BCS - Tidenes kupp på OSE, råbillig enda.
Denne tråden er stengt for nye innlegg.
07.06.2023 kl 14:35
Automatisk lukket grunnet trådens størrelse. (Beklager.)
Lånt noen kloke ord fra E.Hanøy delt på Facebook:
Når jeg diskuterer aksjer med «vanlige folk», så er det en setning som ofte dukker opp.
- Tenk om jeg hadde vært tidlig ute i xxx, DA hadde jeg virkelig hatt bra med penger i dag». (Tesla er gjenganger).
Vel, da har jeg gode nyheter. Vi ER tidlig ute denne gangen. Samtlige aksjonærer har gjort sin investering FØR selskapet har kommet i gang med produksjon av betydning. Dette er som å være inne FØR Tesla hadde begynt å selge biler.
Jeg sier ikke at kursen til BCS vil gå i nærheten av like høyt som Tesla, men vi alle er altså tidlig ute.
For at du skal få oppleve å være en av dem som faktisk var tidlig ute, og til slutt fikk god gevinst, så er det én egenskap som er viktigere enn alt annet.
Tålmodighet.…
De ansatte i BCS gjør sin jobb, og vi må gjøre vår.
Så ikke bli deprimert om kursen faller, ikke bli euforisk om den stiger. BCS har et produkt som de vil få solgt rubbel og bit av, til høy pris. Så ro ned, vent til de to fabrikkene er oppe og går, og så skal du bare se at det blir trivelige tider. 😊
Når jeg diskuterer aksjer med «vanlige folk», så er det en setning som ofte dukker opp.
- Tenk om jeg hadde vært tidlig ute i xxx, DA hadde jeg virkelig hatt bra med penger i dag». (Tesla er gjenganger).
Vel, da har jeg gode nyheter. Vi ER tidlig ute denne gangen. Samtlige aksjonærer har gjort sin investering FØR selskapet har kommet i gang med produksjon av betydning. Dette er som å være inne FØR Tesla hadde begynt å selge biler.
Jeg sier ikke at kursen til BCS vil gå i nærheten av like høyt som Tesla, men vi alle er altså tidlig ute.
For at du skal få oppleve å være en av dem som faktisk var tidlig ute, og til slutt fikk god gevinst, så er det én egenskap som er viktigere enn alt annet.
Tålmodighet.…
De ansatte i BCS gjør sin jobb, og vi må gjøre vår.
Så ikke bli deprimert om kursen faller, ikke bli euforisk om den stiger. BCS har et produkt som de vil få solgt rubbel og bit av, til høy pris. Så ro ned, vent til de to fabrikkene er oppe og går, og så skal du bare se at det blir trivelige tider. 😊
Redigert 18.06.2022 kl 13:16
Du må logge inn for å svare
Takk for flere aksjer under 33. Deilig å få snittet ned.
Oilinvestor
06.07.2022 kl 21:24
5517
Freyr potensiell kunde?
Tatt fra facebook siden til Bergen Carbon:
« På Internasjonalt Symposium & Utstilling for elektriske kjøretøy!
«Vi er glade for å være på EVS35 i Oslo. Vi gleder oss over å være her og komme i kontakt med verdenskjente batteriprodusenter.
«I dag hadde vi gleden av å møte og snakke med Tom Einar Jensen, Co-Founder & daglig leder i FREYR Battery. Vi snakket for eksempel om hvordan vi kan bruke våre grønne karbon nanofibre; EcoNano inn i anoden og katodene til batterier for å forbedre egenskaper, lang levetid, og viktigst av alt: hvordan produsere mer miljøvennlige batterier for våre velger riske kjøretøy.
«Både Bergen Carbon Solutions AS og FREYR Battery har samme visjon mot en mer bærekraftig fremtid», sier CMO Oseyiomo Justina Laukli.
Les mer om Internasjonale Symposium & Exhibition for elektriske kjøretøy her: https://evs35oslo.org/»
Tatt fra facebook siden til Bergen Carbon:
« På Internasjonalt Symposium & Utstilling for elektriske kjøretøy!
«Vi er glade for å være på EVS35 i Oslo. Vi gleder oss over å være her og komme i kontakt med verdenskjente batteriprodusenter.
«I dag hadde vi gleden av å møte og snakke med Tom Einar Jensen, Co-Founder & daglig leder i FREYR Battery. Vi snakket for eksempel om hvordan vi kan bruke våre grønne karbon nanofibre; EcoNano inn i anoden og katodene til batterier for å forbedre egenskaper, lang levetid, og viktigst av alt: hvordan produsere mer miljøvennlige batterier for våre velger riske kjøretøy.
«Både Bergen Carbon Solutions AS og FREYR Battery har samme visjon mot en mer bærekraftig fremtid», sier CMO Oseyiomo Justina Laukli.
Les mer om Internasjonale Symposium & Exhibition for elektriske kjøretøy her: https://evs35oslo.org/»
rockpus
06.07.2022 kl 21:31
5506
Er de aktuelle for en batteriprodusent, så er de gjerne aktuelle for mange andre også! Det er kun snakk om å bygge kapasitet.
Tipper det første aktuelle, produksjonsvolumet fra Høyanger blir øremerket den produsenten de har gjennomført tester med. Her er det først til mølla som gjelder, dermed sannsynlig med publisering av kontrakt i løpet av sommeren eller høsten. Da kan man begynne å leke seg med tall for volum kontra aksjekurs..
Tipper det første aktuelle, produksjonsvolumet fra Høyanger blir øremerket den produsenten de har gjennomført tester med. Her er det først til mølla som gjelder, dermed sannsynlig med publisering av kontrakt i løpet av sommeren eller høsten. Da kan man begynne å leke seg med tall for volum kontra aksjekurs..
in2deep
08.07.2022 kl 09:33
5216
I 446 dager har jeg sittet i BCS.
Ikke én gang i denne perioden har jeg funnet et bedre case på OSE. Har faktisk ikke funnet en aksje med større potensiale på børs, etter å ha drevet med aksjer i nesten 25 år.
BCS er fortsatt gratis på dette nivået. Det er faktisk uforståelig at ikke kursen har korrigert opp ennå, all den tid vi vet hva som kommer! Det er dette som fortsatt gjør BCS til det aller beste caset.
Må si at det nesten føles litt urettferdig at folk kan kjøpe på dette nivået, når man vet at innen 12mndr har man fått X-gangen på pengene sine ;-)
Så spørs det hvor vi ender i dag og neste uke. Teknisk er det ganske ok. MACD har krysset null-linja, og det er lenge siden sist. Det bør også bringe de forsiktige på banen igjen. Triggere står i kø. Disse er ramset omhyggelig opp i andre tråder, så de gjentar jeg ikke her.
Det som fortsatt slår meg som veldig spesielt, er at BCS fortsetter å få såpass lite honnør for det som skal komme, og fortsetter å bli tatt useriøst (?) av meglerhusa og media. Men så er det også dette som gjør at folk kan få sin latterlig lave inngang på dagens nivå.
BCS er ganske motsyklisk, og går ned når resten går opp. I tillegg så blir vi hundset med av roboter på høygir. Det er forsvinnende få kjøp og salg som er reelle. Dette tror jeg vil endres nå gjennom sommeren og utover høsten, hvor man vil se reelle kjøpere komme på banen å presse kursen oppover. Det må bare det. Alt annet vil være galskap.
I 446 dager har jeg faktisk sittet all-in i én aksje. Det er ikke ofte, men så er det heller ikke ofte at sånne case kommer rekende på ei fjøl.
Personlig så skal BCS være historien for meg som "startet det hele", og gi meg en cash roll til å virkelig leke med de store gutta i tiden fremover...
Lykke til i tiden som kommer alle sammen.
Ikke én gang i denne perioden har jeg funnet et bedre case på OSE. Har faktisk ikke funnet en aksje med større potensiale på børs, etter å ha drevet med aksjer i nesten 25 år.
BCS er fortsatt gratis på dette nivået. Det er faktisk uforståelig at ikke kursen har korrigert opp ennå, all den tid vi vet hva som kommer! Det er dette som fortsatt gjør BCS til det aller beste caset.
Må si at det nesten føles litt urettferdig at folk kan kjøpe på dette nivået, når man vet at innen 12mndr har man fått X-gangen på pengene sine ;-)
Så spørs det hvor vi ender i dag og neste uke. Teknisk er det ganske ok. MACD har krysset null-linja, og det er lenge siden sist. Det bør også bringe de forsiktige på banen igjen. Triggere står i kø. Disse er ramset omhyggelig opp i andre tråder, så de gjentar jeg ikke her.
Det som fortsatt slår meg som veldig spesielt, er at BCS fortsetter å få såpass lite honnør for det som skal komme, og fortsetter å bli tatt useriøst (?) av meglerhusa og media. Men så er det også dette som gjør at folk kan få sin latterlig lave inngang på dagens nivå.
BCS er ganske motsyklisk, og går ned når resten går opp. I tillegg så blir vi hundset med av roboter på høygir. Det er forsvinnende få kjøp og salg som er reelle. Dette tror jeg vil endres nå gjennom sommeren og utover høsten, hvor man vil se reelle kjøpere komme på banen å presse kursen oppover. Det må bare det. Alt annet vil være galskap.
I 446 dager har jeg faktisk sittet all-in i én aksje. Det er ikke ofte, men så er det heller ikke ofte at sånne case kommer rekende på ei fjøl.
Personlig så skal BCS være historien for meg som "startet det hele", og gi meg en cash roll til å virkelig leke med de store gutta i tiden fremover...
Lykke til i tiden som kommer alle sammen.
Redigert 08.07.2022 kl 09:34
Hjelpalaus
08.07.2022 kl 09:44
5217
Samme her. Om dette går som forventet blir det vanskelig å få utgiftene til å strekke til.
rockpus
08.07.2022 kl 10:00
5234
Hjelpalaus skrev Hvor tungt er du inne? 6-sifret?
Mener du antall aksjer, eller i kroner?
Hjelpalaus
08.07.2022 kl 10:06
5250
Jeg tenkte aksjer.
Selv er jeg 5-sifret i aksjer og 7-sifret i kroner.
Selv er jeg 5-sifret i aksjer og 7-sifret i kroner.
rockpus
17.08.2022 kl 10:33
4696
Aksjen fikk seg en knekk etter salget fra Saga. Ser ut for at det nå trengs noen positive meldinger for å komme tilbake til optimismen vi hadde for kun kort tid siden.
Man lurer da på en del saker:
Hvorfor tar det så lang tid å få ansatt ny leder? Dette må da være en attraktiv stilling?
Hvorfor reinvesterer ikke Løkke noe av sin store gevinst fra Nel i dette selskapet? Venter han til en emisjon? Forventer han å få tildelt rikelig med opsjoner? Eller sitter han på innsideinformasjon om kommende kontrakt?
Når kan vi forvente første store avtakerkontrakt for kommende produksjonslinje i Høyanger?
Man lurer da på en del saker:
Hvorfor tar det så lang tid å få ansatt ny leder? Dette må da være en attraktiv stilling?
Hvorfor reinvesterer ikke Løkke noe av sin store gevinst fra Nel i dette selskapet? Venter han til en emisjon? Forventer han å få tildelt rikelig med opsjoner? Eller sitter han på innsideinformasjon om kommende kontrakt?
Når kan vi forvente første store avtakerkontrakt for kommende produksjonslinje i Høyanger?
in2deep
17.08.2022 kl 10:45
4692
Ang Løkke så tror jeg du er inne på noe der. Alt annet er ulogisk. Du skal være bra lastet IMO som styreleder for å inneha troverdigheten osv.
Det er så sykt mye vi venter svar på, og som vi TRENGER svar på, at jeg av og til bare blir så oppgitt. Ukene og månedene går, og vi sitter her i mørket og venter på avklaringer. Og dette med ny CEO virker for meg som å være litt amatørmessig hele greia... Men håper jeg tar feil, og at det blir en positiv bombe når dette annonseres. Men magefølelsen er ikke den beste på akkurat dette punktet.
Men høsten er ennå lang, og innen 31.12 skal vi nok vite mye, mye mer enn vi gjør i dag, og forhåpentligvis ha passert 100kr.
Det er så sykt mye vi venter svar på, og som vi TRENGER svar på, at jeg av og til bare blir så oppgitt. Ukene og månedene går, og vi sitter her i mørket og venter på avklaringer. Og dette med ny CEO virker for meg som å være litt amatørmessig hele greia... Men håper jeg tar feil, og at det blir en positiv bombe når dette annonseres. Men magefølelsen er ikke den beste på akkurat dette punktet.
Men høsten er ennå lang, og innen 31.12 skal vi nok vite mye, mye mer enn vi gjør i dag, og forhåpentligvis ha passert 100kr.
in2deep
17.08.2022 kl 10:57
4670
Presisering: jeg tror altså at det må være innsideinformasjon som gjør at han ikke har lastet enda! Han MÅ jo ha blitt briefet heftig i etterkant av inntredelsen, og at det kanskje nærmer seg en annonsering av avtale e.l., som vil ha en vesentlig kurspåvirkning som gjør at han fortsatt ikke har kjøpt aksjer.
Redigert 17.08.2022 kl 10:58
rockpus
17.08.2022 kl 11:02
4678
Enig.
Løkke realiserte jo en meget stor gevinst etter aksjesalg i Nel. At han har tro på fremtiden i BCS beviser han jo ved å ta på seg rollen som styreformann. Dermed er det kun en logisk forklaring på uteblitt innsidekjøp..
Løkke realiserte jo en meget stor gevinst etter aksjesalg i Nel. At han har tro på fremtiden i BCS beviser han jo ved å ta på seg rollen som styreformann. Dermed er det kun en logisk forklaring på uteblitt innsidekjøp..
Redigert 17.08.2022 kl 11:03
Hjelpalaus
17.08.2022 kl 12:04
4595
Må være surt for Løkke å ikke kunne handle fordi han er insider, mens Spettet ikke er insider, men likevel vet alt og herjer vilt med aksjen
rockpus
17.08.2022 kl 12:20
4626
Tror du virkelig at styret i BCS ga opplysninger til Saga om at forhandlinger gikk dårlig, slik at Saga skulle få anledning til å dumpe kursen? Det ville jo vært både ulovlig og særdeles dumt..
Molbre
17.08.2022 kl 13:10
4540
Løkke er i hvert fall innsatt som styreleder, står på proff.no så da er det bekreftet. Når det gjelder at Skansen sitter der så synes jeg det er rart etter uttalelsene han har hatt, men gjør tydeligvis en god jobb siden han fortsatt får være med. Er så på overtid for meldinger nå og melder meg på tankegangen til in2deep, frustrerende og irriterende.
Rule
17.08.2022 kl 13:11
4560
Nemlig. Mye godt i vente. Mange lurer nok i sivet. Personligt har jeg lastet tungt op. Tør ik være ude i denne periode frem imod opstart af mass produktion.
Rule
17.08.2022 kl 19:56
4403
Ikke enig. Har lige genlæst de 3 x nyheder vi fik lige før sommer ferien. Stærke sager og god info. Investment decision til Høyanger fabrik den største. BIR Unit og fuld kapacitet i Flesland test center også stærkt….
aud590
17.08.2022 kl 20:54
4388
rockpus
17.08.2022 kl 22:15
4263
https://vefsnno.no/se-mon-live-fra-arendalsuka-naa/17.08-18:08
Håper denne linken fungerer bedre? Se fra 23:40 min
Ikke så scenevant som Sagmo var.. La vekt på at de søker etter en dyktig leder som kan ta dette videre!
Understreket at selskapet ønsker å bli verdensledende innen denne produksjonen!
Håper denne linken fungerer bedre? Se fra 23:40 min
Ikke så scenevant som Sagmo var.. La vekt på at de søker etter en dyktig leder som kan ta dette videre!
Understreket at selskapet ønsker å bli verdensledende innen denne produksjonen!
Redigert 17.08.2022 kl 22:16
Nugatti
18.08.2022 kl 08:23
3975
BCS skal ut i verden, og bli verdensledende. Blir bra dette. Og familien Blydt-Svendsen kjøper aksjer. 😉
Rule
18.08.2022 kl 11:42
3848
Yes - "vi skal ud i verden". Noterede også at Finn nævnte Høyanger som første fabrik -> underforstået flere er på vej, hvoraf vi kender planer om Mosjøen.
Det er om ca. 1 år de skal begynde at starte stor-skala produktionen i Høyanger alt imens de producerer i lille skala hjemme på test centret. Det er altså helt unikt at have et "opstart" selskab der er i sving med mini produktion ( og lille indtjening ) og ganske snart går i full skala....
Det er om ca. 1 år de skal begynde at starte stor-skala produktionen i Høyanger alt imens de producerer i lille skala hjemme på test centret. Det er altså helt unikt at have et "opstart" selskab der er i sving med mini produktion ( og lille indtjening ) og ganske snart går i full skala....
urix
18.08.2022 kl 15:35
3757
Når det gjelder kursen så er det pinlig at Saga Pure lar seg styre av spettet og ødelegger alt for andre fordi han har så store muskler økonomisk, hadde jeg vært Saga Pure aksjonær ville jeg ha vært svært forbannet. Manipulasjon på høyt plan, ikke bare i Bcs, men også i Saga Pure.
Hvorfor tar det så lang tid med alt i BCS?
Sagmo lovte kontrakter snarlig, ingenting har skjedd på den fronten.
Ansettelse drøyer!
Ingen kjøp fra Løkke ? Nå er mer enn halve august gått, hvor lenge må vi vente??
Husk siste emi var på 54 kr, dette er katastrofe!
Håper på noen positive signaler i halvårsrapporten 24. august.
Hvorfor tar det så lang tid med alt i BCS?
Sagmo lovte kontrakter snarlig, ingenting har skjedd på den fronten.
Ansettelse drøyer!
Ingen kjøp fra Løkke ? Nå er mer enn halve august gått, hvor lenge må vi vente??
Husk siste emi var på 54 kr, dette er katastrofe!
Håper på noen positive signaler i halvårsrapporten 24. august.
Redigert 19.08.2022 kl 05:56
Rule
18.08.2022 kl 16:47
3718
Ja, emi sat på 54 kr med super rabat, kursen lige nu er simpelthen for god til at være sand. Det klør i akkumulerings fingeren.
Man kan aldrig vide sig sikker med spetten. I RECSI gik Hanwha ind som partner til en attraktiv pris og de har nu booket hele deres produktions volumen og kursen raser :-)
Hvis noget lignende skal ske for BCS, så er en lav aktie kurs attraktiv at have for os alle. Det vil være svært at få en stor sådanne partner om bord, hvis de så ikke selv får en god upside. Der er mange muligheder her og så længe er der altså ikke til opstart af produktion...( 12 mndr ). Spændende er det.
Man kan aldrig vide sig sikker med spetten. I RECSI gik Hanwha ind som partner til en attraktiv pris og de har nu booket hele deres produktions volumen og kursen raser :-)
Hvis noget lignende skal ske for BCS, så er en lav aktie kurs attraktiv at have for os alle. Det vil være svært at få en stor sådanne partner om bord, hvis de så ikke selv får en god upside. Der er mange muligheder her og så længe er der altså ikke til opstart af produktion...( 12 mndr ). Spændende er det.
Rule
18.08.2022 kl 16:48
3796
Ja, han var en glad mand og meget sikker i sin sag (fremtoning) om at de skal ud i verden :-)
urix
19.08.2022 kl 10:38
5441
Sagmo var også framoverlent og lovet mer enn der hittil er kommet, kanskje de har noe felles? Stoler ikke på vakre ord, vis meg avtalene, fabrikken(e), insidekjøp, ny Ceo, statsstøtte osv.
Luftslott har vi sett mange av i årenes løp, håper ikke Bcs er et slikt, da taper jeg mye penger!
Luftslott har vi sett mange av i årenes løp, håper ikke Bcs er et slikt, da taper jeg mye penger!
Nugatti
19.08.2022 kl 10:46
5535
BCS er på billigsalg nå. Tenker at det testes nanotubes osv på batterier med kunden nå. De skal estimere volum , og så kommer det ordrer. Oppdatering på Høyanger og PANG , så settes Mosjøen også i gang.
Kjøpes mer aksjer nå. Noe i emning snart her?
Kjøpes mer aksjer nå. Noe i emning snart her?
Redigert 19.08.2022 kl 10:46
in2deep
19.08.2022 kl 11:03
5564
Ja det er det som er så sjugt, og som gjerdesitterne ikke må glemme, at i nåværende kurs, er det i mine øyne, ikke priset inn en dritt av alt som skal komme de neste 6-12mndr!!!!! Mao så er risikoen pt lik null, mens oppsiden er nærmest uten tak ;-)
Rule
19.08.2022 kl 12:45
5490
Enig, de og alt ligger helt ufatteligt godt til og nu vender kursen vist - og så kan der gå panik i det ! ! !
Saga Pure's (SP) salg af 2mill aktier har forvirret og nok også narret en del til at sælge. SP sælger utvivlsomt ikke en sådan klump uden Spetten er med på linien. Mange af aktierne er så endt direkte på nogen af SP's aktionærers konti, så en klump har ikke været enig i at de burde reduceres. Men hvad er drivværket så..? Holde kursen lav, så BCS er mere attraktiv ifht. mulig partnerskab(er)..? Se om man (alle parter) kan samle flere aktier op til lav kurs ved at skabe usikkerhed...? Hvis det var målet så er det lykkes ret godt.
Saga Pure's (SP) salg af 2mill aktier har forvirret og nok også narret en del til at sælge. SP sælger utvivlsomt ikke en sådan klump uden Spetten er med på linien. Mange af aktierne er så endt direkte på nogen af SP's aktionærers konti, så en klump har ikke været enig i at de burde reduceres. Men hvad er drivværket så..? Holde kursen lav, så BCS er mere attraktiv ifht. mulig partnerskab(er)..? Se om man (alle parter) kan samle flere aktier op til lav kurs ved at skabe usikkerhed...? Hvis det var målet så er det lykkes ret godt.
Rule
20.08.2022 kl 00:14
5292
Jeg tænker at vi hurtigt springer tilbage i +45 NOK. De 2 millioner aktier ved 37 NOK ligger en super bund og mange af køberne vil tidligst have salgs interesse ved +54 NOK ved sidste emi hvor de også var med. Bliver godt det her og nuværende kurs er bare for god til at være sand.
Hammers
20.08.2022 kl 01:31
5257
Personligt spekulerer jeg mest på, hvad BCS tjener på sin forretning, og hvor stor fabrikken er!
Er der overhovedet nogen indkomst – eller er det hele bare en drøm?
Er der overhovedet nogen indkomst – eller er det hele bare en drøm?
PrivatInvestor
20.08.2022 kl 16:26
5076
Har BCS snakket om hvilken driftsmargin de regner med å få på produksjonen?
Rule
22.08.2022 kl 09:52
4612
Det er rigtigt, men jeg har altid brugt "kun" 30-40% margin i mine estimater. Der vil sikkert blive noget tomgang og det vil sikkert ogsåtage pæn tid førend de er så dygtige at de kan køre produktionen optimalt.
Igen, kursen er rød bagud så langt øjet rækker og BCS har haft formidabel fremdrift og masser af gode nyheder. Det giver jo ingen mening. Jeg har tidligere erfaret at når noget er for godt til at være sandt - ja så er den god nok. Penge på gadenmed et minimum af tålmodighed. Jeg skal igang med at sælge ned i andre aktiver og så købe mere op.
Igen, kursen er rød bagud så langt øjet rækker og BCS har haft formidabel fremdrift og masser af gode nyheder. Det giver jo ingen mening. Jeg har tidligere erfaret at når noget er for godt til at være sandt - ja så er den god nok. Penge på gadenmed et minimum af tålmodighed. Jeg skal igang med at sælge ned i andre aktiver og så købe mere op.
Jeg er meget spent på kommende presentasjon kjenner jeg. Noe sier meg at det ikke bare kommer gode nyheter her. Jeg frykter kursmassakre dersom de presenterer utsettelse eller kommer med andre negative meldinger. Det er null moment i aksjen og denne kan falle langt dersom det skjer. Når det gjelder tålmodighet og langsiktighet er jeg selvsagt enig i at dette kan bli bra, men man kommer ikke vekk fra det faktum at vi trenger svar og helst veldig positive.
Bra for deg! Jeg tør ikke gå mer inn her før jeg får noe konkret info. Jeg tror denne aksjen må være utsatt for heftig shorting, for enig med deg at kursen ikke gir noe mening. Vi bør få noen positive nyheter denne uken.
Molbre
22.08.2022 kl 10:10
4600
Har vært mange gode nyheter ja, men en trenger en bekreftelse på at disse faktisk blir satt ut i virkeligheten.
- Ingen ny info om oppstart i Høyanger.
- Ikke ansatt nye CEO.
- Ikke en kontrakt signert med nye kunder.
Per nå er det så mange løse baller i luften i denne aksjen at kommer det noe negativt på onsdag så vil det påvirke aksjen veldig negativt. Rundjuling nok en dag i dag!
- Ingen ny info om oppstart i Høyanger.
- Ikke ansatt nye CEO.
- Ikke en kontrakt signert med nye kunder.
Per nå er det så mange løse baller i luften i denne aksjen at kommer det noe negativt på onsdag så vil det påvirke aksjen veldig negativt. Rundjuling nok en dag i dag!
Nugatti
22.08.2022 kl 10:23
4578
Faller på lavt volum. Oslo Børs er også ned.
Tall og oppdatering om to dager.
Bør være ny CEO rett rundt hjørnet, tenker at de samtidig kommer med update på kunden som tester CNF på batterier.
Oppdatering på Flesland og hvordan produksjonen går der.
Høyanger, når kommer
kontrakter. ?
Tall og oppdatering om to dager.
Bør være ny CEO rett rundt hjørnet, tenker at de samtidig kommer med update på kunden som tester CNF på batterier.
Oppdatering på Flesland og hvordan produksjonen går der.
Høyanger, når kommer
kontrakter. ?
Nugatti
22.08.2022 kl 10:33
4548
Så minner jeg om denne fra 16 juni i år. Tenk også litt på at de ønsker en batteriekspert snarest. Her er det store ting på gang med en kunde:
Bergen Carbon Solutions (BCS) is pleased to announce the introduction of new product MWCNTs to the product portfolio after successful independent third-party testing. The new product opens the door for BCS to another fast-growing market, which is multiple times the size of the CNF market.
Bergen Carbon Solutions (BCS) is pleased to announce the introduction of new product MWCNTs to the product portfolio after successful independent third-party testing. The new product opens the door for BCS to another fast-growing market, which is multiple times the size of the CNF market.
Molbre
22.08.2022 kl 10:38
4557
Den er vel strengt tatt ikke snakket så mye ned, er vel lovnadene til tidligere CEO som viser seg å ikke være i nærheten av sanne som gjør at tilliten i markedet til selskapet er fraværende. Dette er jo rimelig forståelig for de som ikke har satt seg inn i caset skikkelig at de ikke tror på selskapet!
rockpus
22.08.2022 kl 11:00
4495
Vi får håpe at grunnen til at alle de tidligere LOI-er ikke har endt med kontrakter, er fordi selskapet har prioritert en spesiell kunde, nemlig det batteriselskapet som driver med testingen. BCS må jo prioritere i den første fase hvem de skal levere til . De har jo ikke kapasitet til å signere kontrakter med en rekke selskaper før de har etablert fabrikker.
Molbre
22.08.2022 kl 11:07
4470
Jeg liker ikke at de eventuelt hiver alle kortene i samme pott. h\Hvis det viser seg at de har hatt mulighet til å å signere kunder, men har ikke gjort dette for å vente på en stor som det viser seg at de ikke kommer i mål til slutt så er jo det krise. I oppstartsselskaper så bør en jo ta det en får ikke vente på noe bedre som kanksje kommer.
Nugatti
22.08.2022 kl 11:11
4462
Da er det risk it for the biscuit! Samarbeidet er så tett og volumene så store at BCS satser alt på dette. Panasonic kanskje?
Det er et sinnsykt potensiale her. Akkurat det sa Sagmo selv når han snakket om batterier.
Bjørn Simonsen har også sagt at batterisegmentet kan bli en "game changer" for BCS.
Mosjøen er jo heller ikke lagt vekk. Kan plutselig komme en så stor ordre her som gjør at fabrikken må bygges asap.
De har uansett Høyanger oppe å gå mid 2023.
Det er et sinnsykt potensiale her. Akkurat det sa Sagmo selv når han snakket om batterier.
Bjørn Simonsen har også sagt at batterisegmentet kan bli en "game changer" for BCS.
Mosjøen er jo heller ikke lagt vekk. Kan plutselig komme en så stor ordre her som gjør at fabrikken må bygges asap.
De har uansett Høyanger oppe å gå mid 2023.
Redigert 22.08.2022 kl 12:31