đ€đ€SUPERSYKLUS I JACKUPPSEGMENTETđ€đ€
Supersyklusen i Rigg er Godt igang. Ledelsen er overasket over den sterke Ăžkningen i ratene i det siste.
Sterkere KjÞpssignal Av en Innsider som Tor Olav TrÞim med et kjÞp pÄ ca 200 millioner kroner i emisjonen skal du lete lenge etter.
Pareto Securities tror pÄ en varig Supersyklus i olje og gass. 12.09.22.
Etter Q3 RESULTATET SĂ HAR VI FĂ TT FĂLGENDE NYE KURSMĂ L.
Fearnley Securities kroner 56.
ABG. Kroner 58
EVERCORE 8 Dollar.
Alle 3 meglerhusa har oppgraderte kursmĂ„l etter q3đđđ
Sterkere KjÞpssignal Av en Innsider som Tor Olav TrÞim med et kjÞp pÄ ca 200 millioner kroner i emisjonen skal du lete lenge etter.
Pareto Securities tror pÄ en varig Supersyklus i olje og gass. 12.09.22.
Etter Q3 RESULTATET SĂ HAR VI FĂ TT FĂLGENDE NYE KURSMĂ L.
Fearnley Securities kroner 56.
ABG. Kroner 58
EVERCORE 8 Dollar.
Alle 3 meglerhusa har oppgraderte kursmĂ„l etter q3đđđ
Redigert 24.11.2022 kl 14:37
Du mÄ logge inn for Ä svare
Hei hellboy den var god,Jeg har vÊrt opptatt i hele dag,men nÄ er fuglen klar for nye sprell.
Kveldens rente mĂžte Gleder jeg meg i grunnen til. Det kommer til Ă„ bli en God kveld for oss som sitter i borr og energi aksjer.
Fremtiden er nÄ staket og med en Ny overskrift igjen sÄ tenkte jeg det er pÄ sin plass da alle har nÄ hÞrt om supersyklus og riggrally.
Fuglen Knallet til etter dagens mening fra lyngvÊr og flesker til med at borr blir hÞstens vinneraksje pÄ bÞrsen. Ferdig snakka.hehe.
Kveldens rente mĂžte Gleder jeg meg i grunnen til. Det kommer til Ă„ bli en God kveld for oss som sitter i borr og energi aksjer.
Fremtiden er nÄ staket og med en Ny overskrift igjen sÄ tenkte jeg det er pÄ sin plass da alle har nÄ hÞrt om supersyklus og riggrally.
Fuglen Knallet til etter dagens mening fra lyngvÊr og flesker til med at borr blir hÞstens vinneraksje pÄ bÞrsen. Ferdig snakka.hehe.
Redigert 21.09.2022 kl 14:47
Det drypper stadig inn nye glade meldinger nesten daglig nÄ om borr.
Dagnes mening fra Vidar LyngvĂŠr om hva han trodde om jackup ratene var Knallgode
Full fest i fjÞset i kveld pÄ borr.
Redigert 21.09.2022 kl 14:29
he he đ
đ
Hellboy
21.09.2022 kl 13:57
2441
Ser ikke ut som om fuglen har vÄknet ennÄ. Ellers er han/hun nervÞs fÞr rentedommen over dammen, uten at det er noen stor grunn til det slik jeg ser det.
Vil gjerne ha noen nye kontrakter snart, men ser at det kan vĂŠre bedre jo lenger man venter slik markedet er og at det snart blir utsolgt. Da kan man jo be om nesten hva som helst av rater.
Jaja, fÄr nÞye meg med Ä hÞre pÄ de to undulatene i bakgrunnen hjemme for Ä fÄ litt kvitring inntil videre :D
Kona er ikke hjemme sÄ da fÄr de fly fritt i stua med risiko for at hunnundulaten knasker litt pÄ bladene til orkideene til kona :p
Vil gjerne ha noen nye kontrakter snart, men ser at det kan vĂŠre bedre jo lenger man venter slik markedet er og at det snart blir utsolgt. Da kan man jo be om nesten hva som helst av rater.
Jaja, fÄr nÞye meg med Ä hÞre pÄ de to undulatene i bakgrunnen hjemme for Ä fÄ litt kvitring inntil videre :D
Kona er ikke hjemme sÄ da fÄr de fly fritt i stua med risiko for at hunnundulaten knasker litt pÄ bladene til orkideene til kona :p
Klokavskade
21.09.2022 kl 10:13
2613
Passert motstanden pÄ 40. GjÞr klart for kraftig rykk. Venter mye fuglekvitter utover...
Redigert 21.09.2022 kl 10:19
Jeg la inn en siste kjÞpsordre pÄ hÞyt 38-tallet da jeg sÄ hvor den stengte i USA i gÄr kveld. Ikke snakk om Ä fÄ den i dag!
Hellboy
21.09.2022 kl 09:19
2669
Ikke glem at trekk fra strategiske lagre slutter om ca en mÄned.
Og artikkelen jeg la ut i gÄr om at Saudi Aramco sier at selv uten krigen hadde vi hatt energikrise og at om det normaliserer seg litt (les at Kina Äpner) sÄ spises all reserveproduksjon opp ;) SÄ det ser lyst ut for oljeprisen.
Og artikkelen jeg la ut i gÄr om at Saudi Aramco sier at selv uten krigen hadde vi hatt energikrise og at om det normaliserer seg litt (les at Kina Äpner) sÄ spises all reserveproduksjon opp ;) SÄ det ser lyst ut for oljeprisen.
Rakk du det? FÄ ut fingern, nÄ snur drill aksjene opp.
Snart vil det kvitres hvert 10 minutt her, fra en ukjent fugl.
Snart vil det kvitres hvert 10 minutt her, fra en ukjent fugl.
Redigert 21.09.2022 kl 09:16
BĂžrs22
21.09.2022 kl 09:07
2690
Inne med 5k aksjer her nÄ. Synd at en mobilisering i Ukraina ble avgjÞrende. Men mye gode nyheter om BORR siste tiden, samt at en mobilisering garantert styrker oljeprisen - sÄ er dette bull tror jeg!
Markedet skjelver ja, derfor fÄr du fortsatt kjÞpt Borr pÄ disse nivÄer.
Ser en bort fra stÞy, er det stÄl bull innen Jack up,
Ikke glem gÄrs dagens kursmÄl- 69 kroner, det er en start.
https://www.finansavisen.no/nyheter/oljeservice/2022/09/21/7932747/tror-jack-up-ratene-kan-ga-svaert-hoyt
Ser en bort fra stÞy, er det stÄl bull innen Jack up,
Ikke glem gÄrs dagens kursmÄl- 69 kroner, det er en start.
https://www.finansavisen.no/nyheter/oljeservice/2022/09/21/7932747/tror-jack-up-ratene-kan-ga-svaert-hoyt
Redigert 21.09.2022 kl 08:53
Hardly
21.09.2022 kl 08:49
2757
Vi fÄr se. Ser fristende ut dersom man ser pÄ BORR isolert, men markedene skjelver.
At det omtrent snart er utsolgt er det ikke bare Sp1 som sier, det kommer fra flere hold.
Vet du sitter cash, og at du trolig igjen er Borr aksjonĂŠr ila dagen.
Vet du sitter cash, og at du trolig igjen er Borr aksjonĂŠr ila dagen.
Redigert 21.09.2022 kl 08:48
Hardly
21.09.2022 kl 08:41
2754
Ja det var mye dersom, at , hvis, om i denne artikkelen.
Husk at sp1 har vĂŠrt tilrettelegger av alle emisjonene i BORR.
Husk at sp1 har vĂŠrt tilrettelegger av alle emisjonene i BORR.
Det forundre meg ikke om dette ogsÄ fÄr litt fart pÄ Oljen kortsiktig.
Er nok en klok ide Ä tviholde pÄ Drill aksjene nÄ, etter en lengre svak periode, tipper jeg det snur opp i drill aksjer nÄ.
RUSSLAND(NY): INNFĂRER DELVIS MILITĂR MOBILISERING -TASS
21.9.2022 08:09 âą TDN Finans âą
Kopier link
(Oppdatert artikkel)
Oslo (Infront TDN Direkt): Russland vil innfĂžre delvis militĂŠr mobilisering, melder Tass, ifĂžlge Reuters onsdag.
"Russland mÄ ta nÞdvendige skritt for Ä forsvare sin suverenitet", sier Russlands president Vladimir Putin i en tale onsdag.
-Vesten forsÞker Ä svekke, Þdelegge Russland. VÄrt mÄl er Ä frigjÞre Donbas. Jeg har gitt en ordre til myndighetene om Ä gi juridisk status til frivillige som kjemper i Donbas, sier han.
Videre sier han at mÄlet til landets "militÊre operasjon" forblir uendret.
Er nok en klok ide Ä tviholde pÄ Drill aksjene nÄ, etter en lengre svak periode, tipper jeg det snur opp i drill aksjer nÄ.
RUSSLAND(NY): INNFĂRER DELVIS MILITĂR MOBILISERING -TASS
21.9.2022 08:09 âą TDN Finans âą
Kopier link
(Oppdatert artikkel)
Oslo (Infront TDN Direkt): Russland vil innfĂžre delvis militĂŠr mobilisering, melder Tass, ifĂžlge Reuters onsdag.
"Russland mÄ ta nÞdvendige skritt for Ä forsvare sin suverenitet", sier Russlands president Vladimir Putin i en tale onsdag.
-Vesten forsÞker Ä svekke, Þdelegge Russland. VÄrt mÄl er Ä frigjÞre Donbas. Jeg har gitt en ordre til myndighetene om Ä gi juridisk status til frivillige som kjemper i Donbas, sier han.
Videre sier han at mÄlet til landets "militÊre operasjon" forblir uendret.
Redigert 21.09.2022 kl 08:40
Snart pÄ tide Ä fÄ de 3 enheter ut pÄ oppdrag da og fÄ solgt den 4 , i det pris intervall Sdrl oppnÄdde.
Redigert 21.09.2022 kl 08:30
Hellboy
21.09.2022 kl 08:25
2665
I en plussartikkel i finansavisen stÄr det at sp1 markets tror jackup markedet kan bli utsolgt
StephanDerrick
20.09.2022 kl 17:48
2993
Slettet brukerskrev Bare 11 mill fat SPR realease sist ukeđ
Legg sÄ pÄ at den faktiske embargoen av russisk olje trer i kraft fra 5 desember sÄ er det mye som taler for at vi fÄr en skvis om ikke sÄ lenge som vil sende Brenten opp igjen godt over 100........
Hellboy
20.09.2022 kl 17:26
3025
TAkk, men bare i statene ja.
Har ikke begynt Ä handle der ennÄ ;)
Har ikke begynt Ä handle der ennÄ ;)
Du skal ikke se bort i fra det Stephan Derick.Selv tro jeg vi kan ha 100 innen mars neste Ă„r
1. Ledelse i Verdens klasse
2. StÞrre aksjonÊr som Celina gÄr ut Ä anbefaler kjÞp pÄ borr,det synes jeg er tÞft gjort av henne.
3. Borr fÄr mest mediedekning av alle riggselskaper pÄ bÞrsen.
4 Forumet I Usa og Norge viser at inntressen er Stor.
5 Finansieringen er i orden.Emisjonen er fullfĂžrt.
6.Venter pÄ kontrakt for 3 rigger fÞr nyttÄr.
7. IfÞlge DN.no etter q2 sÄ sa de andet kunne bli aktuelt for borr Ä kunne selge ytterligere 1 rigg ilÞpet av q4.
8. Snart 95% utalisation. PĂ„ moderne jackupprigger.
9. Oljeprisen sammen med en hĂžy dollar ser ut til Ă„ ha bunnet ut.
10 Fuglen slutter aldri Ă„ kvitređŻđ€Ł
1. Ledelse i Verdens klasse
2. StÞrre aksjonÊr som Celina gÄr ut Ä anbefaler kjÞp pÄ borr,det synes jeg er tÞft gjort av henne.
3. Borr fÄr mest mediedekning av alle riggselskaper pÄ bÞrsen.
4 Forumet I Usa og Norge viser at inntressen er Stor.
5 Finansieringen er i orden.Emisjonen er fullfĂžrt.
6.Venter pÄ kontrakt for 3 rigger fÞr nyttÄr.
7. IfÞlge DN.no etter q2 sÄ sa de andet kunne bli aktuelt for borr Ä kunne selge ytterligere 1 rigg ilÞpet av q4.
8. Snart 95% utalisation. PĂ„ moderne jackupprigger.
9. Oljeprisen sammen med en hĂžy dollar ser ut til Ă„ ha bunnet ut.
10 Fuglen slutter aldri Ă„ kvitređŻđ€Ł
Redigert 20.09.2022 kl 17:32
Hellboy skrev Hva er tickeren egentlig? Er det DOF?
StephanDerrick
20.09.2022 kl 17:09
3038
Mtp olje-segmentet er det interessant Ä merke seg at Rasmussen-gruppen i Kristiansand har planer om Ä notere Shearwater ( verdens klart stÞrste seismikkselskap mÄlt i antall egeneide skip) pÄ bÞrsen ( IPO) i 2. eller 3. kvartal neste Är.
De har nok brukt litt ressurser pÄ Ä finne ut nÄr toppen nÊrmer seg/mye av potensialet er tatt ut og og momentet fremdeles er sterkt.
Har vi Borr godt over 100 innen denne tid?......
De har nok brukt litt ressurser pÄ Ä finne ut nÄr toppen nÊrmer seg/mye av potensialet er tatt ut og og momentet fremdeles er sterkt.
Har vi Borr godt over 100 innen denne tid?......
GjĂžr det, det kan vĂŠre lurt om du har interesse for mer rigg.
ligger en DO trÄd pÄ HO med endel info.
DO gÄr som mye annet rigg, rÊva om dagen, men det er i 2023/24 det skjer i den aksjen, gjÞr jo ingen ting om den er billig i forkant.
ligger en DO trÄd pÄ HO med endel info.
DO gÄr som mye annet rigg, rÊva om dagen, men det er i 2023/24 det skjer i den aksjen, gjÞr jo ingen ting om den er billig i forkant.
Oljeprisen sendes ned til 89.77 sÄ sender de borr ned til 3.8350 og med et fille volum pÄ 340000 aksjer sÄ sier det meg at dette er litt datastyrt. Oljeprisen har nÄ vendt oppover til 90.80 og borr er tilbake pÄ rett spor og er i Þyeblikket pÄ 3.95 dollar.
Det fins hÄp i hengende snÞre. NÄr allt har roet seg sÄ blir det liv i Raketten borr i kveld. FjÞset holder kveldsÄpent.
Det fins hÄp i hengende snÞre. NÄr allt har roet seg sÄ blir det liv i Raketten borr i kveld. FjÞset holder kveldsÄpent.
Redigert 20.09.2022 kl 16:57
Hellboy
20.09.2022 kl 16:38
1638
Takk!
Spruter jo utbytter av det, og det som ikke er nevnt har jo ogsÄ noen utbytter. Blir BORR ogsÄ en utbytteaksje i 2024 og COOL forhÄpentligvis etter Q3-fremleggelsen sÄ nÊrmer det virkelig at jeg fÞrtidspensjonerer meg ;)
Skal sjekke riggen du tipser om.
Spruter jo utbytter av det, og det som ikke er nevnt har jo ogsÄ noen utbytter. Blir BORR ogsÄ en utbytteaksje i 2024 og COOL forhÄpentligvis etter Q3-fremleggelsen sÄ nÊrmer det virkelig at jeg fÞrtidspensjonerer meg ;)
Skal sjekke riggen du tipser om.
TĂžft,
MR TrÞym vet vel hva han gjÞr, nÄr han banker inn 200 mill kroner her tipper jeg.
Hovedsakelig Cool og Borr her
In Tot we trust
MR TrÞym vet vel hva han gjÞr, nÄr han banker inn 200 mill kroner her tipper jeg.
Hovedsakelig Cool og Borr her
In Tot we trust
Fuglen er all in i borr.,og det blir med det.
Dagnes kursmÄl fra Clarkson.P.S pÄ kroner 69 gÄr ikke over i stillhet.
Borr kursen kommer seg godt oppover 4 dollar ilÞpet av kvelden i Usa. NÄ blir det bare borr og ingenting annet rep. Borr er for meg det sikreste kortet pÄ bÞrsen det neste Äret.Derfor blir det bare Ä vÊre med pÄ den filne oppgang syklusen som borr stÄr overfor, i mine Þyne sÄ blir borr drilling HÞstens vinner pÄ bÞrsen long.
I morgen i Fa sÄ kommer det nok litt om disse clarskson.p.s. sitt kursmÄl.
Dagnes kursmÄl fra Clarkson.P.S pÄ kroner 69 gÄr ikke over i stillhet.
Borr kursen kommer seg godt oppover 4 dollar ilÞpet av kvelden i Usa. NÄ blir det bare borr og ingenting annet rep. Borr er for meg det sikreste kortet pÄ bÞrsen det neste Äret.Derfor blir det bare Ä vÊre med pÄ den filne oppgang syklusen som borr stÄr overfor, i mine Þyne sÄ blir borr drilling HÞstens vinner pÄ bÞrsen long.
I morgen i Fa sÄ kommer det nok litt om disse clarskson.p.s. sitt kursmÄl.
Redigert 20.09.2022 kl 16:37
Kjempe mot olja og makro, nÄr tallene ikke er bra nok, det gÄr som det gjÞr.
Men vi kommer tilbake.
Logger av litt
Men vi kommer tilbake.
Logger av litt
Slettet brukerskrev Dollar 10.33og inntekter i dollar og olja i dollar,sÄ blir det peng pÄ borr det.
Gikk jo j..g bra dette, oppside 70% og rett i dass
Dollar 10.33og inntekter i dollar og olja i dollar,sÄ blir det peng pÄ borr det.
Redigert 20.09.2022 kl 15:55
Flott portefĂžlje hvor enhver kan misunne deg utviklingen,
Legger mange egg i kurven pÄ at Cool fÄr akkurat samme utvikling som de andre beste shipping energi aksjene
NÄr vi er pÄ rigg, les deg opp pÄ Do om du trenger enda noe me veldig bra potensialet.
Legger mange egg i kurven pÄ at Cool fÄr akkurat samme utvikling som de andre beste shipping energi aksjene
NÄr vi er pÄ rigg, les deg opp pÄ Do om du trenger enda noe me veldig bra potensialet.
Redigert 20.09.2022 kl 15:34
Hellboy
20.09.2022 kl 15:21
1673
Tja. Cool har jeg akkurat fÄtt inn pÄ 10. plass. Til sammenligning er BORR pÄ 5.
Men det er mye shipping inne pÄ topp ti (og noe utenfor)
Okeanis er min suverent stÞrste investering. Har jo gÄtt greit denne uken ;)
SÄ Flex pÄ 2. Bwlpg pÄ 4. Hafnia pÄ 7. Og nevnte Cool pÄ 10. SÄ er ALNG og Hunter utenfor topp 10.
Du ga deg litt tidlig i Hafnia forresten, Long ;) Og innen energi og energirelaterte aksjer som Borr og Shipping er det mye bra kjĂžpsmuligheter :D
Men det er mye shipping inne pÄ topp ti (og noe utenfor)
Okeanis er min suverent stÞrste investering. Har jo gÄtt greit denne uken ;)
SÄ Flex pÄ 2. Bwlpg pÄ 4. Hafnia pÄ 7. Og nevnte Cool pÄ 10. SÄ er ALNG og Hunter utenfor topp 10.
Du ga deg litt tidlig i Hafnia forresten, Long ;) Og innen energi og energirelaterte aksjer som Borr og Shipping er det mye bra kjĂžpsmuligheter :D
Slettet brukerskrev Er dato for notering i Us satt for cool Long?
Nei, kun ila H2
Skal jeg tippe vil de lÄse inn de 2 ledige skipene pÄ fantastiske rater fÞrst, sÄ de har noe Ä skryte med fÞr de gÄr pÄ US bÞrsen
Skal jeg tippe vil de lÄse inn de 2 ledige skipene pÄ fantastiske rater fÞrst, sÄ de har noe Ä skryte med fÞr de gÄr pÄ US bÞrsen
Redigert 20.09.2022 kl 15:10
Nei det klarer de selv Long
Jeg leste det pĂ„ forumet der.Normalt sĂ„ virker de trenger,men idag har de vĂ„knet over there.đđđ
Jeg leste det pĂ„ forumet der.Normalt sĂ„ virker de trenger,men idag har de vĂ„knet over there.đđđ
Er dato for notering i Us satt for cool Long?
Fint du varsler de:-)
Slettet brukerskrev Er du helt sikker Long??đ
I Cool ja, definitivt.
Den aksjen gÄr mot 200 kroner i vinter, innen 3 mÄneder er de notert i Usa, da blir det andre boller pÄ prisingen.
Just saying
Den aksjen gÄr mot 200 kroner i vinter, innen 3 mÄneder er de notert i Usa, da blir det andre boller pÄ prisingen.
Just saying
Redigert 20.09.2022 kl 14:46
NÄ har til og med borr forumet i Usa fÄtt med seg dagens kjÞpsanbefaling fra clarkson plateu securities pÄ kroner 69.
Itillegg sĂ„ nevner de der at borr er en av 3 penny stocks Ă„ ha nĂ„ under denne bĂžrs nedgangen.đ
Itillegg sĂ„ nevner de der at borr er en av 3 penny stocks Ă„ ha nĂ„ under denne bĂžrs nedgangen.đ
Slettet brukerskrev Er du helt sikker Long??đ
đ Fuglen har litt hĂžyere kusmĂ„l en Meglerhusa.
Fuglen har som tidligere nevnt đŻ,men 69 kan vĂŠre en God Start for stive muskler, og en lett oppvarming til đŻ Kroner.đ€źđ€źđ€ź
Fuglen har som tidligere nevnt đŻ,men 69 kan vĂŠre en God Start for stive muskler, og en lett oppvarming til đŻ Kroner.đ€źđ€źđ€ź
Er du helt sikker Long??đ