đ€đ€SUPERSYKLUS I JACKUPPSEGMENTETđ€đ€
Supersyklusen i Rigg er Godt igang. Ledelsen er overasket over den sterke Ăžkningen i ratene i det siste.
Sterkere KjÞpssignal Av en Innsider som Tor Olav TrÞim med et kjÞp pÄ ca 200 millioner kroner i emisjonen skal du lete lenge etter.
Pareto Securities tror pÄ en varig Supersyklus i olje og gass. 12.09.22.
Etter Q3 RESULTATET SĂ HAR VI FĂ TT FĂLGENDE NYE KURSMĂ L.
Fearnley Securities kroner 56.
ABG. Kroner 58
EVERCORE 8 Dollar.
Alle 3 meglerhusa har oppgraderte kursmĂ„l etter q3đđđ
Sterkere KjÞpssignal Av en Innsider som Tor Olav TrÞim med et kjÞp pÄ ca 200 millioner kroner i emisjonen skal du lete lenge etter.
Pareto Securities tror pÄ en varig Supersyklus i olje og gass. 12.09.22.
Etter Q3 RESULTATET SĂ HAR VI FĂ TT FĂLGENDE NYE KURSMĂ L.
Fearnley Securities kroner 56.
ABG. Kroner 58
EVERCORE 8 Dollar.
Alle 3 meglerhusa har oppgraderte kursmĂ„l etter q3đđđ
Redigert 24.11.2022 kl 14:37
Du mÄ logge inn for Ä svare
Det er en Tynn liten motstand pÄ kroner 40.375,og sÄ er neste nÄ pÄ kroner 47.50
Svingninger i oljeprisen finter ut mange,men de som forstÄr bedre skjÞnner hvor olja er pÄ vei.
Borr var rÄsterk i Usa igÄr og den var umulig Ä rikke ned i after hours,og sluttet pÄ det samme som i vanlig handel pÄ 4.34 dollar.
Svingninger i oljeprisen finter ut mange,men de som forstÄr bedre skjÞnner hvor olja er pÄ vei.
Borr var rÄsterk i Usa igÄr og den var umulig Ä rikke ned i after hours,og sluttet pÄ det samme som i vanlig handel pÄ 4.34 dollar.
Redigert 26.08.2022 kl 15:14
KjÞper inn Borr pÄ 39 kroner igjen
jeg tror pÄ det som jeg tror pÄ .Lykke til long.
Kvelden er enda ung.
Kvelden er enda ung.
Redigert 26.08.2022 kl 15:47
En mÄ gjÞre det en selv tror Diamanten, jeg sparte / tjente 3/ aksjen pÄ traden
SelvfĂžlgelig skal en vĂŠre bull i Borr etter en restrukturering.
Ha en god helg
SelvfĂžlgelig skal en vĂŠre bull i Borr etter en restrukturering.
Ha en god helg
Redigert 26.08.2022 kl 15:56
Gratulerr long.ha en God helg du ogsÄ. Ps fuglen tar ikke helg her,mye kan skje ilÞpet av kvelden.Det stenger jo klokken 2200.
i Usa hvor det var en enorm emisjon.sÄ er det bare omsatt litt over 523000 aksjer idag,og ikke skremmende Ä synker nÄ pÄ lavt volum. Borr Lowes friday over there.
Snipp Snapp.sÄ fortsetter Eventyret long.hehe
i Usa hvor det var en enorm emisjon.sÄ er det bare omsatt litt over 523000 aksjer idag,og ikke skremmende Ä synker nÄ pÄ lavt volum. Borr Lowes friday over there.
Snipp Snapp.sÄ fortsetter Eventyret long.hehe
Redigert 26.08.2022 kl 16:48
He he...
Mulig god inngang mandag. NÄvÊrende "sell off" skyldes "Powel" effekten av dagens tale. Men noe lavere inflasjonstall ut i USA i dag tar jeg dette med knusende ro. Tenker neste uke blir knall for bÄde Borr og PGS og resten av rukkelet. i offshore. Som "KrÄka" sier... Vi fÄr se hvordan kvelden ender...
Mulig god inngang mandag. NÄvÊrende "sell off" skyldes "Powel" effekten av dagens tale. Men noe lavere inflasjonstall ut i USA i dag tar jeg dette med knusende ro. Tenker neste uke blir knall for bÄde Borr og PGS og resten av rukkelet. i offshore. Som "KrÄka" sier... Vi fÄr se hvordan kvelden ender...
Powell meg her og powell meg der. Da jeg nÄ er all in i borr sÄ kan denne p. seile sin egen sjÞ, for borr Skuta er pÄ rett vei og ferdig finansiert.Roen har senket seg i fjÞset,og det er pÄ slike dager overaskelser kan komme nÄr alle henger med nebbet. frykten er vÄr stÞrste fiende og den har fuglen brent opp for lengst.Det er Olje som er Bull Gull NÄ.
Borr nÊrmer seg 95% Utalisation og nothing going stop them now.SÄ fÄr olja bare svinge litt rundt SkyhÞye 100 dollar.
Per Ulv de dummeste bÞndene fÄr de StÞrste potetene.hehe
Fra 3,85 laveste til nÄ 4.01 det snur litt nÄ.kvelden er ung.
Sjekk 1 mÄneds graf,Er det ikke nydelig dere?
Borr nÊrmer seg 95% Utalisation og nothing going stop them now.SÄ fÄr olja bare svinge litt rundt SkyhÞye 100 dollar.
Per Ulv de dummeste bÞndene fÄr de StÞrste potetene.hehe
Fra 3,85 laveste til nÄ 4.01 det snur litt nÄ.kvelden er ung.
Sjekk 1 mÄneds graf,Er det ikke nydelig dere?
Redigert 26.08.2022 kl 18:20
Da er det kommet en ny melding pÄ hjemsiden til Borr drilling.
Increase in share capital. Les og lĂŠr.
Butikken har sine stÞttespillere. det er vÊrre Ä vÊre i aksjer hvor de mislykkes med emisjoner enn i borr hvor vÄre venner over there Lowes borr.
Increase in share capital. Les og lĂŠr.
Butikken har sine stÞttespillere. det er vÊrre Ä vÊre i aksjer hvor de mislykkes med emisjoner enn i borr hvor vÄre venner over there Lowes borr.
Redigert 26.08.2022 kl 18:42
Ja Hvordan gÄr det egentlig med shorterene. Vinner de mot Goliat?hehe
Hva vil du jeg skal lĂŠre?
At tidsplanen i Borr blir fulgt til punkt Ă„ prikke?
Jeg er mest spent pÄ hvem som kommer inn i emien, det fÄr vi nok vite til uka.
TÞr TrÞym satse 200 mill kroner pÄ dette her, da tÞr ogsÄ jeg satse en slant.
SÄ kan Powellen ta seg ei bolle ja, Borr er refinansiert til 2025 og vil nÄ for fÞrste gang pÄ Är og dag tjene penger fremover.
Det er ikke rakfanta Kahoot aksjonÊrer som sitter i her, det er kapitalsterke gutter som sitter i Borr og som nÄ kjÞper seg ytterligere opp i emisjonen.
Kapitalen TrÞym tjente pÄ dividender i bulk syklusen banker han nÄ inn i Borr, det samme gjÞr 2020 bulker sjefen i Pgs
og det forundrer meg ikke en kalori om Magnus Halvorsen fÞlger sin nestor og dukker opp i Borr ogsÄ.
Jeg kjÞpte forÞvrig 20 k aksjer pÄ 3,88 i statene, men de banket jeg ut igjen pÄ 4.
Ei krone her og ei krone der, det blir penger av det ogsÄ.
At tidsplanen i Borr blir fulgt til punkt Ă„ prikke?
Jeg er mest spent pÄ hvem som kommer inn i emien, det fÄr vi nok vite til uka.
TÞr TrÞym satse 200 mill kroner pÄ dette her, da tÞr ogsÄ jeg satse en slant.
SÄ kan Powellen ta seg ei bolle ja, Borr er refinansiert til 2025 og vil nÄ for fÞrste gang pÄ Är og dag tjene penger fremover.
Det er ikke rakfanta Kahoot aksjonÊrer som sitter i her, det er kapitalsterke gutter som sitter i Borr og som nÄ kjÞper seg ytterligere opp i emisjonen.
Kapitalen TrÞym tjente pÄ dividender i bulk syklusen banker han nÄ inn i Borr, det samme gjÞr 2020 bulker sjefen i Pgs
og det forundrer meg ikke en kalori om Magnus Halvorsen fÞlger sin nestor og dukker opp i Borr ogsÄ.
Jeg kjÞpte forÞvrig 20 k aksjer pÄ 3,88 i statene, men de banket jeg ut igjen pÄ 4.
Ei krone her og ei krone der, det blir penger av det ogsÄ.
Redigert 26.08.2022 kl 19:03
Du hr fulll kontroll long. Hvor er sveeas?
Redigert 26.08.2022 kl 19:00
Sveaas dukke nok opp som troll fra eske
Rystad pÄ NRK nÄ.
Russland brenner gassen, Europa er desperate etter energi,
Det skal sikkert ikke letes og bores noe sĂŠrlig fremover:-))
Rystad pÄ NRK nÄ.
Russland brenner gassen, Europa er desperate etter energi,
Det skal sikkert ikke letes og bores noe sĂŠrlig fremover:-))
Redigert 26.08.2022 kl 19:17
Nei det skal helt sikkert ikke lete eter noe long.Borr Med sine mest Moderne og Yngste Jackupprigger i Verden blir mere populÊre for hver dag nÄ. Borr er med i sine 23 rigger et viktig riggselskap som kan forsyne verden med olje og gass. d.v.s de 3 siste riggene som enda ikke har fÄtt kontrakt kan gjÞre en forskjell.
P.ga miljÞhensyn sÄ har borr en populÊr rigg flÄte.
Drill Baby Drill.
P.ga miljÞhensyn sÄ har borr en populÊr rigg flÄte.
Drill Baby Drill.
Redigert 26.08.2022 kl 19:32
D u kan det Ä trade,men du ar kanskje littt for tidlig ute. 4.06 nÄ,og snart i pluss.
De Þvrige riggselskapenee i Usa er nÄ snart i pluss,,og der Gikk jaggu olja over 100 dollar,og ikke glem dollaren som stiger0.83%.
I Usa sÄ er flere pÄ forumet glade for talen til powell for da fikk de plutselige billige aksjer.
De Þvrige riggselskapenee i Usa er nÄ snart i pluss,,og der Gikk jaggu olja over 100 dollar,og ikke glem dollaren som stiger0.83%.
I Usa sÄ er flere pÄ forumet glade for talen til powell for da fikk de plutselige billige aksjer.
Redigert 26.08.2022 kl 19:54
En Sterk dollar og en Stigende oljepris som nĂŠrmer seg 102 dollar er Gull verdt for borr aksjen Per Ulv.
Som aksjekomentator Karl Molsnes pÄ finansavisen sa 10 august pÄ FA TV var at gÄr oljeprisen sÄ kommer borr til Ä gÄ.Han sa ogsÄ at han trodde at etter emisjonen i Usa ble ferdig pÄ borr sÄ trodde han at de som ikke fikk nok i emisjonen ville gjerne ha mere aksjer.Der kommer de til Ä sitte pÄ dem. NÄ ha jo ikke akkurat oljeprisen gÄtt sÄ mye enda,men allt er en begynnelse.Fokus vil vÊre Energi aksjer fremover det er min mening.NÄr vi NÄ har et Kraftig bÞrsfall i Usa sÄ kommer det som regel en rekyl ganske straks etterpÄ.Fuglen tipper borr har vÊrt nede i bunnen for denne gang,og at kursen slutter over 40 kroner idag.à tippe er gratis,hehe.
Borr steg ihvertfall i Afterhours pÄ fredag tross det store bÞrsfallet.Noen bÞrsglimter mÄ de positive ta med seg. Olja erNÄ over 102 dollar og Stigende.Tenker alle likt sÄ tenker ingen.
Oljeaksjer som pgs Equinor,shelf klarer seg goddt idag.
Som aksjekomentator Karl Molsnes pÄ finansavisen sa 10 august pÄ FA TV var at gÄr oljeprisen sÄ kommer borr til Ä gÄ.Han sa ogsÄ at han trodde at etter emisjonen i Usa ble ferdig pÄ borr sÄ trodde han at de som ikke fikk nok i emisjonen ville gjerne ha mere aksjer.Der kommer de til Ä sitte pÄ dem. NÄ ha jo ikke akkurat oljeprisen gÄtt sÄ mye enda,men allt er en begynnelse.Fokus vil vÊre Energi aksjer fremover det er min mening.NÄr vi NÄ har et Kraftig bÞrsfall i Usa sÄ kommer det som regel en rekyl ganske straks etterpÄ.Fuglen tipper borr har vÊrt nede i bunnen for denne gang,og at kursen slutter over 40 kroner idag.à tippe er gratis,hehe.
Borr steg ihvertfall i Afterhours pÄ fredag tross det store bÞrsfallet.Noen bÞrsglimter mÄ de positive ta med seg. Olja erNÄ over 102 dollar og Stigende.Tenker alle likt sÄ tenker ingen.
Oljeaksjer som pgs Equinor,shelf klarer seg goddt idag.
Redigert 29.08.2022 kl 10:23
Merkelig stille fra borr spurvene idag?
Fuglen tar nÄ fri resten av dagen.Ha en opplÞftende fin dag.
Fuglen tar nÄ fri resten av dagen.Ha en opplÞftende fin dag.
He he, ja stille fĂžr stormen her Fuglen.
Endelig fikk jeg handlet og er pÄ plass.
NĂ„ kan utnyttelsesgrad Ăžke, premiumene til Borr skal generere cash.
Endelig fikk jeg handlet og er pÄ plass.
NĂ„ kan utnyttelsesgrad Ăžke, premiumene til Borr skal generere cash.
Der fikk Diamonds/Fugleskremselet handlet flere aksjer.Olja over 102 dollar.
Velkommen inn rep.
Borr for ever rep
Borr er et av selskapene som klarer seg best pÄ bÞrsen idag
Velkommen inn rep.
Borr for ever rep
Borr er et av selskapene som klarer seg best pÄ bÞrsen idag
Redigert 29.08.2022 kl 15:29
Snart i pluss med bĂžrs og borr i USA rep.hehe
De StĂžrste Potetene.
De StĂžrste Potetene.
Redigert 29.08.2022 kl 15:38
Rett i pluss i USA nÄ 4.03 dollar.
De liker stigende oljepris.
Borr I pluss i Norge ogsÄ.
Olja freser over 103 dollar, og det liker investorene i borr.
De liker stigende oljepris.
Borr I pluss i Norge ogsÄ.
Olja freser over 103 dollar, og det liker investorene i borr.
Redigert 29.08.2022 kl 15:58
Bamse
29.08.2022 kl 16:19
1934
Kan du legge ut akjonĂŠrliste for Borr? Lurer veldig pĂ„ hvem som var med i emisjonenđ
gj425020
29.08.2022 kl 16:20
1988
Er BORR en av bÞrsens beste i dag sier du? Det mÄ i sÄ fall vÊre med en skikkelig familierabatt.
olew69
29.08.2022 kl 16:41
1951
ser at short i norge, er under 0,5% nÄ. det lover bra. fikk ogsÄ handlet litt mer i dag 10000 snitt 38,20.-
4.10 I USA nÄ
Fint i grÞnt nÄ, kan ikke hÄpe pÄ skikkelig trÞkk idag, men 5% er mulig at den gÄr
4.1450 dollar NĂ„ rep.
Jeg er ikke helt BlÄst heller.MagefÞlese,teft gÄr hÄnd i hÄnd.
Valaris,rig,noble stiger ogsÄ.
Jeg er ikke helt BlÄst heller.MagefÞlese,teft gÄr hÄnd i hÄnd.
Valaris,rig,noble stiger ogsÄ.
Redigert 29.08.2022 kl 17:17
IUsa var det hÞyt ved forrige oppdatering,nÄ vet jeg ikke.Hurra for borr og olja. 4.18 dollar nÄ.
Redigert 29.08.2022 kl 17:33
Trenger at hele oljeservice lĂžfter seg, spennende uke dette
Hvor er Long nÄr olja stiger, han lurer nok rundt, savner han faktisk.
Han elsker jo at Borr stiger pĂ„ Ăžkende oljeprisđ
Vet at han har et teoretisk poeng, men Borr responderer tvert pÄ Þkende oljepris, forutsigbart det.
Han elsker jo at Borr stiger pĂ„ Ăžkende oljeprisđ
Vet at han har et teoretisk poeng, men Borr responderer tvert pÄ Þkende oljepris, forutsigbart det.
Redigert 29.08.2022 kl 17:46
Det var mange som skalv idag,men slik er det nÄr man ikke bevarer roen rep
4 25 nÄ
4 25 nÄ
Redigert 29.08.2022 kl 17:47
Long hvor er du?
Kroner 41.25 i USA NĂ .
Kroner 41.25 i USA NĂ .
Fine greier dette Diamanten.
NÄr alle eplene er ristet ned, sÄ gÄr det alltid opp.
Borr gÄr i ny Ärs HÞy fÞr nyttÄr.
Penger pÄ gata dette her, men Ä tro noen i Norge lÞfter noe , det kan du glemme.
Er en grund til at TrĂžym satte emien i Usa
NÄr alle eplene er ristet ned, sÄ gÄr det alltid opp.
Borr gÄr i ny Ärs HÞy fÞr nyttÄr.
Penger pÄ gata dette her, men Ä tro noen i Norge lÞfter noe , det kan du glemme.
Er en grund til at TrĂžym satte emien i Usa
Jepp, bra trekk fra TOT det Long.
Vi fÄr se om det er mere Ä gÄ pÄ her ikveld.
Vi fÄr se om det er mere Ä gÄ pÄ her ikveld.
Samme f ⊠det, hva som skjer videre i kveld.
Men veldig morro Ă„ se Norske investorer bli ristet ned treet.
Borr skal til Ath pÄ et par Ärs sikt.
4,5 dollar,5,5 dollar 6,6 dollar er de gamle tekniske nivÄene som skal brytes pÄ rekke og rad fÞr nyttÄr,
deretter er det 2019 nivÄer og 10 dollaren som vi skal snuse pÄ.
Enda har ikke Norske medier startet haussingen, bare vent, det kommer og kursmÄlene vil vÊre hÞye.
Borr er restrukturert, de har gjelden under kontroll til 2025 og ratene peiser oppover.
En kan lett glemme det nÄ, men den dagen TrÞym sÄ mye som nevner dividender Borr da vil aksjen fÞyer pÄ alle sylindre.
Borr og Cool company blir Tor Olav s nye dividende kuer.
Dette er en no brainer, Borr og Pgs
Men veldig morro Ă„ se Norske investorer bli ristet ned treet.
Borr skal til Ath pÄ et par Ärs sikt.
4,5 dollar,5,5 dollar 6,6 dollar er de gamle tekniske nivÄene som skal brytes pÄ rekke og rad fÞr nyttÄr,
deretter er det 2019 nivÄer og 10 dollaren som vi skal snuse pÄ.
Enda har ikke Norske medier startet haussingen, bare vent, det kommer og kursmÄlene vil vÊre hÞye.
Borr er restrukturert, de har gjelden under kontroll til 2025 og ratene peiser oppover.
En kan lett glemme det nÄ, men den dagen TrÞym sÄ mye som nevner dividender Borr da vil aksjen fÞyer pÄ alle sylindre.
Borr og Cool company blir Tor Olav s nye dividende kuer.
Dette er en no brainer, Borr og Pgs
Redigert 29.08.2022 kl 18:46
Enig i det.
Men Long vi liker Ä leve litt i nuet ogsÄ, Ä se Þkning verdi.
Du skal jo blodtrade Borr, tror du er rimelig god derđ,
Men Long vi liker Ä leve litt i nuet ogsÄ, Ä se Þkning verdi.
Du skal jo blodtrade Borr, tror du er rimelig god derđ,
Redigert 29.08.2022 kl 18:59
Meget bra Long. Opp over 8% nÄ til 4.36 dollar og olja er nÄ 104.8.MorgenspÄdomen til fuglen slo til igjen God kveld borrere dette. Kroner 42.46 nÄ.
Redigert 29.08.2022 kl 19:48
Hiv og Hoi hvor det gÄr. 4.415 dollar NÄ.
Er det rart jeg har savnet et restrukturert Borr.
Dette er nydelig mandag med skikkelig hestekok i brakka.
Tok du inngang idag Long etter Ă„ sikra gevinst slutten av sist uke?
Dette er nydelig mandag med skikkelig hestekok i brakka.
Tok du inngang idag Long etter Ă„ sikra gevinst slutten av sist uke?
Emisjonen er over i Usa for denne gang,
DRILL BABY DRILL
Borr For Ever.
DRILL BABY DRILL
Borr For Ever.