Multimillion dollar project - Wheeler Road

Slettet bruker
RECSI 21.07.2022 kl 16:00 11956

Jeg tenker at det er litt ryddigere å lage en egen tråd når det gjelder tomta på Wheeler Road ettersom det begynner å bli mer og mer interessant etter de siste svarene jeg har fått fra megler.

Jeg starter tråden med å kopiere innlegget jeg skrev i Sa2ri sin tråd.

Jeg fikk plutselig en Mail fra eiendomsmegler i går kveld. Her er samtalen våres

Brent Wolters: Hello *******,
Are you available to discuss the Wheeler Rd property tonight?

If so call me direct at ******
Thanks,
Brent.

Da svarer jeg tilbake og spør om eiendommen er tilbake på markedet, ettersom han ønsker å ta en prat. Fikk akkurat dette svaret tilbake:

Brent Wolters: No. But we are now accepting back up offers. The current buyer keeps asking for extensions and he pays for them. But our seller is getting impatient.

Brent.

Jeg svarte tilbake at jeg nå var på ferie (noe jeg også er) og at jeg ikke kan komme med mitt endelige svar angående min interesse for tomta. I tillegg nevnte jeg at jeg også var i dialog med en annen tomt (for å virke veldig seriøs), men at jeg skulle komme tilbake til han dersom den avtalen ikke ble landet!
I tillegg spurte jeg han om hvorfor kjøperen fortsetter å betale for utsettelser og om han vet hvorfor?

Da fikk jeg et helt vanvittig interessant svar som jeg limer inn under:

«Ok, thanks for the update. Sorry to bust in on your vacation.

If you like this location better, you could be in a good spot to bump them out of position.

Next week they will request another extension. We don’t have to provide it. Especially if we have a better offer on the table.

The buyer claims that he’s wrapping up a multimillion dollar project and soon after will close the deal.

He says it could be weeks or months.

In the meantime he keeps extending with $10,000 per month non-refundable. But it’s been extended 6 months now, and our seller is getting impatient.

Thoughts??

Brent»

Vet ikke om dette er interessant for dere, men jeg syntes at det definitivt fortjener en egen tråd. Multimillion dollar project? I tillegg venter de på noe. Kan dette ha noe med REC å gjøre?


Slettet bruker
22.07.2022 kl 00:27 2910

Jeg har fått bekreftet at Brent Wolters har mottatt min mail og jeg er litt spent på reaksjonen. Innlegget til SørlieInvest er jo svært avslørende og de har jo google translate i USA også, så dette blir interessant.

Multi million project, kjøper avventer, selger utålmodig, megler åpen for bud fra andre.

Eiendommen krever store kostnader før utbygging kan påbegynnes, langt mer enn kjøpesummen. Ganske utrolig at prisforventningen er ca 10 mill. NOK.

Slettet bruker
22.07.2022 kl 00:39 2884

Slettet bruker skrev Innlegget er slettet
Å sette en annen i dårlig lys og etterpå godte seg over det, tyder mer på diaognostiske trekk. Og da blir virkelighetene så langt ifra hverandre at det blir vanskelig og heller uinteressant å diskutere. Så ønsker deg lykke til videre, og håper du koser deg med deg selv.
Slettet bruker
22.07.2022 kl 05:42 3257

Jeg ser at du lett hoppet bukk over mine spørsmål og kritikk til dine utsagn.

I det ene øyeblikket har ikke tomten noen ting med Rec å gjøre, i det andre øyeblikket skal du snakke om kostnader ved utbygging mm.

<< Jeg ønsker å minne den moderator som leser dette uten å tre inn om at hen indirekte da støtter det som blir gjort her, og derfor også blir passivt delaktig i sitt ansvar, ved å la vedkommende fortsette å lede folk bak lyset med sine "forsøk på å opplyse markedet" med løgner, hersketeknikk og manipulasjon >>

En etter en forsvinner de bidragsyterne som bruker av egen tid og egne ressurser for å gi verdi til felleskapet.

Det skapes et klima hvor det er farlig å skille seg ut, og vi sitter igjen med et fora hvor de med vonde og villedende hensikter får boltre seg på bekostning av ærlighet, åpenhet og fellesskap.

Alt for å tjene mer penger, og leve som økonomiske igler i finansverden.

Enda en gang har de klart å rive i stykker en tråd som var konstruert for å gi merverdi til forumets brukere.
Bør Børson j
22.07.2022 kl 07:22 3100

Winkler prøver å ødelegge!
La oss forsette å diskutere hva sørlie har gravd frem.
Mye snacks her, som fortjener å bli diskutert, uten at vi bruker tid og energi på denne Winkler. Han oppnår bare akkurat det han vil.
Enten venter kjøper av tomta på Rec og utvidelse. Ellers så er det en annen stor aktør, som vil se ann SEMA eller president ordre. Spennende tider vi har foran oss nå.
Stabukk
22.07.2022 kl 08:11 2938

Ja, det SørlieInvest har fått på bordet, kan fort visa seg å vera til nytte for Rec, eller gjelda selskapet direkte. Må berre innrømma at eg ikkje har full kjennskap til kor nær denne tomta ligg Rec, og størrelsen. Det avgjerande er å få vita kjøpar når det er avklart. Winkler har sannsynligvis sabotert at SørlieInvest får tidlig info om dette. Men «journalist-jobben» som er gjort så langt, kan vel bli overtatt av Columbia Basin Herald, lokalavisa. Den bør få eit tips, og får sikkert ut eit svar via meglar eller ved bruk av andre kjelder. Nokon som vil tipsa?
MorganKane
22.07.2022 kl 09:42 2355

omac skrev Innlegget er slettet
Ikke skyt budbringeren.

Det er helt sikkert ti andre som har sendt e-post til eiendomsforvalteren med samme info, men da uten å nevne det her. At Wrinkler legger ut her at han har gjort det spiller ingen trille. Heller motsatt. Det viser viktigheten av annonymisering av kilder. Selv om det kan føre til at mange blir skeptiske til informasjon. Sørlie kommer neppe til å få mer informasjon om saken. Men hovedpoenget er at håndfaste nyheter er rett rundt hjørnet.ML RECSI vil deretter skyte fart.
MorganKane
22.07.2022 kl 10:10 2207

Og hvorfor mener jeg ti andre også har sendt e-post? Jo, fordi dette handler om store penger! Folk ønsker å holde RECSI nede frem til nyheter faktisk blir offisielle. Frem til da ønsker de å sitte utenfor Da slipper de risiko. Spesielt når de vet det er tusener av amatører som er fornøyd med 10-20 prosent gevinst For meg er det imidlertid åpenbart at ML vil åpne som planlagt. Hanwha har ekstremt stor fordel av å få til dette, uavhengig om det blir en egen amerikansk solar verdikjede eller ikke. Både direkte fordi de eier1/3 av REC og indirekte igjennom at økt polysil produksjon (spesielt amerikansk) vil redusere veksten i polysil prisene som igjt da vil øke profitten på ferdige solarproduktene dems. Jeg tror ikke folk fatter hvor fordelaktig for Hanwha å få (tvinge) de sørøst asiatiske wafer-produsenttilbyderne sine til å switche over til amerikansk polysil. Risikoen er derfor allerede minimal.

Mitt råd; kjøp sakte og sikkert der REC ligger nå. Og bare fordi Recsi øker noen titalls prosent, ikke selg når offisielle nyheter begynner å dukke opp etterhvert. La de som sitter utenfor betale det som det koster å sitte utenfor. Virkelig betale! 42,5 kommer. Garantert.
Redigert 22.07.2022 kl 10:11 Du må logge inn for å svare
Skalleknarp
22.07.2022 kl 10:38 2013

Mye skittkasting her nå. Bare for å nevne det - Det var jo noen som trodde at jorden var flat som en pannekake. Poenget er - "Time will tell" hva denne tomten skal brukes til. Det er lite produktivt å kaste granater på hverandre i dag og bli uvenner så det holder når ingen likevel har noen svar. Svaret vil garantert komme en vakker dag, enten i form av en melding om bruk av tomten som i høyeste grad angår REC (Håper selvsagt det) eller ikke. Eller at "hold" blir tatt bort og tomten fortsatt ligger ute for salg på det åpne markedet. Ha en fortsatt god dag. :)
Slettet bruker
22.07.2022 kl 10:41 1985

Bra innlegg.
Pontuslufc
22.07.2022 kl 10:44 1955

Hvis det er 10 andre som har varslet denne megleren er det jo rart han fortsetter å mate Sørlie med info. Tror ikke det finnes så mange av denne sorten.
Skalleknarp
22.07.2022 kl 11:00 1829

Megleren ser vel for seg + 15% økning i pris på tomten ut fra den stooore interessen fra HO skribenter.... Blir sikkert dyrt for den som ender som kjøper da de kan bruke den økte interessen for å presse opp prisen :)
Redigert 22.07.2022 kl 11:09 Du må logge inn for å svare