AXA - Pressemelding - Himmelferden kan starte

Slettet bruker
AXA 07.11.2018 kl 20:23 6545

Kjære venner

Det er med den største sorg at Simpson Investments nå offentliggjør at de den 29. oktober gikk tungt inn i Axactor. Tro meg, det hele skjedde med en feiltakelse uttaler investeringsdirektøren Eric Simpson jr til Financial Times, jeg sovnet bak tastaturet og av en merkelig årsak så traff jeg tastene A X A og trykket enter.

I forbindelse med et ekstraordinært styremøte i dag den 7. november ble det enstemmig vedtatt (det er jo bare en person i styret siden regnskapsføreren er utbrent som en følge av at han ikke klarer å skrive ned verdien av beholdningen i NAS til 0) ... det ble altså vedtatt at stiftelsen skal beholde Axactor på ubestemt tid. I en tid da man blir eksponert for kredittkort og SMS lån på enhver bakside og enhver bakgate så kan det være greit å være eksponert i inkassobransjen. Vi er inne i en verden da prisen på kapital har vært gratis i mange år, og sannsynligheten for globale pengepolitiske innstramminger er sterkt økende. Vi forventer at en majoritet av europeiske forbruksbanker må være nødt til å frigjøre kapital ved å redusere sine balanser innen utgangen av 2019, og Axactor er meget godt posisjonert til å plukke opp deler av disse porteføljene og konvertere det til sterk kontantstrøm i løpet av kort tid.

Simpson Investments har allerede sett verdien av investeringen øke med 11% siden mandag i forrige uke.

Kursmålet settes til 30 kroner innen utgangen av 2019.

Med vennlig hilsen
Eric Simpson jr - Investor, kunstmaler og erfaring med inkasso på den gamle måten
Shareville: EricSimpsonjr

Redigert 21.01.2021 kl 08:55 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
17.11.2018 kl 22:27 1703

Får ikke håpe det får negative følger for AXA kursen hvis H.I. var på feil kurs med SS ombord.
Slettet bruker
17.11.2018 kl 22:38 1680

bilete i media i dag av sjølvaste ss for dei so har søkt litt. meina da var bt med blå bakgrunn av fregattbrua.
Redigert 17.11.2018 kl 22:39 Du må logge inn for å svare