NAS - Rektangel formasjon ned til kr 5,15?
Aksjen beveger seg i en rektangelformasjon mellom støtte på 9.32 kroner og motstand på 13.49 kroner. Etablert brudd på et av disse nivåene vil signalisere videre retning. Et etablert brudd ned igjennom kr 9,32 utløser et sterkt salgssignal ned til kr 5,15. Dagens kurs er kr 9,22. Det er noe støtte på kr 9 og kr 6,25. MACD har utløst salg og det har alle de glid snitt gjort også. Kursen ligger 11,07% under 20 dagers, 16,87% under 50 dagers, 17,51% under 100 dagers og 13,95% under 200 dagers glidende gjennomsnitt. Aksjen begynner å bli oversolgt, men vi må se en stigning i RSI før det kan brukes som et salgssignal. Hvis aksjen begynner å stige igjen, er det viktig å etablere seg over kr 9,30 og helst kr 10. Et etablert brudd over kr 13,49 vil utløse et sterkt kjøps signal på oppsiden
Hvorfor blir alle disse salgs signalene utløst nå? NAS ligger an til milliard tap i Q2 2022 på drivstoff og valuta. I tillegg har selskapet inngått avtaler om kjøp av nye fly de ikke har penger til. Det er fly kaos på fly plassene i Europa, salget har flatet ut og begynt å synke...midt i beste sesongen. Og CEO Karlsen er bekymret for høstvinter sesongen pga lite salg. Dette ser ikke bra ut nei
Edit:
https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/y6E1nx/ny-bok-norwegian-reddet-fra-konkurs-to-ganger-av-staten
Hvorfor blir alle disse salgs signalene utløst nå? NAS ligger an til milliard tap i Q2 2022 på drivstoff og valuta. I tillegg har selskapet inngått avtaler om kjøp av nye fly de ikke har penger til. Det er fly kaos på fly plassene i Europa, salget har flatet ut og begynt å synke...midt i beste sesongen. Og CEO Karlsen er bekymret for høstvinter sesongen pga lite salg. Dette ser ikke bra ut nei
Edit:
https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/y6E1nx/ny-bok-norwegian-reddet-fra-konkurs-to-ganger-av-staten
Redigert 31.10.2022 kl 06:59
Du må logge inn for å svare
Stokk Dum
06.09.2022 kl 19:32
2955
Selv den enkle absurditeten virker det ikke som NAS-aksjonærene på forumet er villig å ta inn over seg.
mvh
mvh
Frodon
06.09.2022 kl 19:28
2942
sisterx skrev Med fortsatt kursmål kr 12 (gjentar kursmålet)
Morsomt at Dnb ned justerer (igjen) uten å senke kursmålet…når de skriver at de venter kursfall på resultatet 😅😅😅
Dvs kursen sto i ca kr 7,5, Dnb har kursmål kr 12 og venter kursfall.
Det fortjener 👏 APPLAUS 👏
Dvs kursen sto i ca kr 7,5, Dnb har kursmål kr 12 og venter kursfall.
Det fortjener 👏 APPLAUS 👏
Redigert 06.09.2022 kl 19:31
Du må logge inn for å svare
Kåre Grønn
06.09.2022 kl 19:05
2946
Kursmål 12 gjentas 5/9 DNB...
Norwegian Air Shuttle NAS 8.02 BUY 12.00 Westgaard NOK
https://www.dnb.no/bedrift/markets/analyser/arkiv/anbefalteaksjer.html
Innen 2025 kommer kursmål 30... Reise stopper aldri..
Norwegian Air Shuttle NAS 8.02 BUY 12.00 Westgaard NOK
https://www.dnb.no/bedrift/markets/analyser/arkiv/anbefalteaksjer.html
Innen 2025 kommer kursmål 30... Reise stopper aldri..
Redigert 06.09.2022 kl 19:07
Du må logge inn for å svare
Frodon
06.09.2022 kl 17:21
2989
Frodon
06.09.2022 kl 15:52
3033
Ny analyse ute fra Dnb Markets om NAS idag. Her er et lite utdrag:
"We consider this a weak report for Norwegian Air Shuttle, including a yield, ancillary, ASK and load below our expectations for August. We expect c10% negative revisions to consensus 2022e EBITDA on the back of the report and believe a negative share price reaction is warranted"
"We consider this a weak report for Norwegian Air Shuttle, including a yield, ancillary, ASK and load below our expectations for August. We expect c10% negative revisions to consensus 2022e EBITDA on the back of the report and believe a negative share price reaction is warranted"
coccoman
06.09.2022 kl 15:33
3044
Jepp, inntrykket ditt stemmer med Geir K bekreftelse i dagens presentasjon av augusttalla at forretningsreisende er tilbake. Selv Hegnar sa i Økonominyhetene at han har byttet til Norwegian! Nas er takket være sin overtrufte regulaitet i ferd med å overta som det fortrukne valget blant forretningsreisende fra Sas som jo kansellerer bredt i sept og okt: https://www.tv2.no/nyheter/innenriks/sas-innstiller-1700-avganger-i-september-og-oktober/15027876/
https://media.no.norwegian.com/pressreleases/norwegian-skal-fly-offentlig-ansatte-3184801
Det er ene og alene de unormalt høye fuelprisene som har ødelagt og skapt minus for drifta i Q2 og redusert overskuddet i juli og august. Selskapet leverer til de grader og overskudd skapes i takt med fallende fuel. Videre ser vi at de billigste billettene nå er 150 kr dyrere enn før. Vi kan nok vente oss stigende billettpriser framover.
Fredriksen låner ut sine 6,25-kronersaksjer til shorting, og den 02.09 hadde største shorter Voleon 15,8 mill aksjer i minus økt fra 11,1 mill den 19.08. Iatas sine tall viser at prisene på jetfuel falt 10% fra 20 aug til 2 sept. (sjekk link i annen nas-tråd) Det store prisgapet i forhold til brentolja er også unormalt stort. Jeg skjønner ikke at Voleon øker shorten samtidig som fuelprisene faller 10% ;O))) En vakker skal dere se at JF kreve aksjene sine tilbake, han har jo tradisjonelt foretrukket båt framfor fly ....
Jepp, jepp, jeg har gamblet kvarte reinflokken på at restrukturerte nas kommer til å fly som aldri før de kommende månedene og årene og greier å levere overskudd på drifta som de sier. Et oversolgt og shortet nas kommer snart med en megarekyl skal dere se! Overskrifta på tråden hadde passet bedre på SAS, kanskje tokronersmålet er realistisk og?
Hau, hau
https://media.no.norwegian.com/pressreleases/norwegian-skal-fly-offentlig-ansatte-3184801
Det er ene og alene de unormalt høye fuelprisene som har ødelagt og skapt minus for drifta i Q2 og redusert overskuddet i juli og august. Selskapet leverer til de grader og overskudd skapes i takt med fallende fuel. Videre ser vi at de billigste billettene nå er 150 kr dyrere enn før. Vi kan nok vente oss stigende billettpriser framover.
Fredriksen låner ut sine 6,25-kronersaksjer til shorting, og den 02.09 hadde største shorter Voleon 15,8 mill aksjer i minus økt fra 11,1 mill den 19.08. Iatas sine tall viser at prisene på jetfuel falt 10% fra 20 aug til 2 sept. (sjekk link i annen nas-tråd) Det store prisgapet i forhold til brentolja er også unormalt stort. Jeg skjønner ikke at Voleon øker shorten samtidig som fuelprisene faller 10% ;O))) En vakker skal dere se at JF kreve aksjene sine tilbake, han har jo tradisjonelt foretrukket båt framfor fly ....
Jepp, jepp, jeg har gamblet kvarte reinflokken på at restrukturerte nas kommer til å fly som aldri før de kommende månedene og årene og greier å levere overskudd på drifta som de sier. Et oversolgt og shortet nas kommer snart med en megarekyl skal dere se! Overskrifta på tråden hadde passet bedre på SAS, kanskje tokronersmålet er realistisk og?
Hau, hau
Frodon
06.09.2022 kl 15:18
3058
Ja, det er trenden, at noen forretningsreisende tar fly igjen. Det kan nok hende at det markedet er noe endret, kommer litt an på hvilke næringer som har begynt å fly igjen. Militæret har mest trykk på fredager og søndager når menige skal på perm 😜
Trixi123
06.09.2022 kl 14:34
3089
Fikk inntrykk av at det var flere forretningsreisende. Da spesielt hjem i går kveld. Få var innom tax free og det pleier jo turister å gjøre. For forretningsreisende har ikke billettpriser så mye å bety. Skal de i møte så er en tusenlapp fra eller til uviktig.
Frodon
06.09.2022 kl 12:04
3145
Så du hvor fornøyde alle på flyet var? Kan det ha vært fordi de fikk kjøpt billige fly billetter, som aksjonærene i NAS del finansierer...?
Frodon
06.09.2022 kl 12:02
3148
Men, selskapet taper jo penger hver dag. Dvs i teorien skal aksjen falle hver dag med like mye penger de taper
Trixi123
06.09.2022 kl 11:31
3182
Mange klovner på nettet her som skriver mye rart. Reiste med Norwegian fredag og hjem i går kveld. Flyet var ca 95 % fullt ut og langt over 90 % hjem til Norge. Lov å ha forskjellige synspunkter, men jeg har tro på Norwegian fremover.
Er ikke lenge til det er mulig å kjøpe billigaksjer her. Den dagen kommer rimelig fort. Ser DNB har kursmål 12. Men alle vet jo at de som setter kurmål i DNB ikke har noe som helst peilig på aksjer. Det kan hvem som helst gjøre. Sannsynligvis er det sentrale personer i NAS som har laget dem, hva vet jeg. For å få folk til å kjøpe og selv ta pengene rett i lomma
Kåre Grønn skrev Kursmål 30 i 2025
Har du alltid trodd på nissen? Alle som skjønner aksjer, vet jo at denne skal helt ned. Veien har begynt
Du er også en av de naive som tror denne skal opp? Hehe..må bare le av de som ikke skjønner denne skal helt ned
Småland
06.09.2022 kl 08:45
3333
Det eneste jeg greier å lese ut av trafikktallene, er kraftig passasjerøkning med dertil økning i inntekter. Og folk gir blaffen i andre ting, de reiser likevel. Blir særdeles forundret hvis ikke NAS stiger en 8-9 % bare i dag på disse tallene.
Frodon
06.09.2022 kl 08:14
3436
Æsj da
"Unit revenue (RASK) is estimated at NOK 0.57, while unit revenue including flight related ancillary revenue is estimated at NOK 0.68"
https://newsweb.oslobors.no/message/570568
"Unit revenue (RASK) is estimated at NOK 0.57, while unit revenue including flight related ancillary revenue is estimated at NOK 0.68"
https://newsweb.oslobors.no/message/570568
Frodon
05.09.2022 kl 18:33
3616
Pleier flyene til NAS å være fulle i mars, som er 6 mnd frem i tid?
Oy, vi er der ja. Oslo børs priset til p/b over 2,4 og da mener du resesjon er priset inn?
Olje prisen er på ca samme nivå nå, som før krigen til Russland startet. Trodde det var etterspørselen som påvirket olje prisen og etterspørsel vil nok gå ned ved resesjon. Men du mener jo at det er priset inn allerede 😉
NAS går i hvert fall ikke i pluss i 2022. Europa er ventet å gå inn i resesjon i 2023. Klarer NAS å tjene penger da? Håper du lykkes med investeringen din. Bare tror det blir en lang og kald vinter i NAS 🙈
Oy, vi er der ja. Oslo børs priset til p/b over 2,4 og da mener du resesjon er priset inn?
Olje prisen er på ca samme nivå nå, som før krigen til Russland startet. Trodde det var etterspørselen som påvirket olje prisen og etterspørsel vil nok gå ned ved resesjon. Men du mener jo at det er priset inn allerede 😉
NAS går i hvert fall ikke i pluss i 2022. Europa er ventet å gå inn i resesjon i 2023. Klarer NAS å tjene penger da? Håper du lykkes med investeringen din. Bare tror det blir en lang og kald vinter i NAS 🙈
Selnesen
05.09.2022 kl 18:06
3634
Tenker at vinteren allerede er priset inn. Om 6 mnd er det jo vår. Resesjon har nok allerede påvirket aksjemarkedene kraftig, så den kommer kanskje ikke som en stor overraskelse. Krigen har mye av skylden for de høye oljeprisene som igjen påvirker NAS. Når de slutter å tape penger er vanskelig å si, men tenker det er nå som er tiden å kjøpe seg inn. Den dagen de går i pluss har nok toget gått for å kjøpe billigaksjer.
Frodon
05.09.2022 kl 16:45
3667
Det er riktig, nå skal bare vinteren prises inn først ;) Hvor mange milliarder tipper du NAS taper før neste sommer?
Tror du ikke det blir resesjon?
Hvordan tenker du at krigen påvirker NAS?
Tror du ikke det blir resesjon?
Hvordan tenker du at krigen påvirker NAS?
Selnesen
05.09.2022 kl 16:06
3702
Har hørt at aksjemarkedet pleier å prise inn fundamentene ca 6 mnd frem i tid, så nå er det vel ikke lenge før sommersesongen 2023 skal prises inn der folk har glemt covid og reiselysten er på topp. Kanskje ser krigen en ende også og fuelprisene faller. Siste kjøp på 7,50 for min del i dag.
Frodon
05.09.2022 kl 15:56
3714
Mye slitne investorer her med store urealiserte tap. På et tidspunkt blir det om å få skrapet sammen litt cash til julegaver i år også....da ryker ofte NAS aksjene
Kollapser som forventet i dag også. Trådstarter har rett, den er snart på 5.15...kanskje allerede denne uka
coccoman
05.09.2022 kl 12:01
3836
Flott salgstrykk i dag, 3 mill omsatt så langt. Kan man håpe at der er økning av shorten som er på gang og trykker ned kursen? Flotte tall fra avinor i dag som viser at innenlandstrafikken er tilbake til 2019 - nivå, bra! Og så er det med markedsandeler framover, da ;O)
Hau, hau
Hau, hau
Frodon
05.09.2022 kl 11:16
3888
Jeg skal ikke holde imot deg at du ikke kan regnskap. Jeg har stor forståelse for at veldig mange ikke kan det. Men lytte er en evne de fleste kan bruke ;)
Frodon
05.09.2022 kl 11:13
3889
Det er helt riktig, fly selskapene i Norge klarer ikke å selge billetter til priser hvor de tjener penger. Bare de siste årene har de tapt over kr 30 milliarder
Du har sikkert sett meg skrive om de store fly selskapene som bestemmer fly billett prisene. Hvis ikke, burde du lese om det. Har skrevet om det mange ganger nå
Du har sikkert sett meg skrive om de store fly selskapene som bestemmer fly billett prisene. Hvis ikke, burde du lese om det. Har skrevet om det mange ganger nå
Frodon
05.09.2022 kl 11:11
3887
Ja, det er rart hvordan alle som ikke forstår....skal overtale meg til å forstå. Blitt vandt til det på NAS trådene, hvor alle nickene sakte men sikkert realiserer tapene og blir borte fra forumet
coccoman
03.09.2022 kl 19:06
4074
Jepp, jepp sisterx, et år fra nå er riktig perspektiv! I løpet av tiden vippes sas definitivt av pinnen og Norwegan vil overta hegemoniet som det ledende flyselskapet innenlands. Nas kommer til å spise markedsandeler til frokost hver eneste dag framover.
Jeg er fortsatt forundret over at frodon ikke vil innse at norwegan leverte milliardoverskudd i Q2 ;O) Gnager om minus og hevder at GK feilinformerer. Med "rak rygg" !!! Hæ? Forbanna snøvleprat! Hvor forutinntatt av hat til et selskap er det mulig å være? Fantastisk! Helt fantastisk!
Ja, Boeingavtalen er gull verdt! Med den har nas inntil 80 nye billige flymaskiner tilgjengelig i framtiden. Her kan de skalere opp etter et voksende markedsbehov og trade med resten. Ingen av konkurrentene har en slik gylden avtale. 2,1 milliarder kan fort bli 5, les: en femkroning på aksjekursen! Og det i tillegg til at de er rute til å begynne levere pluss på drifta som planlagt. Nå er det bare å lene seg tilbake og vente på kursstigningen ;O)))
Hau, hau
Jeg er fortsatt forundret over at frodon ikke vil innse at norwegan leverte milliardoverskudd i Q2 ;O) Gnager om minus og hevder at GK feilinformerer. Med "rak rygg" !!! Hæ? Forbanna snøvleprat! Hvor forutinntatt av hat til et selskap er det mulig å være? Fantastisk! Helt fantastisk!
Ja, Boeingavtalen er gull verdt! Med den har nas inntil 80 nye billige flymaskiner tilgjengelig i framtiden. Her kan de skalere opp etter et voksende markedsbehov og trade med resten. Ingen av konkurrentene har en slik gylden avtale. 2,1 milliarder kan fort bli 5, les: en femkroning på aksjekursen! Og det i tillegg til at de er rute til å begynne levere pluss på drifta som planlagt. Nå er det bare å lene seg tilbake og vente på kursstigningen ;O)))
Hau, hau
Redigert 03.09.2022 kl 19:48
Du må logge inn for å svare
sisterx
02.09.2022 kl 22:19
4130
Frodon, hvis du forsøker å se i krystall-kulen; se Norwegian et år frem i tid, tror du alt er ved det samme (negativt sentiment, høye fuel-priser, massivt shortet), og hva tror du kursen vil være, etter 3. kvartal 22, etter en høst/vinter og etter at våren/sommeren 2023 er tilbakelagt. Er det «end of the world», slik vi kjenner den, vi har i vente? Vil det kun være privatflyene som letter, og «vanlige folk(s) tur (her: i luften/turisme) vil være historie? Vil ikke den store middelklassen lenger ha råd til å betale det flybilletter må koste for å sikre lønnsomhet/eller vil ikke denne store gruppen av mennesker lenger ønske å reise/feriere? Vi vet at lønningene kommer til å stige, minimum for å kompensere prisstigningen, ytterligere nedstengninger uteblir forhåpentligvis, slik forhåpentligvis også reiserestriksjoner gjør det, og det er ikke helt umulig at konkurransesituasjonen kan endre seg til det bedre (eller verre, selvfølgelig). Skimter du intet lys noe sted; verken på kort, mellomlang eller lang sikt?
Redigert 02.09.2022 kl 22:33
Du må logge inn for å svare
Lighter
02.09.2022 kl 18:43
4208
Om du bare prøver å forstå hva som blir forklart til deg så tror jeg også du vil skjønne dette.
Det er ikke så vanskelig !
Norwegian har fått en kompensasjon for problemene knyttet til MAX flyene på 2,1 mrd. Dette beløpet brukes til forskuddsbetaling på den nye fly ordren på 50 fly.
Det blir som en nedbetaling på flyene de har kjøpt.
Ikke vanskelig !
Kan vi få en slutt på all denne desinformasjonen nå ?
Det er ikke så vanskelig !
Norwegian har fått en kompensasjon for problemene knyttet til MAX flyene på 2,1 mrd. Dette beløpet brukes til forskuddsbetaling på den nye fly ordren på 50 fly.
Det blir som en nedbetaling på flyene de har kjøpt.
Ikke vanskelig !
Kan vi få en slutt på all denne desinformasjonen nå ?
Stokk Dum
02.09.2022 kl 18:22
4213
Det kan bli litt mye 'hakk i plata'.
Derfor håper jeg, ved å bruke bilselger-jargon, også å nå helt frem til fotfolket av aksjonærer i NAS med mitt budskap.
mvh
Derfor håper jeg, ved å bruke bilselger-jargon, også å nå helt frem til fotfolket av aksjonærer i NAS med mitt budskap.
mvh
Frodon
02.09.2022 kl 17:12
4238
Prøvd å forklart slik mange ganger her, men svarene er jo bare svada, so whats the point? De tror de tjener penger if you buy 3 and pay for 2, loool. Men absolutt bra jobbet, å være CEO og stå med rak rygg og si du går med overskudd. Kurs utviklingen sier jo klart ifra hva de synes om det
Stokk Dum
02.09.2022 kl 15:19
4276
Hakke filla peiling på regnskap selv, men det jeg vet er at kroner i portemoné-en er mer verdt enn lovnaden til en bilselger om 'spesialpris' på neste bilkjøp.
mvh
mvh
Frodon
02.09.2022 kl 13:38
4271
Hehe, det har vært gjengangeren blant NAS aksjonærene....de kan lite om regnskap ;)
Lighter
02.09.2022 kl 11:29
4301
Du finner beløpene i både Resultat og Balanse regnskapet Stokk Dum.
I Balansen finner du det som en del av beløpet 9,8 mrd. under Tangeble Assets (Anleggsmidler) som predelivery paiments.
I Balansen finner du det som en del av beløpet 9,8 mrd. under Tangeble Assets (Anleggsmidler) som predelivery paiments.
coccoman
02.09.2022 kl 11:13
2283
Stokk Dum skrev Madrassen til Karlsen? mvh
Ja, om du greier å lure deg inn på soverommet ;O))))
https://media.no.norwegian.com/pressreleases/norwegian-fullfoerer-avtale-om-aa-kjoepe-50-boeing-737-max-8-3190789
Hau, hau
https://media.no.norwegian.com/pressreleases/norwegian-fullfoerer-avtale-om-aa-kjoepe-50-boeing-737-max-8-3190789
Hau, hau
Stokk Dum
02.09.2022 kl 11:03
2285
coccoman skrev Har du sjekket madrassen? Hau, hau
Madrassen til Karlsen?
mvh
mvh
coccoman
02.09.2022 kl 11:01
2280
Har du sjekket madrassen?
Hau, hau
Hau, hau
Redigert 02.09.2022 kl 11:02
Du må logge inn for å svare
Stokk Dum
02.09.2022 kl 10:44
2310
Denne 'finansielt tjent krone', hvor finner du den igjen i balansen?
mvh
mvh
coccoman
02.09.2022 kl 10:39
2322
Han tenker nok at dreamlinerproblemer, max - flynekt og pandemi a' la corona neppe treffer nas igjen med det første. Hva andre mener er normale hendelser er jo en annen sak, men er nas heldige blir nok høsten mer normal? ;O)
Angående Q2, mener dere at en finansielt tjent krone er ikke er like mye verdt som en krone tjent på drifta siden dere bare gnager om driftsinntektene som høye fuelpriser senket? Hæ? Bra at de er lavere nå enn i Q2!
Det ser jammen ut til at innsidekjøpet traff bra tross din skepsis, fantastisk. ;O) Ha en vakker nas - dag!
Hau, hau
Angående Q2, mener dere at en finansielt tjent krone er ikke er like mye verdt som en krone tjent på drifta siden dere bare gnager om driftsinntektene som høye fuelpriser senket? Hæ? Bra at de er lavere nå enn i Q2!
Det ser jammen ut til at innsidekjøpet traff bra tross din skepsis, fantastisk. ;O) Ha en vakker nas - dag!
Hau, hau
Stokk Dum
02.09.2022 kl 09:50
2360
Også gøy å se Kjos og Karlsen på TV2 i går, blunket ikke en gang da de konstaterte overskudd i Q2.
mvh
mvh
Frodon
02.09.2022 kl 09:28
2351
Det jeg synes er gøy...de tror det som skjedde i 2017, 2018, 2019, 2020, 2021 og 2022 er unormalt....mens alle som kjenner fly bransjen vet at det er en veldig utsatt bransje, som det er veldig krevende å tjene penger i så lenge de store fly selskapene bestemmer prisingen på fly billetter
Vet ikke CEO Karlsen at veldig mange av konkurrentene hedger drivstoff prisene....? Og han kaller Q2 resultatet for et solid overskudd, når de tapte ca kr 851 mill
"Jeg føler at det som skjedde i 2017, 2018 og 2019 var så ekstremt og så spesielt, at det er vanskelig å forutse. Så får vi en pandemi på toppen"
"Høye drivstoffpriser treffer oss, som det treffer alle andre. Det gjør at vi ikke har de resultatene vi hadde håpet vi skulle ha, selv om vi kom ut av forrige kvartal med et ganske solid overskudd, sier Karlsen"
https://e24.no/naeringsliv/i/76npd3/20-aar-med-opptur-og-kriser-i-norwegian-har-vaert-en-perfekt-storm-over-ganske-mange-aar?referer=https%3A%2F%2Fwww.vg.no
Vet ikke CEO Karlsen at veldig mange av konkurrentene hedger drivstoff prisene....? Og han kaller Q2 resultatet for et solid overskudd, når de tapte ca kr 851 mill
"Jeg føler at det som skjedde i 2017, 2018 og 2019 var så ekstremt og så spesielt, at det er vanskelig å forutse. Så får vi en pandemi på toppen"
"Høye drivstoffpriser treffer oss, som det treffer alle andre. Det gjør at vi ikke har de resultatene vi hadde håpet vi skulle ha, selv om vi kom ut av forrige kvartal med et ganske solid overskudd, sier Karlsen"
https://e24.no/naeringsliv/i/76npd3/20-aar-med-opptur-og-kriser-i-norwegian-har-vaert-en-perfekt-storm-over-ganske-mange-aar?referer=https%3A%2F%2Fwww.vg.no
Lighter
01.09.2022 kl 23:14
2435
Frodon skrev Bare å se i regnskapene. Du synes de er billige...?
Akkurat som du evner å se om de er dyre eller ikke 😁
Det er det det koster å lease fly.
Når de ikke ønsker å bruke dem (19 fly) betaler de kr. 0,-
Dette uten å betale ekstra når de bruker dem.
Er det dette du mener alle jublet for ? Da har du i tilfelle rett !
Det er det det koster å lease fly.
Når de ikke ønsker å bruke dem (19 fly) betaler de kr. 0,-
Dette uten å betale ekstra når de bruker dem.
Er det dette du mener alle jublet for ? Da har du i tilfelle rett !
Frodon
01.09.2022 kl 22:36
2453
Lighter skrev Jublet over dyre leasingavtaler ? Forklar ?
Bare å se i regnskapene. Du synes de er billige...?
Frodon
01.09.2022 kl 22:35
2447
Dessverre må Norge AS ha et eget fly nettverk, i verste fall noen store event skjer. Dette fly nettverket har kostet skattebetalerne mye penger i lang tid. Heldigvis spytter også aksjonærene inn penger via emisjoner, slik at skattebetalerne ikke får hele regningen selv ;)
Neste uke ser vi sannsynligvis 5 tallet. Snart har vi ikke flyselskaper i Norge, samme skjebne med flyr som også kollapser
Frodon
01.09.2022 kl 15:26
2579
Idag har kr 7,586 vært bunnen til nå
Frodon
20.06.2022 kl 09:28
«Aksjen ga salgssignal fra en rektangelformasjon ved bruddet ned gjennom støtten ved 9.85 kroner. Videre nedgang til 7.37 kroner eller lavere er signalisert"
Frodon
20.06.2022 kl 09:28
«Aksjen ga salgssignal fra en rektangelformasjon ved bruddet ned gjennom støtten ved 9.85 kroner. Videre nedgang til 7.37 kroner eller lavere er signalisert"
Redigert 01.09.2022 kl 15:26
Du må logge inn for å svare