GAVEPAKKER og TID til åpning: 15102015 vs 02062022

Hugoil
NANOV 04.06.2022 kl 12:22 54169

151015 (meldingen kom 3 dager etter en meget sterk skjematisk triggerdag, slik området 130522 også var)
krakket NANO -42% og ble priset til kontantbeholdningen. Det tok 5 måneder før kursen ble skutt ut fra rampen ifm. presentasjon konferanse late-breaking kunngjort i mars avholdt i april. Rett nok hadde det vært noen kursstigninger før i denne perioden, men kursen falt da nesten tilbake igjen. Den første 14. des. 2015 ifm DNB-konferansen. Vi var flere som bøttet opp allerede den 15. og vi hadde en veldig fin ventetid på NANO-trådene - som flere tilkomne da skrøt av som de beste trådene på forumet. Det var ikke jalla og det er det som har tiltalt så mange, at det var vitenskap og stingens bak medisinutviklingen; og det var motiverende for deltagerene og debatten.

Meldingen NANO krakket på var ikke lett å forstå, selv ikke etter CEOs forklaring noen uker senere på Q-pres. For meg virket det ikke som om det var noe spesielt negativt etter å ha lest den grundig. Innholdet gikk på en viss studieomlegging/-endring. (Selv i dag er det vanskelig å forklare hva og hvorfor omleggingen, men det hadde noe med doser og armer og noe forflytning derimellom. I markedet ble det omtalt som et halvt års utsettelse. Uansett så var det fortsatt 85 pasienter som skulle rekrutteres totalt i medisinutviklingens hovedstudie.


020622 (eksakt triggerdag 18., styrke 1/2-3/4 av 1305, men de er tette og påvirker hverandre, innbyrdes sykelharmonier er høy, høyere enn 2019 og halvparten av 2016)
krakket NANOV -32% og ble priset dagen etter (ytterligere -6%) lik innhentet EK ved IPO mars 2015 (til kurs 32), samt litt under verdien av framførbart underskudd 5 + kontantbeholdning 2. Børsmelidngens innhold og implikasjoner er svært mye diskutert både på HO og TI. Det har tatt ca 1,5 dag for forumene å stabilisere seg på en oppfatning. Fortsatt diskuteres det hvilke info. som kan komme uten at studiets integritet reduseres/dvs. "boksen åpnes"/måltall offentliggjøres konkret utover til de/partnere som signerer NDA. Dette vil i praksis også bli påvirket av hvor mye man måtte komme til å gjennomføre av partnerskap(kombinasjon av pengeinnskudd upfront og del-/heleierskap deretter, enten det er BP eller industrielt venture fond, samt hvor langt man kommer med FDA vedr. 108 pasienter eller hva det måtte være på kommende tidspunkt ift. til ekspertpanelets anbefalinger etter å ha sett på dataene. Alle disse tingene kan være med å påvirke en løsning; eller noen av dem kan være med å påvirke/sette en annen løsning - så det er flere muligheter.

Meldingen sier at resultatene fra ekspertpanelets gjennomgang av studiedataene skal være klart senest på Q2 20. juli. Det kan kommer flere "late-breakinger" om delstudiene som inngår i hele databanken på oppunder 200 pasienter eller info om evt. partnerforhandling, delbud; f.eks. 1706 (det kan jo være focuss spretter`n 16, og 4. juli). Om det skal gjøres noen anbefalinger av bud evt. emisjon, så kan info om det også komme i etterkant av 20. juli



Hvor mange dager er det igjen av markedets afasi?
Kan gjøre godt med en helligdag for å få ånden over seg.

Redigert 04.06.2022 kl 13:14 Du må logge inn for å svare
Doktorinho
15.06.2022 kl 10:31 8842

Hele Carnegie "analysen" stinker. De tar opp dekning først nå, etter årevis med NANOV hype på OSE, og setter kursmål til kursen aksjen ble handlet for dagen før. Så går det kun 2-3 dager før NANO kommer med melding som markedet tolker negativt, og Carnegie er kjapt ute med å nedjustere kursmål til 6,6, basert på absolutt nada. Og nå har aksjen blitt handlet rundt dette nivået 9 handelsdager. Når man sitter med en solid post i dette selskapet, er det lett å tro(håpe) på at dette er en bestillingsjobb, og at en stor aktør er på vei inn, men det hjelper lite inntil fasiten foreligger.
Sweetspot
15.06.2022 kl 11:08 8791

Husk at det er innrulleringen som er gått litt i stå.
Betalutin er fortsatt betalutin.
Is i magen. Kan ikke forstå at noen selger her. (Hvis det er noen som gjør det da)
En uke til Skullerud kommer på Radforsk podcast, kommer neppe noe spennende her da det ikke blir kommentert noe rundt gjennomgang av data. Kan være vi får noen positive eller negative vibber?
1mnd og en uke til Q2. :)
SomSa
15.06.2022 kl 11:42 8759


Jeg ble meget skeptisk til Nykode etter fase 2 resultat med bare 21% ORR . Ikke minst de har økt antall ansatte fra ca. 24 i 2019 til 128 og skal økes med flere........
Betalutin klarer å levre gang på gang på ulike indikasjoner.................

https://nykode.com/wp-content/uploads/2022/05/220509_Nykode-VB-C-02-readout-FINAL.pdf

Fordelen med Nykode fremfor Nano er at de har mye penger og investorene slipper å ikke tenke på emisjoner men med så mange ansatte og aktiviteter vil pengene forsvinne fort. Ting kan forandre seg for Nano etter fremleggelsen av data, en partneravtale og full kassa. Mange big pharma venter på disse dataene når de ser at Betalutin gir bedre resultater gang på gang enn andre..........

Redigert 16.06.2022 kl 10:39 Du må logge inn for å svare
Studenten86
15.06.2022 kl 11:56 8712

Det er FED sin renteheving i dag som er bakteppe til prispress. 0,75 prosentpoeng i renteheving ventes. Og det spekuleres sågar i at dersom det kun blir 0,5 prosentpoeng vil markedet tolke det som svakt av FED og kan også bli dårlig stemning. Inflasjon som løper løpsk, og tiltak dertil påvirker. Tviler på at den gjennomsnittlige aksjonær er årsak til særlig av dagens omsetning. Vi er i et selskap som generelt tilhører sensitivt for pengeinnhentingsfaktorer, og særskilt pga historikk. Så det komme, og sitter rolig. Men for de som vil spekulere til det ventes lignende renteheving flere ganger i år, og datoer vil være tilgjengelig i god tid på forhånd.
SomSa
15.06.2022 kl 12:12 8682

Jeg har 2 andre svensker pharma aksjer og begge stiger. Mest sannsynlig vil Nano stige kraftig når presentasjonen av data nærmer seg uansett om FED danser under eller over bordet.

Betalutin skal operere i et marked som er verdt 120 mrd per år i 2026 og vil øke år etter år. Hvis big pharma finner Betalutin interessant etter dataavlesningen kan legge på bordet 15-30 mrd kroner ( ca. USD 1,6 mrd - USD 3,2 mrd , med $ kurs på 9,5) uten å tenke over det. Big Pharma må ha vekst og være et skritt foran sine konkurrenter. I løpet av 8 år dobler seg fra USD 6.60 billion til USD 12,57 billion.....

The global non-Hodgkin lymphoma treatment market size was valued at USD 6.60 billion in 2018 and is projected to reach USD 12.57 billion by 2026, exhibiting a CAGR of 8.4% during the forecast period.... Read More at:- https://www.fortunebusinessinsights.com/non-hodgkin-lymphoma-treatment-market-102642
https://www.fortunebusinessinsights.com/non-hodgkin-lymphoma-treatment-market-102642

Redigert 15.06.2022 kl 12:15 Du må logge inn for å svare
Doktorinho
15.06.2022 kl 12:14 8691

ECB er milevis bak kurven, Fed har om ikke altfor sent, i hvert fall begynt å ta grep. Verdensøkonomien er kjørt på kort sikt, uansett hva sentralbankene foretar seg. Men medisin trenger verden, og om NANOV lykkes, blir reprisingen enorm.
SomSa
15.06.2022 kl 12:29 8636

Når jeg sa mellom 15-30 mrd er det en nøktern sum når de skal operere i et marked verdt 120 mrd innen 2026 og kanskje 200 mrd innen 2034 . Pfizer kjøpte opp InDex Pharmaceuticals´s konkurrent og total summen var rundt US 6 mrd. De hadde ikke noe særlig gode data enn andre og jeg tror var på kliniske fase.......Noen big pharma har mye penger.

Husk at Nano først må vise at Betaluti virker som tidligere var annonsert selv om nye data kan ha litt lavere ORR. ...................
Redigert 15.06.2022 kl 12:38 Du må logge inn for å svare
MiniMe
15.06.2022 kl 12:42 8600

Det blir dessverre ingen partner på Nano. Den drømmen visna år for år og brakk sammen etter corona inntog med påfølgende forsinkelser.
Det går nok mot salg. Selskapet har lite å forhandle med. 10 år med forskning har kosta og skal nå materialiseres.
BP kommer nok til å tjene grosalt med penger på Betalutin men den gleden får ikke vi ta del av.
Beste vi kan håpe på er budkrig og jeg tror det kommer til å gå fort.

Edit: Oslo børs er ikke Biotec vennlig børs og kommer aldri til å bli det. Mangel på grunnleggende kunnskap innenfor feltet.
Se kursen i dag? Shortpakket herjer og styrer på med sitt og det kan de gjør så lenge det er mangel på kjøpere og der er aksjer til utlån.
10 år (TI ÅR) med forskning er i ferd med å legges fram og selskapet har et markedsverdi på overkant av 750 millioner. Bare dager igjen. Det er som vi sier på Sunnmøre, HELT SJUKT!
Redigert 15.06.2022 kl 12:53 Du må logge inn for å svare
Falketind
15.06.2022 kl 12:47 8622

Til og med SomSa har nå blitt positivt til Nanovector, med mange lovende omtaler. Uansett kjekt å ha deg med på "laget" inntil videre... 😁. Handlet selv litt aksjer i dag så få vi se hva fasiten blir til slutt 🤔📈💰
Redigert 15.06.2022 kl 12:51 Du må logge inn for å svare
SomSa
15.06.2022 kl 13:43 8575


Jeg var positivt til Betalutin men møkka lei av selskapet, millionlønninger, svada presentasjoner og bortforklaringer. Ting har begynt å skje etter at tidligere Algeta CEO, Thomas Ramdahl kom til styret i april. Jeg og mange andre har ventet på dataavlesingen og dette kommer innen 4 uker og noen dager. Om det blir dårlig eller bra vil tiden viser, men flere tidligere data og senest i august 2020 viser at nye data kan forsvare tidligere resultater.

Redigert 15.06.2022 kl 13:44 Du må logge inn for å svare
glimt
15.06.2022 kl 14:52 8436

OSLO, Norway, June 10, 2022

OSLO, Norway, June 10, 2022 /PRNewswire/ -- Nordic Nanovector ASA (OSE: NANOV)
announces an update from the LYMRIT 37-05 Phase 1 trial investigating
Betalutin® (^177Lu lilotomab satetraxetan) in patients with
relapsed/refractory diffuse large B-cell lymphoma (R/R DLBCL) not eligible for
stem cell transplantation.

The latest data to be presented at the European Hematology Association (EHA)
Congress in Vienna, Austria on 10 June 2022 shows that Betalutin® continues to
be well tolerated with no further dose-limiting toxicity (DLT). The data
analysis showed that clinical activity of Betalutin® was seen with two
complete responses out of 16 evaluable patients.

Erik Skullerud, Nordic Nanovector CEO, commented: "This update from the LYMRIT
37-05 trial being presented at EHA shows two complete responses, demonstrating
early signs of efficacy for Betalutin® in this fragile and heavily pre-treated
patient population. Importantly this is combined with a consistently good
safety profile. There remains a need for combination therapies that provide
high response rates with a curative intent and a low side effect burden for
R/R DLBCL patients, and we continue to explore the options for advancing
Betalutin® in this setting with the right therapeutic combination partner."

Details of the poster presentation on 10 June at EHA are as follows:

Title: BETALUTIN® IN PATIENTS WITH RELAPSED/ REFRACTORY DIFFUSE LARGE B-CELL
LYMPHOMA (DLBCL) NOT ELIGIBLE FOR AUTOLOGOUS STEM CELL TRANSPLANT

Authors: Illidge T, Beasley M, Gomez Codina J, Vavallo F, Pascal V, Wills V

Session Title: Poster session

Session date and time: Friday, June 10 202 - 16:30 - 17:45 CEST
Redigert 15.06.2022 kl 14:59 Du må logge inn for å svare
Kajtek
15.06.2022 kl 15:32 8349

Jeg ergrer meg over at jeg ikke har noe mer å true med. Heldigvis har jeg nok til å klare meg i hverdagen så jeg kan vente så lenge det trengs. Det er vel som de sa om GameStop « småsparerne har gått tom for krutt « Derfor klarte man ikke å holde kursen oppe. Vi må nok vente til det kommer en skikkelig beskjed. Jeg håper ikke man selger selskapet når kursen er så lav. Da får man ikke mere enn kanskje kr. 10 - 15 kr pr. aksje. Tenker på S banken og et par andre selskaper som ble kjøpt opp de siste 2 årene. Kursen var litt over det den sto i før de ble kjøpt.
Sweetspot
15.06.2022 kl 15:58 8268

Er det legit å sammenligne det med et biotek som sitter på noe som kan eksplodere etter data?
Hugoil
15.06.2022 kl 22:38 7730

Jah, hvorfor skulle Carnage ta opp dekning nå og 2 dager før børsmeldignen? Det er et gopdt spørsmål. Hva tror folk her inne? Har Carnage i Sverige så mange flere NANO-kunder enn Carnage i Norge? Kan det tenkes flere grunner? Er det sosialdemokratarna i Sverige som har kjøpt dette jaklariet for å ikke se dumme ut etter å selge? Eller er det shorterene som dekket seg inn som har kjøpt catalysen? Hvordan kunne de evt. vite at det forestod en event et par dager senere?

Finansavisen nevnte ikke Carnage-analysen i sin helsides artikkel etter krakket. De nevnte Kempen som hadde kursmål 10,5. At Carnage kommer og legger seg likt med Kempens kursmål gir ikke så mye. Noen burde høre med Carnage Norge hvorfor ikke de framfor Sverige starter dekning på NANO.

dOKTORINHO:
"Når man sitter med en solid post i dette selskapet, er det lett å tro(håpe) på at dette er en bestillingsjobb, og at en stor aktør er på vei inn, men det hjelper lite inntil fasiten foreligger."
hVORDAN KAN DET HJELPE når fasiten foreligger?
Redigert 15.06.2022 kl 22:43 Du må logge inn for å svare
Studenten86
16.06.2022 kl 07:31 7434

De vurderer seg selv som en konkurrent til CAR-T, da skulle det ikke være mange pasienter som de reelt konkurrerer med Betalutin om.
Er relevant, samme landskap og indikasjon, men skulle ikke påvirke kurs.
Registrerer Nasdaq opp 2,5% på gårsdagens 0,75 prosentpoeng renteøkning. Markedet er rart. =]
Da er det 23 børsdager igjen til vi senest har fått oppdatering, hyggelig om det kommer før.
SomSa
16.06.2022 kl 08:51 7294


Samtidig som CAR-T behandling er tidskrevende, veldig kostbart og gir store bivirkninger, gir også fantastiske resultater når en pasient er kvalifisert for behandling. Flere pasienter døde pga bivirkninger fra den første CAR-T. Pasienten kan bli frisk av kreft men kan få andre alvorlige sykdommer............................

Optimus2k16
16.06.2022 kl 08:58 7255

Det jeg ser på som positivt med denne meldingen er også at EMA har godkjent en fremskyndet vurdering. Det kan bane vei for at også Betalutin kan godkjennes selv uten de 120stk som var målet om resultatene er på samme høyde som tidligere meldt.
Men enig i at de ikke er en direkte konkurrent, selv om det jo legges merke til i sektoren at godkjennelsen er meldt. Burde ikke ha store innvirkninger for NANOV...i mitt enkle hode i det minste...
Doktorinho
16.06.2022 kl 09:10 7241

Kristian Falnes AS har kjøpt 275 000 aksjer. Han er tidligere investeringsdirektør i Skagen Fondene.


Hugoil
16.06.2022 kl 10:42 7052

Stud: Markedet tok ren tehevingen på forhånd fra og med inflasjonsrapporten mandag til og med i går via en artikkel forgårs som ble tolket som en gnakse sikker trippeløkning (3*0,25). Når den kom, og ikke bare en dobbel, så ble det i går tolket som "sterkt" av FED.
NANO har blitt kjørt i 3 dager ihht. FED og ikke ihht. sundt bondevett. Det stod et innlegg på TI som var itneressant mtp. NANO som en nå etter de massive fallene og strippingen av innpriset oppside nå er et så godt som inflasjonsbeskyttet aksje - nærmeste en råvare i form av databanken, patentene og know-how. Hvilken råvare kan det være? En juvel i rennesteinen?

Fjellgutten
16.06.2022 kl 11:08 6997

Håper det og at det ikke er en fyllik i rennesteinen.
Hugoil
16.06.2022 kl 11:38 6930

Ser ut som DNB Norge Indeks fondet plukker opp denne juvelen. De har på ny gjort en dobling av sin eierandel, nå 544K.
Myrlid har plutselig kommet inn med 500K.
Kristian Linqkvist har kjøpt en "lyttepost".
2-3 helt nye aksjonærer har kommet inn i noen 100K klassen.
Dette er gode sticks.

I 4-tiemrschartet ligger vi pt. inne med en avgitt BULL MEETING LINE, på støttelinje fra 16. nov.

Mener jeg nevnte datoen 17. juni for 1-2 uker siden, men føler det er noe vi kan feire i dag også.

Mon tro hvordan det blir når NANO mottar tilbakemelding fra den uavhengige ekspertkomitteen? Får de den i arbeidstiden eller før, norsk eller amerikansk tid?

Det er mye aktivitet fra FDA for tiden. Det er positivt.
Redigert 16.06.2022 kl 12:12 Du må logge inn for å svare
Hugoil
16.06.2022 kl 17:44 6556

Sluttet med formert BULL HOMING PIGEON i dagchartet.
Redigert 16.06.2022 kl 17:44 Du må logge inn for å svare
Falketind
16.06.2022 kl 19:29 6416

Kan du fortelle litt mer om hva det betyr og hva det kan ha å si for morgendagens åpning? 🤔📈📉
Slettet bruker
17.06.2022 kl 01:12 6056

Hugoil: jeg ser ikke listene. Hvilken plassering er jeg på
med 190k aksjer?
Hugoil
17.06.2022 kl 08:47 5815

ca. 70. plass

Også oljeprisen sluttet dag bull homing pigeon.

https://finansavisen.no/nyheter/borsoppdatering/2022/06/17/7883777/oslo-bors-fnyser-av-usa-panikken-gar-mot-solid-opptur
Seniorstrateg Suresh Tantia hos investeringsavdelingen APAC i Credit Suisse opprettholder ifølge nettstedet sin overvekt av aksjer mot obligasjoner.

– Du kan ikke utelukke ytterligere nedside fordi markedene når er veldig volatile. De trader på nyhetsstrømmer og basert på Fed-forventninger på dagens nivåer, gir det egentlig ikke mening å selge. Jeg tror straks forventningene til Feds renteøkninger stabiliserer seg, så bør vi begynne og se en gjeninnhenting i aksjemarkedet, sier han.
Redigert 17.06.2022 kl 08:53 Du må logge inn for å svare
Hugoil
17.06.2022 kl 09:24 5704

Helt tørt av selgere i dag? Spreaden øker, selgersidens ordrer har beveget seg til å bli litt større for å inngyte litt frykt - samtidig som de har krøpet oppover for å unngå at de blir solgt at market; i påvente av mindre, reelle salgsordrer. My feeling, det er jo den 17.
Redigert 17.06.2022 kl 09:27 Du må logge inn for å svare
Hugoil
17.06.2022 kl 09:51 5639

Bryter opp og ut av 4dagers fallende trendkanal. Bør kunne se 6,9+ i dag eller 7 som halslinje i en ukelangt potensielt kjøpssignal ohs.
åPNING MANDAG 7,20.
Redigert 17.06.2022 kl 09:57 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
17.06.2022 kl 10:34 5533

Takk Hugoil. Sikter meg inn på topp 50 listen før den 20 juli.

Ser ut som du treffer godt i dag forresten. Close på 7 hadde vært ok👍🏻
Hugoil
17.06.2022 kl 11:39 5405

Mye lettere å treffe godt når det går oppover for da fungerer markedet. Når det går nedover, så er det vanskeligere fordi algoene gjør "merkelige" ting og markedet fungerer ikke. Du vil ikke bli med på henvendelsen til Finanstilsynet? => hugoilose@gmail.com?
--

Her tror jeg vi har det, bortsett fra at jeg tror vi overdriver betydningen av kursutviklingen - den er afasisk. Og det tror jeg BP også forstår.:

InvestorN00b
8
1t
Med mindre de er helt sikre på at dette går fint må det være en smule frustrasjon internt i NANO, tenk å på papiret ha noe som antakeligvis er så bra men likevel ha så uflaks (ispedd en del udyktighet, hvis det er et ord :stuck_out_tongue: ). Er ikke mulig å ha så stang ut, tror ene og alene det er fordi jeg er i aksjen, er ikke meningen at jeg skal gjøre noe bra på børsen :grinning_face_with_smiling_eyes:

Vet ikke hvordan BP bransjen fungerer, men BP må vel sitte med de beste kortene, NANO har ganske dårlige kort på sin hånd i forhandlingene når spillerommet med dagens aksjekurs er som den er? BP kan bare vente ut situasjonen, med mindre dette er noe de bare MÅ ha.

De gjør dette for å maksimere muligheten for aksjonærene, men hvilken mulighet? Er det snakk om å få smuler istedet for ingen ting eller blir det en pen slant til slutt, selv om det blir langt fra å gå i null for mange? Tror det er her vi er nå, Algeta-drømmene kan vi legge død og begravet, sett fra perspektivet til en som har vært med alt for lenge.
--

Carnage kom med analysen og så oppdatering av analysen 3 dager senere fordi det er del av et spill, plassert rett i forkant av en forventet markedsnedgagn ved inflasjonsrapporten i USA fredag og rentemøtet onsdag.

Det er å lage en kjøpsanledning. Evt. fForhandlinger/samtaler er i større grad frakoblet dette midlertidige markedsdesignet. Selvfølgelig har markedsdesignet en viss påvirkning, og en partner har veldig god timing/design god for en del-avtale nå. Det er mao. RIKTIG TIMING for begge sider av bordet nå. Det er gjerne da det skjer noe. Mest trolig bare en del-avtale, å få foten innafor NÅ, i dette gode timing-vinduet. (At noen lurer på om det kan være kroken på døra er fordi det alltid vil finnes høns og sauer. Og de passer godt inn nå. Alle brikker er på plass.)

Det har vært en veldig fin fundamental utvikling for NANO med børsmeldignen og prosessen som går disse ukene. Det eneste å sette fingeren på blir hvor mange ugler i mosen Finanstilsynet måtte komme fram til. At BP trolig teller noen, gjør at forhandlinger ikke preges så mye som vi tror at siste tids kursutvikling. Det kan være endel svensker skal inn igjen når afasien ebber ut og markedet skjønner at FDA skjønner råvaren NANO - at den ikke er korona-bortspilt.

Det var en som i fjor høst snakket om preliminary read-out. (det var ikke meg altså, jeg bare bet meg merke i det og tenkte at ledelsen vil være pragmatisk ift. enhver situasjon). Det er der vi er nå. En veldig god situasjon.
--

Dere kan jo tenke dere hvor høyt spekulasjonene hadde gått etter børsmeldingen - om ikke Carnage hadde gjort tiltak rett forut. Kanskje opp til 14?
(Så hva sitter de ved bordene med slips og mansjettknapper (bortsett fra en som har kvesset haitanna) og spør seg hva man skal ta seriøst?)
Redigert 17.06.2022 kl 12:54 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
17.06.2022 kl 16:15 5072

Selskapet er jo verdt nesten dagens kurs bare ved fremførbart underskudd. Fatter ikke at ikke flere ser muligheten her!
Har økt igjen i dag. Begynner å ha mye aksjer:)

Vi får snart data som vi har ventet på i flere år. Det er ikke nå man skal selge NANO. Kjøp nå!!!!
Kajtek
17.06.2022 kl 22:19 4736

Lykke til dere alle. Jeg blir borte en stund fram over. Har sagt opp finansavisen. Sitter på mine aksjer. Har tro på at de kommer opp en dag.
Redigert 17.06.2022 kl 22:19 Du må logge inn for å svare
Hugoil
20.06.2022 kl 10:40 3730

Fredagens avgitte BULL HARAMI i dagchartet tar kursen opp. Kanskje til 7,5 i dag, men tegninga går til 8,2 i morgen, overmorgen.

Pfizer To Buy 8.1% Stake In French Vaccines Company Valneva
Published: June 20, 2022 at 4:00 a.m. ET
https://www.marketwatch.com/articles/pfizer-stake-vaccines-valneva-51655711959?mod=mw_latestnews
Redigert 20.06.2022 kl 10:40 Du må logge inn for å svare
Hugoil
20.06.2022 kl 14:49 3342

Fredag 17. juni blir nok stående som første dag opp fra bunnen. Nå er det 20 børsdager igjen til Q2-pres som er absolutt seneste dag for meddelelse av resultater fra den uavhengige rapporten. Med lik sannsynlighet for børsmelding for hver av de gjenstående børsdagene, så gir sentralgrenseteoremet oss en forventning om børsmelding midt i den gjenstående perioden. Det vil si ca. 4. juli - som er en viss triggerdag, slik også den 17. juni var (+-).

Med økende grad av posisjonering, så er det gode muligheter for at uken ender med minimum formert bull harami ift. forrige uke og maksimum avgitt bull harami ift. uken før derigjen; som da vil formere en bull one white soldier ift. forrige uke - mao. da dobbelt opp i uke chartet. Med en slik utvikling vil vi også ha fått formert en HALVÅRLIG DOBBEL BUNN i ukechartet for RSI.

Bryter i dag ut av fallende trendkanal fra 19. april for dagRSI. Gikk over 50timerssnittet i formiddag.

Afasien ebber ut og realismen overtar.
Redigert 20.06.2022 kl 15:02 Du må logge inn for å svare
Merlin
20.06.2022 kl 16:52 3102

NanoV har mer enn Betalutin/Archer å slå i bordet med: https://aacrjournals.org/cancerres/article/82/12_Supplement/5432/702797 Volume 82, Issue 12_Supplement
15 June 2022

Conclusion: The study shows that a single injection 212Pb-NNV003 is safe and effective for the treatment of CD37 positive CLL and NHL in preclinical models, with promising efficacy in both ibrutinib-resistant and sensitive CLL models. Treatment with 212Pb-NNV003 was superior to both ibrutinib and obinutuzumab. Further clinical testing is warranted.

Chronic lymphocytic leukemia (CLL) is a type of cancer of the blood and bone marrow — the spongy tissue inside bones where blood cells are made.

Kronisk lymfatisk leukemi. Omfatter 25% av all lymfekreft.

Forskerne er så sikre på resultatene at de garanterer videre forskning i kliniske forsøk.

Ibrutinib (Imbruvica)er en av verdens mest solgte legemidler.


Diseases: Mantle cell lymphoma, chronic lymphocytic leukemia, Waldenstrom’s macroglobulinemia, marginal zone lymphoma, chronic graft-versus-host disease

Generating steadily increasing sales and with the prospect of another decade of exclusivity thanks to AbbVie’s skillful and much scrutinized patenting strategy, Imbruvica has a chance to rise even more among the ranks of the best-selling drugs.

In 2021, AbbVie reported $5.4 billion in Imbruvica sales

Stockpinegal
20.06.2022 kl 22:48 2613

Jeg blir litt bekymret siden det er svært lenge siden det har vært innsidekjøp her. Skulle tro at dersom de hadde ståltro på selskapet så ville de hamstret med begge hender når kursen var så lav.
Hugoil
20.06.2022 kl 23:05 2562

Innsidekjøp? Det har det i praksis aldri vært - hvis du ser bort fra støttekljøpene (4-5*10K på kurs 110) etter CTO sitt innsidesalg og Costa og Rojkjaers kjøp under et sterkt, langvarig fall. Og nå kan du ihvertfall ikke forvente noe innsidekjøp før etter Q2. Men det er trolig såpass mye på gang også etter Q2 at det kan bli vanskelig å kjøpe da også. Det som er interessant å se er at ledelsen ikke har solgt noen aksjer, bortsett fra Kvåle som har redusert med omlag 40%, men det er jo en stund siden hun sluttet. Hennes (i hvertfall da) samboer og dermed innsider, har ikke solgt noe.

Skjelden høy grad av complacency over handelen i dag.
Redigert 20.06.2022 kl 23:15 Du må logge inn for å svare
Sweetspot
20.06.2022 kl 23:14 2554


Stockpinegal
02.06.2022 kl 21:30
2664
Her bør det komme store innsidekjøp kjapt, ellers bør vi vel alle selge.

Solgt??

Merlin
20.06.2022 kl 23:28 2537

"Treatment with 212Pb-NNV003 (Alpha 37) was superior to both ibrutinib and obinutuzumab."

Her kommer altså NanoV med en behandling som er både bedre på bivirkninger og effekt enn ibrutinib, som selges årlig for $5.4 billion, dvs over 50 mrd. NOK! Der en stor del av salget gjelder områder Alpha37 dekker bedre!

Og dette skal altså ikke ha noen verdi? Her foreligger det en uendelig kunnskapsløshet hos biotechinvestorene i Norge, som lar NanoV falle nesten til 0 i markedsverdi.

Jeg tror vi kommer til å få en stor overraskelse den dagen det ligger et oppkjøpstilbud på hele NanoV på bordet.

Selv en verdi for selskapet på latterlige 3 mrd kr. vil gi en aksjekurs på ca. 4 ganger dagens aksjekurs. Ta frem kalkulatoren folkens!
Bullinvestor
21.06.2022 kl 00:10 2453

Mye kan sies om Costa, husker han kjøpte aksjer for ca 550 k 👏👏 i den perioden han måtte ta sin hatt å gå, kursen var da ca 55 kr. Jeg tenkte ja dette er ikke normalkost i Nano. Var nok mange i ledelsen som ikke skjønte hvordan han klarte å skaffe disse pengene;)) for de har vært totalt fraværende siden ang kjøp..