đ€đ€SUPERSYKLUS I JACKUPPSEGMENTETđ€đ€
Supersyklusen i Rigg er Godt igang. Ledelsen er overasket over den sterke Ăžkningen i ratene i det siste.
Sterkere KjÞpssignal Av en Innsider som Tor Olav TrÞim med et kjÞp pÄ ca 200 millioner kroner i emisjonen skal du lete lenge etter.
Pareto Securities tror pÄ en varig Supersyklus i olje og gass. 12.09.22.
Etter Q3 RESULTATET SĂ HAR VI FĂ TT FĂLGENDE NYE KURSMĂ L.
Fearnley Securities kroner 56.
ABG. Kroner 58
EVERCORE 8 Dollar.
Alle 3 meglerhusa har oppgraderte kursmĂ„l etter q3đđđ
Sterkere KjÞpssignal Av en Innsider som Tor Olav TrÞim med et kjÞp pÄ ca 200 millioner kroner i emisjonen skal du lete lenge etter.
Pareto Securities tror pÄ en varig Supersyklus i olje og gass. 12.09.22.
Etter Q3 RESULTATET SĂ HAR VI FĂ TT FĂLGENDE NYE KURSMĂ L.
Fearnley Securities kroner 56.
ABG. Kroner 58
EVERCORE 8 Dollar.
Alle 3 meglerhusa har oppgraderte kursmĂ„l etter q3đđđ
Redigert 24.11.2022 kl 14:37
Du mÄ logge inn for Ä svare
Bamse
22.08.2022 kl 10:37
3779
Hvorfor har du solgt borr? Har du mistet trua eller var det gevinst sikring?đ
Den korte forever fuglen har fĂžyet, lykke til i Canon,
crying in the wind
crying in the wind
Redigert 22.08.2022 kl 11:31
rischioso
22.08.2022 kl 11:24
3777
As a result, the Fundâs holdings in Borr will fall below the 5% threshold to 4.88%.- da blir det nok kurspress sĂ„ det holder fremover uten at dumpingen behĂžver Ă„ meldes ...
https://newsweb.oslobors.no/message/569263
https://newsweb.oslobors.no/message/569263
Redigert 22.08.2022 kl 11:24
Her bĂžr du holde deg langt unna Risotto, du kan nok dette mye bedre en TrĂžym.
ForÞvrig fÄr en se hva de ender opp med nÄr de nye aksjene er tildelt.
TÞr TrÞym satse en liten slant ( bare 200 mill kr/ 8% av hele emisjonen) sÄ tÞr jeg satse en slant
ForÞvrig fÄr en se hva de ender opp med nÄr de nye aksjene er tildelt.
TÞr TrÞym satse en liten slant ( bare 200 mill kr/ 8% av hele emisjonen) sÄ tÞr jeg satse en slant
Redigert 22.08.2022 kl 11:37
fra kroner 27 sÄ var jeg ikke sÄ kort som du long.
Det var du som skrev forever, ikke jeg.
SÄ troverdigheten er sÄ som sÄ.
Lykke til i Crayon.
SÄ troverdigheten er sÄ som sÄ.
Lykke til i Crayon.
rischioso
22.08.2022 kl 11:34
3798
Slettet brukerskrev fra kroner 27 sÄ var jeg ikke sÄ kort som du long.
Det var alt for mye forlangt for kort ... ;)
rischioso
22.08.2022 kl 11:36
3793
Toucher ikke denne med en ildtang - fÞr den er godt nede pÄ 20 tallet - og vi behÞver nok ikke Ä vente lenge fÞr den er der ...
Ja borr er forever,men pengene kommer inn og ut i borr,nÄr det er bra for meg.Det heter Crayon og det er et it selskap slik som Link,hehe
Ok, da blir det vel stille fra deg pÄ denne trÄden en stund.
Denne er nok like farlig Ä kjÞpe som da Fro var pÄ 80 kroner, i fÞlge deg.
Skal du snakke ned aksjen bÞr du henvende deg pÄ Amerikanske fora, eller direkte til de som tok resterende 92% av emien,
Meg lurer du ikke ut.
Ha en fortsatt god dag.
Denne er nok like farlig Ä kjÞpe som da Fro var pÄ 80 kroner, i fÞlge deg.
Skal du snakke ned aksjen bÞr du henvende deg pÄ Amerikanske fora, eller direkte til de som tok resterende 92% av emien,
Meg lurer du ikke ut.
Ha en fortsatt god dag.
Redigert 22.08.2022 kl 11:44
Helsko
22.08.2022 kl 11:45
3886
Toucher jevnlig innom Borr trĂ„der da jeg er tungt inne i rigg. HĂ„per en av dere nĂ„ tar pĂ„ seg Ă„ starte en ny, ren, trĂ„d!đ
Ikke ta allt sÄ seriÞst long,fuglen liker Ä trekke litt pÄ deg.Jeg har beholdt aksjene til barna og kona i borr,sÄ dette mÄ da gÄ bra.
Ha en fin dag long.
Ha en fin dag long.
NÄ flyr vi Diamanten , raske vinge slag opp i den mot blÄ himmelen.
nÄ skal jeg koke ris til frokost
nÄ skal jeg koke ris til frokost
Redigert 23.08.2022 kl 09:41
Bamse
23.08.2022 kl 09:45
3523
Hvor stopper vi i dag tro.? Opec snakker om Ă„ senke produksjonenđ
Spiller vel ingen trille hvor vi ender i dag, spÞrsmÄlet er hvor vi er om et Är, hvor mange 100% avkastning vi da har.
Redigert 23.08.2022 kl 09:47
Vergil
23.08.2022 kl 10:32
3760
Kaster du inn hÄndkleet nÄ, Diamanten..? Det er jo nÄ morroa starter. Opec vakler som fulle sjÞmenn og ekspertene spÄr energikriser pÄ energikriser. Lykke til! Mvh
He he...
KrÄka gjÞr som han pleier. Hopper fra vinner til taper. Beste oppskriften pÄ Ä bli blakk.
KrÄka gjÞr som han pleier. Hopper fra vinner til taper. Beste oppskriften pÄ Ä bli blakk.
Diamantfuglen mener Crayon Group er et bedre case en Borr Drilling
Redigert 23.08.2022 kl 11:01
Med et snitt pÄ 120.10 sÄ blir det bra,men nÄ gleder jeg meg med borr oppgangen som er.svingning ned i oljepris er ikke bra long. Ikke alle har God teft pÄ kjÞp av aksjer. NÄ kom det et kursmÄl i crayon idag pÄ kroner 228,sÄ fuglen har god magefÞlese for dette.
Redigert 23.08.2022 kl 12:53
mickey
23.08.2022 kl 13:41
3571
Er det noen som har linker til noen bra forum i USA ang Borr?
Takk pÄ forhÄnd.
Takk pÄ forhÄnd.
stocktwistborrdrilling.com er et.
Oppdatert 21 august...
Se egen TA trÄd...
Se egen TA trÄd...
Redigert 23.08.2022 kl 14:40
NÄ kom jaggu per Ulv gÄtt inn i crayon ogsÄ,men slapp av long han er nok i borr enda ut ifra det jeg kan lese her.
Bamse
23.08.2022 kl 14:50
3559
Slettet brukerskrev Oppdatert 21 august... Se egen TA trÄd...
Takkđ
Nix...
Stakk fort som F... i Crayon nÄr den bryter ned...
Og ja... Sitte som F... i Borr
Stakk fort som F... i Crayon nÄr den bryter ned...
Og ja... Sitte som F... i Borr
Hvordan fĂžles det
Borr opp 12% i usa,
cryon ned 3%
Borr opp 12% i usa,
cryon ned 3%
Redigert 23.08.2022 kl 15:45
Jeg stoler ikke pÄ allt som blir sagt pÄ forumet,og tar ting litt med humor.
FÄr hÄpe det blir en atomavtale med iran.
FÄr hÄpe det blir en atomavtale med iran.
Redigert 23.08.2022 kl 15:57
Stoler du ikke pÄ dine egne vurderinger?
At cryon er et bedre case en Borr
At cryon er et bedre case en Borr
Jeg tror ikke pÄ at en som skulle liksom ha kjÞpt aksjer i crayon idag ,og sÄ kaster seg helt om. Vinglepetter.han har nok aldri vÊrt i crayon.opepmerksomhet syk.hehe
Redigert 23.08.2022 kl 16:30
Hva mente den sÄkalte fuglen sÞndagens skriveri?
diamant fuglen
21.08.2022 kl 09:14
1090
Longsitinbulk skrev
NĂ„r aksjonĂŠr listen med de nye aksjene blir offentlig, blir det rally. Just saying
NÄ mÄ du slutte med det spekluative tullet dit long.NÄ skal iallefall fuglen ta fri i neste uke fra borr trÄden,sÄ kan longen og Vangen stÄ for underholdningen.hehe.
diamant fuglen
21.08.2022 kl 09:14
1090
Longsitinbulk skrev
NĂ„r aksjonĂŠr listen med de nye aksjene blir offentlig, blir det rally. Just saying
NÄ mÄ du slutte med det spekluative tullet dit long.NÄ skal iallefall fuglen ta fri i neste uke fra borr trÄden,sÄ kan longen og Vangen stÄ for underholdningen.hehe.
Redigert 23.08.2022 kl 16:22
Per ulv solgte med tap, da han sa han betalte 119.80. og nÄ snur kursen pÄ crayon long.
Hvem f. Bryr seg om Cryon,
PU vet nok bedre en sÄ
PU vet nok bedre en sÄ
Det er riktig..
Ca 3 halvlitere til Aker brygge pris.. Men til gjengjeld ble jeg ca. 3.100 halvlitere rikere pÄ BORR, PGS, TGS , BWO og SUBC. Har kun offshore og her blir jeg de neste 200.000 halvliterne, hehe
Ca 3 halvlitere til Aker brygge pris.. Men til gjengjeld ble jeg ca. 3.100 halvlitere rikere pÄ BORR, PGS, TGS , BWO og SUBC. Har kun offshore og her blir jeg de neste 200.000 halvliterne, hehe
Hellboy
23.08.2022 kl 17:04
3518
Hva er gjengs pris for en halvliter pÄ Aker Brygge nÄ grÄbein?
Litt lenge siden jeg har vÊrt der nede. Men lurer pÄ om jeg har blitt en ca 2000 halvlitere rikere i dag. Men det skal sies at jeg er litt mer diversifisert enn deg. Har mye som ikke er offshore og energi ogsÄ. Ikke det beste i dag, men liker Ä gjÞre som gjÞken og plassere eggene i litt forskjellige reder :D
Litt lenge siden jeg har vÊrt der nede. Men lurer pÄ om jeg har blitt en ca 2000 halvlitere rikere i dag. Men det skal sies at jeg er litt mer diversifisert enn deg. Har mye som ikke er offshore og energi ogsÄ. Ikke det beste i dag, men liker Ä gjÞre som gjÞken og plassere eggene i litt forskjellige reder :D
Hakke peiling...
Sikkert godt over 100 lappen. Kanskje man kan fÄ en 0,4 rundt den prisen. à r og dag siden jeg og var der. Var innom "ei fransk sjappe" pÄ helgens runde. Der kostet det godt over 500,- for fire 0,33, he he.. (Urg). Uansett... Sitter godt lastet i RIG i USA og med ny inngang i Nikola i gÄr vanker det nok flere halvlitere utover kvelden, he he...
Sikkert godt over 100 lappen. Kanskje man kan fÄ en 0,4 rundt den prisen. à r og dag siden jeg og var der. Var innom "ei fransk sjappe" pÄ helgens runde. Der kostet det godt over 500,- for fire 0,33, he he.. (Urg). Uansett... Sitter godt lastet i RIG i USA og med ny inngang i Nikola i gÄr vanker det nok flere halvlitere utover kvelden, he he...
Vi fÄr hÄpe at dagens oljepris oppgang ikke bare var et blaff.Tranceocean er opp 3% og Noble opp 1,22%.Valaris opp 2.22%.BÞrsene vender nÄ godt nedover,mens nasdaq ennÄ er i pluss.
Vi mÄ ikke glemme at dollaren synker med 1,32%,og kvelden er enda lang,sÄ ikke ta gleden pÄ forskudd,men det har vÊrt en god dag sÄ langt for borr.Fuglen har fÄtt gleden Þdelagt mange ganger fra sirkuset i Usa.
Fuglen fĂžlger sikuset over there fra minutt til minutt.
Vi mÄ ikke glemme at dollaren synker med 1,32%,og kvelden er enda lang,sÄ ikke ta gleden pÄ forskudd,men det har vÊrt en god dag sÄ langt for borr.Fuglen har fÄtt gleden Þdelagt mange ganger fra sirkuset i Usa.
Fuglen fĂžlger sikuset over there fra minutt til minutt.
Redigert 23.08.2022 kl 17:52
Kroner 38.34 NĂ„.
Slutt Norge 39.60..
De 3 andre riggselskapene pÄ bÞrsen sliter medÄ holde seg i pluss i Usa.rig,noble,valaris. det er uten at jeg har tatt hensyn til en dollar som er NÄ pÄ 9,72 ned 1.o7%.
Slutt Norge 39.60..
De 3 andre riggselskapene pÄ bÞrsen sliter medÄ holde seg i pluss i Usa.rig,noble,valaris. det er uten at jeg har tatt hensyn til en dollar som er NÄ pÄ 9,72 ned 1.o7%.
Redigert 23.08.2022 kl 20:53
Slettet brukerskrev Gode tider PU, vel fortjent
He he...
Jepp og takk for det Rep. Regner med at det gÄr greit for deg og...
Jepp og takk for det Rep. Regner med at det gÄr greit for deg og...
Tja...
Kameler er store dyr. Kanskje litt vanskelig Ä svelge... SÄ her er en god oppskrift pÄ en helgrillet kamel...
1 kamel... (Dau)
7 Sau.... (Dau)
42 Kyllinger... (Dau)
126 Ja... Daue fisk...
Man fyller sÄ den daue kamelen med 7 daue sau som sÄ fylles med 42 daue kyllinger. Her gÄr det inn tre daue fisk pr. kylling. Pass pÄ at fiskene er sikkerlig dau og at det ikke er flyvefisk. Om ikke risikerer du at fisken flyr sin vei, litt likt BORR, he he..
NĂ„r det er gjort fyrer du grillen... Men...
Pass pÄ at du ikke stÄr for nÊrt. Ellers risikerer du og bli grillet sammen med "Den fylte kamelen"...
Kameler er store dyr. Kanskje litt vanskelig Ä svelge... SÄ her er en god oppskrift pÄ en helgrillet kamel...
1 kamel... (Dau)
7 Sau.... (Dau)
42 Kyllinger... (Dau)
126 Ja... Daue fisk...
Man fyller sÄ den daue kamelen med 7 daue sau som sÄ fylles med 42 daue kyllinger. Her gÄr det inn tre daue fisk pr. kylling. Pass pÄ at fiskene er sikkerlig dau og at det ikke er flyvefisk. Om ikke risikerer du at fisken flyr sin vei, litt likt BORR, he he..
NĂ„r det er gjort fyrer du grillen... Men...
Pass pÄ at du ikke stÄr for nÊrt. Ellers risikerer du og bli grillet sammen med "Den fylte kamelen"...
Redigert 23.08.2022 kl 21:38
NÄ mÄ du slappe av per.Litt usikkerhet rundt atomavtalen har fÞrt olja rundt 100 dollar.Jeg tror Usa blir enig til slutt med Iran,og da stuper oljeprisen.
Borr har stupt fra kroner 66 til nÄ rundt 39 kroner,og det er ingenting Ä juble over.kl2230 kommer api numbers,og imorgen kommer EIA talla kl 16.30,og mye kan skje da. NÄ mÄ du fÄ deg litt sÞvn per for dagen har vÊrt lang Ä feire for en sulten ulv.
Borr har stupt fra kroner 66 til nÄ rundt 39 kroner,og det er ingenting Ä juble over.kl2230 kommer api numbers,og imorgen kommer EIA talla kl 16.30,og mye kan skje da. NÄ mÄ du fÄ deg litt sÞvn per for dagen har vÊrt lang Ä feire for en sulten ulv.
He he...
Grilla ribba fugl med konserverte druer.... Jepp... RÞdvin gÄr gÄtt til "chicken". NÄ er det tid for de "Noe mer konserverte druer"....
Grilla ribba fugl med konserverte druer.... Jepp... RÞdvin gÄr gÄtt til "chicken". NÄ er det tid for de "Noe mer konserverte druer"....
Nei nÄ tror jeg du har fÄtt i deg for mye xo.Ha en God Natt.
Lykke til imorgen.
Husk eg har innvestert tungt i borr for barna og kona, Barna fikk pÄ kroner 26.49,og kona pÄ 35.20 sÄ vi er med enda,men ikke fuglen selv.
Lykke til imorgen.
Husk eg har innvestert tungt i borr for barna og kona, Barna fikk pÄ kroner 26.49,og kona pÄ 35.20 sÄ vi er med enda,men ikke fuglen selv.
Redigert 23.08.2022 kl 22:06
Hvor mange fat produsere Borr?
Uansett, Opec sier- her aksepterer vi ikke en fallede oljepris fra dagens nivÄer, da kutter vi , resesjon eller ei.
NÄ er det payback time sier Opec, og den skal vedvare, ellers blir det mindre olje til markedet og da gÄr oljen helt bananas i vinter.
Verden og aksje markedet er ikke tjent med at det gÄr bananas, da blir resesjonen dypere, en olje pÄ dagens nivÄer kan markedet takle, da er alle fornÞyd, olje selskaper,service og drill selskaper, det skal svi i lommeboka i en energi krise, men ingen faller overende.
Slapp helt av Fuglen, kona og barna vil tjene godt med penger fremover.
Uansett, Opec sier- her aksepterer vi ikke en fallede oljepris fra dagens nivÄer, da kutter vi , resesjon eller ei.
NÄ er det payback time sier Opec, og den skal vedvare, ellers blir det mindre olje til markedet og da gÄr oljen helt bananas i vinter.
Verden og aksje markedet er ikke tjent med at det gÄr bananas, da blir resesjonen dypere, en olje pÄ dagens nivÄer kan markedet takle, da er alle fornÞyd, olje selskaper,service og drill selskaper, det skal svi i lommeboka i en energi krise, men ingen faller overende.
Slapp helt av Fuglen, kona og barna vil tjene godt med penger fremover.
Redigert 23.08.2022 kl 22:20
Det er sant long. det gjelder jo alle som er inne i aksjen.