FULLFØRT VELLYKKET IN VITRO-TESTRESULTATER MED SENCELL-SENSOREN

Gullhaugen
LIFE 02.06.2022 kl 11:00 20769

DETTE VAR EN EVENTYRLIG NYHET. NÅ KAN DET FORT KOMME INTERNASJONALE OG STORE SELKAPER SOM ØNSKER Å TA DEL I DETTE ENORME MARKEDET. GJENNOMBRUDDET ER ET FAKTUM. KURSMÅL 12 - 15 . Det er lite frie aksjer i markedet. Hold på gullet nå.
Oslo (Infront TDN Direkt): Lifecare har fullført et vellykket, høykvalitet og reproduserbare in vitro-testresultater med den miniatyriserte Sencell-sensoren for glukosemåling.

Det fremgår av en melding fra selskapet torsdag.

Lifecare NanoBioSensors vil sørge for produksjon av sensorer for den kommende første pilotstudien med mennesker og Lifecare Laboratory vil forberede de siste trinnene for igangsetting av studien i juni, heter det i meldingen.

"Forberedelsene til kliniske pilotstudier inkluderer både praktiske og vitenskapelige risikoer, det vil si kompleksiteten ved manuell produksjon og sterilisering av utstyr. Basert på prosjekterfaringene og forberedelsene er Lifecare trygg på at disse oppgavene vil bli løst i henhold til prosjektplanen og følgelig føre til første pasient innen utgangen av juni 2022", skriver selskapet.

DAGENS MELDING: Lifecare achieves milestone : https://newsweb.oslobors.no/message/563975
Redigert 02.06.2022 kl 11:04 Du må logge inn for å svare
True
23.06.2022 kl 16:50 5522

Nuvel, det var mange klare beskjeder om «hva som kommer» før Life gikk til bunns sist gang også denne aksjen var hypet opp til de grader. Dette er fortsatt en stor risikoaksje med håp og tro.
Dubois
23.06.2022 kl 17:27 5507

Med en sånn mentalitet vil man heller aldri oppnå flere 1000% avkastning, man må se ubetydeligheter for det det er, nettopp noe som ikke påvirker destinasjonen men kan forstyrre reisen. I Lifecare sitt tilfelle kan man ikke vise til noe negativt rundt sencell sin utvikling, kun et produkt som aldri var selskapets fokus. Selvfølgelig tar ting alltid lenger tid enn forventet og ønsket, men destinasjonen er den samme.
Dubois
23.06.2022 kl 17:29 5557

Nei det er ikke noe håp og tro, sencell kommer til med 100% sannsynlig å levere samme resultater som in-vitro tester og testene i gris. Risikoen ligger i skalering, som kun er et spørsmål om tid og penger.
Redigert 23.06.2022 kl 17:30 Du må logge inn for å svare
True
23.06.2022 kl 18:44 5508

Du virker litt vel skråsikker til å være snakk om et skandalefirma… Men for all del, jeg håper dette er reelt og at de lykkes med testene.
Redigert 23.06.2022 kl 18:47 Du må logge inn for å svare
True
23.06.2022 kl 18:46 5559

Med en sånn mentalitet unngår man å gå i nye fallgruver vil nå heller jeg si.
Redigert 23.06.2022 kl 18:47 Du må logge inn for å svare
Winter is Here
23.06.2022 kl 19:11 5570

Det er bare kjøpe seg inn, han tar ansvaret. Du får takke han senere ;) Husk å kjøpe gave til Holter :)
Redigert 23.06.2022 kl 19:11 Du må logge inn for å svare
Dubois
23.06.2022 kl 19:18 5575

Man skal aldri være skråsikker på suksess, men det er ikke lenger noen tvil om at teknologien fungerer som den skal.
kaunis
23.06.2022 kl 20:01 5639

Det skinner i gjennom at du har veldig lyst å skite på LIFE og nedsettende bakgrunn skinner igjennom. Til ditt eget beste, du virker barnslig og hevngjerrig og tar opp ting som du ikke helt har fått klarhet i og som du no prøver å bruke mot selskapet, bare lev videre du med dine plager om det er det du lever for, men forlat forumet før du blir meldt.
Winter is Here
23.06.2022 kl 20:04 5642

Jeg tviler ikke at den funker,men

Du sier at sensoren som nå testes kan allerede gjøre følgende:
-Kan utføre målinger når man vil uten å vente ?
-Høy nøyaktighet i løpet av 6mnd til en hver tid?
- Sensoren vil vare i 6 mnd, dvs 2 per person i løper av året, ikke 4 ?
- CE-merke kommer i løpet av 2023 ?

Redigert 23.06.2022 kl 20:14 Du må logge inn for å svare
True
23.06.2022 kl 20:46 5701

Nei, ikke i det hele tatt. Baserer kun kommentaren min på tidligere erfaring med selskapet. Er det noen som er barnslig her, er det deg og din forutinntatthet. Skjønner at du er veldig emosjonelt involvert med Lifecare, men slapp litt av.
Dubois
23.06.2022 kl 21:18 5661

Dagens melding sier at hensikten med 001 testen er å optimalisere «signal reading». Sannsynlighet er dermed høy for at svaret er ja på alle spørsmålene med unntak av den siste. Ingen kan garantere at CE merke kommer i løpet av 2023.
Kantarell
23.06.2022 kl 22:27 5748

Algoritmer kjører kursen ned snart. Det er bare å kjøpe!
Gullhaugen
24.06.2022 kl 08:55 5674

Ser ut som om 75 algoen er borte nå. BLIR en spennende dag nå som det internasjonale markedet har fått med seg nyheten. Hold så er vi raskt mot 5.85 til 6.40
kaunis
24.06.2022 kl 09:26 5631

Da mener du selskapet DD og så blander du kortene i ditt hode. Du prøver å trekke likheter til et selskap som ikke er en del av det LIFE, og som LIFE ikke hadde kontroll over, samarbeidet med ang. cov testing. Rart at du er så opptatt det, når det er helt andre ting som skjer i dag og som har vært selskapets kjerneområde i lang tid. Er du misunnelig på at noen av oss som kjøpte taperaksjene dine og har tjent rått på det, gråt heller og gå videre i livet og ikke sleng drit her på forumet.
kaunis
24.06.2022 kl 09:44 5650

Tar vi mulighetene frem og ser på dem , så er det et helt nytt produkt på sin virkemåte for å reg. ønskede dataer om blodsukkeret. Det blir et mye enklere liv for de berørte personene som skal bruke og levetiden for utskifting er lenger, kostnadene i året går betraktelig ned og bekvemmeligheten øker. Det vil for mange bli et nytt og bedre liv. Med dette som bakgrunn vil det måtte være noen som vil se potensialet og ønske å være med på den fremtidige reisen til selskapet. Blir det bud på selskapet må de nok litt lenger opp i tilbudskurs en dagens kurs. Da kan det bli surt å selge her nede på dagens kurser, men noen vil ta gevinst og det er naturlig.
Gullhaugen
24.06.2022 kl 10:54 5712

Ser at ingen i TOP 50 selger. Det er jo nå etter en meget lang reise at eventyret begynner. Jeg tror at de lykkes 100 prosent på mennesker. Dette har de planlagt så lenge. Tenk for en internasjonal suksess dette kan bli. Det sitter garantert flere big pharma og venter på resultatet. For en reise dette kan bli utover 2022 og 2023.
mentira
24.06.2022 kl 11:06 5695

Det som blir spennende å se er børsmeldingen fra Lifecare til uken. Hvordan gikk testen på de første pasientene?

Dette vet selskapet i løpet av helgen.

Da vil aksjekursen få seg et solid løft.
Dubois
24.06.2022 kl 11:42 5659

I avtalen med Sanofi er denne første testen avgjørende for videre finansiering fra deres side.
Kaloix
25.06.2022 kl 01:00 5476

Jeg klarer nesten ikke å sitte stille, jeg må bare si noe. Se på skribenter som 'True', ser dere dem? De er overalt på slike forum som dette. De har fått presentert gull rett foran dem, det ligger her, i dette selskapet som heter Lifecare og har en teknologi som heter Sencell. Dette er en gullåre, dette går gjennom, vi får bekreftelse etter bekreftelse. Mennesker testes, skribenter som True...'jammen test strimlene, DD og konkurs'........haha, at det går an.
Jeg har forstått hvorfor noen aldri tjener penger i aksjemarkedet. 'Jammen DD, konkurs, jeg har erfaring fra tidligere'.....Jeg må bare le, hvis 'True' har fulgt selskapet siden den tid og fortsatt er på det stadiet. Jeg håper ikke du har aksjer her, du fortjener ikke å oppleve det som kommer nå. Du ser ikke hvor dette selskapet er på vei og da kan jeg si, slike folk burde aldri vært i aksjemarkedet. Hen investerer vel i nanov eller Flyr...'de er jo så billige nå'....
sveipen
25.06.2022 kl 21:30 5254

En dram eller øl for mye kanskje?
Mulla3
25.06.2022 kl 21:38 5249

Jeg har forstått at du er den permanente investor. Du skriver i hoved sak om en aksje Lifevare Forsøk å bli voksen tomsing.
AksjeKong1
25.06.2022 kl 22:03 5218

Du er muligens den største tomsingen her Mulla3 😂😂😎
Lifecare kommer som en kule etterhvert 💰😎
12Fire
26.06.2022 kl 13:56 5030

LFS-SEN-001 startet 23. juni også kom denne i PM samme dato "Lifecare's first participant is set today 23. juni 2022, the total number of participants for his study is 15, and the study is expected to be completed by end of September 2022."

Da har vi minimum en deltaker som har 3-dagers bruk i dag, og med det kan konkludere forløpig. Her så jeg egentlig for meg at ALLE skulle ut samtidig, og vi hadde en avklaring i løpet av 3 dager i det som er proof of consept in humans. Nå er september 3 måneder unna som tidsmessig er en greie for neste testgruppe ut, men jeg ser kun en 3-dagers er kunngjort. Da må det være hva man kjører.

Det hadde vært OK å få en PM i løpet av uken på at forsøkene gikk etter plan og fremdrift, og at vi ikke må vente til september.
Gullhaugen
27.06.2022 kl 08:49 4793

NY dag og enda nærmere melding om status på første pasienter. Det hyper spennende. Dette kan bli det største eventyret på OSE fremover. HOLD
Betonghue
27.06.2022 kl 10:16 4714

Det nærmer seg ja. Vi - uendelig tålmodige - skal snart belønnes - rikelig! Gjennombrudd, og 20.- blanke kroner er fornavnet - til å begynne med!
mentira
27.06.2022 kl 14:28 4593

Test person 1 av 15 startet sin test 23. juni. 3 dager senere altså den 26. juni var testen over for 1. person. Nå analyseres denne testpersonen. Det foreligger med andre ord informasjon nå som selskapet har, som snart blir offentlig. Jeg velger å kjøpe mer aksjer nå fordi jeg tror informasjonen er gunstig for oss aksjonærer.
Gullhaugen
27.06.2022 kl 15:26 4533

Dette et ekstremt spennende. PLUTTSELIG DETTER DET INN EN MELDING
AksjeKong1
28.06.2022 kl 23:45 4244

Ja spennende dager nå ✌🏼😎
Gullhaugen
29.06.2022 kl 08:01 4128

Hvor gjennomføres disse testene? På den nye labben de kjøpte i Tyskland?
Redigert 29.06.2022 kl 08:01 Du må logge inn for å svare
Betonghue
29.06.2022 kl 08:50 4042

Foreløpig taushetsbelagt!
tenketanken
29.06.2022 kl 09:33 3976

Det undrer meg gang på gang hvor lett euforien kan ta tak, og man lar seg
bli dratt med. Den chipen under huden som et implantat med en avleser
klokke over, er i seg selv ingen nyhet. Dette eksisterer i dag i den forstand at
det registrerer løpende verdiene. Dette kommuniserer igjen med en hand holt
enhet tilkoblet en ny sensor på kroppen som automatisk leverer insulin.
(Jeg mener å ha lest at Lifcare hadde en gang ambisjoner om å utvikle en giver
av insulin fra bukhulen, som må ligge laaaangt frem i tid og virker spooky )

https://nhi.no/sykdommer/hormoner-og-naring/diabetes-type-1/kunstig-bukspyttkjertel-ved-diabetes-type-1/

Forskeren hevder at diabetes blir fikset gjennom DNA forskningen. De har
faktisk gjenopplive funksjonen til bukspyttkjertelen i et tilfelle over noen uker.

https://www.bioteknologiradet.no/filarkiv/2020/12/GENialt_01_16_WEB.pdf


Videre har vi et norsk firma som har kjøpt patent til et «medbringer stoff» som
kan blandes med insulin. Dette stoffet har den egenskapen at sprayes det på
underarmen så «tar det med» insulinet gjennom huden rett i blodet.(som sprøyte)
Dette firma heter InsuLife og vil fremover nå -23-25 ta produktet til godkjenning.
Alle som har litt peiling på diabetes, skjønner hva dette innebærer.

https://finansavisen.no/lordag/gruenderintervjuet/2022/01/14/7800359/age-naerdal-og-petter-bjornstad-i-insulife-utvikler-et-insulin-som-skal-smores-pa-huden
Dubois
29.06.2022 kl 09:45 3956

Det undrer meg at folk som kun har brukt noen minutter på å forstå selskapet i det hele tatt uttaler seg.
Gullhaugen
04.07.2022 kl 10:49 3591

Flott nyhetsbrev. Dette avsnittet viser at de virkelig har trua på suksess:
Increasing the staff in the Lifecare Group
Lifecare continue to increase the staff at the headquarter in Bergen as we have strengthened the team with an Administrative Coordinator starting in July and a Communications & Public Relations Manager who will join the team latest 1 October.

As a result of the current milestone achievements Lifecare plan to increase the capacities in our cooperation with the University of Bath lead by Prof. Tony James. We are evaluating how to further strengthen the cooperation and Lifecares on-site activities in Bath, to ensure that Lifecare is positioned to initiate efficient developments to facilitate any requests for monitoring other analytes than glucose for patients with diabetes. As the first step in this direction, we are looking for a PhD student to join the team from October 2022:

Det ser ut som om de fleste kniper igjen nå . Går dette veien så er det dumt å kaste ut på 4 tallet når du kan få kanskje både 10 - 15 innen 3- 4 mnd.
Redigert 04.07.2022 kl 11:28 Du må logge inn for å svare
AksjeKong1
04.07.2022 kl 11:52 3531

Denne blir å skyte fart når folk ser det enorme potensialet 💰💰😎
Gullhaugen
04.07.2022 kl 12:24 3478

Ja. Ikke lenge til den store drømmen kan bli virkelighet. Dette blir en revolusjon i dette mega markedet og resultatene blir som forventet. De hadde ikke boostet organisasjonen m.m. om de ikke trodde dette gikk veien. Nå er det bare å nyte sommeren for høsten kan bli et eventyr. :) Noen har snakket om kurs 35. Det kan bli en virkelighet.
Redigert 04.07.2022 kl 12:40 Du må logge inn for å svare
AksjeKong1
04.07.2022 kl 12:38 3457

Helt riktig Gullhaugen 💰👌😎
12Fire
04.07.2022 kl 15:29 3337

Det er vanskelig å ha noe formening om det medisinske aspektet, men mindre størrelse må antas å være en fordel for redusert betennelse når kroppen prøver å fjerne seg med fremmedlegemet og ellers heles. På lik linje med en flis, sårskade eller hull i øret, inntar kroppen en reperasjonsmodus. Hva jeg har lest for andre biomarkører, er de første 24 timene av størt betydning for tester og betennelse av biomarkører, før man går over i en stabil tilstand.

Internal Clinical Evaluation Committe, er omtalt og slik jeg leser det, kreditert ved å navngis.

Styret har godkjent ytterligere bygging av organisasjonen. Det skjer etter testene har startet, og kunngjøres etterfølgende. Dette er en oppskalering. Kapasitet bygger man i administrasjonen, men også innen kjemi-delen. For stilling i Bath, gjelder den diabetes, men også point-of-care og en orientering mot dyr. I PM står det ellers at man søker å styrke samarbeid med Bath for andre målinger/analyter enn glukose for pasienter med diabetes. Tempo settes nå opp, og de trekker på likvidteten - tiden vil vise om det blir verdiskapning.

Jeg tolker det som positivt at de gjør langsiktige beslutninger om økt kapasitet, når testen pågår. Viktigst er uansett at de finner det riktig ikke å avslutte testen, men gå videre. Dette er ikke uten risiko.





Gullhaugen
14.07.2022 kl 09:32 2861

JAJA ikke mangen som vil selge på 4 tallet nå. Går dette veien så går man nok noen 100 prosent mer om noen mnd. HOLD.
Betonghue
14.07.2022 kl 12:36 2755

Her "hopper" kursene hit og dit. Jeg filosoferer over ÈN ting; Er det et ENESTE alternativ til oppkjøp? Til en - for dere - akseptabel kurs? Eks.; 100.-/aksje? Fakta; De største eier titalls millioner aksjer! Hva tror du skjer om kursen på "gode nyheter" stiger til 10 - 15 - 20, eller mer? Og de vi UT? Alle vil jo gjerne ha gevinst, ikke? Blir trangt i exit-døra da, tror du ikke, og kursene? OPPKJØP er mitt bet, og vi skal på ingen måte avhendes BILLIG! Er du med ....DITT forslag til salgskurs?
Betonghue
14.07.2022 kl 14:36 2679

Det ble så stille...Noen som fikk "gnist på cella"? Avventer glupe kommentarer fra eksperter som denne spåmannen Mentira, samt alltid optimistiske Haugen.... C`mon boys..suck it to me !