HVA TENKER FOLK OM COVID OG VAKSINER!?

Slettet bruker
COVID 03.04.2022 kl 09:46 19961

Sett i ettertid, så ser man hvor mye dette ble helt feil.

Det er ingen som mobber de uvaksinerte, ingen er redde for Covid.

Hvorfor er det blitt slik og tror investorene her inne at vi er helt ferdig eller venter vi på mer vaksiner og flere varianter......
Kvisla
I går kl 23:03 42

Jeg mistror media og nyheter på tv. Det meste er korigert for at alle skal gå den "riktige" veien. Jeg liker enn motsatt!
Liker å være objektiv i utgangspunktet, men jeg ser at verden vil bli bedratt desverre. Pengene lager ofte den "riktige" veien. Hva politikere angår så lider de desverre stort sett alle sammen av rabies.
Redigert i går kl 23:04 Du må logge inn for å svare
Hugoil
20.06.2024 kl 09:31 434

https://www.armstrongeconomics.com/international-news/disease/fauci-admits-school-closures-were-unnecessary/?awt_a=1JPVU&awt_l=SB1UHM&awt_m=99OuXVmXe9qvxrVU
Fauci continues to revise history by stating that he never mandated school closures. “Shutting down everything immediately — and we didn’t shut it down completely — but essentially major social distancing and even schools was the right thing,” Fauci said. “How long you kept it was the problem, because there was a disparity throughout the country. If you go back and look at the YouTube, I kept on saying, ‘Close the bars, open the schools. Open the schools as quickly and as safely as you possibly can.’ But initially to close it down was correct. Keeping it for a year was not a good idea.”
CatchTrader
09.06.2024 kl 09:35 642

Det som er absolutt mest skremmende, er at folk ikke forstår dette - de tror at media i norge er til å stole på, “de har jo streng policy og de har et solid organ som ivaretar kildekontroll og fakta - sånn har det alltid vært her i Norge” bla-bla..

Nei! Sannheten er at mainstream media er fullstendig ute å kjøre og hele gjengen burde fått sparken på dagen. Akkurat det samme gjelder regjeringen, folk tror at de gjør det beste for oss - sannheten er at den globale eliten har tatt fullstendig kontroll og melker stat og folk for mest mulig verdier!

Det viktigste nå, er at betydelig flere mennesker våkner opp og engasjerer seg - Vi er på vei utenfor stupet og nå må vi gjøre en jobb for at folk skal forstå det som skjer og konsekvensen av det!

Vi alle burde tenke utenfor boksen, inviter familie, venner, naboer på en kopp kaffe - snakk om dette! Det norske folk må få dette inn med te-skje - Vi må forstå at vi ikke lenger kan stole på de store politiske partiene, AP, H, og til dels FRP må ved neste valg få betydelg mindre oppslutning - dette er uhyre viktig. Det må stemmes på de mindre og uavhengige partiene f.eks Norgesdemokratene - kun for å få de inn på tinget, slik at spørsmål faktisk kan stilles og faktisk må besvares!

Dagens politikk i Norge, har ingen plan for fremtidig generasjoner - Hva skal Norge leve av om 30 år?

Hvordan kan norsk politikk forsvare det som USA og Nato bedriver i dag? Hvorfor skal vi betale milliarder av våre skattepenger i en krig som USA og Nato selv er ansvarlig for?

Vi må ta ansvar, vi må gjøre en jobb
Spørsmålet er når gatene skal brenne(ikke hvis)
EcstasyofGold
09.06.2024 kl 01:02 719

Jeg tenker det var enten et våpen eller en "money grab". La oss håpe det siste. Folk dør som fluer, men man ser ofte det man ser etter. Astra sin vaksine er nå helt borte under den grunn av at den ikke trengs mere, bedre alternativer der ute. Det er bare tull, den virket aldri og var farlig.
EcstasyofGold
09.06.2024 kl 00:57 734

Deler dine bekrymringer. Men, tror sosiale medier forsterker intrykket. Man får ikke hele bildet og media er ikke den 3. statsmakt lenger. Se hvordan media håndterte covid. England har for første gang i fredtid fått beskjed om å ha 3 dagers rasjon, vi i Norge har fått den utvidet til 7(fra3)
Kaloix
09.06.2024 kl 00:12 765

I 2019 skrev jeg at jeg frykter det neste 10 året, altså det som skjer mellom 2020-2030. Vi er nå komt til juni 2024 og verden ser helt forferdelig ut. EU sier vi må forberede oss på krig. Hvem styrer rundt omkring, hvem styrer USA? Canada? Det er EU tilhengere, WEF forgudere og venstresiden. De har ført oss mot avgrunnen. Hvem styrer i Norge? De verste noengang slik jeg ser det. Venstresiden fører oss mot avgrunnen, det er alt politikken derfra fører til. AP er hva de er, de er hva de er. Folk forstår knapt hva dette partiet har gjort med Norge og jeg orker faktisk ikke og forklare AP velgere lenger. De evner bare ikke, vi går mot undergang og ingen i sekten forstår dette, ingen andre er overrasket. Som i 1940 som nå, det er akkurat samme folk som styrer og tror de vet alt. AP ville jo ikke styre når krigen brøt ut forrige gang, de som sitter med makten nå? Støre skal liksom være vår leder i en krigssituasjon? Beklager, det ender selvsagt ikke bra.

Vi i vesten er nå opptatt av Pride, resten av verden ler av oss. Med rette, i kjønnsforvirringen og det grønne skiftet, vindmøller og batteri biler....Sør Amerika var Exit for 80 år siden og blir det kanskje igjen.
November 2024, ikke lenge til, så får vi se hva som skjer frem til da :)
Redigert 09.06.2024 kl 00:28 Du må logge inn for å svare
CatchTrader
08.06.2024 kl 23:57 525

Covid-vaksiner er elitens produkter, ikke annet enn profitt nettopp for eliten.

WHO er kontrollert av eliten, det samme med vestlige mainstream media - hele strategien deres er åpenlyst
Skape frykt, få kontroll og utnytte dette

WEF og EU er av samme greia.
Eliten eier store deler av verden, selskaper som utvikler vaksiner, big pharma, media som de kan kontrollere som de vil

De som tror at covid-vaksinene ble utviklet for å “redde” verden, må våkne nå, og de som tror på media, vg, tv2, nrk osv må virkelig søke hjelp og selv gjøre en jobb for å sjekke fakta.

Eksempel, krigen i Ukraina - svært lite av sannhet kommer frem i mainstream. Fra 1.dag er det løgn om det meste og vesten/usa/nato er i all hovedsak hele og eneste grunnen til invasjonen i Ukraina. Vi er fucked! Punktum.


oivindl
08.06.2024 kl 23:50 528

"Vaksiner er eit uttrykk for at vi er ulydige mot Vårherre og ikkje aksepterar at Han åleine skal råde over liv og død!”

Det gjelder vel i så fall kirurgi, kreftbehandling og legevitenskapen i sin alminnelighet.
Kan ikke la oss styre av denslags dogmer.
Kaloix
08.06.2024 kl 22:53 565

Hvis du ikke ser hva som skjer og har skjedd med covid 19 'vaksinene' så står du der du står. Alt av dokumentasjon er vist 'konspi' for deg, så lev i den troen du vil. Jeg har sagt det tidligere, dette er ingen vaksine og vi har hatt en vanlig influensa sesong. Hva du mener om det er likegyldig for meg, Steigan er problemet? Sikkert, jeg leser der bare innimellom. Er ikke Solberg regjeringen, NRK og TV2 et mye større problem? Vaksinen var 95 % effektiv? Det er aldri laget en vaksine som garanterer 95 % trygghet, at du tror det sier alt.
La meg ta med dette siden det er hva du henger deg opp i, 'du har ikke sagt at vaksinen er 95 % effektiv'. OK, da slipper du og skrive det på denne tråden, du har ikke sagt det, ok, men det er hva som ble sagt tidlig i fra regjering og FHI i Norge. Siden har det sunket til nær 0 %. Leger, sykepleiere, forskere, ontologer, begravelsesbyrå, livs forsikringer....de rapporterer om skrekkfunn rundt denne vaksinen. Forskere overalt rapporter om det samme, men Steigan er de du henger deg opp i. Tar du neste 'vaksinedose' så er det ditt eget valg. Jeg har aldri vært vaksineskeptiker før nå, og det er med rimelig god grunn etter den dokumentasjonen som er sluppet løs. ikke minst av Pfizer selv. Altså, Pfizer, som du har fått vaksiner fra sier injeksjonene er farlige og kan føre til alvorlige bivirkninger.
Forøvrig, dette har aldri vært noe farlig virus av dødelig karakter slik msm har pumpet deg og flere full av, skremt livskiten av dere. Enten tenker man selv eller så gjør man det ikke. Det er helt umulig og utvikle en ny vaksine mot et nytt virus på 1 år, det er ikke mulig. Det er hovedgrunnen til at jeg ikke tok dette faenskapet.
Redigert 08.06.2024 kl 23:12 Du må logge inn for å svare
Abu
08.06.2024 kl 21:41 606

Ingen av oss har fått løfte om god helse og eit langt mest evig liv(max 120 år 1. mosebok).
Sjukdom som resultat av våre einaste predatørar; bakteriar og virus, er sjølve bærebjelken og hovudlova i skaparverket som kan holde vår populasjon på nivå naturen kan tåle!
Vaksiner er eit uttrykk for at vi er ulydige mot Vårherre og ikkje aksepterar at Han åleine skal råde over liv og død!
Vi vil vere "Homo Deus" og det fører oss mot stupet, nett slik resultatet vart av at Eva og Adam var ulydige og åt av kunnskapstreet og etter kvart omforma kunnskapen til giftig og farleg teknologi m.a atombomba som vil terrorrsere oss til "the end og times"!

I 1844 var vi ca. 1,3 milliard og hadde førindustriell og økologisk livsstil. Vi må tilbake dit om vi vil vere her på permanent basis, sei 1000 år til!
Redigert 08.06.2024 kl 21:46 Du må logge inn for å svare
elnomi
08.06.2024 kl 18:35 657

Hva tenker egentlig folk om Covid?
oivindl
08.06.2024 kl 18:30 666

De følte seg nok ikke like heldige de som opplevde svartedauen.
Men pytt, såpass burde de tåle.
Blue Cow Group
08.06.2024 kl 16:00 718

Morsomt, jeg tenker akkurat det samme bare om falske nyheter/bloggere som Steigan etc, de bare forvirrer allerede forvirra folk til å tro på alt mulig sprøyt, som f.eks at vaksiner er farlige, og de gjør det kun for egen vinning.
Antivitenskapen som rår er farlig, i Amerika har det nå gått så langt at folk har dødd av å drikke akvarierens fordi de misforstod en kriminelll tidligere president sine antivitenskaplige teorier. Der er de ekstremt dumme igjen da, så jeg håper ikke det går så langt for nordmenn, at vi har litt mer mellom øra og klarer å skille medisinske råd fra en konspiblogger som Steigan sine teorier på nettet. I Afrika er det mange land som ikke har tilgang på vaksiner mot de vanligste sykdommer, det er ingen antivaxxere der, der vet de veldig godt hvordan det går hvis man ikke vaksineres mot de mest smittsomme sykdommene, denne new age antivitenskapen er kun en vestlig greie her vi ikke forstår bedre.
Abu
06.06.2024 kl 16:23 806

Og tenk kor heldige vi er for at vaksiner ikkje eksisterte under t.d. svartedauden, og at vi dimed har fått alle gode genar til den sterke halvparten av tøffe nordmenn som tålde pesten og overlevde den!
Det er bra å bli oppdatert når vi møter bakteriar og virus på vår veg!
Derfor treng vi ikkje å putte i oss industriell vaksinegift, men kan med fordel la vårt immunforsvar gjere jobben med å halde oss kjekke og friske!
Abu
06.06.2024 kl 16:07 818

Her lyt du trå varsamt, BCG, fordi "normal" vestleg nyhende-journalistikk er full av løgner som fører oss mot apokalypse, og når du delar desse på nett, er du ein av dei som fer med løgner andre har laga, og det er verre enn å lage løgnene sjølv.
Eg kjenner Hugoil som ein som brukar flid på å finne sanninga, og det er noko vi alle burde gjere!
Redigert 06.06.2024 kl 18:03 Du må logge inn for å svare
Blue Cow Group
06.06.2024 kl 13:57 862

Det blir nok sletta fordi du linker til så mange konspi-nettsider, prøv heller å dele normale nyheter fra normale nyhetsformidlere istedetfor kjente løgnhalser og oppdiktere.
Litt overraska over at konspiland fortsatt er på koronabølgen, var sikker på at det var all-in på Juan Merchant og stakkars tidligere president som ikke får bryte loven nå..?
Hugoil
06.06.2024 kl 13:34 874

https://inyheter.no/05/06/2024/new-york-times-fem-grunner-til-at-covid-19-startet-i-en-lab/

Dette svineriet av SANN INFO er info som bla. FINANSAVISEN slettet fra forumet høsten 2021: https://www.armstrongeconomics.com/world-news/tyranny/nih-lies-funded-gof-from-bats-in-china/

....så FØLG MED PÅ TRÅDENE.
Hugoil
04.06.2024 kl 15:36 939

As the world watches the “land of the free” attempt to imprison a former president, they are also waking up to realization that the pandemic was planned and fabricated. The House Select Subcommittee on the Coronavirus Pandemic has been attempting to get answers on why the world was shut down for a virus from Dr. Anthony Fauci who is slowly admitting the truth – he “made up” COVID mandates and protocols.

https://www.armstrongeconomics.com/world-news/corruption/fauci-made-up-covid-mandates/

Was there any evidence for school closures or masking children? Fauci said he does not recall any specific studies saying that masking children would be effective. The World Health Organization suggested that children should oftentimes wear masks in their own homes.


All the small businesses that were permanently shuttered during COVID were done so by the mandates required by “the science.” No one needed to socially distance from one another. It was a virus no different from the common flu. Thousands of people lost their livelihoods because we trusted the government and health organizations to protect us from an imaginary threat.

Lockdowns, in general, were a lie. The world was placed on house arrest at the whim of “the science” and suffered greatly. Our society has changed entirely due to the pandemic. The world economy has changed due to the pandemic. We can never go back or regain that time. We must look at what occurred to prevent it from happening again. The masses are waking up and realizing that COVID was a carefully orchestrated event.


Fauci svar på om det fanytes vitenskapåelige studier til grunn for korona-tiltakene:

‘You know, I don’t recall. It sort of just appeared,’ (se video i linken)

Fauci har etymologisk betydning "falsk" i hans forfedres hjemland Italia.
Redigert 04.06.2024 kl 15:37 Du må logge inn for å svare
Hugoil
24.05.2024 kl 15:11 1195

Valgkampene blir kastet bort.
Vi trenger et system for direkte demokrati, ikke indirekte hvor mye av spinninga går bort i "dynamoen". Da ville vi også unngått problem(atiseringene) rundt type Frølich, valg av dommere, kupping av demokratiet/Norge. Så der ser du igjen - hvor delikat politikerene/saten ønsker å la 2-sidighet ligge lagelig til for både misforståelser/bruk og misbruk - framfor utvikling av (enda) mer robuste systemer (og det er akkurat dette "enda" mer - som når ikke opplyst - framstår som det beste og derfor forleder folket til å "hvile på laurbærene" slik at saten og politikerene fortsatt kan ha det godt. Men vi må kreve bedre.


Bitcoin? En potensiell medhjelper for satene og en kommende statsgjelds-default med omlegging til sporbar digitalvaluta.
Hvor trolig tror du det er at den reelle oppfinneren av Bitcoing er en person, 1 som ikke ønsker å framstå som det?


https://steigan.no/2024/05/hvorfor-kan-modifisert-rna-i-covid-vaksiner-bidra-til-kreftutvikling/?utm_source=substack&utm_medium=email
Forfatterne fortalte at men i tilslutning til COVID-19 mRNA-vaksinene kun fokuserte på å maksimere produksjonen av spikeprotein uten å vurdere andre negative effekter.

«Vi må gjøre en dyp refleksjon her: hvis du senker [prosenten] av modifikasjoner, har du en mindre effektiv vaksine mot SARS-CoV-2, men med færre utilsiktede bivirkninger» forteller forskerne bak den opprinnelige studien.


By the way, koronavaksinen var 95% effektiv. Det er mye.
True
23.05.2024 kl 00:06 1333

Spiller nesten ingen rolle. Vi er bare en gjeng puppets i den verden her som ikke har så mye valg og frihet når det kommer til stykket. Regjeringen sørger alltid for det, spesielt denne. Så ikke bli overrasket om Bitcoin når $300K i dette bulrunnet. Er både en veldig god sjanse for det og en veldig god grunn til det...
True
22.05.2024 kl 23:57 1342

Covid var "the great reset", sikkert nøye planagt av eliten... De fleste av oss overlevde heldigvis pandemien, men regjeringsskiftet som kom samtidig var ikke bare hakket verre, men faktisk mye verre og som gjorde ALT - MYE - VERRE! Og jeg kommer aldri til å tilgi det.

Hugoil
20.05.2024 kl 14:18 1615

Historisk sett lar H5N1-viruset seg knyttet opp mot en nokså spesiell kontaminasjonsskandale et par måneder før svineinfluensapandemien gjorde sin entré våren 2009.

Det farmasøytiske selskapet Baxter hadde den gang distribuert H5N1 kontaminert H3N2 virusmateriale tiltenkt vaksineproduksjon. Fadesen ble oppdaget hos en underleverandør i Østerike da et parti ble testet på ildere; hvorpå alle dyrene døde. I utgangspunktet er H5N1 et langt mer farlig virus enn H3N2 – tidvis estimert med en fatalitetsrate mellom 14 og 33%.


Pandemisk Stockholmsyndrom
Til tross for at det allerede gjentatte ganger er dokumentert at COVID-19 oppsto i et laboratorium finansiert av USA med Dr Fauci i spissen synes det vanskelig for befolkningen å ta denne type tillitsbrudd innover seg:

Elon Musk gjorde fredag krav om at Dr. Anthony Fauci blir arrestert etter at det er avslørt at den amerikanske regjeringen finansierte farlig forskning ved Wuhan-laboratoriet.Hindustan Time 18.5.24
Hugoil
03.05.2024 kl 09:42 1807

Du mener det også var noen mentalt sterke som ble lurt, tok en for laget, hadde mer lyst til å gå på/beholde jobben eller bare var så pragmatisk at noe sprøyt kan man jo ta for å slippe bot?

2m eller var det m2m?
Redigert 03.05.2024 kl 09:42 Du må logge inn for å svare
oivindl
22.04.2024 kl 15:45 2064

Her ligger idiotien, Sjoa:
"kun de mentalt sterke nektet å bli presset til å ta "giften"”

Det er selvsagt bare udokumentert tøv.
Redigert 22.04.2024 kl 15:46 Du må logge inn for å svare
Osvaldsen
22.04.2024 kl 15:41 2070

Hvordan ble du presset til å ta vaksinen? For min del var det null stress å ikke ta den.... Og i likhet med de som tok vaksinen har også jeg hatt covid og utrolig nok lever jeg enda og har ikke belastet helsevesenet grunnet covid.

Er det kommet frem noe tall på Long covid blant vaksinerte og ikke vaksinerte? Mistenker sterkt at førstnevnte er overrepresentert....

Osvaldsen
Sjoa
22.04.2024 kl 13:02 2113

Du er så blåst at det ikke er til å fatte i din argumentasjon. Jeg er sterk motstander av forsøksvaksiner, da dauer jeg heller uten vaksine. Det kaller jeg vinnerskalle, men jeg ble faen meg påtvunget dritten. Mange vaksiner har vist seg å inneholde ting som ikke er bra for kroppen. Formaldehyd og kvikksølv er kun to av tingene. Du virker som et lite barn i dine argumenter og tanker om vaksine. Du er flink til å gå takt det skal du ha. Det er noe jeg aldri har likt. Jeg bruker hodet før jeg bestemmer meg for hvilken veien skal gå og da baseres det på all tilgjengelig info og om en tror på alle opplysninger som blir gitt. Så høyre, venstre eller bakover er like sannsynlig for meg, men aldri i takt for at noen forteller meg det.
Redigert 22.04.2024 kl 13:04 Du må logge inn for å svare
oivindl
22.04.2024 kl 10:59 2155

"kun de mentalt sterke nektet å bli presset til å ta "giften"”

Virket ikke slik da diskusjonen pågikk. Virket snarere ekstremt engstelige for egen helse og hva myndighetene ville påføre dem av plager.
De fleste ville helst vente til flere andre hadde testet vaksinen før de stilte seg i kø. Altså la de andre ta en eventuell risiko.
Ikke spesielt mental styrke i det.
oivindl
22.04.2024 kl 09:56 2186

Så til mitt poeng. Jeg ville ha 1 dose, men ble tvunget til å ta 2(de fleste tror jeg har tatt mange flere). Altså jeg lever i et kommunistland.

Har en god kamerat som ikke ønsket vaksinen.
Ikke noe problem med det. Definitivt ikke angitt av noen som helst, og heller ikke ansett som spedalsk.
Mammon
21.04.2024 kl 16:30 2319

kun de mentalt sterke nektet å bli presset til å ta "giften"
egentlig en no-brainer ingen oppside kun nedside ved å ta vaxen som ikke var testet ut skikkelig

argumentene for å ta vaxen ble "dumb n dumber" for å si det mildt og saueflokk mentalitet ble brukt ved hjelp av medier etc
medier nevner knapt corona lengre og vaxens bivirkninger som har ødelagt mange liv
nedstengningen var oxo helt molbo bedre kun å isolere de eldre, syke og svake spes. når barnehager hadde åpent som igjen smittet til sine foreldre, besteforeldre etc
Sjoa
21.04.2024 kl 16:06 2340

Hvorfor er det ikke farlig for de uvaksinerte lengre ? De lever da i de fleste U-land. Du skjønte ikke at Pandemien er OVER selv om andelen uvaksinerte er meget stor. Det går også imot det de har uttalt FØR, men skjønner at du helst ikke vil kommentere dette. Blitt mye senvirkninger av vaksinene, men det snakker vi ikke om. Så til mitt poeng. Jeg ville ha 1 dose, men ble tvunget til å ta 2(de fleste tror jeg har tatt mange flere). Altså jeg lever i et kommunistland. Jeg bestemmte og fra hvilket selskap jeg ville ha, ut fra det jeg hadde lest. Jeg nektet å ta vaksine helt inntil jeg fikk den jeg ønsket.

Dette er dessverre eneste gang jeg er blitt presset til å ta vaksine. Så jeg er enda mer motstander av slike påtvungne program nå enn jeg var før. Ser hvor ille det kan misbrukes. Huser da Stoltenbergfamilien hadde drøssevis av aksjer i selskapet som Norge kjøpte svineinfluensavaksine fra. Enda er det ikke lov å stille spørsmål ? Da er du konspiratorisk, fy flate..
Redigert 21.04.2024 kl 16:41 Du må logge inn for å svare
oivindl
21.04.2024 kl 15:46 2353

"Nå er det som skal være den eneste studien som har undersøkt vaksinerte og uvaksinerte i over ett år, publisert.

– Resultatene viser tydelig at det ikke var økt risiko for alvorlige sykdommer blant de vaksinerte, sier Lamberto Manzoli i en pressemelding."
"Den totale dødeligheten av alle sykdommene var signifikant høyere blant de uvaksinerte enn de som fikk minst én vaksinedose, viser studien."
"Den italienske studien bekrefter også at de som ble vaksinert, var mer beskyttet mot viruset enn uvaksinerte.”
https://www.forskning.no/covid19-vaksiner/forskere-har-fulgt-en-hel-region-i-italia-for-a-sjekke-hvordan-det-gikk-med-folk-etter-koronavaksinene/2157139
Sjoa
21.04.2024 kl 14:57 2387

Jeg svarer deg når du begynner blande inn andre ting. Avslører seg selv, ikke verst.Du sier jo at du selv er surmaga🤣🤣🤣🤣 Gratulerer! Til opplysning. I dag er Covid ikke ansett som farlig lengre. Det gjelder om du er vaksinert eller ikke. Merkelige greier. Da har vi enda land som er laaangt unna "effektiv" vaksinedekning sa våre myndigheter.Teoretisk betyr det for kommunistene de du jubler for utenå skjønne det. Det betyr at pandemien lever i beste velgående og noen ødelegger for de som tok vaksinen. Merkelige greier det der. De burde straffes de som ikke har tatt vaksinen ? Nei stemmer det er ikke farlig lengre.................. skal vi anslå hvor mange milliarder som er uvaksinerte ? Det holder med 1 milliard, så er ALT ødelagt ut fra det makttyrannene har formidlet tidligere. Nei huff nå er jeg visst blitt en konspirasjonstulling. Ja , stemmer jeg hater kommunisme. En kalles for konspirasjonstulling når en stiller spørsmål med kommunistiske dogmer. Jeg foretrekker vaksiner som er forsket lenge på. Bruk gjerne dyr, det kan minske forskningen på oss mennesker.
Redigert 21.04.2024 kl 15:19 Du må logge inn for å svare
Thesistulling
21.04.2024 kl 13:52 2426

Knock knock!
Is there anybody IN there?
😉
Hva jeg tenker om Covid?
Det daua altfor få........
Redigert 21.04.2024 kl 13:54 Du må logge inn for å svare
Sjoa
21.04.2024 kl 13:14 2454

Bitter surmaga venstrekrek avslører seg umiddelbart. Du aksepterer ikke at jeg skryter av to lands Covid handtering og begynner å bable om lederstill. Ryk og reis enkelt og greit, misliker venstrekryp så til de grader. Kan ikke diskutere en sak uten å belære om alt annet samtidig. Så tåler dere heller ikke motsvaret som evt. Kommer. Norge er mer totalitær enn Russland. Vi mangler bare skikkelsen på topp. Det er jeg glad for at vi ikke har, men det er det eneste dere kan "skryte" av. De juger like mye her til lands, og misunnelsen tror jeg er enda verre her. Her kaller en rikinger usoledarisk mens en stjeler dyre solbriller når en skal på ferie. "Selvsagt" er det alle på høyresiden som stjeler. Ergo ble det og styr med Covidvaksinen. Naboen tok ikke vaksine så da skal han angis og helst miste jobben. Angiveri er helt inn i den norske folkesjela på venstresiden.
Redigert 21.04.2024 kl 14:58 Du må logge inn for å svare