PCI Biotech - Mega Pump Incoming

Peter
PCIB 31.03.2022 kl 14:02 789

Den siste tiden har vi sett helt crazy pumper hjemme i Norge. Vi har ICE GROUP, INSR og mange andre. Det har mange faktorer som avgjør hvor bra en pump kan bli, dette avhenger av fri flytt på aksjen, historikken til selskapet, "brand value" og mange andre faktorer. Jeg tror neste pump kommer i PCI. Selskapet kan sikkert konkes, men tipper vi for en pump først, ikke så mange aksjer tilgjengelig, ingen av de største aksjonærene har solgt. Selskapet har litt over 100mNOK cash igjen og uten gjeld så her har du nedsiden. Sikkert noe underskudd også. Vis man er heldig så kommer det positivet nyheter om fremdrift men denne skal pumpes uavhengig. Jeg gir ingen råd dette er bare meg tenke høyt. Jeg har selv vert med på pumper som ICE, INSR, DOF, SEDRILL....Det gir ingen mening, men når aksjen har falt 99% så kommer det alltid en pump. Kun spørsmål om tid:)
gepard1
02.04.2022 kl 23:42 673

Vi kan bare haape paa at du faar rett. Men uten gode forskningsresultater, er det vanskelig og se noen saerlig akseptabel hoeyde paa en eventuell "pump".

Og skulle aksjemarkedet krakke foer den tid, kan kursen fort bli enda tristere enn hva vi ser i dag.