NANO: Endelig adresseres det markedet etterspør

Slettet bruker
NANO 06.11.2018 kl 08:30 21300

Ja, da er vi på plass i atrium for å høre hva selskapet sier om tallene de la fram for en drøy time siden.
I all hast om økonomi:
- tallene (burn rate) er som forventet
- forventet tid fram til emisjon tilsvarende (markedet forventer alltid at styret kjører emisjon iht anbefalt praksis for utviklingsselskaper, dvs. i god tid før kassa er tom, samt helst i en periode med best mulig kurs for å ivareta aksjonærenes interesser = en eller annen gang i 2019)

Men det som bør gis godkjent denne gangen, er at selskapet omsider synes å ha fått en leder som skjønner hva et marked etterspør:
FAKTISK FRAMDRIFT FOR ET UTVIKLINGSSELSKAP

Vi noterer at Bravo nå sier ifm framleggelsen:

- Vi jobber målrettet med å sikre fremdrift i PARADIGME-studien, for å kunne bekrefte disse resultatene i en studie med 130 pasienter, og for å muliggjøre utvelgelsen av det beste doseringsregimet for de regulatoriske godkjenningsprosessene."

Bravo klarer nå altså å vise til at man skjønner markedskravet her, etter at sånne som meg har mast i over 2 år om å få i alle fall ett ord om at framdrift er og har vært lenge markedets hovedanliggende. Dermed kan vi også håpe på å få annet enn tåkeprat om hvordan det går videre.


Redigert 21.01.2021 kl 06:20 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
07.11.2018 kl 11:18 7045

Springer,
jeg vil tro at Bravo er erfaren nok til å tenke at når man kommer mot slutten av 2019, så kan faktisk substansiell mulighet foreligge for at lån kan erstatte emisjon. Det vil som nevnt forutsette at banken får godtgjort at fullt kommersløp er overveiende sannsynlig. Hvis ikke har faktisk ikke banken lov å gi lån iht den nye og strengere kredittlovgivningen.

NB: Normalt må da også selskapet bidra med en andel egenkapital ifht. lånets størrelse, som normalt løses med en rettet emisjon mot de største aksjonærene. De vil tjene stort på å bidra litt for å høste mye mer enn å dele hele kommende inntjening med et bredere aksjonærløp.

Redigert 07.11.2018 kl 11:18 Du må logge inn for å svare
dr. Stockman
07.11.2018 kl 11:20 6993

Korsar
Man får ikke lånt på potensiale uansett hvor realistisk det måtte være. Hvorfor skulle banken låne bort penger mot en stakkars rente med samme risiko som om de hadde kjøpt aksjer og kunne oppnådd tigangern eller mer? Selv "mitt" unoterte selskap som er nærmest blottet for risiko i forhold til å nå store deler av potensialet er henvist til emisjoner om det trenger kapital.
Redigert 07.11.2018 kl 11:21 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
07.11.2018 kl 11:22 6984

forum forum,
rett kritikken til markedet, det er der kursen settes.
Derimot leser jeg markedet betydelig bedre enn hausserne her på HO. Idet ligger også en forståelse for markedets vurdering av det samlede løp i de ulike faseutviklingene. Jeg har der vært på ballen de siste 2 år mens dere har surret rundt i egne besvergelser og fantasifostre og erklært meg dum som rteffer utviklingen hele veien :-)
Sånn er det bare, jeg kan ikke gjøre så mye mer enn å prøve å gjenta fornuft hele veien.
Forum forum
07.11.2018 kl 11:26 6935

Korsar.

Jeg er ikke uenig i dagens kurs. Jeg mener bare at det ligger et potensiale i aksjen fremover som krever vesentlig reprising ref. Novartis for eksempel.
Du snakker og tror du vet hva Bravo mener... Det er svada...

Leste akkurat et sitat som passer i forhold til oss som er open-minded:

Open-minded people don't care to be right, they care to understand. There's never a right or wrong answer. Everything is just about understanding.
Redigert 07.11.2018 kl 11:36 Du må logge inn for å svare
Makraka
07.11.2018 kl 11:36 6898

Det var en en eller annen her inne som fikk sin sønn til å selge seilbåten og bruke pengene på BGBIO aksjer til over 40 kroner stykket.
Husker ikke i farten hvem det var.
Slettet bruker
07.11.2018 kl 11:37 6911

HOho,
nå er 50-gutten snart blakk: Nå kjører han på poster a 20....
Kongen
07.11.2018 kl 11:49 6840

Korsar, nano kursen har gått over 20% opp den siste uken. Kan ikke huske at du så det i kaffekoppen din? Du sier det samme hele tiden, men du går også glipp av samtlige oppganger uten at du nevner dette?

Jeg husker kvelden før costa fikk sparken, når du satt å baisset børsmeldingen som kom da. Mente kursen skulle stupe, men så gikk den plutselig 30% opp. Også en oppgang du ikke var med på.
På et halvt år så har du gått glipp av 50% oppgang. Vi vet alle at det ikke er mulig å tjene inn tilsvarende på trading, uansett hva du måtte si. De som har hørt på deg har også gått glipp av en oppgang på 50% siden i sommer. Dette hopper du eøegant over når du snakker om deg selv som en mester på børs. Jeg fulgte mine egne råd som motsa deg og har nå ca 45% fortjeneste på det. Og jeg kan ikke TA engang, og har det ikke med i beregning når jeg handler aksjer. Fortsatt slår jeg en trader?
Kongen
07.11.2018 kl 12:08 6769

Innlegget er slettet
Haha, når har jeg noengang blitt tatt av admin for løgn? Det er jeg spent på å høre om. Og du vet dette er et forum? Så alt du har skrevet fra den kvelden står her fortsatt, så folk kan bare finne frem tråden å lese den?

Hva synes du foresten om alle salgene på 20 aksjer som prøver å trekke aksjen ned?
Siden du har så mye fokus på at noen prøver å manipulere aksjen opp, når det er det motsatte som skjer med mindre hell.
Kongen
07.11.2018 kl 12:10 7395

Hvordan går det foresten med aksjene i bgbio. Må være kjipt å ha fått noen til å selge båten sin for så å se aksjen synke?
Slettet bruker
07.11.2018 kl 12:11 7388

Her er bare ett av mange eksempler på at admin har måttet gripe inn mot deg:

Kongen
01.11.2018 kl 23:58
648
Innlegget er slettet av administrator

focuss
07.11.2018 kl 12:14 7312

Forum forum
Ett fantastisk sitat. Så sant som det er sagt.
Kongen
07.11.2018 kl 12:16 7246

Grunnen til at han slettet det var at jeg kalte deg eller focuss en balleløs backtrader. Noe som tydeligvis ikke var lov.

Hvor mange poster har du fått slettet her?
Slettet bruker
07.11.2018 kl 15:40 7076

Stille det ble i denne tråden.
Regner med Korsar har spådd oppgangen som ligger i det tekniske bildet. 20 dagers brudd på 50 dagers i toppene av dagens trading-range og i skrivende øyeblikk, med 1 øre. Det signaliserer oppgang. Vi er over den lineære nedtrenden som er 2 år gammel. Ser fremdeles ut som om vi står på trappa til en 'change of character' og betydelig oppside.
dr. Stockman
07.11.2018 kl 15:42 7067


Henter frem igjen denne meningsutvekslingen fra formiddagen idag, så får hver enkelt bedømme argumentenes tyngde.


dr. Stockman,
jeg hadde håpt at man kunne legge håpløse påstander som at "Aksjen vil utvilsomt fortsette å være parodisk underpriset" til andre tråder enn der jeg prøver å kjøre edru analyser. Å avvise markedets samlede vurdering sier mer om avviseren enn om markedet, og hele haussesalven du fyrer av i kjølvannet her har jo ingen faglig begrunnelse verken på kort eller lang sikt. Og leder ikke til konstruktiv debatt. Bare de faste besvergelsene som flere av dine haussefeller har pumpet også denne tråden full av. Hva er vitsen med dette? Hjelper det på nervene?

PS: Jeg har en viss moro av å sitte og følge hver handel på egen skjerm her. Støttekjøper har ikke blitt tildelt uendelige midler, og komisk nok så datt man nå ned på noen få aksjer igjen der man kunne hale en tiøring opp. resultat: Kursen glapp raskt til 63-tallet igjen, før nye støttekjøp gjeninnhentetv 64. Dette er morsommere enn skiskyting stafett snart :-)

Problemet vil imidlertid bli større dersom trendtrykket nedover fortsetter og vedkommende aktør må gå utover budsjett eller slippe taket. Det skjedde i går.
Til slutt kan dr. Stockmans besvergelser om "aldri mer 50-tallet" da bli en mulig god historie over en kommende forumlunsj :-)

Korsar
Nå er det vel det motsatte som er tilfellet - at det ikke eksisterer faglig grunnlag for dagens kursbilde. Forsåvidt enkelt å utlede fra Bravos utsagn at han deler min oppfatning i så måte, og selv DNB-analysen som har all verdens forbehold som det ikke er grunnlag for opererer med 110 kr. Du kunne jo for øvrig sagt nøyaktig det samme da aksjen lå på 12 kr - eller 129 kr for den saks skyld. Jeg lar meg ikke påvirke av kursen i øyeblikket til å endre min oppfatning av selskapet. Akkurat som min oppfatning av min kone ikke styres av hvor mange likes hun får på facebook.

Hvorfor skal kursen falle når usikkerheten reduseres dag for dag, og ASH er like rundt hjørnet?
Hvorfor skal kursen falle når selskapet er dramatisk underpriset og det eneste som hindrer oppgang er en historisk bremsekloss på 67-68 kr?
Hvorfor skal kursen falle når vi vet at det er en begrenset masse aksjer til salgs (og de store selger ikke) mens det er en ubegrenset masse potensielle kjøpere?
Hvorfor skal kursen falle når hele selskapet faktisk kan bli kjøpt opp når som helst til mangedobbel pris (slik Forum forum er inne på)?
Redigert 07.11.2018 kl 16:02 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
07.11.2018 kl 16:04 6942

Nå kan vi få bekrefet om aksjen klarer å bryte mer varig opp gjennom den solide motstanden på 65-67.
Det som taler i den retning er at nye aktører har kommet inn med større poster enn hele dagens 20 og 50-aksjers støttekjøp etter hvert som kursen har steget.
Evt. kan noen tradere sikre i sluttauksjonen. Men egentlig har det ikke vært volum til større trades, så det skjer neppe mye mer dramatisk i dag.
Blir trolig liggende oppå øvre motstandsjikt, med teknisk utsikt til videre oppgang i morra.
Bra dag!
Slettet bruker
07.11.2018 kl 16:10 6859

Hold på brillan! 68 ryker nå!

Edit: Ryker i morgen skulle det stå:) Bra fart i Nano nå, dette blir bra!
Redigert 07.11.2018 kl 16:23 Du må logge inn for å svare
Eystein007
07.11.2018 kl 17:10 6634

Og Korsar snappet vel opp en god post i dag på 62,7 kr og er ute i dag på 67,7... En god 5 kroner trade er vel som hør og bør for mesteren Korsar??
Kongen
07.11.2018 kl 18:20 6445

Den skal jo ikke bryte opp har du sagt? Den skal ligge i trading range som har vært, la meg se, 48-55, 50-55, 55-60 og nå sist opererer du vell med 50-65 i år, men du la vel også til her at den kunne ta seg en tur mot motstand på 67 intradag.

Du har sagt at ifølge dine analyser vil aksjen ikke bryte opp gjennom motstand på 67 annet en intradag. Tok analysene feil?
Var det noe annet som skjedde?
Hugoil
07.11.2018 kl 21:10 6202

Skal si dikterfingrene har hatt fri fiction i dag:
--
Korsar
I dag kl 09:45
1345
En kort kommentar til dagens handlebilde så langt:
Samme aktør som bedrev støttekjøp med små poster i går (typisk 50 i slengen) kjører samme støttekjøpsløp i dag.
Hvis ikke hadde aksjen ligget lavere.
Rent teknisk er det derfor ikke spesielt lurt i det korte bildet å handle inn nå, for å si det slik .-)

Edit:
Hehe, ikke tro at ikke aktive "kursredigeringsaktører" følger med på HO her: 50-postene tok slutt straks jeg omtalte dem her, og ble erstattet av mer "uskyldige" (ikke faste størrelser) og litt større poster. Vedkommende klarte da å trøkke kursen over 63 etter at 50-postene ikke var nok. Vedkommende vet nemlig godt at dersom harde tradere ser at en aktør er redd for å få et sl-skrell på investeringen sin og begynner åpenbare støttekjøp, så strømmer de til som igler og kjører fram nettopp en slik ubehagelighet.
Jeg VET at støttekjøpene er bredt observerte nå - nå gjenstår å se om de som vil benytte seg av situasjonen snart knaller til og kjører kursen ned, fordi vi nå vet at (minst) en aktør sitter og forsvarer kursen i det korte bildet.
ALLE vet nemlig at hvis det glipper ned på 50-tallet i denne fasen kan aksjen begynne å leve sitt eget kursliv, utenfor støttekontroll.
Men jeg vil heslt tro at dette går greit for NANO i det korte bildet, siden volumet fremdeles er såpass svakt at tungtradere ikke kaster inn haubitsere ennå.

Edit2: Hoho, nå kjørte vedkommende inn poster på 1-3 aksjer en periode fordi han fikk til et løft på litt større poster, og kom seg opp 64-tallet med det. Problemet er imidlertid som i går: Dersom volumet øker til et visst nivå, klarer ikke en aktør å få samme effekt ut av støttekjøp uten å grave ubehgelig dypt i påsan, og da vet traderne sin besøkelsestid. Så her seiler en interessant situasjon opp. Men igjen, foreløpig er det støtteløpet som har kommet best ut.
Redigert i dag kl 10:14
--
Du har god tid nå som du er kastet av lasset

Har sett disse repetitive småhandlene. Før, under nedtrenden, trengte de ikke bruke de for å dra ned kursen. Det var bare å selge ned på den ene/få som stod i køen (deter ulike markedsplasser handlene vi ser går i). Derfor vr det også lettere å tippe retningen på vei nedover. Nå er det flere i kjøpskø og på oppgang er det fortsatt flere i selger kø (men ikke like mange på vei ned). Derfor blir det litt ekstra kamp og algofekting for å få billig inngripen med hverandre og mulighet for å få inn et hugg/løsne ut volum - enten opp eller ned. Nå som handelen er tettere, bedre og mer gjensidig kjøp-salg enn i nedtrenden - så funker også ta bedre. Og når trenden igjen etableres tydeligere opp, blir det igjen like lett å tippe opp eller bruke ta opp.
--
Hva er det forresten du skriver i startinnleggets siste drøye halvdel? Ikke noe annet enn man kunne si om Costa da han stod der.Du vet.., hvis du ikke har noe å gjøre på jobben, så trenger du ikke gå på jobben. Uff, den ble litt ekkel...
Redigert 07.11.2018 kl 21:16 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
08.11.2018 kl 11:46 5819

Nå begynner støttekjøpjobbingen å bli nesten underholdende på min skjerm her; det pumpes på med 50-poster mens aksjen synker.
Men det vi ser er bare en helt forventet tilbakejustering til trendrommet 60-65, slik jeg har prognostiserte for et par dager siden.
Tross kroniske støttekjøp har vi nå tydelig sett at det ikke er teknisk støtte over det brede motstandsnivået 65-67 ennå, så dermed legger aksjen seg i det mer naturlige leiet under dette motstandsnivået. Et par små støttekjøpte framstøt på 67-tallet forandrer ikke trendtyngden særlig mye.
Jeg ser fremdeles ingen grunn til å jsutere min prognose på 50-65, og 60 ved årsskiftet.
Alt bedre vil selvsagt være gledelig, men jeg holder meg til nøytrale øvelser helt til det motsatte er bevist, dvs. at man selvsagt skal holde både sterke fall og stigninger mulige før jul, men tror mest på nokså stabile forhold inntil videre.

Inn i dette er vurdert at markedet stort sett vet hva ASH vil bidra med, slik at man bør kanskje ikke ekse seg opp med altfor Luganopregede forventninger nå heller.
Jeg gjentar: Markedet evner å regne inn alt haussekorpset her på HO vet, og vel så det. Men det må jo dessverre bevises med realiteter hver gang, hvorpå haussekorpset kryper i dekning og bare dukker opp igjen når aksjen stiger 1 krone og man kan utstøte sine nye idioterklæringer om dem som har hatt rett om dette hele veien :-)
Eller sagt på en annen måte: Hvem er egentlig de kortsiktige her?

PS: Mens jeg skrev gikk støttekjøpene over på 20-poster. Speilkopi av gårsdagen altså. Vi får se om man klarer å brekke aksjen over 67 til slutt på denne måten. Problemet er som sagt at dette er ikke basert på en "organisk" markedsbalanse, men støttekjøpernes håp er alltid at andre (litt mindre informerte) skal tro det går unna og hiver seg på. Det lyktes man med i går ettermiddag, og man skal ikke se bort fra at det kan gå i dag også. I så fall kan 68-tallet også nås igjen, men altså med uklar teknisk støtte utover intradag.
Redigert 08.11.2018 kl 11:51 Du må logge inn for å svare
Frontmasta
08.11.2018 kl 11:53 5758

De kortsiktige er de som eier noen promille av aksjene, i noen minutter...........................
dr. Stockman
08.11.2018 kl 12:56 5670

"Speilkopi av gårsdagen altså. "

Jeg nøyer meg gjerne med en speilkopi av gårsdagen. Da er vi ihvertfall et stykke over 70. Uansett er det mange aksjer som skal ut når man trykker opp mot en motstand.
Slettet bruker
08.11.2018 kl 13:05 5668


Fyttihelvette for en dag dette ble. Satt med fin papirgevinst i PHO i natt, men solgte med stygt tap i dag. Altså: Nok et eksempel på at Jimmi skal holde seg unna trading!! Photocure er jeg ferdig med, men jeg ønsker aksjonærene lykke til videre. Husk: TING TAR TID!!!

Nå er det fullt fokus på NANO for min del. Jeg tror vi tar helg over 68,- (72) Når det først bryter gjennom motstanden, smeller det skikkelig opp. Har inntrykk av at mange vil vente på bruddet før de posisjonerer seg. For min del føles det komfortabelt å være godt posisjonert allerede:)

15 handledager til årets event ASH !

Det er underholdende å følge kursen om dagen, virker som det er krig mellom robotene:) Jeg tror de taper, og det fundamentale vinner!


dr. Stockman
08.11.2018 kl 13:30 5609

Har fortsatt en dobling av innsatsen i PHO, men er glad for at NANO er den største investeringen. Men har lært av gammel moro at det kan være klokt å ha en viss spredning av investeringene. Også bra for nattesøvnen at man unngår at alt faller samtidig. Har hele tiden ment at NANO vil stige før PHO, og det virker enda mer sannsynlig nå.
Slettet bruker
08.11.2018 kl 14:34 5511

Ja, da er det et teknisk sett reellt stigningsbilde i gang (jfr. volumutviklingen!), selv om 50-postene kjøres inn som oppfølgingsgass ennå. Svært vellykket støtteprosess må jeg si, der man ikke ga seg før resten av markedet hengte seg på. Interessant prosess å følge med på.
Aksjen har nå altså sprengt hull i 67-taket, og nå er det faktisk teknisk grunnlag for neste motstand midt på 70-tallet (der er fremdeles litt luggepotensial rundt 70, men tyngre motstand først på ca. 75).

PS: Jeg forutsetter da at markedet oppfører seg omtrent som i går. Faren for noe særlig fall under 65 i dag er nå liten.
NB: Dette er rene intradagsbetraktninger, og må ikke leses som langtidsscenarier. Det er en annen debatt.
Redigert 08.11.2018 kl 14:38 Du må logge inn for å svare
zuba
08.11.2018 kl 14:45 5453

BLA BLA BLA BLA BLA...... BLA BLA BLA BLA BLA.... BLA BLA BLA!
Kongen
08.11.2018 kl 15:03 5381

Så så zuba, korsar rapporterer bare helt nøytralt om kursen til nano siden så mange her inne har bedt han om å gjøre det.
Med fokus på "helt nøytralt", bortsett fra at hvis den stiger så er det på støttekjøp og kursmanipulasjon men hvis den synker så er det helt korrekt av markedet og i tråd med Korsars analyser da. Men bortsett fra DET er det korsars egne helt nøytrale analyser vi har gleden av å bevitne her.

For dere må ikke la dere lure å tro at denne oppgangen har rot i noe fundamentalt, det tror jeg faktisk korsar vil ha seg frabedt. For ifølge korsar så er det fundamentale i et selskap kun om de har økonomien på plass og har ikke noe med forskningen å gjøre.

Det er kun i bergenbio man kan si noe om det fundamentale, og der gjelder det forskning også. Og da helst etter man har gått ut på et forum og fortalt at man har bedt sønnen sin selge seilbåten for å kjøpe bergenbio aksjer på 45kr+. Samtidig som du anbefaler alle om å bli med deg på den fantastiske reisen.

Men husk at man ikke skal få et hat/elsk forhold til aksjer. Først da kan du analysere de "helt nøytalt" som korsar viser oss her:).
Scoopfinder
08.11.2018 kl 15:09 5344

Cut the bullshit Korsar. Hva tippet du, og hva tippet jeg som sluttkurs 31 desember ?
Slettet bruker
08.11.2018 kl 15:14 5315

Scoop,
gratulerer med at du allerede er kommet til 31. des :-)
For min del kommer jeg til å være ute og inne av aksjen mange mange ganger til dess...for nå er det endelig volum og dynamikk igjen
Redigert 08.11.2018 kl 15:18 Du må logge inn for å svare
Scoopfinder
08.11.2018 kl 15:17 5273

Poenget mitt er at du endrer kursmål hver bidige dag.
Du hevder du forutså etc etc etc.
Så, hva tippet du for 31 desember og hva tippet jeg ?
Slettet bruker
08.11.2018 kl 15:21 5250

"Endrer kursmål?"
Jeg har ikke endret kursmål for årsllutt siden mai, jeg, og selv i denne tråden sier jeg at jeg opprettholder trendrom 50-65 framover, og 60 til jul
Jeg sier jo at man ikke må blande sammen de løpende intradagsanalyser jeg gjør her, og langsiktige forhold, som er en annen debatt.
Jeg lar selvsagt ikke intradagshendelser/noen få dagers teknisk avvik avlyse overordnede analyser.

Og siden jeg har et nøytralt, profesjonelt forhold til NANO, benytter jeg meg selvsagt av egne analyser når de sier stigning i det korte bildet (eller fall ditto), uavhengig av hva jeg tror skjer om 2 mnd. Jeg kan kjøpe og selge på sekunder hvis det passer slik.
Redigert 08.11.2018 kl 15:24 Du må logge inn for å svare
zuba
08.11.2018 kl 15:21 5231

Kongen - Jeg ser han skriver noe men oppfatter det som BLA BLA BLA BLA.... BLA BLA BLA.... BLA BLA BLA!
Jeg mener at foreldrene hans burde korrektur lese innleggene.
LinPiao
08.11.2018 kl 15:25 5197

Jeg synes Korsar er ryddig nok - han gjentar tydelig at han fortsatt spår en utvikling innen beltet 50 - 65 og en sluttkurs nyttårsaften på 60. Jeg tviler på at han får rett, men det er en annen sak,.
Slettet bruker
08.11.2018 kl 15:26 5192

Ellers gleder jeg meg sammen med dem som har holdt ut sine store tap siste året, nå er tapet under 10% for de passive.

trump_vinner
08.11.2018 kl 15:32 5138

Jimmi! Dette går veien. Takk for at du fikk meg til å bli langsiktig Nano investor :)
HotStock85
08.11.2018 kl 15:33 5130

TA har styrt kursen i 2år. Om TA fortsatt skal bestemme, skal nå Nano kursen teste motstand på 90kr. Det er utløst ett vanvittig kjøpssignal nå, med et potensial på 20kr!
LinPiao
08.11.2018 kl 15:35 5118

70,20! Spørsmålet om dette er et ordentlig brudd på 67/68 - eller om vi må vente til i morgen for å se om dette er et etablert brudd. I så fall har vi fått et nytt flott gulv.

Men brent barn skyr ilden. Det har hendt før at vi har sett "pump and dump" som Lotepus liker å skrive om.
Slettet bruker
08.11.2018 kl 15:43 5068

LinP,
tror ikke det er stor risiko for at aksjen skal korrigere så mye i denne fasen, den vil nok ha et visst moment fram til ASH/desember uansett.
Jeg syns "desemberoppgangen" kom litt tidlig nå, men at den har løftet seg 5-10 kroner over der jeg ville forventet den lå nå, betyr ikke at risikoen for sterk orreksjon er økt.
Det blir mer spennende ETTER ASH, fro der er det ikke godt å tyde markedet: Bra resultater vil kunne trekke opp, men s økt bevissthet om at det fremdeles er langt fram kan trekke ned. Men jeg kan godt opplyse at jeg henger på nå for å se hvor mye som kan oppnås i dette rennet.
Redigert 08.11.2018 kl 15:44 Du må logge inn for å svare