Awilco og LNG-markedet mot 2025

Lynmann
31.03.2022 kl 23:09 73452


Konfirmanten fekk ikkje pengar i fjor, men noko mykje betre - aksjar i Awilco - til kurs 2,87. Delvis er det den innsiktsfulle delen av forumet å takka for dette. Første kjøp kom før sommaren på kr. 1,95. Mange takk!

Denne tråden er eit forsøk på å samla faktabasert informasjon. Respekt for profesjonelle analytikarar skal ein ha, men også dei tek feil. Heller ikkje analytikarar kan spå vinterværet i Asia. Når det gjeld den kortsiktige utviklinga i LNG-markedet, er FLEX LNG med sine 13 skip ein verdifull indikator. For den som pushar hardt på dagleg basis – aksjonærane i ALNG må vera dei mest nervøse på heile børsen - er det verdt å følgja med på korleis New York avsluttar dagen. www.barrons.com/market-data/stocks/flng

For oss vanlege folk, kjem ein langt gjennom å følgja Fearnley sine oppdateringar på vekesbasis.
Fearnleys Weekly Report (fearnpulse.com)

Det var den som løfta begge aksjar kl. 15.30 i dag. Under pågåande kontraktsforhandlingar for leiinga i Awilco, må det vera fantastisk å få stadfesta nivået på vel USD 100.000 pr dag!
Spørsmålet er: Kva forutsetningar må slå inn før ALNG når 10 kroner? Selskapet må vurderast til 1,3 milliardar kroner - dette for eit selskap med ei (tidlegare) problematisk milliardgjeld.
Sølvbuen
26.04.2024 kl 17:14 5049

Aksjen er teknisk i flott trend opp om dagen. Fantastisk chart nå og lite eller ingen motstand på oversiden. Tidligere topper rundt 11 i sikte ?

Så var det en rar sluttauksjon idag. Lenge omsett NOK 7,50 i hle dag. Mot slutten ble den solgt ned til NOK 7,20 ? Noen her ønsket tydleig ikke at den lå så høyt ? Er det bud under oppseiling eller hva? Dette så virkelig litt mistenkelig ut. Jeg skal sjekke Shortregisteret senere i kveld.
The Godfather
25.04.2024 kl 09:13 5060

Fearnley morgenrapport

Gas

• LNG: Activity picking up and spot/term increasing slightly, though, no clear change in sentiment

Activity is picking up and following a busy week with a handful of spot requirements, spot rates are up for older tonnage such as DFDE and Steam vessels (6% w/w), whilst two stroke spot rates are slightly down 1.5% w/w to USD 50k/d following release of sublet tonnage at lower levels w/w in the Atlantic. Term activity is also up on the back of a few cargo tenders are in the works as charterers seek to strengthen their portfolios over the winter, especially with modern tonnage. Consequently, 1yr TCs for two strokes rose slightly to USD 79k/d.


Redigert 25.04.2024 kl 09:14 Du må logge inn for å svare
DividendYield
18.04.2024 kl 13:26 5151

Spørsmålet er om de vokser like mye, og slik jeg har forstått det ligger lng prosjektene lenger frem i tid
Sølvbuen
18.04.2024 kl 12:54 5156

Tilbudssiden er en faktor og like viktig er etterspørselssiden. Begge to vokser. Det bygges LNG anlegg i stort monn verden over, spesielt i Asia, India osv. Verden må ha energi og gass er fremtiden for mange land.
DividendYield
18.04.2024 kl 12:04 5172

Får ikke lest artikkelen

Men er ikke en ordrebok på 65% nok til å stagge sulten på flere skip, med flest leveringer i 25 og 26?
The Godfather
18.04.2024 kl 09:21 5076

Norway’s Awilco LNG believes a shortage of gas carriers from 2026 will boost charter rates.

https://www.tradewindsnews.com/gas/awilco-lng-takes-long-view-as-2026-shows-fewer-lng-carriers-available/2-1-1628752
Fokus
08.04.2024 kl 00:15 5304

Da er vi kommet inn i 2. kvt., så nå blir det kanskje ikke så lenge før vi får et innblikk i den nye refinansierings avtalen for skipene våre?
Break even i 2023 låg på ca: US$ 73.000 pr. skip, og med selskapets posetive omtale om ny finansieringsplan, har jeg tro på at vi er et stykke under US$ 60.000. Med WilPride sin kontrakt som løper ut 2025, og som dekkes US$ 45.000 pr. skip, så ser det vel ikke så mørkt ut.
I tillegg har aksjekursen kommet tilbake på nivået rundt årsskifte, så her må det være flere med god tro på selskapet.
The Godfather
04.04.2024 kl 08:50 5384

Fearnley morgenrapport

Gas

• LNG: Healthy activity, though, prompt availability remains high / Spot and term rates flattish

For the past week, rates have stabilised following the decline last week as the Easter week had limited impact on the activity level. A two stroke currently earns USD 49.8k/d in the spot market, with 1yr TC also flat w/w at USD 77k/d. Mainly, cargoes has arisen from market tenders across all basins, however, most of these opportunities is covered by portfolios with available capacity – keeping the prompt availability elevated, according to Fearnleys. Despite this, owners are unwilling to lock in large idle periods at current levels, and with most cargoes a couple weeks out, it makes negotiations difficult and protracted.
The Godfather
26.03.2024 kl 16:08 5680

BW LNG snaps up two of Stena Bulk’s three LNG carriers

Disse er sammenslignbare med ALNG sine

"BW LNG has bought two of Stena Bulk’s three LNG carriers after the Swedish owner launched a sale of its gas shipping business assets last year.

The Singapore and Oslo-based shipowner said it has acquired the two 174,000-cbm, tri-fuel diesel-electric vessels, which are now Singapore-flagged and renamed BW ENN Crystal Sky (ex-Stena Crystal Sky) and BW Clear Sky (ex-Stena Clear Sky, both built 2011)."

https://www.tradewindsnews.com/gas/bw-lng-snaps-up-two-of-stena-bulk-s-three-lng-carriers/2-1-1617744

Noen som kjenner til prisen?



Redigert 26.03.2024 kl 16:09 Du må logge inn for å svare
Stigendekurs
25.03.2024 kl 15:18 5690

Hm, lurer på hvorfor amerikanerene kontraherer nye LNG skip, noe de vet vi ikke vet?

18.03.2024
Oslo (Infront TDN Direkt): Det amerikanske LNG-produsenten Venture Global LNG bygger en flåte på ni LNG-skip.
Det kom frem under en pressebriefing i helgen, ifølge flere medierapporter.
Seks av skipene har en lastekapasitet på 174.000 kubikkmeter, mens tre har kapasitet på 200.000 kubikkmeter. De første to skipene ventes levert senere i år.
Lynmann
24.03.2024 kl 21:37 5755

Takk, bra med optimisme, men denne er vel pessimistisk:
"Så riktig break even for 2023 er på ca: US$ 73.000"?
Denne veke melde Fearnpulse dagsrate på usd 35k for våre båtar, East of Suez 155-165k CBM.
Halvparten av dagsraten for eit år sidan.

-Tysdag morgon køyrde nokon kursen opp til 7 kroner gjennom eit kjøp på 200.000 aksjar.
Tankar om det?
The Godfather
22.03.2024 kl 12:58 5778

Fearnley morgenrapport

Gas

• LNG: Spot rates up slightly for modern tonnage / Arb slowly coming back to life

Coming out of another steady week, 1yr TCs is flat w/w, while there is a slight uptick in two stroke spot rates, rising 2% w/w to USD 53.5k/d. According to Fearnleys, there is some uncertainty on the cargo side on the back of concerns regarding a potential cyclone in Australia, unplanned maintenance in Norway’s Asta gas field, and some lower production in Nigeria.


However, there has been a slight revival of freight, with multiple requirements firming up in both basins for modern tonnage. There is fierce competition for cargoes in the East, and albeit cargoes have been traded within their respective basins, there is a small arbitrage that is emerging, leading charterers to seek flexibility to head Eastward, according to Fearnleys.
Fokus
20.03.2024 kl 21:48 5881

Ja, hva skal en skylde på her, utenom hukommelsen. Når en beregner Break even for 2023, så bygger jo dette på faktiske tall så det er berre å beklage.
Hadde selvsagt ikke printet ut rapp. for 4/23 på papir, så jeg hadde notert ned nøkkeltallene. Sum fraktinntekter - EBITDA, men her ble selvsagt driftsutgiftene redusert med ekstraord. inntekter på US$ 5 mill. (som jeg burde husket). Så riktig break even for 2023 er på ca: US$ 73.000.

Når det gjelder min tro på en god refinansiering, så bygges denne på historiske data og uttalelse fra selskapet.

Situasjonen før Russl inntog i Ukraina var:
Gjeld på våre skip var pr. 1/22 på US$ 221.850.000, og den kvt. vis rentekostn. var på US$ 2.408.000 (ca: 4,3%).
Gjeld på våre skip var pr. 4/23 på US$ 189.532.000, og den kvt. vis rentekostn. var på US$ 4.808.000 (ca: 10,1%).
Nedbet. har vært på US$ 18.750.000 i året, som tilsvarer at ca: 10 års løpetid gjenstår.

Selskapet skriver selv: «I desember signerte selskapet en terminliste for refinansiering av begge skipene til betydelig forbedrede vilkår, med lengre løpetid». Blir denne forlenget fra 10 år til 15 år, er nedbetalingen i samsvar med dagens avskrivning på US$ 3.150.000 i kvt., men uansett kan vi forvente en vesentlig reduksjon her som forbedrer likviditeten.
Refinansieringen er slik jeg leser det med et Asiatisk selskap, og der har vel ikke rentegaloppen nådd Vestlig nivå (Kina med negativ prisstigning i lengre tid, og Japan med sin første rentejustering opp på 17 år (fra -0,1 til +0,1)).
Selskapet skriver: «I desember signerte selskapet en terminliste for refinansiering av begge skipene til betydelig forbedrede vilkår, med …….., lavere margin og lengre profil. Denne refinansieringen vil redusere selskapets finanskostnader og cash break even betydelig.»
Her kan det være mulighetene til å halvere rentekostnadene, men skulle ikke det slå til, må vi forvente en vesentlig reduksjon.

Hva bygger jeg min optimisme på rundt utbytte for 3/24?, jeg har et «kan» med, men selskapet overrasket meg med kr 1,00 for kvt. 4/23 som var i overkant av mine forventninger, så da begynner en å gruble (hva er det selskapet ser som ikke jeg ser).
-Refinansieringen er på plass tidlig i 2/24?
-Cash beholdningen øker.
-3/24 har alt innt. På US$ 13 mill. på plass.
-Markedet går i bølger, og var like mørkt i -23 på samme tid.
-Markedet hever seg normalt på sensommeren/høsten.
-Krav om minimums likviditet før utbytte er oppfylt.

Ja, jeg er faktisk litt optimistisk.
Stigendekurs
19.03.2024 kl 22:49 3035

Jeg håper ledelsen ikke gjør som forrige gang og venter lenge og lenger enn langt før de inngår en avtale for WilForce som er open in third quarter 2024.
Fearnleys oversikt viser at 1 Year T/C 155-165k TFDE $54,000, som vel kanskje dekker utgifter.
Usikker, men det kan se ut som utgiftene i 4 kvartal var på ca.50.000 US Day. Kanskje noen kan bekrefte det.
Hvis det er korrekt vil de som er med fortsatt ha ett bein å gnage på.

Gull i pungen: Tror du det blir noe til oss ved ett salg?
Gull i pungen
19.03.2024 kl 22:26 3006

Bloomberg: Leif Höegh & Co. vurderer å selge Höegh LNG

Morgan Stanley Infrastructure Partners (MSIP) og Oslo-baserte Leif Höegh & Co. vurderer salg av Höegh LNG, melder kilde.

https://www.bloomberg.com/news/articles/2024-03-18/hoegh-lng-owners-said-to-explore-sale-of-gas-infrastructure-firm

ALNG neste?

Redigert 19.03.2024 kl 22:36 Du må logge inn for å svare
Lynmann
19.03.2024 kl 15:36 3056

Takk for dine betraktningar, Fokus.
Kva legg du til grunn for;
1. "Med dagens rentekostnader og avdragsplan ligger vel break even i 2023 på ca: US$ 68.000 pr. skip."
og
2. "kan vel nesten også forvente et tilsvarende utbytte for kvt. 3/24"
Det er flott med refinansiering, uten at eg har hatt mot til å rekna på den kvartalsvise fordel.
Utgangspunktet for utbyte i 3. kvartal er jo
-utsikter til frakt for kun ein av båtane, i utgangspunktet.
-oppnår WilForce ny frakt så har ratane dumpa ned på nivå usd 38k pr dag
Kva ville du og eg ha gjort mht utbyte i 3. kvartal- uten fast fisk for WilForce?
WilPride fylte i Corpus Christi i går og er på veg til Italia, seglande inn usd 90k pr dag ut neste år.
WilForce nærmar seg Sør-Afrika på veg til Freeport. Går turen igjen til Japan, -kan- dette vera siste tur på himmelske ratar, usd 150k pr dag.

Shell LNG outlook 2024 er forlengst ute. Det er alltid interessant å sjå kva dei ser fram til 2040.
Samt kva kritikarane seier om rapporten.
https://ieefa.org/resources/shells-latest-lng-outlook-underestimates-barriers-demand-growth-asia

På kort sikt er ratane bekymringsfullt låge. Europa har godt fylte lager og gassprisane eit år fram i tid droppar nedover.
Mens rekordmange båtar er på veg ut i markedet (det spelar mindre rolle kven som eig desse båtane), er der berre eit lite teikn å oppdriva i positiv retning: Byggjing av eit anlegg i USA ligg framfor skjema.
Fokus
15.03.2024 kl 02:06 3247

The Godfather skrev Helt fantastisk utbytte!
….men kursen uteblir, så hva skal en si om shorterene som holder kursen kunstig lavt?
Antar at mye av omsetningene går blant disse, men det blir lett noen småsparere som kanskje kaster kortene, når en ser kursen falle.
Men dette er jo et valg Oslo Børs har tatt, så får heller selskaper se langt etter penger fra småsparere som har brent seg pga. denne muligheten shortere har for å påvirke kursene.
Idag er siste dag for omsetning inklusiv utbytte for kvt. 4/23 på kr. 1,00 (12,5% avkastning for kvt.).
I tillegg tar en vel ikke for hardt i når en forventer nye utbytter på kr 0,50 for kvt. 1/24 og 2/24. Med ny refinansiering i løpet av 2/24, kan en vel nesten også forvente et tilsvarende utbytte for kvt. 3/24, og da er en med kr 2,50 på 1 år oppe i 25% avkastning.
Det kommer mange nye skip i år og dei neste årene, men det er skip til US$ 260 mill., mens våre skip har vel idag en belåning på 1/3, så en bør være konkurransedyktig.
Med et selskap som idag sitter på cash på US$ 27 mill. ser vel ikke horisonten så mørk ut?
gandhi-21
06.03.2024 kl 19:43 3534

i kvartalsrapporten q4 skriver de "With both vessels on fixed rate contracts through first half 2024 we can expect earnings to be in line with first half 2023. "
Resultatet for første halvår 2023 var på USD 0.15 per share. Og med tanke på lavere kostnader samt at de betaler ut nesten alt i utbytte så lurer jeg på hvorfor vi ser den negative utviklingen på OSB. Vi kan vente oss en tilbakebetaling på 30%+ frem til slutten av sommeren.
Fokus
04.03.2024 kl 00:13 3656

Ifølge regnskapet 4/23, jobbes det med en ny refinansieringsplan.
«I desember signerte selskapet en terminliste for refinansiering av begge skipene til betydelig forbedrede vilkår, med lengre løpetid, lavere margin og lengre profil. Denne refinansieringen vil redusere selskapets finanskostnader og cash break even betydelig. Kredittgodkjenning ble mottatt i februar 2024 og dokumentasjonen går som forventet. Avslutning av refinansieringen forventes i løpet av andre kvartal 2024»
Med dagens rentekostnader og avdragsplan ligger vel break even i 2023 på ca: US$ 68.000 pr. skip. Med signalene rundt refinansieringen kan jo dette redusere break even ned til under US$ 55.000 pr. skip (avdr.plan lik avskriving og rentesats tilbake fra dagens nesten 10% til satser andre veldrevne selskaper har (gjelden har tross alt blitt nedbetalt med ca: US$ 18-19.000.000 hvert år siden forrige refinansiering)), og med over 40% egenkapital bør selskapet være en attraktiv kunde.
Aramis
28.02.2024 kl 12:19 3867

Og lang nese til alle som har solgt seg ut ned til under 7 kroner. Selskapets beste resultat ever, og 1 kr. i utbytte, mens folk har diskutert om det ble o,35 eller 50 øre.
Med dagens utbytte vil jeg, som har sittet long, ha betalt ned hele kostprisen, så fremtidig kurs og utbytte blir ren fortjeneste.
Braastad
28.02.2024 kl 09:24 3879

Legger spesielt merke til linje 3;

..."significantly reduce cost and cash break even" 👍
The Godfather
28.02.2024 kl 09:02 3836

Summary

The Company report a profit for the quarter of USD 14.9 million and an all-time high annual result of USD 38.3 million
Finally settled the 2019 insurance claim related to WilForce of USD 5.0 million.
Announced refinancing of both vessels which will significantly reduce cost and cash break even once completed in first half 2024
Secured employment until third quarter 2024 with an average rate of USD 121,500 pd
The Board of Directors approved a dividend of NOK 1.00 per share, payable on or about April 3, 2024

Mid- and long-term demand for LNG transportation remains strong

¤ Disruptions in trade patterns will increase ton-mile until resolved
¤ High delivery pace from shipyards in 2024 and 2025 limiting rate improvement but commercial and environmental phase-out of older and
smaller steam vessels reduce tonnage surplus
¤ LNG volumes are set to grow massively during this decade with several FIDs recently taken as gas is due to replace coal

Awilco LNG
WilForce open in third quarter 2024
WilPride fixed until December 2025 + 2 year option
Redigert 28.02.2024 kl 09:04 Du må logge inn for å svare
The Godfather
28.02.2024 kl 08:25 3876

Helt fantastisk utbytte!
Lynmann
28.02.2024 kl 08:20 3876

Årsresultat usd 38,2 M. Awilco utbetalar i april ei heil krone.

«Awilco LNG achieved the best ever quarterly net result of USD 14.9 million and
earnings per share of USD 0.11 in the fourth quarter, up from a net result of
USD 3.3 million and USD 0.03 per share in the third quarter 2023. The result for
the year 2023 ended at an all-time high of USD 38.2 million and USD 0.29 per
share»
Joppen
27.02.2024 kl 18:00 3886

Lite interesse for aksjen før resultat, men ved en god og positivt overraskende rapport så kan kursen hoppe oppover.
Spent på utbytte denne gang, blir det 0,5 eller et nytt på 0,35.
De har fått erstatning etter kollisjonen på 4 mill USD, det vil pynte på resultatet.
Begge båtene har jobbet for fullt i Q4.

Aramis
27.02.2024 kl 16:38 3913

Sluttkurs 7 kroner dagen før Q4-tallene. "Markedet" tror tydeligvis på et ganske katastrofalt resultat.
Redigert 27.02.2024 kl 16:39 Du må logge inn for å svare
Fokus
26.02.2024 kl 00:49 4029

Når ein ser ordrene som ligger inne dag etter dag og som presser kursene nedover, så er det ikke lett å ikke tenke på shorting og shortingsalg for å presse kursene nedover. Om det er det som skjer er selvsagt vanskelegt å dokumentere , men når en ser samme sum aksjer for både salg og kjøp dag etter dag blir en mistenksom. Så spørsmålet blir, hvem har aksjer til disposisjon for shortingsalg og hva vil dei? Er det et salg på gang?
For 1 år siden ble Golar Seal 2013 solgt for US$ 184.3 mill. (www.finansavisen.no › shipping › 2023/02/20 20. feb. 2023 · Lars Kjøllesdal COOL Mandag morgen ble det kjent at gassrederiet Cool Company har solgt det 2013-bygde skipet «Golar Seal» for 184,3 millioner dollar).
For AwilcoLNG ville et slikt salg medføre at selskapet var gjeldfritt og vi eiere hadde reddet pensjonen :-), og desto flere som hopper av desto mer for dei som er igjen. Tror personlig at her skjer det noe som ikke alle har informasjon om (men det er jo noe som heter konspirasjonsteori også…).
Hadde Fredriksen eller Røkke vært inne her hadde tvilen min vært vekke, noe er på gang.
Lynmann
25.02.2024 kl 22:44 4046

Q4 presentasjonen vert forutsigbar med eit nettoresultat identisk med Q2; usd 11M.
Med 9 mill i Q1 og 3,3 mill i Q3 (EU-kontroll) saman med eit forsikringsoppgjer på 4,9 mill tilført rekneskapet for Q4, endar 2023 med ein fantastisk netto på usd 39M. Fordelt på 131 millionar aksjar og ein dollarkurs på kr. 10,50 har me ein P/E på utrulege 2,2 på aksjekurs 7,01.

Bankkontoen auka med over ein million kroner kvar dag i 2023, eit godt utgangspunkt for utbetaling av eit solid utbyte. Fokuset onsdag er retta mot nivået. Mens oss småfolk ynskjer max utbyte, må hovedaksjonæren ta fleire hensyn. Uten kontrakt for halve flåten over sommaren, vil eit konservativt (og fornuftig) styre ta hensyn til eit langvarig, dårleg marked.

Operativt
landa i går den snart kontraktslause WilForce ei last i Japan. Via Panama. Båten skal returnera til Freeport, men ser ut til å ta den lange veien rundt Afrika.

Fearnpulse
melde denne veke årsratar på usd 54.000 pr dag. Det positive er at ein elendig rate har vore stabil siste tre veker. Den tapsbringande raten for «East of Suez» har gått opp 2k til 45k pr dag.
WilPride surra rundt i Karibien ein liten månad før den fekk last i Trinidad. Gjekk så ein kort tur til Colombia og la seg utenpå ein FSRU; Høegh Grace. Deretter gjekk båten rett nord til Cove Point sør for Washington DC. Det morsomme med Cove Point er at Warren Buffet / Berkshire hadde ein 25 prosent andel i anlegget.
www.reuters.com/markets/deals/dominion-energy-sells-remaining-stake-cove-point-lng-facility-35-bln-2023-07-10/
I fjor sommar kjøpte storkapitalen ein 50 prosent andel frå eit firma som hadde ein ticker med ein -1- enkelt bokstav. Finnest det slike firma på NYSE?; Ja, 'D'! Dominion Energy.

WilPride returnerte 20. februar tilbake til Milford Haven på ein 8 dagars overfart.

Fyllingsgraden på gass i EU
er på 64 prosent, mot 62,7 prosent for eit år sidan.

Gasspris
Kva retning går gassprisane?
Frå denne tråden i fjor sommar:
«For oss som ser på kontrakten til Awilco som går ut i august neste år, er utviklinga for future Q3/2024 interessant å notera: pt. 51,15 Euro pr MWh.»
8 mndr seinare er denne prisen halvert. Den nederlandske TTL prisen for gass levert i Q3/2024 er no å få kjøpt på 24.15 Euro pr MWh. Det er interessant å registrera at future «winter 2027» er på kun 27 Euro. Ein veldig komfortabel pris for Europa; vel 30 øre pr kWh.
På eit tidspunkt både Qatar og USA kjem til å auka produksjonen betydeleg.
På eit tidspunkt våre båtar vil få fleire oppdrag, men til kva ratar?
www.theice.com/products/27996665/Dutch-TTF-Gas-Futures/data?marketId=5586285

EIA:
Natural gas futures for delivery at the Title Transfer Facility (TTF) in the Netherlands fell 51 cents to a weekly average of $7.75/MMBtu. In the same week last year (week ending February 22, 2023), the prices were $15.34/MMBtu in East Asia and $15.64/MMBtu at TTF.
Stigendekurs
21.02.2024 kl 15:30 4195

Det er usikkerhet rundt fremtidige rater som kanskje er det noen tar høyde for, de har jo gått ned, men tviler på at de går så mye lengre ned ref. LPG ratene.
Om 4. kvartal så sier ledelsen (sagt i 3.kvartal):
Both vessels are back on their fixed rate contracts, and we expect fourth quarter earnings to be in line with second quarter.
Det bør igjen si at earnings for 2023 blir på $ 0,26 , så da er jeg spent på hvor mye de er nødt til å gi i utbytte.
Aramis
16.02.2024 kl 19:03 4374

Hva slags gruoppvekkende meldinger er det aksjonærene venter fra ALng, siden de sender kursen ned mot 7 kroner?
Stigendekurs
31.01.2024 kl 14:13 4749

Vil ledelsen prioritere utbytte i februar eller vil de som tidligere i 22 å holde igjen og se det ann. (aksjekjøp)
27 nov 23 0,35 ,30 aug 23 0,25 ,31 mai 23 0,50, 23 feb 23 0,50.
Det burde ligge til rette for en god inntjening og utbytte hvis ikke det er noen skjulte kostnader/sprell vi ikke vet om.
Lynmann
31.01.2024 kl 12:02 4767

Til det siste: Selskapet har til vurdering opsjonen på refinansiering av to båtar. Det kan dei trygt gjera ettersom det rullar ein ein million kroner på konto, kvar dag, enn så lenge. Refinansiering vil sjølvsagt redusera finanskostnadane.

Båtane har kontraktar som utgår ca. 1.august 2024 og 1.desember 2025, i eit marked der ratane går ned. Forventa vekst i den globale eksport av LNG går marginalt opp, mens det kjem til 10 prosent fleire båtar i år, ca. 60 LNGC. Så vil konflikten i Midt-Austen gi vekst i tonn-mil, noko som kan påvirka ratane positivt på kort sikt. Qatar er potensielt påvirka, ettersom dei leverte ca. 25 prosent av produksjonen til Europa i fjor. Rettare sagt i 2022. Etterkvart er det tydeleg at overkapasiteten på skip vil forverra seg også i 2025. Først i 2.halvår forventar amerikanske EIA vekst i produksjon og eksport frå USA.
Erik:
"Hei, hvordan tror dere Joe Bidens forslag om stans av LNG eksport fra USA kan påvirke fraktratene for disse ship? Hvordan tror dere gasprisen kan påvirkes?"
Joe Biden har ikkje stoppa eksporten, men det kan skje i 2027 med det planlagte Louisiania CP-2 prosjektet. Etter mitt ringe syn, bruk heller energien på komande to år og allerede overkapasitet av skip!
ErikNordnet
29.01.2024 kl 01:11 4926

Hei, hvordan tror dere Joe Bidens forslag om stans av LNG eksport fra USA kan påvirke fraktratene for disse ship? Hvordan tror dere gasprisen kan påvirkes?
Lynmann
29.01.2024 kl 00:23 4912

Der er ei sky langt der ute i horisonten. Vil USA stoppa eit kjemeprosjekt som skal levera 20 millionar tonn LNG?
www.offshore-technology.com/projects/cp2-lng-export-terminal-louisiana-usa/?cf-view

Men først den vanlege oppdatering.

Etter 3 dagars venting har 290 meter lange WilForce gått gjennom Panamakanalen i dag. Kva er betre enn å følgja det staselege skipet gjennom slusene ein sundagskveld?
Multimedia | Panama Canal Authority (panama-canal.com)
WilPride? Kom til Trinidad for ei veke sidan, gjekk så ut i Karibien, surra rundt i sirkel nokon dagar og er no tilbake på Trinidad.

USA-eksporten
Med 11.84 Bcf/d var USA største eksportør i fjor, marginalt framfor Australia og Qatar. Desse stod for ca. 60 prosent av eksporten.
USA forventar ein eksport i år på 12,36 Billion cubic feet per day. 1 Bcf/d, dagleg eksport av ein milliard kubikkfot, er eit omfang som på årsbasis krev ca. 100 båtlass. Eit båtlass tilsvarar ca. ein TWh, som årsforbruket til Drammen.

I perspektiv tilsvarar den ekstra mengde på 0.52 Bcf/d som USA tilbyr i 2024 ca. 50 båtlass. Med størstedelen som går til Europa, er dette ei mengde som 5-6 båtar håndterar. Så har det seg altså slik at den globale flåte går inn i 2024 med ca. 40 fleire båtar. Overkapasiteten aukar med ca. 35 båtar, minus dei få som går til hogging.

I tillegg kjem eit antal nye LNGC til markedet i 2024. Under forutsetning av at dei nye skip kjem i markedet jevnt ut over året, er spørsmålet når på året den nye produksjon av LNG er tilgjengeleg. Dette er viktig ettersom overkapasiteten på fraktsida er betydeleg. Me har i tankane at WilForce skal ha nye oppdrag i august.

Golden Pass og Plaquemines kjem med nye store anlegg. Desse skal stå for den ekstra kapasitet frå USA i år. Henholdsvis i Q2 og Q4. Status pt er «under construction». EIA sitt anslag for 2024 tyder på at dei tidfestar den nye kapasitet tilgjengeleg først på slutten av året.
U.S.liquefactioncapacity.xlsx (live.com)

Global Pass er eigd 70% av Qatar Energy, samt Exxon Mobil med 30%.

2025
Andre del av det store anlegget til Venture Global i Plaquemines i Lousiania er tidfesta til 2025. Som første del er kapasiteten på 1,58 Bcf/d. Eller 12 millionar tonn LNG; som 3 anlegg på Melkøya. Ein liknande kapasitet kjem til i Corpus Christi. EIA har estimert eksporten i 2025 til 14.43 Bcf/d. Ein vekst på 2.07 Bcf/d eller 16 prosent over 2024.
Igjen er det viktig når på året denne store ekstra kapasitet er tilgjengeleg. 3-års kontrakten til WilPride går som kjent ut i desember 2025.

EU har kontroll.
Gasslageret er p.t. kun 2.7 prosentpoeng under lagersituasjonen for eit år sidan. Gassprisane er også på Europa si side. Den mest kjende amerikanske prisindikatoren, Henry Hub, indikerar stabile og låge prisar gjennom 2025. Amerikanske EIA spår lågare pris enn usd 3 pr MMBtu.
1 MMBtu tilsvarar 293kWh, altså ca. ei krone pr kWh i 2024 og 2025.
"We expect Henry Hub natural gas spot price to average under $3.00/MMBtu in 2024 and 2025"
www.eia.gov/todayinenergy/detail.php?id=61223

Joe Biden.
Venture Global vil byggja CP-2, eit kjempeanlegg i Lousiania med årleg kapasitet på 20 millionar tonn. Japanske og tyske kjøparar har inngått kontraktar med Venture Global. Sålangt har alle agencies klappa gjennom alle forretningssvarande LNG-prosjekt. Med krigen til Puta fekk leveransar av LNG ein ekstra dimensjon. No har amerikanarane merka seg at Europa er i ferd med å gjenvinna balansen på tilførselen av energi.

Kortversjonen:
Det er valg, miljøprotestane i USA aukar og administrasjonen til Biden må fri til unge velgjarar. Så seint som onsdag 24. januar unngjekk administrasjonen å svara på spørsmål om CP-2 prosjektet i Lousiania ville verta godkjent.

Fredag kom så svaret:
«The review will also look at the climate implications of fracking and
shipping billions of cubic feet of natural gas overseas, Zaidi said.
The planet-warming superpollutant methane is the main ingredient of
natural gas, and the Biden administration has taken several actions to
try to crack down on methane leaks as part of its climate agenda.»

Historiar som dette nådde CNN:
-Ozane is a resident of Sulphur, Louisiana – a town near several
major LNG terminals. “Living in a community that smells like rotten
eggs and chemicals, I know that these facilities are not in the public
interest,” she said.
https://edition.cnn.com/2024/01/26/politics/natural-gas-export-projects-pause-biden-administration/index.html

Det gjekk berre ein dag før Republicans responderte.
https://energycommerce.house.gov/posts/chair-rodgers-rebukes-biden-s-decision-to-indefinitely-pause-lng-exports

Dei nye signal har ikkje betydning for 8 nye prosjekt, men det er verdt å registrera gjennomslaget miljørøyrsla har fått frå administrasjonen til Biden.
kokkohill
25.01.2024 kl 15:15 4983

Over 20% på kapitalen får en ikke i andre selskaper på ose?
Winter is Here
24.01.2024 kl 05:50 5042

Kvorfor skrev de sånn i Q3-presentasjon ?

─WilForce open in third quarter 2024
─WilPride fixed until December 2025 + 2 year option
─Awilco LNG have repurchase options on current financing and may opportunistically consider refinancing of the vessels
DividendYield
23.01.2024 kl 23:13 5073

Takk, nok en gang en balansert og god rapport om lng markedet, lynmann. Mye lærdom om lng og gassmarkedet her for hvermannsen.

Når det gjelder lav prising er den i følge pareto shipping Daily på P/E 3,5

Samme meglerhus estimerte i høst at det ville bli betalt ut 2 kr i utbytte for 2024. Det il i så tilfelle med en kurs på rundt 7,5 kr gi en småpen. Direkteavkastning.
Lynmann
23.01.2024 kl 00:12 5147

Tok heilt feil. WilPride har gått til Trinidad og Point Fortin for fylling!
Ifjg. 2023 versjonen av bibelen GIIGNL, har BP kontrakt på å få levert 2.5 MTPA, eit kvantum a la Melkøya leverar, fram til 2026. Når i 2026? 1.januar? Er tidspunktet samanfallande med slutten av kontrakten med WilPride?

Innen den tid seglar båten inn gode usd 90k på dag, ein halv million kroner netto kvar dag til desember neste år.
Det nærmar seg også annonsering av det rekordstore Q4-resultatet, som vert toppa med forsikringsoppgjeret for WilForce på usd 4,9 millionar.
WilForce gjekk ut frå Freeport i ettermiddag. Oppgitt destinasjon er Cristobal, Panama.
200 dagar igjen på kontrakten som dagleg seglar inn fantastiske usd 150k.

Fearnpulse dokumenterte også forrige veke dei nedadgåande ratar for våre båtar:
• East of Suez $55,000, ned $5,000
• West of Suez $65,000, ned $10,000
• 1 Year T/C $62,000, ned $3,000

USA held leveringstakten oppe med henholdsvis 28, 27 og 27 båtar ut pr veke i januar.
Fyllingsgrad i EU pr dd: 74,4 prosent. Dette er 4 prosentpoeng under nivået for eit år sidan.

Gassprisane er på veg ned, ref. EIA:

International futures prices: International natural gas futures prices decreased this report week. According to Bloomberg Finance, L.P., weekly average front-month futures prices for liquefied natural gas (LNG) cargoes in East Asia fell 93 cents to a weekly average of $10.51/MMBtu. Natural gas futures for delivery at the Title Transfer Facility (TTF) in the Netherlands decreased 72 cents to a weekly average of $9.62/MMBtu, the first time averaging below $10.00/MMBtu since mid-summer. In the same week last year (week ending January 18, 2023), the prices were $24.85/MMBtu in East Asia and $20.10/MMBtu at TTF.

Aksjekursen i dag slutta på 7.69, noko som gir ein latterleg låg P/E.
Skal ikkje spå om aksjekursen. Det kan vera lurt å sjekka utviklinga før Q4/22 vart annonsert, men også utviklinga etter.