Få skikk på Oslo/AP/DNB/OSE ellers blir Vestlandet egen Nasjon!

Slettet bruker
DNB 31.12.2017 kl 14:57 2561

(Skifte av tickerkode fra APDNB tilbake til DNB.)
.
Mens Jens Stoltenberg var Statsminister mellom høsten 2005 og høsten 2013 igangsatte han en indre okkupasjon av Norge.
.
Den viktigste delen av okkupasjonen foretok han med sin aller, aller, aller beste AP venn, forlover, tvillingsjel og "Siamesiske tvilling" Rune Bjerke.
1. Januar 2007 - for nøyaktig 11 år siden - plasserte Statsminister Jens Stoltenberg Rune Bjerke som CEO i den Statseide banken DNB.
.
Rune Bjerke sin hovedoppgave var å skape Statsbanken DNB om til den AP okkuperte korrupte og kriminelle Statsbanken DNB.
Så skapte Statsminister Jens Stoltenberg og - (get a room!) - Rune Bjerke AP/DNBs Svindeltrekant DNB/RuneBjerke/DNM - OSE/BenteLandsnes/VPS - NTM.
.
AP/DNBs Svindeltrekant har svindlet brukerne av OSE for flere 100 milliarder kroner - og det skal den AP okkuperte korrupte og kriminelle Statsbanken DNB erstatte.
Når det ikke er verdier igjen i DNB blir det Statens oppgave å erstatte resten, bla.a å kompensere de beregnet 100 enker som rå behandling av DNM i tospann med OSE skapte.
.
Gutta i DNM kunne tillate seg å være rå og håne sine svindelofre og håne Norges befolkning - for AP/DNB kontrollerer Riksadvokaten og sannsynligvis alle Statsadvokatene i Økokrim og Finanstilsynet.
AP/DNB kontrollerer så og si all presse og media i Norge.
AP kontrollerer selvfølgelig APs PST.
AP/DNB kontrollerer ALT AP/DNB ønsker og trenger å okkupere i Norge for å ha FULL kontroll over Norge 24/7.
En AP/DNB kontrollert stat innen Staten er IKKE et Demokrati!
.
Nazistene okkuperte Norge i 5 år - AP/DNB har okkupert Norge i 11 år.
Nå er NATOs Generalsekretær Jens Stoltenberg Vest-Europas (skjult) farligste person siden andre verdenskrig.
Og Jens Stoltenbergs personlige venn Vladimir Putin/FSB er verdens (skjult) farligste person siden andre verdenskrig.
.
.
Hvis ikke Erna får en skikk på AP/DNB/OSE og Oslo, kommer Vestlandet til å løsrive seg og danne en egen nasjon.
Den militære ledelsen vil inntil videre bli lagt til Haakonsvern.
Erna selv vil bli fratatt sitt automatiske Statsborgerskap og tvangsforvist.
Capice?
.
Alt: arresterjensstoltenberg.blogspot.no
Aksjer og obligasjoner: runebjerkearresteres.blogspot.no
.
Redigert 20.01.2021 kl 19:39 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
31.12.2017 kl 14:59 2501

Hvem skal lede Nasjonen Vestlandet og hvilken styreform kommer vi til å ha?
.
Av frykt for at også Nasjonen Vestlandet en gang i fremtiden skal produsere et manipulerende oppsop som Jens Stoltenberg, skal Nasjonen Vestlandet IKKE ha en President med for mye makt.
Nasjonen Vestlandet vil ha det samme makt og politiske system som Nasjonen Norge-Oslo.
En Konge uten reell makt og et Storting etter samme oppskrift som Stortinget i Nasjonen Norge-Oslo.
.
Videre følger Nasjonen Vestlandet samme Rettssystem, med bl.a Riksadvokat og Statsadvokater som Nasjonen Norge-Oslo.
Nasjonen Vestlandets hovedstad blir lagt til Bergen og BSE kommer naturlig nok til å ligge i Bergen.
Mye vil allikevel bli lagt i Stavanger.
Redigert 20.01.2021 kl 19:39 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
31.12.2017 kl 15:30 2493

Hvis dere tror at jeg, som tilhører gammel adel gjennom Baroniet i Rosendal, er interessert i Kongetittelen i Nasjonen Vestlandet, så tar dere feil.
Nasjonen Vestlandet kommer til å bestå av en flokk med naiviteter som ikke var i stand til å se at Oslo, med AP/DNB i spissen, ble til en kriminell hovedstad.
Jeg har absolutt ingen lyst til å bli Konge/"barnehageonkel" i Nasjonen Vestlandet.
.
Så snart jeg har fått arrestert de Siamesiske tvillingene Jens Stoltenberg/Rune Bjerke emigrerer jeg med "slem jente" og ett eller to stebarn til USA.
Da blir jeg sett på som god nok problemtolker og problemløser til at jeg/vi kan ta fatt på alvorligere verdensproblemer enn Nordmenns naivitet og idiotiske nasjonale selvforherligelse.
.
Dessuten har jeg sannsynligvis en 20 år gammel datter i Thailand som skal bli skreddersydd for å bli en fremtidig tolerant politiker - og forhåpentligvis Statsminister - i politisk intolerante Thailand...
.
Redigert 20.01.2021 kl 19:39 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
31.12.2017 kl 22:52 2437

Er det automatisk dødsstraff ved henrettelse for den som oppfordrer til å splitte opp Norge slik at AP/DNB kriminalitetens Oslo til slutt blir isolert uten tilgang på transport, elektrisitet, mat, rent drikkevann osv?
Kan jeg ikke heller bli landsforvist - helst med litt lommepenger?
.
Så patetisk å skrive på HO på Nyttårsaften - får håpe at jeg har ekstra stor grunn til å feire denne dagen neste år...
På en lang weekend tur bort fra litt bråkte L.V.
.
Jeg får gå til en restaurant i gaten min i morgen og feire dagen en dag for sent...
.
Redigert 20.01.2021 kl 19:39 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
01.01.2018 kl 00:08 2426

Er jeg førstemann til å skrive på HO i 2018?
.
Førstemann!
Året kommer ikke bare til å bringe AP/DNB skapte problemer til Norge.
Ved enhver krise skapes det muligheter.
Den største muligheten er å shorte aksjene i den AP okkuperte korrupte og kriminelle Statsbanken DNB.
Bare svindelprofitører, kommunister, senile og folk med IQ under 80 har aksjer i en Statsbank ledet av "en sånn en" som Rune Bjerke - så ha ingen medfølelse med dem.
Får de problemer kan NAV ta seg av dem...
.
De av dere som har vært AP/DNBs arbeids og gjeldsslaver kan benytte anledningen til å emigrere til et land der politikerne er lovlydige - som f.eks kjedelige Sveits...
.
Statsminister Jens Stoltenberg beregnet at det ville bli for kostbart å avsløre AP/DNBs okkupasjon av Norge - og Erna er sannsynligvis enig med han i det.
Jeg kjente Erna som barn gjennom hennes Åstveit fetter som var min nabo, beste venn og klassekamerat i barne og ungdomsårene. Teorien min er at hun forelsket seg i meg og forelsket seg så i Jens på NGS i 1977/78 fordi Jens minte henne om meg. Dvs at det på en måte er min skyld at Erna beskytter oppsopet Jens...
.
Så helt teoretisk er det min skyld at Jens nå er Vest-Europas farligste person etter andre verdenskrig - i stedet for at Erna gjør det eneste riktige og får han arrestert...
.
.
Redigert 20.01.2021 kl 19:39 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
01.01.2018 kl 19:09 2292

De aller, aller fleste av dere vet at dere ikke kommer til å bli gjenfødt i et neste liv.
Med det ene livet du har, er du sikker på at ditt høyeste ønske i livet var å bli AP/DNBs arbeids og gjeldsslave?
.
Det finnes 100 måter å leve sitt liv på.
Jeg ble Norges Fremste Langdistansesyklist i min søken etter erfaringer og klokskap.
Sammen med en forhåpentlig fusjon med "slem jente", kommer vi sammen til å besitte løsningene til "alle" verdensproblemer det er verdt å bry seg med - kanskje løsninger som oppfattes som merkelige - fordi løsningene er geniale og virkningsfulle.
norgesukjentehelt.blogspot.no
.
Til og med innsider eks OSE Kommunikasjonssjef G.Steine vet at livet er mer enn bare å være sentrert rundt AP/DNBs Norge.
Hun reiste jorden rundt i seilbåt med mann og barn for noen år siden.
.
Valget er ditt.
Hva forventer du av ditt liv?
Ønsker du å fortsette å tvinge dine barn til å bo i AP/DNB okkuperte Norge?
.
Dette innlegget var sponset med WiFi fra mitt nabolags Peppes Pizza (UMOE).
"Mitt eget" WiFi virker ikke i dag...
Kanskje APs PST har ødelagt det?
.
Redigert 20.01.2021 kl 19:39 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
02.01.2018 kl 00:05 2240

Jeg anser hver dag jeg må tilbringe i AP/DNB okkuperte Norge som en bortkastet dag...
Redigert 20.01.2021 kl 19:39 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
12.01.2018 kl 14:37 2127

Jeg mangler ord...
.
.
Atle.K
06.01.2018 kl 02:47 1172
.
Jeg var medlem av AP I 3 tiår
Har vert på mange samlinger m Giske
Alt på Utøya for mere enn 30 år siden var Giskes oppførsel et problem
For 11 år siden kom han til Utøya som minister
Da kullet han jentunger der
Min datter var der og forteller nå at Giske kullet venninna hennes som da kun var 16 år
Min datter meldte seg ut av AUF og først nå skjønner jeg dette
Jeg meldte meg ut for kort tid siden og har meldt meg inn i Høyre slik min datter og har gjort
.
Redigert 20.01.2021 kl 19:39 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
20.01.2018 kl 14:56 2047

Hvis ikke Regjeringen Erna Solberg får skikk på Oslo/AP/DNB/OSE, blir Vestlandet en egen nasjon.
Hovedstad: Bergen.
BSE: Bergen.
Militær hovedbase: Haakonsvern, Bergen.
Litt rusk og rask legges til Stavanger.
Erna blir fratatt sitt automatiske Statsborgerskap og utvist.
Jeg og "slem jente" styrer det hele fra USA - via internett...
.
Redigert 20.01.2021 kl 19:39 Du må logge inn for å svare
totalist
20.01.2018 kl 16:11 2025

Flotte greier med Vestlandet som eget land. Da blir Brann seriemester og vi kan spille Champions League.
Redigert 20.01.2021 kl 19:39 Du må logge inn for å svare