RECSI - uke 27
Uke 26 endte på kr 16 blank.
Avsluttet opp 4,68% på fredag etter å ha vært nede i 15,06 på laveste samme dag.
Torsdag var vi nedom 15,03.
Høyeste kurs i uke 26 var kr 18,14 på mandag ettermiddag.
Avsluttet opp 4,68% på fredag etter å ha vært nede i 15,06 på laveste samme dag.
Torsdag var vi nedom 15,03.
Høyeste kurs i uke 26 var kr 18,14 på mandag ettermiddag.
Redigert 05.07.2022 kl 10:37
Du må logge inn for å svare
Daqo på nyse har gått 100% siden mai og er opp 12% idag ….
lurer på når rec virkelig tar av ..
lurer på når rec virkelig tar av ..
Redigert 07.07.2022 kl 16:40
Vi kan kanskje få noen hyggelige Q fremover selv uten ML.
Sa2ri
07.07.2022 kl 16:28
5563
Tror noen og enhver skal justere regnestykkene sine, for det ser ikke ut til at prisene på poly blir lave med det første:
"Polysilicon prices rise over 200% in 2022 amid supply shortages
Polysilicon, a key material in the creation of solar panels, has undergone steady price climbs as output has been cut for a variety of reasons.
JULY 6, 2022 RYAN KENNEDY
The majority of solar panels are built using polysilicon, a material that is currently largely sourced from China. On Wednesday, top-grade polysilicon saw a nearly 2% rise in prices, according to the China Silicon Industry Association (CSIA).
After a decade of price declines, polysilicon is now at its highest price since 2011. The material’s cost to purchasers has risen for six straight weeks. In January 2021, one kilogram of Chinese polysilicon would fetch about $13. Now, prices exceed $43/kg.
The industry is in a sharp supply shortage as a major manufacturer in Xinjiang closed unexpectedly for repairs. The Xinjiang region in western China is home to nearly 50% of the world’s supply of polysilicon, and it is currently under scrutiny for credible allegations of forced labor.
CSIA said it expects polysilicon supply to drop roughly 5% in July compared to June. Bloomberg said prices are expected to continue to rise through the month until newly added factories displace the loss in production from sudden shutdowns. A rise in COVID-19 cases in China is causing shutdowns in the country, possibly further exacerbating the supply shortage in the near-term.
The Uyghur Force Labor Prevention Act (UFLPA) was passed this year to ensure that United States imports do not have connection to forced labor practices in the Xinjiang region. Last week, a large shipment of quartzite, an element used in making polysilicon, was detained by US Customs and Border Patrol. Analyst firm ROTH Capital Partners noted there is belief that product from both JinkoSolar and Trina Solar were seized by Customs, indicating the risk to the solar supply chain under the act may be higher than previously expected.
The UFLPA assumes a rebuttable presumption on goods shipped from the region, placing a heavy burden of proof on importers to show that there is no connection to forced labor. At the time of the House passing the UFLPA, U.S. Secretary of Labor Marty Walsh said, “The world and the American people cannot abide the presence of goods made under the exploitative conditions experienced by Uyghur and other ethnic minority groups in its global supply chains.”"
https://pv-magazine-usa.com/2022/07/06/polysilicon-prices-rise-over-200-in-2022-amid-supply-shortages/
"Polysilicon prices rise over 200% in 2022 amid supply shortages
Polysilicon, a key material in the creation of solar panels, has undergone steady price climbs as output has been cut for a variety of reasons.
JULY 6, 2022 RYAN KENNEDY
The majority of solar panels are built using polysilicon, a material that is currently largely sourced from China. On Wednesday, top-grade polysilicon saw a nearly 2% rise in prices, according to the China Silicon Industry Association (CSIA).
After a decade of price declines, polysilicon is now at its highest price since 2011. The material’s cost to purchasers has risen for six straight weeks. In January 2021, one kilogram of Chinese polysilicon would fetch about $13. Now, prices exceed $43/kg.
The industry is in a sharp supply shortage as a major manufacturer in Xinjiang closed unexpectedly for repairs. The Xinjiang region in western China is home to nearly 50% of the world’s supply of polysilicon, and it is currently under scrutiny for credible allegations of forced labor.
CSIA said it expects polysilicon supply to drop roughly 5% in July compared to June. Bloomberg said prices are expected to continue to rise through the month until newly added factories displace the loss in production from sudden shutdowns. A rise in COVID-19 cases in China is causing shutdowns in the country, possibly further exacerbating the supply shortage in the near-term.
The Uyghur Force Labor Prevention Act (UFLPA) was passed this year to ensure that United States imports do not have connection to forced labor practices in the Xinjiang region. Last week, a large shipment of quartzite, an element used in making polysilicon, was detained by US Customs and Border Patrol. Analyst firm ROTH Capital Partners noted there is belief that product from both JinkoSolar and Trina Solar were seized by Customs, indicating the risk to the solar supply chain under the act may be higher than previously expected.
The UFLPA assumes a rebuttable presumption on goods shipped from the region, placing a heavy burden of proof on importers to show that there is no connection to forced labor. At the time of the House passing the UFLPA, U.S. Secretary of Labor Marty Walsh said, “The world and the American people cannot abide the presence of goods made under the exploitative conditions experienced by Uyghur and other ethnic minority groups in its global supply chains.”"
https://pv-magazine-usa.com/2022/07/06/polysilicon-prices-rise-over-200-in-2022-amid-supply-shortages/
Tanjiro
07.07.2022 kl 16:23
5597
Forstår meg ikke på de som ønsker å selge her nede. Skuffende at børsen er så grønn som det går ann, hovedindeksen over 3% og REC i minus. Vi får se hvordan denne sluttauksjonen blir, er omsatt 46 mill 16:20, kan vi ende i pluss? Eller fortsetter den samme forbannelsen og vi går ned ytterligere 1% på disse 5 minuttene
Babbai
07.07.2022 kl 16:06
5683
For de interesserte. Rec nevnes i fotnote på side 49 i forbindelse med "Profit margins of solar PV supply chain segments (left) and of other industries (right)"
https://www.iea.org/reports/solar-pv-global-supply-chains
Delt på LinkedIn av Fatih Birol, Executive Director at International Energy Agency (IEA).
https://www.iea.org/reports/solar-pv-global-supply-chains
Delt på LinkedIn av Fatih Birol, Executive Director at International Energy Agency (IEA).
Redigert 07.07.2022 kl 16:08
thief
07.07.2022 kl 15:38
5819
Selv priser på 25-30dollar er jo fantastisk, og himmelhøyt over det noen av analytikerne regner med.Blir meget spennende når kontrakten meldes.Da kan man sikkert lett regne hjem kurser langt over dagens nivå 🙂
Short øker ytterligere/ 13 millioner aksjer synlig short.
Lykke til med å få dekt inn det der når melding om utsolgt ML til 37 dollar/kg kommer😉 De har åpenbart ikke lært av Blackrock sin fadese med å ikke følge med i timen@
Lykke til med å få dekt inn det der når melding om utsolgt ML til 37 dollar/kg kommer😉 De har åpenbart ikke lært av Blackrock sin fadese med å ikke følge med i timen@
Det shortes for harde møkka. Tipper de 40 øre drop raidene igår var short.
Alt etter boka selvfølgelig.
12 929 843
ACC. SHORT %
3,15%
LATEST POSITION (DD.MM.YYYY)
06.07.2022
Alt etter boka selvfølgelig.
12 929 843
ACC. SHORT %
3,15%
LATEST POSITION (DD.MM.YYYY)
06.07.2022
Redigert 07.07.2022 kl 15:34
I den grad denne emisjonsfullmakten er noe en frykter, så har en i disse dager meget god anledning til å sikre seg mot utvanning - med mindre en da tror at en evt. emisjon skulle settes på kr. 15 eller lavere 1-2 år fram i tid. Siden jeg ikke tror på det har jeg derfor økt beholdningen på dagens tilbud med de 20% som ligger i fullmakten, og dermed sikret meg mot utvanning. Blir det ikke emisjon er det enda bedre - vinn-vinn.
Null
07.07.2022 kl 12:53
6348
REC beveger seg jo ofte en kr intradag så i dag er det vel da sansynling med kurs 15,11 ;)
Så får vi se om det blir et nytt kjøp
NULL
Så får vi se om det blir et nytt kjøp
NULL
Prebus
07.07.2022 kl 12:43
6391
Det er en veldig spesiell følelse å være bull rec mens man ser på hvordan kursen utvikler seg. Vi får inn med t-skje hva som er planen fremover, noe som unektelig virker veldig positivt.
Kan gi en følelse av "hva er det negative jeg har gått glipp av som de andre vet?"
Håper på videre akkumulasjon på disse kurser fremover. Når kontraktene kommer, må det være flere som hopper på dette toget - kan ikke forstå noe annet.
God sommer ønskes alle!
Kan gi en følelse av "hva er det negative jeg har gått glipp av som de andre vet?"
Håper på videre akkumulasjon på disse kurser fremover. Når kontraktene kommer, må det være flere som hopper på dette toget - kan ikke forstå noe annet.
God sommer ønskes alle!
Skalleknarp
07.07.2022 kl 11:58
6621
Joda jeg har selvsagt hørt om ulvehistorien. Det vel dog OK med litt optimistiske RECSI tanker i en hverdag som ellers er preget av nedgang og røde tall... Du skal heller få lov å arrestere meg kraftig om min spådom ikke stemmer. (NB: Ikke noe teknisk som ligger bak - kun genuin magefølelse).
Redigert 07.07.2022 kl 11:59
"Innen august vil markedet forhåpentligvis få vite mye mer."
Tror vi må tolke det som i løpet av august, forhåpentligvis august 2022, da:)
Tror vi må tolke det som i løpet av august, forhåpentligvis august 2022, da:)
Slik jeg har tolket Uchi sin tolkning så er det vanskelig å spå nøyaktig når forhandlingene med Hanwha blir ferdige, men at May håper at de har signert noe konkret (og da blir børsmeldt umiddelbart) før Q2 skal presenteres i midten/slutten av August.
Samtidig får jeg inntrykket av at James ønsker å la SilaN og G14 kjenne på presset til å vise muskler og er åpen for at de kan komme på banen med et tilbud verdt å vurdere.
Om SilaN/G14 (og evt. andre) kommer med slike tilbud er umulig å si, men det kan virke som om han har en følelse av at de ihvertfall vil prøve seg.
Hvis de f.eks kommer med realistiske og sterke tilbud første uka i August, så kan det fort vise seg muligheten for mer arbeid og forhandlinger for Rec, og kanskje det drøyer enda lenger, eller endelig faller på plass, hvem vet.
Uansett opplever jeg at May nå stiller med så utrolig sterke kort at han vil sette kundene litt opp mot hverandre for å tvinge ut en eller flere konkurransedyktige avtaler.
Ikke bare basert på gode markedspriser, men også etterspørsel og økonomisk trygghet.
Jeg føler meg ihvertfall ganske trygg på at vi ender opp med avtale(r) som man med god samvittighet kan ha i ryggen i lang tid fremover, og som også vil skape et sterkt fundament for videre vekst, uten frykt for voksesmerter og tap av inntekt midt i utvidelser og evt. andre satsninger.
Det siste der er utrolig mye viktigere for meg som aksjonær enn om forhandlingene sluttføres før august eller desember for den saks skyld :)
Samtidig får jeg inntrykket av at James ønsker å la SilaN og G14 kjenne på presset til å vise muskler og er åpen for at de kan komme på banen med et tilbud verdt å vurdere.
Om SilaN/G14 (og evt. andre) kommer med slike tilbud er umulig å si, men det kan virke som om han har en følelse av at de ihvertfall vil prøve seg.
Hvis de f.eks kommer med realistiske og sterke tilbud første uka i August, så kan det fort vise seg muligheten for mer arbeid og forhandlinger for Rec, og kanskje det drøyer enda lenger, eller endelig faller på plass, hvem vet.
Uansett opplever jeg at May nå stiller med så utrolig sterke kort at han vil sette kundene litt opp mot hverandre for å tvinge ut en eller flere konkurransedyktige avtaler.
Ikke bare basert på gode markedspriser, men også etterspørsel og økonomisk trygghet.
Jeg føler meg ihvertfall ganske trygg på at vi ender opp med avtale(r) som man med god samvittighet kan ha i ryggen i lang tid fremover, og som også vil skape et sterkt fundament for videre vekst, uten frykt for voksesmerter og tap av inntekt midt i utvidelser og evt. andre satsninger.
Det siste der er utrolig mye viktigere for meg som aksjonær enn om forhandlingene sluttføres før august eller desember for den saks skyld :)
Var det innen August, May sa vi ville få mer informasjon eller mente han til og med August?
Jeg har begynt å mislike disse kursspådommene.
De oppnår ingenting annet enn å gradvis redusere troverdighet og moral føler jeg.
Hørt om gutten som ropte "Ulv!"? ;)
De oppnår ingenting annet enn å gradvis redusere troverdighet og moral føler jeg.
Hørt om gutten som ropte "Ulv!"? ;)
Skalleknarp
07.07.2022 kl 10:12
3689
Noen som tør spå når vi passerer NOK 20,00 igjen da....? Jeg tipper ila. august nærme bestemt 22.08.2022 ved børsdag slutt....
Det er nok viktig med en endring til en mer proaktiv kommunikasjonsform. Kanskje er dette spesielt viktig i det norkse investormarkedet gitt REC's relativt turbulente historie. Det virker som at mange som har brent seg på REC tidligere har et horn i siden til selskapet, og "by dafult" lite velvillig innstilt til tross for at situasjonen ser meget lys ut. Derfor er nok en mer moderne markedskommunikasjon viktig - ja, gitt at REC faktisk ser det norske kapitalmarkedet som viktig egentlig - ikke så sikker på det.
Sa2ri
07.07.2022 kl 09:44
3773
Jeg er like optimistisk nå som jeg var etter samtalen med CEO etter 1Q22 - det har ikke endret seg, men det er alltid greit å få bekreftet at det man selv mener/har snakket med selskapet om, bekreftes senere.
REC er mer proaktive akkurat nå, og det er bra. Det viktigste nå er at de leverer på det de sier de skal slik at tilliten i markedet styrkes, for den har ikke vært helt god.
REC er mer proaktive akkurat nå, og det er bra. Det viktigste nå er at de leverer på det de sier de skal slik at tilliten i markedet styrkes, for den har ikke vært helt god.
Stabukk
07.07.2022 kl 09:38
3800
Må berre spørja Sa2ri:
Er du meir optiminist no enn etter samtalen like etter Q1, og ser du ei meir tydelig og offensiv haldning frå Rec og May?
Er du meir optiminist no enn etter samtalen like etter Q1, og ser du ei meir tydelig og offensiv haldning frå Rec og May?
Trading..
Hehe, ja vet det, men det er så mange meninger her inne, så prøver å gjøre alle til lags:)
Edit: Skulle kanskje spurt Nemis hvilke tall vi må legge inn i regnearket, slik at han/hun også blir fornøyd? :) Vil vel være vanskelig å klare å lage en analyse som viser kurs 1,- her? :)
Edit: Skulle kanskje spurt Nemis hvilke tall vi må legge inn i regnearket, slik at han/hun også blir fornøyd? :) Vil vel være vanskelig å klare å lage en analyse som viser kurs 1,- her? :)
Redigert 07.07.2022 kl 09:13
Tall lyver ikke, så svært dumt å være uenig.
May bekreftet: forhandlingene pågår nå //
Den som selger nå, må stå!
May bekreftet: forhandlingene pågår nå //
Den som selger nå, må stå!
Babbai
07.07.2022 kl 09:05
4130
1.DICHESBUEN AS - KONTO #2 +3 651 071 +108,05% 7 030 153
Hva tenker folk om Dichesbuen AS og Atle Pedersen? Hvor mye av svingningene er det han som står for? Ser på dagens lister at han kjøpte 3,6 mill aksjer. På dagens lister har han over 7 mill aksjer. Han har i tillegg en privat konto der han hadde over 900,000 aksjer (men den kontoen er ute av Topp 50-listen nå så antallet der er nok lavere). Tror ikke han har hatt så mange som over 7 mill aksjer tidligere.
Driver han bare med trading eller prøver han å få flest mulig aksjer før kursen evt. tar av?
Hva tenker folk om Dichesbuen AS og Atle Pedersen? Hvor mye av svingningene er det han som står for? Ser på dagens lister at han kjøpte 3,6 mill aksjer. På dagens lister har han over 7 mill aksjer. Han har i tillegg en privat konto der han hadde over 900,000 aksjer (men den kontoen er ute av Topp 50-listen nå så antallet der er nok lavere). Tror ikke han har hatt så mange som over 7 mill aksjer tidligere.
Driver han bare med trading eller prøver han å få flest mulig aksjer før kursen evt. tar av?
Sa2ri
07.07.2022 kl 08:44
4287
Hvis du sjekker polyprisene her, så kan det hende du må justere selv den pessimistiske analysen din, for de ser ut til å gå "gjennom taket" akkurat nå:
http://www.sunsirs.com/uk/prodetail-463.html
Commodity Sectors Price Date
Polysilicon Chemical 256666.67 2022-07-07
Polysilicon Chemical 240000.00 2022-07-06
http://www.sunsirs.com/uk/prodetail-463.html
Commodity Sectors Price Date
Polysilicon Chemical 256666.67 2022-07-07
Polysilicon Chemical 240000.00 2022-07-06
Jeg liker å "backtracke" litt av og til for å rekalibrere tanker og retning i mellom kvartalsrapporter og annen publisert info.
Nå behøver jeg selvsagt ikke dette akkurat nå pga. så mange fantastiske bidrag her.
Men jeg ønsker å minne om en setning som jeg elsker å lese gjentatte ganger, publisert i lokalavisa i slutten av mai:
"Fancher said the goal was to consider what’s changed in the light of announcements from high-tech battery makers like Sila Nanotechnologies and Group14 Technologies to build factories, last week’s announcement from REC Silicon that the company would resume production and reports that another five or six major business projects are in the works for the Moses Lake area."
Les den en gang til: "... another five or six major business projects are in the works for the Moses Lake area"
Jeg gleder meg til julaften for å si det mildt, og forbereder meg på å tviholde på aksjene mine så lenge jeg orker og makter ;)
https://columbiabasinherald.com/news/2022/may/31/moses-lake-council-opts-keep-comprehensive-plan/
Nå behøver jeg selvsagt ikke dette akkurat nå pga. så mange fantastiske bidrag her.
Men jeg ønsker å minne om en setning som jeg elsker å lese gjentatte ganger, publisert i lokalavisa i slutten av mai:
"Fancher said the goal was to consider what’s changed in the light of announcements from high-tech battery makers like Sila Nanotechnologies and Group14 Technologies to build factories, last week’s announcement from REC Silicon that the company would resume production and reports that another five or six major business projects are in the works for the Moses Lake area."
Les den en gang til: "... another five or six major business projects are in the works for the Moses Lake area"
Jeg gleder meg til julaften for å si det mildt, og forbereder meg på å tviholde på aksjene mine så lenge jeg orker og makter ;)
https://columbiabasinherald.com/news/2022/may/31/moses-lake-council-opts-keep-comprehensive-plan/
Må igjen si takk til Uchi, som tok på seg oppgaven for å få i stand møtet med May. Utrolig bull tilbakemeldinger, og godt å høre at REC sitter med de beste kortene i forhandlinger med BAM produsentene.
Da er det tid for å ta frem kulerammen (regnearket), og se på senarioer igjen:)
Pessimist analysen:
Selvkost poly 11$, salgspris 30$
Selvkost Silan 9$, salgspris 25$
P/E 5
Gir aksjekurs rundt 55kr med dagens USD kurs.
https://ibb.co/wW5pJTP
Optimist analysen:
Selvkost poly 9$, salgspris 35$
Selvkost Silan 7$, salgspris 28$
P/E 14
Gir aksjekurs rundt 210kr med dagens USD kurs.
https://ibb.co/X3xf1nz
Hva sier du, Vilter? Er vi enige i tallene? :)
Da er det tid for å ta frem kulerammen (regnearket), og se på senarioer igjen:)
Pessimist analysen:
Selvkost poly 11$, salgspris 30$
Selvkost Silan 9$, salgspris 25$
P/E 5
Gir aksjekurs rundt 55kr med dagens USD kurs.
https://ibb.co/wW5pJTP
Optimist analysen:
Selvkost poly 9$, salgspris 35$
Selvkost Silan 7$, salgspris 28$
P/E 14
Gir aksjekurs rundt 210kr med dagens USD kurs.
https://ibb.co/X3xf1nz
Hva sier du, Vilter? Er vi enige i tallene? :)
Stabukk
07.07.2022 kl 00:50
4646
Kursen ned 4 prosent i dag. Kanskje CEO May sine svar til Uchi (egen tråd) gjer litt fleire sterkare i trua på kursauke utover høsten, slik at dei lar vera å selja til short på dagens nivå. La oss håpa det, og at børsuro/korreksjon er tilbakelagt. I alle fall ein viss optimisme å spora på Wall Street i kveld.
omac
06.07.2022 kl 17:31
5332
Vi har en short tråd,fint om du legger inn synspunktene der og så vi får samlet de opp til finanstilsynet
Redigert 06.07.2022 kl 17:31
Smaug
06.07.2022 kl 17:26
5151
Dette er jo i utgangspunktet en kjempenyhet og en gamechanger for markedet REC opererer i hvis den innholder SEMA. Allikevel sender markedet selskapet ned. Viser nok en gang at short og trading foreløpig har løsrevet aksjekusen fra alt fundamentalt og kun har blitt et trading papir.
Begynner å lure på om dette noen gang vil ta slutt...
Begynner å lure på om dette noen gang vil ta slutt...
Intravenøsiu
06.07.2022 kl 16:35
5242
Grunnen til at jeg nevner dette er at TA i seg selv påvirker markedet i det korte bildet, det er adskillige folk som vanligvis trigges av en Unibet reklame som investerer basert på TA og påfølgende FOMO som skapes av dette på forum, sist ble det varslet breakout til 30.-
Redigert 06.07.2022 kl 16:36
Nei det kan jeg ikke, fordi jeg vil ha konstruktive og nyttige innlegg i den. Vil du bidra med synspunkter på TA bildet/chartet og evt egne TA bidrag så kan jeg legge deg til.
Intravenøsiu
06.07.2022 kl 16:28
5223
lol, ja mye kanin varsling.
Kan selvfølgelig være substans denne gangen, det har vært mye spekulasjon med Manchin, jeg har og mine kaniner på skogen.
Kan selvfølgelig være substans denne gangen, det har vært mye spekulasjon med Manchin, jeg har og mine kaniner på skogen.
Intravenøsiu
06.07.2022 kl 16:25
5196
Sirbalo, kan du åpne TA tråden din?
Jeg syntes det er en uting å ha lukket TA tråd.
Jeg syntes det er en uting å ha lukket TA tråd.
i den linken du sendte Sirbalo kan man bl.a lese:
Other aspects included in the original text of Build Back Better — pertaining to climate change and tax reform — are still being negotiated within the Democratic caucus.
Vi vet mer de neste dagene....
Other aspects included in the original text of Build Back Better — pertaining to climate change and tax reform — are still being negotiated within the Democratic caucus.
Vi vet mer de neste dagene....
Jeg er enig med deg i at om skal klima-kaninen med skattekreditter eller lignende komme nå før pampene på Capitol Hill tar ferie, så er det vel i en slik pakke. Disse sakene, skattekreditter og reseptbelagte medisiner var vel stort sett det som var igjen av Biden's BBB. Så det er jo lov å håpe. Kanskje Manchin våkna i dag med et hestehode i senga :)
omac
06.07.2022 kl 15:50
5152
At de blir enig, at kaninen skulle komme i dag sa jeg ikke men om det blir enighet blant demokratene og Manchin er resten en formalitet. og den formaliteten tar tid selv om de er enig
Redigert 06.07.2022 kl 15:51
solfylt
06.07.2022 kl 15:42
5190
Jeg tror vi har minst `en kandidat til årets nyord! «FOMO kaninvarsel» eller bare «kaninvarsel»! Det er ikke bare tull på REC-trådene 😄
Det er vel rundt disse sosiale forholdene i pakken Manchin har kranglet mest. En kanin kan komme, jeg foretrekker rosa.
Intravenøsiu
06.07.2022 kl 15:39
5121
omac skrev ok
hva slags kanin er dette omac?
"Though details are still being finalized, Majority Leader Schumer is expected to discuss the plan with the Senate parliamentarian – who advises Senators on the complicated rules governing the chamber’s legislative process – as soon as this week. Schumer will likely then bring the bill to the Senate floor before members of the chamber leave on August 5 for the summer recess”
"Though details are still being finalized, Majority Leader Schumer is expected to discuss the plan with the Senate parliamentarian – who advises Senators on the complicated rules governing the chamber’s legislative process – as soon as this week. Schumer will likely then bring the bill to the Senate floor before members of the chamber leave on August 5 for the summer recess”
Intravenøsiu
06.07.2022 kl 15:32
5145
Kommer det en kanin så ser vi det, de kortsiktige FOMO kaninvarslene på dette forumet er ikke noe jeg baserer investeringene mine på.
omac
06.07.2022 kl 15:28
5158
18 timer siden:
https://nlihc.org/resource/senate-majority-leader-schumer-and-senator-manchin-closing-reconciliation-deal-take-action
Though details are still being finalized, Majority Leader Schumer is expected to discuss the plan with the Senate parliamentarian
Akkurat tikket inn
"SENATE DEMOCRATS HAVE REACHED A DEAL AMONG THEMSELVES ON BILL ALLOWING MEDICARE TO NEGOTIATE PRESCRIPTION DRUG PRICES FOR SENIORS"
Kan fort komme en kanin her
https://nlihc.org/resource/senate-majority-leader-schumer-and-senator-manchin-closing-reconciliation-deal-take-action
Though details are still being finalized, Majority Leader Schumer is expected to discuss the plan with the Senate parliamentarian
Akkurat tikket inn
"SENATE DEMOCRATS HAVE REACHED A DEAL AMONG THEMSELVES ON BILL ALLOWING MEDICARE TO NEGOTIATE PRESCRIPTION DRUG PRICES FOR SENIORS"
Kan fort komme en kanin her
Redigert 06.07.2022 kl 15:28
Faller på lavt volum blir stadig vekk nevnt her.ikke hver gang,kommer noen mill i bolker omdagen.
omac
06.07.2022 kl 11:18
5665
Du har rett, det er kun short som senker REC. Vi setter 2 streker under det svaret, sier oss ferdig diskutert og så kan vi droppe å hyle om short hver gang REC faller. Det er litt vel mye hakk i platen. Vi har og en short manipulerer tråd som er fin fin for å diskutere dette
Redigert 06.07.2022 kl 11:20
Skalleknarp
06.07.2022 kl 11:14
5694
RECSI lå bra ann igjen men så klarte markedet å senke kursen 40 øre på ca. 4 minutter... Det er vel mange som er skvettne og selger fort slik børsene er world wide i dag... Eller skyldes det andre forhold - hint - hint....?
Redigert 06.07.2022 kl 11:14
Stabukk
06.07.2022 kl 08:21
6089
Opp godt over 2 kr på 3 børsdagar blir vel litt optimistisk. Short og urolige børsar har plassert oss i ei hengemyr vi fort kan bli sittande i resten av juli og utover i august. For min del blir det berre å holda ut og sjå fram eit par mnd.
Dei spørsmåla som Uchi får stilla til CEO May i dag er på sin plass og kan gi ein del oppklaringar. Men er usikker på om May sine svar vil påverka kursen.
Dei spørsmåla som Uchi får stilla til CEO May i dag er på sin plass og kan gi ein del oppklaringar. Men er usikker på om May sine svar vil påverka kursen.
Var nicket ditt Solliar tidligere? Samme språkbruken. Pass deg ellers får du admin på nakken igjen 😜