31 August

Kagge
NANOV 19.07.2022 kl 10:26 26266

Ser adm har fjernet en idiot đŸ‘đŸ»đŸ‘đŸ»

La oss ta en samling i bunn, saklig kritikk og skuffelse, og med et enormt papirtap sÄ er skatteverdien eneste verdi i mitt hode.. dvs anser alt som tapt..

Men med det som utgangspunkt - et nullpunkt - hva forventer vi 31.august?

Jeg kan ikke forstÄ at FDA kan ha rukket noe svar innen da? Hverken positivt eller negativt?

Hvilke muligheter kan bli presentert? Å selge/sĂžke partner pĂ„ gjenvĂŠrende studier er eneste mulige oppside som optimistisk kan vĂŠre avklart, selv om jeg tror tiden er knapp her ogsĂ„..

En finansieringsplan er det minste vi kan vente? Men hvem er med pÄ den uten noen konkretisering av muligheter?
Redigert 19.07.2022 kl 10:27 Du mÄ logge inn for Ä svare
007 James Bond
02.08.2022 kl 15:48 2553

Er det Norse som tar gevinst i dag og i gÄr? Blir interessant Ä se hvem som har gjort hva fra torsdag av.
X-43 scramjet
02.08.2022 kl 15:22 2621

Ser bra ut for Biotech nÄ. Tok et lodd i PCI Biotech, tar av den og nÄ
Slettet bruker
02.08.2022 kl 15:12 2656

Ser meget sterk ut nÄ. Tror den fort kan stÄ i 4,- ila uka.
StÞrre aktÞrer pÄ tur inn er helt tydlig Ä se pÄ handelsmÞnster
SaraSt
02.08.2022 kl 13:35 2907

Synes aksjen viser styrketegn dag 2. Det er klart man fÄr noe utlikning etter en slik voldsom oppgang som i gÄr, men kan det vi ser i dag rett og slett vÊre et styrketegn, tegn pÄ at noen vet noe om ting som foregÄr
?
007 James Bond
02.08.2022 kl 13:19 2967

Jeg tenker at nÄ skal det melkes ut selgere pÄ dette nivÄet, fÞr neste rykk mot 4 kroner kommer.
marked1
02.08.2022 kl 12:08 3161

Vi ser nok 3 kroner igjen om noen dager.
dr. Stockman
02.08.2022 kl 09:11 3532

Hoppet ogsÄ av toget pÄ slutten igÄr da erfaringen har vist at de fleste slike plutselige oppganger har endt med at aksjen faller tilbake dit den var nÄr det ikke foreligger nyheter om aksjen. Solgte ogsÄ PCIB pÄ rekyllen vi fikk fra bunnen. Bortsett fra det har disse aksjene vÊrt en katastrofe.

Tar for Ăžvrig posten inn igjen hvis aksjen faller tilbake til utgangspunktet.
Redigert 02.08.2022 kl 09:16 Du mÄ logge inn for Ä svare
marked1
02.08.2022 kl 09:07 3572

Vi er mange her som ser fremover mot flere nyheter fra selskapet, noe gÄrsdagens oppgang bekrefter. Er ganske sikker pÄ at det kommer gode oppdateringer etterhvert. Jeg ser en tosifret kurs i NANOV om en stund. Det trenger ikke vÊre lenge til.
Redigert 02.08.2022 kl 09:08 Du mÄ logge inn for Ä svare
Kratos
02.08.2022 kl 04:49 3983

Tenker oppgangen i dag ikke er stort annerledes enn det som skjedde i PCIB etter krakket der. Var derfor jeg kjĂžpte en pott sist uke. Merkelig Ă„ fĂ„ hĂžydeskrekk men jeg hoppet av toget i dag med over 50% avkastning. Kan ikke klage pĂ„ det pĂ„ noen dager. Lykke til dere som sitter videre, den kan sikkert gĂ„ mer men risikoen er som mange pĂ„peker ekstrem. 1 fugl i hĂ„nden osv.. 😔
Panis
02.08.2022 kl 00:47 4107

Takk saga68 for at du tar kampen her mot alle de som er negative! Du skal vite at vi er mange som heier pĂ„ deg 👍
bj111
01.08.2022 kl 22:20 4532

Ettersom det ikke er noe nytt halmstrÄ har jeg ingen tro pÄ at det sender aksjen opp med 60% pÄ en dag. Her tror jeg faktisk mer pÄ tekniske og psykiske ting slik rischioso beskriver det i innlegg over. At man ikke liker Ä hÞre det er sÄ sin sak men ettersom ingen har noe mer info enn andre er det helt merkverdig om markedet plutselig skulle finne at selskapet er verd 60% mer enn i gÄr. Er det lekkasjer kommer selskap som regel pÄ banen nÄr aksjekursen gÄr sÄ mye. Ingen melding eller kommentar fra selskapet fÞr Äpning i morgen tilsier at dagens oppgang ble drevet av andre ting som ikke har noe sÊrlig med selskapet Ä gjÞre. Det gjÞr at oppgangen kan vÊre veldig tynn og stÄ i fare for Ä nulles om gevinstsikring begynner. De som ville ta tap fÞr 31 aug har nok allerede gjort det og en fÄr bare hÄpe at de ikke taper enda mer om de gikk inn igjen i dag.
Rule
01.08.2022 kl 21:15 4788

Slettet bruker skrev Innlegget er slettet
Der er reelt et halmstrÄ at klynge sig til - med en partner og alternative setting jf bÞrsmelding 5/7:
The Company still believes there could be a market for Betalutin[Âź] in light of its safety profile, promising efficacy in earlier lines of therapy....
The Company will therefore explore potential partnerships and will also seek advice from the US Food and Drug Administration (FDA) to discuss if there could be a possible way forward for Betalutin[Âź] in an alternative setting.

Kan der vÊre noget pÄ gang...?
Kan der vÊre nogen der har luret at der er gang i sÄdanne diskussioner...? Eller noget due-dilligence...?

Hvad sker der med short hvis der kommer et opkĂžb af NANOV...?
Er der et reel behandlings alternativ til elderly frail patients i 3L...?
HP17
01.08.2022 kl 20:02 5104

Over 11,5 millioner aksjer omsatt i dag. HĂžy omsetning og solid oppgang og solid avslutning. Vil ikke overraske om en ser en kurs mellom kr 3.50-4 i morgen fĂžr lunsj eller?

Shortinndekning, rykter, «lekkasje», pump and dump, reprising, suckers rally? - ingen vet sikkert men det en vet er at morgendagen blir spennende Ä fÞlge uansett om en er inne eller ute av NANO.

Risikoen er hÞy i denne aksjen og er ikke en aksje for «sarte sjeler».
Redigert 01.08.2022 kl 20:16 Du mÄ logge inn for Ä svare
Slettet bruker
01.08.2022 kl 18:57 5453

Vores bidrag er at vÊre negative til aktien. Dit og andres bidrag er at vÊre positiv til aktien. Det er ikke sÄ svÊrt :)
Slettet bruker
01.08.2022 kl 18:39 5550

Dagens opgang = kĂŠmpe gave, hvis man kunne shorte NANOV. Det kan jeg desvĂŠrre ikke :/

Tillykke til dem af jer, der fyldte op pÄ 1,75 og kom sig ud pÄ 3,00 :)

Dem, der kĂžbte tilbage i 29 NOK er nok ikke specielt oppe og kĂžre over, at kursen er gĂ„et fra 2 NOK til 3 NOK ÂŻ\_(ツ)_/ÂŻ

Ren spekulation og ned igen i lĂžbet af ugen.
Redigert 01.08.2022 kl 18:44 Du mÄ logge inn for Ä svare
saga68
01.08.2022 kl 18:05 5720

Rischioso
PÄ tide at du dokumeterer hva du kan bidra med. Eller kanskje bedre om du lager en trÄd sammen med Didrid.
KunskapsnivÄet ligger omtrent pÄ samme nivÄ og dere blir nok enige uten at vi andre blander oss inn
Imens sÄ fÄr vi andre selge eller kjÞpe eller holde til 31. august
SaraSt
01.08.2022 kl 17:36 5890

Vet ikke helt hva din agenda er, men med et par svÊrt intetsigende innlegg totalt her, og kun etter juni i Är og i forbindelse med mld 6.juli, sÄ virker ikke du Ä vÊre sÊrlig bevandret i dette papiret her.
007 James Bond
01.08.2022 kl 17:34 5902

Mitt stalltips er at Songa Capital har kjĂžpt 5 mill aksjer i dag.
PĂ„ torsdag kommer fasiten.
rischioso
01.08.2022 kl 17:21 3874

Om du ser pÄ antall klikk pÄ denne trÄden og ikke minst stÞrrelsen pÄ de fleste ordrer sÄ forteller dette at det er en mengde med smÄ kamikaze tradere som ikke skjÞnner hva de kjÞper, men ser at ting gÄr opp og hiver seg pÄ og selger, kursen gÄr videre og de hiver seg pÄ igjen for grÄdigheten er ofte stÞrre enn fornuften noe som helt sikkert trigget noen mindre shortposisjoner for inndekking og dette til sammen skapte en oppadgÄende spiral som kom ut av kontroll - vi har sett det fÞr og vi vil helst sikkert se de igjen. NÄr tÄka har lagt seg og tyngdekraften tar over sÄ gÄr kursen ned og tilbake til start. Hvor lang tid det tar er det ingen som vet, men mye (om ikke alt) vil nok skje den nÊrmeste tiden. OgsÄ greit at fÄ med seg at denne oppgangen ikke ble nevnt med et ord i media fÞr pÄ slutten av dagen

https://finansavisen.no/nyheter/helse/2022/08/01/7907625/kraftig-kursoppgang-i-nordic-nanovector?internal_source=sistenytt

nettopp fordi det ikke var noe substans i oppgangen annet enn en rekyl tilbake etter grusingen noe som er helt normalt bortsett fra at denne gangen ble den av det voldsomme slaget. De smarte har nok allerede tatt gevinst og er i mindretall - flertallet blir nok sittende igjen med regninga som alltid - men moro var det nok - sÄ lenge det varte ... ;)
007 James Bond
01.08.2022 kl 16:55 4039

En ting kan vi slÄ fast med sikkerhet; Ingen av de som kommenterer her inne kjenner noen form for fasit.
Det er opp til enhver Ă„ velge Ă„ vĂŠre ute av- eller inne i aksjen. SĂ„ skjer det som skjer.
Styre og ledelse har nÄ et enormt press pÄ seg for Ä levere. La oss, bÄde for pasientene og aksjonÊrene, hÄpe at de lykkes med Ä finne gode lÞsninger for alle parter.
SĂ„ fĂ„r vi bare vĂŠre overbĂŠrende med de som har sittet utenfor dagens oppsving, og la de tĂžmme ut litt sorg og frustrasjon om kursras og tenners gnissel i kommentarfeltet. 😄
saga68
01.08.2022 kl 16:49 4099

Viser til mitt innlegg av 27/7
Mange mÄ vel fÞle seg lurt av anaslysene til DnB og Carnegie og tapt mye ekstra med Ä selge seg ut/ned eller ikke kjÞpe
Hjelper ikke at en dum danske Didrid uten akjsjer - heier pÄ deisse analytikerne og advarer oss mot Ä kjÞpe. Selg mens dere kan

Dagen i dag har vÊrt hyggelig for hyggelig - men fasiten kommer kanskje ikke fÞr 2Q. At "Øyvin" er pÄ vÄr side - ser jeg pÄ som meget positivt
Takk til TheObserver for hans solide innlegg pÄ TakInvestor
Storebetong
01.08.2022 kl 16:47 4122

90% sannsynlig sÄ gÄr dette i null. 10% pÄ at medisinen blir godkjent i USA og da blir gamblerne rike. Ser fram til Ä fÞlge aksjekursutviklingen i august og fasit pÄ enden pÄ visa fÄr vi kanskje pÄ GF 31.08.2022.
Ddx87
01.08.2022 kl 16:45 4140

Dere som er i aksjen, hvorfor har dere fortsatt troen ? Er i aksjen selv- men Ăžnsker Ă„ hĂžre andres synspunkt om noen vil dele:)? Har gĂ„tt mye ned siste 3 mnd, og veit ikke helt selv hvorfor eg fortsatt stĂ„r i den, annet enn at eg hĂ„per den gĂ„r opp igjen🙃
X-43 scramjet
01.08.2022 kl 16:30 4253

Opp 60%, ingen nyheter, hvor gÄr dette videre?
bj111
01.08.2022 kl 16:21 4336

Ser ut til at oppgangen i dag holder seg godt helt inn i sluttauksjonen. Helt utrolig egentlig men hva skjer sÄ i morgen om det ikke kommer en katt ut av sekken her? Vi fÄr se, klarer ikke Ä finne entusiasmen nÄr jeg ikke ser noen annen grunn enn dead cat.
Storebetong
01.08.2022 kl 15:27 4614

At det gÄr rykter er sannsynlig, men om det er oppkjÞp eller noe annet er helt uklart for meg. Merk at et skattemessig framfÞrbart underskudd ikke nÞdvendigvis kan benyttes av nye eiere. Hvis nye eiere vil drive tilsvarende virksomhet sÄ er det god odds for at underskuddet kan benyttes. Et rent skattemotivert oppkjÞp vil nok mislykkes.
HP17
01.08.2022 kl 15:07 4787

Hva med et oppkjĂžp av NANO da?
Prisen er lommerusk for noen av de mellomstore/stĂžrre aktĂžrene og hva er verdien av det fremfĂžrbare underskuddet?
Storebetong
01.08.2022 kl 14:56 4881

Er dette bare en shortskvis? Har mistanke om at det gÄr rykter om et eller annet. Jeg har aksjer men ser kun pÄ dette som et lodd som jeg mest sannsynlig tror gÄr i null. FÄr medisinen godkjenning i USA som er lite sannsynlig, sÄ er det klart at 3 kr er billig. Lykke til i hÞyrisikoverdenen alle sammen:)
bj111
01.08.2022 kl 14:00 5486

Aksjen har gÄtt ekstremt pÄ tro hÄp og kjÊrlighet fÞr. Om noen satte pÄ pumpen er det sannsynlig at andre hang seg pÄ. Dumpen for de som startet gÄr lekende lett og med stÞr gevinst. KjÞpe nÄ kan bli bra men og enda en katastrofe for det er intet som har endret seg som vi vet om. Skeptisk nÄr aksjer gÄr sÄ mye sÄ fort uten at noe nytt har kommet.. men for all del morro er det bare man slipper den sure svie.
rischioso
01.08.2022 kl 13:58 5522

Skal bli moro og se utviklingen resten av uken - tror nok vi kan se bort i fra lekkasje - tror heller vi ser noe ala en mini gamestop, mange smÄ som trigger noe shortinndekking og flere hiver seg pÄ frem til lufta gÄr ut av ballongen - sÄ kommer nedsalget som leder til fritt fall ....
Doktorinho
01.08.2022 kl 13:54 5577

Tenk Ă„ selge under kr 2, hahahahahahah!!!