Dof opp mot 7-8 kroner????

davan
DOF 07.11.2018 kl 12:02 66987

DOF er laber i dag, kan det være at støyen rundt soff smitter over på dof? Jeg tror at dette
kan være en årsak , og mange er redd for at dof kan komme i samme situasjon.
Personlig tror jeg at dof er i en bedre situasjon en soff, pga at de har har hatt emisjoner og
at de vil greier seg over kneika i vinter, har også mer subsea som kan vise seg å bli bra i 19-20. Har ikke annet belegg for min teori mer enn det jeg leser i media.
Andre syn??
Redigert 21.01.2021 kl 09:39 Du må logge inn for å svare
danm
17.11.2018 kl 10:51 4781

Hvis det var enestående for DOF, havde du ret. Du bør erkende, at branchen som helhed har det svært og derfor er kurserne på olieservice lige nu på bund niveau. Jeg tror de norske selskaber skal gå sammen, for på den måde at fjerne den hårde konkurrence.
Redigert 20.01.2021 kl 23:58 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
17.11.2018 kl 11:19 4743

Det er likefullt ledelsen som har ansvaret for å skape aksjonærverdier. Det klarer de ikke, markedet sier nå i klartekst fra at nok er nok. Det bør styret gjør noe med eller at ledelsen er voksne nok til å tre til side. Det gjør de garantert ikke, de høster høy lønn og git totalt faen i at aksjonærene blør. Mange av de har ikke lønningene til ledelsen og kose seg med.
Redigert 20.01.2021 kl 23:58 Du må logge inn for å svare
danm
17.11.2018 kl 12:03 4705

Du bør pudse brillerne, du ser ikke klart.
Redigert 20.01.2021 kl 23:58 Du må logge inn for å svare
5198
17.11.2018 kl 12:17 4688

Å gå sammen med noen andre selskapet i Norge ser jeg ikke poenget med da DOF er best rustet slik verden er nå. DOF er bare mnd unna å gå i pluss på bunnlinjen. Når DOF får det nye skipet på vannet vil de øke inntektene med ca 90 millioner pr kvartal. På et tidspunkt ganske snart slutter også ekstraordinære nedskrivninger. Da vil bunnlinjen øke med 200-250 millioner pr kvartal. Valutaeffekter ser jeg helt bort fra da dette er et nullsumspill.

Er et unntak en fusjon med Olymic shipping ville jeg faktisk sett på som positivt, men er nok vanskelig å få til i praksis. Eller få til noe strukturelt med DOF Subsea måtte da vært et annet subsea selskap med lite gjeld som nå ville utvide virksomheten.

At DOF skriver ned skipene ( ekstraordinære nedskrivninger) mens SOFF ikke gjør dette ser jeg på som komisk.

Tenk hva som skjer med resultatet til DOF fra Q2 2019, ( litt uenighet her selvfølgelig marco83 litt mer negativ en meg). Da vil DOF i utganspunktet ligge på et nullresultat men ratene vil starte å øke forsiktig i minst to av segmentene de er i slik jeg ser det. Ledelsen sier PSV har gitt økte rater jeg tror dette vil fortsette, de sier også at subsea har høyere aktivitet men at det ikke har ført til høyere rater men det føler jeg meg sikker på kommer i 2019. Så står vi igjen med AHTS som jeg tror vil gi høyere aktivitet men muligens ikke høyere rater.

Er også flere redere, analytikere og forståsegpåere som mener det meste av skip som kan tas inn i markedet uten for stor reaktiverings kost kom inn i markedet i 2018. Dette var mye av grunnen til at ting ikke ble så bra som forventet. Veldig typisk rederne ødelegger alltid for seg selv.

DOF er DOF kjedelig og traust men de leverer bedre en alle andre på driften, de fleste som har regnet på verdien av DOF Subsea ligger på estimater mellom 4-6 milliarder, dagens Mcap på hele selskapet er vel 20-40% av dette da får du hele PSV og AHTS gratis. Verdiene ligger der men i dagens marked er det ingen som er villig til å prise inn noe som helst derfor er kursen der den er.

Om det snur og den store oppturen blir bekreftet, eller nok investorer blir overbevist om at den kommer i 2019 kan vi for gå til 15-20kr bare på bekreftelsen om at den kommer. Så startet den lange oppturen når resultatene kommer.

DOF betaler i dag nesten to milliarder i lån pr år, tenk hva som skjer når inntektene øker og de har mulighet til å handle eller betale ned med 0,5-1 milliard ekstra pr år. Velger de da å nedbetale kommer det virkelig til å gå unna. Viktig for DOF å få ned gjelden da renta de betaler på mye av gjelden er ganske høy. På sikt vil DOF med en gjeld på 30-50% av flåteverdien få en helt annen prising. Får vi også en børsnotering av DOF Subsea i løpet av 0-3 år vil dette gi aksjonærene litt payback og det er veldig fortjent.

Skulle jeg tatt på de virkelig lange brillen ville jeg kun fornyet/økt flåten i subsea segmentet og latt reduksjonen i resten av flåten gått av seg selv når skipene blir for gamle. Dette ville jeg gjort helt til jeg hadde mer eller mindre det antall PSV og AHTS som skal til for å surve subsea delen. Ligger ikke mye penger i AHTS og PSV på lang sikt slik jeg ser det kun Subsea. Tror også fornybar biten vil spise opp det som eventuelt blir en reduksjon på oljebyen på veldig lang sikt. Så et subsea selskap med lite gjeld vil alltid overleve og gi bra payback til aksjonærene over tid.

Starter inntektene å øke i 2019 syns jeg faktisk utbytte på 50øre pr aksje kan være på sin plass, dette bidrar alltid til en bedre kurs samtidig som aksjonærene fortjener det. Dette har faktisk selskapet råd til om det kommer en forbedring i 2019( det skal ikke rare forbedringen til heller).
Redigert 20.01.2021 kl 23:58 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
17.11.2018 kl 12:38 4657

5198, liker veldig godt din kunnskap og objektive vurdering. Dette skal jeg gi deg all mulig kreditt for. Jeg har min styrke i ledelse og dette er bygget opp rundt mine erfaringer rundt godt/dårlig lederskap, nå også som leder selv og endel av en ledergruppe. Denne ledelsen har ikke livets rett og her bør styret agere. Ledelsen har et ansvar for å skape aksjonærverdier og ha nødvendig tillit, der har de feilet totalt. De skylder på alt og alle, men en ledelse skal alltid starte med seg selv. Walk the talk.
Redigert 20.01.2021 kl 23:58 Du må logge inn for å svare
5198
17.11.2018 kl 12:51 4643

Ledelsen må selvfølgelig ta ansvar, hva Mons holder på med og tausheten ledelsen har vist utad mot aksjonærer og media er ikke bra. En positiv ledelse som var aktive utad ville kansje spart denne aksjen for 1-2 av nedturen vi nå er i. Hilde syns jeg har kommet seg veldig bare den siste tiden og den nye sjefen for DOF Subsea har jeg virkelig troen på.
Det å satse kun på subsea fremover, betale utbytte (beskjedent), bygge sakte men sikkert ned resten av flåten mens subsea sakte øker samtidig som nedbetaling av gjeld er høyt prioritert ser jeg på som beste måten å utøre en god ledelse på i dette selskapet. Så må de ut å fortelle om mulighetene i selskapet.
Tenk bare på hva nyheten om en tenkt notering av DOF Subsea i løpet av 24 mnd ville gjort med kursen. Det ville spart aksjonærene for mer eller mindre hele nedturen vi har hatt fra toppen så ledelsen sitter med redskapene som skal til for å redde aksjonærene men har ikke brukt de godt nei.
Redigert 20.01.2021 kl 23:58 Du må logge inn for å svare
redfive
17.11.2018 kl 12:53 4634

I dag ligger vi 11% under emisjonskurs. Kan ikke annet skjønne at denne er ekstremt oversolgt og undervurdert. Jeg fyller ihvertfall på mer nå, da denne fort kan gå 100% iløpet av kort tid.3-6 Måneder. Kan heller ikke se at det fundamentale har forverret seg siden aksjen lå i 9,- kr i Mai. Det fundamentale har vel faktisk blitt bedre med et gryende marked, spesielt i subsea.
Redigert 20.01.2021 kl 23:58 Du må logge inn for å svare
5198
17.11.2018 kl 13:07 4619

Redfive

Helt enig markedet har bevist at det er i bedring, de største aksjonærene syns 6kr var billig for 12 mnd siden. Alt har blitt til der bedre fundamentalt.
Finansiering er også på plass frem til 2023.

Nedgangen i kursen skyldes nok flere ting.

1. De fleste er litt skuffet over sesongen 2018
2. SOFF sin restrukturering vil ødelegge alle aksjonærverdiene, mange tenker da også på DOF.
3. Med oljeprisfallet kan vi se at ting tar ennå lenger tid en antatt om olja holder seg under 70$.
4. DOF har fremdeles mye gjeld, dette gjør aksjonærer redde.
5. Omsetningen er liten så når noen vil ut går det fort ned.
6. Ledelsen guidet en EBITDA for 2018 som selskapet nå kommer litt under, de har altså vært litt for optimistiske, litt skuffende.
7. Selskapet har 150 millioner mindre i inntekter sammenlignet med 2017 så langt i år. Litt skuffende.
8. Selskapet har fremdeles ikke sett den kommende oppturen materialisere seg i inntekter og EBITDA.( men indikasjonene er der)
9. Første kvartal som viser høyere EBITDA, høyere inntekt, bedre bunnlinjen en samme kvartal året før vil nok bety mye for denne. Da går mest sannsynlig også selskapet i pluss på bunnlinjen.

Tenk hva en notering av DOF Subsea til 5 milliarder ville gjort med denne om da DOF solgte seg ned med 14% i dette selskapet. Det ville gitt over 700 millioner i form av cash til DOF. Altså over 2 kr pr aksje. Samtidig som resten av verdiene i selskapet kom tilsyne.

At denne kan gå 100% på 3-6 mnd er ikke vanskelig å se, men tror ikke det starter ennå. Er nok ennå 2-3 mnd til aksjonærer posisjonerer seg for 2019 men det er det selvfølgelig ingen som veit.
Redigert 20.01.2021 kl 23:58 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
17.11.2018 kl 13:08 4623

Veldig mye fornuftig i det du skriver og vi er ganske så enig. Det som jeg ikke er enig skryten du gir til Hilde, å være på det nivået er ikke en broiler farm og der skal man ikke komme seg, der skal man være et ferdig produkt ved ansettelse. Toppsjefen er jo en vits, se hva han har fått til, jeg hadde også holdt meg borte, for alltid.
Redigert 20.01.2021 kl 23:58 Du må logge inn for å svare
5198
17.11.2018 kl 13:17 4611

Vi får være litt uenige på den biten, men forbedring på mange av de nevnte punktene vil bli tatt godt imot fra alle aksjonærer det er jeg sikker på.
Hva Mons holder på med og hvorfor han har sluttet å stille på Q presentasjoner er jeg ikke sikker på, må neste vite grunnen for å kunne kritisere det.
Det kan være familiært, det kan være kontrakter, samtaler med andre selskap etc som har holdt han borte to ganger. Er dette grunnen kan jeg ikke kritisere det.
Om han rett og slett ikke takler presset med å lede et selskap gjennom denne evigvarende krisen passer han ikke i rollen.

Tror guidingen for neste år blir en stor forbedring fra tidligere år, men det bør det jo også være siden alle de nye skipene da er på vannet. Dette sammen med kontrakter kan trekke litt opp i vinter.
Redigert 20.01.2021 kl 23:58 Du må logge inn for å svare
really
17.11.2018 kl 15:30 4499

Du fortsetter å skrive at Dof nedbetaler milliarder årlig. Det er på ingen måte riktig, uansett hvordan du argumenterer. Det er problemet DOF har nå.

De genererte 288 mill fra driften til og med Q3 i år. Da hjelper det ikke at de har betalt ned på gammel gjeld med over 1,5 mrd. De har gjort det ved å låne nye penger, redusere kontantbeholdningen og hente nye penger. Ikke noe galt i det, det er positivt at de får refinansiert seg, men det bedrer ikke situasjonen de er i, da må inntektene opp.
Redigert 20.01.2021 kl 23:58 Du må logge inn for å svare
danm
17.11.2018 kl 15:47 4303

OPEC og Rusland er færdige med at lade sig lure af Trump. De vil sørge for højere og mere stabil oliepris frem over. Hvis flere norske selskaber slog sig sammen kunne man bedre styre raterne til højere niveau. Vi er dog nu så tæt på en stabilisering, at det vil løsne sig, men færre udbydere kunne anset få bedre priser.
Redigert 20.01.2021 kl 23:58 Du må logge inn for å svare
5198
17.11.2018 kl 16:20 4266

Alt du skriver der er feil, 82% av gjelden betales ned normalt.

Dvs nesten 2 milliarder årlig, EBIT tallet du refererer til har ikke noe med fri cash flow å gjøre så dette blir helt feil.
Redigert 20.01.2021 kl 23:58 Du må logge inn for å svare
really
17.11.2018 kl 21:23 4059

Nå sier du at du ikke kan lese et regnskap. Se på cash flow oppstillingen så ser du to ting. Det ene er at de nedbetaler et stort beløp, rundt 1,5 milliarder til Q3, blir sikkert 2 ila Q4. Deretter kan du se hvor pengene hentes fra. 288mill hentes fra driften. Resten ved å redusere cash beholdningen, nye lån eller opptrekk på kreditter samt en liten emisjon.

Kan du finne en annen forklaring setter jeg pris på å høre den.
Redigert 20.01.2021 kl 23:58 Du må logge inn for å svare
Evighet
18.11.2018 kl 00:20 3948

Dof har skuffet i forhold til guiding og utviklingen i ordrebok, men resultatet er nå omlag i null når en ser bort fra nedskrivninger og valutaeffekter. Likviditet vil ikke være et problem etter utstedelsen av det nye obligasjonslånet. Jeg trodde slutten av 2018 skulle blitt bra, men en må nå vente til 2019. Dofs subsea eksponering ser spennende ut framover. Fram til neste kvartal kan det imidlertid bli en prøvelse å sitte med aksjen, men en vet ikke når sentimentet snur. Aksjen domineres av småinvestorer som gjør den ekstra volatil. Triggere som nye kontrakter, innsidekjøp fra Møgster Mohn eller høyere oljepris, kan sette fart i denne når som helst. Den er veldig billig dersom en som selskapet, tror at bunnen er passert og framtiden for subsea ser lysere ut.
Redigert 20.01.2021 kl 23:58 Du må logge inn for å svare
ØrsteinStraitB
18.11.2018 kl 04:36 3860

Dof subsea hentet 900mill usikret for et par uker siden. Det er riktignok stramt om dagen, men den relative risikoen kan ikke fremstå som for høy for långiverne.
Redigert 20.01.2021 kl 23:58 Du må logge inn for å svare
sokdotcom
18.11.2018 kl 09:41 3723

Brother ØrsteinStraitB, it's way to early in the morning to think about stocks
Redigert 20.01.2021 kl 23:58 Du må logge inn for å svare
ØrsteinStraitB
18.11.2018 kl 10:28 3665

Ikke i Rio ;-)
Redigert 20.01.2021 kl 23:58 Du må logge inn for å svare
5198
18.11.2018 kl 14:55 3510

Vi få være uenige der da, mener selskapet genererer mye cash pr kvartal. Noe av det positive med selskapet er at de har fått gjelden ned under disse vanskelige årene. Tipper forøvrig at bransjen har lært for en stund nå at det fort kan ødelegge et selskap å låne for mye i gode tider. Blir nok en stund til disiplinen fra denne nedturen går over.
Redigert 20.01.2021 kl 23:58 Du må logge inn for å svare
JALLA
18.11.2018 kl 15:23 3488

I 2017 stod Nordsjøen for 13% av omsetningen og Brazil ca: 37% om jeg ikke husker feil. Nordsjøen vil få mindre betydning når alle båter er i oppdrag i Brazil.
Ved nedbetaling av lån og og gode kontrakter i Sub Sea området vil det kunne bli generert Cash i tiden som kommer. Om det bør legges PSV i bøya er det sikkert ikke noe tvil om siden de går i minus på dette segmentet. Med Olinda og Recife på kontrakter vil det bli generert rundt $ 500.000.- dag fra Q2 med 35-40% Ebita samt alle andre båter i jobb på Sub Sea området vil det kunne bli et bra år skulle jeg mene. Tror at Dof kommer til å utmerke seg i årene fremover og forhåpnings vis er denne tunge perioden med nedskrivninger og ett trått PSV marked noe som nærmer seg slutten.
Redigert 20.01.2021 kl 23:58 Du må logge inn for å svare
really
18.11.2018 kl 19:54 3307

Dette dreier seg ikke om enighet eller uenighet. Jeg beskriver objektive fakta, enten du liker det eller ikke. Selskapet genererer nesten ikke cash i forhold til det de trenger for å betjene gjelden. Når de trenger 2 mrd i året for å betjene gjelden og genererer 288 mill etter 3 kvartaler er de ikke i nærheten av å ha en bærekraftig drift. Vi kan ikke regne med at Q4 blir særlig bedre, inntjeningen på nordsjøflåten er normalt litt lavere på slutten av året.

Det hjelper selvfølgelig at de har fått refinansiert 900 mill, sammen med en noenlunde grei cash situasjon kan de holde det gående noen kvartaler til, men skal de ha en bærekraftig situasjon må avdragene ned til ratene kommer opp.
Redigert 20.01.2021 kl 23:58 Du må logge inn for å svare
5198
18.11.2018 kl 20:18 3268

Mener det blir helt feil å si at selskapet kun genererer 288 millioner i fri cash i året. Hadde så vært tilfelle ville de aldri fått på plass obligasjonslånet.

Men virkelig sur stemning i denne om dagen, tydelig at mange har blitt skuffet og ikke har tolmodighet til å vente på neste sesong. Men dette gjelder vel alt innenfor oljeservice.
Redigert 20.01.2021 kl 23:58 Du må logge inn for å svare
Kontur
18.11.2018 kl 20:47 3222

Spent på uken som kommer da forrige var en stor skuffelse. Hadde trodd at plasseringen av obligasjonslånet og sikring av finansene i flere år fremover skulle bli mer positivt mottatt for DOF kursen sin del.
De negative kreftene som råder inne offshoresektoren generelt sett er tydeligvis så kraftige at markedet ikke klarer å skille selskapene fra hverandre pt.
Vi får håpe på positive drypp i form av kontrakter, økt oljepris ol.
Selv skulle jeg ønske der kom noen strukturelle grep fra ledelsen/hovedeiere som fremtoner DOF i større grad som ledende i sitt segment.
Et innsidekjøp hadde også gjort susen og sikkert løftet aksjen opp imot 7-9 NOK så kunne den heller ligge der frem imot neste Q pres.
Å selge aksjene er for min del uaktuelt på dette stadiet.
Brake a leg..
Redigert 20.01.2021 kl 23:58 Du må logge inn for å svare
5198
18.11.2018 kl 20:55 3208

Mens DOF reduserer gjelden syns jeg de hele tiden bør prøve å ha finansene i orden 4-5 år frem i tid. Dette vil sikre selskapet om det skulle dukke opp noen negative overraskelser noe det ofte gjør. Gjelden bør på sikt ned på 30-50% av bokført verdi. Ingen nye skip uten at de er sikret laaange kontrakter. Børsnotering av DOF subsea bør komme i 2019.
Redigert 20.01.2021 kl 23:58 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
19.11.2018 kl 09:19 2949

Her må styret på banen. ledelsen må få et ultimatum, gå frivillig eller bli sparket. Man kan ikke sitte å se på at kursen blir gruset uten agere! Ledelsen har ikke baller til å svare på mine mailer, så det er tydelig at de nå har mistet det fullstendig.
Redigert 20.01.2021 kl 23:58 Du må logge inn for å svare
5198
19.11.2018 kl 09:24 2936

Rart å se hvor frakoblet kursen har blitt, kursen og det fundamentale har ingen sammenheng lenger. Rart dette bare får fortsette?
Redigert 20.01.2021 kl 23:58 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
19.11.2018 kl 09:27 2925

It is obvious there is something strange happening here, the company is making money they are paying its debts, DOF has a brilliant future all over the world is special Brazil where it has more of the clavel vessels so now the administration managed to drop the price to the bottom even lower to the minimal price 6 Kr after the bonus colocation with their " Don't care actitud " so there is many investors affected by this show and now we need sadly to do their job ! So from bottom we need to regain the investors and all of together to bring this up again...
Redigert 20.01.2021 kl 23:58 Du må logge inn for å svare
NorCan
19.11.2018 kl 09:31 2904

Dessverre er det selgere som er villig til å selge på disse nivåer, noen kanskje godt hjulpet av tvungen stoploss, og offshore sektoren generelt som ligger med brukket rygg. Er redd det er lite ledelsen i DOF kan gjøre med kursen nå om dagen annet enn å få på plass kontrakter til levelige rater.
Redigert 20.01.2021 kl 23:58 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
19.11.2018 kl 09:32 2897

4 tallet denne uke gutter ! mange som gjentar salg hele veien ned... de som sitter her taper mest.. Emi kan komme når som helst.. de som kjører kursen ned vet mer enn vi vet.. de fikk sikkert oppdrag kjøre kursen til ca. ny emi kurs..
Redigert 20.01.2021 kl 23:58 Du må logge inn for å svare
5198
19.11.2018 kl 09:33 3936

Volumet er høyt, litt skremmende at det kan gå så mange aksjer til denne prisen. Fortsetter dette altså at kursen blir liggende under 7-8kr over lenger tid må selskapet se på muligheten til å selge deler av selskapet eller hele for å realisere verdier.
Redigert 20.01.2021 kl 23:58 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
19.11.2018 kl 09:34 3929

Ledelsen har ansvaret og må stilleplassene til disposisjon. Markedet forteller nå at deres tillit er borte og da har man ikke noe annet valg enn å fratre. Dette vil gi ro og nye personer med nødvendig kompentanse vil kunne gjenskape tillit og fremtidstro.
Redigert 20.01.2021 kl 23:58 Du må logge inn for å svare
SHARE-IT
19.11.2018 kl 09:34 3925

DOF-kursens utvikling er intet annet enn en katastrofe. Ledelsen virker nokså lammet. Dog, de store sitter i ro, også de med tap nå. Det kan medføre de begynner å agere. Vi får se. Nå ser det mørkt ut.
Redigert 20.01.2021 kl 23:58 Du må logge inn for å svare
5198
19.11.2018 kl 09:41 3900

Hadde selv trodd det ville komme noen handler fra Mohn eller Møgster når vi nærmet oss 6 kr, etter emisjonen på 6kr var det ikke måte på hvor bra dette skulle bli. Er ikke så store volum som går i denne noen innsidekjøp gjennom vinteren på totalt 50 millioner ville helt klart satt en bunn i denne.
Bedre med mange små kjøp 1-2 millioner en noen store.
Redigert 20.01.2021 kl 23:58 Du må logge inn for å svare
Hjelpalaus
19.11.2018 kl 09:42 3882

Hvor er CEO forresten? Han er fullstendig fraværende. Er han i permisjon eller noe?
Redigert 20.01.2021 kl 23:58 Du må logge inn for å svare
ØrsteinStraitB
19.11.2018 kl 09:46 3863

Helt åpenbart at det gikk et par stop-loss i dag tidlig. Det er jo bare å sitte og jazze hverandre opp i begge ender av skalaen her. Det er vi flinke til. Det er jo ikke noen topp i kursen for enkelte, men like mye så virker det bunnløst i på vei ned. Jeg vil påpeke at det sto noen klar den første halvtimen til å plukke de nesten 500 000 omsatte aksjene. Utviklingen de siste måneder har vært mørk, men alle her som har sittet og snakket langsiktig...; Selskapet har planlagt denne perioden siden restruktureringen og ting går noenlunde som forutsatt. Da det litt rolig i begge ender av skalaen så blir blodtrykket litt mer behagelig.
Redigert 20.01.2021 kl 23:58 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
19.11.2018 kl 09:48 3853

Sikkert mye skatterelaterte salg som gir en ekstra dytt sørover..
Redigert 20.01.2021 kl 23:58 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
19.11.2018 kl 09:49 3849

The people that are selling now are buying again for around the same price, with this huge Drop that we experience from Q2 and this surprise in Q3 I don't believe we will can be worst so now must of the investors has recycled their position to save some extra cash for the tax return ... DOF has knocked the floor hard and since they explain in the last Q3, with the last Bonus emision they will use all the intake profits to pay the liabilities with the banks and since we know they are making decent money with the 70% of the vessels operatives under contract plus the next contracts that is in it way in Brazil, DOF will start showing positive Quotes with a significant loan reduction up to 2023 where we should be solvent and with a very attractive 20 or 30 Kr per share... So the opportunity is to buy now and while more shares we have more flexibility we will have for differents events... Lets to put hand to work to lift up this company, we have the vessels, the technology and the work force !!!! God luck to everybody...
Redigert 20.01.2021 kl 23:58 Du må logge inn for å svare
5198
19.11.2018 kl 09:58 3798

Nå bør ledelsen tenke på brannslukking en slik nedgang som vi nå har sett i kursen er ødeleggende for selskapet. Ledelsen kunne snudd denne nedgangen når som helst om de gikk ut og sa de ville gjøre noe strukturelt med DOF Subsea i løpet av 12-24 mnd. Da ville div meglerhus regnet på verdien av DOF Subsea noe som ville økt interessen for dette papiret.
Redigert 20.01.2021 kl 23:58 Du må logge inn for å svare
danm
19.11.2018 kl 10:01 3774

Nå bør folk stoppe med at være efter ledelsen og se på baggrunden for faldet i aktien. Et fald som ligner alle andre i olie relateret.
Redigert 20.01.2021 kl 23:58 Du må logge inn for å svare