PHO- Uforståelig børsmelding fra Photocure
Vi er mange som synes den kraftige nedgangen i kursen i går og med det massive volumet var vanskelig å begrunne. Nå er det en del som mener det kan skyldes børsmeldingen Pho sendte til markedet i går.
Det var ventet at det skulle komme en ny guiding fra selskapet i går da selskapet har uttalt at det vil komme 2H-18. Mange har da antatt at Q3 var anledningen PHO ville benytte for å presentere ny guiding.
I pressemeldingen angående Q3 resultatet ble det da også presentert en guiding som var signert Daniel Schneider så det er ikke rart om mange kunne tro at dette var den nye guidingen de ventet på. Nå kan det se ut som det ikke stemmer men at det som ble presentert er guidingen fra Q3-ett år tilbake. Dersom mange tenkte dette var den nye guidingen er det ikke rart kursen fikk grisebank.
Så er det andre som mener meldingen faktisk kan være en ny og dårligere guiding, da selv om tallene er de samme som de gamle, kan tolkes til å baseres på nye forutsetninger, noe som eventuelt vil bety redusert guiding.
PHO bør rydde opp og handelen bør stoppes før avklaring.
Det var ventet at det skulle komme en ny guiding fra selskapet i går da selskapet har uttalt at det vil komme 2H-18. Mange har da antatt at Q3 var anledningen PHO ville benytte for å presentere ny guiding.
I pressemeldingen angående Q3 resultatet ble det da også presentert en guiding som var signert Daniel Schneider så det er ikke rart om mange kunne tro at dette var den nye guidingen de ventet på. Nå kan det se ut som det ikke stemmer men at det som ble presentert er guidingen fra Q3-ett år tilbake. Dersom mange tenkte dette var den nye guidingen er det ikke rart kursen fikk grisebank.
Så er det andre som mener meldingen faktisk kan være en ny og dårligere guiding, da selv om tallene er de samme som de gamle, kan tolkes til å baseres på nye forutsetninger, noe som eventuelt vil bety redusert guiding.
PHO bør rydde opp og handelen bør stoppes før avklaring.
Redigert 21.01.2021 kl 07:06
Du må logge inn for å svare
Ha ha ha ha ha. Fredriksen spills value in champagne down his shirt than PHO is worth.
I am sure he is really interested.
I am sure he is really interested.
focuss
09.11.2018 kl 18:01
5003
Thepower
Du ønsker jeg skal glemme PHO til Februar.Hvorfor gjør du ikke det selv?
Du ønsker jeg skal glemme PHO til Februar.Hvorfor gjør du ikke det selv?
focuss
09.11.2018 kl 18:05
4936
Thepower
siden du er en amatør så er du sikkert ukjent med at Fredriksens filosofi er å ivareta alle aksjonærene.
siden du er en amatør så er du sikkert ukjent med at Fredriksens filosofi er å ivareta alle aksjonærene.
focuss
09.11.2018 kl 18:10
4792
thepower
Jeg er enig med deg i en ting. Schneider gjorde ingen overbevisende figur, men urettferdig å dømme etter 9 dager. Bekymringen gå mer på at det er Egberts som valgte han.
Jeg er enig med deg i en ting. Schneider gjorde ingen overbevisende figur, men urettferdig å dømme etter 9 dager. Bekymringen gå mer på at det er Egberts som valgte han.
En får prøve å ta helg og glemme hele greia.
Neste uke er det pcib q, får satse på den kan løsne litt så en får en liten opptur i humøret.
Neste uke er det pcib q, får satse på den kan løsne litt så en får en liten opptur i humøret.
Focuss,
Har ikke fått fulgt med på alt idag, hva er greia med Egberts vs Schneider?
Har ikke fått fulgt med på alt idag, hva er greia med Egberts vs Schneider?
I sense doubt. In an earlier post you said he did a good job at the presentation. Has the penny finally dropped that there is no such thing as a sure thing on a Mickey Mouse bør like OSE?
I'm my opinion the whole presentation was not up to standard. Oppgangen Kommer, number 2 or 3 hausser on here said Schneider was a man of the highest calibre and we should be honoured to have him. It' this kind of nonsense that makes it impossible to take most of what you guys write even slight serious.
Where is oppgangen kommer anyway? He hausser, he brags about how much money he has, then after a 30% crash he disappears.
I'm my opinion the whole presentation was not up to standard. Oppgangen Kommer, number 2 or 3 hausser on here said Schneider was a man of the highest calibre and we should be honoured to have him. It' this kind of nonsense that makes it impossible to take most of what you guys write even slight serious.
Where is oppgangen kommer anyway? He hausser, he brags about how much money he has, then after a 30% crash he disappears.
Redigert 09.11.2018 kl 18:28
focuss
09.11.2018 kl 18:38
4373
the power
Jeg vet ikke hvilket tidligere innlegg du sikter til, men det jeg har skrevet er at Schneider uttrykte tro på sterk vekst fremover og ga oss grunn til at han trodde på det. Bortsett fra det så var vel ikke seansen en suksess og tar vi med pressemeldingen så blir det rene katastrofen. Det jeg ikke liker er at vi har en styreformann som er managing partner i et selskap som har som målsetting å kjøpe seg opp til kontrollerende eier posisjon i selskap i medical device business. Sterkere conflict of interest får man ikke. Det stinker. Det virker rett og slett i dummeste laget for meg. Skapt for mistillit.
Jeg vet ikke hvilket tidligere innlegg du sikter til, men det jeg har skrevet er at Schneider uttrykte tro på sterk vekst fremover og ga oss grunn til at han trodde på det. Bortsett fra det så var vel ikke seansen en suksess og tar vi med pressemeldingen så blir det rene katastrofen. Det jeg ikke liker er at vi har en styreformann som er managing partner i et selskap som har som målsetting å kjøpe seg opp til kontrollerende eier posisjon i selskap i medical device business. Sterkere conflict of interest får man ikke. Det stinker. Det virker rett og slett i dummeste laget for meg. Skapt for mistillit.
Nå var ikke kursen riktig 55 når jeg anbefalte, men hyggelig at du har fått kjøpt deg inn. Caset er vanntett, det har du sikkert oppdaget. Nå må vi bare ri av oss denne underlige nedgangen, så burde alt ligge til rette for mange riktige så hyggelige oppturer framover. Ha en super helg Nikko og alle dere andre Photocure eiere. Dette blir bra.
focuss
09.11.2018 kl 18:45
4223
Elvoquest
Er ikke kjent med at det er noe greie mellom Egberts og Schneider. Ikke annet enn at Egberts profesjon er å kjøpe kontrollerende eierskap i selskap nettopp som Photocure. Da kan man bli i tvil om hva Egberts motivasjon er i alt han gjør. Ønsker han kursen opp eller ønsker han kursen ned?
Er ikke kjent med at det er noe greie mellom Egberts og Schneider. Ikke annet enn at Egberts profesjon er å kjøpe kontrollerende eierskap i selskap nettopp som Photocure. Da kan man bli i tvil om hva Egberts motivasjon er i alt han gjør. Ønsker han kursen opp eller ønsker han kursen ned?
focuss
09.11.2018 kl 18:51
4146
Det høres sikkert ekstremt paranoid ut, men det er ikke vanskelig i å tenke kontakt mellom vår styreformann og Marshall Wace. Synes Hans P Bøhn gjorde oss en bjørnetjeneste med å velge Egberts som styreformann. Aksjonærer har nok bekymringer om man ikke skal slite med slike unødvendige bekymringer i tillegg.
Takk for redegjørelse.
Ser ikke bort fra at PHO kan være en het potet for oppkjøp. Men de skal faen slite med å få nok stemmer til å overta dette selskapet på billigsalg.
Ser ikke bort fra at PHO kan være en het potet for oppkjøp. Men de skal faen slite med å få nok stemmer til å overta dette selskapet på billigsalg.
focuss
09.11.2018 kl 19:02
4031
At Marshall Wace skal velge å massivt shorte et selskap som kan stå på terskelen til å oppgradere sin guiding fra 25 MUSD til 134 MUSD er i dummeste laget for meg til at jeg skal tro på at alt er helt greit. Sorry, det blir bare for dust.
focuss
09.11.2018 kl 19:13
3957
Hvis noen foreslår å kaste styreformann så har de min støtte. Dårligere valg finnes neppe på kloden. Hvis ikke Veritas Investmenst snart kjøper seg opp til betydelig aksjonær da. Da er det greit, for da er spøkelset trådd frem i lyset,
focuss
09.11.2018 kl 19:17
3920
Jeg antar de tror at aksjonærene består av gamle senile tullebukker som ikke skjønner noe som helst. Hvem består resten av styret av og hvem representerer de? Det er behov for stor rengjøring.
Redigert 09.11.2018 kl 19:18
Kjenner dem ikke og har ingen formening om det annet enn at jeg reagerer sterkt på at de eier så få aksjer.
Focus, ikke vanskelig å sette en short hvis man "tilfeldigvis" visste om røret blant den idiotguiding selskapet kom, eller ikke kom med i går. Dette kombinert med noen kursdrivende nyheter som tilfeldigvis IKKE børsmeldes og booom så har du en av de sikreste shorter som finnes.
Marshall Wace stikker definitiv av med noen titalls millioner i shortgevinst, en mulig kjøps interessent må ut med noen 100 millioner mindre ved en eventuell overtagelse. Vin - vin heter slik i en litt korrupt verden. Og på OB slettes ingen umulighet, Økokrim har sikkert allerede gått i vinterdvale...............
Marshall Wace stikker definitiv av med noen titalls millioner i shortgevinst, en mulig kjøps interessent må ut med noen 100 millioner mindre ved en eventuell overtagelse. Vin - vin heter slik i en litt korrupt verden. Og på OB slettes ingen umulighet, Økokrim har sikkert allerede gått i vinterdvale...............
Predator
09.11.2018 kl 19:52
3793
Har tenkt samme tanke. Tette bindinger. Styreformannens interessekonflikt, som for meg og mange andre var ukjent, skurrer og han skulle aldri ha blitt innsatt i Photocure. Da må man jo i samme åndedrag stille spørsmål om dømmekraften til den/de som innsatte ham.
Dukker et oppkløpstilbud opp ila. noen mnd. så "....................
For at det skal virke troverdig/ rimelig og med goodwill tilbys en premie på 75-100% som vi nisser skal godta uten videre.
Har flere teorier rundt dette men det får ligge inntil videre.
Dukker et oppkløpstilbud opp ila. noen mnd. så "....................
For at det skal virke troverdig/ rimelig og med goodwill tilbys en premie på 75-100% som vi nisser skal godta uten videre.
Har flere teorier rundt dette men det får ligge inntil videre.
MW gevinst er ikke større enn 5-8 mill. Tenker eg.
Ja, men behold de i bakhode for all del. Og en interesseorganisasjon rund denne problematikk, eller kun for å kaste styreformannen hadde også vært interessant. Dette stinker til himmelen, som Fokus var inne på.
OK, fortsatt betydelig større enn min de siste 14 dager....................
focuss
09.11.2018 kl 20:00
3580
Vi som er aksjonærer i Photocure kan bli ufattelig rike på denne aksjen, men det kreves at vi holder sammen. Skulle gjerne hatt samarbeid med High Seas. Det gir muskler. Herbjørn selv var på Q3
Ja, det er vel få her som har tjent siste dagene.
Kunne ikke du tar på deg denne oppgaven? Da har du noe interessant å drive med.
Det kan nå være viktig at flest mulig står sammen på Facebook gruppen " photocure investors" dersom dette skulle utvikle seg videre i slik retning
MW med ti talls million kr I gevinst? How do you work that out? 4 to 4.5 million kr max. Not exactly huge money for MW
I like conspiracy theories, so let's look at the following.
1) Hestdall out, euphoria surrounds Q3 results due to positive articles and aggressive presentation and the share price almost doubles overnight (despite still losing money)
2) Dan the Man super calibre Schneider is appointed CEO. Smånisser go bananas as he is American and therefore MUST be of the highest calibre. They drive the share price up to 64kr
3) Mads teenager rasshul of Nordnet is on Hegnar giving an inaccurate picture if PHO. The management of PHO do NOTHING to correct this. The share price drops
4) Out of the blue MW set a short on little PHO. They increase the short day by day
5) PHO receive very positive news about coding and reimbursement for the surveillance market. This is not given as official info (børsmeldt)
6) Dan the handpicked man Schneider, the messiah, gives the worst presentation in living memory and puts the nail in the coffin by saying hopefully the planned growth may make them profitable by 2020 and income of 20 to 25 million. They remove any statement from the previous guiding about potential upside.
7) the market reacts by trading over 10% of the companies shares down by 30%
8) During all of the above the top 10 shareholders have not increased there position
9) looks like a buyout is on the cards and the drive it up pump it down was a calculated move starting from Hestad being paid off, Dan the puppet Schneider coming in and sending the price 30% down and the disappearance of hausser extrodinaire Oppgang Kommer.
What a dirty game.
I miss Oppgang Kommer and his irreverent bullshit day after day about how PHO can not fail o.s.v
Please come back, please
I like conspiracy theories, so let's look at the following.
1) Hestdall out, euphoria surrounds Q3 results due to positive articles and aggressive presentation and the share price almost doubles overnight (despite still losing money)
2) Dan the Man super calibre Schneider is appointed CEO. Smånisser go bananas as he is American and therefore MUST be of the highest calibre. They drive the share price up to 64kr
3) Mads teenager rasshul of Nordnet is on Hegnar giving an inaccurate picture if PHO. The management of PHO do NOTHING to correct this. The share price drops
4) Out of the blue MW set a short on little PHO. They increase the short day by day
5) PHO receive very positive news about coding and reimbursement for the surveillance market. This is not given as official info (børsmeldt)
6) Dan the handpicked man Schneider, the messiah, gives the worst presentation in living memory and puts the nail in the coffin by saying hopefully the planned growth may make them profitable by 2020 and income of 20 to 25 million. They remove any statement from the previous guiding about potential upside.
7) the market reacts by trading over 10% of the companies shares down by 30%
8) During all of the above the top 10 shareholders have not increased there position
9) looks like a buyout is on the cards and the drive it up pump it down was a calculated move starting from Hestad being paid off, Dan the puppet Schneider coming in and sending the price 30% down and the disappearance of hausser extrodinaire Oppgang Kommer.
What a dirty game.
I miss Oppgang Kommer and his irreverent bullshit day after day about how PHO can not fail o.s.v
Please come back, please
Predator
09.11.2018 kl 20:13
3507
Og i samme slengen sende en bekymringsmelding til Økokrim m/ kopi til Finanstilsynet.
Litt for mye tilfeldigheter her.
Litt for mye tilfeldigheter her.
dr. Stockman
09.11.2018 kl 20:22
3483
Kunne vært interessant å få en kommentar fra HS. Han er vel neppe noe mer tilfreds med fallet enn det vi er.
focuss
09.11.2018 kl 20:30
3464
Kan noen skaffe meg telefonnr. Til Herbjørn eller Alexander så ringer jeg dem gjerne
Har lenge, senest i dag forsøkt å oppnå kontakt med sønnen på Facebook, men har dessverre ikke lykkes så langt.
Det finnes en annen mulighet, Jonas Einarsson er i Facebook gruppen og mulig du kan knytte dialog/kontakt den veien.
Hansson er mediesky og antar derfor kontakt med dem må opprettes via andre kanaler.
Det finnes en annen mulighet, Jonas Einarsson er i Facebook gruppen og mulig du kan knytte dialog/kontakt den veien.
Hansson er mediesky og antar derfor kontakt med dem må opprettes via andre kanaler.
dr. Stockman
09.11.2018 kl 20:37
3504
Godt mulig han ville sagt nøyaktig det samme som for et år siden:
I 15-tiden omsettes aksjen for 27,6 kroner etter en nedgang på 13,2 prosent. Hittil i år er nedgangen på 34 prosent.
Største eier i legemiddelselskapet er investeringsselskapet High Seas AS som den Monaco-baserte investoren Alexander Hansson eier sammen faren, skipsreder Herbjørn Hansson.
Totalt eier de 2.660.000 aksjer, tilsvarende en eierandel på 12,34 prosent. Dagens kursfall betyr dermed et papirtap på rett i underkant av 11 millioner kroner for Hansson-familien.
- Om den er opp 15 prosent eller ned 15 prosent er ikke avgjørende for meg, caset er intakt, sier Alexander Hansson til Hegnar.no, og omtaler dagens resultat som et «non event».
- Veksten i USA er kraftig og ser bra ut, sier han.
Investeringene i den kommersielle organisasjonen i USA bidro til at inntektsveksten fra Cysview-salget var på 45 prosent, fremkommer det av rapporten.
- Egentlig burde aksjen gått opp, men den blir ødelagt av små tradere i Oslo, er Hanssons klare mening.
- Jeg selger i ihvertfall ikke her.
I 15-tiden omsettes aksjen for 27,6 kroner etter en nedgang på 13,2 prosent. Hittil i år er nedgangen på 34 prosent.
Største eier i legemiddelselskapet er investeringsselskapet High Seas AS som den Monaco-baserte investoren Alexander Hansson eier sammen faren, skipsreder Herbjørn Hansson.
Totalt eier de 2.660.000 aksjer, tilsvarende en eierandel på 12,34 prosent. Dagens kursfall betyr dermed et papirtap på rett i underkant av 11 millioner kroner for Hansson-familien.
- Om den er opp 15 prosent eller ned 15 prosent er ikke avgjørende for meg, caset er intakt, sier Alexander Hansson til Hegnar.no, og omtaler dagens resultat som et «non event».
- Veksten i USA er kraftig og ser bra ut, sier han.
Investeringene i den kommersielle organisasjonen i USA bidro til at inntektsveksten fra Cysview-salget var på 45 prosent, fremkommer det av rapporten.
- Egentlig burde aksjen gått opp, men den blir ødelagt av små tradere i Oslo, er Hanssons klare mening.
- Jeg selger i ihvertfall ikke her.
focuss
09.11.2018 kl 20:58
3462
Jeg synes vi er på riktig spor
focuss
09.11.2018 kl 21:27
3408
Det eneste som kan hindre dagens aksjonærer å bli rike på PHO aksjer er aksjonærene selv.
Here we go again Focuss.
Maybe the fact that they don't sell as much as one would hope could be a factor? Don't you think?
Don't you think PHO will be bought out soon?
Maybe the fact that they don't sell as much as one would hope could be a factor? Don't you think?
Don't you think PHO will be bought out soon?
flere nyheter som tynger kreft-aksjer?
isåfall blir det hard konkurranse.
https://www.side3.no/vitenskap/kroppens-egne-dodskode-dreper-kreftceller-6702024
isåfall blir det hard konkurranse.
https://www.side3.no/vitenskap/kroppens-egne-dodskode-dreper-kreftceller-6702024
focuss
09.11.2018 kl 21:59
3320
Markedet synes at det er greit at PHO guider ett salg på 25 mUSD i turbt markedet. Det er jo greit men det er ikke TURBT markedet fase 3 studiet dreier seg om. Det er heller ikke det ti-talls artikler i fag litteraturen dreier seg om. Det dreier seg om surveillance markedet. Det er der CMS er på samme tangent som Photocure og har gitt refusjonsordning som bekrefter det. Det er det som gjør det relevant å tenke oppgradering av guiding fra 25 til 134 mUSD. Dette inkluderer ikke first diagnosis markedet.
Ikke så rart at ikke markedet reagerer. Men betyr det noe? Neppe. Markedet skjønner det når det synes på bunnlinjen . Da har en del av oss mange doblet. Ikke thepower riktignok. Han blir neppe noengang med på en mangedobling.
Ikke så rart at ikke markedet reagerer. Men betyr det noe? Neppe. Markedet skjønner det når det synes på bunnlinjen . Da har en del av oss mange doblet. Ikke thepower riktignok. Han blir neppe noengang med på en mangedobling.
Focuss. I have already had over 100% avkastning with PHO.
Have you?
If I buy again next week I might double them again when they are bought out.
The ability of you and others to blindly ignore what is actually happening around you and still keep banging the same old drum about mange doubling is quite astonishing.
Simple maths tells me that we need a 50% increase in the stock price to take it back to where I first sold my shares. Can't see that happening anytime soon, can you?
I will give you some credit though. Your constant attacks on Nano got me interested. I took a look and bought in mid 40's. VERY happy with that. Thanks.
Almost every prediction you have given about Nano v PHO has been wrong.
Stop drinking, stop writing replies to yourself and live your life man.
Have you?
If I buy again next week I might double them again when they are bought out.
The ability of you and others to blindly ignore what is actually happening around you and still keep banging the same old drum about mange doubling is quite astonishing.
Simple maths tells me that we need a 50% increase in the stock price to take it back to where I first sold my shares. Can't see that happening anytime soon, can you?
I will give you some credit though. Your constant attacks on Nano got me interested. I took a look and bought in mid 40's. VERY happy with that. Thanks.
Almost every prediction you have given about Nano v PHO has been wrong.
Stop drinking, stop writing replies to yourself and live your life man.
Hadde vært greit om du som har solgt PHO kunne kommet deg bort herfra. Du maser og smeller på enkelte her hele dagene. Det er direkte useriøst og ufint.
Du er kortsiktig og gjør og skriver det som passer etter hvordan kursutviklingen er.
Hold deg til Nano trådene nå.
Du er kortsiktig og gjør og skriver det som passer etter hvordan kursutviklingen er.
Hold deg til Nano trådene nå.
Og hvorfor angriper du oppgang kommer hele tiden?
Ok er en seriøs og oppegående investor, til din orientering.
Forhold deg til forum reglementet, et pip til fra deg om enkelt personer her så blir du rapportert umiddelbart.
Det er sjikane du bedriver.
Ok er en seriøs og oppegående investor, til din orientering.
Forhold deg til forum reglementet, et pip til fra deg om enkelt personer her så blir du rapportert umiddelbart.
Det er sjikane du bedriver.
focuss
09.11.2018 kl 22:32
3204
Thepower
Du er ikke i nærheten av å være kvalifisert til å råde meg til hvordan jeg skal leve livet mitt. Mye tyder på at du er for dum til å forstå det.
Du er ikke i nærheten av å være kvalifisert til å råde meg til hvordan jeg skal leve livet mitt. Mye tyder på at du er for dum til å forstå det.
bateman
09.11.2018 kl 22:51
3163
Ca 3 måneder til q4, da får man kanskje et svar på om dette går veien. Med den seansen vi var vitne til i går, så er det heller tvilsomt, men håper Photocure lykkes på tross av klossete ledelse. Alle steiner er snudd nå Focuss, du må vente 3 måneder til før man kan avgjøre hvilken vei dette går. #kursmål 1900
Slettet brukerskrevInnlegget er slettet
thepower
Dette er sjikane. Rapportert.
Dette er sjikane. Rapportert.
focuss
09.11.2018 kl 23:01
3128
Bateman
De du kaller kursmål er et eksempel på hva 20 % markedsandel vil medføre. Det er vel urealistisk at ikke markedsandel blir langt større? Eller hva mener du Batman?
De du kaller kursmål er et eksempel på hva 20 % markedsandel vil medføre. Det er vel urealistisk at ikke markedsandel blir langt større? Eller hva mener du Batman?
Panis
09.11.2018 kl 23:04
3113
Har rapportert de to siste innleggene til the power jeg også, for et sted går grensen...
Da er vi tre så får vi håpe at admin tar affære
focuss
09.11.2018 kl 23:11
3085
Takk til dere. Synes vi skal fortsatt ha tro på PHO. Det er mye penger på spill så vi får følge med. Penger har en tendens til å få frem det værste i folk.
dr. Stockman
09.11.2018 kl 23:13
3068
"Bateman
De du kaller kursmål er et eksempel på hva 20 % markedsandel vil medføre. Det er vel urealistisk at ikke markedsandel blir langt større? Eller hva mener du Batman?"
Med dagens fremdrift tar det nok isåfall mange tiår, men forhåpentligvis får man lagt inn en viss aksellerasjon i systemet etter hvert, og så forutsetter jo stadig utvidet markedsandel at det ikke dukker opp brysomme konkurrenter på lange tider.
Ser vi bort fra drømmen om superavkastning her så er vel min største bekymring i hvilken grad selskapet lykkes med å holde utgiftene lavere enn inntektene. I teorien bør det gå greit, men jeg har mine tvil.
De du kaller kursmål er et eksempel på hva 20 % markedsandel vil medføre. Det er vel urealistisk at ikke markedsandel blir langt større? Eller hva mener du Batman?"
Med dagens fremdrift tar det nok isåfall mange tiår, men forhåpentligvis får man lagt inn en viss aksellerasjon i systemet etter hvert, og så forutsetter jo stadig utvidet markedsandel at det ikke dukker opp brysomme konkurrenter på lange tider.
Ser vi bort fra drømmen om superavkastning her så er vel min største bekymring i hvilken grad selskapet lykkes med å holde utgiftene lavere enn inntektene. I teorien bør det gå greit, men jeg har mine tvil.
Slettet brukerskrevInnlegget er slettet
I iveren på å latterliggjøre Oppgang Kommer så glemte du vist å fortelle alle hvor mye du har tjent på å tradene dine thepower. Du bruker ellers å være så nøye med å få med selvskrytet ditt, samtidig som du alltid finner tid til litt personhets. Du har noen skrekkelig dårlige egenskaper. Mitt tips. Oppgang kommer har mer verdighet mellom tærne sine, enn du kommer til å besitte hele ditt liv.