Katastrofetall for IOX
Melding i dag. Kun 340 bopd oljeflyt fra C5. Ingen foreløpig fra C7.
Underskudd må påregnes hver dag framover også. Hva blir neste steg for selskapet?
Kursras kommer nok desverre i dag. Glad jeg ikke hadde baller til å være inne i aksjen.
Underskudd må påregnes hver dag framover også. Hva blir neste steg for selskapet?
Kursras kommer nok desverre i dag. Glad jeg ikke hadde baller til å være inne i aksjen.
Redigert 06.11.2018 kl 08:06
Du må logge inn for å svare
007 James Bond
06.11.2018 kl 08:30
2523
moneymachine skrevInnlegget er slettet
Du må ikke være så hard med deg selv, Moneymachine.
Grunnen til at flow er lav skyldes muligens at det tar tid å bygge den opp til gamle høyder. Det er mulig at C5 kan få tilbake sin gamle flow i løpet av 3-6 mndr. Jeg sier dette fordi jeg tidligere har sett på produksjonstallene fra da brønnen ble borret i første runde. Så det kan fortsatt være håp på sikt.
I mellomtiden vil IOX slite med stigende underskudd. Det eneste som kan redde økonomien med denne produksjonen er oljepriser godt over 100 dollar. I mellomtiden vil jeg tro at vi kursmessig vil vi se 3-tallet ganske raskt. Deretter kan også 2-tallet komme snikende. For å sitte videre i IOX trenger man ikke lenger bare baller av stål. Man må i tillegg være både tilgivende og glemsk..... Emisjonsspøkelset ble plutselig veldig synlig.
Grunnen til at flow er lav skyldes muligens at det tar tid å bygge den opp til gamle høyder. Det er mulig at C5 kan få tilbake sin gamle flow i løpet av 3-6 mndr. Jeg sier dette fordi jeg tidligere har sett på produksjonstallene fra da brønnen ble borret i første runde. Så det kan fortsatt være håp på sikt.
I mellomtiden vil IOX slite med stigende underskudd. Det eneste som kan redde økonomien med denne produksjonen er oljepriser godt over 100 dollar. I mellomtiden vil jeg tro at vi kursmessig vil vi se 3-tallet ganske raskt. Deretter kan også 2-tallet komme snikende. For å sitte videre i IOX trenger man ikke lenger bare baller av stål. Man må i tillegg være både tilgivende og glemsk..... Emisjonsspøkelset ble plutselig veldig synlig.
robkal
06.11.2018 kl 08:53
2378
Ser ut at vi ser 1-tallet nå, John blund... klarer vi holde oss på 2-tallet, så undviker vi konkurs.. Katastrofe melding idag:(
Pumper ikke noe olje opp fra noen av våres felt:(
Selger alt nå.. for og gå allin i QEC. Stabilt foretak, pumper opp masse MASSE olje.. får nye licenser hver uke og stabil strøm av oppdateringer til aksjonærer.
Dette blir bra ?
"IRONI"
Pumper ikke noe olje opp fra noen av våres felt:(
Selger alt nå.. for og gå allin i QEC. Stabilt foretak, pumper opp masse MASSE olje.. får nye licenser hver uke og stabil strøm av oppdateringer til aksjonærer.
Dette blir bra ?
"IRONI"
mundus
06.11.2018 kl 08:57
2339
Du er jaggu litt av en analytiker JB. Har du kikket i glasskula, eller er du rusa på fleinsopp. "...mulig få tilbake sin gamle flow i løpet av... og videre "...kan fortsatt være håp på sikt." Deretter skriver du: "For å sitte videre trenger man ikke lenger bare baller av stål. Man må i tillegg være både tilgivende og glemsk. Maken til sludder.
hofa
06.11.2018 kl 09:04
2279
007 James, når du ikke forstår engelsk, kan jeg ikke forstå du kommenterer meldingen. Du er i båd med Ris
007 James Bond
06.11.2018 kl 09:50
2093
Jeg har ingenting i mot å være i båt med rischioso. Det kommer mye fornuftig fra den kanten om risikoen i IOX.
Risikoen øker betraktelig når det eneste man kan se av siste melding er at det blir fortsatt store underskudd i overskuelig framtid. Det er noe et børsnotert selskap må forholde seg til, i forhold til egenkapitalutvikling og likviditet. Det vil materialisere seg i kursutviklinger framover.
Risikoen øker betraktelig når det eneste man kan se av siste melding er at det blir fortsatt store underskudd i overskuelig framtid. Det er noe et børsnotert selskap må forholde seg til, i forhold til egenkapitalutvikling og likviditet. Det vil materialisere seg i kursutviklinger framover.
007 James Bond
06.11.2018 kl 10:00
2011
Når man ser for seg at dagens fall (så langt etter en knapp time) er på over 7%, er det ikke vanskelig å forstå at det vil fortsette å sige nedover i tiden som kommer. Ser at flere har behov for å tømme ut sin frustrasjon her på HO. Vi får la det gå for i dag. Men ingen i menigheten kan hevde at de ikke ble advart om risikoen for kraftig kursfall.
Neste melding blir knall melding skal du se og kommer straks. Borekampanje er på plass. Nå blir det aggressiv.