AVM (Avocet Mining PLC) -99.14%. Normalt eller aksjesvindel?

Slettet bruker
AVM 30.12.2017 kl 18:53 4554

Skriv en kommentar i denne tråden hvis dere har opplevd noe av dette i aksjen:
.
1.) Har dere opplevd systematiske kursmanipulasjoner i aksjen?
2.) Har hovedeiere og/eller grunder(e) gitt et DNM utarbeidet konvertibelt lån til selskapet?
3.) Har dere opplevd "ubegrunnede" børspauser innført av OSE?
4.) Har obligasjonseierne i selskapet blitt lurt/truet av Norsk"Tillits"Mann til å konvertere til aksjer?
.
Statsminister Jens Stoltenberg tok sammen med sin aller beste AP venn, forlover og tvillingsjel Rune Bjerke i 2007 kontroll over den Statseide banken DNB.
Sammen skapte de den AP okkuperte korrupte og kriminelle Statsbanken DNB.
Rune Bjerke sin hovedoppgave var å danne AP/DNBs Svindeltrekant:
DNB/RuneBjerke/DNM - OSE/BenteLandsnes/VPS - NTM for å organisere svindel av aksje og obligasjonseiere.
Brukerne av Svindeltrekanten betaler sannsynligvis en meget høy prosentandel av svindelutbyttet til AP/DNB.
Andre svindler er det AP/DNB som foretar for seg selv.
Kun få prosent av svindelinntektene går inn i DNBs regnskap.
.
Statsminister Jens Stoltenberg foretok en indre okkupasjon av Norge mellom høsten 2005 og høsten 2013.
AP/DNB kontrollerer fremdeles "all" presse og media i Norge og kontrollerer bl.a. Riksadvokaten og sannsynligvis alle Statsadvokatene hos Økokrim og Finanstilsynet.
.
De aksje og obligasjonsvindlene som AP/DNBs Svindeltrekant: DNB/RuneBjerke/DNM - OSE/BenteLandsnes/VPS - NTM sto bak, og som jeg påviste i 2008, 2009 og 2010, begynner å nærme seg foreldelsesdato for svindel på 10 år.
Derfor trenger jeg flere og nyere investorsvindler som den AP okkuperte korrupte og kriminelle Statsbanken DNB står bak.
.
Skriv en kommentar i denne tråden hvis dere har opplevd noe av dette i aksjen:
.
1.) Har dere opplevd systematiske kursmanipulasjoner i aksjen?
.
2.) Har hovedeiere og/eller grunder(e) gitt et DNM utarbeidet konvertibelt lån til selskapet som kan konverteres til aksjer til børskurs "om noen år"?
- Med et tilsynelatende uskyldig konvertibelt lån kan de overta HELE selskapet etter å ha, med hjelp av organisert hjelp fra hovedsakelig DNM manipulert kursen NED!, NED! og videre NED! -99%...
Et konvertibelt lån på f.eks. 100 millioner kroner gitt på ATH 100, tilsvarer et aksjekjøp på 1 milliard kroner (foretatt ved ATH) ved kurs 10 og tilsvarer et aksjekjøp på 10 milliarder kroner (foretatt ved ATH) ved kurs 1.
.
3.) Har dere opplevd "ubegrunnede" børspauser innført av OSE grunnet "mistanke om ulik informasjon i markedet"?
Eller annen form for "ubegrunnet" børspause beordret av OSE eller ønsket av selskapet selv?
Har en eller annen børspause forårsaket et kraftig og tilsynelatende ubegrunnet kursfall?
.
4.) Har obligasjonseierne i selskapet blitt lurt/truet av Norsk"Tillits"Mann til å konvertere til aksjer?
Har i så fall eks obligasjonseierne fått desimert kursen på sine nye aksjer i løpet av få børsdager?
.
Redigert 20.01.2021 kl 17:57 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
30.12.2017 kl 18:54 4530

AVM (Avocet Mining PLC) Historikk
Endring siste måned 13.16%
Endring i fjor 90.00%
Endring siste tolv måneder -59.81%
Endring siden nyttår -63.50%
Høyeste i år 8.65
Laveste i år 1.89
Høyeste siden 16/06-2010 250.00
Laveste siden 16/06-2010 1.89
Endring fra topp -99.14%
Slettet bruker
03.01.2018 kl 11:12 4418

GP viser en positiv utvikling siste mnd.... Last opp!!
Slettet bruker
03.01.2018 kl 12:45 4394

Avm tjener godt med pæng om dagen:)
Slettet bruker
03.01.2018 kl 15:40 4359

Trenden er god i mining om dagen... Ser nok GP i 1340 om ikke lenge :)
Slettet bruker
04.01.2018 kl 20:56 4298

GP bryter opp!!!
Slettet bruker
05.01.2018 kl 18:47 4239

Dersom trenden forsetter utover neste ukene, så blir avm repriset de luxe :)
Tapas07
12.01.2018 kl 10:41 4152

vi må håbe at handlen lykkes for avm, og få opdatering på fremtiden, har kun et lille frimærke her...

kopy goldfields er lige kommet med opdatering, jeg har nævnt denne før.... i mine øjne en lækker sag!

købte lidt op i 0,87 og solgte derefter ud over 2 , og har derefter købt mig ind på 1,2 og deltog i emmision på 1, så kigger du på grafen, er emmsionen eneste grund til aktien kom ned på 1 krone.

da jeg købte første aktie for 0,87 øre, havde de kun bekræftet 300,000 ounces, nu 1,2 mio ounces, og idag meld ud at guldet fortsætter minimum 620 meter/160 meter og at guld forekomst i top og bund kommer tættere på hinanden, + fortsætter i dybet

de har desuden meldt ud at de mener at finde 2-4 forekomster på over 1 mio ounce i nord terratorriet

så casen har udviklet sig vildt, og kursen står på sølle 1,5 sek virker helt til grin

kopy g og lundin gold er 2 gode guld bud, hvor ounces er vurderet min. 50 % lavere end hos lignene mine selskaber

asanko og alacer gold ligger i mine øjne også an til at gå i luften, asanko blev udsat for en rapport fra muddy waters og massivt shortet, samme skete for silvercorp hvor jeg lavede 6 gange pengene, der ligger info om muddy waters både hos silvercorp og asanko gold.
alacer gold er lavere vurderet end den mine de lige har investeret i, og er næsten gælds frit ??

har også hecla mining, som er faldet tilbage grundet strejke på lycky friday, de er kommet langt med automation/robot teknologi

sidste år kom jeg med forecast for de største guldminer som barrick g, osv. ville underperforme grundet ned salg og oprydning, dette skete da også...
nu tror jeg de vender, der er gjort få guld fund, og investeringer har været små i årevis-.
mener også at pengene i krypto, vil flyde tilbage i guld og sølv på lang sigt

skriv endelig, hvis i har tanker om sectoren, eller vil vide mere om selskaberner.

jeg tror der ligger lidt værdi gemt i avm, men ved ikke hvad de ender op med, og det er mega dyrt at være fattig!!
men står de med en god case, vil en aktie emmision jo også lykkes

ejer så få aktier her at jeg ikke vinder noget på at hype, og ligger langsigtet min. 3-4 år

ps jeg købte asanko gold til kurs 1,2 cad. ligger pt i 87 cent, faldet fra 6 cad.
Tapas07
12.01.2018 kl 10:45 4146

ups, asanko g ligger i 0,92 cent, fra 0,87, trenden er godt nok vendt hurtigt
Nora1
13.01.2018 kl 12:52 4160

Gullet ser bra ut , det virker forelsket i å slå ut toppen fra 2016 på ca 1361, skjer det første kvartal? Jeg tror ei vi skal bekymre oss noe særlig for lekkasje til bitcoin, og annen krypto. Når svetten begynner å renne hos litt store, og større investorer vil de se mot gull, og ikke mot noe nytt, kontroversielt og usikkert.
Håper Avm kan overraske med en god nyhet snart, aksjen er ca gruset.
Kjekt med Kopy goldfields. En litt lengre "vent" enn forventet grunnet mer funn av gull (og tiden det tar å telle) er veldig greit.
Bull gull.
God helg alle sammen, og godt nyttår.

Slettet bruker
15.01.2018 kl 02:03 3986

Med fed som etterhvert sliter med å få styringen... Gull vil stige voldsomt!!
Joffe3
16.01.2018 kl 20:22 3889

:-)
Slettet bruker
23.01.2018 kl 18:50 3756

GP fornekter seg ikke!! Blir en god avmdag i morgen :)