🤑🤑SUPERSYKLUS I JACKUPPSEGMENTET🤑🤑
Supersyklusen i Rigg er Godt igang. Ledelsen er overasket over den sterke økningen i ratene i det siste.
Sterkere Kjøpssignal Av en Innsider som Tor Olav Trøim med et kjøp på ca 200 millioner kroner i emisjonen skal du lete lenge etter.
Pareto Securities tror på en varig Supersyklus i olje og gass. 12.09.22.
Etter Q3 RESULTATET SÅ HAR VI FÅTT FØLGENDE NYE KURSMÅL.
Fearnley Securities kroner 56.
ABG. Kroner 58
EVERCORE 8 Dollar.
Alle 3 meglerhusa har oppgraderte kursmål etter q3👍👍👍
Sterkere Kjøpssignal Av en Innsider som Tor Olav Trøim med et kjøp på ca 200 millioner kroner i emisjonen skal du lete lenge etter.
Pareto Securities tror på en varig Supersyklus i olje og gass. 12.09.22.
Etter Q3 RESULTATET SÅ HAR VI FÅTT FØLGENDE NYE KURSMÅL.
Fearnley Securities kroner 56.
ABG. Kroner 58
EVERCORE 8 Dollar.
Alle 3 meglerhusa har oppgraderte kursmål etter q3👍👍👍
Redigert 24.11.2022 kl 14:37
Du må logge inn for å svare
Rjansen skrev Hvilken kurs tenker du er riktig inngang da Long? R
Vent til de nye aksjene er i handel, så ser vi hva som skjer
Denne er fin.
Bare å tømme SPR.
https://finansavisen.no/nyheter/olje/2022/08/17/7914934/oljelagrene-i-usa-falt-mye-mer-enn-ventet?internal_source=sistenytt
Bare å tømme SPR.
https://finansavisen.no/nyheter/olje/2022/08/17/7914934/oljelagrene-i-usa-falt-mye-mer-enn-ventet?internal_source=sistenytt
Må du slutte å mase om det der a. Erre noen som reagerer på oljepris så er det Borr.
Frem til Q rapporter viser at Borr tjener penger, vil den hele tiden respondere opp/ned på oljepris.
Så er det interessant selvfølgelig å se sammenhenger i markedet.
Du gnåler om dette hele tiden, er en vits at du hele tiden bruker tid på noe så sensitivt som oljepris på OSE.
Frem til Q rapporter viser at Borr tjener penger, vil den hele tiden respondere opp/ned på oljepris.
Så er det interessant selvfølgelig å se sammenhenger i markedet.
Du gnåler om dette hele tiden, er en vits at du hele tiden bruker tid på noe så sensitivt som oljepris på OSE.
Poenget var jo at dette er en sjefsbekreftelse på underinvesteringer/underskudd.
Jeg setter ihvertfall pris på slike meldinger i disse trøtte og kjipe børstider👍
Jeg setter ihvertfall pris på slike meldinger i disse trøtte og kjipe børstider👍
Like kjedelig som alt dette gnålet hver bidige dag om oljepris, for det er ikke relevant for Drill selskaper.
Langt mere relevant er det med hva som vil skje når markedet skal fortære nye 40 mill aksjer i første omgang og deretter 40 mill til i en dusj senere.
1 stk cent over emi kurs nå, en er naiv om en ikke tror 80 millioner nye aksjer vil legge et lokk på aksjen i lang tid.
Får vi et generelt markeds fall vil de shorte aksjen langt under 30 kroner.
Langt mere relevant er det med hva som vil skje når markedet skal fortære nye 40 mill aksjer i første omgang og deretter 40 mill til i en dusj senere.
1 stk cent over emi kurs nå, en er naiv om en ikke tror 80 millioner nye aksjer vil legge et lokk på aksjen i lang tid.
Får vi et generelt markeds fall vil de shorte aksjen langt under 30 kroner.
Redigert 17.08.2022 kl 17:24
Opportunist1
17.08.2022 kl 17:31
4782
Ja da - det er bare å vente med å kjøpe til siste av disse 80 millioner aksjene er solgt en eller annen gang i 2024 - til over 100 kroner aksjen….
tja,fuglen hvet nok ikke det.Olja stiger og longeren er stille i fjøset. borr beveger seg som du kan lese.
He he...
Selvfølgelig😃
Ikke så veldig kjedelig i borr Nå long.
Fuglen har lastet litt opp i crayon på bunnen nå,og i tillegg så er det litt fro.
Borr for ever long.
Fuglen har lastet litt opp i crayon på bunnen nå,og i tillegg så er det litt fro.
Borr for ever long.
Slettet brukerskrev Selvfølgelig😃
Nå stenger fuglen fjøset for helgen rep.hehe
En God helg til alle borrere.
En God helg til alle borrere.
Kjøper Borr på 36,2
Orker ikke vente mer.
God helg
Orker ikke vente mer.
God helg
Redigert 19.08.2022 kl 16:11
PSI- Investor
19.08.2022 kl 17:32
3700
For en sjelden gangs skyld prøvde jeg på en trade i dag. Salg på 38,70 og så svettet jeg veldig mens jeg ventet på fallet som jeg mente skulle komme da oljeprisen var en del ned. Så kjøpte igjen på 36,60.
Er fremdeles egentlig i minus men fikk nå i alle fall gjort bitte litt med det.
Så det sto en artikkel om at det trengs flere rigger, og det er jo bra!
Er fremdeles egentlig i minus men fikk nå i alle fall gjort bitte litt med det.
Så det sto en artikkel om at det trengs flere rigger, og det er jo bra!
Fjøset er døgnåpen for helga da fuglen har jobbfri.Fuglen skulle egentlig ha jobbet.
Nå begynner diamanten å bli lei av den bedre viter vangen,som egentlig ikke er noen ekte borrer.Hva du mener om din gambling betyr ingenting her
Nå begynner diamanten å bli lei av den bedre viter vangen,som egentlig ikke er noen ekte borrer.Hva du mener om din gambling betyr ingenting her
Redigert 19.08.2022 kl 21:30
Døgnåpen ja, lover godt. Håper helgen blir bra 👍
Vangen
19.08.2022 kl 19:06
3573
Se den! Skjønner du har kommet deg tilbake på sporet med å omtale deg selv i 3.person? Da er det vel bare å ta helg. Forresten greit fornøyd med å selge på 38,5 i formiddag . Etter slutt på OSE, er oljen som vanlig kommet i pluss og over 97$, så vil ha BORR på watchlisten neste uke. Ser du nevner 36,20, men vil tro kursen fort kan komme ned på 35-tallet ettersom flere vil selge unna etter dagen i dag, der den gikk fra 38,93 på det høyeste og var helt nede i 36,18. Bra svingninger vil det være fremover, så her blir det moro å trade. Akkurat slik det skal være med BORR etter (nok) en emisjon.
Hardly
19.08.2022 kl 19:30
3701
Borr Drilling: Emisjons-tilretteleggerne har kjøpt 6,9 millioner aksjer for 3,6 dollar aksjen
Borr Drilling skriver i en børsmelding fredag kveld at tilretteleggerne i utstedelsen av allmennaksjer i USA har benyttet seg av ervervede opsjoner til å kjøpe 6,92 millioner aksjer til en pris på 3,6 dollar aksjen.
Borr Drilling skriver i en børsmelding fredag kveld at tilretteleggerne i utstedelsen av allmennaksjer i USA har benyttet seg av ervervede opsjoner til å kjøpe 6,92 millioner aksjer til en pris på 3,6 dollar aksjen.
Det er nettopp det, og hvem er tilretteleggerne? At disse megler hus vil hausse som fan og komme med gastronomiske useriøse kursmål fremover er bare fakta.
Og så vil en lese i DN, E24, og HO førsteside om alle bjellesauene som har kjøpt og er grise stål bull på Borr.
At listen vil være lang, det er sikkert, så da svinner kanskje håpet om aksjer vesentlig under emi kurs.
Jeg sikrer meg litt nå, i tilfelle, ønsker ikke at det stikker fra meg.
Alle på denne tråden er bull på borr og vet det skal opp over tid, er ikke der skoen trykker, men det gjelder å time dette best mulig.
Vel jeg tenker 36 er bedre en 40 for noen dager tilbake og ok.
Tipper stigningen starter for alvor først når sinna Thor i Dn forteller med store overskrifter hvor dumme investorene er som lar seg lokke og lure av Trøym, for alt som kommer fra eksperten Thor, er det motsatte av hva som skjer i aksje markedet, bestandig.
Og så vil en lese i DN, E24, og HO førsteside om alle bjellesauene som har kjøpt og er grise stål bull på Borr.
At listen vil være lang, det er sikkert, så da svinner kanskje håpet om aksjer vesentlig under emi kurs.
Jeg sikrer meg litt nå, i tilfelle, ønsker ikke at det stikker fra meg.
Alle på denne tråden er bull på borr og vet det skal opp over tid, er ikke der skoen trykker, men det gjelder å time dette best mulig.
Vel jeg tenker 36 er bedre en 40 for noen dager tilbake og ok.
Tipper stigningen starter for alvor først når sinna Thor i Dn forteller med store overskrifter hvor dumme investorene er som lar seg lokke og lure av Trøym, for alt som kommer fra eksperten Thor, er det motsatte av hva som skjer i aksje markedet, bestandig.
Redigert 19.08.2022 kl 21:10
Jeg venter fremdeles på kr 27,-
he he....ja, I know :-)
he he....ja, I know :-)
Bamse
19.08.2022 kl 22:18
3494
Slettet brukerskrevInnlegget er slettet
Er vel positivt at tilretteleggerne har kjøpt aksjer🤞😊
Bamse
20.08.2022 kl 09:03
3299
Hva tenker du om mandag fuglen? Var jo ganske rødt i USA.
Bamse
20.08.2022 kl 17:07
3059
Får håpe det😊Er støtten på 36?
Når aksjonær listen med de nye aksjene blir offentlig, blir det rally.
Just saying
Just saying
For listen vil trolig vrimle av bjellesauer, samtidig vil profilerte meglerhus ha posisjonert seg, kursmålene vil være høye og finans blekkene vil trykke artikler om alle bjellene som er stål bull på Borr.
26 august blir del 2 gjennomført, når vi når neste helg er emisjonen et tilbakelagt stadie..
Da er det nye blanke ark som gjelder, da han haussingen starte fra alle hold.
i månedsskifte / start neste måned vil vel ny oversikt foreligge.
26 august blir del 2 gjennomført, når vi når neste helg er emisjonen et tilbakelagt stadie..
Da er det nye blanke ark som gjelder, da han haussingen starte fra alle hold.
i månedsskifte / start neste måned vil vel ny oversikt foreligge.
Redigert 21.08.2022 kl 09:22
Nå må du slutte med det spekluative tullet dit long.Nå skal iallefall fuglen ta fri i neste uke fra borr tråden,så kan longen og Vangen stå for underholdningen.hehe.
Notert
Ha en god ferie uke Diamant fuglen, ser deg nok snart.
rischioso
21.08.2022 kl 11:52
4515
Vi vil helt klart se kurser under 30 i tiden fremover for er det noe som er sikkert så er det akkurat det. Mitt bet er at vi vil komme tilbake og ned på nivået vi var for bare 1 knapp måned siden rundt 26-28nok - og vi vil nok ikke måtte vente lenge på akkurat det ...
God uke på børsen long.
Bamse
21.08.2022 kl 13:43
4393
Den kan gå ned på emisjonskurs men ikke lavere. Når har tilretteleggerne kjøpt aksjer ogso. De kommer til å kjøre den oppover.
rischioso
21.08.2022 kl 14:37
4331
Klart den kan lavere - i de fleste tilfeller så blir emisjonskursen krysset og da faller den også under - hvor mye gjenstår og se ....
Tja...
""Vi vil helt klart se kurser under 30 " er en bastant påstand jeg synes du burde dokumentere. Resten tar jeg i TA tråden....
""Vi vil helt klart se kurser under 30 " er en bastant påstand jeg synes du burde dokumentere. Resten tar jeg i TA tråden....
Da har fuglen solgt seg helt ut av borr,og satser på crayon,frontline istedet.Lykke til fugl og fisk.long og kort.og vår populære Bølle.