om 1,50 knekker ved neste forsøk men jeg har registrert at mange av de som kom inn på emisjon på 1,80 og som har slitt litt fordi de hadde deltatt i emisjonen med kapital de tydeligvis ikke kunne være langsiktig med (altså dette var hit and run penger) nå er ute. Disse aktørene hadde vel ca 30 mill aksjer tilsammen. Nå er de ute og jeg tror motstanden på 1,50 er langt lavere denne gangen. Den som tåler å være tålmodig tror jeg kan få seg en vanvittig opptur her kanskje.
Redigert 23.03.2022 kl 10:34 Du må logge inn for å svare