Ultimovacs - derfor vil UV1 fungere

Ultimovax
ULTIMO 03.08.2022 kl 12:48 152150


Hvilket grunnlag har vi for å si at UV1 vil fungere?

Neppe har noen selskap bedre datagrunnlag enn Ultimovacs for å kunne si før fase2 resultatene at dette trolig vil lykkes.
Som eneste selskap i verden har Ultimovacs blodprøver helt tilbake til begynnelsen av 90-tallet som utgangspunktet for sin forskning og optimalisering.
Det første forsøket het GV1001, det var aldri meningen at denne vaksinen skulle være den «endelige» vaksinene, men en del av en to trinns rakett. Gjennom to studier av GV1001 klart man å mobilisere immunforsvaret til henholdsvis 55 og 80 prosent av dem som har fått vaksinen vi kaller GV1001. Noen av de dødssyke lungekreft pasientene har fått gjentatte doser av vaksinen gjennom over 15 år og er fortsatt symptomfrie.

Med utgangspunkt i pasienter som disse langtids overlevende, undersøkte Gaudernack og de andre forskerne i laboratoriet nærmere hvor årsaken ligger til at vaksinen er livsforlengende for enkelte, mens andre hadde liten effekt.
De fant ut at svaret ligger i tre proteinbiter, peptider, som de fant i immunresponsen til pasienter med lang overlevelse.

Basert på disse tre peptidene og 30års erfaring utviklet de det vi i dag kaller UV1.

Videre har det blitt gjennomført fire fase 1 studier med alle meget gode resultater og uten bivirkninger.

I tillegg elsker klinikerne UV1, i motsetning til feks Nano som slet med rekrutteringen er Ultimovacs meg bekjent eneste kraftselskapet i Skandinavia som ikke har hatt stopp i rekrutteringen igjennom pandemien. Hvorfor? Klinikerne har tro på UV1. Det samme har professor Gustav Gaudernack som eier aksjer for rundt 40 millioner.

Fungerer UV1 sitter man på en universal kreftvaksine.

Som investor har man da først og fremst vært med på å gi pasienter og påførende en bedre fremtid, samtidig vil man bli økonomisk belønnet.
Hugoil
19.03.2024 kl 14:40 5178

Dette er ulidelig spennende;), nå som OSEBX setter en liten dobbel bunn på ma50 i kvarter med en bull harami. Olja angitt opp i går på dødsetråden.

2 dagers dobbel bunn for ULTI i times med bull homing pigeon som siste formasjon under formering.
Med 3 dag uten short - hvilket er så godt som sikkert både i oppdateringen dvs. i praksis i går eller om de jukser, i forgårs - samt enda sikrere på dørgende stilla i dag med tidenes laveste omsetning, så trengs ikke mer enn at det kastes en sigarettsneip før kursen avgir DBen ved 7,20 og går til 7,5 - alt etter om det viser seg å være en cigarill eller ei. En dag over fallende topplinje er i seg selv verdt det. Måtte bare fuktes litt..
Redigert 19.03.2024 kl 14:47 Du må logge inn for å svare
Hugoil
19.03.2024 kl 13:02 5198

Gratulerer med 2 timer over fallende topplinje.
Må le litt av algoene ....DER gikk tidligere nevnte bull engulfing i times inn som pt avgitt.

Det du sier Sølvbuen om at de andre studiene ikke er påvirket av INIT er en god del riktig, men vanligvis ikke helt - sånn apriori for gjenstående studier basert på aposteriori for det nylig resultatrapporterte. Bayes teorem sørger for det, side ndet er UV1 over hele fjøla.
MEN ,så er det 1) i de 3 andre studiene ikke IPI+NIVO so mer SOC, 2) studiene gjennomføres ikke hos USAtan CRO slik at Boston-jahvlene ikke har den samme ulovlige fordelen og 3) det gjenstår local review mm for INIT.
Så ULTI er i en mer fordelaktig tilfelle enn vanlig i slike situasjoner.


Patentmessig så ser det så langt bra ut: https://worldwide.espacenet.com/patent/search?q=ultimovacs

De to 18K postene på 7,12 og 7,14 er halslinjene i det dagslange OHS med kursmål til 7,4-7,5.
Redigert 19.03.2024 kl 13:22 Du må logge inn for å svare
Sølvbuen
19.03.2024 kl 12:50 5206

Jeg elsker å investere i aksjer som har sansynlighet for å tjene penger. Jeg tror absolutt Ultimovacs kan være i denne klassen nå. Når kursen var nok 160 var dette helt uinteressant for meg. At aksjen har falt påvirker ikke utfallet av de neste 3-4 studiene. Forventet utfall av de er upåvirket av kursfallet. De har like stor sansynlighet som før for å lykkes og påvirkes ikke av at første studie nå ser negativ ut. Forskjellen er hva du betaler. Nå betaler du nok 7 omtrent mot mer enn 100kroner for få dager siden. Det du betaler nå er nærmest ingenting fordi om selskapet ble nedlagt idag ville det i prinsippet vært 7-8kroner til utdeling. Ref EK pr aksje. Da ser jeg bort fra mer eller mindreverdier i studiene som kanskje kunne vært solgt. kanskje med gevinst/merverdi ? Så ja jeg tror på Reversion to Mean dvs at når det kommer resultater av de neste studiene så vil forhåpentlig disse være slik at man tror de kan ha verdi. Mao at de kan selges og/ellergi fremtidig cash flow.
I mellomtiden prises dette som en amerikansk kjøpsopsjon. Slike prises som kjent ut fra i hovedsak 3 forhold; Tidsverdi - Volatilitet og Rente. Hvis man ønsker å høre hva man kan vente av tidsverdi (før evt neste emisjon) anbefaler jeg podkast fra Radforsk der styreformann blir intervjuet forleden dag; https://open.spotify.com/show/19CqqI9b5AV0t04yRcPNiq
Jeg oppfatter han sier der at man muligens kan dra selskapet ut til neste år på nåværende cashbeholdning. Dvs rundt min 9 mndr omtrent. I praksis vil det taktisk ble gjort før tenker jeg, når markedet åpner for dette.
Når det gjelder volatilitet er den nå selvfølgelig veldig høy pga kursfallet. Fremover vil volatiliteten ventelig gå ned og da kan det forklare allerede kursfall i aksjen fra rundt 8 forleden dag til dagens rundt 7. I prinsippet er dette slik jeg oppfatter lavere voltilitet. Etterhvert vil tidsverdi også spise av kursen, Hittil svært lite.
Hvorvidt aksjen/opsjonen får realverdi vil bli spennende og se. Dette overlater vi nå til forskerne og resultatene som kommer fra studiene. Jeg er 100% komfortable sitter helt rolig i båten, venter på de videre begivenhetene :-)
PS Jeg ønsker ikke å lure noen inn i dette selvfølgelig og overlater til den enkelte og bestemme kjøp/salg. Sånn sett er jeg 100% optimist og uansvarlig, slik også Journalistene og kommentatorene i herværende avis/medium faktisk er. Så er det discloset :-)))
Hugoil
19.03.2024 kl 10:49 5262

Tror du ikke local review på INIT kommer før PEmetornot på FOCUS?

Hvor riktig er dette på en skala fra 1-10 (når det er 3,5 fugler på taket og ei i lomma)?:
"Når biotek feiler og kassa er tom"
--

Annunaki, dette må være noe for deg å svare på over og under;)
Et nesten ferdig dagslangt OHS fordelt på i dag og i går lukter fugl til 7,5.
Vi har i dag hatt den første dagshalvdel med lavest omsetning fom. krakkdagen, sikker også ift. flere år tilbake også, kanskje tidenes morgen.
Redigert 19.03.2024 kl 12:41 Du må logge inn for å svare
Anunnaki
19.03.2024 kl 10:42 5266

Så du liker å investere i selskap som krakker? Farlig idrett å fange slike kniver. Når biotek feiler og kassa er tom gjelder nok ikke teorien om Mean reversion, så du må ikke lure deg selv eller andre med slike begrep i dette tilfellet.

Ultimovacs er påkka nødt til å få inn penger til videre drift. Så klart kan de ikke vente til etter FOCUS-data som ikke kommer før nærmere oktober enn august pga 8 ukers datavask etter 12 måneders-kontroll av siste innrullerte pasient. Dette var noe som ble kommunisert i kaoset etter INITIUM-fail (at man skal vente til da), men når røyken har lagt seg og tåka har letta så innser de selvfølgelig at det trengs kapital for å sikre videre drift uansett og særlig før en "PE not met" melding skulle komme ut for FOCUS-studien. CFO må ha gjort legene som styrer selskapet oppmerksom på dette, og han har følgelig solgt sine snaut 60 tusen aksjer.

Gjelsten er største eier med omtrent 20% av aksjene og kontrollerer sånn sett alle betingelser for en emisjon.
Hvorfor skal han bidra med 100+ nye millioner etter de har skuslet bort og ødelagt alt til nå?
Så klart vil han kreve en høy pris for dette. Nøyer han seg med 50% eierandel etter restruktureringen?

Hvem blir sittende som tapere? Jo, eksisterende aksjonærer så klart. De vil få verdiene sine desimert nok en gang.
Men ledelsen har dessverre ikke annet valg. De ønsker å fortsette sin forskning og suge til seg sin gode lønn, opsjoner og honorarer.
Småsparerne har ikke midler til å tegne seg for 100.000 Euro eller mer som ofte er minstegrense for tegning.

Det er finanseliten som styrer, og Jørgen Hattemaker må også denne gang betale sin skatt til kong Salomo.
Hugoil
19.03.2024 kl 09:45 5334

Opsjon ja, aksjen er gira med 3,5 kosteffektive prosjekter på taket hvor ingen er i USAtan land + ei nesten fullgod NIPE i lomma + kontantbeholdning 285/2 i lomma også - såpass må adm. klare å preservere som krigskasse tilsvarende 4,- per aksje.

Nipa kan vi vel si er verdt 2,- i dagens krigssituasjon.
De 3,5 prosjektene er verdt 3,5,- per aksje nå?

Summen blir 9,5

Kan fort gå ei krona, kanskje på en dag.
Kursen brøt såvidt over fallende topplinje fra kl. 12 7. mars, konsoliderte, testet å bryte ned, men det var mye kjøpere på 6,9 og 6,8.
Er nå igjen ved å bryte opp over fallende topplinje og bryte den fallende trenden.

Steike, det er nå det gjelder!

snuoperasjon kid


Har avgitt bull harami cross i kvarterschartet og ligger inne pt med en formert bull engulfing i både times og 4timerschartet.
Slike kinaputter samtidig skal høres! Og røske i KILEnettet.

--

Hvem var det nå som fikk teonen slettet på TI. Han stilte jo et godt spørsmål. Og da mener jeg ikke det om type-2 feilen til Werner. Han virker ikke å være så selvhøytidelig - som var det spørsmålet på fundamental-tråden som fik Getit slettet. Kan det ha vært den 3. ypperstepresten, han som solgte seg ut på krakkdagen og kanskje sitter å værper på å kjøpe seg inn igjen?

Er det dette som er grunnen til TekInvestors angsbiterske modererering - som de jo opplagt ikke ser gir forumet en sterk slagside som gjør det lettere at menigheter kan gå ut for stupet gang etter gang?:
--
"Ny studie kobler ‘woke’ til angstlidelser, depresjon og ulykkelighet

En ny studie fra psykologiforskere i Finland, publisert i Scandinavian Journal of Psychology, finner en sammenheng mellom «interseksjonalitet», «antirasisme» og «årvåkenhet» (woke) og meningsbærernes forekomst av angst og depresjon."

https://inyheter.no/19/03/2024/ny-studie-kobler-woke-til-angstlidelser-depresjon-og-ulykkelighet/

Redigert 19.03.2024 kl 10:44 Du må logge inn for å svare
HP17
19.03.2024 kl 09:06 5349

Et innlegg hentet fra tekinvestor
Dumt å selge seg ut nå rett før TENDU på AACR meldinga kommer og ingen skjønner noe som helst men kursen går opp fordi opp, det er jo ikke direkte fail lizm (FT: dette er satire, hvis det skulle være uklart; det er ikke en spådom). Men TENDU chicken legs er ett til bein å stå på, selv om det er veldig lite og ganske greasy. Og så kommer Gjeld Sten og erklærer at han sitter i ro til over FOCUS, kanskje topper opp litt til og med. Just for good measure. Plutselig har Jens funnet noe i dataene som lukter 11 dager gammel hyse (hvorfor er det bare pas. i USA som gjør det kokkelimonke bra…?). Hvis man kan lese pressemeldinger fremover så har man virkelig en superpower ass. Føler meg litt som en klarsynt blant svaksynte.

For alle de “nyhetene” kan vi flakse 50% opp på. Det blir nok ikke porque på gutten uans. Men kan jo være en corolla som er ferdig bungla opp da. Greit å lukeparkere når man ikke trenger å være redd for å komme borti noe.

JENS and CARLOS, If you read this, we’ve figured out a plausible explanation for what went wrong in INTIUM: You should never have used the ipi + UV1 combination. When used with nivo, ipi messes up the way UV1 works completely. INITIUM should have been nivo + UV1 vs. nivo + ipi. You would have gotten similar results, I guess, but you know, since ipi is about as toxic as krokodil, it would be kinda nice to swap out that shit with UV1, which we all know doesn’t have that kinda tox. But it’s a bit late now, I guess. But, you can tell the world (your welcome) now. Because all this will be very clear in FOCUS which is just pembro + UV1. Thank God for German academics.

Also: Merck Management, please pay close attention: All this can be yours for an very insignificant (pun intended) sum of money sometime this autumn; the fall has already happened.

https://www.cell.com/immunity/fulltext/S1074-7613(24)00083-9 5
Sølvbuen
18.03.2024 kl 23:20 5537

Jeg går ut fra styret og daglig leder i selskapet nå følger opp administrasjon og prosjektansvarlige, sørger for raskest og smartest mulig fremdrift i studiene og evalueringen, samt sparer hver krone som er mulig slik at selskapets burnrate er lavest mulig/cash holder lengst mulig. Glippen med manglende rapportering fra CFO må følges opp, dette tror jeg må være basert på en misforstått regeltolkning fra de som er ansvarlig for den deln i selskpaet (CFO kanskje) Han skal selvfølgelig rapportere slik jeg leser MAR regelverket ! Han regner jeg som innsider her.
Profesjonalitet og tillitt i alle ledd er helt avgjørende her nå videre. Dette vet de involverte i styre og ledelsen.
Til slutt vil jeg si for meg er dette en unntaksinvestering ettersom jeg oppfatter biotek generelt som forholdsvis høy risiko. Høyere en jeg ønsker i min portefølje, men jeg gjorde et unntak ettersom kursen falt 95 %. Da oppfatter jeg helt klart aksjen som "fair priset" og det er overveiende sansynlig du får se høyere kurser etterhvert ila 6-12 mndr. Jeg satser på "Mean-Reversion" i kursen og prisingen av selskapet - Det som går opp /kommer ned og tilbake igjen. Kurser svinger opp/ned fra et ytterpunkt/toppen (eufori) tilbake til motsatt/lavt (start om du vil). På 7-8 kroner tenker jeg aksjen er priset så lavt man kunne vært om selskapet skulle restartes/restrukturerers som det så fint heter nå om dagen. (Underkurs/Pari kurs på aksjene rett og slett). Mao svært billig nå i mott hode. Uansett ser jeg på aksjeprisen nå som Opsjon/Tegningsrett for reisen videre . Slike verdipapirer har verdi kun en viss tid pga. de har gjerne en utløpsdato. (her 6-12mndr) I dette tilfellet er aksjen nå å regne som en amerikansk opsjon som kan kjøpes og selges hver dag/ethvert tidspunkt. En Fantastisk mulighet med tanke på at aksjen kun for få dager siden var verdt over 160 kroner ! For meg er dette da penger på gaten som jeg selvfølgelig plukker opp og legger i lommen :-))
Hugoil
18.03.2024 kl 22:44 5581

Sølbvuen: De ncashen blir jo forbrent halveis neste 10 mnd når de drifter selskapet videre. Poenget blir som Annunaki foreslo for noen dager siden på denne tråden - at man ihvertfall følger opp (Gjerne med Gjelstens mann) at selskapet kutter folk og kostnader. Hva skal vi med Worsøe - for kvinnestatistikken?

BergenBio utviklingen med DNB nevnt ovenfor var nytt for meg! Så det var så ille, altså der med DNB.

Med 3,5 aktive studier på kosteffektiv drift via samarbeidsparntere og 1 fugl allerede nesten nede i lomma - så er det mer enn 50% sjangs for at det kommer minst en kurshrekyl type 50-100%. Smatt på tallene opp mot hverandre, tallene altså. Det er bare et spørsmål om tid.

Og går alt dårlig, så er det fortsatt betydelig sjangs for betydelgie kursrekyler inntil vi står igje nmed en terminalverdi på 1 kr eller var det 2 kr Holum mente.

Var det Sousen som sa dette?:
Rassen
I dag kl 19:13
527
Hvis du ikke får resultatene før julaften 2022 så har du fått tidenes julegave!!! Jo lenger vi må vente jo bedre 🤡🤡🤡 Det bla sagt fra Ultimovacs


Ingen ensdringer i shortregisteret i dag heller. Ikke rart kursen da slutter med BULL INVERTED HAMMER i timechartet, google og du vil se på Investopedia at det undikerer shortinndekking. OG DET etter en avgitt BULL HARAMI.
https://invst.ly/141cdr
Dere ser laksetrappa i diagrammet jahvlene sender ULTI nedover i?
Godt mulig disse kriminelle jahvelen som handler med seg selv også drøyer det kriminelt lenge med oppdatering av shorten.
--

Jeg pleier å være moderat, men det kan være fra dette -90-95% nivået aksjen kan gå mangegangeren - over noen dager:


WernerVonHaussenberg
4629
INSIDER

1
3t
Hovedmål må være å finne ut av det steinpussige som har skjedd i kontrollarmen og å se etter tegn til respons på UV1.

Skal Local Review komme Ulti to the rescue igjen?

Kan jo bare ta en NIPU og mene at typ 45 i kontroll har fått progresjon.



WernerVonHaussenberg
4629
INSIDER

7
2t
Dumt å selge seg ut nå rett før TENDU på AACR meldinga kommer og ingen skjønner noe som helst men kursen går opp fordi opp, det er jo ikke direkte fail lizm (FT: dette er satire, hvis det skulle være uklart; det er ikke en spådom). Men TENDU chicken legs er ett til bein å stå på, selv om det er veldig lite og ganske greasy. Og så kommer Gjeld Sten og erklærer at han sitter i ro til over FOCUS, kanskje topper opp litt til og med. Just for good measure. Plutselig har Jens funnet noe i dataene som lukter 11 dager gammel hyse (hvorfor er det bare pas. i USA som gjør det kokkelimonke bra…?). Hvis man kan lese pressemeldinger fremover så har man virkelig en superpower ass. Føler meg litt som en klarsynt blant svaksynte.



JENS and CARLOS, If you read this, we’ve figured out a plausible explanation for what went wrong in INTIUM: You should never have used the ipi + UV1 combination. When used with nivo, ipi messes up the way UV1 works completely. INITIUM should have been nivo + UV1 vs. nivo + ipi. You would have gotten similar results, I guess, but you know, ipi is about as toxic as krokodil, so it would be kinda nice to swap out that shit with UV1, which we all know doesn’t have that kinda tox. But thats a bit late now, I guess. But, you can tell the world (your welcome) now. Because all this will be very clear in FOCUS which is just pembro + UV1. Thank God for German academics.

Also: Merck Management, please pay close attention: All this can be yours for an very insignificant (pun intended) sum of money sometime this autumn, the fall has already happened.

https://www.cell.com/immunity/fulltext/S1074-7613(24)00083-9 5

Title: “CD4+ T cell activation distinguishes response to anti-PD-L1+anti-CTLA4 therapy from anti-PD-L1 monotherapy”

PS: I bought all my stock back, so it is totally OK to bring out some positive news now :wink:

PPS: It is also totally OK to type SAFETY with CAPS on these days. It is a favourite word among Norwegian biotech investors. Usually that’s all we get, though.
Redigert 18.03.2024 kl 23:08 Du må logge inn for å svare
elnomi
18.03.2024 kl 20:43 5782

Forrige gang gikk det fra kr 70 til kr 165. Denne gangen er potensialet et helt annet da kursen er helt «utbombet» med 95% ned på få dager. En liten indikasjon på noe positivt nytt og en kommer til å se noe som en sjeldent ser i aksjer (må som regl til usa for å se det, GME var en og HKD den aller beste jeg har hatt noen gang)
Redigert 18.03.2024 kl 20:50 Du må logge inn for å svare
kokkohill
18.03.2024 kl 20:41 5795

At han måtte selge ser jeg bare opp mot personlig økonomi, tvangsalg av lånefinansiert
Ransen
18.03.2024 kl 20:15 5877

Nok et surt innlegg fra en som har solgt litt for tidlig, og har glemt hva som skjedde kort tid etter forrige nedtur
Anunnaki
18.03.2024 kl 20:02 5898

Ultimovacs framstår mer og mer som at det kun er en gjeng forskere og leger i ledelsesteamet og på styrerommet som prøver seg på å drive et børsnotert selskap.
Det er som det storslåtte skipet Vasa som skulle være det nye havets skrekk på 1600-tallet, men som synker før man kommer ut av fjorden.

Og med en finansdirektør i et selskap som lever av emisjoner og som nå er på vei til å synke og har meldt at de trenger å se på kostnadsbesparende tiltak, som vurderer at hans rolle og handlinger er uinteressante for resten av markedet.... Makan til dårlig dømmekraft!

Regner med han har en rolle når det kommer til disse kostnadsbesparende tiltakene og en eventuell kapitalinnhenting, så da må så klart markedet informeres om han dumper aksjer til en verdi av en halv million etter de er desimert, eller om han skulle fratre sin stilling.
Er han bare en regnskapsfører, slik at det kun er legene og forskerne som styrer alle de andre avgjørelsene rundt innsparinger og kapitalisering?? I så fall er det drøyt med 2 millioner i årslønn og lassevis av opsjoner.

Og styreleder er mest opptatt av å kjempe kampen mot shorting og formuesskatt. For det er det som er årsaken til at norsk biotek på børs går på tryne gang etter gang.... Og styreleder kan ikke skjønne noe av at det er vanskelig på kapitalmarkedet for tida - investorene vil plutselig ikke pøse inn 100 vis av millioner for å finansiere all den spennende forskninga lenger. Våkn opp, mann!

Nei, dette ser stadig mørkere ut. Nok et selskap med forskere og leger i dress som vil smykke seg med fine titler og god lønn med drømmer om sensasjoner, rikdom og berømmelse?
Redigert 18.03.2024 kl 20:33 Du må logge inn for å svare
Ransen
18.03.2024 kl 19:49 5948

Nå var vi flere hundre som kjøpte stort i BergenBio rett etter emisjonen på 10 øre, mens DNB tøt om kursmål på 5 øre og noen fulgte dette og solgte til oss på 8,5 øre.
Vi kunne selge på 30 øre ++
DNB handlet selv på 15 øre. Husk at aksjemeglere driter i menig mann, de vil kun sitt eget beste.
OleR77
18.03.2024 kl 19:19 6043

Sannheten er vel at de aller fleste bioinvestorer går på saftig tap, ikke bare på Ultimovacs. Det er som regel ren bingo.
Rassen
18.03.2024 kl 19:13 6068

Hvis du ikke får resultatene før julaften 2022 så har du fått tidenes julegave!!! Jo lenger vi må vente jo bedre 🤡🤡🤡 Det bla sagt fra Ultimovacs….. synes ikke julagaven var særlig bra jeg…. 🤦🏻🤦🏻
Sølvbuen
18.03.2024 kl 18:34 6145

Hvis du finner disse sakene så festlige og morsomme, sier det mye om deg og personligheten din. Vi er med på viktig og spennende arbeide i det Ultimovasc forsøker og få til. Vis prosjektet den respekt som slik virksomhet avkrever.

Jeg tror som skrevet før, siste ord er ikke salgt i denne saken. Når SAS aksjen som alle vet blir nullet kan handles for millioner av kroner., da er det håp i også med Ultimovacs. Idag var SAS omsatt på NOK 0,03 og 15mill aksjer omsatt i den norske aksjen Dvs aksjer for NOK 0,5 mill alene. I tillegg var det omsatt i den svenske og danske. Aksjene er fortsatt verdsatt til ca nok 300 mill omtrent samme marketcap som Ultiomovacs. Forskjellen er at SAS skal nulles ila kort tid. Det har styret uttrykkelig informert om.
Ja så i aksjemarkedet kan mye skje også det som fremstår som mindre sansynlig. Jeg tror Ultimovacs kan klare å gjenreise tillitt og skape tro på at de andre prosjektene vil føre frem. Så jeg har valgt å ta noen lodd ved og kjøpe aksjene nå som en faktisk kun betaler under 1 krone for 1 krone som selskapet har i egenkapital.
Det virker interessant ut fra en risk-reward vurdering. Det holder om 1 av de neste 3 studiene slår til. BANG så stiger aksjen !
Mht Gjelsten Holding, husk at han er helproff i kapitalforvaltning og som investor. Selvfølgelig ergres sikkert også han over manglende resultat så langt, fallet i aksjen og kanskje er litt sliten. Ikke rart det. Men som den idrettsmann/konkurransemenneske han er vet han at når han er sliten inn i et langt tungt løp, så er også konkurrentene ( dvs medaksjonærene ) slitne og da gjelder det å holde ut- og stå løpet til mål. Den som gir seg har tapt ! Så enkelt !
Den som holder ut smerten og består tålmodighetsprøven blir gjerne belønnet til slutt ! Tap & Vinn med samme Sinn, det gjelder å ha troen og humøret oppe. Prøv det Mammon eller keep away når du nå er ute av dansen :-)) Da blir vi andre her litt mer fornøyd og slipper og høre Gnålet ditt . Ha en strålende kveld alle medaksjonærer , gleder meg til å se flere resultater og evalueringer frem over. Håpet er å lykkes til slutt.
OleR77
18.03.2024 kl 18:23 3436

Jo mer du finner av type "Kjøpte mer på X NOK. Kjempebillig" poster på et hvilket som helst selskap, jo mer bør du holde deg unna.

Dette selskapet er ikke mer enn bingo på dette tidspunkt mer langt større sannsynlighet på tap enn at det skal komme en positiv nyhet ut
Redigert 18.03.2024 kl 18:24 Du må logge inn for å svare
Hugoil
18.03.2024 kl 18:19 3428

Er det ikke bedre om dere kranglefantene med innlegg som ikke bygger på noe mer faktuelt en egen smak/syn/sult/grådighet/fryd/skadefro går over på de ULTI-trådene dere fant dere bekvemme på ved deres entre og prøver å kultivere dere der? Please.
--
Martins
1981

1t
Jeg personlig ville sett an NIPU OS-data nå og tatt en avgjørelse etter det. Er det bra nok for fase 3 ville jeg kjørt det løpet. Siden FOCUS, LUNGOVAC og DOVAC er sponset utenfra er det lite risk i å kjøre dem ferdige også/se resultatene. Funker det like bra i fase 2 som i fase 1 i kombo med Pembro er det fortsatt et stort marked på den fronten. Eventuelt kan man bli en medisin som kun brukes på NIPU-indikasjonen i første omgang. Det er litt vanskelig å få det regnestykket til å gå opp totalt sett, men cost herfra til mål bør man klare å rettferdiggjøre, spesielt om de øker eierandelen betraktelig.
--

Med 3,5 aktive studier gående og 3 av disse sponset av eksterne samarbeidspartnere, så er det godt futt i ei kasse som pt. er på flere kroner enn selskapsverdien - slik det var for NANO på 11-12,- (på vei opp til 129) og på 2-3,- (på vei ned).

Så skulle man diskutere exitmuligheter 10 mnd før de evt. trengs, så kan vi jo fforeslå en deal 50/50 med trønderske peptid-baserte APIM Therapeutics som var verdt ca 500mnok. Det skulle gi en oppside på ca 80%. Det blir mye billig skattemessig framførbart underskudd og børskall for APIM. En skikkelig kinaputt i denne sammenhengen er det om Spetalen kan finne på produksjon av en ny peptid-basert pastill som kan selges i helsekostbutikkene. IFA for sangstemmen og Ultim før og etter middagen. Jeg kan avtale et møte med Lilleborg hvis ikke Gjelsten dukker opp med en amerikasnk kjøper før den tid.
Mammon
18.03.2024 kl 17:41 3509

Kjøper mere? Dere trader daytrader aksjen 🤣
Sliten ja etter en god dag på jobben

Blir fin dag når gjelsten dumper møkka kanskje før påsken🐣😂
Oxo kommer boten fra finanstilsynet 😭😱
M79
18.03.2024 kl 17:29 3526

Aksjen er innen regelverket (MAR) i følge finansdirektør ULTI, aksjen ble solgt forrige mandag den 11.mars sum 460.k på tide våkne opp lille gutt, vi som har troa kjøper mer daglig ved evt.fall det har jeg gjort i det siste t.o.m i dag noen K.aksje… er vel en grunn største aksjonær sitter i ro… ta deg en bolle og gå legg deg du virker sliten her…
Oli
18.03.2024 kl 17:04 3582

Feilet totalt? De har en lovende studie - NIPU med lovende resultater. INITIUM har feilet foreløpig, riktig det! Grunnen til dette er at kontrollarmen presterte så mye bedre enn tidligere data har vist. Nå skal data fra denne studien gjennomgås for å se nøyere på hva som ligger bak.

Man skal også huske på at NIPU møtte kritikk før den senere ble satt i et mer fordelaktig lys. Selskapet har 3 pågående fase 2 studier som vi enda ikke vet svaret på. Største eier Gjelsten har valgt å sitte uten å selge. Siste kapittel er ikke skrevet i Ultimovacs boka.
Ransen
18.03.2024 kl 17:02 3516

Det er bare enda en bekreftelse på at du ikke forstår markedet, men lykke til.
Mammon
18.03.2024 kl 16:53 3448

hvem skal kjøpe aksjen for 12-14kr? gjelsten? tror du han er stokk dum
tipper han allerede vurderer å dumpa søpla nå

Gudene må vite hvordan du reagerer når aksjen går til 1 kroner neste ukene LOL
Ransen
18.03.2024 kl 16:42 3386

Du må ha et trist liv. Prøv å kom deg i jobb slik at du forstår litt av markedet. Gudene må vite hvordan du reagerer når aksjen går til 12-14 kroner ila uka.
Mammon
18.03.2024 kl 16:28 3342

mange som kjøpte etter krakket som er desperate nu hahaha
liker ikke at jeg forteller sannheten her ja. ødelegge LOL
leser du siste rappport så må de nok hente penger før sommeren!
hva har ulti levert? de har feilet totalt og du dere snakker om å la de jobbe i fred eller drikke kaffe i fred og dumpe møkka i fred LOL

håper Logistikken kommer til å tjene penger på traden :)
elnomi
18.03.2024 kl 16:22 3288

Lagt inn kjøp på 7.20 i sluttauksjonen. Manipuleres sluttauksjonen?
Sølvbuen
18.03.2024 kl 16:17 3306

Du er tydelig frustrert og sliten... Istedet for å ødelegge her, kom deg hjem og sov/hvile/bli sint på katten eller hva. Poenget er at så lenge det er liv er det håp. Selskapet har penger ut året omtrent, få det inn i den slitne skallen din ! Selskapet jobber på seriøst hver dag /time natt og dag og det er resultater som teller her til slutt og bestemmer om selskapet har livets rett eller ikke. Det er ikke deg og det er ikke shorterne med hjelp av Folketrygdfondet som bestemmer. Det er faktisk Resultatene av forskningen om til slutt bestemmer. Godt at noen med hjelp av Gjelsen står last og brast med prosjektet ! Vi trenger de som har stått i stormen før. De andre er bare feige reddharer, som vel nå er ute. Jeg er for så vidt enig at det virker galt at en økonomisjef ikke har krav på å melde kjøp/salg. Jeg går ut fra at Tilsynet følger opp dette som må være brudd på relevant regelverk !
Slettet bruker
18.03.2024 kl 15:56 3365

Takk for et ærlig svar. Jeg hadde mange aksjer på snitt 8 kr, har kjøpt flere nå og snittet mitt er nå kr 7,40.
Så vil de nærmeste ukene vise om min investering var bedre enn din som valgte å stå utenfor.
Men at du var ærlig, det var bra skrevet
Mammon
18.03.2024 kl 15:54 3367

nope og heller ikke short

dere får gjerne trade denne men realiteten kommer til å innhente dere denne er ferdig!
det å håpe på at gjelsten skal redde dere er som å tro på julenisssen
Mammon
18.03.2024 kl 15:46 3402

du tror gjelsten ikke kan endre mening etter at CFO dumpet for å redde sitt eget skinn?
hvem har tiltro til et selskap hvor økonomiansvarlig er den første som rømmer skuta?!

dette prosjektet er ferdig finito game over
gjelsten kommer til å dumpe for å redde stumpene...
PHOinvestor
18.03.2024 kl 15:45 3363

nå kjøres det på med negative ting, folk ønsker seg lav inngang
elnomi
18.03.2024 kl 15:41 3318

For noe sludder. Gjelsten har bekreftet han sitter og har tro på selskapet. Skulle nesten tro du jobbet for shorterne for å skrive rent tull.
Mammon
18.03.2024 kl 15:33 3335

tipper Gjelsten er fly forbanna!!!

mannen liker ikke å bli lurt det er helt sikkert. håper han dumper møkka asap så ledelsen kan parasittere på noen andre
elnomi
18.03.2024 kl 15:28 3201

God skrevet på et annet forum av en annen bruker.

Ulti trenger arbeidsro nå, så de får mer info til oss så kjapt som mulig. Kjip distraksjon dette, som er helt unødvendig, da det samtidig kom haugevis med børsmeldinger om at diverse insidere solgte var det et fett om CFO også solgte eller ikke. Caset bygger i 0 grad på om CFO selv har troen eller ikke. De fleste har allerede lagt inn årene.

Bare de med enten tro på at det skjedde en feil i INITIUM-studiet eller har videre tro på at NIPU har sterke OS data å komme med i mai/FOCUS leverer på PE Met OG tror på at Gjelsten Holding holder/øker eier aksjen nå. Alle andre bør holde seg borte, da hvis de 3 tingene er feil er caset helt dødt. Inntil videre er alle kortene i Gjelsten Holding sine hender. Når de kommer med sin avgjørelse vil det styre mye framover.
Fluefiskeren
18.03.2024 kl 14:30 3280

Glad jeg ikke kjøpte noe etter fallet for å senke snittet mitt. Dette har jo bare fortsatt nedover. Falt 8 av de siste 9 dagene.

95 % ned i mars……

Ikke mye igjen jeg kan tape hvis jeg lar være å kjøpe.
Redigert 18.03.2024 kl 14:35 Du må logge inn for å svare
Hugoil
18.03.2024 kl 13:11 3424

Da bekrefter shorterene skinnhandelen sin med å legge en liksomsperre 168K på salg 7,3 slik de hadde liksomsperrer som de solgt ned på til seg selv på 7,12 og 7,08. Finnestilsynet???????

Hva går tilleggsstudiet ut på? Er det høyere dose der? Noen med link eller ref. til nr i fundamentaltråden eller hjemmesiden? Dette er noe man kan spørre om når man ringer til selskapet. Kanskje Gjelsten kan sette inn en av sine som CFO?

ULTI kan lykkes med en emi basert på høyere uv1 dose om de har dokumentasjon god nok til å berettige det. Om de har det, så blir det både stigning i forkant og lettelsesrally. Men da må vi få opp INFOEN.


Har avgitt BULL HARAMI i timeschartet.
Redigert 18.03.2024 kl 13:28 Du må logge inn for å svare
Anunnaki
18.03.2024 kl 12:53 3402

I lys av at selskapets hovedstudie feilet så håper jeg flere vil stille spørsmål rundt om dosering av UV1 i kombinasjon med sjekkpunkthemmere er optimal med hensyn på effekt. Dette bør være en aktuell problemstilling nå, om man ikke heller skal sette sin lit til type2-feil eller ta på seg foliehattene og spekulere i at det er BP eller shorterne som har rigga og sabotert.

Ja, de måler en immunrepons og den varer lang tid, og det er ingen utfordringer med toxicity. Men immunresponsen/effekten er tydeligvis ikke sterk nok til at forskjellen mellom armene i INITIUM er signifikant. Kanskje ikke i NIPU heller?
Forsøk i monoterapi viser jo at UV1-doser som er mange ganer høyere enn 300 mikrogram gir sterkere og bredere immunrespons i pasientene, og fortsatt uten tox.

Hvorfor da ikke forsøke høyere dose UV1 i kombinasjon med CPIs for å se om det man har sett i monoterapi også vil gi bredere og sterkere immunrespons som gir utslag i effekt og positive utfall i fase2-studiene?
Hvorfor er det eventuelt ikke sannsynlig at høyere dose som gir bredere og sterkere immunrespons kan ha noe for seg i kombinasjon med sjekkpunkthemmer(e)?

Er det mulig å endre LUNGVAC til en høyere dose eller er dette for seint?

Dersom selskapet mener man bør hente inn penger for å få gjort forsøk med en høyere dose, ville man da delta i en slik emisjon eller er Ultimovacs historie om man ikke får positivt utfall i FOCUS-studien?