Faktatråd fra NANOV - Meldinger, studier, økonomi etc

Optimus2k16
NANOV 23.06.2022 kl 08:08 5336

For dere som fortsatt sitter i NANOV har jeg lagd denne som kan være interessant å se gjennom.
Dette er hva NANOV selv har informert ut i markedet i juni 2022, med kursutvikling samtidig etter meldingene.
Dette er ikke tråden for å komme med personlige meninger, udokumenterte påstander eller annet tullball :)
Hovedposten blir oppdatert med informasjon som er begrunnet i fakta, med kildehenvisninger.

2.6.2022 07:17 - Melding om gjennomgang av Paradigme studien.
Kurs 1.6.2022 ca 1630 – 10,8kr
Kurs 2.6.2022 ca 1630 – 7,32kr
Punkter meldt fra NANOV:
- Tregere rekruttering enn forventet
- Besluttet gjennomgang pga treg rekruttering
- Uavhengig vurdering av data analysert av et uavhengig panel
- Levering topplinjedata H2 22 revideres
- Forventet rapport innen 20.juli
- Gjennomgang er det beste for aksjonærer og pasienter
- Finne optimal vei videre innen en økonomisk og kommersielt levedyktig tidsramme
- Paradigme fortsetter rekruttering mens evaluering pågår.

10.6.2022 18:18 – Melding om presentasjon av LYMRIT 37-05 fase 1-studie på EHA kongressen.
Kurs 10.6.22 ca 1630 – 7,42kr
Kurs 13.6.22 ca 1630 – 6,67kr
Punkter meldt fra NANOV:
- Data viser at Betalutin tolereres godt uten ytterligere dosebgrensende toksisitet
- Klinisk aktivitet av Betalutin ble sett med to komplette responser av 16 evaluerbare pasienter.

22.6.22 06:00 – Melding om regulatorisk gjennomgang etter evaluering
Kurs 21.6.22 ca 1630 – 7,27kr
Kurs 22.6.22 ca 1630 – 3,28kr
Punkter meldt fra NANOV:
- Søker guiding fra kompetente regulatoriske myndigheter, inkl FDA om veien videre for Paradigme
- Paradigme er fortsatt åpen for rekruttering
- Tidspunkt for Q2 rapport endres til august
- Fortsetter treg rekruttering ventes ikke topplinjedata fra Paradigme i H2 22
- Det uavhengige panelet har rapportert at effektivitetsdata fra fase 2b-studie med Betalutin er mindre lovende enn data fra fase 2a Lymrit 37-01 studien.

Dette er altså hva NANOV har meldt ut konkret, ingen annen data eller tall er gitt ut via børsmeldinger. Reaksjonen fra markedet nå er altså at Betalutin er ubrukelig, og har ingen verdi lengre for NANOV.

-----------------------------------------------
Podcast med kommentarer og betraktninger på NANOV.
SaraSt
I går kl 09:57
1972
Radium sender en ekstra sending i dag kl. 14:00 om situasjonen i NANOV
https://radforsk.no/podcast/
Det vil bli podkast nr 235 dere må søke opp. Jeg anbefaler å laste ned podkasten på mobil, fungerer godt!
-----------------------------------------------

ØKONOMI, her skulle jeg gjerne hatt noen innspill fra dere. Tall fra regnskap, forbruk etc. Også de som sier emisjon kommer snart, kom med begrunnelser og fakta så får jeg lagt det inn her.

Hadde vært supert om denne posten kunne holdes faktabasert, gjerne både positivt og negativt. Men hold en fin tone og prøv å unngå hovmod og skadefryd.
Det er utrolig mange dyktige folk her inne som sitter med mye data, både de som er positive, samt de som er negative til firma. Og vi har alle behov for å få belyst alle sider når man velger å investere i et firma.
Redigert 24.06.2022 kl 08:54 Du må logge inn for å svare
007 James Bond
23.06.2022 kl 09:35 5209

I tillegg ser det ut som at "alle" har glemt de fantastisk gode dataene fra Archer1-studiet.

Dette studiet er avhengig av en godkjenning av Betalutin som medisin. Hvem vil ta ansvaret for å hindre en så god og virkningsfull medisin i å nå markedet så snart som mulig?

Jeg mener at Nanov kommer tilbake i fullt monn. Vent og se :-)
Optimus2k16
23.06.2022 kl 09:50 5136

Her hadde det vært fint om du kunne poste litt av den gode dataen fra Archer1 studiet.
Og det siste avsnittene er akkurat hva jeg mener vi bør unngå i denne tråden.
Spørsmålet ditt om hvem som vil ta ansvaret for å hindre, burde omformuleres til hvem vil ta ansvaret for at medisinen når markedet?
SaraSt
23.06.2022 kl 09:57 5095

Radium sender en ekstra sending i dag kl. 14:00 om situasjonen i NANOV
https://radforsk.no/podcast/
Det vil bli podkast nr 235 dere må søke opp. Jeg anbefaler å laste ned podkasten på mobil, fungerer godt!
Redigert 23.06.2022 kl 10:33 Du må logge inn for å svare
Fjellgutten
23.06.2022 kl 09:59 5070

Takk for info. Da er det bare å kjøpe så fort som F…… Før det er for sent.
Gullhaugen
23.06.2022 kl 10:05 5030

Ok. Da tenker jeg disse kortebukse gutta starter å dekke inn snart: https://shortnordic.com/detaljer_selskap.php?company=NORDIC%20NANOVECTOR&land=nor

Det kan gi fart i sakene om de får kamp om aksjene. Det er bare å laste opp, dette kan bråsnu snart. Ser Short setter opp sperrer på 152 193 aksjer ....jeg tror det smeller ganske snart nå.
Redigert 23.06.2022 kl 10:20 Du må logge inn for å svare
Optimus2k16
23.06.2022 kl 10:08 5008

Denne kan du egentlig bare slette, total avsporing fra hva som er meningen i denne tråden.
Optimus2k16
23.06.2022 kl 10:09 4996

Du kan gjerne linke til hvem som er short etc, men hold det saklig, faglig og dokumentert.
Dine påstander om fart i sakene, laste opp og bråsnu snart kan du bare slette.
Optimus2k16
23.06.2022 kl 10:09 4982

Fint om du kan legge med link til de som er interessert når du poster info som dette :)
Gullhaugen
23.06.2022 kl 10:21 4924

Spennende. Legg ut linken så vi kan være med. :) Takker.
Fjellgutten
23.06.2022 kl 10:25 4889

Litt av en oppgave du påtar deg om du skal ha en seriøs nano tråd. Du får det travelt. Uansett godt forsøk og lykke til.
Studenten86
23.06.2022 kl 13:29 4623

Flott initiativ! Frisk bruk av rediger på første post for å holde den ajour gir grobunn for 'longevity' til en tråd som dette. Avsporinger vil drukne seg selv noenlunde, så ikke så viktig. Men en hovedpost som er dynamisk, og ønske om seriøs debatt er ypperlig utgangspunkt.

NANOV viser tydelig hvor investorer burde feste blikket, møte med FED.
Mulige utfall:
1. Ikke anbefalt å gå videre.
Gir ikke mening at det skal bli utfallet gitt kjente data samt tilbakemelding fra SRC i 2020.
2. Det kan anbefales utredninger, som vil ta tid det kan være uheldig og vanskelig fremtid for aksjonærer.
Reell risiko og hvor evt bekymringer bør tillegges.
3. De anbefaler utredning som ikke er tidkrevende, og veien til søknaden fremstår overkommelig til positiv for aksjonærer.
4. De anbefaler å søke på kjente data, god safety, grei efficacy til pasienter som mangler gode alternativer. FDA forstår mulige fremtiden som kombinasjonsstudier f. Eks. Archer og at produktet burde nå markedet på bærekraftig måte.
Tenker jeg er utopisk her, da økonomi og tid ikke burde være spesielt relevant for FDA.

Markedet har reagert som om studiet er lagt ned, tolker det ikke slik, men må være åpen for at jeg kan ta feil.

Liso
23.06.2022 kl 13:33 4596

Lastet stort i dag
mofi1
23.06.2022 kl 13:38 4563

Hvordan tenker dere at dette skal finansieres videre fremover, det ser vel nesten nå ut som om kassa renner tom før paradigme kan avleses?
Hugoil
23.06.2022 kl 14:23 4411

Selger rettighetene til cd37 for NNV003 blystudiet til OranoMed eller avventer en eller to børsmeldinger i juli en av de innehodlende info fra FDA før de kommer i feriemodus i august.
SomSa
23.06.2022 kl 14:25 4394


Sannsynligheten for at Nano kan inngå en partneravtale med et big Pharma er blitt minimalt nå. Enten blir en gigantisk utvanning av aksjen eller noen rike onkler tar over selskapet. I det siste tilfellet prises selskapet på konkursnivå. Jeg tror på første alternative i første omgang. De bør hente nok penger for 1-1,5 år og ikke 6 måneder. Det vil si 400-650 mil

Som tidligere har nevnte kan de ha ca. 150 mil 1. oktober og de pleier å hente penger når kontantbeholdningen er ca. 2 x kvartalbruk. Jeg tror på en eventuelt emisjon kort tid etter presentasjonen av 2Q og veivalg.

TRVX og PCIB skal også hente penger og det blir blodige høst og vinter dager.

Redigert 23.06.2022 kl 14:26 Du må logge inn for å svare
Hugoil
23.06.2022 kl 16:15 4144

Somsa: Du får trøste deg med at det bare er fram til emisjonen din det er kjipt å ha solgt i går.
(Fallet i går kan ikke måle seg når det gjelder rasjonalitet ift. big dipper 15102015 - og den gang var det liten rasjonalitet for fallet utover et knapt halvårs forsinkelse. Det var IPO-tilretteleggerene som den gang hovedsakelig dumpet ut aksjene). Når selv Somsa har vanskelig for å si at han har solgt i går, så kan du regne med at deu kan telle resten på HO+TI som solgte på 1 hånd). Nå er realiteten at FDA ekspert-komitteen er på ekspressfart go trolig FDA også. Så kan forvente meldinger ila. juli.)

Bryter opp av 3 timers kjøpssignal REKTANGEL, kursmål 4,1.
Redigert 23.06.2022 kl 16:28 Du må logge inn for å svare
Merlin
23.06.2022 kl 16:19 4111

Nordic Nanovector Announces Presentation of Preclinical Data on Alpha37, at the American Association for Cancer Research 2022 Annual Meeting
Oslo, Norway, 9 March 2022

Nordic Nanovector ASA (OSE: NANOV), a clinical-stage biotech company focused on
CD37-targeted therapies for haematological cancers and immune diseases,
announces that an E-poster regarding Alpha37, entitled "Targeted alpha therapy
with [212]Pb-NNV003 in treatment of NHL", will be presented at the 2022 American
Association of Cancer Research (AACR) Annual Meeting held 8-13 April in New
Orleans, USA.

The data in the E-poster show that a single injection of [212]Pb-NNV003, or
Alpha37, is safe and effective for the treatment of CD37-positive chronic
lymphocytic leukaemia (CLL) and non-Hodgkin's lymphoma (NHL) in mouse models.
Promising efficacy in both ibrutinib-resistant and ibrutinib-sensitive CLL
models was observed and treatment with Alpha37 was superior to both ibrutinib
and oblinutuzumab, confirming that further clinical development is warranted.
These data were previously presented at the company's R&D Day in November 2021.

Alpha37 has been developed as a targeted alpha radioimmunotherapy where the CD37
-specific antibody NNV003 is coupled to the alpha particle generating isotope
[212]Pb for the treatment of NHL and CLL. Despite the availability of current
treatments, most patients with these diseases inevitably relapse meaning that
there is a significant unmet need for new, alternative therapies.

Jostein Dahle, Co-founder and CSO of Nordic Nanovector, commented: "The pre
-clinical data that we have amassed on Alpha37 is taking us closer towards our
goal of filing for an IND to begin human clinical testing. We are focussed on
high risk and/or ibrutinib resistant/refractory CLL as the entry indication but
believe there is a broader unmet need beyond this that Alpha37 may be able to
fulfil. We look forward to the further development of this next generation
targeted anti-CD37 alpha radio-immunoconjugate."https://newsweb.oslobors.no/message/555912
Studenten86
23.06.2022 kl 20:44 3784

Det er betimelig spørsmål. Gitt at veien videre vises til av FDA som mulig, så er det oppkjøp, partner, emisjon og lån som er naturlige alternativer.
Lån krever at selskapet har en annen verdsettelse, emisjon av betydning vil kreve at selskapet har en annen verdsettelse og kan være attraktiv nok til at det er et alternativ. Det vil nok bli utrivelig for oss aksjonærer likevel, som i betydelig utvannende. Såfremt det ikke er en rettet emi mot partnerskap f.eks. Det kan kanskje som del av større avtale fremstå attraktivt for alle parter i disse dager.

Nå er det vel mulig for potensielle partnere/kjøpere og få tilgang til data via NDA. Vil tro at om det er noen på kroken eller ikke, er dette kanskje noe NANOV nå prøver å få frem til alle som kan være aktuelle kandidater her?

Forøvrig, siden det ikke er noen godkjent SoC i R/R 3FL, men pasienter uten noen behandlingsalternativ, kanskje det er årsak til at Betalutin sammenlignes mot Betalutin av den uavhengige ekspert-komiteen? Dersom alt landskap innad i indikasjon, og tidligere gitte AA(selv om de er pauset/trukket) ikke sees på i det hele tatt...
Vet ikke, tenker selv det er synd og skuffende at markedet ikke har vist mer tålmodighet i forhold til verdsettelse siste måneder. Min fortolkning av hendelsene for selskapet er ikke på noen måte forenelig med prising av selskapet.

Det sagt, jeg kan ikke si at jeg forstår eller tenker det var tilstrekkelig og bra informert i siste melding. Det fremstår rart, og som om der er relevant inside-informasjon som eksisterer, som vi kan slå fast IKKE er at selskapet går dukken.
At det er partner/oppkjøp kan vel ikke garanteres, kan være en stor plan om restrukturering som tar knekken på eksisterende aksjonærer for alt jeg vet. Eller helt andre ting som ikke noen har inne har tenkt på eller postet om. Men har vel i grunn tillit til forskninga, tillit til ledelse og tillit til at jeg i det minste har fremførbart underskudd om jeg tar saftig feil i min satsing.
Fjellgutten
23.06.2022 kl 21:00 3727

Gitt at selskapet melder oppbud/går konkurs. Da taper vi aksjonærer ca 65 % av investert beløp.
Hva med eventuell kontantbeholdning/fremførbart underskudd. Hvordan blir dette fordelt ? 1 prioritert har vel kreditorer. Noen som føler seg fristet til å gjøre et anslag pr aksje etter at eventuelle kreditorer har fått sitt. Beregninger Feks forutsatt at selskapet går dukken etter rapporteringen i august. Mao få opp et wc scenario for oss aksjonærer.
SomSa
23.06.2022 kl 21:20 3655


Jeg har hørt det samme argumentet gang på gang, kom med gode argumenter for at man ikke skal skrive negativt om selskapet. Hovedproblemet er at rekrutering av nye pasienter har stoppet opp og vi fikk begrunnelsen på dette på tirsdag etter at børsen stengte. Betalutin er ikke god nok.

Det var en ny type CPI som skulle revolusjonere kreftbehandlingen (dette var også tatt opp på Podcast) og alle vil kombinere sitt produkt med dette. Det var gode fase 1 og 2 resultater men dårlige fase 3 resultater. Produktet ble en historie og FDA gikk ikke tilbake i tid for å vurdere fase 2 resultatene.

Betalutin har allerede gitt dårlige resultater i fase 2b. Fortell oss hvilken mirakel forventer du fra FDA? Tro du at FDA vil føle synd på aksjonæren og de vil glemme fase 2B resultatene og godta fase 2A? Julenissen er på ferie og kommer ikke før desember.

Enten studien må stanses og satses på andre studier eller studien må utvides ( hvis FDA godkjenner) med enda flere pasienter. Bare si adjø til Fast Track. Fortell oss hvorfor Nano kan beholde fast track?

Fortell oss hvordan Nano skal finansiere sin virksomhet som trenger mint 400 mil per år. Glem big Pharma siden de har fått kalde føtter nå.

Det har vært nok haussing og luring av nye investorer i mange år. Det er best å kalle en spade for en spade.


Hugoil
24.06.2022 kl 00:41 3366

Så du solgte virkelig i går. (Det er vanskelig nok for deg å si det klart og det er de kanskje også for de få andre på HO+TI som evt. har solgt.)

Du forskutterer for mye negativt i adjektivet dårligere/less promising. Det har du ikke rasjonale for. Det er rasjonale for å at dårlgiere/less promising er tett nok opp til tidligere resultater til at Betalutin ikke havner i gråsonen for godkjennelse, ivhertfall ikke i nedre del av gråsonen. Se I "boka mi" på gavepakke-tråden.
(Et kjøpssignal er jo også DNB analyseoppdateringen - met feil bruk av dårligere, samt henvisning til markedet=forum for sentimentavlesning. Herrlighet.) I mangel av sticks, så får vi si at kjøpssignalet BULL TULL DNB er avgitt ved stenging i går onsdag. At Pling ikke gjorde noe med kursmålet er en innrømmelse av at de vil se an markedet - og selvfølgelig om det skulle bli bruk for dem - for et eller annet med NANO. Det er jo vanlig at børsnoterte selskaper engasjerer et meglerselskap som rådgiver i visse prosesser. Hadde Pling skrevet 5, så hadde kursen nå vært 5,95. Så dette blir rimelig random og dermed bestemt av de med algoer og store aksjemasser de kan plassere på både selger og kjøpssiden for å manipulere åpningskursen - som før siste del av auksjonen lå på 4,6. Mon tro om det ikke blir neste kursmål etter 3timers REKTANGELET til 4,1. Så somsa, du bør bli med på henvendelsen til Finanstilsynet > hugoilose@gmail.com)

Er det noen som kan sjekke hvor stor % OFF-handel utgjør av på børs handelen for i dag og i går?
Redigert 24.06.2022 kl 00:59 Du må logge inn for å svare
Dinkytoy
24.06.2022 kl 08:55 3087

@Hugoil. Jeg leser alle "bøkene" dine med interesse og fascinasjon, selv om noen av dem er nokså kryptiske med min manglende kompetanse. Men stå på! Kan jeg spørre deg hvilken nick du bruker på TI?
SomSa
24.06.2022 kl 09:05 3033


Dette viser kun seriøsiteten i dine argumenter. Bionor menigheten forsvarte også selskapet med diverse argumenter frem til de tapte alt. Lykke til med lykkeønsker. Om jeg har solgt på 3 eller økt kraftig på 2,9 blir du verken rik eller fattig. Jeg har vært på børsen lenge og vet hva man bør gjøre.......Vennligst ikke prøv å lure andre inni aksjen før usikkerheten er borte.........

"håpet ligger i tynn tråd " i følge podcast og Einarsso, endelig vi 2 er enige

https://open.spotify.com/show/19CqqI9b5AV0t04yRcPNiq
Gullhaugen
24.06.2022 kl 09:26 2928

Bevares for en dump? Nesten 4 millioer aksjer?
mofi1
24.06.2022 kl 09:30 2904

Jeg har vansker med å skjønne at alle de lovende resultatene med Betalutin, som vi i årevis har blitt fortalt er enestående ledsaget med utsagn som; « Betalutin blir medisin», nå med et pennestrøk er kastet over bord?

Skyldes den dårlige pasientrekrutteringen at sykehuslegene har sett noe vi ikke har visst, at resultatene ikke er så fantastiske, slik at de ikke har villet anbefale det for sine pasienter?
Redigert 24.06.2022 kl 09:33 Du må logge inn for å svare
Hugoil
24.06.2022 kl 09:37 2852

Det var kolle, men jeg ble kastet ut etterhvert da de skjønte at jeg var Hugoil (den opprinnelige grunnen til at jeg en gang ble kastet ut var at jeg skrev for mange korte innlegg, det var i dagene etter toppen ASH 18 da folk ikke ville selge og ikke likte DT og Bear Harami, stort mer var det ikke å si, bortsett fra at moderatoren da var multilong med familien sin). Siste innlegget mitt var at det var 3 utfall for komitteens avlesning: dårligere, like god og bedre; at sannsynligheten ikke er like stor for utfallene og at det observerte er det forventede.

Så markedet er nok en gang imperfekt, godt hjulpet av at den anemiske børsmeldingen blåste liv i inkompetente klakører og griske meglere som jo alltid spør seg "hvordan skal vi spille dette, hvordan skal vi spille dette" på morgenmøtet. Ingen tror vel at de er fristet til å bruke sine verktøy for kursmanipulasjon når de ikke blir sett i kortene? De blir ikke sett i kortene. (Det man kan si er at OSE "overvåker" handelen og innfører børspause en gang i blant, samt kanskje til og med ser på hånden fra forsiden (joda, de har en programvare også, men den kan aldri se om det er samme eller tilknyttet aktør BAK selger meglerX og kjøper meglerY). Det vi ønsker med henvendelsen til Finanstilsynet er å se kortene fra baksiden, samt hvem som satt rundt bordet og spilte. Dette skulle ikke være noe "farlig" siden det skjer i ettertid.

Hva er problemet med handelen i dag?
Redigert 24.06.2022 kl 09:51 Du må logge inn for å svare
Studenten86
24.06.2022 kl 13:15 2513

Dagens handel er nok nedsalg fra noen større, høyt volum og volatilitet foreslår at det er høy trader aktivitet med.

Endringer i aksjonærliste som vises i dag, og de neste dagene er vel det mest interessante.
Neste nytt fra selskapet vi venter på er vel oppdatert dato Q2. Ikke klart når denne oppdateringen kan ventes, siden det vil etterfølge møte med FDA som mangler dato enda. Mulig det kan anslås nogenlunde. Slik markedet agerer er selv en slik melding et value inflection point.
Hugoil
24.06.2022 kl 13:37 2442

Siste frist for Q2 er generelt for alle selskaper innen august. Kanskje har de fått to nye rekrutterte pasienter da.
Tiden nå er et mulighetsvindu grand lux, med sannsynlighetsfordeling sterkt skjøvet mot oppsiden.
Redigert 24.06.2022 kl 13:39 Du må logge inn for å svare
Mokomon
24.06.2022 kl 14:54 2298

Kanskje forklaringen på hvorfor de ikke får rekruttert pasienter er samme grunn som at kursen raser. Kanskje dette rett og slett ikke er miraklet vi har blitt lovet, og at det forklarer det meste? Virker veldig rart at de ikke klarer å rekruttere pasienter til et mirakelmiddel som kan kurere døende pasienter
Hugoil
24.06.2022 kl 15:43 2192

Det er ikke der det ligger, at medisinen funket dårrlig i andre halvår 2021 og fortsatt i 2022 og at zestèn er bort. Der det ligger er forklart allerede i massevis.
Men så dum er markedet.
bæææ
hvem er gjeteren?
Redigert 24.06.2022 kl 15:45 Du må logge inn for å svare