đ€đ€SUPERSYKLUS I JACKUPPSEGMENTETđ€đ€
Supersyklusen i Rigg er Godt igang. Ledelsen er overasket over den sterke Ăžkningen i ratene i det siste.
Sterkere KjÞpssignal Av en Innsider som Tor Olav TrÞim med et kjÞp pÄ ca 200 millioner kroner i emisjonen skal du lete lenge etter.
Pareto Securities tror pÄ en varig Supersyklus i olje og gass. 12.09.22.
Etter Q3 RESULTATET SĂ HAR VI FĂ TT FĂLGENDE NYE KURSMĂ L.
Fearnley Securities kroner 56.
ABG. Kroner 58
EVERCORE 8 Dollar.
Alle 3 meglerhusa har oppgraderte kursmĂ„l etter q3đđđ
Sterkere KjÞpssignal Av en Innsider som Tor Olav TrÞim med et kjÞp pÄ ca 200 millioner kroner i emisjonen skal du lete lenge etter.
Pareto Securities tror pÄ en varig Supersyklus i olje og gass. 12.09.22.
Etter Q3 RESULTATET SĂ HAR VI FĂ TT FĂLGENDE NYE KURSMĂ L.
Fearnley Securities kroner 56.
ABG. Kroner 58
EVERCORE 8 Dollar.
Alle 3 meglerhusa har oppgraderte kursmĂ„l etter q3đđđ
Redigert 24.11.2022 kl 14:37
Du mÄ logge inn for Ä svare
Long hvor er du?
Kroner 41.25 i USA NĂ .
Kroner 41.25 i USA NĂ .
Fine greier dette Diamanten.
NÄr alle eplene er ristet ned, sÄ gÄr det alltid opp.
Borr gÄr i ny Ärs HÞy fÞr nyttÄr.
Penger pÄ gata dette her, men Ä tro noen i Norge lÞfter noe , det kan du glemme.
Er en grund til at TrĂžym satte emien i Usa
NÄr alle eplene er ristet ned, sÄ gÄr det alltid opp.
Borr gÄr i ny Ärs HÞy fÞr nyttÄr.
Penger pÄ gata dette her, men Ä tro noen i Norge lÞfter noe , det kan du glemme.
Er en grund til at TrĂžym satte emien i Usa
Jepp, bra trekk fra TOT det Long.
Vi fÄr se om det er mere Ä gÄ pÄ her ikveld.
Vi fÄr se om det er mere Ä gÄ pÄ her ikveld.
Samme f ⊠det, hva som skjer videre i kveld.
Men veldig morro Ă„ se Norske investorer bli ristet ned treet.
Borr skal til Ath pÄ et par Ärs sikt.
4,5 dollar,5,5 dollar 6,6 dollar er de gamle tekniske nivÄene som skal brytes pÄ rekke og rad fÞr nyttÄr,
deretter er det 2019 nivÄer og 10 dollaren som vi skal snuse pÄ.
Enda har ikke Norske medier startet haussingen, bare vent, det kommer og kursmÄlene vil vÊre hÞye.
Borr er restrukturert, de har gjelden under kontroll til 2025 og ratene peiser oppover.
En kan lett glemme det nÄ, men den dagen TrÞym sÄ mye som nevner dividender Borr da vil aksjen fÞyer pÄ alle sylindre.
Borr og Cool company blir Tor Olav s nye dividende kuer.
Dette er en no brainer, Borr og Pgs
Men veldig morro Ă„ se Norske investorer bli ristet ned treet.
Borr skal til Ath pÄ et par Ärs sikt.
4,5 dollar,5,5 dollar 6,6 dollar er de gamle tekniske nivÄene som skal brytes pÄ rekke og rad fÞr nyttÄr,
deretter er det 2019 nivÄer og 10 dollaren som vi skal snuse pÄ.
Enda har ikke Norske medier startet haussingen, bare vent, det kommer og kursmÄlene vil vÊre hÞye.
Borr er restrukturert, de har gjelden under kontroll til 2025 og ratene peiser oppover.
En kan lett glemme det nÄ, men den dagen TrÞym sÄ mye som nevner dividender Borr da vil aksjen fÞyer pÄ alle sylindre.
Borr og Cool company blir Tor Olav s nye dividende kuer.
Dette er en no brainer, Borr og Pgs
Redigert 29.08.2022 kl 18:46
Enig i det.
Men Long vi liker Ä leve litt i nuet ogsÄ, Ä se Þkning verdi.
Du skal jo blodtrade Borr, tror du er rimelig god derđ,
Men Long vi liker Ä leve litt i nuet ogsÄ, Ä se Þkning verdi.
Du skal jo blodtrade Borr, tror du er rimelig god derđ,
Redigert 29.08.2022 kl 18:59
Meget bra Long. Opp over 8% nÄ til 4.36 dollar og olja er nÄ 104.8.MorgenspÄdomen til fuglen slo til igjen God kveld borrere dette. Kroner 42.46 nÄ.
Redigert 29.08.2022 kl 19:48
Hiv og Hoi hvor det gÄr. 4.415 dollar NÄ.
Er det rart jeg har savnet et restrukturert Borr.
Dette er nydelig mandag med skikkelig hestekok i brakka.
Tok du inngang idag Long etter Ă„ sikra gevinst slutten av sist uke?
Dette er nydelig mandag med skikkelig hestekok i brakka.
Tok du inngang idag Long etter Ă„ sikra gevinst slutten av sist uke?
Emisjonen er over i Usa for denne gang,
DRILL BABY DRILL
Borr For Ever.
DRILL BABY DRILL
Borr For Ever.
HÞyeste kurs pÄ borr i Usa igÄr 4.44 dollar kroner 43.15.
Borr Sluttet pÄ 4.32 Kroner 42.16.
Borr var i Kanonslag pÄ Usa BÞrsen igÄr Kveld ,tiltross for et elendig bÞrsklima,men Oljeprisen steg jo Kraftig. igÄr.
Winter is Coming.
I Usa sÄ Elsker de Energi aksjer.
NÄr det gjelder borr og sluttkurs pÄ kroner 42.16,sÄ er jeg enig med long at de forstÄr rigg mere over there,og da spesiellt borr som er tema her.Det er merespennnende med Ä fÞlge med pÄ borr i Usa syntes jeg.
Borr Sluttet pÄ 4.32 Kroner 42.16.
Borr var i Kanonslag pÄ Usa BÞrsen igÄr Kveld ,tiltross for et elendig bÞrsklima,men Oljeprisen steg jo Kraftig. igÄr.
Winter is Coming.
I Usa sÄ Elsker de Energi aksjer.
NÄr det gjelder borr og sluttkurs pÄ kroner 42.16,sÄ er jeg enig med long at de forstÄr rigg mere over there,og da spesiellt borr som er tema her.Det er merespennnende med Ä fÞlge med pÄ borr i Usa syntes jeg.
Redigert 30.08.2022 kl 09:33
Bamse
30.08.2022 kl 09:42
3246
Enig med deg der. Jeg har bare kjÞpt her hjemme. Hvordan ser den teknisk ut nÄ?
Nei Bamse det har jeg ikke sett,men det bÞr vel komme i disse dager. Ca 4 Juni sÄ var kursen oppe i kroner 66,sÄ ble det mere snakk om denne emisjonen og endel usikkerhet ble skapt.Borr kursen svingte helt ned til kroner 25,50,og er NÄ pÄ vei oppover med en stigende oljepris.Ferdig finasiert borr bÞr dra oss tilbake til der vi slapp pÄ kroner 66,og Eventyret kan gjerne starte idag for min del Bamse.hehe
Redigert 30.08.2022 kl 09:46
Kroner 40.57 er en motstand men borr sluttet hÞyt over det i Usa igÄr kveld pÄ 42.16,mens neste motstand som er Sterk er kroner 63.10.
Redigert 30.08.2022 kl 09:55
Bamse
30.08.2022 kl 09:53
3240
NĂ„ er jo Borr ferdig med emisjonen og en olje pris som skyter fart. Det mĂ„ vel snart eksplodere nĂ„đ„
La det Eksplodere bamse,ja den var God,og i sÄ tilfelle sÄ er de over there mere flinke ril det i borr enn i Norge.hehe
Redigert 30.08.2022 kl 10:12
Bamse
30.08.2022 kl 10:06
3222
NĂ„r er neste opec mĂžte ? Blir spennende Ă„ se hva som skjer med atomforhandlingene med iran
PSI- Investor
30.08.2022 kl 10:07
3221
HÄper den fortsetter oppover nÄ, behov for mer olje og gass blir bare mer og mer akutt.
MĂ„tte bare teste om jeg fremdeles fikk logget inn her, og det funka fremdeles...
MĂ„tte bare teste om jeg fremdeles fikk logget inn her, og det funka fremdeles...
5 sept
Ja hva med denne Aker Bp sjefen K.J hersvik som roper varsko om energimangel rep? NÄ pÄ FA.
Her skal det borres Drilles og borr tar seg Godt betalt NÄ,og det er slutt pÄ de dager da de sto med lua i hÄnda ,og aksepterte litt for mye.NÄ har borr intatt Sjefsrollen da de er blitt veldige populÊre.Vi nÊrmer oss 95% Utalisation nÄ.
Her skal det borres Drilles og borr tar seg Godt betalt NÄ,og det er slutt pÄ de dager da de sto med lua i hÄnda ,og aksepterte litt for mye.NÄ har borr intatt Sjefsrollen da de er blitt veldige populÊre.Vi nÊrmer oss 95% Utalisation nÄ.
Redigert 30.08.2022 kl 10:27
Er alltid stas nÄr Norske investorer gir bort Borr aksjer 5% under Usa sluttkurs,
Kanskje noen tror det er 2 forskjellige selskaper:-)) idiotien i Oslo ingen ende ta.
NÄ bÞr en ta inn over seg f.eks hva som har skjedd i Pgs, de som Žreddet selskapet for 3 mÄneder tilbake via emisjonen under 4 kroner, de har nÄ langt over 100% avkastning pÄ pengene pÄ 1/4 Är, det samme vil skje for investorene i Borr som plasserte store penger pÄ 35 kroner nylig.
Bare holde sÄ dobbler en pengene pÄ noen mÄneders sikt.
Kanskje noen tror det er 2 forskjellige selskaper:-)) idiotien i Oslo ingen ende ta.
NÄ bÞr en ta inn over seg f.eks hva som har skjedd i Pgs, de som Žreddet selskapet for 3 mÄneder tilbake via emisjonen under 4 kroner, de har nÄ langt over 100% avkastning pÄ pengene pÄ 1/4 Är, det samme vil skje for investorene i Borr som plasserte store penger pÄ 35 kroner nylig.
Bare holde sÄ dobbler en pengene pÄ noen mÄneders sikt.
Redigert 30.08.2022 kl 10:25
NÄr begge bÞrsene er Äpne samtidig i ettermiddag,sÄ fÄr vi en mere riktig kurs.
Redigert 30.08.2022 kl 10:28
You bet, prisingsmakten er tilbake pÄ riktig side av bordet, og slik skal det forbli.
I min verden sÄ burde kursen ha Äpnet rundt der den sluttet i Usa igÄr pÄ kroner 42.16,men nei ikke pÄ Oslo bÞrs som det fÞr het.Her er mottoet La det svinge la det falle dagen derpÄ helt til bÞrsen Äpner i Usa,sÄ er kontrollen normal igjen pÄ borr.hehe
oljeprisen er sÄ og si uforandret fra igÄr kveld.Det meste er normalt men ikke pÄ svingbÞrsen.
oljeprisen er sÄ og si uforandret fra igÄr kveld.Det meste er normalt men ikke pÄ svingbÞrsen.
Redigert 30.08.2022 kl 10:45
Det at reaksjonen pÄ kursen i borr i Usa er sÄpass bra etter emisjonen i Usa er vel et Godt tegn rep?
Det var jo i Usa de hadde den emisjonen sÄ de fÞler det vel pÄ gikta?hehe
Det var jo i Usa de hadde den emisjonen sÄ de fÞler det vel pÄ gikta?hehe
Bamse skrev Og nÄr kommer neste kontrakt?????
Borr er en dag nÊrmere enn i gÄr.plutselig en vakker dag sÄ kommer det en Glad melding bamse?
3 nye rigger pÄ kontrakt fÞr nyttÄr ble det antydet pÄ q2 presentasjonen. Det er ikke lenge til nyttÄr.
3 nye rigger pÄ kontrakt fÞr nyttÄr ble det antydet pÄ q2 presentasjonen. Det er ikke lenge til nyttÄr.
Redigert 30.08.2022 kl 11:01
Litt svingning i oljeprisen,sÄ ble det noen nye muligheter . kursen er nÄ over 2 kroner lavere enn sluttkurs i Usa.
Slettet brukerskrev 5 sept
Det er vel ikke noe overaskelser at olja svinger i forkant av et opec mĂžte,noe som hender av og til. Oljeprisen er tross allt opp bra de siste 2 dagene. ca 2.5 dollar.
Gas1
30.08.2022 kl 11:49
3143
ER emmisionen overstÄet? Jeg syntes mange snakkede om en emmisionskurs et sted i 20erne?
Kroner 39.82 i USA, NÄ og sluttet i Norge pÄ 38.40.
Oljeprisen har mulig bunnet ut her sÄ nÄ kan det vel bare gÄ en vei rep.?
The Only Way Is Upp.
Oljeprisen har mulig bunnet ut her sÄ nÄ kan det vel bare gÄ en vei rep.?
The Only Way Is Upp.
Borr over 40 kr i Usa, lurer egentlig pÄ hva pappskallene i Oslo tenker med.
Forundre meg ikke om aksjen starter i Oslo 3 kroner under Usa i morgen, er bare Ä riste pÄ hodet av rottereiret i Oslo
Forundre meg ikke om aksjen starter i Oslo 3 kroner under Usa i morgen, er bare Ä riste pÄ hodet av rottereiret i Oslo
Bamse
30.08.2022 kl 19:47
3087
Hva tenker du om opec mĂžte 5 september? Jeg kjĂžpte litt i sluttauksjonen i dag đ€
Opec har holdt en stÞdig linje til nÄ sÄ det tror jeg bare er positivt bamse.Til Long sÄ mÄ en bare si seg enig,.Dette fallet er muligheter for de som ikke var kommet inn tidligere. NÄ fÄr vi hÄpe de som ville selge har solgt Long. 4.13 i USA NÄ og snart I pluss der ogsÄ.
IgÄr var kursen opp over 10% pÄ dey meste.
Never Give Upp.
IgÄr var kursen opp over 10% pÄ dey meste.
Never Give Upp.
DAgens utvikling skyldes oljeprisnedgangen,og bildet ble forverret utover dagen.Kroner 40.57 mÄ brytes fÞrst bamse.
đ Ja bamse vi fĂ„r trĂžste oss med at de har bedre selvtillit i USA, de som er borr aksjonĂŠrer der.De virker til Ă„ ha God positiv innstilling til borr drilling.,slik som diamanten .hehe
Redigert 30.08.2022 kl 20:50
FĂ„r vi et seriĂžst lagertrekk idag som vipper oss over 100 $ Igjen.
Husk det slippes mye olje fra spr hver uke, slik at regnestykket blir riktig.
Husk det slippes mye olje fra spr hver uke, slik at regnestykket blir riktig.
Er det ut okt det skal slippes fra spr lager?
Ja her pÄ borr trÄden er vi eforiske ,og tÄler noen regnvÊrsdag
Uten at det gÄr utover humÞret vÄrt.
Vi skal vel ikke selge idag rep?
Borr er pĂ„ rett vei.đđđđ
Uten at det gÄr utover humÞret vÄrt.
Vi skal vel ikke selge idag rep?
Borr er pĂ„ rett vei.đđđđ
Redigert 30.08.2022 kl 21:43
Har sikla pÄ Borr en stund, sitter nÄ.
Svingninger er endel av Ä vÊre pÄ bÞrs.
Svingninger er endel av Ä vÊre pÄ bÞrs.
Redigert 30.08.2022 kl 21:51
JassÄ, 1,5 kroner under Usa, som vanlig ja
2 kroner lavere en usa
Maskinene i Oslo er meget gav milde
Maskinene i Oslo er meget gav milde
Redigert 31.08.2022 kl 09:12
Idag er det siste dag i mÄneden ogsÄ,kanskje derfor de voldsome svingningene i oljeprisen.det blir vel en mere normal rytme imorgen pÄ olja long?
opptimistene er flere i borr over there.
Ps har selv blitt fintet ut i min GrÞnne ungdom pÄ den siste dagen i mÄneden med olja.Det da hendte etterpÄ ,var at jeg satt igjen som mindre lur da kursen pÄ det oljeselskapet jeg var inne i og solgte ut gikk oppover etterpÄ.
opptimistene er flere i borr over there.
Ps har selv blitt fintet ut i min GrÞnne ungdom pÄ den siste dagen i mÄneden med olja.Det da hendte etterpÄ ,var at jeg satt igjen som mindre lur da kursen pÄ det oljeselskapet jeg var inne i og solgte ut gikk oppover etterpÄ.
Redigert 31.08.2022 kl 10:50
Borr sluttet i After hours pÄ 4.09 i Usa,som er kroner 40.55. Kroner 40.57 er NÄ neste hinder\motstand Opp.
NÄ mÄ det vel snart komme noen ny oppdateringer over aksjonÊrer som har kommet inn etter emisjonen i Usa. I tillegg sÄ er det lenge side den forrige Store kontrakten de annonserte sist.
Kl 1630 kommer oljelagertalla fra EIA.
NÄ mÄ det vel snart komme noen ny oppdateringer over aksjonÊrer som har kommet inn etter emisjonen i Usa. I tillegg sÄ er det lenge side den forrige Store kontrakten de annonserte sist.
Kl 1630 kommer oljelagertalla fra EIA.
Redigert 31.08.2022 kl 11:07
3,5 kroner under Usa
La oss si 10% under Usa
La oss si 10% under Usa
Redigert 31.08.2022 kl 11:24