Triggere
Hvilke triggere ser dere i horisonten på kort, mellom og lang sikt?
Takknemlig for innspill.
Takknemlig for innspill.
Yostock
06.07.2022 kl 11:45
1059
Halvårsrapport på tirsdag 12. Juli. Får oppdateringer da. Spennende å se hvordan de nå gjør halvårsrapporten, nå som Aow og Ach mest sannsynlig ikke kjører egne presentasjoner.
Havvindtriggere kommer utover høsten, da det auksjoneres både i California og det blir mer klarhet rundt auksjonene i Norge.
Tenker nok at Aow kan bli kjørt inn i Mainstream før auksjonen i California. Noe som vil styrke både finansene, erfaringene/kjennskap til prosjektet og musklene til å gjennomføre i auksjonen. Dette siden Aow har hatt et tidlig prosjekt der siden 2018 :)
Havvindtriggere kommer utover høsten, da det auksjoneres både i California og det blir mer klarhet rundt auksjonene i Norge.
Tenker nok at Aow kan bli kjørt inn i Mainstream før auksjonen i California. Noe som vil styrke både finansene, erfaringene/kjennskap til prosjektet og musklene til å gjennomføre i auksjonen. Dette siden Aow har hatt et tidlig prosjekt der siden 2018 :)
Redigert 06.07.2022 kl 11:54
Du må logge inn for å svare
malkis
06.07.2022 kl 12:13
1012
Patron72 skrev Jeg er ikke negativ til Frodon bare så det er sagt 😀
Da er vi to, han har mye god info, enten vi liker det eller ikke😅
Yostock
06.07.2022 kl 14:17
902
Frodon har mye info.
Men samtidig vet jeg ikke om all infoen er god info. Eller basert på shorting interesser kombinert med dårlig tålmodighet. Og en evne til å treffe på baissingen. Grunnet generell markedsnedgangen. Men smart å tjene penger på både nedgang og oppgang det skal Frodon ha.
Men samtidig vet jeg ikke om all infoen er god info. Eller basert på shorting interesser kombinert med dårlig tålmodighet. Og en evne til å treffe på baissingen. Grunnet generell markedsnedgangen. Men smart å tjene penger på både nedgang og oppgang det skal Frodon ha.
Redigert 06.07.2022 kl 14:17
Du må logge inn for å svare