GAVEPAKKER og TID til åpning: 15102015 vs 02062022

Hugoil
NANOV 04.06.2022 kl 12:22 54171

151015 (meldingen kom 3 dager etter en meget sterk skjematisk triggerdag, slik området 130522 også var)
krakket NANO -42% og ble priset til kontantbeholdningen. Det tok 5 måneder før kursen ble skutt ut fra rampen ifm. presentasjon konferanse late-breaking kunngjort i mars avholdt i april. Rett nok hadde det vært noen kursstigninger før i denne perioden, men kursen falt da nesten tilbake igjen. Den første 14. des. 2015 ifm DNB-konferansen. Vi var flere som bøttet opp allerede den 15. og vi hadde en veldig fin ventetid på NANO-trådene - som flere tilkomne da skrøt av som de beste trådene på forumet. Det var ikke jalla og det er det som har tiltalt så mange, at det var vitenskap og stingens bak medisinutviklingen; og det var motiverende for deltagerene og debatten.

Meldingen NANO krakket på var ikke lett å forstå, selv ikke etter CEOs forklaring noen uker senere på Q-pres. For meg virket det ikke som om det var noe spesielt negativt etter å ha lest den grundig. Innholdet gikk på en viss studieomlegging/-endring. (Selv i dag er det vanskelig å forklare hva og hvorfor omleggingen, men det hadde noe med doser og armer og noe forflytning derimellom. I markedet ble det omtalt som et halvt års utsettelse. Uansett så var det fortsatt 85 pasienter som skulle rekrutteres totalt i medisinutviklingens hovedstudie.


020622 (eksakt triggerdag 18., styrke 1/2-3/4 av 1305, men de er tette og påvirker hverandre, innbyrdes sykelharmonier er høy, høyere enn 2019 og halvparten av 2016)
krakket NANOV -32% og ble priset dagen etter (ytterligere -6%) lik innhentet EK ved IPO mars 2015 (til kurs 32), samt litt under verdien av framførbart underskudd 5 + kontantbeholdning 2. Børsmelidngens innhold og implikasjoner er svært mye diskutert både på HO og TI. Det har tatt ca 1,5 dag for forumene å stabilisere seg på en oppfatning. Fortsatt diskuteres det hvilke info. som kan komme uten at studiets integritet reduseres/dvs. "boksen åpnes"/måltall offentliggjøres konkret utover til de/partnere som signerer NDA. Dette vil i praksis også bli påvirket av hvor mye man måtte komme til å gjennomføre av partnerskap(kombinasjon av pengeinnskudd upfront og del-/heleierskap deretter, enten det er BP eller industrielt venture fond, samt hvor langt man kommer med FDA vedr. 108 pasienter eller hva det måtte være på kommende tidspunkt ift. til ekspertpanelets anbefalinger etter å ha sett på dataene. Alle disse tingene kan være med å påvirke en løsning; eller noen av dem kan være med å påvirke/sette en annen løsning - så det er flere muligheter.

Meldingen sier at resultatene fra ekspertpanelets gjennomgang av studiedataene skal være klart senest på Q2 20. juli. Det kan kommer flere "late-breakinger" om delstudiene som inngår i hele databanken på oppunder 200 pasienter eller info om evt. partnerforhandling, delbud; f.eks. 1706 (det kan jo være focuss spretter`n 16, og 4. juli). Om det skal gjøres noen anbefalinger av bud evt. emisjon, så kan info om det også komme i etterkant av 20. juli



Hvor mange dager er det igjen av markedets afasi?
Kan gjøre godt med en helligdag for å få ånden over seg.

Redigert 04.06.2022 kl 13:14 Du må logge inn for å svare
Optimus2k16
10.06.2022 kl 13:25 7525

Sitter du klokken 0100 å skriver inne på et Hegnar forum for å spre litt galle og eder :)

Ser ut som du ikke helt lever opp til navnet ditt men..
Optimus2k16
10.06.2022 kl 13:27 7541

Håper virkelig du holder deg til deres analyser og holder deg unna :)

Selv sitter jeg godt tilbakelent i godstolen og nyter oppgangen!

Unner alle aksjonærer her i NANOV mange flere slike gode dager :)
SomSa
10.06.2022 kl 13:37 7518


"Etter ti prosents oppgang siste uke, muligens drevet av kortsiktige lottoinvestorer, kan man nå komme seg ut på en god kurs. Følger aksjen falltakten for det siste halve året, skal den 70 prosent ned før året er omme, sier Linløkken."

Linløkken kan spise popcorn og underholde seg mens aksjen stiger. Ennå fyren har ikke forstått hva skjer i nano nå og passer på underholdningsbransjen med sin teknisk analyse av Jeg-Forstår-Ikke.

Stadig bekreftes at Betalutin virker og det totale markedet for Betalutin er flere titalls milliarder i året. Vent når tiden går og presentasjonen av data nærmer seg. Grådigheten er større enn frykten og den vil stige eksponentielt med gode data.

Redigert 10.06.2022 kl 13:57 Du må logge inn for å svare
YNWA250505
10.06.2022 kl 13:45 7472

Når jeg sitter og skriver her inne betyr vel ikke noe? Eder og galle? Jeg har kjøpt 5 sifferet med snitt 6,80 så jeg tenker ikke å holde meg unna. Jeg visste ikke at det bare måtte skrives positivt er inne. Skulle aldri lagt ut Investech analysen kanskje da den ikke passer helt inn i euforien? Dessverre har de ofte rett. At de får rett i NANO håper jeg virkelig ikke. Men en eneste dårlig nyhet så får de rett raskt er jeg redd. Men jeg kan tape disse pengene så det er helt Ok sånn sett. Lykkes NANO står kursen i kr 100+ raskt. De må snart hente mer penger som vi alle vet da de brennes raskt. Satser på en skikkelig godmelding som drar kursen til minst kr 20 før de setter neste emisjon.
Dinkytoy
10.06.2022 kl 13:54 7422

Jeg er sikker på at du er av den typen som sitter og spiser sitroner, fordi det er så jævlig deilig å slutte med det.
YNWA250505
10.06.2022 kl 13:55 7430

Ja jeg lytter aldri til dommedagsprofeten Linløkken, men jeg visste ikke at jeg ikke kunne legge ut dette her. Skal KUN legge ut positive sakser her fremover.
SomSa
10.06.2022 kl 14:04 7390


Jeg skriver ikke noe negativt om deg men bare Linløkken som ikke har forstått hva skjer i Nano nå. Teknisk analyse betyr svært lite i slik tilfeller. Og etter min mening bruker noen meglerhus/tradere "teknisk analyse" for å berike seg med å pumpe opp eller dumpe aksjer.
heilo888
10.06.2022 kl 16:44 7100

Har fulgt Investech i flere 10-år og har for lengst konkludert med at deres databaserte TA oftere tar feil enn rett.
Dette er en automatisk data-analyse hvor man kun tar hensyn til langsiktig trend. Som mange andre TA-relaterte ting tar man her heller ikke hensyn til det kortsiktige gapet opp til kr 10.56 i deres analyse.
Teknisk ser jeg på nåværende nivå som en mulighet til å komme inn i aksjen og ikke som de skriver "en mulighet til å komme ut av aksjen".
Redigert 10.06.2022 kl 17:15 Du må logge inn for å svare
Studenten86
10.06.2022 kl 20:27 6824

Er forøvrig ikke en ny CR som er kommet, den var kjent og er tatt med i f.eks:
"30.11.2021
R&D Day - Virtual Live Webcast (only) "
Om dere sjekker presentasjoner fra selskapet selv.
Anbefaler forøvrig å se på den, da fremming av DLBCL og jakt etter partner for kombinasjonsterapi der er noe selskapet er interessert i, og produktet er gunstig for.
For fase 1 studie som er 'dosefinding' og 'safety' primært, er resultatene ikke så værst. Efficacy er ikke fenomenal ved første blikk, nedre del av akseptabel.
Men velges ut aktuelle doser blir de straks sterkere. Og noe som er enda mer spennende, er biomarkører.
Forsåvidt et arbeid J. Dahle har vist frem for snart 4 år siden.
Det er mange detaljer som tilhører DLBCL gruppa som er interessant og aktuelt for eventuelle samarbeid.
En særlig stor indikasjon, så kommer det noe samarbeid her er det ytterst spennende for selskapet og aksjonærer.
HP17
10.06.2022 kl 22:23 6660

Vær nå litt snille med YNWA250505.
Det er ikke hans feil at NANO feiler igjen og igjen og nå spås videre ned. Legg heller skylden på ledelsen i NANO.
YNWA250505 - jeg backer deg når det stormer som værst.
Redigert 10.06.2022 kl 22:52 Du må logge inn for å svare
Hugoil
10.06.2022 kl 22:49 6623

Et av In vesttechs forskningsresultater er jo kjøp og hold aksjerr som stiger, og selg aksjer som synker (trend). Og det er vel mest pga. dette og kuriositeten at NANO er aksjen som har falt lengst og dypest. Men en slik anbefaling er samtidig ganske risikabel. F.eks. er det nettopp slike aksjer som gjerne blir anbefalt som mulige nyttårsraketter.. Av dette kan vi forstå at sesong er viktig. Lite visste vel Investtech om shakeouten og at det nå er høysesong for aktivitet og meldinger fra selskapet, samt at det er tett på høytiden og tid til gavepakke-åpning er kort.
Det er ikke sikkert de en gang hadde sjekket candlesticksene og visste om nylig avgitte bull harami i dagchartet og dagens formerte bull harami i ukechartet.

Da Nano kom på børs, så falt kursen i drøyt 7 måneder. En lignende anbefaling kunne blitt valgt da.
Nå også har Nano falt nesten like gjennomgående i drøyt 7 måneder.

mean reversion
--

Slik vi ligger nå, så har ikke måneds-RSI vært lavere siden 1. april 2016. Kryper den litt oppover utover juni, så kan vi komme til å få en dobbel bunn i RSI - gitt at juli-RSIen slutter høyere.

Candlesticksene for kvartalene for også dette 7 måneders fallet viser overlapping i slutten av periodene (enten body ift body eller body ift skygge). Dette er interessant og både GAVEPAKKE 1 (big dipper) og 2 (little dipper) kom ved kvartalsskift. Så nå evaluerer vi de litt enda lengre perioder og framtid, som Investtech gjerne legger til grunn med trendbasert anbefaling.

(PS! Håper jeg ikke sitter og skriver på feil ukedag og klokkeslett.)
Redigert 10.06.2022 kl 23:38 Du må logge inn for å svare
Studenten86
13.06.2022 kl 14:04 5689

Heftige dager på børsen, litt sur makro om dagen. Greit å merke seg at $kurs er relevant for nær fremtid for selskapet. Den er særlig sterk. Feriepenger treffer på slutten av uka/starten av neste, så får bare renne litt blod i gata om dagen.
Optimus2k16
13.06.2022 kl 14:48 5720

Her kommer et innlegg i frustrasjon og lite nyttig.

Søppelaksje og en ledelse som virker fraværende og lite oppdatert på hvordan utviklingen har vært. At de ikke har klart å starte prosessen tidligere med analysering av hva de har av data etc før nå er jo utrolig. Hvordan disse får jobb senere når NANOV er lagt i grus, ja det vil jeg se...og de firmaene skal jeg holde meg langt unna.

Enn så lenge er jeg i HOLD modus, kun som følge av et surt og negativt markedet - litt som dette innlegget.
Har lest så mange positive poster om ditt og datt, som tydeligvis ikke betyr mye for de fleste.
Hvor langt ned i grøfta denne skal før man kan se tegn til forbedring, det anes ikke. Men at det burde la seg gjøre med restrukturering, emisjoner og noen flinke folk utenfra som kan ta litt tak har jeg troa på. Skulle så klart ikke kjøpt før om kanskje noen uker til, men det får man ikke gjort noe med.

Fint å blåse ut litt, og takk for det :)

Kursmål 2022 2.des - 58kr (for hvorfor skal ikke jeg kunne blåse ut noen tall fra intet som alle andre gjør?)
Sweetspot
13.06.2022 kl 15:17 5702

Lite nyttig.
Billyjojimbob
13.06.2022 kl 15:33 5742

Nå blir den herjet litt med igjen,how low?
Hugoil
13.06.2022 kl 15:52 5731

Fra XtraInvestor i dag:
"MYE FLOPP: Dagens Industri i Sverige skriver at selskapene som Carnegie och ABG Sundal Collier bistod ved børsnoteringen i Stockholm i 2021 til stor grad har floppet. Den gjennomsnittlige kursutviklingen for Carnegies noteringer er -18% og for ABG -24%. og de har også underprestert betydelig i forhold til sine sektorer. Forklaringen iht DI? Meglerhusenes kortsiktige inntjeningsinteresse. "

Optimus: Var det så du ville bli med på forespørselen til Finanstilsynet?

=> hugoilose@gmail.com
Kajtek
13.06.2022 kl 16:28 5641

Jeg er ganske d…. lei av å høre på folk som hakker på ledelsen i Nanov. Da vil jeg si at de har lite peiling. Det er det som gjør at jeg gidder snart ikke å følge med på forumet her.
Optimus2k16
13.06.2022 kl 16:42 5595

Tja, kan du gi noen eksempler på hva de har gjort bra i den siste 12mnd perioden? Hadde vært supert med noen eksempler, mitt foreløpige er dårlig rekruttering, elendig utvikling i aksjekurs og manglende interesse/innsalg generelt av hvordan markedet forholder seg til firma og produktene deres.
Men som jeg sa innledningsvis. Det er lite nyttig i mitt innlegg, men mer en utblåsing!
Optimus2k16
13.06.2022 kl 17:54 5499

Sendt deg epost :)

La oss alle håpe bunnen snart er ferdig skrapt. jeg tror personlig jeg bare tar en pause nå med alt av kurser til juni er over..bære eller briste som det heter :)
Studenten86
13.06.2022 kl 18:57 5362

Er fornøyd med selskapet og ledelse.
1. Ansettelse av Skullerud.
2. Når informasjonen om rekruttering Skullerude fikk, ikke holdt mål, brukte han jula til å ringe alle sentrene.
3. Tidlig guiding i januar om rekrutteringssituasjonen, ryddig med tanke på emisjonen som likevel måtte komme. De misbrukte ikke en midlertidig høy, men var transparant og tydelig i kommunikasjonen.
4. 5 måneder etter at Skullerud satte seg inn i rekrutteringsproblematikken kom det tiltak fra styret. Dette er ikke tilfeldig eller gjort på dagen, de har utarbeidet muligheten på forhånd. Kraftfullt tiltak som abolutt er til aksjonærenes beste.
5. Q1 ble det ettertrykkelig bedt om hyppigere info angående rekruttering, bare uker senere vises det sterkeste tiltaket selskapet kunne gjort.

De har ikke hatt nytt å komme med på flere år til denne pasientgruppen da data ikke har vært tilgjengelig og har vært betydelig forsinket. At vi er så nær at målet er til å ta å føle på, ja at styret velger å ta sjansen på tidlige data i denne forstand... Gitt kjente data til LYMRIT 37-01, og uttalelse fra SRC til PARADIGME, er det særlig sannsynelig at data som allerede eksisterer og som nå anskaffes, er sterk nok til å søke om AA. Og det vil være partner mulighet innen neste 6 måneder finner jeg meget sannsynelig.
Nå er det reell risiko for at data kan være svakere enn ventet, usannsynelig at de er så dårlig at det ikke er bærekraftig. Men hvor attraktive de er blir meget spennende.
At hele denne forskninga nå prises til lavere enn 0 er meget spesielt, og en ekstremt rimelig kjøpsanledning.

Det er særlig trykk på makro om dagen, selskaper som kommer til å trenge penger, og/eller har mye belåning er ekstra upopulær. Noe som hedgefond vil spille på. Det er volatilt fremover, og data-avlesning i juli omtales som binær, det er flere gråsoner enn det så noe misvisende, men det er særlig viktig for fremtiden.
Forsåvidt burde en reell diskusjon blant aksjonærer være hva som kan ventes til hvilke resultater. Og konkret kalkulering til det basert på LYMRIT 37-01 data. Og mer avdekking av gråsonene som ikke er bekksvart eller lykkerus.

Forøvrig MEGET uenig med at det vil være umulig å hente mer penger fra aksjonærer, dersom data er sterk, så er det fornuftig av investorer i bidra til at selskapet står sterkere i forhandlinger, at de er med på å fylle lommeboka. Forstår det er en mail av noen større investorer som insinuerer det er umulig, og impliserer at selskapet kan glemme det som mulighet uavhengig av resultater, mener jeg er fullstendig på bærtur. Stikk en finger i jorda, velg hvor mye du/dere ønsker å sitte på med før data-avlesning. Og gjør opp mening om hva forskjellige data representerer fremover for selskapets verdi på forhånd.
Optimus2k16
13.06.2022 kl 19:44 5281

Takk for utfyllende og fin info! :)
Har ikke fått med meg det med at det er umulig å hente mer penger fra aksjonærer. Men for min del hadde jeg gladelig stilt opp om data er som forventet. (men der kommer jeg til kort med at jeg ikke har mer jeg kan investere)

Hadde også håpet på flere innspill her i forumet på hva man forventer av resultater, de fleste er jo veldig positive eller veldig negative som du sier..lite i gråsonene.

Uansett, det tok sikkert litt tid å skrive dette, og jeg takker og bukker!
Studenten86
13.06.2022 kl 21:00 5213

Noen tanker jeg har rundt hva som er i vente:

Scenario 1,
"Kroken på døra";
svakere resultat enn Duvelisib:
De fikk AA med 42% ORR, 1% CR i FL(95 pasienter hvorav 83 var evaluerbare),
men større studie totalt, 442 pasienter tilsammen.
Og en safety profil så svak at de trakk hele studiet etter AA ble gitt.
"Fatal and/or serious infections occurred in 31% (4% fatal) of COPIKTRA-treated patients. "

Scenario 2,
"forskninga kan leve videre, aksjonærer vil ikke få betalt";
svake data, området mellom duvelisib og copanlisib:
42%-59% ORR og 1%-15% CR på 104 pasienter i FL(også større studie totalt).
Safety notis om copanlisib fra AA godkjennings info:
"Treatment discontinuation due to TEAEs was reported in 36 patients (25.4%), and these TEAEs were considered drug-related in 23 patients (16.2%)."
Ikke registrerte dødsfall direkte av behandlinga om jeg husker rett.

Scenario 3,
"Litt svakere enn ventet, konsistens";
Data mellom copanlisib og LYMRIT 37-01:
ORR 59%-(65%-70%), CR 15% -(24%-32%).
Betalutin har sterke data og egne intervall innad i LYMRIT37-01.
Tenker alle utfall i disse områdene er ikke noe jeg stoler på at markedet forstår
å prise positivt over natta. Alle disse områdene vil være MEGET positive for selskapet
mot partner, markedstilgang, søknad før alle er rektuttert.
Det vil vise konsistens og sterke data.
Safety: 19% SAE, "No cases of febrile neutropenia, low incidence of platelet
transfusion and no study related deaths".

Scenario 4,
"sterkere enn historisk"
Meget positivt i det korte bilde, medvind og slikt.
Men konsistensen er viktigere. Den er her og så klart,
partner, oppkjøp, søke AA før fullendt rekruttering, delta på ASH... Lys fremtid.

Scenario 1 <1%
Scenario 2 <10%(ikke gjort denne statistikkoppgaven)
Scenario 3 <40%(ikke gjort denne statistikkoppgaven)
Scenario 4 ~50%

Noen uryddigheter til hva som skjer utenom data:
Hva skjer dersom ok data, ikke partner i 2022?
Hva skjer dersom de ikke ønsker å søke om AA før fullrekruttert?
Hva skjer dersom partner, men vil ha fullrekruttert?

Det er ikke hva oss 'retail' mener som vil bety noe,
men data og større institusjonelle aktører vil avgjøre.
Og større institusjonelle aktører vil spekulere i oss,
riste i stammen og tjene på våre bevegelser.
Hugoil
13.06.2022 kl 23:10 4973

Ja det kan være det ristes noe så voldsomt nå. Nano burde ikke falt mer enn Pexips 5% i dag. Hvem selger på disse nivåene?? De som selger til seg selv??
nad.oslo: Hvor mye var dagens OFF-handel i %? Hvor mye var den 2. juni?
Det er storm i et vannglass og det er nå kanskje GSA-shorteren som kjører mye OFF og handel på utenlandske higher frequency børser..
(Var det ikke XTX det hette, det lille meglerselskapet som spesialiserte seg på å trade i spreaden (og da skjulte ordrer)? De har da algoer som er skreddersydd for å frontrunne og dra kursbildet opp eller ned. De hadde ikke store omsetnngen på børsen den tiden det ikke var anonymiserte data, men på en månedsdata jeg så kanskje et halvår/år etter anonymiseringen, så var XTX det største i handelsvolum. HALLO??!! Finanstilsynet bør da ta en sjekk på dette - uten at de kommer med standardsavaret at "vi sier ikke om vi har funnet noe ulovlig eller ikke, det må du evt. vente å se om vi utsteder en bot for. For en tåkelegging og bruk av unødvendig taushetshensyn) => hugoilose@gmail.com

Med de prosentene du har satt opp, så er det en LOA på90-95% nå.
Jeg synes vi burde medtatt tilfellet hvor daatavlesningen gir samme resultat (men altså med N=106 eller 108 og deremd mer signifikant enn før).
Da får vi forsåvidt et realistisk scenario til og kan justere %ene dine slik at det hele framstår (enda) mer realistisk.

Den statistiske analysen for hvor stor risiko det er for at avlesningen kan påvirke måltallene for hele N=108; har vi jo gjort i prateform på tråden med bull candlestick-overskrift. Den gjaldt for hele N=120, slik at hvis FDA kommer i møte med OK GO for N=108 - så er den vurderignen enda mer robust (dvs. enda mindre sannsynlighet for at avlesningen påvirker måltallene for N=108 tilstrekkelig neg. til at det ikke blir medisin).
--

Fra stud:
"De har ikke hatt nytt å komme med på flere år til denne pasientgruppen da data ikke har vært tilgjengelig og har vært betydelig forsinket. At vi er så nær at målet er til å ta å føle på, ja at styret velger å ta sjansen på tidlige data i denne forstand... Gitt kjente data til LYMRIT 37-01, og uttalelse fra SRC til PARADIGME, er det særlig sannsynelig at data som allerede eksisterer og som nå anskaffes, er sterk nok til å søke om AA."

Med korona-furoren så gikk Betalutin etterhvert i glemmeboka til både pasienter, sykehusperonale og prinsipaler som kanskje får betlat både over og under bordet. Hvem vet, det skjer i e3ndomsbransjen i kommune-Norge.

At NANO nå drar det hele til denne avlesningen av PAradigme er kjempesterkt og 2/3-dels positivt (1/3-dels negativt i det korte perspektivet pga. overraskelseseffekten og furore-spillet det åpnet opp for, samt at punch-bollen som nå settes fram må se tiltrekkende ut("uavhengig gjennomgang") og være sterk for å funke raskt til at partyet tar av). Det eneste man kan stille sprøsmålstegn ved angående denne avlesningen, er om den burde ha blitt startet før, på Q1 (14dager tidligere), tror det ville vært vanskelig å få det særlig tidligere - kanskje, men da måtte kanskje det nye styremedlemmet Thomas Ramdahl ha kommet inn tidligere, men neppe - fordi han har nok vært i prat med styret før også.

At Nano har vært i rimlige stofflige samtaler ble ganske klart på siste Q, men stoffligheten begrenset seg kanskje bare til 1 aktør. AVLESNING må til for å kicke ballet i gang og få flere ut på dansegulvet.

BULL!
En uhyre kjøpsanledning.
Redigert 13.06.2022 kl 23:38 Du må logge inn for å svare
focuss
13.06.2022 kl 23:21 5063

Det kan være at ledelsen har fått så mye voksenopplæring i det siste at de skjønner de er tvunget til å begynne å gjøre de riktige tingene. Ikke bare ri gamle kjepphester. Etter 6 år med feilprioritering så vil det være i grevens tid.
Hugoil
13.06.2022 kl 23:41 5110

Alle, pasientene, sykehuspersonale, prinsipale, ledelsen, styret og til sist vi som sitter her har gått og ventet - og til slutt fått en eureka puff i backen som gav oss overraskelsen - som er psoitivt; det er det det er pinky-in-the-sky focuss
. (som alltid er det da noen som sitter tett på markedet med greip, gaffel og bredbåndstilknytningspuunkt nærmere enn alla andre som bruke/misbruker en slik anledning.) Det er da vi minnes boldi Renoldi si på RD-dagen at "det vil være veeldig synd om Betalutin ikke blir en medisin i markedet for pasientene". Han skjønte og så kanskje bedre enn de fleste at det lyset brant litt i begge ender = korona dro ut og kassabeholdningen gikk ned. Det siste tok de tak i først. Nå tar de tak i det første som også lider av system fatigue, noe det er litt mer enn en fair sjangse for at FDA vil vektlegge. At Boldi er overbevisst om at Betalutin er god nok til å bli medisin, det er det ikke tvil om.
Aksjemarkedet er en tulling, imperfekt, misbrukt.
Redigert 13.06.2022 kl 23:56 Du må logge inn for å svare
oslec56
14.06.2022 kl 00:46 5060

Hei jeg melder meg på og vil underskrive brevet som vil bli sendt til Finanstilsynet ang manipulering av aksjekursen over lang tid i Nanov.Jeg har også flere som vil underskrive.
Mvh
oslec56
Hugoil
14.06.2022 kl 10:42 4662

Er litt over halvveis på vei til et 3dagers kjøpssignal OmvendtHodeSkulder med halslinje ca 7,05 og kursmål ca 7,5.
Ligger inne pt med bull harami i 4timerschartet.
Redigert 14.06.2022 kl 11:08 Du må logge inn for å svare
dr. Stockman
14.06.2022 kl 12:59 4489

"BULL!
En uhyre kjøpsanledning."

Ja, hva skal man si. Etter alt å dømme er markedet langt ute på vidda i vurderingen av dato. Skjønner ikke hvordan man kan tolke denne meldingen negativt, og ikke få med seg at det faktisk er den mest oppløftende meldingen vi har fått i NANOV siden fjerdekvartalsmeldingen for 2020. Er dessverre forlengst fullinvestert i NANOV, men ser uansett med forventning frem mot den avklaringen som er nært forestående.
Billyjojimbob
14.06.2022 kl 13:08 4495

Kjøper fallende kniv,snitt under 7,allikevel i minus👍Ser frem til avklaring og fet gain.
MiniMe
14.06.2022 kl 14:11 4497

23.mars 2015 kom Nano til børs med en IPO på 32 kroner. Siden den gangen har den vært over 127 kroner også.
Innen 20.juli 2022 kommer resultatet selskapet og dets aksjonærer har ventet på siden Betalutin kom til verden (ukjent dato men kan tenkes noen år før børsnotering.)
Altså det er snart kun 4 uker igjen, men meldingen kan komme når som helst da prosessen om å få data fra Paradigme har vært aktuell lenger enn det som er børsmeldt. Med andre ord, snart 10 års studie skal avdekkes og legges fram for BP og markedet. Det kan bli gull eller grå stein vil noen mene? Selskapet har levert gode data så langt, det vet vi fordi de kom gjennom interim avlesing samt det vi kan lese av lymrit37-01. Lykke til alle sammen men her kommer 10 års studie til live any time now.
olatromm
14.06.2022 kl 14:33 4551

Selskapet Nordic Nanovector var en av grunnene til at jeg gikk inn på børsen for fire årsiden, det har vært flere nedturer som kjent, men jeg har tro på selskapet . Takk for oppløftende informasjon!!

Billyjojimbob
14.06.2022 kl 15:25 4909

Mye kjekkere å være i pluss,jihaaa🤠
Billyjojimbob
14.06.2022 kl 17:04 4881

Sluttet under 7,betyr at det er mangexlstlenddinger i aksjen de kjenner Vixen mye sterkere enn vanlige aksjonærer 😁
Hugoil
14.06.2022 kl 17:45 4858

Sluttet avgitt BULL HARAMI i 4timers chartet og formert BULL HARAMI i dagchartet.
Hodet i OHSen utviklet seg til en 2dDOBBEL BUNN i en større, 3 dagers OHS/REKTANGEL.
Billyjojimbob
15.06.2022 kl 10:00 4378

Nye personal low hvert 10min nå,er den på vei til nullings?
dr. Stockman
15.06.2022 kl 10:11 4349

Blir jo mer og mer klart at skal man gå emisjonsveien så trengs solide resultater fra studien. Skuklle tro at de som er inne i aksjen allerede har tro på at dette er på stell, så forstår egentlig lite av nedsalget på dette kursnivået like før vi får en viktig avklaring. Det nærmeste jeg kommer til en forklaring er at mange tolker fallet som et tegn på at avklaringen vil ha negativt utfall, og dette genererer i sin tur ytterligere fall.
Personlig er jeg mer irritert over ikke å ha midler til å øke på dette nivået enn at jeg frykter et negativt resultat. Er faktisk ganske overbevist om at vi ikke står ovenfor en negativ overraskelse - særlig tatt i betraktning kursnivået vi ligger på nå. Betrakter Carnegies analyse som en vits, mens DNB på en grei måte gjenspeiler situasjonen her og nå.
dr. Stockman
15.06.2022 kl 10:11 4353

Blir jo mer og mer klart at skal man gå emisjonsveien så trengs solide resultater fra studien. Skuklle tro at de som er inne i aksjen allerede har tro på at dette er på stell, så forstår egentlig lite av nedsalget på dette kursnivået like før vi får en viktig avklaring. Det nærmeste jeg kommer til en forklaring er at mange tolker fallet som et tegn på at avklaringen vil ha negativt utfall, og dette genererer i sin tur ytterligere fall.
Personlig er jeg mer irritert over ikke å ha midler til å øke på dette nivået enn at jeg frykter et negativt resultat. Er faktisk ganske overbevist om at vi ikke står ovenfor en negativ overraskelse - særlig tatt i betraktning kursnivået vi ligger på nå. Betrakter Carnegies analyse som en vits, mens DNB på en grei måte gjenspeiler situasjonen her og nå.
Optimus2k16
15.06.2022 kl 10:22 4329

Det er jo ganske tydelig at det tekniske i aksjen betyr lite for tiden.
Tror nok du er inne på noe med at markedet nok kan frykte dårlige avlesninger, personlig gjør jeg ikke det og føler som deg sorg over ikke å ha mere å legge inn her. Går det til dundas med avlesningen så må jeg bare ta lærdommen og se hvorfor jeg har sett meg blind på de gamle meldingene og resultatene som jo har vært positive....

Håper virkelig vi er ved bunnen nå, Carnegie har jo truffet målet sitt...så nå kan vel de rike begynne å kjøpe seg opp igjen.
Er man virkelig så kjørt at dette blir som å spille på lotto som enkelte har sagt?

Støtter meg til de gode og veldokumenterte innleggene til enkelte her inne, men tenker samtidig det er så rart at ikke flere ser muligheten...Kanskje de gjør det, men til en billigere penge enn hva vi andre gjorde..
Hugoil
15.06.2022 kl 10:25 4336

Hvorfor skal Nano falle så mye når Nykode faller så mye?