Neste uke tror jeg dei kommer nyheten om test på mennesker

Gratulerer alle som sitter.

Bull.

Snart går denne himmelhøyt.
Redigert 17.06.2022 kl 10:52 Du må logge inn for å svare
kaunis
10.06.2022 kl 10:12 1516

Spørsmålet er hvor snart markedet får den store troen på selskapet. Virker som en sterk innvestering å gå inn i denne.

Neste uke siste uke, så dager igjen.
kaunis
16.06.2022 kl 10:45 1182

For den som har trua på aksjen kan inngangen bli høyere og høyere jo nærmere vi kommer dagen, ser allerede i dag at det holdes tilbake i salgsruten. Men skulle den falle tilbake i denne usikre tiden så laster jeg til ripa. Har stor tro på denne for fremtiden, den har vist styrke og veldig få selger den ned.

Plutselig kommer nyheten.
Redigert 16.06.2022 kl 21:03 Du må logge inn for å svare

Det ville jo være pussig at det skulle komme nyheter nå. JH kjøpte aksjer den 1.6 slapp nyheter dagen etter(?) 2.6 og en ny nyhet nå må jo bety at han som insider sitter i rød sone? Når det gjelder teknologi og hvordan få dette til. Sencell har siden 2010 hatt en stø kurs mot en løsning. Teknologien kommer deres vei. En dag, kanskje snart, så er teknologien løst. PoC virker. Da har man endel andre utfordringer, Logistikk, produksjon i volum osv. Dette kan delvis løses hos en mulig partner, men det er pt ikke veldig mange selskaper som har produsert veldig høye volumer i nano teknologi området. Samtidig har man også her et kammer som skal lukkes i produksjon etter påfylling. Teknologien fikser de, men litt gjennstår.
Dubois
17.06.2022 kl 10:25 775

Testene in-vitro ble gjennomført etter kjøpet så det er ikke noe brudd der, det har lenge vært godt kjent for allmenheten at tester skal gjennomføres i juni. Sanofi er store nok for å sikre skalering, veldig usikker på hva du legger i høye volumer men et par millioner årlig er ikke veldig høyt.

Trodde kanskje at noen millioner var småtall! De skal opp i mye større volumer enn dette, trodde jeg. Det kommer man til å få til, men det tar tid og yield utfordringene vil spise marginer. Vi snakker om en 6Sigma produksjon her!
Dubois
17.06.2022 kl 13:39 621

Det kommer til å ta 10år+ På å vende mengdene til å få en sensor under huden, så et forsiktig anslag fra lifecare på 2 millioner kunder (4 millioner sensorer i året), med en kost på 6500kr per stk, om man tar et forsiktig anslag på et overskudd på 200kr per sensor , så gir det et årlig overskudd på 800 millioner kr.

Du hadde helt rett. Jeg tipper vi skal mot 5.85 til 6.50 snart. Dagens nyhet er breaking news og starten på eventyret. Endelig er vi der. Nå bør man holde på gullet. de som kjøper nå selger ikke på lang tid. jeg ser at noen bruker 75 algoen til å lure til seg billige aksjer. den kamuflere ordrebunnen......ikke la dere lure. snart skal de store internajonale ha masse aksjer.
Redigert 23.06.2022 kl 09:35 Du må logge inn for å svare
kaunis
23.06.2022 kl 10:03 295

Ser de prøver å lure til seg billige aksjer, det går noen under radaren av og til og noen er lettlurt og selger billig, det er tydelig usikre personer som ikke helt ser fremtiden. Det er mye sikrere å la disse ligge i skuffen og modnes, se fremover og vær tolmodige denne vil gå himla høyt når testene/forsøkene er i havn. Her er vi tilskuere til en fantastisk teknologi og det samme om de som holder på med dette hos LIFECAR, selskapet har tatt kjempeskritt fremover bare på et år.

Litt stanging rundt 4.60 - 4.78 nå så er det rett opp til 5.9 - 6,50. Algoen jobber for fult med å manipulere ordebunnen. Pluttselig så snur den
Redigert 23.06.2022 kl 10:15 Du må logge inn for å svare