NAS - KURSMÅL: 16 kr 💰💰
Shorter dekkes stort inn, og kursen løftes raskt 💰💰
Siste måned opp fantastiske + 20 % 🥂🥂
Siste måned opp fantastiske + 20 % 🥂🥂
Redigert 01.08.2022 kl 18:08
Du må logge inn for å svare
NoomehtOt
06.09.2023 kl 11:29
6500
Du kommer med så mange kurs spådommer, kan du dele litt av dine analyser og tall du bruker for å komme frem til disse?
Redigert 06.09.2023 kl 11:29
Du må logge inn for å svare
NASLover
06.09.2023 kl 11:48
6504
På måte NAS utvikler seg, ser ikke sånn at den går over 10 før neste sommer.....bare legger aksjer i fryser
auto1
06.09.2023 kl 11:51
6638
Jaja, eg har desverre brukt alle sparepanger, samt panta tomflasker og lasta inn i norwegian. Til dere som har midler tilgjengelig vil jeg bare si: kjøp med begge henda på kurs under 10. Konsensus blant meglerhus er 15 kr, det er ikke stort sprik mellom disse, de ligger heller ikke mye vekt på fremtidige inntekter/synergieffekt ved kjøp av Widerøe, samarbeid med strawberry++++ Kan godt hende at den kortvarig kan gå lavere, men hvis en har noe tålmodighet så håper eg på ny asfalt i oppkjørselen neste år
Realisten2
06.09.2023 kl 14:11
6461
Dette kan sikkert høres banalt enkelt ut, men jeg tenker at problemet i denne er ikke mangel på gode nyheter og god inntjening, men mangel på kjøpere... ja jeg vet dette høres elementer ut... poenget er at frykten for å brenne inne med aksjen er stor, selv om selskapet nå gjør det bra. Investormarkedet for NAS er mulig for lite i forhold til de som er mer internasjonale aktørene. Ergo tror også jeg nå at utbytte er det rette for NAS. Dette fordi der er tydeligvis ikke et marked som er villig til å prise selskapet riktig, i frykt for utgangen. Vi skal ikke se bort fra at en tilbakebetaling til aksjonærene vil ha en positiv effekt umiddelbart...de fleste andre får en liten tur ned på Ex-dag og tiden etter, men mulig Norwegian også her oppfører seg anderledes og faktisk går andre vei, når investorene er sikrere på å få ut en gevinst.
Selvsagt vil den nok opp dersom utbytte vedtas, men jeg tenker veksten kan bli langt over verdien av utbytte...
Banale tanke gjerne?
Selvsagt vil den nok opp dersom utbytte vedtas, men jeg tenker veksten kan bli langt over verdien av utbytte...
Banale tanke gjerne?
minsin
06.09.2023 kl 16:46
6338
Problemet er at nå er tallene fra siste mnd rapport lagt på bordet.
'
Investorene ser klare tegn på at flybransjen får en "hard og kald vinter" -
Rentene stiger og svært mange mener at rentebanen blir både høyere og lengere - folk får dårlig råd rett og slett - parallelt med at Norwegian må kutte tilbudet utover vinteren... frykten for Ny korona epedemi vil nok skape usikkerhet.
Hau Hau...
'
Investorene ser klare tegn på at flybransjen får en "hard og kald vinter" -
Rentene stiger og svært mange mener at rentebanen blir både høyere og lengere - folk får dårlig råd rett og slett - parallelt med at Norwegian må kutte tilbudet utover vinteren... frykten for Ny korona epedemi vil nok skape usikkerhet.
Hau Hau...
Redigert 06.09.2023 kl 16:47
Du må logge inn for å svare
coccoman
06.09.2023 kl 19:20
6205
... og Fredriksen plukker billigaksjer ;O))) Selg i vei, dess bedre tall og økende inntekter desto billigere aksjer, herlig! Selg mens aksjen er billig, det haster å bli kvitt aksjene på bunn i god til før utbytter kommer ;O) Lykke til! Hau, hau
Redigert 06.09.2023 kl 19:23
Du må logge inn for å svare
Pilteri
06.09.2023 kl 21:00
6120
Er enig. Eneste positive triggeren synes å være at Fredriksen kjøper seg inn. Kan bli en tung vinter. Tenkte å kjøpe litt i forkant av tallene men den var såpass hausset på disse at veksten nærmest måtta være eksplosiv for at kursen skulle ta av. Venter an litt her. Hadde man hatt et mer langsiktg perspektiv enn jeg greier så vil man sikkert gå i god pluss etterhvert med inngang nå..
StephanDerrick
06.09.2023 kl 22:54
5997
Hovedbekymringene som legger et press på NAS om dagen er nok følgende:
A: Frykt for redusert etterspørsel i tiden fremover etterhvert som inflasjon og økte renter biter mer på folks disponible inntekt.
B; Økte kostnader for NAS, ikke minst fuel-kost.
I dag kunne vi lese denne mtp amerikanske flyselskaper:
6sept23---"Oljesmell for flykjemper"
https://www.finansavisen.no/reise-og-fritid/2023/09/06/8034316/flyselskaper-varsler-hoyere-drivstoffkostnader?internal_source=sistenytt
C: I tillegg går vi nå inn i høstmånedene sept,okt,(nov) som ofte er tunge børsmåneder. Det bidrar nok også til at investorene ikke vil ta altfor store bet og ihvertfall ikke bet som løfter kursen.
Så kan man stille seg spørsmålet: Hvor mye av A-C er allerede baket inn i dagens kurs på 9,2-9.3?
mtp A: så er også fordelen i Norge at vi har en veldig stor og aktiv pensjonist-befolkning med god økonomi som reiser svært mye. Det vil de nok fortsette med selv med dagens renter og dagens inflasjon. Historien viser også så langt at nordmenn generelt prioriterer reiser og heller kutter ned på andre ting som dyre fritidsaktiviteter for barna, kulturopplevelser ( kino, teater osv) m.m. La oss håpe at denne trenden fortsetter.
A: Frykt for redusert etterspørsel i tiden fremover etterhvert som inflasjon og økte renter biter mer på folks disponible inntekt.
B; Økte kostnader for NAS, ikke minst fuel-kost.
I dag kunne vi lese denne mtp amerikanske flyselskaper:
6sept23---"Oljesmell for flykjemper"
https://www.finansavisen.no/reise-og-fritid/2023/09/06/8034316/flyselskaper-varsler-hoyere-drivstoffkostnader?internal_source=sistenytt
C: I tillegg går vi nå inn i høstmånedene sept,okt,(nov) som ofte er tunge børsmåneder. Det bidrar nok også til at investorene ikke vil ta altfor store bet og ihvertfall ikke bet som løfter kursen.
Så kan man stille seg spørsmålet: Hvor mye av A-C er allerede baket inn i dagens kurs på 9,2-9.3?
mtp A: så er også fordelen i Norge at vi har en veldig stor og aktiv pensjonist-befolkning med god økonomi som reiser svært mye. Det vil de nok fortsette med selv med dagens renter og dagens inflasjon. Historien viser også så langt at nordmenn generelt prioriterer reiser og heller kutter ned på andre ting som dyre fritidsaktiviteter for barna, kulturopplevelser ( kino, teater osv) m.m. La oss håpe at denne trenden fortsetter.
coccoman
07.09.2023 kl 06:54
5878
Veldig bra vurdering med god begrunnelse som man kan diskutere. For min del er B er den eneste bekymringen, i tillegg til høy fuelpris har vi sterk dollar og svak krone.
A redusert etterspørsel må i tilfelle ut til å komme etter q3 for juli og august var gode og det samme guiding for september. I og med at NAS er markedvinneren her i landet med ny avtale med forsvaret og flere forretningsreisende og at Flyr er historie tror jeg at også 23q4 blir bedre enn 22q4. Det samme for 24q1 og da blir høst og vintersesongen bedre for Norwegian enn mange tror ;O). Og hva skjer med SAS over nyttår?
C er hva menigmann tror om flyaksjer. Jeg ser ingen sesongmessig sammenheng med aksjekursen til nas. Går vi et år tilbake i tid var nas 28% billigere enn i dag. De store kursløftene hadde vi i oktober - november i fjor, i januar og februar og til slutt i mai. Siste kursfall kom i høysesongen fra juni på 30% har nok som du sier bakt inn det meste av elendighet og shorteposisjonen på over 7 mill aksjer.
Ha en lur høst på børsen !
A redusert etterspørsel må i tilfelle ut til å komme etter q3 for juli og august var gode og det samme guiding for september. I og med at NAS er markedvinneren her i landet med ny avtale med forsvaret og flere forretningsreisende og at Flyr er historie tror jeg at også 23q4 blir bedre enn 22q4. Det samme for 24q1 og da blir høst og vintersesongen bedre for Norwegian enn mange tror ;O). Og hva skjer med SAS over nyttår?
C er hva menigmann tror om flyaksjer. Jeg ser ingen sesongmessig sammenheng med aksjekursen til nas. Går vi et år tilbake i tid var nas 28% billigere enn i dag. De store kursløftene hadde vi i oktober - november i fjor, i januar og februar og til slutt i mai. Siste kursfall kom i høysesongen fra juni på 30% har nok som du sier bakt inn det meste av elendighet og shorteposisjonen på over 7 mill aksjer.
Ha en lur høst på børsen !
Redigert 07.09.2023 kl 07:18
Du må logge inn for å svare
Ransen
07.09.2023 kl 08:03
5883
Nas var i en helt annen situasjon for ett år siden. Det er mye som har rettet seg siden den gang. Nå fremstår NAS som bunnsolid og går Widerøeavtalen i orden samt avtalen med staten vil det bli mindre sesongvariasjoner. Lite tyder på at det er mindre reiselyst så langt tross kraftig prisstigning.
Adam05
07.09.2023 kl 11:20
5697
NAS aksje kurs som et trafikklys, rød og grønn, rød og grønn, og så videre hele tiden ':) ':)
NASLover
07.09.2023 kl 14:40
5343
Voleon eneste vinner i NAS
HAU HAU
HAU HAU
Redigert 08.09.2023 kl 12:14
Du må logge inn for å svare
NASLover
08.09.2023 kl 15:40
5240
Utrolig bra innsats fra Voleon.......heia Voleon
Tullaksje fortsetter nedturen
Tullaksje fortsetter nedturen
HerbM
08.09.2023 kl 16:18
5224
Nå er det bare en uke til konkurransetilsynet må komme med et svar rundt oppkjøpet av widerøe. Er jo ikke lenge siden widerøe var heleid av sas, så det er vel liten grunn for å tro at oppkjøpet nå fra norwegian ikke går gjennom ;)
minsin
08.09.2023 kl 19:28
5261
Fredriksen blir å kjøpe fem tom Januar ....han låner de ut - så vi kommer nok til å se yttligere shorting i aksjen frem til års skiftet
Ransen
08.09.2023 kl 21:28
5187
Plutselig er IAG på banen igjen med bud. Sist var budet på det doble av børsverdien altså 10,59 mrd. Dette ble avvist. Lykke til med shortingen, men jeg tror faktisk Fredriksen lukter bud på NAS, derfor storinnrykk.
verdensmester
08.09.2023 kl 21:31
5203
Kan noen fortelle meg hvem som selger alle disse aksjene til denne latterlige lave prisen og hva kan de tjene på dette
Her er det mange som ikke burde handle aksjer. Jeg trodde klovnen Cocco var ganske enesående i så måte . Men det er dessverre flere
Selvpining er et fenomen som går igjen. Samme gnålet nå som da aksjen stod i 12,-
Selvpining er et fenomen som går igjen. Samme gnålet nå som da aksjen stod i 12,-
Redigert 09.09.2023 kl 10:02
Du må logge inn for å svare
Ransen
09.09.2023 kl 12:57
4936
Mener du at det er helt utelukkende at det kan komme bud på selskapet?
coccoman
09.09.2023 kl 14:02
4913
Hei, hei og takk for hyggelig hilsen ditt nettroll !
Men, du tar nok feil igjen. John Fredriksen har noen flere aksjer enn meg og er også på kjøpern for tiden. Greide du virkelig ikke å laste opp 8-kronesaksjer og selge på 9,5 gangen heller? Det var svakt. Det greide jeg ;O))) Nå er det kjøp av billigaksjer igjen før Widerøe-avgjørelsen i kommende uke. GK på Widerøebesøk var optimistisk, så vi får se....
Ha en høyteknologisk uke foran tastaturet ditt i eska di, nettrollet. Hau, hau.
Men, du tar nok feil igjen. John Fredriksen har noen flere aksjer enn meg og er også på kjøpern for tiden. Greide du virkelig ikke å laste opp 8-kronesaksjer og selge på 9,5 gangen heller? Det var svakt. Det greide jeg ;O))) Nå er det kjøp av billigaksjer igjen før Widerøe-avgjørelsen i kommende uke. GK på Widerøebesøk var optimistisk, så vi får se....
Ha en høyteknologisk uke foran tastaturet ditt i eska di, nettrollet. Hau, hau.
Redigert 09.09.2023 kl 15:25
Du må logge inn for å svare
rischioso
09.09.2023 kl 15:51
4838
Ja, i sykliske flyaksjer timer man inngang i jan/feb og ut i aug/sept - om man er ute etter å ta gevinst. Er man sponsor, ja så sitter man hele året ...;)
minsin
10.09.2023 kl 12:27
4638
Så lenge den Norske stat er inne i NAS - vil det ikke komme bud.
Hva myndighetene vil gjøre med lånet eller en mulig konvertering til aksjer - må avklares før ett evt bud/salg.
Ikke usannsynlig vi ser mer shorting av NAS det neste halve året, NAS går inn i en periode de ikke tjener penger
Hva myndighetene vil gjøre med lånet eller en mulig konvertering til aksjer - må avklares før ett evt bud/salg.
Ikke usannsynlig vi ser mer shorting av NAS det neste halve året, NAS går inn i en periode de ikke tjener penger
Ransen
10.09.2023 kl 13:40
4581
Hvis noe er sikkert så er det at ingen vet. Med ett flyselsksp borte og enorm reiselyst etter en dårlig sommer i sør, så er det lite som tyder på særlig nedgang i vinter…med dagens økonomiske situasjon så tåles det litt svigninger i markedet uten at det er kritisk. Eneste som er kritisk er hvis det kommer en ny pandemi. Dessuten er det gjort noen gode avtaler innenlands som er med på å opprettholde setene i vinter, så de som shorter må nok stå på som aldri før.
minsin
10.09.2023 kl 14:07
4563
hvis du ikke vet - anbefaler jeg deg å holde deg unna NAS.
NAS går inn i lavsesong .
En mulig pandemi vil ha begrenset effekt på flytrafikken , covid er nærmest som en forkjølelse i dag og myndighetene vil derfor ikke ha samme tiltak. Muligens sårbare i samfunnet vil få reise råd.
Renten er det store spøkelset som vil redusere reise-lysten det neste året- I dag skriver e24 "En av syv klarer ikke å betale boligutgiftene i Tromsø: – Urovekkende".
Oljeprisen vil påvirke flyselskapene negativt kommende år..
Myndighetene kan konvertere gjelden til aksjer og dermed bli stor aksjonær.
Grunnet myndighetenes syn på sammfunns sikkerhet er det sannsynlighet at de vil beholde selskapet i sin nåværende form , altså de vil være eiere i selskapet
litt om hybrid lånet
https://e24.no/naeringsliv/i/BlgQzG/staten-kan-ende-opp-som-storaksjonaer-i-norwegian
NAS går inn i lavsesong .
En mulig pandemi vil ha begrenset effekt på flytrafikken , covid er nærmest som en forkjølelse i dag og myndighetene vil derfor ikke ha samme tiltak. Muligens sårbare i samfunnet vil få reise råd.
Renten er det store spøkelset som vil redusere reise-lysten det neste året- I dag skriver e24 "En av syv klarer ikke å betale boligutgiftene i Tromsø: – Urovekkende".
Oljeprisen vil påvirke flyselskapene negativt kommende år..
Myndighetene kan konvertere gjelden til aksjer og dermed bli stor aksjonær.
Grunnet myndighetenes syn på sammfunns sikkerhet er det sannsynlighet at de vil beholde selskapet i sin nåværende form , altså de vil være eiere i selskapet
litt om hybrid lånet
https://e24.no/naeringsliv/i/BlgQzG/staten-kan-ende-opp-som-storaksjonaer-i-norwegian
minsin
10.09.2023 kl 14:37
4561
Grunnen til at Fredriksen kjøper nå , er fordi han låner aksjene ut til relativt bra rente...
Ergo sikrer han seg inntekter , selv om aksjen faller...
På sikt er det sannsynlig at Nas skal opp- men først etter staten har gjort seg opp en mening i forhold til hybrid lånet
Inntil da er det bare å vente
Ergo sikrer han seg inntekter , selv om aksjen faller...
På sikt er det sannsynlig at Nas skal opp- men først etter staten har gjort seg opp en mening i forhold til hybrid lånet
Inntil da er det bare å vente
coccoman
10.09.2023 kl 14:40
4576
Ja, du var jo storsponsor i Flyr og der du tapte mye da du ikke ville innse realitetene. Må kanskje justere den forenklede trademodellen din for å gjøre det bedre i nas?
Siste topp i Norwegian var i alle fall 1 juni og og aksjen er siden da traded og shortet ned 25%. Sikkert over 10 mill shorteakjer totalt nå, Voleon alene har 7,2 mill.
Gøy om shortene økes og man igjen får kjøpe 8-kronesaksjer, selv om JF synes den er billig nå og laster opp. Widererøe - oppkjøpet er jo en mulig trigger. Jeg har en passelig slump i nas og avventer fall til 8 før jeg laster flere. Oppgangen kommer før eller siden. Lykke til nas-gamblere.
Siste topp i Norwegian var i alle fall 1 juni og og aksjen er siden da traded og shortet ned 25%. Sikkert over 10 mill shorteakjer totalt nå, Voleon alene har 7,2 mill.
Gøy om shortene økes og man igjen får kjøpe 8-kronesaksjer, selv om JF synes den er billig nå og laster opp. Widererøe - oppkjøpet er jo en mulig trigger. Jeg har en passelig slump i nas og avventer fall til 8 før jeg laster flere. Oppgangen kommer før eller siden. Lykke til nas-gamblere.
HerbM
11.09.2023 kl 09:20
4340
Det stemte hvertfall ikke i fjor, eller i året før der. Tror man må være litt mer avansert enn som så for å tjene penger på børsen.
HerbM
11.09.2023 kl 09:49
4361
Det du har referert til har vært kjent i laaang tid, gjesper når jeg leser sånne kommentarer 🥱. Fakta er at nordmenn nå reiser mer enn aldri før, selv med dårligere råd enn tidligere.
Redigert 11.09.2023 kl 10:35
Du må logge inn for å svare
minsin
11.09.2023 kl 12:39
4180
NAS kursen er vel ett langt større gjesp....
For øvrig så er de fra nå og utover vi ser rente effekten
For øvrig så er de fra nå og utover vi ser rente effekten
Redigert 11.09.2023 kl 12:40
Du må logge inn for å svare
coccoman
11.09.2023 kl 13:15
4130
Ja, 10 milliarder i cash gir jo fort noen kroner kapitalinntekter! Det jobbes med siste hinder før utbytter er en realitet, det er nok derfor JF posisjonerer seg? Tror også at det blir mer fart i kursen når inndekning starter, vi får håpe på at god nyhet om Widerøekjøpet vekker en sovende shorteflokk ;O))) Hau, hau
Redigert 11.09.2023 kl 13:21
Du må logge inn for å svare
Strategi
12.09.2023 kl 09:59
3996
Hentet fra Shareville
.........
Hva betyr et Widerøe kjøp for Norwegian.
Norwegian venter på godkjenning av kjøp av Widerøe, noe som isåfall vil påvirke over 4.500 ansatte på norske flyplasser. Norwegian vil overta Widerøe Ground Handling, Norges største selskap for bakketjenester, noe som kan føre til store endringer i dette markedet.
---------
Norwegian vil flytte sin Ground handling over på Wiederøe, noe som vil få store synergier.
Når det gjelder deicing av fly vil dette også utføres av Wiederøye, dette er viktig for Norwegian som nå står i lange køer for denne tjenesten.
Så det er store summer å spare og ikke minst tidsbesparende og unngåelse av forsinkelser.
Tid er penger.
Tar man med alle andre synergier som prioriterte overganger mellom selskapene er det lett å forstå at dette er gull for Norwegian.
Vi kan være rimelig sikre på at konkurranse tilsynet godkjenner denne avtalen.
I og med at Norwegian ved en overtakelse betyr dette at Norwegian er 100 % eier av eget selskap for bakketjenester, med inntektene som medfølger denne tjenesten.
Tror dagen i dag og tiden frem mot avgjørelse fra konkurransetilsynet vil drive kursen videre.
Konkurransetilsynet forstår etter alle solemerker at Norge trenger et sterkt innenlands "logistikk" transport system for transport av mennesker og ikke minst varer.
.........
Hva betyr et Widerøe kjøp for Norwegian.
Norwegian venter på godkjenning av kjøp av Widerøe, noe som isåfall vil påvirke over 4.500 ansatte på norske flyplasser. Norwegian vil overta Widerøe Ground Handling, Norges største selskap for bakketjenester, noe som kan føre til store endringer i dette markedet.
---------
Norwegian vil flytte sin Ground handling over på Wiederøe, noe som vil få store synergier.
Når det gjelder deicing av fly vil dette også utføres av Wiederøye, dette er viktig for Norwegian som nå står i lange køer for denne tjenesten.
Så det er store summer å spare og ikke minst tidsbesparende og unngåelse av forsinkelser.
Tid er penger.
Tar man med alle andre synergier som prioriterte overganger mellom selskapene er det lett å forstå at dette er gull for Norwegian.
Vi kan være rimelig sikre på at konkurranse tilsynet godkjenner denne avtalen.
I og med at Norwegian ved en overtakelse betyr dette at Norwegian er 100 % eier av eget selskap for bakketjenester, med inntektene som medfølger denne tjenesten.
Tror dagen i dag og tiden frem mot avgjørelse fra konkurransetilsynet vil drive kursen videre.
Konkurransetilsynet forstår etter alle solemerker at Norge trenger et sterkt innenlands "logistikk" transport system for transport av mennesker og ikke minst varer.
Redigert 12.09.2023 kl 10:45
Du må logge inn for å svare
NASLover
12.09.2023 kl 17:56
3796
Voleon med ny short satsing. Denne gangen er lit høyre kurs 9.27/aksje.
Sist var på 9.03/aksje som ga Voleon en tap på over en million kr..
Ser sånn ut han ønskelig slitter. Vi får se hvordan aksjen skal utvikle videre. Widerøe oppkjøp nyheter kan komme når som helst ila et par dager
https://shortnordic.com/detaljer.php?player=VOLEON%20CAPITAL%20MANAGEMENT%20LP&land=norway
Sist var på 9.03/aksje som ga Voleon en tap på over en million kr..
Ser sånn ut han ønskelig slitter. Vi får se hvordan aksjen skal utvikle videre. Widerøe oppkjøp nyheter kan komme når som helst ila et par dager
https://shortnordic.com/detaljer.php?player=VOLEON%20CAPITAL%20MANAGEMENT%20LP&land=norway
Adam05
12.09.2023 kl 20:11
3688
short posisjoner* levert av Finanstilsynet, oppdatert 19:40
Rapporterte shortede aksjer: 6 515 869 (0,67% av selskapet)
AKTIVE OG HISTORISKE POSISJONER DATO ANTALL PROSENT
Voleon Capital Management LP 11 sept 6 515 869 0,67%
Rapporterte shortede aksjer: 6 515 869 (0,67% av selskapet)
AKTIVE OG HISTORISKE POSISJONER DATO ANTALL PROSENT
Voleon Capital Management LP 11 sept 6 515 869 0,67%
Strategi
13.09.2023 kl 08:29
3539
Konkurransetilsynet er i gang med vurderingen av Norwegians Widerøe-oppkjøp
21. august 16:47
NTB
DEL
Konkurransetilsynet har fått et formelt varsel om Norwegians kjøp av Widerøe. Nå har de frist til 15. september med å komme med en vurdering.
– Saksbehandlingen av oppkjøpet har startet, og vi har fram til 15. september på oss med å komme med en foreløpig vurdering. Da må vi enten godkjenne oppkjøpet eller varsle at vi vil gjøre videre vurderinger, sier avdelingsdirektør Gjermund Nese i Konkurransetilsynet til NTB.
https://e24.no/bors/nyheter/a/293333
✈️✈️✈️
21. august 16:47
NTB
DEL
Konkurransetilsynet har fått et formelt varsel om Norwegians kjøp av Widerøe. Nå har de frist til 15. september med å komme med en vurdering.
– Saksbehandlingen av oppkjøpet har startet, og vi har fram til 15. september på oss med å komme med en foreløpig vurdering. Da må vi enten godkjenne oppkjøpet eller varsle at vi vil gjøre videre vurderinger, sier avdelingsdirektør Gjermund Nese i Konkurransetilsynet til NTB.
https://e24.no/bors/nyheter/a/293333
✈️✈️✈️
coccoman
13.09.2023 kl 09:43
3486
Spennende å se avgjørelsen til konkurransetilsynet nå sett i lys av at SAS engang eide Widerøe: https://e24.no/boers-og-finans/i/WLPGjL/sas-har-solgt-wideroee
Artig at Voleon har startet inndekningen og kommet ned til skarve 6.5 M shorteaksjer ;O). Kanskje er der flere småshortere som begynner å kjenne presset? Omsetning 8,3 K så langt i dag, vanskelig å dekke seg inn nå uten at kursen går i været. Hau, hau
Artig at Voleon har startet inndekningen og kommet ned til skarve 6.5 M shorteaksjer ;O). Kanskje er der flere småshortere som begynner å kjenne presset? Omsetning 8,3 K så langt i dag, vanskelig å dekke seg inn nå uten at kursen går i været. Hau, hau
Redigert 13.09.2023 kl 09:52
Du må logge inn for å svare
Adam05
13.09.2023 kl 13:00
3359
Jeg tror at avgjørelsen round Widerø kjøp kommer på fredagen den 15.09.2023
Voleon Capital Management LP tapper mye med det som gjør nå med shorting i aksje kurs.
Voleon Capital Management LP tapper mye med det som gjør nå med shorting i aksje kurs.