Awilco og LNG-markedet mot 2025

Lynmann
31.03.2022 kl 23:09 90756


Konfirmanten fekk ikkje pengar i fjor, men noko mykje betre - aksjar i Awilco - til kurs 2,87. Delvis er det den innsiktsfulle delen av forumet å takka for dette. Første kjøp kom før sommaren på kr. 1,95. Mange takk!

Denne tråden er eit forsøk på å samla faktabasert informasjon. Respekt for profesjonelle analytikarar skal ein ha, men også dei tek feil. Heller ikkje analytikarar kan spå vinterværet i Asia. Når det gjeld den kortsiktige utviklinga i LNG-markedet, er FLEX LNG med sine 13 skip ein verdifull indikator. For den som pushar hardt på dagleg basis – aksjonærane i ALNG må vera dei mest nervøse på heile børsen - er det verdt å følgja med på korleis New York avsluttar dagen. www.barrons.com/market-data/stocks/flng

For oss vanlege folk, kjem ein langt gjennom å følgja Fearnley sine oppdateringar på vekesbasis.
Fearnleys Weekly Report (fearnpulse.com)

Det var den som løfta begge aksjar kl. 15.30 i dag. Under pågåande kontraktsforhandlingar for leiinga i Awilco, må det vera fantastisk å få stadfesta nivået på vel USD 100.000 pr dag!
Spørsmålet er: Kva forutsetningar må slå inn før ALNG når 10 kroner? Selskapet må vurderast til 1,3 milliardar kroner - dette for eit selskap med ei (tidlegare) problematisk milliardgjeld.
The Godfather
19.06.2023 kl 10:18 6488

LNG ratene opp 25% forrige uke. ($63k/d)

Slettet bruker
12.06.2023 kl 16:13 6736

er det vanskelig . Jo billigere lng , mer behov for frakt
Vi bryr oss ikke om hva togene (båtene ) koster om bare biletten er billig ;)
Videre skal man aldri tro på gassfrakt som sikkert via rør
Redigert 12.06.2023 kl 16:44 Du må logge inn for å svare
The Godfather
12.06.2023 kl 12:45 6800

Pareto update

LNGC: Sentiment turning around and rates moving higher

• Sentiment in the LNG market has really turned during the last couple of weeks, with both spot and term rates now being marked up in all regions. Some July cargoes are not receiving any offers at all and charterers are now paying spot rates for MEGIs around USD 80k/day with a USD 20k/day discount for TFDEs

• No real winter availability for MEGIs so discussions there are centered around the smaller vessels. Affinity counts seven 1 – 5Y fixtures in recent weeks, and longer-term charter rates have also started to rise again.

saulus
06.06.2023 kl 23:02 7082

Joker for ALNG er vel erstatningskravet fra kollisjonen med Wilforce i 2019. For ett år siden avgjorde en dom 75:25 skylddeling i ALNGs favør, og de forhandler fortsatt beløpsstørrelsen. Jeg har sett spekulasjoner på hvor mye, men synes det er vanskelig å vite annet enn selskapets eget utsagn om at det er 'substantial'. Noe er nok alt dekket av forsikring.
Lynmann
04.06.2023 kl 21:02 7267

Etter avreise frå Freeport var det faktisk litt hyggjeleg å sjå WilForce gå gjennom Panamakanalen! Godt webkamera gjorde nærstudiar av mannskapet mogeleg..
Multimedia | Panama Canal Authority (panama-canal.com)

Svære båtar dette, kun 35 meter kortare enn det amerikanske hangarskipet som kom inn Oslofjorden.
WilPride har også kome seg ut av fleire vekers rundkøyring utenfor Gibraltar og er på veg til Cameron mens WilForce skal bruka 4 veker på turen til Japan.

Fearnpulse:
No er både East & West of Suez under tapsraten på ca. usd 38k pr dag for våre skip. Raten for West of Suez er heilt nede på usd 30k pr dag. Mens Awilco seglar inn 2 ½ million kroner pr dag i 5 kvartal til etter eit første kvartal som vert enno betre i q2.

Nettoen er god med 7 cent pr aksje pr kvartal, men under mitt håp om 8 cent. 5 kvartal med utbyte på 50 øre pr kvartal gir ei avkastning på 28 prosent på kurs 9 kroner. Likevel er ikkje dette så bra avkastning om kursen skulle dala 28 prosent.. Ja, kan den det?

Årskontraktane for våre skip har dala frå 170 til 120.000 dollar pr dag. Heldigvis har me ei regjering med klovnar som sørgjer for høg dollarkurs.

Europeiske gasslager:
69 prosent; 20 prosentpoeng høgare fyllingsgrad enn for eit år sidan.

Produksjonen:
Shell har eit anlegg i Australia på storleik med Melkøya som igjen har driftsproblem etter streik tidlegare i vinter. Melkøya gjekk også på pause for nokon veker sidan, også på grunn av tekniske problem.

USA er i rute med 23 båtar ut, 25 veka før, med heile 5 båtar frå Freeport.
«Vessels departing U.S. ports: Twenty-three LNG vessels
(eight from Sabine Pass;
four each from Corpus Christi and Freeport;
three each from Calcasieu Pass and Cameron;
one from Cove Point)
with a combined LNG-carrying capacity of 87 Bcf departed the United States between May 25 and May 31»

Balansen i markedet er (meir enn?) god, plenty med gass, plenty med båtar og dermed fallande pris både på frakt og gass.

EIA: Natural gas futures for delivery at the Title Transfer Facility (TTF) in the Netherlands fell $1.18 to a weekly average of $9.27/MMBtu. In the same week last year, the price was $27.16/MMBtu at TTF.

-Sorry, det var forrige veke. Denne veke gjekk TTF ned nye $ 1.29.
Ikkje bra for oss som trudde Baker Hughes kom til å få mange nye kontraktar for byggjing av ny kapasitet i USA. Siste året har kursen dala med 25 prosent ift Dow Jones - men det kan jo ha andre årsaker.

Takk bidragsytarar som har lagt grunnlag for interesse frå 407 lesarar!
Braastad
24.05.2023 kl 08:23 7631

Oslo (Infront TDN Direkt): Awilco LNG fikk en ebitda på 16,6 millioner dollar i første kvartal 2023, mot 12,1 millioner i fjerde kvartal 2022.


Det opplyses i selskapets kvartalsrapport onsdag.


Nettofraktomsetning var 20,5 millioner dollar (16,2), mens nettoresultatet ble 9,0 millioner dollar (4,9).


Flåteutnyttelsen var 100 prosent i kvartalet sammenlignet med 93 prosent i forrige kvartal. I kvartalet oppnådde selskapet en netto TCE-rate på 113.800 dollar pr dag.


Selskapet vil utbetale et utbytte på 0,50 kroner pr aksje for første kvartal.


"Vi er glade for å rapportere et sterkt førstekvartalsresultat da begge skipene har handlet på faste kontrakter uten off-hire gjennom hele perioden. Disse kontraktene sikrer solid inntjening for selskapet i et volatilt LNG-marked. Til tross for lave spotrater i lavsesongen ser vi at ratenivåene for periodecharter holder seg godt, og fokuset til befraktere ser ut til å være på forsyningssikkerhet fremover", heter det i rapporten.
Lynmann
22.05.2023 kl 10:13 7826

Riktig, onsdag kjem dokumentasjon på dei gode kontraktane.
Nettoen i Q4/22 på 4 cent pr aksje aukar til 8 cent for første kvartal i år eller tilsvarande 8 prosent av noværande kjøpspris.
Nettoen vil forutsigbart auka til 9 cent i Q2 (WilForce gjekk frå usd 110k pr dag til 150k frå 10.februar).

Vidare: ca. 8 cent i Q3 (EU-kontroll på begge skip) og 9 cent i Q4. I sum 34 cent eller 37% på noværande kurs 9,50.
Mot Awilco sin netto i første kvartal på 8 prosent oppnår overvurderte Flex ca. 2,5 prosent og Cool 5 prosent.
(korrigert Cool til 5 prosent)
Redigert 22.05.2023 kl 15:44 Du må logge inn for å svare
Fokus
19.05.2023 kl 11:51 7955

Ja, en skal ikke se bort fra at utbytte kan bli på kr 0,60 pr. aksje med dagens $-kurs. Spørsmålet er når dei sikret utbytte i NOK.
Med dagens $-kurs og med aksjekurs under kr 10,- så blir jo nettoresultatet på rundt 40%, og det bør vi være fornøyd med. Sitt stille i båten, er det problemer ikke selg men kjøp.
The Godfather
15.05.2023 kl 11:01 8125

Fra Clarksons

Shipping Weekly

Reviving LNG Carrier Rates?

Spot LNG carrier rates have been declining since their peak in November 2022, when TFDE carrier rates exceeded $400,000/day. According to the Baltic Exchange's Australia-Japan round trip assessments, short-term charter rates have been on a downward trend since then, averaging $80,000/day in the first quarter of 2023, while the second quarter has so far averaged $54,000/day, with the latest quote at a modest $45,000/day.

Cargo prices are largely to blame for the current downturn. A surplus of gas inventories, especially in Europe, has inevitably dampened market sentiment. Natural gas prices in Europe and North Asia are currently at a two-year low of $11 per mmBtu. This downward trend has been fueled by a combination of mild weather and a decrease in Asian restocking demand, while Europe enjoys a comfortable 60% inventory surplus ahead of summer.

However, the forward freight market indicates that the tide could be turning, with daily rates expected to rise to $68,000 in June, $76,000 in July, and $102,000 in August.

This promising trend is expected to continue, with a fourth-quarter average of $209,000/day. This anticipated rebound in freight rates appears to be largely dependent on the expected rise in LNG cargo prices, which are expected to exceed $18 per mmBtu by year's end.

Currently sluggish Chinese LNG imports, which were down 4.8% year on year in 1Q23, are expected to pick up as the economy recovers, increasing demand for LNG cargoes.

This LNG contango situation is a positive sign for charterers, incentivizing them to secure vessels as soon as possible. It's no surprise, then, that the period charter market has largely remained stable at significantly higher levels than spot, with 1-year TC for a TFDE carrier assessed at $140,000/day and 3-year TC assessed at $120,000/day.

LNG carrier newbuild prices remain strong at $257 million, requiring around $100,000/day over time to yield an 11% return for owners. Although forward markets have historically had low predictive power, if natural gas prices do rise, this will likely stimulate the anticipated freight rate recovery.

Redigert 15.05.2023 kl 11:03 Du må logge inn for å svare
The Godfather
03.05.2023 kl 13:55 8393

Fra Clarksons i dag;

Daily Spot Market Snapshot

LNG: TFDE spot earnings are stable at $50,000/day.

Reuters reports an 8% y-y growth in global LNG supply last month, driven by increased production from new and existing terminals, and minimal disruptions at key facilities.

Despite this, shorter distances continue due to high European imports, with April LNG imports reaching their highest since December.

Although the spot market remains subdued, the TC market is active and solid, with two more vessels fixed last week. One-year and three-year TC rates for a TFDE are assessed at $140,000/day and $120,000/day, respectively.
Braastad
28.04.2023 kl 17:36 8657

Awilco har vel regnskap i dollar? En svakere krone versus dollar vil derfor gi en hyggelig effekt på utbyttet.


Redigert 28.04.2023 kl 17:38 Du må logge inn for å svare
Lynmann
28.04.2023 kl 13:13 8673

Akjsen gjorde eit uforklarleg hopp i går til nivået den burde ha; kr. 9.80.
WilForce ruslar seg tilbake til Freeport etter levering i England.
WilPride køyrer karusell utenfor Gibraltar på fjerde dagen, etter levering i Belgia.

Fearnpulse: East of Suez ned usd 2.000 pr dag, men ligg godt over tapsraten på usd 38k / dag for West of Suez. Her er Awilco i den fantastiske situasjon å segla inn 2 ½ million kroner pr dag. Vårt spørsmål er kva ratar som ventar i august neste år når kontrakten går ut. Er det mogeleg å få ein ny på usd 150k pr dag?

Nøkkelen er balansen i markedet og hypotesen er at den vil vera god også over neste sommar. Kontraktsprisane på gass eit år fram i tid understøttar hypotesen om at me får ikkje ein ny hype som i fjor. Største trussel er ein ekstraordinær kald vinter.
Europeiske gasslager er på nivå 58,6 prosent som er 26 prosent over nivået for eit år sidan.

Det resterande er hovedsakleg henta frå kjeldene
• Gas Storage Europe’s Aggregated Gas Storage Inventory (AGSI+) og
• EIA weekly

-som kom ut i går kveld med fokus på det eksepsjonelt varme klima i vinter. Den nest varmaste vinter registrert nokon gong. Oktober og januar var dei aller varmaste registrert. Med desse temperaturane gjekk Europa ut av vintersesongen med rekordhøge lager.

www.eia.gov/naturalgas/weekly/archivenew_ngwu/2023/04_27/

Tyskland stengjer ned dei siste reaktorane, gassfeltet Groningen stengjer og USA er ikkje mindre viktig enn før, som største eksportør av LNG saman med Qatar og Australia. USA er i rute. 28 båtar denne veke mot 24 forrige veke.

USA forventar ein eksport på 12,1 Bcfd.
Med EIA som kjelde må me forhalda oss til Bcfd. Milliardar kubikkfot pr dag. Minner om at 1 Bcfd tilsvarar ca. 100 lass med LNG.

Det handlar om å erstatta russisk gass i røyr, i gjennomsnitt foregåande år på 13,1 Bcfd.
Innen september i fjor dala leveransane til 1,4 Bcfd.
Sjølv om norsk gass i røyr auka til 11,3 Bcfd, var det berre 3 prosent over 2021-nivået. Dermed handla det i fjor om å skaffa LNG.

I 2021 var importen av LNG til uropa på 9,1 Bcfd.
I fjor vart importen auka til 14,9 Bcfd. Vinterstid vart LNG-importen pressa opp til 16.3 Bcfd, med ein historisk topp på 17,9 Bcfd i desember.

Målt på årsbasis vart tapt russisk røyrgass på 12 Bcfd berre erstatta av ca. 6 Bcfd levert med skip. Dette gapet har så EU delvis makta å tetta ved hjelp av tidleg fylling av lager, mild vinter, sparing og litt alternativ energi, som dei vil få meir av i år.

Iflg EIA var leverandørane av LNG til Europa
USA: 6,5 Bcfd
Qatar: 2,5 Bcfd
Russland: 1,8 Bcfd
14 andre land inkl. Norge: 3,8 Bcfd

For oss som ikkje likar støtte til Puta sin finansiering av krigen mot Ukraina gjennom transport av olje og gass, er det ein grunn til at EU aksepterar 4-5 russiske LNG-skip langs norskekysten kvar veke: Lite av inntektene havnar i krigskassa.
The Godfather
10.04.2023 kl 09:42 9188

US weekly LNG exports climb to 28 cargoes

US liquefied natural gas (LNG) exports increased in the week ending April 5, while the Henry Hub spot price rose as well when compared to the week before, according to the Energy Information Administration.

https://lngprime.com/europe/us-weekly-lng-exports-climb-to-28-cargoes/78287/


Blue Cow Group
07.04.2023 kl 20:17 9335

Finner ikke igjen artikkelen, troor det var ei indisk dame i IMF som snakka om utslipp i den 3 verden vs vesten og hvordan vesten har brukt opp sitt energibudsjett historisk sett mens India såvidt har begynt å brenne fossilt i forhold.
Mener ho snakka om gassbrennere på landsbygda ja.
NallePu
07.04.2023 kl 20:11 9311

Vet ikke hvilke gassbrennere de har fått, om det er fast installasjon i boliger som f.eks boliger i Haugesund får i rør fra Kårstø er det nok behov for LNG-shipping til India. Men om det er enklere frittstående brennere på landsbygda er det heller LPG-frakt som tjener på det (propan/butan). Tror jeg da, er ikke helt oppdatert på sluttbruken av gassen.
Blue Cow Group
07.04.2023 kl 19:33 9268

Takk for bra svar! I India fikk vel alle hver sin gassbrenner for en tid tilbake, men ingen har lenger råd til gassen den bruker så de brenner biostoff istedet. Et fall i gasspris vil vel da kunne være bra for shipping hvis 1,3mrd indere igjen får råd til å bruke gass.
Men det kan vel da virke som det er gassprodusentene man burde ta noen lodd hos nå mens prisen fortsatt er på vei ned (gitt at man forventer høyere gasspris i europa pga hetebølgen), og shippinga man burde ta lodd i hvis prisene normaliserer seg litt.
NallePu
07.04.2023 kl 18:28 9219

Generelt sett ønsker du vel hvis du har aksjer i LNG-shipping at gassen ikke skal til Europa, men til Asia. Frakt mellom USA og Europa er kortere distanser og fører til at supplysiden blir høyere, dvs lavere rater. Det som skjedde i vinter når Europa trengte gass var at selve gassen ble så dyr at en del andre kjøpere valgte å ikke importere like mye gass, og vi gikk glipp av lengre ruter som ville ha bidratt til å holde flere skip i arbeid til høyere rater. Nå gikk det jo bra med ratenivået uansett, dels pga at en del befraktere spekulerte i at prisen på lasten skulle øke slik at de la seg på vent i stedet for å levere lasten med en gang.

Men forhåpentligvis havner gassprisen på et passelig nivå slik at India, Kina og flere land i østen ikke bremser importen.
Blue Cow Group
07.04.2023 kl 17:59 4186

Det er ventet tidenes hetebølge i Europa i sommer, med temperaturer på over 12C over normalen.
Slik jeg husker det bruker nærmest hele mellom- og sør europa gass for å kjøle seg ned og holde A/C'ene i gang. Dette MÅ da gjøre utslag på pris på LNG? Eller brukes det mer LPG til slike nedkjølingsenheter (butikker, kontorer, hjem)?
Jeg aner en kjøpsmulighet her men vet ikke nok om hvem som evt tjener pengene på at europas gassforbruk eksploderer, noen andre som har tanker kring samme tema her?
Lynmann
07.04.2023 kl 13:56 4178

Ratane rasar vidare nedover.
Fearnley melde onsdag om kun usd 39k pr dag for våre båtar «155-165k cbm West of Suez».

Interessant slutning frå Intermodal Weekly Shipbrokers Report:
«This year, LNG supply will likely exceed demand, so prices will need to decline to levels that will encourage higher consumption»
www.hellenicshippingnews.com/intermodal-weekly-market-report-week-13-2023-brokers-insight/

Fleire forhold forklarar balansen i markedet.
Ved årsskiftet tippa denne tråden på eit overskot på 20 LNGC:
• 65 nye skip kjem til markedet i år inklusiv dei nye som kom til i fjor.
• Intermodal melder at berre eit LNG-skip gjekk til hogging i fjor, mot 3 siste kvartal.
• Vil 15 skip gå til hogging i år?
• Så krev nye miljøreguleringar lågare fart.
• Auka eksport frå hovedsakleg USA kjem med eit behov for ca. 15 ekstra skip.

Balansen i fraktkapasiteten er god komande to år, med lite ny LNG for eksport.
Eksporten frå Australia kan ha nådd toppen, men iflg. Argus media reknar dei med mindre omfattande stans på grunn av vedlikehald i år.

Uansett kor rart det høyrest ut er den globale etterspørselen mindre enn i fjor: Sør-Korea og Japan produserar meir kjernekraft, noko som reduserar behovet for LNG. Peru og Argentina produserar meir, Brasil har betydeleg meir vannkraft magasinert.
Det er også usikre forhold rundt eksporten frå Malaysia og Indonesia: «Malaysia’s 30mn t/yr Bintulu and Indonesia’s 22.6mn t/yr Bontang — because reduced feedgas availability has slowed loadings from the facilities».

Vårt spørsmål er om europeisk etterspørsel etter energi igjen kan føra gassprisen opp på elleville nivå komande vinter. Dette har betydning for balansen våren 2024, nivå på nye kontraktar og aksjemarkedet si interessa for våre selskap utover i 2024.

• Europeisk behov for erstatning av russisk røyrgass er betydeleg, sjølv om Gazprom stoppa leveransane via Nord Stream allerede 31.august og så kom eksplosjonen 4 veker seinare
• Gassnivå på europeiske lager er pt på 55.6 prosent, over det dobbelte ift for eit år sidan.. 30 prosentpoeng over fjorårsnivå kan vera tilstrekkjeleg for å kompensera russisk røyrgass
• Mottakskapasiteten i Europa er større enn i fjor, men lager vil fyllast i god tid før vinteren. WilPride og WilForce hjelper til, fullasta ut frå Cameron og Freeport forrige veke
• Frankrike vil eksportera meir kjernekraft i år, men ikkje i enormt omfang: Som 20 til 50 lass LNG med våre skip.
• Europa har installert meir fornybar kraftproduksjon
• Kina: Betydeleg BNP-vekst er forventa med større behov for gass, men den innenlandske produksjonen er også større. I tillegg er importen av russisk røyrgass større
• Vannkraft: Kan mindre snømengder gi året ein svakare start enn i 2022?
Byråkratiet i EU bestemmer ikkje temperaturen til vinteren, men hentar inn informasjon om det meste:
SWE Snow water equivalent
TWS Total water storage er ein indeks for grunnvatn
LFI Low-flow river index
CDI Combined Draught Indicator
GDO-EDODroughtNews202303_Europe.pdf (europa.eu)

Ikkje rart at enkelte er ein smule bekymra for omfanget av byråkrati i Brüssel, men her kan den interesserte benytta påskeferien til å gjera seg opp ei oppfatning rundt europeisk vannkraft framover.
For dei som er interessert i meir kvalifisert synsing, har Argus media akkurat kome med ein rapport før sommaren.
«Mild weather, price signals and government interventions have succeeded in curbing gas demand, driving prices to an 18-month low by the end of this winter. For the global LNG market, preparing for next winter appears a much easier task in the coming months than many could have anticipated a few months ago».

For oss som har erfart at ikkje all LNG fører til himmels, er det mogeleg å ha eit ope sinn til betraktningar som dette:
«It may be still too early to gauge the extent of any potential recovery, but a return to pre-2022 levels may be unlikely in the short term. While the turnaround has been relatively rapid, the price shocks observed in the last few months may have still caused some permanent damage in some sectors of the economy, spurred behavioural changes in consumers, and brought forward a more permanent shift away from natural gas in some cases.»
The Godfather
19.03.2023 kl 22:48 4600

EIA

Liquefied natural gas will continue to lead growth in U.S. natural gas exports

Exports of liquefied natural gas (LNG) will continue to drive growth in U.S. natural gas exports over the next two years, according to our recently released Short-Term Energy Outlook (STEO).

In our March STEO, we forecast that U.S. LNG exports will average 12.1 billion cubic feet per day (Bcf/d) in 2023, a 14% (1.5 Bcf/d) increase compared with last year. We expect LNG exports to increase by an additional 5% (0.7 Bcf/d) next year.

We forecast U.S. LNG exports to rise because of high global demand as LNG will continue to displace pipeline natural gas exports from Russia to Europe. So far this year, mild winter temperatures and fuller-than-average storage resulted in reduced LNG prices, which could be an incentive to import more LNG, especially in the price-sensitive countries of Southeast Asia. The Freeport LNG export terminal's return to service and the new LNG export projects that will commissioned by the end of 2024 support our forecast increase in exports.

https://www.eia.gov/todayinenergy/detail.php?id=55741
Lynmann
16.03.2023 kl 00:18 4713

Freeport ute av drift i 2.halvår 2022 ga ein ubalanse i LNG-markedet. I tillegg trigga krigen ein usikker situasjon og utløyste spekulasjon i så stor grad at eit antal LNGC vart benytta som lagerskip. Låge prisar i USA kunne gi over ein milliard i netto gevinst på ei enkelt last. Pt ligg det an til brukbar balanse i markedet gjennom hausten. Både etterspørsel og vintertemperaturar i Asia mot slutten av året vil gi oss haldepunkt for utviklinga i ratar (og børskursar) fram til hausten 2024.

Andre forhold:
USA: Det er liten global vekst i produksjonen i 2023. USA står for det meste og er viktig å følgja med på. Freeport sender no ut 3 båtar pr veke, mot 4 når dei oppnår full output igjen. 25 båtar gjekk ut frå USA forrige veke.

Fearnpulse: Spot ned usd 5.000 i går. Stabilt nivå siste to mndr.

Gasslager i Europa:
Fyllingsgraden er no 56 prosent, over det dobbelte samanlikna med for eit år sidan, på 26 prosent. Forspranget på 32 prosentpoeng i starten av året er gradvis redusert til 30 prosentpoeng. Ein ekstra kapasitet tilsvarande ca. 300 lass LNG. Russisk røyrgass fylte delvis opp europeiske lager hausten 2022. Grovt sett ser det ut som om forspranget ved dagens gode lagernivå vil kompensera for bortfall av russisk røyrgass i 2023.

Frankrike: Viktig som største eksportør av el i Europa og viktig for både Tyskland og Italia. Vart netto importør i 2022 på grunn av mange kjernekraftverk ute av drift. For første gong på over 30 år. Kjernekraft står for 70 prosent av den totale energiproduksjonen. Frankrike er viktig for oss som er interessert i prisnivået på gass.

Europeiske gasslager har ein kapasitet på ca. 1000 TWh.
Frankrike produserte vel 20 prosent mindre kjernekraft i 2022 enn normalt; 280 TWh. Halvparten av 56 kraftverk er 40 år gamle og krev omfattande vedlikehald.
Franske EDF sin prognose for 2023-produksjonen:
“EDF updates its 2023 French nuclear output estimate from 340 – 370 TWh to 300-330 TWh.
This estimate takes into account:
- a heavy industrial programme with 44 reactor outages for maintenance and inspection, including 6 ten-yearly inspections, plus 2 scheduled outages starting in 2022 that will continue into 2023;
- the continuation of the control and repair programme on the pipes potentially affected by the stress corrosion phenomenon, which is still ongoing.”
www.edf.fr/en/the-edf-group/dedicated-sections/journalists/all-press-releases/edf-updates-its-2023-french-nuclear-output-estimate

Det ekstra bidrag frå fransk kjernekraft i 2023 er altså så lite som 20 til 50 TWh.
Me må håpa på været og heldigvis er det meir vær i år. Så langt..
Lollen
09.03.2023 kl 08:38 4852

Lynmann, så lenge man får fatt i billig Gass i USA og kan sende og selge den til resten av verden med fantastisk fortjeneste, så vil LNGC befrakterne ha gode tider.
lavere priser på gass i USA og EU/Asia fører til økt etterspørsel, hadde prisene holdt seg skyhøye slik som en periode i 2022 så hadde gasskjøp stoppet opp og vert katastofalt for befrakterne, vi skal være svært fornøyd med dagens gasspriser, vi som er aksjeeiere i Cool, Flex og Alng
Slettet bruker
28.02.2023 kl 09:34 5088

Smartere enn meg blir vanskelig om du ikke setter kursmål ,sjakkspillere finter du ikke ut ;)
OK ?
Redigert 28.02.2023 kl 13:43 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
28.02.2023 kl 08:54 5111

Rammern følger med . Du dømmer LNG markedet ned .
Gi meg heller resultatene skipene i mellom , når det gjelder fotball
Kan ta meg det , selv om min interesse dreier seg om sjakk
Redigert 28.02.2023 kl 09:17 Du må logge inn for å svare
Lynmann
27.02.2023 kl 23:22 5210

Gudfar og andre seriøse bidragsytarar: Takk, me har 450 lesarar!

Tilbake til framtida; markedet hausten 2024. Nokon konturar av komande årsskifte ser me no. Kva med når kontrakten til WilForce går ut om halvanna år? Det handlar i stor grad om prisen på gass.

Per Jorsett og Knut Bjørnsen estimerte i gamle dagar sluttida ganske presist etter halvgått 10.000 meter. Det nærmaste me kan koma Per Jorsett er TTF. Dutch TTF Natural Gas Futures. «The benchmark European contract, the Dutch Title Transfer Facility».

I slutten av august nådde gassprisen 340 Euro pr MWh. Enkelt omrekna til 340 øre pr kWh når euroen står i 10 kroner. Normalen var i fleire år på nivå 25 øre.
I august 2021 var prisen 47 øre pr kWh, akkurat som no.
www.theice.com/products/27996665/Dutch-TTF-Gas-Futures/data?marketId=5508663&span=2

Dei 5 foregåande år var prisen det halve.
For slutten av august i år seier TTF at Europa kan sikra seg gass til 53 øre pr kWh, som motsats til dei 340 øre i august 2022, eit prisnivå som gjorde gass til eit stort spekulasjonsobjekt. Dermed har me avblåst ein ny «Cadiz-situasjon» i 2023. Eller?

For 3.kvartal 2024 når kontrakten til WilForce går ut samt for etterfølgjande vinter, er future prisen kun 55 øre! Vinteren 2025: 45 øre.

Dermed kan me gløyma desse fantasiprisane som fraktarane av LNG har oppnådd siste halvår. Me har nådd toppen. Igjen kan det vera grunnlag for å hevda at 3-års kontrakten til WilPride på 90.000 dollar pr dag er meir enn akseptabel. Eller?

Dei som skal ta store investeringsbeslutningar retta mot ekspansjon av LNG-anlegg, har sett motvilje i Europa mot kontraktar lengre enn 10 år. I motsetning til Asia og Kina som går inn i 20-årige avtalar.

På kort sikt, halvanna år fram i tid, er desse futures på 50 øre pr kWh svært retningsvisande, men der er alltid skjær i sjøen, også for oss småspararar innen LNGC.

Utgangspunktet for optimisme mht gassprisen er velfyllte gasslager i Europa på 62 prosent.
Gas Infrastructure Europe - AGSI (gie.eu)

Dette er ned 2 prosentpoeng samanlikna med forrige veke. Ca. 20 TWh, som tilsvarar ca. 20 båtlass LNG. Likevel er forspranget 32 prosentpoeng samanlikna med for eit år sidan. Ca. 320 båtlass. Dermed er første punkt å følgja med på:

1. Været i Europa: Som illustrasjon på den snille vinteren, gjorde varmen at europeiske lager i ei enkelt veke i vinter oppnådde netto tilførsel av gass! Uttaket siste veke viserr at vinteren ikkje er over, men forspranget samanlikna med eit år tilbake i tid er framleis stort.

2. Kina og Asia avga store mengder kontraktsfesta LNG til Europa i fjor. Eit estimat er at Europa må rekna med 100 færre lass med «kinesisk» gass i år. Framleis er forspranget 220 lass inn i haustsesongen.

3. Russland er det store problemet. Det var ei feil i estimatet forrige veke, basert på ein BBC-referanse som hadde feiltolka Oxford. Prøver å finna ut av det, men uansett vil fråfallet av russisk røyrgass nulla ut ovenståande forsprang.

4. Me må følgja med på dei 5 ekstra prosent som det er forventa at produsentane vil levera til markedet i år. Ca. 300 lass og Europa håpar å få fatt i halvparten. Halvparten av dette kjem frå etablerte produsentar som ikkje hadde full årsproduksjon i 2022, herav Freeport og myggen Melkøya.

5. Fornybare kjelder vil gi oss betydeleg hjelp i 2023. Meir magasinert vatn. Vind og sol veit me mindre om, men det er installert større kapasitet. Tyskland og Frankrike leverte nesten ikkje kjernekraft i fjor på grunn av bl.a. utsett vedlikehald.

6. Sparing er også ein viktig faktor; var det snakk om 6 prosent i Europa i fjor?

Del gjerne kjelder på ovenståande faktorar! Sjølv om resultatet er at me ikkje lenger trur på eit LNG-marked inn i himmelen.
The Godfather
22.02.2023 kl 23:55 5652

Clarksons

Daily Spot Market Snapshot

LNG: Spot rates for TFDE carriers have risen slightly, with Baltic Exchange assessing TFDE Australia - Japan at $73,200/day yesterday (+5% since Friday).

Freeport LNG received regulatory approval to begin commercial operations, with one liquefaction train already restarted and the second to follow gradually. Production will increase to about 2.0 billion cubic feet per day (1.3 million tons per month) over the next few weeks. The facility is currently utilizing two of three LNG storage tanks and one of two LNG berths, with the remaining berth and tank operational in May. First LNG production and ship loading began on February 11. The full restart of the 15 million tons per year facility should absorb more than 20 LNG carriers, helping to tighten the market in the future.

The FFA market prices in TFDE daily rates to average $65,000 in the second quarter, $117,000 in the third quarter, and $212,000 in the fourth quarter
Redigert 22.02.2023 kl 23:56 Du må logge inn for å svare
Lynmann
22.02.2023 kl 22:42 5616

«Ikkje_viktig» skriv at
«Og for Awilco LNG sin del så spiller ingen av disse tingene noen rolle før langt uti 2024.»

Tja.
Kontraktsavslutning for WilForce i august 2024 er ikkje såå langt unna. Europa har 300 fleire lass på lager pt enn på same tidspunkt som i fjor. Kva betyr dette for «Cadiz-situasjonen»; haustjakta? Avlysning?

Total lagringskapasitet innen EU er på ca. 1.000 TWh, tilsvarande 1.000 laster med LNG. Noværande nivå er 64 prosent, det dobbelte av nivået for eit år sidan. Europa hadde 320 lass på lager, no fantastiske 640. Ein enorm forskjell. Er det allerede grunnlag for å hevda at me vil ikkje få same bonanza over denne sommaren som i fjor? Bonanza i påvente av desperate europearar som var villige til å betala ein formue for ei last LNG, ein heil TWh? Som årsforbruket til Drammen.
Gas Infrastructure Europe - AGSI (gie.eu)

Potensialet for profitt var enormt:
-«Those shipments could be valued at anywhere between $1 billion and $2 billion, analysts told CNN Business.»

Dermed fekk me «Cadiz-situasjonen», der spekulantane hadde fylt opp og ankra 6 båtar utenfor Cadiz på det meste, i håp om budkrig på lasta. Innen slutten av oktober, hadde Europa fulle lager (95 prosent). Vil Europa i år oppnå fulle lager innen september?

Med kick-start kan det skje, men for det første er ikkje vinteren over sør i Europa. Sjølv om kulde reduserar forspranget på 320 båtlass med LNG etter denne vinteren ned til 200, kjem fleire forhold inn.

Kina:
Iflg. Bloomberg avga Kina 22 bcm i fjor. Med ca. 10 lass pr billion cubic meter tilsvarar dette 220 lass. Sjølv om dei ikkje vil avgi noko av dei store mengder kontraktsfesta LNG i år, var dette omfang fordelt med 15-20 båtar pr mnd.

Forvirrande med bcm, MTPA, TWh og den komprimerte LNG målt i tonn? For ikkje å snakka om amerikanarane sin målestokk; bcf/d eller milliardar kubikkfot pr dag.

1 bcm = ein milliard kubikkmeter = 0.78 MTPA = 10 lass med båtar som fraktar 78.000 tonn LNG. Mens 1 bcf/d gjennom eit år tilsvarar 100 lass.

Sjølv med totalt fråvær av «kinesisk» gass, vil Europa vera i stand til å fylla opp igjen lageret innen utgangen av oktober. I utgangspunktet. Problemet er:

Russland.
Vil EU stoppa dei store mengdene russisk gass som flyt nedover norskekysten?
Kapasitet 20 MTPA, 20 millionar tonn per år, over 300 lass går ut frå Sabetta.
www.gem.wiki/Yamal_LNG_Terminal

«In 2022, the European continent received 14.6m tons of LNG from Yamal LNG, around 75 percent of the plant’s total production, and around 20-25 percent more than in 2021»
www.highnorthnews.com/en/arctic-lng-producer-novatek-talks-supply-gas-india

Russland kan stoppa denne gassen, mens EU er ikkje i posisjon til å takka nei. Europa kan finansiera krig, men kan ikkje la innbyggjarane frysa våren 2024. (Hushaldningane står for ein fjerdedel av gassforbruket)
Dessuten går ikkje inntektene frå privateigde Novatek til krigskassen til Puta. Likevel skal det ikkje overraska nokon om der kjem uventa tiltak frå russisk side, som ein høg skatt på eksport til Europa. Akkurat dette er spekulasjonar. «Heldigvis» er også kinesiske energiselskap inne på eigarsida.
Derimot er det garantert at Europa vil få mindre russisk gass enn i fjor, fordi den russiske røyrledning fylte på europeiske lager langt inn i krigen.

«In 2022 the bloc was able to use Russian pipeline gas in the earlier part of the summer to begin filling its gas storage tanks before pipeline flows began to dwindle. Next year, no such buffer will exist»
www.highnorthnews.com/en/eu-imports-russian-lng-sore-record-highs-supply-mostly-arctic

I slutten av første kvartal 2022 var fyllingsgraden nede i ein kvart tank. På det tidspunkt var den russiske leveringstakten 16 bcm pr mnd., kvartalet etter 13 bcm, ved slutten av 3. kvartal 9 bcm og på slutten av året nede i 4 bcm pr mnd. Fylling av europeiske lager gjennom andre og tredje kvartal vart gjort ved hjelp av ca. 75 bcm gass i røyr. Dette er store mengder, ca. 750 lass LNG. Heldigvis er ca. halvparten av denne manko dekka inn av noværande høge lagernivå. EU vil få 8-10 bcm via den nye røyrledningen Trans Adriatic Pipeline og reknar med å få kjøpt meir LNG av ein global vekst på kun 5 prosent i 2023, men må i tillegg satsa på reduksjon av forbruket.

Tilbake til den usikre situasjonen for Europa i slutten av august.
Det var ikkje rart at prisen på gass nådde 3 kroner pr kWh, med tillaup til panikk ettersom det var ulike (vedlikehalds?)problem med Nordstream 1. Deretter kom eksplosjonen 27. september. 50 meter av ledningen var plutseleg borte.

IEA; International Energy Agency var pessimistisk til utsiktene i starten av oktober:
«The analysis shows that without demand reductions in place and if Russian pipeline supply is completely cut, EU gas storage would be less than 20% full in February assuming a high level of LNG supply – and close to 5% full, assuming low LNG supply.»
www.iea.org/news/natural-gas-markets-expected-to-remain-tight-into-2023-as-russia-further-reduces-supplies-to-europe

Heldigvis er altså lageret på 64 prosent p.t. Konsekvensen kan verta at Europa ikkje jekkar opp prisane i like stor grad som i fjor haust. Lågare prisnivå på gassen kan bety at ein situasjon a la ‘Cadiz’ ikkje vil oppstå før eventuelt heilt på slutten av 2023. Båtane vil ikkje fungera som lager. Ekstraordinært vær (kulde) samt andre forhold kan likevel framskunda spekulasjonsiveren.

Oxford Institute for Energy Studies kom med sin 20. kvartalsrapport; Quarterly Gas Review den 30.januar. Dette er kanskje den beste analyse pt for å sjå konturane av starten på 2024. Dei behandla i tillegg til gassituasjonen fornybare kjelder; vind, vatn, sol og atomkraft. Slik eg tolkar rapporten, er Oxford i starten av året «cautious optimistic» for 2023 for dei fornybare kjelder. Dette er positivt for Europa sin inngang til 2024.
www.oxfordenergy.org/publication-topic/quarterly-gas-review/

Me nærmar oss då tidspunktet der me kan fabla om ratane WilForce kan oppnå på neste kontrakt. Sjølv har eg frå starten av vore tilfreds med 3-års kontrakten Awilco oppnådde på usd 90k pr dag, men vil gjerne ha 120k på den nye!
Gull i pungen
22.02.2023 kl 12:43 5702

DNB Markets

Shipping freight rate update

LNG: TFDE rates were reported at USD66.6k/day, up 4% on USD63.9k/day compared to last quote
The Godfather
21.02.2023 kl 22:04 5840

FREEPORT LNG RECEIVES REGULTAORY APPROVAL FOR COMMERCIAL OPERATIONS OF ITS LIQUEFACTION FACILITY

http://www.newsrouter.com/NewsRouter_Uploads/77/FINAL%20Freeport%20LNG%20Restart%20Press%20Release%20022123.pdf

Slettet bruker
20.02.2023 kl 07:17 6028

Mye surr og vinklet slik at noen drar feil konklusjon . Om du som jeg har lest mer enn overskriftene til Finansavisen vedrørende Seacrest Petrolia vet du at dette du kommer med om analytikere er harsk og tynn suppe . ALNG : Regn på fremtidig inntekt og la gamle dager gå inn i historieboka ;)
Lykke til med Flex .
Redigert 20.02.2023 kl 07:18 Du må logge inn for å svare
Gull i pungen
18.02.2023 kl 19:05 5932

Utbytteguidingen er den viktigste årsaken til at du skal eie ALNG fremover

ALNG - Key information relating payment of cash dividend

Dividend amount: NOK 0.50 per share
Declared currency: NOK
Last day including right: February 22, 2023
Ex-date: February 23, 2023
Record date: February 24, 2023
Payment date: on or about March 9, 2023
Date of approval: February 15, 2023
CLCO
18.02.2023 kl 09:24 5930

Hellboy, tror ikke du skal legge for stor vekt på hva overbetalte såkalte tallknusere, sjefstrateger, meglere, analytikere i de forskjellige meglerhusene legger ut, de har sin egen agenda for å berike meglerhusene og indirekte seg selv, de driter tynnt i deg og meg og klarer de å lure kroner ut av oss, så har de gjort en god jobb.
Ta fex noteringen av oljeselskapet Seacrest Petroleo som er på vei inn på OSlo Børs, tilretteleggerne pareto og sparebank 1 kom med en verdsettelse på 20 milliarder og på 7 milliarder, da prisingn var klar endte vi på 1,6 milliarder.
De skulle jo vert fengslet for desinformasjon.
Det viser hvor feil det blir å stole på det meglerhusene kommer ut med, de lever av saueflokken som følger de blindt, de som regner litt selv, kommer mye bedre ut av det enn massene som stoler blindt på meglerhusene.
Slettet bruker
18.02.2023 kl 06:53 5790

Nøkkeltall
Levert av FactSet, oppdatert 17. feb.
Volatilitet
3 MÅNEDER
0,44
Beta
1 ÅR
0,97
Kursmål
MEDIAN
13,70
Hellboy
17.02.2023 kl 17:07 5848

Tja, tallknuserne til Pareto som er gode og godt betalt for å bruke kalkulatoren er uenig med deg. De mener oppsiden i ALNG er betydelig høyere enn i FLNG.

Nå har jeg betydelig mer i FLNG enn i ALNG så det er sagt, men der jeg kjøper er i ALNG.

OG, hvor jævla mange tråder skal du poste det samme innlegget på CLCO? Har vel sett akkurat det samme på minst fire tråder i dag.....
Fokus
17.02.2023 kl 16:56 5800

Ikke snakk opp kursen før vi får reinvestert utbytte. Er vi heldig får vi en dupp etter utbetalingen også.
The Godfather
17.02.2023 kl 13:52 5780

Clarksons

LNG: Spot rates seem to have reached the bottom, at least for now, as spot assessments have started to increase.

Baltic Exchanges' assessment for Australia – Japan came in today at $69,600/day, up by 9.5% since Tuesday, and is the first meaningful increase since November.

Despite lower activity in the term market, one fixture was reportedly recorded on a newbuilding delivering this year at a rate of around $110,000/day for 10 years.

It is worth noting that this vessel was the only uncommitted newbuild delivering this year, and the availability for 2-stroke vessels for the 3 year period has now been completely exhausted.
Slettet bruker
17.02.2023 kl 13:38 5722

nå var ikke Q4 et godt kvartal for ALNG . Q1 og videre blir et helt annet regne stykke
CLCO
17.02.2023 kl 13:09 5689

Har sett litt på EPS mellom Alng og Flex for 4 kvartal.
Flex hadde en EPS på 0.78 $ for 4 kvartal
Alng hadde en EPS på 0.04 $ for 4 kvartal,
regner man om til tilsvarende kurs og antall aksjer som Flex har skal man først gange 0,04 med 37 (9,5kr x 37 for å havne på Flex kurs 350)
så ganger man 1,48 ,med 54 mill Flex aksjer og deler på 132 mill Alng aksjer da har man en tilsvarende EPS på 0,60 $

Det vil si at for 4 kvartal 22 så tjente Flex 30% mer pr aksje enn det Alng oppnådde.
Jeg har derfor lite tro på at Alng skal mye over 10 kr fremover da Alng allerede på kurs 9,5kr er priset 30% over Flex sett ut fra Inntjening.
The Godfather
16.02.2023 kl 09:57 5787

Oslo (Infront TDN Direkt): Awilco LNG fikk en ebitda på 12 millioner dollar i tredje kvartal 2022, mot 1,3 millioner i tredje kvartal 2022.

Det opplyses i selskapets kvartalsrapport torsdag.

Nettofraktomsetning var 16,2 millioner dollar (4,8), mens nettoresultatet ble 5 millioner dollar (-5,1). Flåteutnyttelsen var 93 prosent i kvartalet sammenlignet med 44 prosent i forrige kvartal. I kvartalet oppnådde selskapet en netto TCE-rate på 88.100 dollar pr dag.

15. februar 2023 besluttet styret et kontantutbytte på 0,50 kroner pr aksje
Lynmann
16.02.2023 kl 08:28 5753

Awilco innfrir:
On February 15, 2023 the Board authorized a cash dividend payment of NOK 0.50 per share
 A proposal for further quarterly dividend payments will be presented to the Annual General Meeting
Slettet bruker
14.02.2023 kl 13:45 5792

de gamle fossila der borte
Hva mener du ? De erfarne som har vært ute en vinterdag før , eller noe annet ?
JSH
14.02.2023 kl 13:12 5708

Cleaves på plass med kursmål på 16 kr for ALNG. Blir bra om de gamle fossila der borte har rett
Lynmann
14.02.2023 kl 12:52 5643

Bra! Spennande kor lang tid det vil ta før Freeport er tilbake på normal takt 4 båtar pr veke.
Prism Agility fyller no etter venting frå joletider. 4 båtar ligg klare utenfor Freeport.
Ellers er Awilco sine båtar i full drift på sine nye kontraktar. Dei passerar kvarandre i Gulfen i morgon faktisk (ikkje tid til foppal denne gong, Mr. Chess).
WilForce er på veg inn til det enorme anlegget i Sabine Pass. WilPride til Egypt, som også er mottakar for første last frå Freeport.
WilPride stod opprinneleg oppført med Cameron som leverandør, men segla forbi og vidare oppover kanalen til Lake Charles for lasting.
USA rapporterte forrige veke 24 båtar ut:
Sabine Pass 10
Corpus Christi 5
Cameron 4
Calcasieu Pass 2
Cove Point 2
Elba Island 1
www.eia.gov/naturalgas/weekly/archivenew_ngwu/2023/02_09/
The Godfather
13.02.2023 kl 13:56 5693

Freeport LNG resumes exports after eight-month break

US producer Freeport LNG has exported its first cargo since a fire at its Gulf coast liquefaction plant halted production nine months ago.

Kpler data shows the BP-controlled, 155,000-cbm Kmarin Diamond (built 2008) loaded at Freeport’s no.1 berth on 11 February and headed out from the plant the following day.

Brokers have said that a restart of 15 million tonnes per annum Freeport LNG — the US’ second largest LNG export plant — could potentially lead to a tightening of vessel supply in the Atlantic basin region.

https://www.tradewindsnews.com/gas/freeport-lng-resumes-exports-after-eight-month-break/2-1-1403047
Braastad
09.02.2023 kl 12:51 5749

Analysesjef Peter Michael Christensen i Cleaves Securities anbefaler kjøp Awilco LNG;

Meglerhuset liker Awilco LNG, som før jul erklærte at «en signifikant andel av fri kontantstrøm» skak deles ut som utbytte fra og med første kvartal.

– Og med den inntjeningen de har sikret seg de neste 18 månedene i time-charter-markedet ser vi på selskapet som en pengemaskin med kapasitet til å gi en direkteavkastning på inntil 40 prosent i år, sier Christensen.

Cleaves opererer med et kursmål på 16 kroner for Awilco LNG.

https://www.finansavisen.no/finans/2023/02/09/7984204/analysesjef-har-saerlig-tro-pa-to-torrbulkaksjer-to-tankaksjer-og-et-lng-rederi
The Godfather
06.02.2023 kl 14:04 5872

Clarksons

Daily Spot Market Snapshot

LNG: LNG carriers are facing diverging spot and term rates, with the spot rate remaining steady at $61,700 per day from the previous week.

Meanwhile, the 1-year time charter rate for TFDE has risen to $160,000 per day, a $20,000 per day increase, due to a tight tonnage supply over the next three months.

The spot market is being weighed down by a surplus of LNG carriers, caused by the release of floating storage in Europe and the ongoing closure of the US-Asia trade route. LNG prices in Asia have declined for seven consecutive weeks and reached a 1.5-year low, as reported by Reuters, due to an oversupply of inventory in North Asia and Europe. The average March LNG price in Northeast Asia was $18.50 per MMbtu, marking a 5.1% decrease from the previous week and a 34% drop from the start of the year.