Emisionen er slut idag
Bliver spændende at se om de har fået udsolgt.
Tvivler selv på det. Hvis de ikke har fået udsolgt tror jeg at de sænker emi kursen til 1kr
Har de fået udsolgt starter opturen når de melder ud omkring øget produktion
Forventer de melder ud idag omkring hvor mange aktier de fik solgt
Tvivler selv på det. Hvis de ikke har fået udsolgt tror jeg at de sænker emi kursen til 1kr
Har de fået udsolgt starter opturen når de melder ud omkring øget produktion
Forventer de melder ud idag omkring hvor mange aktier de fik solgt
storm.com
18.07.2022 kl 10:06
4332
Hei.
Pengene for aksjen er trukket og har fått tildelt aksjer for en stund siden, men har heller ikke fått de inn på konto. Lurer på hva som gjør at det tar så lang tid også.
Pengene for aksjen er trukket og har fått tildelt aksjer for en stund siden, men har heller ikke fått de inn på konto. Lurer på hva som gjør at det tar så lang tid også.
bostavi
18.07.2022 kl 10:31
4299
Ble trukket av min konto 08.07. Har heller ikke fått aksjer inn på konto.
Villmannen
18.07.2022 kl 12:13
4277
Fluefiskeren skrev Dere må sjekke om de er på VPS. Kommer der først.
Er vist en del som har vært med i emisjonen til kr. 1.30.- her inne? Hva skjer med IOX - er den nå på vei i tryggere farvann og øker prod? Ser og at oljepris er høy og stabil, skal ikke det ha innvirkning? Kan vi se IOX over kr. 2.- igjen i løpet av sommeren?
storm.com
18.07.2022 kl 12:24
4255
Fluefiskeren skrev Dere må sjekke om de er på VPS. Kommer der først.
FFL, jeg har fått inn aksjer på min VPS konto og det står antall aksjer tildelt, men så står det også overført til konto 0...
storm.com
18.07.2022 kl 12:40
4215
Hei. Da har jeg snakket med Dnb Markets vedr IOX emisjon og utstedelse av aksjer. Han sa at dette skulle registreres i Brønnøysundregisteret og forskjellige underskrifter etc. Det er mitt i ferietid så det kunne ta litt tid vedr underskrifter etc....så vi får bare vente. Dnb Markets kunne ikke overføre noen aksjer ut til konto før dette var i boks. God sommer:)
Villmannen
18.07.2022 kl 15:21
4172
Tror denne går kjapt opp når den først går. Det finnes ikke noe logikk i at den skal ligge der den gjør, men med så lite volum skjer det aldri noe. Kunne tro den var død :).
Fluefiskeren
18.07.2022 kl 15:42
4299
Ja. Det er fordi det tar lenger tid å overgøre til bankkontoen. Slik pleier det å være. Har vært med på det msnge ganger. Men er den på VPS er det jo i boks og man kan senke skuldrene. Særlig hvis folk begynner å skrive at de har fått det inn på kontoen sin er det lett å bli litt urolig. Derfor er VPS grei å ha. Logg inn. Gå til «hendelser» og tildelinger.
MC Axel
18.07.2022 kl 21:44
4138
They're just as stupid as in Quebec
Colombian oil chamber hopeful of 'orderly' energy shift
BnamericasPublished: Monday, July 18, 2022
NYMEX Light Sweet Crude Location Brent Shallow waters Oil sands Show 17 more
A plan to end new exploration activity in Colombia could lead to macroeconomic shocks and jeopardize the country's energy security, according to national industry chamber Campetrol.
President-elect Gustavo Petro, who will become Colombia's first left-wing leader when he is sworn in on August 7, has vowed to stop issuing licenses for fossil fuel exploration as part of an economic overhaul that prioritizes investments in agriculture, manufacturing and renewable energy.
https://www.bnamericas.com/en/news/colombian-oil-chamber-hopeful-of-orderly-energy-shift
Colombian oil chamber hopeful of 'orderly' energy shift
BnamericasPublished: Monday, July 18, 2022
NYMEX Light Sweet Crude Location Brent Shallow waters Oil sands Show 17 more
A plan to end new exploration activity in Colombia could lead to macroeconomic shocks and jeopardize the country's energy security, according to national industry chamber Campetrol.
President-elect Gustavo Petro, who will become Colombia's first left-wing leader when he is sworn in on August 7, has vowed to stop issuing licenses for fossil fuel exploration as part of an economic overhaul that prioritizes investments in agriculture, manufacturing and renewable energy.
https://www.bnamericas.com/en/news/colombian-oil-chamber-hopeful-of-orderly-energy-shift
Villmannen
19.07.2022 kl 08:19
4055
Jeg tror at folk er gal og da spesielt på venstresiden i politikken. Om Colombia gjør dette vil det bety at fattigdommen vil bli enda større enn den er pr dato. Synes synd i folket der nede. Tviler på at mafiaen i Colombi vil la dette skje. :).
Redigert 19.07.2022 kl 08:21
Du må logge inn for å svare
klaesp
19.07.2022 kl 08:37
5672
Jeg har registrert at det nye partiet ikke har nok støtte i parlamentet til å gjennomføre sin politikk, dessverre. I tillegg skal alle påbegynte lisenser fullføres som normalt.
Villmannen
19.07.2022 kl 08:42
5676
Innlegget jeg har svart på omfatter ikke tildelte lisenser, men utstedelse av nye. Det er som du klaesp skriver, tvilsomt at de får noe flertall for å redusere oljeutvinning.
Akte
21.07.2022 kl 11:00
5369
Køberne er da vist gået på ferie. Tror aldrig jeg har set så få aktier på bud siden i 5 lag
Odi.1
21.07.2022 kl 11:19
5345
Pgs rep aksjen kom dagen etter belastningen, her har vi ventet siden 1/7 og ikke fått dem enda :)
Tidlig forskjeller på Kong Salomon og Jørgen Hattemaker...
Tidlig forskjeller på Kong Salomon og Jørgen Hattemaker...
Mdg1
21.07.2022 kl 11:27
5326
Problemet på LLA47 er jo lokal motstand. Når man får en regjering som er mot oljeleting i tillegg blir dette en giftig kombinasjon. Så worst case er at det ikke blir noe av LLA47 og da er IOX en særdeles dårlig investering.
Ulrik1
21.07.2022 kl 13:01
5231
Nå når de har fått 20 mill. så kunne de godt laget litt hurrastemning og kommet med noen gode nyheter.
Mdg1
21.07.2022 kl 13:18
5210
Det meste av pengene skulle vel brukes til å åpne masse gamle brønner som til sammen kan gi opp til 450 tønner. Nå vet vi at Iox er kjent for å være overoptimistiske og det er ikke alltid man får så meget ut av å gjenåpne brønner som har vært stengt i masse år. 20 mill er ekstremt lite i oljesammenheng. Se bare PNOR som har 500 mill på konto, men allikevel valgte å betale PEN 100 mill i aksjer for AJE. Dette er fordi de mest sannsynlig kommer til å bruke 1-2 mrd de neste to-tre årene på å utvikle feltene. Med småpengene IOX sitter på skal det mye til at de blir så veldig mye større de neste tre - fire åra. Med mye lån og lite penger går det nok fremover med museskritt
Redigert 21.07.2022 kl 13:22
Du må logge inn for å svare
Akte
21.07.2022 kl 16:02
5107
Så forsvandt alle sælgerne igen. Tror de ligger med skjult salgs ordre
Mattelæreren
25.07.2022 kl 08:08
4474
Hører du på presentasjonen fra CEO i juni så kan du klart forvente en økning utover høsten.
Neste måned vet man ikke
Neste måned vet man ikke
Akte
25.07.2022 kl 11:49
4395
Produktionen øges kun når de får lettet røven og borer i bakken på LLA47
De gamle brønde som de planlægger at åbne igen vil kun give en mindre forøgelse af produktionen
De gamle brønde som de planlægger at åbne igen vil kun give en mindre forøgelse af produktionen
Akte
26.07.2022 kl 10:17
4291
Hvad sker der i Iox idag
Alle de store salgsblokke bliver slugt med stor appetit
Mon de kommer med nyheder inden længe
Alle de store salgsblokke bliver slugt med stor appetit
Mon de kommer med nyheder inden længe
Mdg1
26.07.2022 kl 10:25
4303
Det skjer nok intet. Iox er en aksje som har vist seg lett å manipulere, så sikkert noen som har snakket sammen og ser om de klarer å lure noen nybegynnere inn i aksjen.
Når er det aksjene fra emisjonen kommer inn på VPS kontoen min på nordnet? Har ennå ikke fått inn noe.
Det slukes ganske store aksjeposter idag, gikk en post på 240000 aksjer på 1,46 kl 1105
Noe er iallefall på gang..
Noe er iallefall på gang..
Mdg1
26.07.2022 kl 11:24
4321
Akte skrev Alt købes noget nyt må være på vej
Dette har skjedd mange ganger før i Iox. Den gikk jo helt til over 5 uten at noe var på vei. Den kommer alltid ned igjen. Det er det som gjør Iox så interessant for trading. I løpet av et år har man alltid tre-fire ganger man kan kjøpe billig og selge dyrt
Akte
26.07.2022 kl 11:34
4322
Ja men denne gang tror jeg ikke at det er varm luft. I forbindelse med emi sagde de produktionen ville blive øget kraftigt. Håber det bliver LLA47 som bores nu
Akte
26.07.2022 kl 11:38
4308
Det bliver nok som sidste optur
Pænt op idag og lidt ned i morgen også massivt op de følgende dage
Pænt op idag og lidt ned i morgen også massivt op de følgende dage
Odi.1
26.07.2022 kl 12:01
4303
Ikke en flis kommet her heller , pussige greier å skylde på ferie avvikling?
I PGS fikk jeg dem på Portisen dagen etter.
I PGS fikk jeg dem på Portisen dagen etter.
klaesp
26.07.2022 kl 12:12
4246
Raknesi skrev Solgt 3,5 mill.alt, halve dagen igjen
Ja, det har vært laber omsetning de siste 3 uke, plutselig omsettes det for 5 millioner før lunsj. Er spent på hva som kommer av meldinger innen relativt kort tid. Har en felling for godkjenning (er) eller kjøp av lisens.
Gullit
26.07.2022 kl 12:53
4116
Samt en utsikt med høyere oljepriser fremover så blir nok dette en kjempe case