Elkem kan 29 brytes.

Slettet bruker
ELK 08.11.2018 kl 09:42 58004

ø
Redigert 21.01.2021 kl 03:01 Du må logge inn for å svare
hill
22.02.2019 kl 18:28 7602


Hva med hullet i grafen?
Er det ikke bedre at det blir tettet - før kursen fortsetter nordover?
Redigert 21.01.2021 kl 00:00 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
22.02.2019 kl 18:34 7589

- "Kvelden er enda ung"
Nok en teori?
Redigert 21.01.2021 kl 00:00 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
22.02.2019 kl 18:59 7547

«Hullet i grafen» tettes x-dag etter betaling utbytte på 2,60.
Redigert 21.01.2021 kl 00:00 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
23.02.2019 kl 00:34 7253

Mao ingen som helst avklaring i kveld.
Redigert 21.01.2021 kl 00:00 Du må logge inn for å svare
3ade
23.02.2019 kl 10:56 7204

Hadde du regnet med det?
Det viktigste her er at de er nærmer en avtale en noen gang. Ikke at det er spesielt kursdrivende for ELK, som de gang på gang har uttalt. Det er ikke us/ Kina som vil drive Elk oppover men guiding for q2-4 19 og fremtiden. Ikke det at du akter å se noe som helst økning i verdi estimering fremover da du tydeligvis har låst det i et negativt spor. En annen ting er jo også at du har fulgt Elk tett siden sep/ okt og finner de interessante men allikevel klarte og bomme så fundamentalt på bunnen. Trolig ligger nok litt frustrasjon der vil jeg tro, om du hadde tilført noe som helst av nytte til diskusjonen her skulle jeg gjerne lyttet men du fremstår jo over hode ikke som noe annet enn en backtrader av dimensjoner.

Vi kan kjøre en liten diskusjon her inne nå så vi kan se hvor godt du følger Elk.

Mitt spm til deg blir da som følger.
Kan du list opp 5 grunner til at ELK ikke vil ha en stigning de neste 3 årene. Jeg lover å argumentere sakelig på alle dine punkter.
Redigert 21.01.2021 kl 00:00 Du må logge inn for å svare
Kaisovski
23.02.2019 kl 11:26 7172

Trade, du vet like godt som meg at en avtale mellom kina og usa vil være kursdrivende for Elkem.

Det kan det vel ikke være noen tvil om?
Redigert 21.01.2021 kl 00:00 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
23.02.2019 kl 11:34 7165

3ade I dag kl 10:56

Du skriver: "....da du tydeligvis har låst det i et negativt spor".
Jeg bare velger holder meg til fakta - i motsetning til deg. (Ref svar på annen Elkem-tråd til deg).
Jeg har ikke drevet med noen form for back trading - bare påpekt overfor TS i november ifjor, og fremover, at Elkem sliter med å bryte igjennom IPO-kursen, noe som selvfølgelig har sine fundamentale årsaker.
Redigert 21.01.2021 kl 00:00 Du må logge inn for å svare
3ade
23.02.2019 kl 11:50 7135

Takk for at du igjen viser ditt sanne jeg med absolutt null fakta og innsikt i ELK.

Du har ikke gjort noe annet å skrevet at den går ned de dagene den korrigerer og vært stille de dagene den går i pluss. Dine tråder fremstår som bare mer og mer patetiske i din søken negativitet ovenfor elkem.

Vennligst referer til den eller de trådene jeg ikke har holdt meg til fakta om ELK?
Redigert 21.01.2021 kl 00:00 Du må logge inn for å svare
3ade
23.02.2019 kl 11:58 7125

At det er krusdrivende ja men det vil nok være marginalt da det ikke har noe med det fundamentale å gjøre for elk sin del. Kina sin økonomi i helhet er noe annet og helt klart kursdrivende. Mitt estimat for kurs ved enighet er ikke mer enn 1-2,- opp. Men midt 30 tallet ila sommer tidlig høst 19.
Redigert 21.01.2021 kl 00:00 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
23.02.2019 kl 12:49 7070

3ade
Du har helt rett. Elkem står på egen ben selv uten handelsavtale.
Markedet ser mot handelsavtalen og tror/mener at med den i boks så går Elkem bedre.
Ser vi under på det som ble lagt ut i natt så vil markedet Mandag skyve Elkem opp.

Bilde bildetekst
Mr Trump sa at han trodde en avtale var "mer sannsynlig" enn ikke

Kinesiske forhandlere har gått med på å forlenge oppholdet i Washington, da USA og Kina presser til å finne et handelsavtale.

Beslutningen var det siste tegn på at de to landene kan nærme seg en avtale, da de ser etter en vei ut fra fjorårets straffehandelskrig.

I en uttalelse som ble delt av Det hvite hus, hilste kinesisk president Xi Jinping "fremgang" i forhandlingene.

Amerikanske president Donald Trump sa også at en avtale var "mer sannsynlig" enn ikke.

"Det faktum at de er villige til å holde seg litt lenger ... det betyr noe," fortalte han journalister i Det hvite hus. "Jeg tror det er en god sjanse for at det skjer."




Hvor står samtaler nå?

USA og Kina satte priser på milliarder dollar av de andres varer i fjor da de møttes på handel.

USA hadde i utgangspunktet truet med å øke tariffer på varer på 200 milliarder dollar fra 10% til 25% dersom de to sidene ikke kunne enige om en avtale innen 1. mars.

Men Mr Trump har dukket opp mer fleksibelt nylig, som forhandlere møter i Washington for en fjerde runde av samtaler.



Toppforhandlerne fra begge sider: Robert Lighthizer og Liu He

På fredag ​​hadde ikke Trump forpliktet seg til å forlenge fristen, men han merket fremgang, inkludert en avtale om valutapåvirkning, hvor detaljer ikke ble avslørt.

Han sa også at han kanskje møtes med Mr Xi i mars på sin Mar-A-Lago resort.

Huawei har ikke vært en del av diskusjonene til dags dato, la han til.
◾A rask guide til handelskriget mellom USA og Kina
◾ Hvis USA og Kina endelig er enige om et handelsavtale?

Kinas vicepresident Liu He, som har ledet samtalene for kineserne, sa at laget hans var "klar" for en avtale.

"Fra Kina tror vi at det er veldig sannsynlig at det vil skje," sa han.

Hva diskuterer de to sidene?

Washington ønsker at Beijing skal gjøre endringer i sin økonomiske politikk, som det sier urettferdig favoriserer innenlandske selskaper gjennom subsidier og annen støtte.

Kina har tilbudt å øke kjøp av amerikanske varer, for eksempel soyabønner og halvledere - et trekk som kan redusere USAs handelsunderskudd, et fokus for Mr Trump.

Landet er imidlertid ikke sannsynlig å omfavne større strukturelle endringer, som ses av noen internt som en måte å inneholde sin økning på.

I fredags har amerikanske handelsrepresentant Robert Lighthizer, som har ledet samtaler for USA, advart om at "store hindringer" forblir før en endelig avtale kan undertegnes.
Redigert 21.01.2021 kl 00:00 Du må logge inn for å svare
3ade
23.02.2019 kl 13:30 7023

Takk Barb, du og Hammern er de to jeg føler kan kjøre en sakelig og reflektert diskusjon rundt elk her på forumet. Vi får lukke ørenen litt er støyen som enkelt klarer å lire av seg her inne uten noen som helst holdt i det fundamentale. Vi får jo nå igjen se hvilken kompetanse som enkelt besitter her inne med tanke på svar på argumenter.

Jeg har null problem med og se de få utfordringene om kan komme men pdd er det priset inn så mye irrelevant i kursen at det er en sikkert bet.
Får vi som forventet stabile og strammere råvarepriser ut 19 vil vi se det virkelige skyvet uavhengige av avtale eller ei. Har us/Kina landet vil det bare forsterke reaksjonen opp.
Redigert 21.01.2021 kl 00:00 Du må logge inn for å svare
nucleus
23.02.2019 kl 13:35 7011

Trump er en veldig merkelig mann som president (mildt sagt), men åpenbart en dyktig forettningsmann.
Strategien i denne handelsavtalen mellom USA og KINA, er å få redusert handelsunderskuddet.
Presse Kina til å handle mere amerikanske varer, få til et gunstigere utgangspunkt.
Trump bruker tidsfaktorer som pressemiddler, lar det gå ut over tid, sånn at de får presse frem mest mulig av sine krav.
Neste møte mellom de to mektige statsledere, i slutten på mars antyder de nå.
Elkem og andre store industriselskaper, som f.eks. Norsk Hydro, får smake på ustabilitet.
Krysser fingrene nå for at handelskonflikten får en løsning og at Elkem kommer oppover, på tidligere kursnivåer fra ifjor.
Redigert 21.01.2021 kl 00:00 Du må logge inn for å svare
Interessert
23.02.2019 kl 18:02 6830

Trump er en gavepakke til USA, men ikke nødvendigvis til oss andre. Å akseptere underskudd på handelsbalansen år etter år er ikke smart. Trump setter foten ned, og vil nok bli vurdert annerledes i fremtiden. Som Ronald Reagan, som heller ikke var særlig populær hele tiden.
Redigert 21.01.2021 kl 00:00 Du må logge inn for å svare
Kaisovski
23.02.2019 kl 18:42 6786

Hva er egentlig så negativt med handelsunderskudd?
Redigert 21.01.2021 kl 00:00 Du må logge inn for å svare
Interessert
23.02.2019 kl 20:15 6690

Hva er positivt med handelsunderskudd?
Redigert 21.01.2021 kl 00:00 Du må logge inn for å svare
Kaisovski
23.02.2019 kl 20:31 6663

Nettopp.
Redigert 21.01.2021 kl 00:00 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
24.02.2019 kl 01:53 6501

3ade I går kl 11:50

Som jeg har påpekt for deg flere ganger før her på HO:
Det er upassende og infantilt av deg å komme med nedsettende kommentarer av din motdebattant på et diskusjonsforum!
Du må skjønne at du må slutte med det!

Det virker ikke engang som om du leser det jeg skriver. Jeg har skrevet svar til deg på andre Elkem tråder og der kan du lese det du spør om.

Og jeg gjentar - jeg har "påpekt overfor TS i november i fjor, og fremover, at Elkem sliter med å bryte igjennom IPO-kursen, noe som selvfølgelig har sine fundamentale årsaker."
Og i de månedene som har gått så langt så har jeg hatt rett i det - så enkelt er det.




Redigert 21.01.2021 kl 00:00 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
24.02.2019 kl 11:01 6300

ynot.
Jeg tror at når man har tro på et case som Elkem så blir man fort provosert når noen går i mot ens gjennomtenkte mening.
Jeg tror ikke du skal legge mere en det i det.
Videre så er det fundamentale som gjør at Elkem ikke bryter gjennom 29 en redsel for handelsavtalen. Les under.
---------------------------------------------------

– Tross at vi ble påvirket av lavere salgspriser og vedlikeholdstengning, har vi hatt nok et sterkt kvartal. Resultatene er svakere enn forrige kvartal, som var veldig sterkt, men alle forretningsområder leverte sterkere resultater enn tilsvarende kvartal i 2017, sier konsernsjef Helge Aasen.


Elkem etter nye tolltrusler: – Vi er bekymret

Elkem melder at resultatet har blitt påvirket av stans ved anleggene Xinghuo og Yongdeng i Kina, som følge av vedlikehold.

Handelskrigen senker neste resultat

Selskapet skriver i børsmeldingen at lavere salgspriser har påvirket resultatet. Det kinesiske markedet for silisium har blitt negativt påvirket av nye tollsatser fra USA, som følge av den pågående handelskrigen. Dette har ført til både dårligere etterspørsel og lavere salgspriser.



Kilde: Elkem

– Effekten av amerikansk toll på import fra Kina har vært større enn ventet, og det er usikkert hva som blir betydningen av den videre, heter det i børsmeldingen fra selskapet.

– Den fundementale markedetterspørselen er ventet å være god i de kommende kvartalene. Varelagrene for silisium har blitt redusert signifikant gjennom oktober.

Elkem slår fast at prisene forventes å gå ned i fjerde kvartal.

– På dette grunnlaget vil resultatet i fjerde kvartal bli klart svakere enn tredje kvartal, skriver selskapet.
-------------------------------------------------
Men. Når det er sagt så tror jeg markedet ser på den største eieren i Elkem som er Kina.
Jeg tror redselen er høyre pga de. Kan det bli en større boikott av Kinesiske eiere??
Men jeg tror at disse påstander er grunnløse. Les.
--------------------------------
-Fagforeningene var skeptiske til salget av Elkem, men så likevel på de kinesiske eierne som mer langsiktige enn andre interessenter. Erfaringene har vært gode, sier Elkems hovedtillitsvalgt Einar Støfringshaug.


105 år etter første børsnotering: Nå er Elkem på børs igjen

– Det er fullstendig positivt. Det har vært bra for både de ansatte og for selskapet, sier han til E24.

– Eierne har brukt en god del investeringsmidler i norske anlegg. Slik vi har lært dem å kjenne oppfatter vi at de fortsatt er langsiktige, og gjerne vil satse på Elkems anlegg med lang horisont.
-----------------------------------
Vi må aldri betvile Elkem situasjon. Som de drives nå er de en penge binge.
Redigert 21.01.2021 kl 00:00 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
24.02.2019 kl 11:48 6242

Barbro
Du skriver:
"ynot.
Jeg tror at når man har tro på et case som Elkem så blir man fort provosert når noen går i mot ens gjennomtenkte mening."

Jeg tror faktisk du har rett. Og det blir for dumt!
Slike personer burde jo holde seg unna diskusjonsfora.
Hensikten med slike fora er jo for at folk med forskjellige meninger skal kunne utveksle meninger
Slik vi har gjort.
Og som jeg har påpekt overfor deg tidligere så har jeg satt pris på det - og faktisk tjent en slant på det også!

En ting er sikkert. Det skal bli interessant å følge Elkem videre fremover.

Lykke til!




Redigert 21.01.2021 kl 00:00 Du må logge inn for å svare
3ade
24.02.2019 kl 12:26 6184

At du føler det er nedsettende og at jeg behandler deg barnslig eller infatilt som du liker å skrive er ikke så rart når du ikke liker å bli dratt frem i lyset.

La oss bryte ditt "argument" litt ned her.
1. ELK får IPO på 29,-
2. ELK stiger opp til 40,-+ i august.
3. ELK havner i en synkende trendkanal i september.
4. 10 oktober kommer ditt første innlegg hvor du skriver at det er mye positivitet rundt en post som synker. Kurs 35,9,-
5. Slik fortsetter dine innlegg i en periode, mao ingen substans.
6. 24 oktober skriver du: Som jeg påpekte.over.
Det er fremtidsutsiktene som gjør at Elkem faller-
RT: 28,180 -9,10%
7. I starten i november blir du litt positiv da den får en liten opptur. (Du peker den vegen det blåser)
8. Når den kommer opp mot IPO kurs begynner du for første gang å skrive om motstand. Her finner jeg de også litt rart at du ikke har nevnt noe som helst om dette på nedturen. (Backtrader)
9. Etter at fallet tiltar har det ikke vært noe annet en nullsubstans innlegg hvor du ikke tar med noe som helst av det fundamentale ang hva som kan forventes av ELK de neste årene.
10. 12. Februar. Når rekylen kommer klarer du skrive at framtidsutsiktene for Elkem er dårlige iflg selskapet selv, noe som rett ut er løgn.
11. Etter oppturen har roet seg skriver du at du da har solgt din studiepost på 28,50,- Å ønsker alle lykke til. Igjen følger du bare den vegen det blåser.
12. Noen dager senere er du på'n igjen med å beskrive hvordan aksjene går fra dag til dag og negativiteten er tilbake.

At du ønsker å påpeke at kursen vil møte motstand ved IPO kurs er noe som ikke må nevnes hver gang aksjene går noen få skarve prosent + eller -. Jeg regne med absolutt alle som er inne i ELK skjønner at det er helt normalt at det vil være motstand ved IPO kurs. Det blir spennende om det blir stille fra deg når vi passere 29,- noe jeg tviler på da du sikkert igjen vil løfte opp dine gamle tråder om at alt er mørkt for Elkem.

Dine argumenter har hele tiden vært det ser mørkt og at det er utrolig mye usikkerhet. Men ikke når det går oppover da er det plutselig en spennende case igjen å du kjøper. Det er dette som for meg som blir utrolig useriøst, alle kan referer til dagens kurs og se at US/Kina har en påvirkningskraft. Men det er midlertidig å det nekter du å se selv når US/Kina er positive til avtale.......

Som nevnt tidligere, kom med 5 argumenter som begrunner dine påstander om dårlige framtidsutsikter så kan vi se hvor din kompetanse ligger. Om ikke er det på tide å vurdere hva du driver med da dine innlegg blir totalt irrelevante.
Redigert 21.01.2021 kl 00:00 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
24.02.2019 kl 12:37 6164


ynot.
Flott du har tjent. Ja det er fint med saklige diskusjoner både gi og mota kunnskap.
Ser man på handlemønstret så har Elkem hatt store bevegelser så den har vært fin å trade.
Skal Elkem prises rett av markedet så må den prises som andre aksjer.
Når hele Oslo børs er priset over tre ganger så høyt så bør vel Elkem følge etter.
Her må det være mye å gå på.


- Til tross for et noe svakt kvartal tjente Elkem 5,74 kr pr aksje i 2018, noe som tilsier at selskapet er verdsatt til en pris/inntjening på 5. Til sammenligning er Oslo Børs som helhet priset til 16 ganger sin inntjening, så aksjen er åpenbart billig. I tillegg til dette varsler selskapet et utbytte på 2,6 kr som gir en utbytteavkastning på 10 prosent.
Redigert 21.01.2021 kl 00:00 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
24.02.2019 kl 12:51 6144

3ade.
Jeg tror at vi har en voldsom tro på Elkem pga at vi har brukt timer og dager på Elkem.
Vi sitter langsiktig. Men det kan være krefter der ute som har en annen agenda en oss.
Noen vil ha den ned for å hente ut mest mulig på rekylen opp.
Det er nødvendig vis ikke galt da det er deres strategi.
La oss holde oss til vår langsiktige strategi og finne fram all info vi kan om Elkem.
Jo flere vi er jo sterkere.
Redigert 21.01.2021 kl 00:00 Du må logge inn for å svare
3ade
24.02.2019 kl 13:34 6087

Nei det er helt klart ikke noe negativt med en slik type strategi om det blir gjort med relevante og rett informasjon.

Men som du skriver får vi fortsette å forholde oss til reel informasjon samt innlegg med substans samtidig som vi snur et døvt øre til den irrelevante støyen som forekommer.
Redigert 21.01.2021 kl 00:00 Du må logge inn for å svare
Vekst
24.02.2019 kl 19:41 5891

The U.S. president said in a tweet that the trade talks on Saturday were “very productive.”

https://www.reuters.com/article/us-usa-trade-china/trump-raises-hopes-of-trade-deal-on-final-day-of-u-s-china-talks-idUSKCN1QD0L0
Redigert 21.01.2021 kl 00:00 Du må logge inn for å svare
canarias
24.02.2019 kl 20:14 5828

Høres oppløftende ut
Redigert 21.01.2021 kl 00:00 Du må logge inn for å svare
Vekst
24.02.2019 kl 20:39 5783

Villmarka

2019 EPS 4,43 kr (konsenus bla. Analytikerne)

P/E på 10 = aksjekurs?

Kan selvfølgelig bli lavere og høyere.

Poenget, dagens prising er fortsatt veldig lavt!

Over 30kr denne uken!

Ha en fin uke!
Redigert 21.01.2021 kl 00:00 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
24.02.2019 kl 21:14 5730

3ade I dag kl 12:26

Jeg har lest igjennom ditt innlegg og bla konstatert at du har utelatt mine argumenter som du sannsynlig ikke har noe meningsfullt svar på, men nok om det.

Du skriver: "Jeg regne (sic) med absolutt alle som er inne i ELK skjønner at det er helt normalt at det vil være motstand ved IPO kurs."
Det er godt å konstatere at også du har fattet det nå!
Det var jo det som har vært mitt hovedpoeng på denne tråden fordi TS/Barbro valgte "Elkem kan 29 brytes" som tittel på denne tråden. (Riktignok har hun strøket det første innlegget som fulgte med tittelen....).
Og nå har det jo gått lang tid siden 8. nov! Så jeg har jo mine ord i høyeste grad i behold.

I ditt innlegg over skriver du:
«Dine argumenter har hele tiden vært det ser mørkt og at det er utrolig mye usikkerhet. Men ikke når det går oppover da er det plutselig en spennende case igjen å (sic) du kjøper.»
Ja, selvfølgelig, da den falt under 22 da så jeg et potensiale for stigning mot motstanden på 29. Det har jeg omtalt over.

Usikkerhet er det fremdeles. Noen avtale mellom US/Kina er bla ikke på plass.

I ditt innlegg over skriver du også:
«Det blir spennende om det blir stille fra deg når vi passere (sic) 29,- noe jeg tviler på da du sikkert igjen vil løfte opp dine gamle tråder om at alt er mørkt for Elkem.»
Dette bekrefter igjen at du ikke leser det jeg skriver. Jeg sitter jo med Elkem-aksjer, og som jeg skrev over så ville det glede meg om de kom opp mot Barbro sitt kursmål på 55. Men det har jeg ingen tro på - på rimelig sikt.
For deg som opererer med 5-8 års sikt så stiller det seg kanskje annerledes.
Men som jeg skrev til deg tidligere: «...å estimere hva som skjer på 5-8 års sikt er det meningsløst å mene for mye om i dag!»

Iom at vi har såvidt forskjellig tidsperspektiv, og at du i tillegg ikke har forståelse for at man ikke skal komme med nedsettende kommentarer mot sine motdebattanter på et diskusjonsforum, gjør at jeg ikke ser noe poeng i fortsette diskusjoner med deg.

Lykke til!
Redigert 21.01.2021 kl 00:00 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
24.02.2019 kl 21:29 5698

Effekten av innholdet i linken "Vekst" la inn, er det vi trenger for å få neste løft på 10-20%. Vi håper og satser på at det skjer tidlig i kommende uke. Dette er spekulasjon og ikke vitenskap, så alt kan skje. Oppfordrer forøvrig alle til å ignorere støy alá det surret "ynot" serverer. Bare baiss og rør for å skape usikkerhet. Man har store tanker om seg selv om man tror man påvirker markedet med baiss på HO...
Tror morgendagen blir fin. Tvitvi!
Redigert 21.01.2021 kl 00:00 Du må logge inn for å svare
Vekst
24.02.2019 kl 21:51 5655

Fra DN:
« Det er såpass mye prestisje her at det er et nederlag for begge parter dersom de ikke kommer til enighet«

https://www.dn.no/utenriks/usa/kina/president-donald-trump/-det-er-sapass-mye-prestisje-her-at-det-er-et-nederlag-for-begge-parter-dersom-de-ikke-kommer-til-enighet/2-1-550584
Redigert 21.01.2021 kl 00:00 Du må logge inn for å svare
Kaisovski
25.02.2019 kl 02:13 5507

Prestisje er vel bare fornavnet..
Redigert 21.01.2021 kl 00:00 Du må logge inn for å svare
canarias
25.02.2019 kl 08:49 5327

Satser på at vi bryter motstanden på 29,20 i dag
Redigert 21.01.2021 kl 00:00 Du må logge inn for å svare
canarias
25.02.2019 kl 09:04 5287

Da er vi over 29,20, håper på etablert brudd nå på økende volum
Redigert 21.01.2021 kl 00:00 Du må logge inn for å svare
canarias
25.02.2019 kl 09:04 5286

Da er vi over 29,20, håper på etablert brudd nå på økende volum
Redigert 21.01.2021 kl 00:00 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
25.02.2019 kl 09:07 5273

piratene og togrøverne på casinobørsen klarer dessverre ikke lengre å holde dritten nede LOL

burde gå over 30kr innen uken oxo kommer fondene løpenede etter å komme på hurtigtoget nordover :-)
Redigert 21.01.2021 kl 00:00 Du må logge inn for å svare
nucleus
25.02.2019 kl 12:38 5093

Arctic Fund Management har nå tatt inn Elkem i sin portfølje..
Så nå brytes 29 kurs grensa, skikkelig trøkk idag.
Redigert 21.01.2021 kl 00:00 Du må logge inn for å svare
Kaisovski
25.02.2019 kl 14:07 4990

Ser ut til å stenge under 29,2. Litt skuffende.
Redigert 21.01.2021 kl 00:00 Du må logge inn for å svare
Record
25.02.2019 kl 14:09 4986

Dagen er ikke over ennå, se det som en kjøpsmulighet :-)
Redigert 21.01.2021 kl 00:00 Du må logge inn for å svare
NOELLE
25.02.2019 kl 14:19 4955

Har ELKEM startet oljeproduksjon nå?!! Ned 3 % fra topp helt latterlig.
Redigert 21.01.2021 kl 00:00 Du må logge inn for å svare