Bcs - bullish teknisk - teknisk analyse

tekna
BCS 21.06.2022 kl 21:13 16836

Har brutt opp. Økt volum og stigningstakt.
(Ser helst at Hammers holder seg til sin egen tråd)
Redigert 21.06.2022 kl 21:18 Du må logge inn for å svare
Londonmannen
20.07.2022 kl 09:51 2926

Jepp Rule, på denne tid neste år er det meningen at fabrikken i Høyanger har startet produksjonen. Absolutt ikke lenge til. Og som vi vet vil aksjemarkedet peise dette inn i god tid før produksjonsstart.

I tillegg er det vel rimelig sikkert at selskapet vil få på plass en avtakeravtale i god tid før oppstart. Bare navnet på en avtaker kan bli en betydelig kursboost. Skulle dette bli med et kjent merkevarenavn blir det spennende å se hvordan markedet reagerer.

Runway til oppstart av fanrikkproduksjon er kort, men runwayen til markedet begynner å prise inn dette er langt kortere. Men umulig å si når det skjer. Men en eller annen gang fra nå og frem til produksjonsstart vil kursen rimelig sikker ta et betydelig byks.
rockpus
20.07.2022 kl 09:59 2898

"I tillegg er det vel rimelig sikkert at selskapet vil få på plass en avtakeravtale i god tid før oppstart."

Med så mange potensielle kunder, er det naturlig å forvente at selskaper ønsker å sikre seg den første produksjonen og dermed komme først til mølla. Da kan man selvsagt ikke vente til produksjonen er startet.
Det er nok en god grunn til at BCS valgte den raskeste veien til første produksjon, nemlig Høyanger! At valget kom kort tid etter at meldingen om vellykkede tester for et batteriselskap, er neppe tilfeldig.. Dette skjønte tydeligvis Fearnleys bedre enn Norne..
OZZY
20.07.2022 kl 10:02 2886

Bra formulert Londonmannen.
TIL ALLE DER UTE: HA DIALOG MED AKSJEHUSET DU BENYTTER og sørg for at BCS aksjen din IKKE lar seg shorte. Snakk med de eller mail de. Viktig for fremtiden.
Slettet bruker
20.07.2022 kl 10:09 2855

Jeg reserverte meg mot dette i går.
in2deep
20.07.2022 kl 10:17 2827

Hvor gjør en dette? Regner med det står som standard da, at Nordnet kan legge alle typer aksjer i sin short-pool, så viktig at folk får endret og fjernet denne tillatelsen!👍
Slettet bruker
20.07.2022 kl 10:19 2821

BERGEN CARBON SOLUTIONS AS - Morgenrapport fra Apollo Markets
Oppgraderes til kjøp! Analyse oppdatert 18:43 19. juli 2022
Bergen Carbon Solutions brøt tirsdag motstanden på 39 kroner, som utgjør taket i en omvendt hode-og-skuldreformasjon. Aksjen har med det utløst kjøpssignal, og videre oppgang signaliseres. Vi oppgraderer BCS til kjøp.
Molbre
20.07.2022 kl 10:39 2763

Må inn å lese om IKZ kontoen så må en gå noen steg før en finner at en kan reservere seg, gjorde det selv nå😀
Slettet bruker
20.07.2022 kl 10:51 2717

HP17 skrev Innlegget er slettet
BCS trenger ikke mer kapital for realisere Høyanger, se siste analyse fra Norne og Fearnley på dette samt selskapets egne beregninger. Jeg tipper de får tegnet avtale innen kort tid som sikrer oppstart av produksjon.
Slettet bruker
20.07.2022 kl 15:24 2430

Nå jobber robotene for harde livet å presse kursen ned på 39 tallet, nesten fasinerende å se på ordrebildet hvordan dette manipuleres.
jessheiminvest
20.07.2022 kl 20:36 2188

Jeg kommer for min del ikke til å reservere meg mot shorting. Jeg sitter long i BCS, og kortsiktige kurssvingninger som skyldes shorthandel, robothandel og daglige tilfeldige stemningsskifter kunne ikke brydd meg mindre. Husk at jo mer en aksje allerede er shortet, desto større blir oppgangen når positive meldinger ankommer da shorten må dekkes inn og selgerne uteblir. De som sitter short i BCS har gode nerver, det skal de ha.
jessheiminvest
20.07.2022 kl 20:37 2190

Jeg kommer for min del ikke til å reservere meg mot shorting. Jeg sitter long i BCS, og kortsiktige kurssvingninger som skyldes shorthandel, robothandel og daglige tilfeldige stemningsskifter kunne ikke brydd meg mindre. Husk at jo mer en aksje allerede er shortet, desto større blir oppgangen når positive meldinger ankommer da shorten må dekkes inn og selgerne uteblir. De som sitter short i BCS har gode nerver, det skal de ha.