🤑🤑SUPERSYKLUS I JACKUPPSEGMENTET🤑🤑
Supersyklusen i Rigg er Godt igang. Ledelsen er overasket over den sterke økningen i ratene i det siste.
Sterkere Kjøpssignal Av en Innsider som Tor Olav Trøim med et kjøp på ca 200 millioner kroner i emisjonen skal du lete lenge etter.
Pareto Securities tror på en varig Supersyklus i olje og gass. 12.09.22.
Etter Q3 RESULTATET SÅ HAR VI FÅTT FØLGENDE NYE KURSMÅL.
Fearnley Securities kroner 56.
ABG. Kroner 58
EVERCORE 8 Dollar.
Alle 3 meglerhusa har oppgraderte kursmål etter q3👍👍👍
Sterkere Kjøpssignal Av en Innsider som Tor Olav Trøim med et kjøp på ca 200 millioner kroner i emisjonen skal du lete lenge etter.
Pareto Securities tror på en varig Supersyklus i olje og gass. 12.09.22.
Etter Q3 RESULTATET SÅ HAR VI FÅTT FØLGENDE NYE KURSMÅL.
Fearnley Securities kroner 56.
ABG. Kroner 58
EVERCORE 8 Dollar.
Alle 3 meglerhusa har oppgraderte kursmål etter q3👍👍👍
Redigert 24.11.2022 kl 14:37
Du må logge inn for å svare
Trenger et løft for Borr nå. Vi får starte med litt klatring oppover for olja.
Hellboy
06.09.2022 kl 15:57
3731
Ja, men Borr kommer som jeg har sagt.
Må innrømme at jeg syns denne tråden er den beste på forumet. Både bra humør/stemning og også nyttig input.
Kudos til fulgen, rep og longsit :)
Edit: og selvfølgelig litt til Gråbein som stikker hodet innom en gang i blant
Må innrømme at jeg syns denne tråden er den beste på forumet. Både bra humør/stemning og også nyttig input.
Kudos til fulgen, rep og longsit :)
Edit: og selvfølgelig litt til Gråbein som stikker hodet innom en gang i blant
Redigert 06.09.2022 kl 16:04
Dette er en borr tråd,og merkelig stille fra våre mange shelfere,som også er borrere. Spurvene i shelfleiren fllyr høyt idag.
Hardly
06.09.2022 kl 12:48
3835
Ja da er Oslo mafian på plass igjen. Lagt inn kjøp på 38 så får vi se.
Ser foreløpig ikke bra ut i USA.
Ser foreløpig ikke bra ut i USA.
Mrhifi
06.09.2022 kl 12:35
3849
6 September 2022.🚀🚀🚀🚀😇
Oslo (Infront TDN Direkt): Fearnley Securities gjenopptar dekningen av Shelf Drilling med en kjøpsanbefaling og kursmål 43 kroner pr aksje.
https://www.nordnet.dk/markedet/nyheder/1006348291
Redigert 06.09.2022 kl 12:36
Slettet brukerskrev Idag er det Ping Pong Long med olja og kursen.
3,7 under
long live rock n roll
long live rock n roll
Redigert 06.09.2022 kl 11:59
Idag er det Ping Pong Long med olja og kursen.
Slettet brukerskrev Gratulerer med Shelf rep.mange spurver å mette der idag.
Solid kursmål der, men reprising Borr/Shelf har akkurat startet.
Blir bra for alle med rig er digg.
Litt drag i olja nå så våkner Us, og linken Us og ose blir bra.
Men spørs etter 12.63% på fredag.
Men veldig hyggelig med Shelf gratulasjon Fuglen, det sier litt om deg min gode mann👍
Blir bra for alle med rig er digg.
Litt drag i olja nå så våkner Us, og linken Us og ose blir bra.
Men spørs etter 12.63% på fredag.
Men veldig hyggelig med Shelf gratulasjon Fuglen, det sier litt om deg min gode mann👍
Gratulerer med Shelf rep.mange spurver å mette der idag.
Redigert 06.09.2022 kl 10:28
Slettet brukerskrev Bedre og bedre dag for dag.hehe
Lagertall idag fuglen, selv om de viktige kommer imorra.
Men fint med estimater, så får vi se om Us kjører bullride idag
Men fint med estimater, så får vi se om Us kjører bullride idag
Bedre og bedre dag for dag.hehe
Med den nyheten fra dnb om at det er muligheter for tildelinger av så mange JU i SA,så trekker fuglen God Jul,og Ønsker alle en fin uke i fjøset. Imorgen så åpner noen Gode venner av oss brakka over there,og de forstår tydeligvis mere enn på oslo børs Humor,troen,opptimisme vinner ofte over de som tar sorgene på forskudd. Hipp Hurra for 3 rigger ledige. Vi er ikke helt blåste heller, og har satt oss Godt inn i caset de fleste av oss her.
Nei da blir det så jævla skamhett i brakka til fuglen at det koker over.
Vi får se hva uka bringer til oss alle, om det blir noe💸💸
Vi får se hva uka bringer til oss alle, om det blir noe💸💸
Hellboy
05.09.2022 kl 21:34
4321
Moro. Som vi har vært inne på rep, så sliter Opec med produksjonen. Så slik sett ikke overraskende. Men 16-17 JU-rigger er mye. Hvor mange er egentlig ledige totalt? Markedet begynner jo å bli skikkelig stramt.
Så om BORR sine 3 ledige går inn der, da blir det skikkelig fest i fjøset. Og siden jeg er vokst opp i fylket med HB-skilter, så spyttes det ikke i glasset her om noe skal feires :D
Så om BORR sine 3 ledige går inn der, da blir det skikkelig fest i fjøset. Og siden jeg er vokst opp i fylket med HB-skilter, så spyttes det ikke i glasset her om noe skal feires :D
Ang DNB som vi mener mye om.
De hadde artikkel om at det i disse dager skal tildeles 10 JU kontrakter med SA, muligens også så mange som 16-17.
Så fuglen du etterlyser 3 kontrakter til i løpet av 2022, de kan komme grusomt fort, med rater som forteller hvordan prisingsmakten har havnet på riktig side av bordet.
Blir 16-17 JU ups tatt ut av marked på lange lukrative kontrakter i nærmeste fremtid med SA, he he, ja da begynner det virkelig å haste for i det hele tatt klare å sikre seg noe kapasitet de kommende årene i JU segmentet
De hadde artikkel om at det i disse dager skal tildeles 10 JU kontrakter med SA, muligens også så mange som 16-17.
Så fuglen du etterlyser 3 kontrakter til i løpet av 2022, de kan komme grusomt fort, med rater som forteller hvordan prisingsmakten har havnet på riktig side av bordet.
Blir 16-17 JU ups tatt ut av marked på lange lukrative kontrakter i nærmeste fremtid med SA, he he, ja da begynner det virkelig å haste for i det hele tatt klare å sikre seg noe kapasitet de kommende årene i JU segmentet
Redigert 05.09.2022 kl 21:30
Hellboy
05.09.2022 kl 21:00
4391
Absolutt. Innimellom er prisingen av aksjer ren komikveld. Kan være frustrerende (ref Hunter som vi vel begge er i, som snart likvideres men trades langt unna likvidasjonspris)
Men det er jo som vi vet derfor vi tjener mer penger. Herregud, om jeg sammenligner mine investeringer med fondene jeg har noe månedlig sparing i så knuser jeg jo dem også, i tillegg til OSE. Heldigvis :D
Men det er jo som vi vet derfor vi tjener mer penger. Herregud, om jeg sammenligner mine investeringer med fondene jeg har noe månedlig sparing i så knuser jeg jo dem også, i tillegg til OSE. Heldigvis :D
Ja, det er sant, men noen ganger er børs komi kveld.
Herregud, disse riggene vil gå fra hat objekter til gull gruver.
Hva skal verden gjøre da? Skal vi fryse i hjel i vinter, skal vi la alt gå konkurs, hva må vi gjøre for å løsrive oss fra Russerne en gang for alle.
Borr blir en seddelpressen på sikt.
Hør hva MR Hegnar har å melde i dag, dette er blodig alvor, en av få medisiner er å bore som Fa.. fremover, der har vi Borr.
https://www.finansavisen.no/nyheter/finans/2022/09/05/7925017/noen-skal-lide-for-det?internal_source=sistenytt
Skal få det mye morro i denne aksjen utover vinteren.
Så får en håpe at høye jern og skrap priser trigger til å skrape mye daukjøtt som er i opplag, så dette markedet vil forbli tight i årevis fremover.
Herregud, disse riggene vil gå fra hat objekter til gull gruver.
Hva skal verden gjøre da? Skal vi fryse i hjel i vinter, skal vi la alt gå konkurs, hva må vi gjøre for å løsrive oss fra Russerne en gang for alle.
Borr blir en seddelpressen på sikt.
Hør hva MR Hegnar har å melde i dag, dette er blodig alvor, en av få medisiner er å bore som Fa.. fremover, der har vi Borr.
https://www.finansavisen.no/nyheter/finans/2022/09/05/7925017/noen-skal-lide-for-det?internal_source=sistenytt
Skal få det mye morro i denne aksjen utover vinteren.
Så får en håpe at høye jern og skrap priser trigger til å skrape mye daukjøtt som er i opplag, så dette markedet vil forbli tight i årevis fremover.
Redigert 05.09.2022 kl 20:38
Hellboy
05.09.2022 kl 18:19
4554
Vi er så enige, så enige Rep. Husker jeg sa til onkelen min før krigen i Ukraina at nå skal oljeprisen mye opp.... Og det var uten effektene av krigen. Vi er virkelig på vei inn i en supersyklus.
Hellboy
05.09.2022 kl 17:55
4572
Vi bør jo ikke klage på feilprising på børsen, Long.
Hadde det ikke vært for at børsen innimellom har åpenbar feilprising av selskaper, hadde vi ikke klart å slå markedet. Jeg som investor og du som trader :)
Hadde det ikke vært for at børsen innimellom har åpenbar feilprising av selskaper, hadde vi ikke klart å slå markedet. Jeg som investor og du som trader :)
Hellboy
05.09.2022 kl 17:15
4620
Slettet brukerskrev For en Syk børs. God Jul.
Syns nå børsen var fin i dag jeg. ATH på porteføljen min. De 4 største plasseringene steg bra. Synd BORR som er nummer 5 ødela litt. Men den kommer. Og med snitt på 26 er jeg ikke bekymret. Oljeprisen kommer til å stige resten av året og fornuftige land innser at de må øke egne forsyninger. En ting er Russland. Men Saudi er heller ikke til å stole på for å si det mildt. De vil ha 8ljen til min 120. Og er nok delvis på russisk side gjennom opec+ og bistår i det skjulte til at Russland ikke kollapser.
Spennende tider. Dog syke tider. Men godt å være tungt vektet mot energi og energirelaterte aksjer.
Spennende tider. Dog syke tider. Men godt å være tungt vektet mot energi og energirelaterte aksjer.
Slettet brukerskrev For en Syk børs. God Jul.
Godt nytt år, til de som benyttet sjansen
I morgen når Usa våkner, er det andre kurser som gjelder
I morgen når Usa våkner, er det andre kurser som gjelder
Redigert 05.09.2022 kl 16:26
For en Syk børs. God Jul.
Jepp, de er bare glad til at de slipper vise sitt sanne jeg pr nå, en tynnslitt sparecap.
Som du sier går det mot stopp spr slipp, pluss Eu s standpunkt ang oil embargo på denne siden av nyttår.
Som du sier går det mot stopp spr slipp, pluss Eu s standpunkt ang oil embargo på denne siden av nyttår.
Hellboy
05.09.2022 kl 14:49
4615
Slettet brukerskrev Olja nå 96.59 og e24 sier oljeprisen faller.hmm hehe
Oktober blir interessant for oljeprisen. Det er vel da tapping av strategiske lager skal opphøre. Så minus 1mill fat/dagen der. Og opec reverserer den midlertidige økningen på 100k fra september.
Opec sliter jo med å nå målene uansett. Så her må det borres asap
Opec sliter jo med å nå målene uansett. Så her må det borres asap
Olja nå 96.59 og e24 sier oljeprisen faller.hmm hehe
Bullco
05.09.2022 kl 14:15
2505
Makan til billigsalg er vanskelig å motstå. Måtte bare dumpe litt av mine kr 13,30 Nodl i dag og øke ytterligere i Borr.
Hardly
05.09.2022 kl 13:55
2546
Det er klart at vi benytter anledningen til å kjøpe når USA er steng. Skulle bare mangle.
Slapp av Long,meglerhuset liker våre gebyrer, men idag fikk de litt av fuglen også ved handelen.Slik går no dagene Long
De sover nå i Usa,og så er det stengt idag
De kan jo se at olja er på 96.19,og så er handelen åpen i morgen igjen over there.
I usa så liker de energi aksjer..
De sover nå i Usa,og så er det stengt idag
De kan jo se at olja er på 96.19,og så er handelen åpen i morgen igjen over there.
I usa så liker de energi aksjer..
Redigert 05.09.2022 kl 13:30
🤣🤣 96.09 og stigende på brent nå.
Borr på 42 tallet igjen
Borr på 42 tallet igjen
Det kan jeg skrive under på:-)
Når Usa er stengt ser Oslo mafian sitt snitt til å røve litt kapital, slik har det alltid vært.
Når Usa er stengt ser Oslo mafian sitt snitt til å røve litt kapital, slik har det alltid vært.
Redigert 05.09.2022 kl 13:07
Slettet brukerskrev Muppet Show,eller show i fjøset?Hva velger du Long?
Litt godt gammelt hestekok i fjøset er nært igjen.
Spent på Opec møte idag.
Long sier 50 next summer ang annet papir, her er det 50 this month
Spent på Opec møte idag.
Long sier 50 next summer ang annet papir, her er det 50 this month
Slettet brukerskrev Muppet Show,eller show i fjøset?Hva velger du Long?
Omsatt ca 3 mill aksjer i Usa slutt 44,9 mot Oslo 1 mill kurs 41,6.
Tror du jeg er dum?
Se på Trøym babyen Cool
https://www.finansavisen.no/nyheter/bors/2022/09/05/7924789/troim-aksje-stiger-etter-euforisk-analyse
Snart kommer grise haussingen også i Borr, med løfter om dividender osv osv
Tror du jeg er dum?
Se på Trøym babyen Cool
https://www.finansavisen.no/nyheter/bors/2022/09/05/7924789/troim-aksje-stiger-etter-euforisk-analyse
Snart kommer grise haussingen også i Borr, med løfter om dividender osv osv
Redigert 05.09.2022 kl 13:05
Muppet Show,eller show i fjøset?Hva velger du Long?
Tror neppe du gjør grove feilen med å handle nå, det en ser på Oslo børs i denne aksjen er rene komi kveld nå.
Ingen gjør allt perfekt med kjøp av aksjer. Borr er inne i den rette tiden nå,med høy oljepris,høy utalisation.
Det blir spennende å følge med på olja utover i ettermiddag,samt se borr kursen hente seg inn igjen.
Det blir spennende å følge med på olja utover i ettermiddag,samt se borr kursen hente seg inn igjen.
Redigert 05.09.2022 kl 12:19
Bamse
05.09.2022 kl 11:48
2502
Solgte alt i crayon jeg ogso. Gikk vel i null så nå har jeg puttet alt inn i Borr🤞
Bamse skrev Kan jeg spørre hva du solgte på 😊
Jeg mener det var 36.2 den 22 august.og hadde et lite tap i crayon på 0.90 øre.
Kjøpt på 120.1 og solgte 119.2. Dette var peanutts.Nå er det all inn i borr med allt som kan krype å gå i familien. Hehe
Kjøpt på 120.1 og solgte 119.2. Dette var peanutts.Nå er det all inn i borr med allt som kan krype å gå i familien. Hehe
Redigert 05.09.2022 kl 11:53
Slettet brukerskrev Da måtte ikke fuglen være noe dårligere,så en liten pott til måtte det bli.😁
Ofte oppstår det rare uante fenomen i aksje markedet, veldig ofte ser en det på Oslo børs, nesten daglig.
Som at noen velger å selge sine Borr aksjer omtrent 10% under Usa handelen, i en bransje som akkurat nå er i fyr å fremme.
Hvis en tar utgangspunkt i den handelen Seadril nylig utførte, med sine salg av semi, er det all grunn til å anta at Borr sine verdier i bøkene nå må skrives opp.
Borr med den yngste og flotteste flåten.
Her er det bare å holde tight
Enda har ikke meglere våknet etter utført emisjon, som tidligere påpekt, flere har kjøpt aksjer i Borr emisjonen, og da blir kurs målene deretter.
Den som venter på noe godt osv osv….
Som at noen velger å selge sine Borr aksjer omtrent 10% under Usa handelen, i en bransje som akkurat nå er i fyr å fremme.
Hvis en tar utgangspunkt i den handelen Seadril nylig utførte, med sine salg av semi, er det all grunn til å anta at Borr sine verdier i bøkene nå må skrives opp.
Borr med den yngste og flotteste flåten.
Her er det bare å holde tight
Enda har ikke meglere våknet etter utført emisjon, som tidligere påpekt, flere har kjøpt aksjer i Borr emisjonen, og da blir kurs målene deretter.
Den som venter på noe godt osv osv….
Redigert 05.09.2022 kl 11:36
Bamse skrev Er det litt gevinstsikring før vi skal videre?
Det vet en jo aldri, men borr har vært i en stigende trend siden 21 juli da kursen var nede på 26 tallet. FUglen gikk inn på det tidspunktet.