XXL , synd for de med enorme tap og mer kommer

holidayfun
06.11.2018 kl 01:22 3228

XXL
Mange drømmer om over 50 og sitter med stygge tap, nesten slutt på hausing fra små aktører her, de er vel borte eller konkurs

Siste tall lagt frem, ikke bra og for de som kan retail fokus på enda flere ny åpninger, ingen vilje til å kutte det som allerede er der, Danmark sliter med lavt volum til meget svake marginer, første gang man innrømmer at Østerikke er fiasko, endelig kom det fra en i ledelsen, meget kostbart og lave marginer oppnåd
Sverige svakt, men noe bedring

Beste var at adm Dir byttes, fint for alle andre, inn kommer en som elsker fag, kunnskap og med stor stolthet til varer og produkter, helt feil kjede for han der altså, lover allerede nå bedre ansatte, mer fag og bedre varer, ikke noe som kommer til kunne konkurre fra denne kjeden fremover , er blir de knust av andre på grunn av vareutvalg, lokke varer og merker som selges i kjeden, så bra for snart største eier Ferd som også eier Swix, kjipt for kjeden som kommer til å slite med sine lave Coop look a like varer fremover fra Swix


Enda bedre Retail manager i kjeden , sliter stort og snakker kun om Nav og ta opp folk og inkludering, fine ord, lite praksis, svært få kommer i jobb og dette er vel mest brukt av kjeden for å kutte lønnskost, dette kommer det en fakta sak om i Nrk om litt, det kommer ikke til å se bra ut for å si det sånn,

Nye nå er å navngi konkurrenter i sine annonser, dette virker helt latterlig og ved lokke salg av noen få varer blir kunder super sinte, ikke en smart måte å selge varer på, her kommer det nok noen tilsvar fremover, spennede tider

Selg og vent , kommer sikkert opp i 50 da Odin er helt kjørt, Stenshagen er helt på tryne og må snart gjøre noe , sikkert poster på vei til ferd for denne summen,
Kuleste nå er at alt er dyrt på nett, merker byttes ned i status og dette skal sørge for økte marginer, Head Skøyter mot CCM, Neomondo mot Bergans, ?

Lykke til



Redigert 20.01.2021 kl 13:42 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
06.11.2018 kl 06:54 3136

Opp over 20% siden resultatene ble sluppet og det ser ikke ut til å stoppe her. Syns det ser bra ut jeg :)
Kjedelig for de som kjøpte seg inn i nærheten av 100, men tror ikke det var så mange av oss her som gjorde det.

Orket ikke lese hele innlegget ditt da det er tydelig at du har en agenda mot selskapet, vet ikke om du kommer fra en konkurrent som har blitt utklasset eller hva det er for no jeg.
Ilusion
06.11.2018 kl 17:07 3015

Kondolerer med din høye inngang holidayfun..
Men hold motet oppe og sitt på aksjene dine ..
Den kan komme i 80 igjen før du vet ordet av det?.
Tips..Doble nå så snitter du godt ned?
nhydro
06.11.2018 kl 20:38 2932

Har trådstarter en short han skal dekke ?
OilKing
07.11.2018 kl 06:52 2825

Trådstarter må ha innhallert en større mengde cera f pulver fra Swix. Så sur og bitter at det bikker over i det komiske.
Slettet bruker
07.11.2018 kl 07:09 2806

Xxl hade nattöppet inatt. Ganska desperat. Jag var där å kollade , nästan inga kunder.

Problemet är att det är för lågt i tak och för mycket saker och väggar.jag får ångest och panik när jag går in, rusar sedan mot utgången.

De borde laga en eller flera snarveier. Ellers tror jeg de må stenge flere plasser i Sverige.
Ilusion
07.11.2018 kl 16:08 2706

Investorxyz....Dersom alle svenskene er som deg..og har problemer med å komme seg rundt i lokalet vil jeg påstå det er et problem for deg/svenskene selv ...Ikke xxl sine butikker som sådan..?
Men enig med deg i at xxl bør stenge ned butikker der det ikke er lønnsomt.
Det tror jeg også ble meldet i 3kv slippet at vil skje.
Altså mer effektiv drift= bedre tall på bunnlinjen=bra for aksjehaveerene i xxl?
Slettet bruker
07.11.2018 kl 19:36 2643

Jaha, har man butik i Sverige bör man anpassa sig till hur svenskar tänker annars blir det svårt. Vet inte om du varit i en svensk xxl. Outhärdligt. De norska xxl jag varit i är mycket bättre
OilKing
07.11.2018 kl 20:07 2609

XXL team sweden har vel tenkt at svenskene liker en skikkelig krambod. Eller kalles det krämbod? Litt forskjellig tjafs her og der, men jevnt over rimelig j.fr. konkurrentene og gode tilbud.
d12m
18.12.2018 kl 19:18 2047

Holidayfun har tydeligvis kontroll på xxl og retail. Treffer gang på gang med betraktningene
holidayfun
18.12.2018 kl 23:38 1861

Takk Dm12
Jeg har tjent mye penger siste året på dette selskapet som er helt ute å kjører med meget svak drift og ledere som ikke leverer annet en for sin egen del

Mye kjeft er det blitt på forumet men det er bra noen ser det vi skriver


Takk igjen

Mvh




Hammers
19.12.2018 kl 00:42 1810

Det morsomste med tråden er å lese innleggene fra de som har tapt haugevis av kr på selskapet -
og som tror at ALLE som mener det motsatte av dem selv har en skjult agenda - og KUN er ute etter å røve til seg "verdiene" de sitter på!

Jeg var selv inne i XXL i juli etter de skarpe fallene, men ser av papirene at jeg solgte etter 3-4 dager.
Begge transaksjonene rundt kr 50, men med et minimalt tap.

Hilsen Hammers.......som ellers er imponert over TS's KORREKTE kompetanse på området!
Redigert 19.12.2018 kl 01:05 Du må logge inn for å svare