Sommeren største oppside - 5X - Onco
Oncopeptides har skuffet investorer, meglerhus og fond. De er ned 92% siste året. Selskapet er glemt, men fremstår nå som undervurdert, underanalysert og upopulær.
Hva skal skje i JUNI og hva har skjedd?
- Selskapet er ned 92% siste året
- De fikk ikke markedsføre produktet sitt i USA og aksjen gikk ned fra 180kr til dagens nivå på 8,70kr.
- Det har vært betydelig innsidekjøp på rundt 9,50kr
- Ledelsen er i dialog med FDA om godkjenning
- En godkjenning i Europa blir avgjort allerede 23 Juni, CEO tror at en avgjørelse fra FDA da vil følge kort tid etter.
- CEO er bull og kjøpte aksjer for over 2 millioner kroner for kort tid siden.
- Får de godkjennelse av EMA ser man kurser på 50-60kr på null komma niks, da økes også forventningene til godkjennelse fra FDA
Om de ikke får godkjenning kan aksjen snuble til 2-3kr da det fremførbare underskuddet og andre patenter og kandidater lager en bunn.
Årets sommertips, ved godkjennelse fra EMA kan aksjen gå 5X, ved FDA godkjenning som trolig kommer kort tid etter EMA kan kursen gå til over 200kr - Oncopeptides, en glemt stjerne.
Hva skal skje i JUNI og hva har skjedd?
- Selskapet er ned 92% siste året
- De fikk ikke markedsføre produktet sitt i USA og aksjen gikk ned fra 180kr til dagens nivå på 8,70kr.
- Det har vært betydelig innsidekjøp på rundt 9,50kr
- Ledelsen er i dialog med FDA om godkjenning
- En godkjenning i Europa blir avgjort allerede 23 Juni, CEO tror at en avgjørelse fra FDA da vil følge kort tid etter.
- CEO er bull og kjøpte aksjer for over 2 millioner kroner for kort tid siden.
- Får de godkjennelse av EMA ser man kurser på 50-60kr på null komma niks, da økes også forventningene til godkjennelse fra FDA
Om de ikke får godkjenning kan aksjen snuble til 2-3kr da det fremførbare underskuddet og andre patenter og kandidater lager en bunn.
Årets sommertips, ved godkjennelse fra EMA kan aksjen gå 5X, ved FDA godkjenning som trolig kommer kort tid etter EMA kan kursen gå til over 200kr - Oncopeptides, en glemt stjerne.
peaf
11.08.2022 kl 13:38
5279
Pepaxto er enstemigt rekommendert godkjent av EMA for bruk i 4L der pasienterne er resistente mot andre medisiner. Det er en veldigt liten gruppe alvorligt syke som det reden er brukt et antall milioner på. Spørsmålet er om myndigheter vil bruke ytterlige noen milioner på dem, jeg kan ikke svare på det. Men det er troligt at det blir en aldersgrense der de ikke vil refundere mer. Som da reduserer pasientgruppen enda mer, og noen tror det skall bli brukt i 2L og 3L. Men da må det nok flere studier til som beviser nytten i de grupperne. Og det er vel inget selskapet annosert er aktuellt.
WillyWonka
11.08.2022 kl 12:25
5359
Hvis man skal trekke noe ut av kvartalsrapporten så er det vel at de brant 5 ganger mindre cash enn det som var forventet av analytikerne. Omsetning var også dobbelt så høy enn forventet, noen som vet hva denne omsetningen består av?
Touchet 46 rett etter åpningen :)
Touchet 46 rett etter åpningen :)
Theonlywayisup
10.08.2022 kl 22:25
5631
Det er mye spenning knyttet til dette selskapet nå. Jeg fylte på litt til i dag mens jeg venter spent på morgendagen.
Meget mulig at samarbeidspartner allerede er klar. Jeg blir mer enn gjerne med på en reprising tilbake til 196 kr som kursen var på 1 mars i fjor.
Meget mulig at samarbeidspartner allerede er klar. Jeg blir mer enn gjerne med på en reprising tilbake til 196 kr som kursen var på 1 mars i fjor.
WillyWonka
10.08.2022 kl 19:08
5758
Lov og håpe, men tror at for vår del som er litt investert i caset så blir det ikke så mye overraskelser. Studiene viser at behandlingen har god effekt på pasientene, de jobber i kulissene mens de venter på grønt lys, de har fått inn masse penger og er klare for å sette i gang salg.
Grinder1
10.08.2022 kl 19:00
5758
https://www.oncopeptides.com/en/investors/investor-presentations/webcast---presentation-of-the-q2-report--2022
Kan bli spennende å se om dette medfører noe fart imorgen
Kan bli spennende å se om dette medfører noe fart imorgen
WillyWonka
10.08.2022 kl 00:33
5988
Ja helt enig med deg. Tror dem har alt av planene klare så når de får godkjenning fra EU og deretter FDA så kan dem sette i gang med salg asap.
Sydney
10.08.2022 kl 00:27
5954
Det er for meg ikke så vrient å holde siden vi vet med rimelig sikkerhet tidslinje av triggere. Eu godkjenning slutten av måneden. Så en måned til før fda møtet. Så spørs det hvor mye tid fda trenger på å få fingeren ut. På positiv melding der tror jeg de har en parter klar AS we speak. Ceo hinter ihvertfall kraftig den veien. This partner may want global rights ... Sa han... Noen andre som hørte det intervjuet?
WillyWonka
09.08.2022 kl 23:24
6011
Slettet brukerskrev Holder til jeg er blå på knoker
Dersom de får markedet i både EU og USA, deretter tjener store penger og pepaxto viser god overlevelsesgrad i fase 4 så er sannsynligheten høy for et oppkjøp. Er da man virkelig begynner å snakke avkastning for de som har sittet hele veien. Men da krever det nok både blå knoker og tær.
Redigert 09.08.2022 kl 23:24
Du må logge inn for å svare
Holder til jeg er blå på knoker
X-43 scramjet
09.08.2022 kl 22:58
5943
Vil ikke sitte utenfor når ONCO får EU-godkjenningen snart, så en USA godkjenning, vi får snart nye kursmål. Er store krefter i denne, er bare å holde hodet kaldt mens vi venter på gode nyheter
Trend
09.08.2022 kl 22:18
5998
Sitter dere stille i båten enda?😎. Blir en bra avslutting på uken her👍
Rutejens
07.08.2022 kl 19:41
6116
Anbefaler www.di.se for daglig analyse/oversikt/teknisk m.m av Onco. https://www.di.se/bors/aktier/onco-2964548/
X-43 scramjet
07.08.2022 kl 02:08
3821
Hørte på aksje sladder podcasten, Henriksen var ute nå, litt synd han mistet gevinst han som virkelig snakket bra om Oncopeptides når den var på 5 kr tidligere, nå 8 ganger så mye. Aldri lett med aksjer, eiere bytter hender, en får magefølelser på visse aksjer, det kan gå godt eller dårlig. Nå ser denne helt bunnsolid ut, sitter videre i denne med godkjenning veldig snart
Sydney
06.08.2022 kl 23:19
3886
Det er ett enormt trykk i aksjen. Nesten så man lurer på om det omsettes mer aksjer enn faktisk kjøp og salg. At det er roboter som holder på. Omsetning viser jo at hele selskapet omsettes ila kort tid. Det eneste som er sikkert er at det er en eu godkjenning i slutten av måneden eller før. Så kommer fda møtet i september. De har bedt om info nå i juli som skal diskuteres i september i følge CEO. Jeg anbefaler det intervjuet nevnt i link over ett sted. Her går CEO ganske kraftig positivt ut. Han sier at han blir urørt forvånad om ikke de sitter på en godkjenning iusa ila høsten. Så det kan bli en fantastisk høst for selskapet. Det største triggeren er at CEO hinter mot en partner avtale om fda er positive.
BK
06.08.2022 kl 15:48
4078
Det store spørsmålet er om man skal øke beholdningen ytterligere på dette nivået, eller om man skal avvente litt i håp om at kursen faller noen prosent.. Jeg ville hvert fall ikke ventet for lenge med å kjøpe/ øke beholdningen - en nyhet kan komme når som helst ;) God lørdag!
Sydney
05.08.2022 kl 22:58
4305
Virker som det er noen store so, for fullt opp med alt de vil ha. Enorm omsetning. Ser vi 50 på eu godkjenningen eller blir det sell on News? Uansett ikke lenge til fda møtet i september og ny fomo da… spennnende tid for selskapet. Emisjonen var genial.
Rutejens
05.08.2022 kl 21:30
4387
Aksjen går bra på FOMO nå og neste melding kan komme når som helst. Ser denne som idiotsikker fremover, 98% sannsynlighet for at alt går veien. Takk til Henriksen og Sirjohnny
X-43 scramjet
05.08.2022 kl 16:51
4499
Veldig sterk idag ONCO, ingen tvil om at denne flyr avgårde snart. En ny dobling er fullt mulig, har troen på kraftig stigning fremover, spesielt med godkjenningen og fjerning av safety risk Pepaxto
Theonlywayisup
05.08.2022 kl 12:34
4709
En så spennende aksje med såpass stor omsetning vil være en yndet traidingaksje, noe vi har sett den siste tiden med volatilitet- dog mest med positivt fortegn.
Og med tanke på det som venter oss tålmodige benytter jeg muligheten til å fylle på små potter av gangen, og forholder meg rolig til dipper i kursen.
Tålmodighet, tålmodighet, tålmodighet!
Og med tanke på det som venter oss tålmodige benytter jeg muligheten til å fylle på små potter av gangen, og forholder meg rolig til dipper i kursen.
Tålmodighet, tålmodighet, tålmodighet!
X-43 scramjet
05.08.2022 kl 12:19
4751
Bra timing kjøpte mer idag, dette går veien. Har denne og Targovax nå som favoritter i år. Tror enkelte medisin aksjer har bunnet ut og får en rekyl opp igjen
Theonlywayisup
05.08.2022 kl 12:08
4750
Ser ut som det ble børspause nå på 44.50.
Jeg fikk også fylt på litt, men måtte løpe etter da aksjen fosset avgårde.
Sitt stille i båten nå!!
Jeg fikk også fylt på litt, men måtte løpe etter da aksjen fosset avgårde.
Sitt stille i båten nå!!
adralamach
05.08.2022 kl 11:59
4766
Det kan virke som nyheter er på vei! I båten skal man selvklart sitte.
Veldig spennende og ikke minst hyggelig å se at prisen gikk over 43 nå!
Veldig spennende og ikke minst hyggelig å se at prisen gikk over 43 nå!
X-43 scramjet
05.08.2022 kl 11:32
4821
Håper det går raskt til 100 kr, kan bli spennende å se om de snart tjener penger og, blir fort endel milliarder. 7% opp, ONCO går fort mot 50 kr
På lengere sikt? Med eu, fda og eventuelt partner ila. september/oktober bør vel denne et stykke forbi 60-80kr?
X-43 scramjet
05.08.2022 kl 11:22
4784
Bryter snart 41 kr ser det ut som, svært gode nyheter er veldig nære. Lurt å sitte stille nå
VIP001
05.08.2022 kl 11:22
4758
Du kan nok plusse på 150+ her. Godkjenning FDA+EU+partner blir fort godt over 200.
Som sagt. En vil rive seg i håret at en ikke kjøpte seg inn tidlig her før alle nyhetene og godkjenningene kommer fortløpende de neste månedene.
Regner med nye kursmål fra meglerhus kommer på banen når den er formelt godkjent i EU. I februar i fjor var kursmålet til DNB markeds langt over 300 med kun godkjenning i USA. Det forteller litt om potensialet her.
Som sagt. En vil rive seg i håret at en ikke kjøpte seg inn tidlig her før alle nyhetene og godkjenningene kommer fortløpende de neste månedene.
Regner med nye kursmål fra meglerhus kommer på banen når den er formelt godkjent i EU. I februar i fjor var kursmålet til DNB markeds langt over 300 med kun godkjenning i USA. Det forteller litt om potensialet her.
Trend
05.08.2022 kl 11:20
4757
adralamach skrev Samme her, har økt litt i det siste. Nærmer oss veldig 40-tallet nå!
Kunsten å ikke ta gevinst her. Bare å sitte stille👍😎
adralamach
05.08.2022 kl 10:43
4755
Samme her, har økt litt i det siste. Nærmer oss veldig 40-tallet nå!
X-43 scramjet
05.08.2022 kl 10:06
4783
Økte på i ONCO på 39 kr, har vist styrke i det siste, godkjenning er veldig nære, mulig ny samarbeids partner, blir fort 60-80 kr på lengre sikt
Jepp, det kan vise seg å være latterlig billig.
Ser vi 40 tallet imorra, posisjonering er i gang, større sjans for det enn ikke.
Lykke til
Ser vi 40 tallet imorra, posisjonering er i gang, større sjans for det enn ikke.
Lykke til
VIP001
05.08.2022 kl 00:00
4955
Det er også blitt nevnt at et oppkjøp kan være aktuelt og det blir nok i tilfelle til en meget høy pris.
Det som gir meg trygghet i et ellers usikkert bio-marked er at EMA godkjenningen er på plass og dermed er EU godkjenning en ren formalitet samt en FDA godkjenning vil også mest sannsynlig gå i boks.
Emisjon er gjennomført uten tilbudspris hvor flere store selskaper innen sektoren ble med som investorer. Og CEO har også uttalt at han vil ivareta aksjonærenes interesser og gjøre grep som er til gunst for oss.
Jeg stresser derfor ikke om onco går opp eller ned så lenge det fundamentale ikke forandrer seg. Men det er uansett alltid hyggelig å se at kursen klatrer oppover selvsagt, men om ett par måneder så vil en rive seg i håret at en ikke kjøpte på 30-tallet.. :)
Det som gir meg trygghet i et ellers usikkert bio-marked er at EMA godkjenningen er på plass og dermed er EU godkjenning en ren formalitet samt en FDA godkjenning vil også mest sannsynlig gå i boks.
Emisjon er gjennomført uten tilbudspris hvor flere store selskaper innen sektoren ble med som investorer. Og CEO har også uttalt at han vil ivareta aksjonærenes interesser og gjøre grep som er til gunst for oss.
Jeg stresser derfor ikke om onco går opp eller ned så lenge det fundamentale ikke forandrer seg. Men det er uansett alltid hyggelig å se at kursen klatrer oppover selvsagt, men om ett par måneder så vil en rive seg i håret at en ikke kjøpte på 30-tallet.. :)
Redigert 05.08.2022 kl 00:07
Sydney
04.08.2022 kl 21:34
4986
Før Ema avgjørelsen uttalte ceo seg svært selvsikkert. Nøkternt saklig og selvsikkert. Der var grunnen til at jeg satset. 9,7 kr. Det samme gjør han i dette intervjuet rundt fda. Her har vi gratis info som markedet overhode ikke har priset inn. Dessuten har han hintet om en partner i tidligere presentasjon men at det avhenger av fda løsning. Her kan vi fort så 200 kr på partner avtale i oktober. Først EU denne måneden opp 15-20% deretter fda opp til 70 -90 kr. Deretter partner avtale og 200 kr.
Tror Onco kan fort gå 5-10% imorra.
Voldsomme forventninger og FOMO og posisjonering må gjøres for den som kjenner selskapet.
Vi får se, lykke tii dere som har troa som meg.
Voldsomme forventninger og FOMO og posisjonering må gjøres for den som kjenner selskapet.
Vi får se, lykke tii dere som har troa som meg.
Trend
04.08.2022 kl 15:37
5165
Jeg sitter stille i båten. Begynte seilasen på 12sek. Husk som sir Johnny sa svensker aksjer har en tendens til å gå langt😎😎
Hver og en må gjøre seg en mening👍
https://www.di.se/ditv/borskoll/rus-och-ras-oncopeptides-rusar-efter-eu-godkannande/
https://www.di.se/ditv/borskoll/rus-och-ras-oncopeptides-rusar-efter-eu-godkannande/
Redigert 04.08.2022 kl 14:17
Når slår FOMO inn her, alle vil vel være med forventningsreisen oppover her, det uten endelige avgjørelser.
Alt nærmer seg.
Så jævla glad at jeg er inne her.
Alt nærmer seg.
Så jævla glad at jeg er inne her.
Redigert 04.08.2022 kl 11:16
MrBeach
04.08.2022 kl 10:55
5243
Slettet brukerskrev Takk for grundig svar. Så bare å sitte stille med andre ord!
Skal ikke ta creds for den, funnet på Xi forum, som artig nok linker den opplysningen tilbake hit :)
Takk for grundig svar. Så bare å sitte stille med andre ord!
Theonlywayisup
04.08.2022 kl 10:23
5163
Sjekk farten oppover nå, her er det store forventninger i luften knyttet til de aktuelle datoene du nevner.
Dette er aksjen du IKKE har lyst til å være ute av når den stikker.
Men fortsatt mye å hente her - alle skal få!
Dette er aksjen du IKKE har lyst til å være ute av når den stikker.
Men fortsatt mye å hente her - alle skal få!
MrBeach
04.08.2022 kl 10:04
5182
Av 107 EMA-godkjente søknader om markedsføringstillatelser i 3-års perioden inngitt til begge organer, godkjente FDA 98. Dette tilsvarer ca 92 %. Tallet «den andre veien» var ca 93 %.
Men når man hensyntok opprinnelig ikke godkjente søknader som senere i perioden ble inngitt/vurdert påny, viste det seg at 105 av de 107 opprinnelig godkjent av EMA, også ble godkjent av FDA. 105 av 107 = ca 98 %.
Men når man hensyntok opprinnelig ikke godkjente søknader som senere i perioden ble inngitt/vurdert påny, viste det seg at 105 av de 107 opprinnelig godkjent av EMA, også ble godkjent av FDA. 105 av 107 = ca 98 %.