Awilco og LNG-markedet mot 2025

Lynmann
31.03.2022 kl 23:09 84008


Konfirmanten fekk ikkje pengar i fjor, men noko mykje betre - aksjar i Awilco - til kurs 2,87. Delvis er det den innsiktsfulle delen av forumet å takka for dette. Første kjøp kom før sommaren på kr. 1,95. Mange takk!

Denne tråden er eit forsøk på å samla faktabasert informasjon. Respekt for profesjonelle analytikarar skal ein ha, men også dei tek feil. Heller ikkje analytikarar kan spå vinterværet i Asia. Når det gjeld den kortsiktige utviklinga i LNG-markedet, er FLEX LNG med sine 13 skip ein verdifull indikator. For den som pushar hardt på dagleg basis – aksjonærane i ALNG må vera dei mest nervøse på heile børsen - er det verdt å følgja med på korleis New York avsluttar dagen. www.barrons.com/market-data/stocks/flng

For oss vanlege folk, kjem ein langt gjennom å følgja Fearnley sine oppdateringar på vekesbasis.
Fearnleys Weekly Report (fearnpulse.com)

Det var den som løfta begge aksjar kl. 15.30 i dag. Under pågåande kontraktsforhandlingar for leiinga i Awilco, må det vera fantastisk å få stadfesta nivået på vel USD 100.000 pr dag!
Spørsmålet er: Kva forutsetningar må slå inn før ALNG når 10 kroner? Selskapet må vurderast til 1,3 milliardar kroner - dette for eit selskap med ei (tidlegare) problematisk milliardgjeld.
Gull i pungen
17.06.2024 kl 10:33 4734

DNB Markets

Shipping freight rate update

LNG: TFDE rates were reported at USD48.7k/day, up 6% on USD45.9k/day compared to last quote.
CLCO
17.06.2024 kl 13:23 4676

Spot charter rates for the global liquefied natural gas (LNG) carrier fleet and European prices increased this week compared to the week before.

“”Freight rates in both the Atlantic and Pacific basins have experienced sharp increases this week, with the Spark30S Atlantic rate increasing by $7,250 to $64,250 per day, and the Spark25S Pacific rate increasing by $2,750 to $48,000 per day,” Qasim Afghan,” Spark’s commercial analyst told LNG Prime on Friday.
Redigert 17.06.2024 kl 13:24 Du må logge inn for å svare
Aramis
24.06.2024 kl 11:58 4420

Jeg undrer meg en smule over den høye kursen gitt prognosene for resten av året.
Se den antatte utviklingen her:

https://www.msn.com/nb-no/okonomi/aksjeopplysninger/fi-alspur?id=alspur
DividendYield
24.06.2024 kl 18:02 4350

Du bør ikke tro på alt du leser på nettet.

Les heller Lynmanns innlegg, der får du balanserte innlegg med pros & cons
Aramis
28.06.2024 kl 12:55 4136

"WilForce frå Freeport med 12 timars forsprang med kurs Finland, faktisk. Marine Traffic melder ankomst 25. juni, som betyr sluttdato for den eventyrlege kontrakten på usd 150k/dag."

Dette betyr vel at Wilforce nå opererer i spotmarkedet. Har den fått nye oppdrag? Hvis ikke, blir det ikke mange penger i kassa til ALNG.
Den eneste prognosen jeg har sett med tanke på høsten, er et dramatisk inntektsfall for ALNG.
Derfor lurer jeg fortsatt på hvorfor kursen stiger-
Kan du forklare?
Aramis
02.07.2024 kl 11:46 3984

Jeg ser ingen føler seg kallet til å forklare kursoppgangen i ALNG, trass i analyser som viser kraftig inntektsfall.
Analyser gjengitt på Tradingview sier SELG, og kursmål på et års sikt er 7, 22 !
Se selv:
https://www.tradingview.com/symbols/OSL-ALNG/

Du finner analysen og prognosen i nedre halvdel av margen til høyre.
Redigert 02.07.2024 kl 11:48 Du må logge inn for å svare
Sølvbuen
02.07.2024 kl 12:30 3963

Hva med VEK (verdijustert egenkapital ) i aksjen ved salg av en båt evt begge ? Når man nå går i spotmarkedet med en båt, betyr vel det at båten er tilgjenglig hvis en kjøper betaler en god nok pris for båten ?
Lynmann
07.07.2024 kl 06:13 3742

Du har rett, Wilforce fekk ein ny tur og gjekk umiddelbart tilbake til Freeport. Ved vendereis låg ratane på usd 60k/dag. Frå første dag i Q3 tikkar det inn usd 90k mindre pr dag samanlikna med foregåande 6 fantastiske kvartal og kursstigning er heilt ulogisk.

Det var sjølvsagt Wilpride som gjekk til Finland.
The Godfather
15.07.2024 kl 12:42 3455

Fearnleys

Shipping Weekly

Key Market Developments


LNG: Spot market firming up, with Eastern freight rates catching up to the West / Blended spot (two stroke) up 11% w/w to USD 77.5k/d

Aramis
26.07.2024 kl 13:12 3090

ALNG opplever kraftig reduserte inntekter. Likevel stiger kursen. Dette er første gang kursen stiger etter utbytte. It does not make any sense.
Sist det ble betalt utbytte falt kursen kraftig, enda utsiktene var topp. Etter utbyttet denne gangen, stiger kursen ende utsiktene er labre.

Jeg skjønner fortsatt ikke hva som skjer.
DividendYield
26.07.2024 kl 14:00 3070

Det er ikke noe statisk prosess dette her, skjer noe i nyhetsbilde hele tiden. Vil tro det er det som har løftet kursen i det siste. Kanskje vi får en oppdatering av Lynmann etter hvert?
Stigendekurs
26.07.2024 kl 15:15 3036

Awilco stiger og hylekoret skriker for at de ikke får kjøpt billig, noe de har holdt på med en stund når aksjen går opp, stille når den synker.
Det er stor omsetning i dag så det er mulig noe er på gang.
Det er nok på tide at vi får info om hva som skjer på kontraktsiden men har god tro på at ledelsen får dette og i havn, samme som den nye finansavtalen,
som gjør at det økonomiske er bedre ivaretatt.
Jeg sitter god i båten og hanker inn skattefritt utbytte hele tiden, bare å kjøpe.
Lynmann
03.08.2024 kl 17:02 2785

Det er dristig av Stigendekurs å koma med så klar kjøpsanbefaling av aksjen vår. Slik innsikt i framtida har ikkje eg, sjølv om både Q2 og Q3 er ganske så forutsigbare.

Q2 vert strålande for Awilco igjen med ein ny netto på nivå Usd 10M.
Q3 er også meir eller mindre i boks. Bidraget frå WilForce er redusert med usd 90k pr dag, samanlikna med Q2. Til frådrag kjem den gunstigare finansieringsavtalen. I beste fall vert resultatet for Q3 redusert med 7 millionar dollar. I verste fall går WilForce uten oppdrag i september med nye 2 1/2 mill barbert bort. Ein netto på ein mill for ALNG i Q3 bør ikkje vera så urealistisk.

Fordi Freeport har igjen skapt problem for Awilco. Henholdsvis 3, 0, 2 og 4 båtar har gått ut siste 4 veker.
Som tidlegare omtalt gjekk det berre ut 5 båtar i april. For ein månad sidan måtte så Freeport stengja ned på grunn av tornado Beryl.

www.spglobal.com/commodityinsights/en/market-insights/latest-news/lng/070824-freeport-lng-shuts-down-as-hurricane-beryl-hits-texas-gulf-coast#article0

6-7 leveransar har gått tapt og forstyrrar sjølvsagt avtalt leveringsprogram. WilForce ligg på vent på tredje veke. Heldigvis betalt, ca. usd 60k pr dag etter gjeldande markedsprisar. WilPride som skulle gå frå Finland til gulfen havna i Argentina via Spania.

Så vert det spennande for Mr. CLCO å sjå om Kool Blizzard - no i retning Australia?- oppnår ny kontrakt i dagens svake marked.
Svakt marked?
Fearnpulse: (alle ratar uendra frå forrige veke, men lågare enn same veke i fjor)
East of Suez for båtar type 155-165k CBM: $58,000 pr dag
West of Suez 155-165k CBM $54,000
1 Year T/C 155-165k TFDE $61,000
Merk at årsraten er nesten 50.000 under same veke i fjor.
Kvifor?
Det burde framgå av tidlegare innlegg.

Lagersituasjonen i Europa: Det "renn over", som på same tid i fjor: 85 prosent fyllingsgrad midt i sommar-Europa.
https://agsi.gie.eu/

Prisen på gass i Europa er i moderat vekst, 1 1/2 dollar over nivået ved inngangen til sommaren.
"Natural gas futures for delivery at the Title Transfer Facility (TTF) in the Netherlands increased 43 cents to a weekly average of $10.70/MMBtu. In the same week last year (week ending August 2, 2023), the prices were $10.91/MMBtu in East Asia and $8.92/MMBtu at TTF."

www.eia.gov/naturalgas/weekly/archivenew_ngwu/2024/08_01/

Ellers har det med uroen i Midt-Austen vore overraskande å sjå Global Sealine gå gjennom Suezkanalen; eit anna LNG skip gjekk gjennom veka før.
Panamakanalen er heller ikkje mykje benytta for vår sektor.
Verken nye miljørestriksjonar for gamle skip, russiske oppkjøp av gamle skip eller dei lengre seglingsdistansar utenom kanalane ser ut til å løfta ratane. Men kva skjer i eit marked der gamle skip kjem i hendene på Puta i staden for å gå til hogging, slik me alle har forventa?
Dermed ikkje sagt at dagens grå himmel er blå i morgon!

Sommarlektyre om miljøperspektiv og boil-off ratar til den langsiktige og opensinna Dividend:
www.youtube.com/watch?v=9KAUYI_eX24

ps. I dag gjekk den moderne, greske LNGC 'Asterix I' gjennom Suez. Normalisering på gang i eit uroleg område?
www.capitalgas.gr/our-fleet/lng-carrier/7-asterix-i
Redigert 04.08.2024 kl 19:12 Du må logge inn for å svare
Aramis
07.08.2024 kl 13:19 2522

Flott summering, Lynmann
Børsenn er aldri rasjonell. Etter 1. kvartal, med to kvartaler med garanterte kjempeinntekter, sendte markedet kursen ned til en bunn på 6,51. Nå, med stor usikkerhet fremover og den ene båten i spotmarkedet, burde selvfølgelig kursen - om man skulle tenke logisk - ha havnet minst på samme nivå som i april. Hvorfor man er mer optimistiske nå enn i april, må gudene vite. Men vi vet at logisk er det siste børsen er.
Vi får heller ikke glemme siste oppdatering av aksjonærlisten den 31. juli:

ALNG KRISTIAN FALNES AS Gått ut av listen


Stigendekurs
09.08.2024 kl 13:19 2375

Tja, om det er så klar kjøpsanbefaling kan jo diskuteres, men hvis det er meningen, så tenker jeg at dine innlegg vil virke som en mye større salgsanbefaling.
Innsikt i hvordan kurser i aksjemarkedet går er det vel bare vår herre hvis han fins som vet.
Ellers som tidligere nevnt, ledelsen i selskapet bør snart informere hva som skjer fremover med Wilforce.
Vi nærmer oss høst og erfaringsvis er vel det en tid hvor ratene øker.
Ellers siden det var nevnt i forrige innlegg : Ny info i dag kan være max 3 dager gammel.
Aksje Navn Endring Ny beholdning Prosent
ALNG KRISTIAN FALNES AS Ny 150.000 0,1
Og ja jeg sitter fortsatt trygt i båten, men det er klart jeg følger med på hva ledelsen gjør.

The Godfather
12.08.2024 kl 15:40 2223

DNB Markets

Shipping freight rate update

LNG: TFDE rates were reported at USD67.7k/day, up 2% on USD66.3k/day compared to last quote.
Meatskull
13.08.2024 kl 17:42 2109

Hei hei folkens. En kompis som tipser om denne aksjen nå. Men ser ut som den muligens er priset noe «stivt» nå? Hvor bra var egentlig den reffinansiereings avtalen på begge skipene? Det fremgår av en melding torsdag.


Skipene er finansiert med et bruttovederlag på 100 millioner dollar hver. Fasiliteten har en lavere margin, som til sammen reduserer selskapets driftskostnader og kontant break even-nivåer med om lag 10.000 dollar pr dag pr fartøy, opplyses det.

Noen som kan utdype hva dette betyr på en måte som er enkelt og forstå? :) Virker jo veldig bra med 10K usd reduserte drifts kostander per skip per dag? Hva er haken med dette? Hva menes med bruttovederlag på 100mill usd per skip?

Noen som har nøyaktig tall på hvor mye gjeld selskapet har nå?

Eller andre ting som er kjekt og vite? Noen triggere fremover? Hvor ofte ventes det utbytter fremover?

Alt av svar og info settes pris på :)

Redigert 13.08.2024 kl 17:45 Du må logge inn for å svare
DividendYield
13.08.2024 kl 21:09 2036

Du finner svar på mange av spørsmålene dine ved å lese gjennom denne tråden. Også lurt å lese gjennom neste kvartalsrapporten. Husker ikke dato nå, men ikke lenge til
The Godfather
21.08.2024 kl 08:54 1834

Oslo (Infront TDN Direkt): Awilco LNG fikk en ebitda på 19 millioner dollar i andre kvartal 2024, mot 18 millioner i første kvartal 2024.

Det opplyses i selskapets kvartalsrapport onsdag.

Nettoresultatet var 9 millioner dollar. Netto fraktinntekter var 23 millioner dollar i kvartalet, mot 22 millioner dollar i første kvartal 2024.

Selskapet vil utbetale et utbytte på 0,25 kroner pr aksje for andre kvartal, som vil bli betalt ut i september.
Aramis
22.08.2024 kl 15:49 1676

Endelig ser markedet ut til å ta inn over seg hva som egentlig burde vært klart for de fleste i lang tid.
Jeg godter meg ikke over andres tap og over å kunne si: "hva var det jeg sa?" men jeg har lenge stilt spørsmål ved pumpingen av kursen opp til nivåer det ikke har vært grunn for med tanke på ALNGs kontraktsituasjon og inntjening. Mange har tapt penger, og jeg tror vi skal et godt stykke ned på sekstallet før dette snur, med mindre det meldes om nye kontrakter for WIlforce.
Redigert 22.08.2024 kl 15:54 Du må logge inn for å svare
DividendYield
22.08.2024 kl 20:58 1615

Hva mener du med at mange har tapt penger?

Pareto har kommet med nytt kursmål i forbindelse med Q2 resultat, 7,75.

Men de er kanskje ikke like til å regne som abramis, eller like dyktige til å forutse markedsutviklingen?
Aramis
23.08.2024 kl 02:38 1551

Forsto du ikke hva jeg skrev?
Det er ikke få som har kjøpt ganske så store poster på kurser langt oppe på 8-tallet. De, sammen med alle som har sittet på aksjene sine på kurs opp imot 8,50, har selvfølgelig tapt stort på de siste dagenes kursfall - en nedgang jeg mener folk burde ha skjønt ville komme for lenge siden.

Paretos kursmål er i mine øyne noe for høyt - i alle fall på kort sikt. Kursen var nede i 6,51 tidligere i år med langt bedre utsikter og høyere kursmål.

Redigert 23.08.2024 kl 02:47 Du må logge inn for å svare
Jørgen
23.08.2024 kl 02:56 1548

Du hopper bukk nå vel ? Glemmer du utbyttene betalt ut ? For 1h2024 er dette alene NOK 1 ikkje sant. En annen ting som virker sansynlig med aksjen er oppkjøpsmuligheten jeg tenker er ganske åpenbar? Jeg er ikke så bekymret her faktisk !
Gull i pungen
27.08.2024 kl 08:34 1394

Kristian Falnes kjøper

27.08.2024 06:26:37
BØRS: OVERSIKT OVER AKSJONÆRENDRINGER BLANT UTVALGTE INVESTORER

Oslo (Infront TDN Direkt): Aksjonærendringer blant utvalgte investorer på Oslo Børs.

Aksje Navn Endring Ny beholdning Prosent

AFISH SELACO AS -468 7.052 0,0

AGLX APOLLO ASSET LIMITED NY 250.000 0,3

AGLX UFI AS 24.500 597.887 0,6

ALNG KRISTIAN FALNES AS NY 150.000 0,1

BELCO TIGERSTADEN MARINE AS 33.774 825.000 0,3



Redigert 27.08.2024 kl 08:35 Du må logge inn for å svare
Lynmann
27.08.2024 kl 12:53 1327

"Jeg sitter god i båten og hanker inn skattefritt utbytte hele tiden, bare å kjøpe."

Ei klarare kjøpsanbefaling er det vel ikkje mogeleg å koma med..
Sjølv legg eg ikkje skjul på at siste halvanna år har eg advart sterkt mot overkapasiteten i LNGC markedet.
Det er ikkje det same som ei anbefaling om kjøp eller salg, kun meint som informasjon som bakgrunn for betre beslutningar. På lik linje med andre nyttige opplysningar som vert lagt inn her. Likevel og som andre har påpeikt så er kursutviklinga for ALNG lite forutsigbar. Uansett er det greit å få med seg at stengjer eksempelvis Freeport uventa ned for ei veke, påvirkar 4 tapte leveransar umiddelbart markedet.

Dagsratar for våre båtar forrige veke (Fearnley for 155-165k CBM):
East of Suez: $65,000: uendra
West of Suez: $45,000 ned $5,000
1 Year T/C $60,500 ned $500

Slik var det særdeles hyggjeleg at Awilco skaffa ei viktig last til Portugal med WilForce - etter 6 vekers venting.
Båten gjekk ut i går frå Cheniere sitt store anlegg i Sabine Pass (som skipa ut rekordmange 8 laster forrige veke).
www.eia.gov/naturalgas/weekly/archivenew_ngwu/2024/08_22/

Sjølv med ratar på usd 50k pr dag, forbetrar dette eit svakare Q3 med ein million dollar for eit tre vekers oppdrag.
Ellers interessant å registrera nok ein LNGC gå gjennom Suezkanalen i dag.
Fyllingsgraden i EU er på 91,6 prosent. Som tilsvarar nivået for eit år sidan, eit lagar på ca. 1000 lass LNG.
https://agsi.gie.eu/

Verre er det for 40 millionar innbyggjarar i Ukraina.
Ikkje berre er fyllingsgraden redusert frå 30 til 23 prosent. Lagringskapasiteten er også mindre, 72 TWh mot 96 for eit år sidan.
Når det gjeld gassreservar går Ukraina vinteren i møte med ca. 15 gonger årsforbruket til Drammen.
DividendYield
27.08.2024 kl 19:08 1266

Takk for nok et godt innlegg med et dypdykk i LNG markedet. Setter pris på innlegg som ikke nødvendigvis er positive, men der en bruker andre kilder enn den historiske kursutviklingen.

Noe av det mest spennende innen shipping er den kommende bølgen av skip innen LNG, samtidig flommer det over av LNG produksjon, spesielt i USA. Om en timer dette riktig tror jeg det er mulig å gjøre gode penger. I mellomtiden får en håpe på fortsatt rause utbytter i ALNG om en velger å sitte på aksjene.

Håper du fortsetter å oppdatere oss om hva som rører seg innen LNG!
Gull i pungen
02.09.2024 kl 09:28 1101

DNB Markets

Morgenrapp.

Shipping freight rate update

LNG: TFDE rates were reported at USD57.8k/day, down 1% on USD58.3k/day compared to last quote.

Gull i pungen
04.09.2024 kl 09:11 995

DNB Markets

Morgenrapp.

Shipping freight rate update

LNG: TFDE rates were reported at USD57.3k/day, down 1% on USD57.8k/day compared to last quote.
Lynmann
07.09.2024 kl 21:15 837

Sjølv takk, Dividend; det er jo ganske typisk at (oss) småaksjonærar er negative til alle som kjem med kritikk mot eigen aksje. "Det kan påvirka kursen negativt!"
-Som om dei store aksjonærane gadd kasta bort tid på all slags talentlaus synsing som vert framlagt i våre fora. Så her er litt meir synsing for den langsiktige.

Fire båtar:
• WilForce jaktande nye oppdrag kom fram til Portugal i dag.
• Flex køyrde Volunteer gjennom Suez i går, på veg frå Nigeria til Asia, fullasta. Er båten forsikra?
Samtidig er WilPride på veg frå Gulfen til India, den lengre vei rundt Sør-Afrika. WilPride er sikra usd 90k pr dag komande 5 kvartal.
• Kool Blizzard har fått nok ein tur og er veg frå Kina til Australia for påfyll.

Ratane for våre skip er usd 60k pr dag i "Stillehavsbassenget", men kun usd 45k for turar rundt Atlanteren, uendra frå forrige veke iflg. Fearnpulse og Gullpung.

Argus Summer white paper om risiko for prissjokk:

-unplanned halts in gas or LNG production — or a halt to Russian gas transit through Ukraine at the end of 2024 — could still send prices sharply higher. Only from late 2025 and into 2026, when major additions to global LNG production are due to come on stream in the US and Qatar, can the market have any real confidence in its ability to shrug off disruptions without strong price volatility.
For gas-intensive industry in Europe and Asia-Pacific, this poses a significant challenge.

Eksisterande overkapasitet på LNGC kan løysa seg etter 2026, med mange ukjende variablar.

Stena selde sitt siste LNGC i april til asiatisk kjøpar:
The tanker market was strong in the first half of the year, but the sale of LNG carriers reduced earnings in Stena’s shipping business.
https://shippingwatch.com/carriers/article17407445.ece

Shell fekk lågare inntekt i 2.kvartal:
-årsagen til de faldende resultater i forhold til første kvartal skal findes i lavere LNG-handel og optimeringsmarginer samt lavere raffineringsmarginer og lavere marginer fra handel og optimering af råolie og olieprodukter og lavere mængder fra Integrated Gas og Upstream.
https://energiwatch.dk/Energinyt/Olie___Gas/article17317704.ece

Det store biletet er likevel at verfta klarer ikkje møta redarane sine bestillingar av nye skip:

• Eastern Pacific Shipping has 120 vessels on order. In the midst of a hectic order boom, Singapore-based EPS has expanded its orderbook by 50 percent since April, the company confirms.
https://shippingwatch.com/carriers/article17389447.ece

• Arabian gas carrier expands fleet to over 100 vessels. Nakilat, which specializes in LNG carriers, has added 45 vessels to its fleet in the past six months, which can be felt on its bottom line.
https://shippingwatch.com/carriers/article17333697.ece

• Singapore-listed Yangzijiang Shipbuilding orderbook at 224 vessels. Yangzijiang secured a total of 79 new orders worth USD 8.5bln during the first half year, including 12 gas carriers, 18 LNG dual-fuel vessels and 17 methanol dual-fuel vessels.
https://shippingwatch.com/carriers/article17347983.ece

• South Korean shipyards have been the main source of LNG ships, but shipyards in the country are now so overbooked that they are unable to meet demand. "Increasing demand for LNG carriers has shifted orders from South Korea to Chinese shipyards with less experience in LNG carriers."
https://shippingwatch.com/regulation/article17411099.ece

Er miljøaspektet mindre hot enn for 3-4 år sidan?

Former Maersk exec warned strongly against LNG three years ago. In 2021, Maersk’s then EVP warned unequivocally against investing in ships powered by liquefied natural gas. Now the shipping giant is doing precisely that.

Mærsks nye flåde mangler grøn metanol nu og her og presses over på gas. Rederiet vil bygge nye skibe, der kan sejle på flydende naturgas. Det har Mærsk ellers afvist tidligere, men mener ikke, at kunderne vil protestere.
https://energywatch.com/EnergyNews/Renewables/article17348035.ece

Frå den norske klovneregjering:
Det norske udenrigsministerium forudser investeringer i havvind vil blive ramt under en Trump-administration
Fremtiden for amerikansk havvind, hvor også danske selskaber har været meget aktive, ser ikke lyserød ud, såfremt Trump vinder valget, spår det norske udenrigsministerium.
https://policywatch.dk/article17312563.ece

Klovnen i Kreml:
1. Russia may now be building a shadow fleet for gas. Since Western sanctions were introduced in response to the invasion of Ukraine, Russia has exported oil through a shadow fleet. Moscow might now be bulding a similar fleet for gas exports. https://energywatch.com/EnergyNews/Oil___Gas/article17244329.ece

2. Russisk LNG til EU -i betydelege mengder- er framleis legalt, men ikkje vidareeksportert. Ettersom EU får meir kontroll på energibalansen, kan eit framtidig forbod mot import via LNGC koma. Truleg ikkje før USA er i gang med betydeleg større eksport i 2025/2026.
-Kva vil effekten vera for våre skip? (Billegare) russisk gass vil finna veien til Kina og Asia, samtidig som også Qatar aukar eksporten betydeleg. Det vil vera nok LNGC til å ivareta den auka produksjon. Tilbod / etterspørsel kan pressa prisen på gass (og energi) ned, men kva vil effekten vera for ratane til våre skip? Utbyte og aksjekursar? Ikkje veit eg.

3. EU tightens grip on 27 Russian tankers in latest sanctions package. The sanctioned ships include tankers owned by the state-owned Russian tanker carrier Sovcomflot. https://shippingwatch.com/carriers/article17226504.ece

4. 24.juni: The EU bans new investments in pipelines and installations capable of transporting Russian liquefied natural gas (LNG). This is part of the 14th sanctions package against Russia, the EU’s foreign affairs chief, Josep Borrell, says in a press release.

”Our sanctions have already significantly weakened the Russian economy and prevented Putin from carrying out his plans to destroy Ukraine,” Borrell says in the release.
https://energywatch.com/EnergyNews/Oil___Gas/article17224157.ece

5. Seglingsveier:
Houthi attacks boost appeal of Russia’s Arctic sea route.
The shipping route, which traverses waters off the Siberian tundra, is typically only used during summer months when ice conditions are less severe.
https://shippingwatch.com/carriers/Tanker/article17304857.ece

6. USA sender nye sanktioner afsted mod russisk LNG og syv skibe. Nye stramninger og sanktioner mod russiske selskaber rammer LNG-projekter og bygning af syv gasskibe, meddeler det amerikanske finansministerium.
https://shippingwatch.dk/miljo_og_politik/article17198234.ece

Shell er langsiktige og har eit forhold til gassmarkedet inn i 2050. Det er jo ikkje lenger fram enn tilbake til tusenårsskiftet:
The oil and gas major has acquired the company Pavilion Energy, which mainly trades in gas.
https://energywatch.com/EnergyNews/Oil___Gas/article17207154.ece

IEA om global energi:

Global coal demand is expected to remain largely unchanged in both 2024 and 2025 as surging electricity demand in some major economies offsets the impacts of a gradual recovery in hydropower and the rapid expansion of solar and wind, according to our latest update on coal market trends worldwide.

The world’s use of coal rose by 2.6% in 2023 to reach an all-time high, driven by strong growth in China and India, the two largest coal consumers globally, our Coal Mid-Year Update finds. While coal demand grew in both the electricity and industrial sectors, the main driver was the use of coal to fill the gap created by low hydropower output and rapidly rising electricity demand.

In China, which accounts for more than half of global coal consumption, electricity generation from renewables is significantly slowing down the growth in coal use in 2024. But strong growth in China’s electricity demand makes a decline in the country’s coal consumption unlikely this year. Meanwhile, in India, coal demand growth is set to decelerate in the second half of 2024 as weather conditions return to seasonal averages.


Om Kina og India til slutt:

-For dette sommarhalvår var prognosen ein vekst mellom 4 og 6 prosent for importert LNG til Kina. 2 til 3 milliardar m3, tilsvarande 12 - 20 turar med våre LNGC. Kan dette vera ei delforklaring på dei høgare ratar East of Suez?

Argus media: State-owned CNPC’s economic and technology research institute ETRI expects overall demand to rise by 6pc to 416bn m³ in 2024 from 392bn m³ a year earlier.

Argus refererar også India, som har ein import av LNG på ca. tredjeparten av nivået som Kina importerar. Det er verdt å notera seg at for den store indiske produksjonen av kunstgjødsel har andelen LNG over seinare år auka frå snaue 60 prosent til vel 80 prosent. LNG er konkurransedyktig på pris!
The Godfather
09.09.2024 kl 08:34 668

Oslo (Infront TDN Direkt): Undergrunns gasslagre i Kina er fylt til randen etter at landet startet tidlige forberedelser til vintersesongen. Dette kan også være et signal på dempet konsum seneste måneder på grunn av svekket kinesisk økonomi, melder Bloomberg News søndag.

Hvis vinteren blir mild kan lagerbyggingen få implikasjoner for gassimporten, spesielt spotkjøp av LNG, påpeker Bloomberg. Sjøbåren LNG står for rundt 60 prosent av Kinas gass, hvorav det meste er sikret på langsiktige LNG-kontrakter fra store prosjekter.

Ellers melder Bloomberg søndag at det sanksjonerte russiske LNG-eksportanlegget Arctic LNG 2 har sendt en skipning med LNG til Asia for første gang. Skipet som benyttes, "Everest Energy", ble bygget i 2003 og er også sanksjonert av USA. Den endelige destinasjonen for "Everest Energy" er ikke kjent, og skipet kan komme til å levere gassen til Koryak-lagringsstedet i Kamchatka eller til en importterminal i Asia, ifølge Bloomberg.

Gull i pungen
09.09.2024 kl 10:22 628

DNB Markets I Morgenrapp.

Shipping freight rate update

LNG: TFDE rates were reported at USD55.7k/day, down 3% on USD57.3k/day compared to last quote.




Redigert 09.09.2024 kl 10:23 Du må logge inn for å svare
The Godfather
12.09.2024 kl 09:07 482

Fearnley

Shipping Morning Report

Gas

• LNG: Week sentiment persists / Spot and term rates softening

Spot and TC rates for MEGI/TFDE dropped 6/5% and 8/6% w/w on the back of a continued weak LNG market. According to Fearnleys, the spot market is negatively impacted by a high availability of prompt tonnage and unrewarding margins for shipping, with bearish fundamentals persisting through the space. Work for longer term employment is however more active, though the spread between owners and charterers on rates and periods clearly remain. There are expectations of an upturn for the winter market, though Fearnleys notes it is unlikely that it will match the peaks of the last years.
DividendYield
18.09.2024 kl 12:24 305

Sterk utvikling de siste dagene. Er det noe bevegelse angående kontrakter eller skyldes det økende rater generelt?

Kanskje abramis vet noe, hen pleier jo å kunne forutse kursutviklingen før oss andre levende.