QFUEL TEKNISK. Løpsskoene på - men er de snudd bak/fram?

Hammers
QFUEL 08.04.2022 kl 23:20 3545

Den 26 mars satte jeg opp chartet for QFUEL; https://www.tradingview.com/x/cRtXY3Da/

Vi ser en STOR hode/skulder-formasjon med en heltrukken halslinje.
En halslinje som for aksjonærene dessverre har fått kraftig brudd.

Fra bunnivået rundt kr 14 begynte en klassisk stigning mot undersiden av bruddstedet.
Chartet viser at kursen den 26 mars hadde kommet til ca 17.

Stigningen fortsatte til ca 22........før en analytiker i dag SLAKTET selskapet.
DET førte til nytt tilbakeslag og MINST 2 steg tilbake. Nå til 19,80.
ALT i grunnen etter håndboka for teknisk analyse.

2022 kan fort bli spennende for aksjonærene!
Dessverre ikke nødvendigvis på den hyggelige måten!
Redigert 11.04.2022 kl 00:18 Du må logge inn for å svare
HP17
09.04.2022 kl 00:01 3495

Dette var «dyster» informasjon nå like før påske, om du treffer nok engang blink gjenstår å se.
YNWA250505
09.04.2022 kl 00:03 3483

Informasjon? Hehehehe ja dette var svært informativt? Hva er d her du ikke allerede vet? Dere to Brokeback Mountain gutta er i form
oivindl
09.04.2022 kl 17:21 3240

"2022 kan fort bli spennende for aksjonærene!"

Spennende med tekniske analyser fra uken som gikk.
Også spent på TA for resten av april som kan ventes en gang i mai.
Strategi
10.04.2022 kl 09:28 3010

Hammers nå med ny "egen" tråd på Quantafuel viser en panikkdreven Hammers som ikke har noen interesse overhodet i Quantafuel.
Hva er motivasjonen til individer som bruker tid og krefter på å snakke ned aksjer , det eneste jeg kan forstå er en sterk underliggende interesse for selskapet.
Dersom det ikke er det, tyder det på en sterk personlighets forstyrrelse (mye tyder på det siste).
Riktig nok falt Quantafuel 5.80 % på fredag drevet av en sannsynligvis bestilt analyse som ble levert av Arctic-"anal" lytiker Ivar Ryttervold.
Med en sluttkurs på 19.80 klarte Quantafuel seg bra i forhold til "anal" lysen fra Ryttervold som tydelig lar seg bruke av eksterne krefter.

Hammers burde vel heller ta vare på sine egne tråder i VOW selskapene hvor VOW på fredag falt sterke 2.80 % og VOW GREEN METALS AS falt 3.21 %.

Jeg skal ikke si noe negativt om VOW selskapene Hammers bruker (voldsomt ) mye tid på å "markedsføre på FA forum, men konstaterer at menigheten ser ut til å gå lei av all masing og tekniske signaler som ser ut til å gå feil vei.

Når det gjelder Quantafuel får vi snart se hvilken vei aksjen går, jeg tror basert på det fundamentale og hvor selskapet nå står med POC levert kommer til å overraske markedet positivt kursmessig.

Ha en fortsatt god Søndag Hammers og bruk kreftene dine til å snu "menigheten" slik at de får større tiltro til deg som "mentor", for meg ser det ut til at det er et misforhold der.



Redigert 10.04.2022 kl 10:15 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
10.04.2022 kl 11:49 2919

Når man unnlater å bruke 10 foretrukne tekniske valører, og bare støttelinjer, så blir det ikke noe verdi eller kvalitet i signalene hans.
Det er så utrolig lavt nivå på den tekniske analysen som utføres, at man kan sammenligne opplysningene med ett sjøkart som kun har konturer av land, uten lykter, dybder eller merker. Slik har det vært lenge, og han fnyser av den TA som f.eks Haugen utfører, som er prima vare.

TA uten 20-50-100 og ikke minst 200 dma, macd, RSI, er ingen TA. Bare støtter på tidligere kursvendinger, og HS/OHS er alt for lett - ispedd egne tolkninger som en "bue" opp eller ned. Aldri sett Haugen bruke slikt. Så TA fra denne skribenten skal man ta med stor ro.
Redigert 10.04.2022 kl 12:22 Du må logge inn for å svare
Stokk Dum
10.04.2022 kl 13:55 2811

Det kan du si, men selv bruker jeg flittig 35.56, 51.78 og 314.23 eksponesiell dma i tillegg til flerårlig stokastisk doji-inspirert telys-analyse og synes alle som ikke gjør det samme er noen amatører og ikke burde ytret seg (negativt) om de aksjene jeg eier.

Det enkle er ofte det beste, forsøk det dere også.

mvh
Redigert 10.04.2022 kl 13:57 Du må logge inn for å svare
Hammers
10.04.2022 kl 14:10 2790

Jeg utfordrer deg - eller noen andre - til å legge ut en SKIKKELIG TA på QFUEL.
En TA slik det SKAL gjøres.

Ellers oppfordrer jeg deg - eller noen andre - til å sende et korrektiv til de som jobber i Arctic.
De har tydeligvis misforstått noe grunnleggene i caset QFUEL.
Slettet bruker
10.04.2022 kl 14:27 2757

Det har blitt gjort mange ganger, i en rekke aksjer, hvorpå du fnyser det bort med at dette er alt for mange opplysninger og detaljer, detaljer Hammers selv ikke ser vitsen i. Hadde Hegnar TV brukt det som H bruker, ville det fort blitt stusselig og unyttig for folk flest.
Bulldog
10.04.2022 kl 15:25 2707

Hammers, er det som Kvamme sier: Du kan ikke TA?
Slettet bruker
10.04.2022 kl 18:33 2563

Med så enkel TA, er det 50% for å får rett, eller feil. Det er samme som at en klokke som er ødelagt, viser rett to ganger i døgnet uansett.

Man trenger ikke bli genierklært av å henvise til en TA i disse dager på EQNR, OLJE, eller AKERBP å si at fra nå av, skal dette nedover, og finne de aktuelle støttene underveis. Med stø kurs inn i resesjon, oljepris som var i ATH, og oljeselskaper på ATH, så spå fall, vil ikke gi krans i mønet......Dette ser alle.

Som å spå NEL, QFUEL og andre luftig prisa akjer høyt der oppe, med simpel TA, er ikke vanskelig å utføre. Særlig ikke når corona kom der seilende som en sort svane, og man kunne spå alt nedover våren 2020.

Jeg blir først imponert når man i TA tar med

DMA 50, 100 og 200, MACD, RSI, HS/OHS, og trender på hoveddiagram og rsi. Dette er minimum skal man ha noe å fare med som TA mann.
YNWA250505
10.04.2022 kl 19:48 2500

Hammers du er jo bare et troll. Hvorfor ikke nevne de andre husene som har høyere kurser på Quantafuel? Passer ikke med baissingen din vel? Hva med å legge frem din TA på kursmålet ditt i VOW? Kr 2100 hehehehehe. Kursen nå er 21 ca
Slettet bruker
10.04.2022 kl 20:09 2466

10.000 % oppside i VOW ? Noen som på ramme alvor mener det?

Strategi
10.04.2022 kl 20:11 2461

Du kan ikke basere deg på TA i sterkt shortede selskaper, som under press fra short har "revolusjonert" caset ved å bevise teknologien.
TA er nærmest nytteløst på slike korte tidsperioder, det er helt andre elementer som spiller inn kursmessig.

Jeg har ikke sett på TA i Vow selskapene, i og med at de faller så står det vel dårlig til .
Hammers
10.04.2022 kl 20:53 2409

Hvorfor kan jeg ikke sette TA på en shortet aksje. Hører ikke SHORT med i det totale bildet?
Chartet jeg viser til har en varighet fra like etter børsnotering. Er DET et kort perspektiv?
Hvilke ANDRE elementer spiller inn kursmessig - når det er TA vi snakker om?

Dette har ikke noe med VOW å gjøre - og man trenger ikke se chartet til selskapet for å ha en mening om QFUEL.
Bare noe vås som 2-3 nicks i "organisasjonen" kommer farende med.
Selvsagt som en avledningsmanøver for å få bort fokus fra det alvorlige chartet til QFUEL.

Ellers har jeg ikke sett på noen mål for hverken "høye eller lave hus"!
Har dere noe å klage på i så henseende er det bare å sende klagene dit de hører hjemme. Ikke til meg.
Slettet bruker
10.04.2022 kl 21:04 2385

Lag en TA på Fjordkraft, der kan du bevise dine TA kunnskaper, enten er den i bunnsjikte, ellers kan det være mer nedside. Dette er en aksje som kan fortsette ned, eller gå opp - hva med en fair TA på den Hammers, så kan du vise dine ferdigheter der?

Legger til at dette er en aksje jeg aldri har eid, aldri skal eie, men har masse meninger om.

Venter i spenning - men antar det ikke kommer noe, for her er lett å trø feil.
Redigert 10.04.2022 kl 21:07 Du må logge inn for å svare
Hammers
10.04.2022 kl 21:31 2334

Jeg har ikke noe behov for å bevise noe som helst i noen aksjer.
Jeg skriver om TA fordi jeg KAN systemet og fordi jeg har interesse av å formidle kunnskap til slike som ikke kan så mye. F.eks om TA.

Jeg utfordret mine kritikere i QFUEL til å vise oss deres egen vurdering av de tekniske forholdene. Det BLE SOM ANTATT!
Kun usaklig drittslenging og avledningsmanøvre for å kunne komme seg unna en for dem "umenneskelig" oppgave.

Har såvidt kikket på Fjordkraft - aksjen som nå har falt 73% fra toppen.
Jeg velger å ikke publisere mitt syn siden det uansett bare føre til usakligheter og sleivspark.

Dere skjønner; Jeg har ikke med 50/100/200 dg snitt og mange andre "viktige" underliggende indikatorer.
Jeg har kikket på bildet "Hammers' way" - og det er jo verdiløst - i følge kritikerne.
Redigert 10.04.2022 kl 22:48 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
10.04.2022 kl 21:38 2320

Vel, det gikk som jeg trodde, og forventet.

Vi får be Haugen ta en runde på QF og FK på en av sine sendinger på Hegnar TV, så får folket se hvordan TA skal utføres med de nødvendige parametrer.

Hammers
03.05.2022 kl 23:48 1665

Her er det enkle chartet til QFUEL. Et chart fra tidenes morgen som viser aksjonærenes pengestrøm inn/ut av selskapet.
https://www.tradingview.com/x/ijCigmwV/

Personlig synes jeg dette ser riktig ille ut.
Spesielt mtp at den røde bunnlinja er et siste sikkerhetsnett for kursen.

Bobla representerer en slags "last chance saloon" for aksjonærene.
Kursen har allerede passert svingdørene........og nå nærmer den seg bardisken!



Redigert 04.05.2022 kl 00:28 Du må logge inn for å svare
hatitchi
04.05.2022 kl 07:55 1519

Takk hammer
ibyx
04.05.2022 kl 11:01 1393

Ser ut som en slags støtte rundt 15kroner? Men slik så det jo ut på 21 og 19 også nylig?
Forvent rekyl.
Men kanskje først fra 10 kroner?
Da får vel «gutten» ny og bedre betalt jobb. Kanskje i et hus med kjøpsanbefaling på QFUEL? 😂
Redigert 04.05.2022 kl 11:01 Du må logge inn for å svare