RECSI uke 14

Null
RECSI 04.04.2022 kl 06:54 61276

Var en spennende uke med mye som skjedde i uke 13.

De som graver fant nye ny informasjon, om ting som rører seg rundt oppstart av ML.
Det er også endel fine ting som holder på å utvikle seg med tanke på politiske besluttinger.

Kan vel også være bra å ta sine posisjoner inn mot den stille påskeuken, der OSE er stengt lengre enn andre makredsplasser.

Personlig så føler jeg vel at vi bunnet ut på 14 tordag og at veien nå er stbilt oppover mot 20 i første omgang.

blir en flott uke dette også med påske start til helgen.

Uke 12 startet på 14,66 og endte på 15.10 så kursen gikk ikke så mye.
Satgser på 16 i løpet av denne uken for min del....

Den nye hovedeieren er positiv og ønsker en oppstart i 2023, så nå er det er positivt.


NULL
Slettet bruker
06.04.2022 kl 10:17 4075

Ingen tvil om at det. Tålmodighet vil alltid lønne seg når ingenting stemmer med kurs mot potensiale.

https://finansavisen.no/nyheter/bors/2022/04/05/7847497/fire-oversolgte-megatrender-a-kjope-na?internal_source=sistenytt

Deglobalisering
En annen trend GSAM peker på er utsiktene til de-globalisering i verdensøkonomien. De-globalisering tok fart for flere år siden da USA og Kina startet med handelssanskjoner og -tariffer.
De-globalisering ble ytterligere forankret gjennom coronapandmeinen da sårbarheten til internasjonalt avhengige forsyningskjeder kom til syne. De siste ukene har de-globalisering igjen blitt et hett tema etter Russlands invasjon av Ukraina, i følge CNBC.
Halvlederprodusenter blir også trukket frem av GSAM som en favoritt.
«Halvledere, spesielt ledende innen halvlederproduksjon, kommer til å bli en grunnleggende teknologi for alle de store teknologiske tingene vi ser i løpet av de neste tiårene» sa han og la til at USAs må investere rundt 40-50 milliarder årlig de neste to tiårene for å bli konkurransedyktig med Europa og Asia.
MySpace
06.04.2022 kl 10:19 4059

Vi får se. Håper folk flest tenker som deg. Hvis aksjeprisen fortsetter å vake på dette nivået, så kommer mange aksjonærer til å være slitne om 6 måneder. Nå har RECSI sagt at de forventer en avgjørelse på ML innen året er omme. Og vi har alle hørt den sangen før. Forrige gang fikk vi ikke en forklaring på hvorfor det løftet ikke ble holdt. Hva hvis det skjer igjen? Man skal virkelig være tolmodig i RECSI. Ikke sikkert alle aksjonærer er like tolmodige. Hanwha på den andre siden, kan smøre seg med tolmodighet. Vi får håpe SEMA går igjennom, da blir det vanskelig å holde tilbake børsmeldinger.
Slettet bruker
06.04.2022 kl 10:21 4059

Aksjekurs jo-jo fortsetter og folk selger gull til prisen av møkk, når det kommer et nytt styre i løpet av noen uker, ny CEO etter at det nye styret blir implementert og Hanwha er på vei til å kjøpe nabotomten til REC innen 30 - 35 kalenderdager. Største eieren av REC sier selv at de skal investere milliarder av dollar på å bygge hele verdikjeden rundt fornybart for seg selv, likevel er norske aksjonærer villig til å gi fra seg store verdier og selge nær bunn nivået de siste 1.5 år.

Bare å la markedsverdien fortsette å være jo-jo i noen uker til. Før eller senere vil markedet være tvunget til å prise selskapet basert på fremtidig vekst og verdier. Som jeg gleder meg til det nye styret!
Skalleknarp
06.04.2022 kl 10:23 4032

Husk at det omsettes millioner av aksjer for å sakte men sikkert gnikke den nedover og nedover... Når det en dag i fremtiden (forhåpentligvis snart..?) flagges - meldes "Good RECSI news" så er det bare noen få solgte aksjer før kursen fyker opp i NOK 20 og sikkert videre opp... Nytt slagord for å dempe på dagens skuffelse av synkende RT: RECSI = aksjen for fremtiden !! Mao - Her er det bare å unngå å stirre på kursen med blanke øyne og heller holde motet oppe. :)
Slettet bruker
06.04.2022 kl 10:24 4027

Det viktigste på kort og mellomlang sikt i forhold til aksjekursen, er å få ristet ut alle kortsiktige spekulanter som gjennom årene har kjørt kursen opp og ned som en jo-jo. Det er mitt håp at kursdrivende informasjon kommer på et tidspunkt hvor de fleste er negative - og de kortsiktige spekulantene har fått tømt seg.
manman01
06.04.2022 kl 10:38 3941

Mærkeligt hvordan markedet ikke tager denne til sig (:

How US solar manufacturers can compete with China as decentralisation of PV production grows
https://www.pv-tech.org/us-solar-manufacturing-competitive-with-china-as-calls-to-decentralise-production-grow/
APRIL 5, 2022
(https://pastebin.com/Ha17h2vF)
"
..
“Our take [on SEMA] is that the investment logic is there,” says Parr. “We’re seeing rapid growth today, although from a small-scale, but rapid growth in the US nonetheless. We think policy elements like SEMA would turbocharge that.”

Meanwhile, Chinese companies with western customers are thinking seriously about how they could continue to serve those markets, says Parr. He notes how the likes of JinkoSolar, LONGi and Trina Solar are all talking about developing supply chains outside of China. Inside China, companies are increasingly investing in production centres to the East of the country – rather than the mainstays of Inner Mongolia and Xinjiang – that uses roughly 35% cleaner power due to its strong hydropower resources.

The carbon intensity of solar products has been in the spotlight lately and Parr says manufacturers should consider three areas when looking to reduce carbon in their products: the carbon intensity of the grid system in question; energy efficiency in the manufacturing process; and energy efficiency in the power procurement process.

On this last point, Parr says he knows of several US solar manufacturers who are now actively shifting their production schedules to off-peak times and on weekends when more, cheaper renewable power is available.

“You can tailor manufacturing capacity to the power curve,” he explains, noting how this reduces costs and the carbon intensity of the final product.

“So, many of the factors that made manufacturing outside of China riskier five or 10 years ago, the industry has now grappled and dealt with,” says Parr, adding that the “primary risk” to solar manufacturing in the US an “inconsistency of policy”.

That said, solar is becoming less dependent on government policy support as it continues to rise in prominence as a vital source of power and a means of emissions reduction, says Parr.

The US already has 20GW of polysilicon capacity – set to be increased following the announcement that Hanwha Solution is to restart production at Moses Lake – about 8GW of module capacity as well as growing cell capacity, with Parr expecting a wafer announcement soon to complete the supply chain.

“US manufacturers have learnt how to be competitive with China,” he says. “And, when you factor in the supply risks associated with the Chinese supply chain, we’re in a different world than we were five years ago.”
"
Slettet bruker
06.04.2022 kl 10:42 3925

Ja sikkert endel små aksjonærer, men de større har ikke dårlig tid hvorfor i all verden skal vi ha det? Vi vet at ting tar tid når man investerer i aksjer. De vil aldri få kjøpt nok aksjer til 20 kr. Vi snakker her om at hele verden er snudd på hodet og masse vil nå skje i USA og EU fremover.

Store verdikjeder og uavhengigheten til Kina og Russland vil komme mye raskere enn antatt. Vi snakker her om at Rec fremover vil ha en sentral rolle både på sol og batterier .

Rec ligger midt i smørøyet for disse satsingene fremover da må man være rimelig fjern eller ha lite kunnskap på hva som vil skje fremover om man selger på 20kr.
Slettet bruker
06.04.2022 kl 10:53 3863

Helt enig.
Det er så tydelig at dette blir stort, om litt.

Det er nok mye utålmodighet i markedet som prøver å "time" oppgang andre steder før de kaster seg inn i REC når bekreftelsen kommer.

Jeg tipper det blir ny vind i seilene her når SEMA stemmes om for alvor.
Så får vi se om det blir nok en topp som realiseres eller om det blir etablert nye gulv underveis.

Jeg har ingen hastverk, gleder meg til 2025 ;)

(har benyttet anledningen nå til å argumentere for å beholde aksjene i årene som kommer. Tror det blir vanskeligere å holde på aksjene når jeg får mulighet til å realisere stor gevinst neste år enn det er nå hehehehe)
Slettet bruker
06.04.2022 kl 10:54 3854

Helt enig, Manman. Uforståelig..

Men viser samtidig hvor lite den jevne aksjonær følger med, og det inkluderer en del av de profesjonelle aktørene også.

En ting til også - det er signed, sealed - og kanskje også delivered - som gjelder for Rec nå. Vi vet nå at det kommer, og enn så lenge røverkjøp for de som skal inn.
Slettet bruker
06.04.2022 kl 10:54 3872

Ja, og hvordan blir det om det kommer utbytter tro?
Skalleknarp
06.04.2022 kl 10:56 3861

Her skal all informasjon filtreres og mates med "minipinsett" med historisk megaskeptisk RECSI i ryggsekken - Mao det tar litt lenger tid å bli mett/forstå caset for "Noen" kan det se ut som. Det som er bra er at tiden vil vise hvem som har rett mht. retning på RECSI kursen opp/ned. Jeg tror myyyyyye opp...så får vi se om et par måneder hvor vi ligger :) Jeg selger uanset ikke noen RECI aksjer og overlever helt fint uansett hva som skjer.
KommersK
06.04.2022 kl 11:02 3834

Tålmodig/tålmodighet. Med ''å''. Mange som feiler her.

Ellers får du ha lykke til med tålmodigheten i REC. Den vil nok lønne seg til slutt. 14-tallet varer nok ikke evig, nei.
Slettet bruker
06.04.2022 kl 11:08 3769

Ingenting blir priset inn i denne på Oslo børs . Aksjen er i tillegg oversolgt langt fra kursmålene til husa til og med de skjønner bedre . Skjønn det den som vil Oslo børs I et nøtteskall.
JAA vi venter på melding vet det, men seriøst Oslo børs.
Redigert 06.04.2022 kl 11:10 Du må logge inn for å svare
MySpace
06.04.2022 kl 11:37 3629

Haha takk for det, det var noe som skurret der med stavemåten min. Digger at du konsekvent påpeker skrivefeil på en høflig måte.
KommersK
06.04.2022 kl 11:49 3534

Hehe. Man må jo prøve å oppføre seg. Spesielt overfor REC-partnere.
Ellers er det litt stigning i aksjen igjen, heldigvis. Godt at Butte og ML ikke ligger i Russland... Bare Manchin blir med på laget nå, så blir nok dette rosenrødt!
Kommer forøvrig snart til å lage en ny og forhåpentligvis interessant tråd nå. Følg med. Tror den kommer til å bli lang...
Mvh.
Redigert 06.04.2022 kl 12:13 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
06.04.2022 kl 11:53 3647

The solar industry is on the precipice of an unprecedented disruption, as the US Department of Commerce continues to investigate whether solar cell and module manufacturers in Malaysia, Thailand, Cambodia, and Vietnam have been using parts produced by Chinese companies. Doing so would mean that they are circumventing existing antidumping and countervailing (AD/CV) tariffs on Chinese goods, but the probe has left most of the country’s module supply hanging in limbo.

SEIA held a webinar this week to provide clarity on the investigative process, timelines, and its perspective on the potential impacts across the solar industry. The organization also revealed some preliminary findings from its survey on solar workers and companies already affected by the investigation.

John Smirnow, vice president of market strategy and general counsel for SEIA, reiterated a point he has made since Auxin Solar first submitted its petition to the Department of Commerce, calling the investigation the “biggest threat I’ve seen in my 15 years in the industry.”

Abigail Ross Hopper, the president and CEO of SEIA, also expressed anger and disbelief that the department and the administration of President Joe Biden would continue to pursue an investigation founded upon “baseless claims from a single petitioner, one which has previously made contradictory claims regarding the difficulty and logistics of American module manufacturing, the protection of which is what Auxin claims its petition is aimed at.”

To prove circumvention under US law, the work to create a product in a particular country must be minor and insignificant. The countries listed in the petition have invested billions of dollars to establish a manufacturing base. Fabricating solar cells and panels is a major and significant operation that SEIA asserts will take years to establish in the United States.

Behind the pervasive uncertainty of how much damage the investigation and possibility of tariffs could have on the US solar industry was an air of disbelief that the Federal government would pursue such an action, one which threatens to pull the rug out from underneath the renewable energy platform that Biden leaned on so heavily in his campaign.

And while the full scope of damage potential has yet to be realized, the preliminary results of SEIA’s survey show that some harm is already being felt.

Popular content

Pumped hydro business sinks numbers for Chinese clean power developer
30 MARCH 2022
Be Clean Energy emphasized it was its wind power business that was the company’s 2021 success story, even though solar power sales revenue also jumpe…
The weekend read: Sodium-ion batteries go mainstream
26 MARCH 2022
Sodium-ion batteries are emerging as a viable alternative to lithium-ion technology. Industrial heavyweights CATL and Reliance Industries, following…
Australia leads world as solar sets global generation record
31 MARCH 2022
A new report published by UK-based energy think tank Ember shows that solar was the world’s fastest-growing source of electricity generation in 2021.…
US government to move forward with PV anti-circumvention investigation
29 MARCH 2022
The announcement of a new anti-circumvention investigation brings the US solar industry closer to what has been described as a worst-case scenario fo…
Australia’s largest hybrid solar+battery project hits ‘major milestone’
5 APRIL 2022
Australia’s largest hybrid solar and battery project, the New England Solar Farm and Battery Project in northern New South Wales, reached a new miles…
Energy storage installations set new records in the U.S. despite supply chain issues
25 MARCH 2022
Wood Mackenzie estimates that the US energy storage market broke records in Q4 2021, installing 1,613MW / 4727 MWh. March 25, 2022 Emiliano Bellini…
Pumped hydro business sinks numbers for Chinese clean power developer
30 MARCH 2022
Be Clean Energy emphasized it was its wind power business that was the company’s 2021 success story, even though solar power sales revenue also jumpe…
The weekend read: Sodium-ion batteries go mainstream
26 MARCH 2022
Sodium-ion batteries are emerging as a viable alternative to lithium-ion technology. Industrial heavyweights CATL and Reliance Industries, following…
Australia leads world as solar sets global generation record
31 MARCH 2022
A new report published by UK-based energy think tank Ember shows that solar was the world’s fastest-growing source of electricity generation in 2021.…
US government to move forward with PV anti-circumvention investigation
29 MARCH 2022
The announcement of a new anti-circumvention investigation brings the US solar industry closer to what has been described as a worst-case scenario fo…
Australia’s largest hybrid solar+battery project hits ‘major milestone’
5 APRIL 2022
Australia’s largest hybrid solar and battery project, the New England Solar Farm and Battery Project in northern New South Wales, reached a new miles…
Energy storage installations set new records in the U.S. despite supply chain issues
25 MARCH 2022
Wood Mackenzie estimates that the US energy storage market broke records in Q4 2021, installing 1,613MW / 4727 MWh. March 25, 2022 Emiliano Bellini…
Pumped hydro business sinks numbers for Chinese clean power developer
30 MARCH 2022
Be Clean Energy emphasized it was its wind power business that was the company’s 2021 success story, even though solar power sales revenue also jumpe…
1
2
3
4
5
6
Since launching the survey on April 1, SEIA has garnered more than 200 responses from companies operating across the entire solar value chain. Across every segment, at least 90% of the respondents said that the investigation alone will have a severe to devastating impact on their business in 2022 alone.

Just under 75% of respondents report that they are already experiencing canceled or delayed module shipments, while 11% have not yet been notified of delays, but expect them to come. What these delays have led to is half of all respondents sharing that 80% their 2022 pipeline is at risk, with that figure including already-completed projects.

Two-thirds of respondents said that 50% or more of their workforce is at risk of layoffs or termination, while one-third said that their entire workforce is at risk. For additional perspective, Justin Baca, vice president of markets and research with SEIA said that the figures are considerably higher than similar survey results taken in early 2020, at the onset of the Covid-19 pandemic and amid shutdowns and stay-at-home orders.

The impacts are not just contained to solar, either. SEIA said that more than 60% of respondents expect a severe or devastating impact on the energy storage industry, as most energy storage projects are paired with solar, a pairing that s required for them to reap their maximum incentive potential.

SEIA now sees its earlier projection that the investigation will lead to a module import shortfall of roughly 8GW as hopeful, rather than expected, with the potential for a much worst-case scenario rising.

The conclusion of the webinar was all about uncertainty. Nobody knows how the Department of Commerce is going to rule on the investigation. While a clear timeline exists for each step of the investigation, any step could be subject to an indefinite delay, further extending the issue. Hopper also claimed that tariffs historically lead to little to no positive impact to US manufacturing, while propagating palpable harm. She added that that the only way to grow manufacturing is policy and long-term certainty

https://www.pv-magazine.com/2022/04/06/seia-speaks-about-potential-devastation-of-solar-anti-circumvention-probe/
Slettet bruker
06.04.2022 kl 12:06 3663

Alt under 100k aksjer er smått og betyr lite.
Null
06.04.2022 kl 12:12 3694

ok, jeg ville vel sagt min 1000k selv
Eller min 1/1000 som er 420K
solfylt
06.04.2022 kl 12:24 3615

@KommersK
Jeg syntes det å påpeke skrivefeil er ufint og unødvendig på et forum som dette. Av hensyn til de som syntes rettskriving er vanskelig, bør en trå varsomt. Å påpeke feil hos andre til stadighet, er ikke en god vane etter min mening. Jeg har ingen grunn til å tro at du har annet enn gode intensjoner. Jeg forsøker så godt jeg kan å skrive korrekt selv, men gjør feil som de fleste andre. Om det jeg skriver er feil, eller om noen mener noe annet enn meg, så er det en helt annen sak. Om du finner skrivefeil i det jeg skriver derimot, så setter jeg pris på om det kan gli forbi i stillhet :) Forøvrig ønsker jeg deg, som alle andre her, lykke til med investeringene :)
Redigert 06.04.2022 kl 12:25 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
06.04.2022 kl 12:33 3537

Har ikke sagt at alt over 100k er store men eller ikke veldig smått.
Slettet bruker
06.04.2022 kl 13:53 3276

På nyhetene nå (NRK1). Det grønne skiftet går raskere pga Ukraina krigen. Fornybar energi som sol ble nevnt. Likevel faller REC.
Slettet bruker
06.04.2022 kl 14:04 3236

Ja, kanskje ikke så rart all den tid at alle kvartalsrapportene som har blitt levert over en god tid nå, viser _null_ produksjon av solar grade polysilicon. Begynner å bli en stund siden de kvittet seg med restelageret.

Jajajajaja, markedet burde prise inn fremtiden og potensialet og alt det der :P Den luksusen har vi ikke tydeligvis.
Slettet bruker
06.04.2022 kl 14:16 3185

Nei du har rett i at markedet ikke priser inn noe som helst. Men tiden for at de har pent nødt til å gjøre det nærmer seg veldig fra alle hauger og vinkler skrikes det nå om Sol, batterier og halvledere .
Her kan ting skje raskere enn man tror tidligst i dag.
Slettet bruker
06.04.2022 kl 14:17 3353

Markedet er ikke villig til å prise inn fremtiden, det er problemet ja.
manman01
06.04.2022 kl 14:34 3257

Potentialet er enormt, det er en skam at folk ikke ser det. Deres loss, mit gain (måske) (:

Hvis SEMA banket igennem, kommer vi troligt til at se mirakler. Ingen tvivl om dette fra min side. Ting tar tid, og jeg har heldigvis mange år endnu (måske) (:
Slettet bruker
06.04.2022 kl 14:35 3251

Tror også det ja.

Kjøpte noen Tesla aksjer i 2013-2014, de ble solgt noe tidlig kan du si. Største og viktigste grunnen til det, var at jeg ikke skjønte en dritt av hva jeg hadde kjøpt. Ca 5 år senere lå kursen på samme nivå før den eksploderte. I disse 5 årene skjedde det masse som burde gitt kursoppgang, men markedet skjønte det ikke og shorterne herjet. Jeg gikk glipp av 10-30x på aksjene jeg solgte den gang. Fordi jeg ikke skjønte og ikke var tålmodig nok. Da ble det veldig lett å dumpe aksjene når det var noen skumle overskrifter...

Poenget mitt er egentlig bare at markedet ikke alltid opptrer logisk. Selv om et selskap kjører på å stadig forbedrer og helt opplagt jobber med ting som vil gi masse avkastning, så kan kursen stå stille, til og med gå nedover. Helt uten at det er rasjonelle grunner til det.

Tålmodighet er nøkkelen, selv om vi alle sikkert er lei av å høre akkurat det. Likevel, markedet er fullt av historiske eksempler på at dette lønner seg. Så lenge det fundamentale er på plass. Det mener jeg det i aller høyeste grad gjør nå for Rec.


Slettet bruker
06.04.2022 kl 14:42 3207

Helt enig med deg. Noen ting må folk ha inn med teskjeer og da gjerne i selskaper som er fundamentalt basert og er ikke langt fra store ting kan skje. Andre selskap innen det grønne skiftet kaster folk penger etter og selskapene er prises i 10 talls mrd uten å ha verken produksjon eller noe håndfast å vise til som kan fungere i fremtiden.
Redigert 06.04.2022 kl 14:42 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
06.04.2022 kl 14:42 3215

Dette. Veldig godt beskrevet Amatør. Var selv med på TSLA eventyret og det endret livet mitt på så mange måter.

Manman, maaaaaaange gode år håper jeg! Jeg har skikkelig lyst til å møte kjerne folk fra Hegnar og feire med en pils eller to, når vår dag kommer. Så kan vi prate skitt om alle de tøffe dagene vi hadde og le sammen. Er jo flere kloke hoder på Hegnar som jeg gjerne hadde likt å bli bedre kjent med!
Slettet bruker
06.04.2022 kl 14:43 3232

Bra oppsummert amatørkongen . Vi som har endel år på baken her på børs vet dette.
Redigert 06.04.2022 kl 14:43 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
06.04.2022 kl 14:47 3236

Takk. Enig der, har selv prøvd å lufte ideen her inne, men siden du også nevner det så må jeg si meg enig i en liten feiring for de som vil. Hadde vært gøy.

Til info kjøpte jeg meg inn i Tesla igjen i fjor og er så langt opp 70%, haha.
Skalleknarp
06.04.2022 kl 15:14 3100

NOK 120 millioner i RECSI omsatt så langt i dag. Dette er ikke noe panikksalg, men heller en gnikking nedover og nedover. Støtter det som skrives lenger ned mht. at det logiske ikke alltid gjelder i aksjemarkedet så lenge det er ulike interesser som er inne på samme arena. Noen vil ha kurs opp og andre ned. I et slikt klima er det vel enkelt for de med midler å styre retningen der man ønsker (i dag nedover) inntil et punkt hvor man innser at det ikke er mulig å holde tilbake lenger, må noen må inndekke short samtidig som andre trader og andre tenker long samtidig. Det er dette som gjør aksjemarkedet så spennende selv om RECSI i dag er som å se maling med laaaaaaaaang tørketid tørke.
Redigert 06.04.2022 kl 15:18 Du må logge inn for å svare
manman01
06.04.2022 kl 15:14 3124

Dette er blot starten på mit eventyr, er trods alt kun 21 - mange tak Uchi! :)
Redigert 06.04.2022 kl 15:15 Du må logge inn for å svare
Stabukk
06.04.2022 kl 15:25 3064

Er delvis enig med omac som meiner Rec sannsynligvis må bevisa at selskapet kan driva med solid overskudd för kursen tar av. Men litt av utsiktene etter Hanwha sitt oppkjöp bör etter kvart prisast inn. I Q4-21 hadde t.d. Nel inntekter på 248 mill kr og underskudd (EBITDA) på 167,7 mill. og Rec tilsvarande 377 mill. i inntekter og underskudd på 3,5 mill. kr.

Ikkje noko vondt sagt om Nel sine framtidsutsikter, men kvifor ein börsverdi på 23,5 mrd og Rec 6,1 mrd? Har spurt för utan at eg har blitt klok av svaret. Med utsiktene dei neste åra burde i alle fall Rec prisast til halve Nel sin verdi. Blir i alle fall sittande og trur Hanwha vil dra opp tilliten til Rec allerede i löpet av 2022.
Slettet bruker
06.04.2022 kl 15:33 3025

Du så jo selv handlingen i stad de kjørte den opp med mye kjøp til over 15 før de små selger ned igjen.
Slettet bruker
06.04.2022 kl 15:53 2891

Husk at Rec også hadde "Nel-prising" tidligere. Det er Recs historikk som bidrar til dette. Jeg har tidligere argumentert med at selskapet burde reprofileres.

Det fine med regnskap er at det finnes drøssevis av fundamentale investorer der ute. Når Rec leverer tall som indikerer at prisingen er latterlig, så vil man få med seg de proffe investorene også.
Slettet bruker
06.04.2022 kl 16:01 2838

De virket vel ikke overbevisende nok da de var i Norge forleden og snakket med finanseliten?
Skalleknarp
06.04.2022 kl 16:09 2894

I know, men det må da koste en god del for de som kontinuerlig evt. ønsker å påvirke kursen så snart den vipper oppover. Er det verdt det? Skulle nesten tro at vinningen går i spinningen men det er vel masse regnskapsmessige forhold vi ikke tenker eller har kunnskap om i så måte? Uanset ha en fin aften - ny dag i morgen. RECSI aksjekurve blir garantert en U kurve litt frem er min spådom. Om vi er i bunn på U-en nå får vi bare se...?
Slettet bruker
06.04.2022 kl 16:22 2885

Det dukker alltid opp noen millioner aksjer på kjøp/salg i slutt auksjonen. Er nok for å sikre at ingen kjører kursen opp.
omac
06.04.2022 kl 16:24 2882

Garantert, jeg har enda ikke funnet ut om det er Rotschild eller Illuminati som gjør det men må være en av de