RECSI: Nytt styre
Hanwha foreslår følgende styremedlemmer til generalforsamlingen 2. mai:
• Mr. Koo Yung LEE (leder)
• Mr. Maeng Yoon KIM (nest leder) •
• Dr. Renate Oberhoffer-Fritz •
• Ms. Heike Heiligtag
Hele det nåværende styret fratrer.
Positivt eller negativt?
https://finansavisen.no/nyheter/industri/2022/04/08/7849733/slik-blir-det-nye-styret-i-rec-silicon
• Mr. Koo Yung LEE (leder)
• Mr. Maeng Yoon KIM (nest leder) •
• Dr. Renate Oberhoffer-Fritz •
• Ms. Heike Heiligtag
Hele det nåværende styret fratrer.
Positivt eller negativt?
https://finansavisen.no/nyheter/industri/2022/04/08/7849733/slik-blir-det-nye-styret-i-rec-silicon
Redigert 09.04.2022 kl 01:09
Du må logge inn for å svare
He he.. Flott skrevet, og helt enig i hovedlinjene her. Et ganske absurd skue vi har vært vitne til etter nyheten om at Hanwa kjøpte seg opp. Gleder meg enormt til de neste månedene, snart står meldingene i kø tror jeg!
Senere i dag får vi se om markedet sender den ned eller opp på nytt styre, jeg mener den skal ned, ikke bra at Røkke kastet kortene. Om ca 8 timer så får vi svaret.
RECSI har den siste tiden vist en sterk tendens til å reagere ned på gode nyheter, så da bør vi forvente at aksjen også reagerer ned på de positive nyheten knyttet til nytt styre.
Nb: At du mener det er negativt at Røkke har solgt seg ut, vitner om at du resonnerer uklart, eller lider av en en logisk brist. Dette fordi Røkke junior har vært klar på at de aldri hadde noen store industrielle ambisjoner for selskapet, da det ligger utenfor fokusområdene til deres grønne satsing, samtidig som de pekte på Hanwha som best egnet til å lede selskapet videre.
Nb: At du mener det er negativt at Røkke har solgt seg ut, vitner om at du resonnerer uklart, eller lider av en en logisk brist. Dette fordi Røkke junior har vært klar på at de aldri hadde noen store industrielle ambisjoner for selskapet, da det ligger utenfor fokusområdene til deres grønne satsing, samtidig som de pekte på Hanwha som best egnet til å lede selskapet videre.
Redigert 11.04.2022 kl 01:39
Reflect
12.04.2022 kl 15:37
2983
Ble litt forundret av styresammensetning så tar meg frihet til å tenke litt utenom main stream sol og batterier. Silan har ett mega stort bruksområde i andre industrier. Hanwa har kanskje engasjert tysk Dr med hensikt og kanskje ideer om bruk/forskning innen medisiner, som sammen med tysk McKinsy etablerer funksjon kan dra i gang noe annet stort.
God Påske!
God Påske!
Dette betyr jo at REC er heldige som kommer på samme lag som Blackrock og Hanwha.
At de setter CEO og styreformann (var det tror jeg) i styret forteller meg at her har de en klar strategi for REC som de vil formidle og få styregodkjent.
Ellers håper jeg at du Stephan kan slutte med generaliseringene dine. Det tilfører ingen verdens ting.
Winter is Here
13.04.2022 kl 11:42
2630
Kan det stemme at Røkke forlot et synkende skip ? Nicolay Grove gjorde det samme.
Redigert 13.04.2022 kl 11:43
Ellers er det sånn at Hanwha`s kandidater til styret har mer bransjeerfaring enn forrige styret hadde til sammen, vil jeg tro.
At det er to tyske damer med, er nok pga engineering avd til Hanwha ligger i Tyskland, og jeg mener å ha lest at Hanwha er grunnlagt/startet opp, i Tyskland.
At det er to tyske damer med, er nok pga engineering avd til Hanwha ligger i Tyskland, og jeg mener å ha lest at Hanwha er grunnlagt/startet opp, i Tyskland.
solfylt
13.04.2022 kl 11:45
3030
Winter is Here skrev Kan det stemme at Røkke forlot et synkende skip ? Nicolay Grove gjorde det samme.
Garantert!!!
Winter is Here skrev Kan det stemme at Røkke forlot et synkende skip ? Nicolay Grove gjorde det samme.
Nei, hvorfor skulle det være et synkende skip? Helt umulig det.
Du må forklare og fortelle hvor/hva du har hørt?
Du må forklare og fortelle hvor/hva du har hørt?
manman01
13.04.2022 kl 11:46
3219
Måske det var fordi AKH manglede penge?
Redigert 13.04.2022 kl 11:46
På tide å bytte nick til "Summer is coming" ?
Nå er det vår alt :)
Fra spøk til alvor:
Røkke gjorde det Røkke gjør best, skape synergier og koblinger som gir merverdi.
Deretter benyttet han anledningen til å ta med seg de verdiene over i andre planlagte synergier.
Dette er det skrevet mye om, mange steder.
Mannen er nok mye mer opptatt av satsningen med Aker Asset Management (i kombi med ACC, AKH, AOW/ACH) enn å "få avkastning på aksjer i REC".
Med ambisjoner om å investere 1000 mrd. kroner i løpet av få år.
Så å påstå at Røkke var redd for å tape 1 mrd. kr i REC-aksje-ras blir bare tøysete.
Nicolay Grove har gått inn og ut mange ganger (og kommer antageligvis inn igjen om kort tid).
Nå er det vår alt :)
Fra spøk til alvor:
Røkke gjorde det Røkke gjør best, skape synergier og koblinger som gir merverdi.
Deretter benyttet han anledningen til å ta med seg de verdiene over i andre planlagte synergier.
Dette er det skrevet mye om, mange steder.
Mannen er nok mye mer opptatt av satsningen med Aker Asset Management (i kombi med ACC, AKH, AOW/ACH) enn å "få avkastning på aksjer i REC".
Med ambisjoner om å investere 1000 mrd. kroner i løpet av få år.
Så å påstå at Røkke var redd for å tape 1 mrd. kr i REC-aksje-ras blir bare tøysete.
Nicolay Grove har gått inn og ut mange ganger (og kommer antageligvis inn igjen om kort tid).
Hehe, er tydeligvis ikke mangel på desperate troll her nå, som gjør et siste krampaktig forsøk på å få kursen ned, slik at de kan få komme seg inn før solen står opp.
Er nok redd for at sola står opp for tidlig, og alt går i stein for dere........
Er nok redd for at sola står opp for tidlig, og alt går i stein for dere........
Det er veldig mange gode argumenter for at dette ikke er tilfellet. Grove er jo en vits, han er ingen investor, men en trader cowboy.
Det er nok av bekreftelser på hvorfor at AKH solgte, om man følger dem bitte litt.
Troll videre om du ønsker, selv om det fremstår ganske patetisk og stakkarslig.
Det er nok av bekreftelser på hvorfor at AKH solgte, om man følger dem bitte litt.
Troll videre om du ønsker, selv om det fremstår ganske patetisk og stakkarslig.
Redigert 13.04.2022 kl 11:53
Winter is Here
13.04.2022 kl 11:55
3490
Jeg har inntrykk at Røkke er mer ansvarlig og langsiktig investor, ikke som Spetalen for eksempel, og mange andre. Hvis han selger seg ut, så det er mulig at han ikke har troa verken på kort- og mellomlang sikt. Hvorfor skal man selge seg unna noe som kan gå mange ganger ? Kan det være at han har info som ingen av oss vet om ? Uansett, det kan oppfattes som salgssignal da eks styreleder solgte seg unna
solfylt
13.04.2022 kl 11:57
3504
Winter, dette har vært diskutert og debattert opp og ned i lang tid. Kjempefint om du leser litt på de trådene som har vært gående siden AKH solgte til Hanwha for 20,-.
Men hvorfof i Helvete kommer ikke selskapet med nyhetene men istedet uttaler de seg til media ! Dette er svært uryddig !!!
hahaha det ene etter det andre nicket dukker opp opp med Røkke og grove. Så dukker vel stakkars trader Kommersk opp som påstår han har aksjer men som åpenbart ikke kan noe om selskapet.
Med sin standard frase, uffa meg rec haussere tåler ikke kritikk. Husk det er forbudt og snakke om potensiale og det fundamentale og tro på egen investering . Fy av meg det skal vi ikke ha noe av .
Med sin standard frase, uffa meg rec haussere tåler ikke kritikk. Husk det er forbudt og snakke om potensiale og det fundamentale og tro på egen investering . Fy av meg det skal vi ikke ha noe av .
Redigert 13.04.2022 kl 12:01
Winter is Here
13.04.2022 kl 12:00
3877
Den er grei, beklager for spam.
Redigert 13.04.2022 kl 12:00
Det er ikke Røkke som var investert i Rec, det var AKH.
Det er veldig tydelig at du verken kjenner AKH som selskap eller hva slags strategi dem har. Hadde du gjort det ville du aldri stilt disse spørsmålene.
Jeg trodde tidligere at de skulle bli med helt til mål, men nå når ting endret seg så drastisk for dem siste året ble jeg ikke overrasket over exiten. Det betyr ikke at Rec er noe synkende skip, snarere tvert imot.
Det er veldig tydelig at du verken kjenner AKH som selskap eller hva slags strategi dem har. Hadde du gjort det ville du aldri stilt disse spørsmålene.
Jeg trodde tidligere at de skulle bli med helt til mål, men nå når ting endret seg så drastisk for dem siste året ble jeg ikke overrasket over exiten. Det betyr ikke at Rec er noe synkende skip, snarere tvert imot.
Redigert 13.04.2022 kl 12:03
solfylt
13.04.2022 kl 12:04
9704
Winter is Here skrev Den er grei, beklager for spam.
👍 Du finner nok både gode og dårlige forsøk på forklaringer blant innleggene og ingen av oss vet fasiten 100%.
For å svare på spørsmålet (mest til andre som leser og blir usikre):
"Hvorfor skal man selge seg unna noe som kan gå mange ganger ?"
Fordi de behøvde penger "nå", ikke "senere".
Det er *nå* de må investere og posisjonere seg, ikke "senere".
Samtidig kan det være mye som tyder på at dette har vært en del av avtalen mellom HS og AKH.
Kanskje ønsket HS å vente til SEMA ble vedtatt, kanskje ikke.
"Hvorfor skal man selge seg unna noe som kan gå mange ganger ?"
Fordi de behøvde penger "nå", ikke "senere".
Det er *nå* de må investere og posisjonere seg, ikke "senere".
Samtidig kan det være mye som tyder på at dette har vært en del av avtalen mellom HS og AKH.
Kanskje ønsket HS å vente til SEMA ble vedtatt, kanskje ikke.
Winter is Here
13.04.2022 kl 12:06
9768
Jeg beklager hvis mine spørsmål har irritert deg og andre her. Det stemmer at jeg vet lite om AKH, men det er derfor jeg spurte dere siden mange av dere kan ting. Jeg tenkte å spare litt tid. Jeg kan bare bla gjennom det som ble skrevet tidligere for å få mer informasjon.
Redigert 13.04.2022 kl 12:07
Det synkende skipet et AKH .. de trengte alle pengene de fikk tak i for å tette hullene …. Derfor ble rec solgt .
AKH har sunket >50% siden notering , rec har har i samme periode nærmest beveget seg sidelengs …
Grove er i grunn positiv til Rec leser jeg det som men han er en trader . Han går nok inn igjen når ting begynner å bevege på seg for alvor .. Røkke trengte penger og har gjort en god deal , nå tar Hanwha Rec videre til neste nivå .
AKH har sunket >50% siden notering , rec har har i samme periode nærmest beveget seg sidelengs …
Grove er i grunn positiv til Rec leser jeg det som men han er en trader . Han går nok inn igjen når ting begynner å bevege på seg for alvor .. Røkke trengte penger og har gjort en god deal , nå tar Hanwha Rec videre til neste nivå .
Redigert 13.04.2022 kl 12:09
solfylt
13.04.2022 kl 12:10
9799
Og beklager måten du blir møtt på. Det er dessverre så mange som popper innom for å provosere, og du ble dessverre kjapt plassert i den båsen. Jeg svarte selv «Garantert!!!» fordi jeg ikke skjønte at du stilte et ærlig spørsmål.
Irriterte forsåvidt ikke meg veldig. Lov å spørre.
Slik jeg ser det, kort fortalt: AKH er et investeringsselskap. Aker og AKH sa i fjor at de må sørge for kapital selv, til å utvikle sine selskaper. Selskapene i porteføljen trenger masse kapital. Da gir det mening for AKH å selge REC posisjonen med god gevinst, når alle andre alternativer til å hente kapital er dårligere. Det kan ikke forsvares å sitte lenge i REC for å vente på oppsiden og bruke enda mer kapital.
Så enkelt er det mener jeg. AKH har som sagt ikke masse kapital i forhold til hva dem trenger i flere av selskapene.
Slik jeg ser det, kort fortalt: AKH er et investeringsselskap. Aker og AKH sa i fjor at de må sørge for kapital selv, til å utvikle sine selskaper. Selskapene i porteføljen trenger masse kapital. Da gir det mening for AKH å selge REC posisjonen med god gevinst, når alle andre alternativer til å hente kapital er dårligere. Det kan ikke forsvares å sitte lenge i REC for å vente på oppsiden og bruke enda mer kapital.
Så enkelt er det mener jeg. AKH har som sagt ikke masse kapital i forhold til hva dem trenger i flere av selskapene.
Har noen funnet ut kompetansen til Dr. Renate Oberhoffer-Fritz? Finnes det flere med samme navn og tittel? Hvis ikke, lurer jeg på hva de skal med en lege i styret til Rec. Har noen klart å grave frem info om Dr. Renate Oberhoffer-Fritz?
Creo
13.04.2022 kl 12:32
9911
Kommer til å bli så mye å gjøre at det kan være greit å ha en lege som følger med litt når adrenalinet koker 😅😅
Hjembrent
13.04.2022 kl 12:37
9932
Dr. betyr at vedkommende har en doktorgrad, i hvilket som helst fag. Ikke at man er lege.
Hjembrent
13.04.2022 kl 12:38
10112
Dr. betyr at vedkommende har en doktorgrad, i hvilket som helst fag. Ikke at man er lege.
McCartney
13.04.2022 kl 12:39
10161
Det er nok en smarting som har doktorgrad i noe som vedrører faget.
Kan være greit å ha kompetanse i styret, og språkkunnskaper også.
Kan være greit å ha kompetanse i styret, og språkkunnskaper også.
solfylt
13.04.2022 kl 12:47
10111
Merkelig greier :) Har forsøkt tidligee, men klarer ikke finne noe kobling til Hanwha eller annet relevant. Definitivt innen doktorverdenen/medisin. Hjerte kommer også opp. Men kanskje det finnes to med det helt alminnelige navnet :)
I Tyskland har jurister Dr foran navnet sitt .
Hun har en doktorgrad i noe i Tyskland er dette ikke det samme som en PhD som er en forskingstitel etter å har forsket i et emne , publisert resultat og forsvart sin thesis ..
I Tyskland får leger , jurister , ingeniører etc. en akademisk Dr tittel ved uteksaminering ..
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Doctor_(title)
Hun har en doktorgrad i noe i Tyskland er dette ikke det samme som en PhD som er en forskingstitel etter å har forsket i et emne , publisert resultat og forsvart sin thesis ..
I Tyskland får leger , jurister , ingeniører etc. en akademisk Dr tittel ved uteksaminering ..
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Doctor_(title)
Redigert 13.04.2022 kl 12:55
omac
13.04.2022 kl 12:51
10093
Tittelen hennes er Dr. Med. hvorav Med. er Medisin
https://focus-arztsuche.de/arzt/prof-dr-med-renate-oberhoffer-fritz-2807201
https://focus-arztsuche.de/arzt/prof-dr-med-renate-oberhoffer-fritz-2807201
Redigert 13.04.2022 kl 12:52
Babbai
13.04.2022 kl 12:55
10069
Man skal ikke se bort i fra at Koreanerne får med seg noen de kjenner personlig og som kan hjelpe til med å fylle opp en evt. Europeisk kvote i styret. Røkke virker også å ta med styremedlemmer som fungerer som nikkedukker.
Interessante , hadde jo vært mer relevant med en juss eller ingeniørs tittel ..
Kan dette være riktig person? Men jeg har heller ikke funnet noen andre med dette navnet enn denne legen. Om det er denne personen - hva kan grunnen til valget være?
De har betalt langt over kurs 2 ganger nå og fortsatt ikke reaksjon kursmessig. Skjønner godt de skal ha inn en lege her. Begynner vel med å vaksinere kursen
StephanDerrick
13.04.2022 kl 16:48
9398
Tror ikke man skal undervurdere Røkke systemet. De kan regne.
Gulroten/oppsiden i RECsi er som E24 skrev i går stor, dersom alt/mesteparten går selskapets vei.
At Amerikanerne før eller siden bygger opp en egen verdikjede mtp sol er overveiende sannsynlig. Spørsmålet er når og hva som kan skje i mellomtiden. Eksempelvis har vi et makrobilde som ser stadig dystrere ut. I går kom det inflasjonstall i USA som man ikke hadde sett maken til siden 1981. Både korte og lange renter skal opp. Korte vha de ordinære styringsrentene, lange ved at FED skal kjøre kvantitative tilstramminger (QT) eller det motsatte av "pengetrykking".
De neste ukene kan vi muligens gå klar av makrofokus i forbindelse med at selskapene for fullt begynner å levere Q1 tall. Det man skal følge litt med på her er hva som skjer med selskaper som leverer varene i forhold til forventning eller gjerne vel så det. Blir disse "premiert" med større kursfall, vil dette være en tidlig indikator for at vi står foran et større makrofall. For makrofallet det vil komme. "Sell in may and go away" lusker i bakgrunnen når vi nå er i April.
Aksjemarkedet både i USA og Norge har blitt mer og mer preget av såkallte "Retail-investorer". Det vil si amatører som oss. Tidligere var det proffene ( store meglerhus, institusjonelle investorer, pensjonsfond o.l ) som fullstendig dominerte. Konsekvensene er mer feilprising men også at man ikke priser inn ting like proaktivt som før. For en del år siden så var regelen at markedet lå 6-9 mnd før realitetene. Nå er dette kortet ned. Negative makronyheter prises kanskje ikke inn i aksjer skikkelig før selskapene plutselig en dag kommer med en profit warning for å sette det litt på spissen.
Det er helt greit å se og argumentere for mye av det positive som kan utspille seg i REC de neste årene. Men man skal passe seg for tunnelsyn og ekkokammer-haussing. Mitt råd: Undervurder aldri makro og "Never fight the FED". Mtp det siste så har FED nå helt klart signalisert at de skal ha ned inflasjonen "koste hva det koste vil". I det ligger det også at de er villige til å prioritere inflasjon/renter på bekostning av WallStreet.
Gulroten/oppsiden i RECsi er som E24 skrev i går stor, dersom alt/mesteparten går selskapets vei.
At Amerikanerne før eller siden bygger opp en egen verdikjede mtp sol er overveiende sannsynlig. Spørsmålet er når og hva som kan skje i mellomtiden. Eksempelvis har vi et makrobilde som ser stadig dystrere ut. I går kom det inflasjonstall i USA som man ikke hadde sett maken til siden 1981. Både korte og lange renter skal opp. Korte vha de ordinære styringsrentene, lange ved at FED skal kjøre kvantitative tilstramminger (QT) eller det motsatte av "pengetrykking".
De neste ukene kan vi muligens gå klar av makrofokus i forbindelse med at selskapene for fullt begynner å levere Q1 tall. Det man skal følge litt med på her er hva som skjer med selskaper som leverer varene i forhold til forventning eller gjerne vel så det. Blir disse "premiert" med større kursfall, vil dette være en tidlig indikator for at vi står foran et større makrofall. For makrofallet det vil komme. "Sell in may and go away" lusker i bakgrunnen når vi nå er i April.
Aksjemarkedet både i USA og Norge har blitt mer og mer preget av såkallte "Retail-investorer". Det vil si amatører som oss. Tidligere var det proffene ( store meglerhus, institusjonelle investorer, pensjonsfond o.l ) som fullstendig dominerte. Konsekvensene er mer feilprising men også at man ikke priser inn ting like proaktivt som før. For en del år siden så var regelen at markedet lå 6-9 mnd før realitetene. Nå er dette kortet ned. Negative makronyheter prises kanskje ikke inn i aksjer skikkelig før selskapene plutselig en dag kommer med en profit warning for å sette det litt på spissen.
Det er helt greit å se og argumentere for mye av det positive som kan utspille seg i REC de neste årene. Men man skal passe seg for tunnelsyn og ekkokammer-haussing. Mitt råd: Undervurder aldri makro og "Never fight the FED". Mtp det siste så har FED nå helt klart signalisert at de skal ha ned inflasjonen "koste hva det koste vil". I det ligger det også at de er villige til å prioritere inflasjon/renter på bekostning av WallStreet.
Shut up nemis
Stabukk
13.04.2022 kl 17:59
9329
Sorry, StephanDerrik: Eg pissar fremdeles ikkje i buksa.
Du må lesa deg opp på at USA for fullt går inn i komplett solarkjede for å bli mindre avhengig av Kina.
Og Tyskland og andre land i Europa girar opp blant anna si solarsatsing for å bli uavhengig av gass og olje frå Russland.
Du må lesa deg opp på at USA for fullt går inn i komplett solarkjede for å bli mindre avhengig av Kina.
Og Tyskland og andre land i Europa girar opp blant anna si solarsatsing for å bli uavhengig av gass og olje frå Russland.
Stabukk
13.04.2022 kl 23:02
9136
Huskar ikkje kven som «etterlyste» omtale i Der Aktionær, men dit er det no sendt tips via e-post med denne overskrifta:
RECSI: Neue Vorstand mit deutschen Vorstandsmitgliedern.
E-posten er bekrefta mottatt. Så får vi berre håpa på omtale som fengar tyske småaksjonærar! Fortsatt god påske.
RECSI: Neue Vorstand mit deutschen Vorstandsmitgliedern.
E-posten er bekrefta mottatt. Så får vi berre håpa på omtale som fengar tyske småaksjonærar! Fortsatt god påske.
Fornybart
I går kl 13:06
2343
Hadde rec fått litt omtale i «Der aktionaer» så hadde vi kanskje fått «litt« kjøp fra tyske aksjonærer slik som NEL fikk for 3 år siden
Skader ikke å prøve 👌 Det burde være av interesse for dem å vite hvorfor 2 tyske har fått plass i ett styre bestående av ett koreansk selskap som har til intensjon å være endel av amerikansk uavhengighet til Kinas sol produksjon
I går kl 13:06
2343
Hadde rec fått litt omtale i «Der aktionaer» så hadde vi kanskje fått «litt« kjøp fra tyske aksjonærer slik som NEL fikk for 3 år siden
Skader ikke å prøve 👌 Det burde være av interesse for dem å vite hvorfor 2 tyske har fått plass i ett styre bestående av ett koreansk selskap som har til intensjon å være endel av amerikansk uavhengighet til Kinas sol produksjon
Redigert 14.04.2022 kl 10:34
henrec
15.04.2022 kl 15:32
8079
Et longshot på hvorfor Dr. Renate Oberhoffer-Fritz, som ser ut til å fokusere på hjerte i sin forskning, kan være plassert i styre.
NYTT MAKRED FOR REC SILICON: MEDISIN!
Et google-søk på «silicon medical use» gir blant annet dette svaret «Silicon is a mineral. Silicon supplements are used as medicine. Silicon is used for weak bones (osteoporosis), heart disease and stroke (cardiovascular disease), Alzheimer's disease, hair loss, and improving hair and nail quality». Legg merke til «heart disease and stroke (cardiovascular disease), som tilsynelatende er Renate sitt fagfelt. Kan det rett og slett bare være for å utforske et potensielt nytt marked som kan få levert silisium av RECSI?
Disclaimer: Dette er som sagt et longshot, og jeg er ikke kjent nok med silisiumen RECSI produserer eller kan produsere, ei heller den medisinske bruken, dets fordeler og markedspotensiale. Kun en teori på hvorfor man kan ha valgt å plassere en som driver med medisinsk forskning i et styre hvor hun ut ifra dagens marked for RECSI virker malplassert. Noen som kan skyte ned teorien eller støtte opp om den?
NYTT MAKRED FOR REC SILICON: MEDISIN!
Et google-søk på «silicon medical use» gir blant annet dette svaret «Silicon is a mineral. Silicon supplements are used as medicine. Silicon is used for weak bones (osteoporosis), heart disease and stroke (cardiovascular disease), Alzheimer's disease, hair loss, and improving hair and nail quality». Legg merke til «heart disease and stroke (cardiovascular disease), som tilsynelatende er Renate sitt fagfelt. Kan det rett og slett bare være for å utforske et potensielt nytt marked som kan få levert silisium av RECSI?
Disclaimer: Dette er som sagt et longshot, og jeg er ikke kjent nok med silisiumen RECSI produserer eller kan produsere, ei heller den medisinske bruken, dets fordeler og markedspotensiale. Kun en teori på hvorfor man kan ha valgt å plassere en som driver med medisinsk forskning i et styre hvor hun ut ifra dagens marked for RECSI virker malplassert. Noen som kan skyte ned teorien eller støtte opp om den?
Jvs
15.04.2022 kl 16:28
7924
Halo. Mulig jeg er helt på jordet her, men skal ikke nytt styre stemmes inn, burde det ikke være en begrunnelse for valgte styremedlemmer? BARE SPØR har null peiling.
Noen som vet noe om ms. Heike Heiligtag ??