Ultimovacs - derfor vil UV1 fungere

Ultimovax
ULTIMO 03.08.2022 kl 12:48 153939


Hvilket grunnlag har vi for å si at UV1 vil fungere?

Neppe har noen selskap bedre datagrunnlag enn Ultimovacs for å kunne si før fase2 resultatene at dette trolig vil lykkes.
Som eneste selskap i verden har Ultimovacs blodprøver helt tilbake til begynnelsen av 90-tallet som utgangspunktet for sin forskning og optimalisering.
Det første forsøket het GV1001, det var aldri meningen at denne vaksinen skulle være den «endelige» vaksinene, men en del av en to trinns rakett. Gjennom to studier av GV1001 klart man å mobilisere immunforsvaret til henholdsvis 55 og 80 prosent av dem som har fått vaksinen vi kaller GV1001. Noen av de dødssyke lungekreft pasientene har fått gjentatte doser av vaksinen gjennom over 15 år og er fortsatt symptomfrie.

Med utgangspunkt i pasienter som disse langtids overlevende, undersøkte Gaudernack og de andre forskerne i laboratoriet nærmere hvor årsaken ligger til at vaksinen er livsforlengende for enkelte, mens andre hadde liten effekt.
De fant ut at svaret ligger i tre proteinbiter, peptider, som de fant i immunresponsen til pasienter med lang overlevelse.

Basert på disse tre peptidene og 30års erfaring utviklet de det vi i dag kaller UV1.

Videre har det blitt gjennomført fire fase 1 studier med alle meget gode resultater og uten bivirkninger.

I tillegg elsker klinikerne UV1, i motsetning til feks Nano som slet med rekrutteringen er Ultimovacs meg bekjent eneste kraftselskapet i Skandinavia som ikke har hatt stopp i rekrutteringen igjennom pandemien. Hvorfor? Klinikerne har tro på UV1. Det samme har professor Gustav Gaudernack som eier aksjer for rundt 40 millioner.

Fungerer UV1 sitter man på en universal kreftvaksine.

Som investor har man da først og fremst vært med på å gi pasienter og påførende en bedre fremtid, samtidig vil man bli økonomisk belønnet.
SirJohnny
06.02.2024 kl 09:34 7318

Tikk takk, uker unna den største triggeren til er selskap på Oslo Børs noen gang, oppsiden er enorm - vi snakker en universal kreftvaksine - say no more. Over 150kr i dag?
Lodge
06.02.2024 kl 09:54 7320

Vi kan jo bare håpe, i dag ble den kjørt rett ned til kr. 140,-. Ble benyttet mye 175 poster i dag morges, har vært brukt før og. Nå er det vel over til de vanlige 100, 200 postene, utrolig hva som er mulig.. tenk at vi på kr. 140,- i dag kom under det som var kursen før gårsdagens melding..
Serboss
06.02.2024 kl 10:26 7295

At de har fått 'fast track' nå, betyr ikke dette at noen har mere innsikt 'over there' om data som blir avlest, om ikke så lenge, eller om data som er kjente ??
Tota
06.02.2024 kl 13:34 7197

Grønt såvidt det var - ned 7 kroner - hva er dette? Lekkasje fra melanomstudien??
Rubin
06.02.2024 kl 17:21 7139

Nei, kun Anus som sprer dritten sin…
elnomi
06.02.2024 kl 17:25 7164

Siste krampetrekning fra Janus. De oppnår akkurat det de ønsker med å spre frykt, utløse stopp loss, skape usikkerhet om kursen aldri skal etablere seg på et høyere nivå og enhver oppgang kan stanses m.m

Trekk pusten, zoom ut det litt større bilde og se på den jevne pene trenden oppover i ultimovacs på 1 år, 3 år, maks år m.m Og det beste av alt er at om kun få uker får vi svaret som kan være en gamechanger for Ultimovacs og da spiller det fint lite rolle hva Janus gjør for da kommer nok både større investorer, BP og andre på banen og vil ha sin rettmessige bit av selskapet. Her er det bare å slappe av og avvente resultatet i mars.
Rassen
06.02.2024 kl 17:37 7176

Ikke sikkert det er siste krampetrekning dessverre. Men enig i resten :)
klarak
06.02.2024 kl 19:08 7092

Hva er greia med å være så opptatt av kursen dag for dag?
Dere vet vel at det er resultatet vi alle venter på skal komme i løpet av mars som bestemmer kursen framover? Hvis man ikke har tenkt å selge før resultatene er klare er jo kursen i dag uinteressant.
Positive resulterer = mangedobling av kursen
Negative resultater = grusing av kursen


klarak
06.02.2024 kl 19:44 7082

Janus gambler høyt på et dårlig resultat i Mars, jeg sitter inne med et for meg betydelig antall aksjer/ beløp. Jeg vet godt at jeg kan tape stort eller vinne stort. Mye taler for et bra resultat men det er ikke sikkert.

Janus tror ikke på positive resultater for å si det sånn. Men det er ingen som vet resultatene ennå, heller ikke ledelsen i Ultimovacs.
Redigert 06.02.2024 kl 19:59 Du må logge inn for å svare
klaesp
06.02.2024 kl 19:48 7107

Nå kan faktisk short aksjene være en liten forsikring på nedsiden, selv om aksjen vil falle på negative avlesning..
elnomi
06.02.2024 kl 20:58 7088

Mars kan ikke komme fort nok!

«Kom Mai du skjønne milde, erstattes med kom Mars du virkelige gilde» Noen har malt seg inn i er hjørnet og det er ikke dagens aksjonærer!
mingus7777
06.02.2024 kl 21:14 7080

Tar denne dustedagen med stor ro. Har ikke glemt alle innsidekjøp og resultater. Har penger i ultimo som jeg regner med skal dobles noen ganger. Hvor mange får vi se på.
Rule
07.02.2024 kl 03:10 7014

Janus ligger med short i udvalgte biotech/farma som en strategisk hedge imod nedgangstider inden for biotech/farma, hvor de ligger tungt investeret.
Mange kriterier har sikkert skulle opfyldes for at finde gode kandidater til den strategi.
De har brugt >1 år på at opbygge short positionen, så deres strategiske beslutning er taget på et grundlag FØR masser af gode nyheder der er kommet i kølvandet incl. ny Fast track ifht NIPU. Man undres lidt at de ikke går i "damage control" frem for at holde fast.
Nogle har spekuleret om short er fjendtlig - Janus er tungt investeret i BP så de kan hjælpe sig selv på andre konti hvis BP får deres griske fingre i Ulti til mye rabat pris. Hvem ved...Janus ved....
VantageVolante
07.02.2024 kl 07:45 6882

Tittet litt på historikken til Janus sine shortsalg her i Ulti.

De må jo ha et helvetes papirtap foreløpig da de har økt jevnt og trutt gjennom hele siste halvdel 2023.

De har ALDRI redusert sin short.

Hmmm..............om det blir gode nyheter i mars, ser jeg for meg en shortskvis her faktisk, PLUSS oppgangen et gjennombrudd vil gi.

Noen tanker om dette? Jeg har nå tatt et risky bet med veldig mye av min tilgjengelige kapital her i Ulti. Kanskje litt i overkant da mesteparten av gevinsten fra både pgs og plt er dyttet inn her.

Kan jeg være så amatør å få lov å spørre dere mer om dette som skal skje i mars? Må innrømme at jeg denne gangen har fusket i timen og IKKE satt meg inn i selskapet jeg nå har satset nesten alt i. Ikke lurt kanskje, men håper noen med bedre peiling enn meg kan fortelle meg om jeg er dust eller geni.

Takk :-)
Lodge
07.02.2024 kl 10:42 6689

Ja, hva skal vi si i dag da? Da har manipulator klart å få kursen ned med tyve kroner fra mandagens toppnotering. Gjør akkurat som de vil, vet vi må se på det fundamentale, men blir beklageligvis både frustrert og irritert over hva som er mulig…
Rassen
07.02.2024 kl 16:50 6491

ANUS har økt sin short med ca 75.000 aksjer i går og i dag 😡😡
klarak
07.02.2024 kl 17:04 6627

Dette er særdeles positivt. Yes
Hugoil
07.02.2024 kl 18:03 6696

I NANO var alle flinke og visste mye om virkningsmekanismen til Betalutin, men betydelig mindre om måltallene/statistikken.
I ULTI virker det å være omvendt.
Er det noen som kan forklare "virkningsmekanismen" (biologien årsak-virkningsforhold) for UV1?

Ble liggende litt våken i natt og tenke på om ULTIs peptid-tilførsel på telomerene i kombinasjon med andres medisin ...
...kan innebære en risk for kombinering av to ulike fordelinger (ULTIs + andre/SOC) (a la slik jeg tror NANO gjorde i en poster/journal hvor man antok samme fordeling for både biokinetikken/spredningen av forbehandling lilotomab (som ble studert ekstra pga. ønsket om å øke til 20mb radioaktiv dose - pga. fjadesen med den fordekte 15102015 børsmeldingen) og fordelingsmessig sikrere den radioaktive virkningen til Betalutin.
Jeg kom til at dette kan ha noe for seg. Men jeg kom også til at HR liekvel framstår som god. (Det gjorde jo Betalutin så lenge det var tilgang på RR-refractory pasienter. Så hva er det evt. med ULTI som kan by på noe i samme gata - tja kanskje at kronologien på inntaket av pasienter (demografisk + sykdomsbilde + generell helsetilstand) ikke er randomisert selv om selve fordelingen UV1+SOC vs SOC) når inntatt er randomisert?).


At disse innleggene ikke tåler dagens lys (grunnet eierskapet forummoderatorene har i aksjen) på TekInvestor kan være en klar indikasjon på at forumet har slagside.
Og slik kan vi nok plukke opp en rød tråd og nøste vis DØDSE-tråden, REPO-tråden og inn på ARMSTRONG-tråden og de andre.
(det har blitt en syke å ta seg til rette (på andres bekostning) - se bare på politikerene, som ble smittet av dette ifm. koronafurora)


tillit (?)

--

Et litt søtt innlegg av den 2-årige sjefshausseren Focus på NANO-tråden inn i solnedgangen:
"

rockpus
463
1t
Og hvor finner Janus grunnlag for slik tro? Klarer du å finne noe nå som tyder på grunnlag for short?

2 svar
1
"

Et godt eksempel på hvordan norsk sensur er skadelig for befolkningen og kan gi presset økonomi, kreft og død.
...men bra for begravelsesbyråene.

Frasettet med linjer i chartet, så ble det opplagt at kursen ble løftet opp og stabilisert i kilen fram mot ....en kanskje forventet FTD fra de med kontakter i FDA..
Innlegget hvor jeg omtalte dette - også basert på et par andres rett forutgående (korte) innlegg om akkurat et litt tynt, men fast mønster med å legge opp kursen mot stengetid - ble slettet. Det var bare ikke politisk korrekt.

Nneidda.......: https://imgur.com/wGgOp3D


Finnestilsynet?
Redigert 07.02.2024 kl 19:44 Du må logge inn for å svare
elnomi
08.02.2024 kl 08:16 6435

Tog gevinst i noen amerikanske aksjer i går for i dag skal det lastes mer opp i Ultimovacs etter shortangrepet denne uken som har sendt kursen helt uforståelige ned til like over kr 130. Etter FDA fast track godkjennelse meldt denne uken og med kun få børsdager igjen til resultatene foreligger (som indikerer kan bli bra, "for et år siden var det julaften for aksjonærene" om resultatet ikke var kommet og både styreleder og andre har lastet opp). Spennende tider fremover. Potensialet i Ultimovacs kan ingen betvile etter min vurdering.
SomSa
08.02.2024 kl 12:00 6231

50 largest shareholders as of 7th Feb 2024
DANSKE INVEST NORGE VEKST: -39,845
FOLKETRYGDFONDET: -15,000
VERDIPAPIRFONDET NORDEA AVKASTNING: -10,000
UTMOST PANEUROPE DAC - GP11940006: + 20,000
Redigert 08.02.2024 kl 12:01 Du må logge inn for å svare
Grunnpilar
08.02.2024 kl 12:28 6194

Man skal være veldig sikker på at man ikke har noen finans-fiender, om man velger å shorte slik. Det skal ikke mye til av økonomiske muskler,for å styre kursen sidelengs imens en shorter selger unna, det vil igjen resultere i et kjempetap ,når shortsalget er over og motparten har sikret seg dem,såfremt det ikke kommer fundamentalt negative nyheter etterpå. Shorteren blir offentliggjort, det blir ikke motparten.
Kryptus
08.02.2024 kl 16:55 6059

Danske fond solgt seg ned...? Var det derfor Danske bank tilsynelatende var så positive til selskapet i lørdagens Finansavis fordi de skulle selge seg ned?
Rule
08.02.2024 kl 23:57 5785

Vældig godt forklaret af Ulti og ret nemt at finde beskrivelse af mode-of-action:
https://ultimovacs.com/investors/presentations-and-publications
på side 7,10-11 i "Company Presentation as per January 2024"
Skytta
09.02.2024 kl 10:50 5466

Kan det være utlån til Janus / short?

Handel fra 7.2 (2 dagers etterslep)
DANSKE INVEST NORGE VEKST -39 845 / total beholdning 504 680
FOLKETRYGDFONDET -15 000 / total beholdning 462 265
VERDIPAPIRFONDET NORDEA AVKASTNING -10 000 / totalt beholdning 385 990
h3nk1
09.02.2024 kl 11:01 5485

Danske Bank er ikke det samme som Danske Invest. Aksjesjefen i førstnevnte har vært bull Ultimovacs lenge. Ellers ser det ut til at JHI har oppnådd svært lite/ingenting med sitt siste angrep. Aksjen snur opp på lavt volum.
Redigert 09.02.2024 kl 11:03 Du må logge inn for å svare
Gunnars
09.02.2024 kl 11:31 5423

Ser at det er plutselige større poster som omsettes plutselig, så det er folk med peiling her som skaffer seg billigere aksjer.
Poster på tusen og flere er hjertelig velkomne og bidrar til å klemme shorten. Stå på, dere som har midler tilgjengelig.
Rule
09.02.2024 kl 13:50 5301

Så forsøgte de at dykke kursen lidt ned. Kjæmpe mulighed for at laste lidt oven på den gode nyhed om fast track - nu til endnu vildere rabat.
Kursen fjedrer allerede op igen og mon ikke vi skal noget højere nu....
Gunnars
09.02.2024 kl 14:08 5276

Ser de sliter godt med å holde kursen nede.
Klokken tikker, dette bil vise seg og være en god kjøpsanledning.
Gode odds fra våre tallknuserne på tek. Last videre.
PHOinvestor
09.02.2024 kl 14:50 5210

Større poster går nå, noen store som kjøper seg inn ??
Gunnars
09.02.2024 kl 15:19 5149

Du har rett, større poster går nå. Tydelig at noen vil inn, kanskje usa banker på. Vi har plass til flere hjelpere.
Rule
09.02.2024 kl 15:53 5119

uh, nogle forsøger at bashe og samler så selv op... :-) ?
Fluefiskeren
09.02.2024 kl 16:13 5074

Det har vært en trist uke rent kursmessig, men jommen avslutter den bra. 5 % opp nå.
elnomi
14.02.2024 kl 08:13 4321

Les dette og la det synke inn hva det faktisk betyr

If the trial meets the primary endpoint and demonstrates a clinical benefit over the current gold standard of immunotherapy for this indication, ipilimumab and nivolumab, it represents a significant accomplishment. From an industry perspective, it will be the first time an off- the-shelf cancer vaccine shows such an additional clinical benefit in a randomized trial in the most serious form of skin cancer", said Carlos de Sousa, CEO of Ultimovacs.
klaesp
14.02.2024 kl 08:23 4263

Det kan bli en ny revolusjon av behandling, noe som blir fantastisk for pasienter og aksjonærer.
PHOinvestor
14.02.2024 kl 08:25 4279

vi blir rike gutter yeeeeeeeeeeeeeees
Hugoil
22.02.2024 kl 20:03 3614

Har ruget en uke på dette innlegget, for vil nødig hjelpe jahvelen janus. Men vi trenger å forstå hva som skjer bakom og under teppet, så vi kan få et mer effisient marked enn glansbilde-historiene til snu-seg-vekk`erene, for-lite-ressursène og unødvendig-taushetshensynèrene Finnestilsynet, Økokrim og OSEBX.
--
Når svenske-Laars snakker med Ulti (eller tuller han?), tror vi ikke da Janus også snakker med Ulti ....CRO eller klinikkene?
Janus har kanskje sagt seg villig til å stå som garantist uten noe betaling, og at Sausen står fritt til å blidgjøre aksjonærene med litt innsideoppgang/høyere emikurs?

Det er litt "bevegelig bilde" som nå er lagt ut. (Det trenger ikke bety at det er først nylig det er bestemt kun meddeling av endepunkt møtt. Kanskje forklarer det litt spede familiekjøp?)
Dont read the blogs. Hvorfor skulle vi det? Er avventingen med å rapportere andre resutlattall til ASCO primo juni en hestehandel med shortinndekking ifm emisjon? Ville ikke Gjeldstein og Steinrik ha emisjon?

Radforsk solgte en god slump:
https://postimg.cc/PNBJtmg7
--

Birgitte
1d
Argumentet for ikke presentere data nå i mars, var at man ville nå ut til et større publikum ved å presentere på Asco, selvsagt vil de det til en viss grad. Tror likevel at de aktørene som vil spille hovedrollen i spillet om UV1 og Ultimovacs, vil være de samme med eller uten Asco. Selvsagt følger BP med det er vel BMS som leverer cps. Fagfellevurdering er også nevnt som et Argument for Asco, dataene vil vel bli validert opp og ned i mente uten Fagfellevurdering, FDA EMA vil vel gå igjennom dataene for å avgjøre hva det har å si for veien videre mot eventuelt SOC for kombien UV1 og cpi.
Mhp Fagfellevurdering er vel mesteparten av jobben gjort gjennom designet av INITIUM, den følger jo de standardiserte reglene for hvordan en fase 2 studie skal gjennomføres. Når så dataene foreligger er det jo klare regler for de statistiske beregningene som skal utføres. Det bør jo absolutt ikke være noe diskusjon om hvordan KM plott , HR med tilhørende konfidensintervall og P verdi har framkommet!
Dvs at jeg ikke støtter avgjørelsen om only Endpoint met or not nå i mars, dog uten at jeg går i harnisk, heller inn i en modus av vedvarende irritasjon.


(

Birgitte
1298
INSIDER
1d
Markedsmisbruksforordningen Artikkel 17 i oversatt stand:

En utsteder skal så snart som mulig informere offentligheten om innsideinformasjon som direkte angår utstederen.
Utstederen skal sørge for at innsideinformasjonen offentliggjøres på en måte som muliggjør rask tilgang og fullstendig, korrekt og rettidig vurdering av informasjonen av allmennheten og, der det er aktuelt, i den offisielt utpekte mekanismen nevnt i artikkel 21 i direktiv 2004/ 109/EF fra Europaparlamentet og rådet61. Utsteder skal ikke kombinere offentliggjøring av innsideinformasjon til offentligheten med markedsføring av sin virksomhet. Utsteder skal legge ut og vedlikeholde på sin nettside i en periode på minst fem år, all innsideinformasjon det er pålagt å offentliggjøre.
)


Spissformulering: Er resultatENE ikke sterke nok til å vekke ovasjoner nå, men må ha volumeffekt fra mange oppmøtte klappere på ASCO?

Kanskje ikke FDA (eid av BP) vil ha en kreftvaksine som fjerner kreft? Hva skulle de da gjøre?

Hva er det evt. som kan modnes fram til juni? Det eneste er vel antall events - som forhåpentligvis øker, da det vil gjøre en (og samme) HR mer statistisk signifikant.
Og kanskje er et større antall events nødvendig om Covid har medført flere sensureringer. Kanskje kan sene sensureringer ha nytte ved lengre tid til siste avlesning om det/de i enkelttilfeller kan tenkes tilbakeført. Peer-review vil ta ned risikoen for slikt.
Så det er i disse trade-offene "inkonklusiv" kan oppstå.
Derfor kan det være en fordel å vente med resultattall utover PE til ASCO juni. Bare 2 events til i kontrollarm vil monne godt. LBA kan være avhengig av det. Kommer det bare 1 eller ingen events i kontrollarm, så har ULTI incentiv til å vente til ESMO i september.

TI og HO baserer seg mye på simuleringer og statistiske tester av ketiljaa, bobleplast og polygon. Håper de har brukt Student t-fordeling og ikke standard nomralfordeling i test for ulikhet i utvalgene UV1 og kontrollarm. En risiko kan være at den virkelige fordelingen har tjukkere haler enn t-fordelingen. Kan selvsagt også tenkes smalere - men N (redusert for sensureringer, er antallet ulik i utvalgene blir estimerte std.avvik ulike) gjør at t-fordeling bør brukes (kanskje også for simuleringene av historiske CM pasientdata som leder opp til estimering av HR, hvis ikke kan det bli litt formen på epler som sammnelignes med pærer).
Hadde vært hyggelig om noen poster her lekkasjer fra Inside-tråden på TI om de kommer til å diskutere dette.

Dette kan kanskje være de beste eksempler på hva ....datarisk er.
Disse to setningene er kanskje gode eksempler på hvorfor en del synes det er best å entre slike aksjer etter avlesing.
(I NANO viste risikoen seg å være feil/mangler i studiet som fra høsten 2015 fordret rr pasienter og ikke stamcellebehandlede, mens FEED-forumet fungerte. Er det omvendt i ULTI?)


LBA er ment for de som ikke ble ferdig med resultatene tidlig nok, ikke for de som trenger ekstra markedsføring.

Aksjesnila
440

1
1d
https://conferences.asco.org/am/dates-know 3

(Late-breaking Abstracts will be released at 7:00 AM CT on their day of presentation at the meeting)

Som jeg nevnte tidligere så blir det korte tidsfrister for Ulti. Jeg tenker derfor at man må må ta høyde for at data ikke kommer før ESMO i september. Einarsson nevnte jo det som alternativ på Radium.
"

Birgitte(?):
“Utsteder skal ikke kombinere offentliggjøring av innsideinformasjon til offentligheten med markedsføring av sin virksomhet.”

Jeg ser ikke bort fra at Ultimovacs må revurdere sin strategi i forhold til denne bestemmelsen.

Det er mye markedsføring de er ute etter i sin nye strategi.

Because of the ground-breaking potential of the result, it will be very important to have the
opportunity to share the full analysis at a peer-reviewed, major medical conference and seek
to publish the results in a top-tiered medical journal. Sharing the detailed results in these
forums provides validation from experts in the field, reaches the leaders in the global
clinical, investment and pharmaceutical sectors, and brings high visibility in the global media.

De har nok noen gode advokater som guider de på riktig side.
"

Litt Costa 20mb "and even higher" og "it will be NANOs biggest result presentation ever" over dette fra Sousen.

…the results we get now is up against gold standard of care and if positive this is SPECTACULAR
…the whole world - and I am not exaggerating - is waiting for these results
Hugoil
26.02.2024 kl 16:58 3227

Ennå har det ikke kommet noe på åpne TI om hvilken statistisk fordeling karene på TI har brukt. A posteriori øker det sannsynligheten for at de har brukt standard fordeling. Det trenger ikke være problematisk siden man ikke har nådd 70 events, hvilket tyder på skjev fordeling som den virkelige (og altså mindre problematisk å bruke standard normalfordeling som antatt virkelig fordeling). Hva angår Checkmate datagrunnlaget, så burde det der framgå en evt. skjev fordeling. Noen som har sjekket det?

Det er videre rimelig å anta at UV1 har en skjevere fordeling enn SOC (hvilket igjen gjør at vi kan anta en enda skjevere fordeling i den vanskeligere indikasjonen NIPU - mao. UV1s isolerte bidrag til resuyltater øker dess vanskeligere sykdommen er. Akkurat dette arguementet kan kasnkje bli redusert noe dess lengere PFS, da det tar 3-4 mnd for UV for å "komme skikkelig igang".

Jo færre events, dess mer øker risikoen for inkonklusivt bidrag på konfidensintervall (dette fram til i dag kun framholdt som noe ensidig positivt på TI (det er jo å håpe på at Sousen ikke har latt seg fyre opp av at 70 events kanskje langt på nært er nådd). Så kanskje blir man avhengig av å se på tumorstørrelser (bruker de sist tilgjengelige teknologi til det?). Da kan tiden etter PE met bli nødvendig.

Noen som vet noe om gjenstående patentlevetid og hva det mest sentrale patentet heter?


Så greit:
--

Birgitte
1324
INSIDER

1
39m
Nå må dere ikke tenke eller gruble så mye lenger folkens- det er ikke mer å hente på å prøve å pønske ut “lure” problemstillinger som man tenker “kan ha” påvirkning på investeringsbeslutningen.

Nå må man bare bestemme seg - er man med eller er man ikke med - og er man med eventuelt med hvor mye.

Bli ferdig nå- news er på vei om man liker det eller ikke og endring av posisjon i aksjen må skje raskt.

Carlos sa på FA TV mellom 01. mars og 31 mars kommer Initium.

5
--

Det var en slik mentalitet som rådet på NANO TI-trådene (bare enda mer agressiv), da de slettet meg for å komme med faktabasert negativ info. om både teknisk aksjeanalyse og NANO. Den formelle grunnen ble til at jeg skrev for mange korte innlegg (kanskje halvparten av summen av de andre). De var helt på tuppa. Men nå har de blitt noen år eldre.


Hvordan tror dere det er med saten og mainstream media, jeg mener YTRINGSFRIHETEN??


degenerert,
ihvertfall oksidert

cancel
Redigert 26.02.2024 kl 17:19 Du må logge inn for å svare
PHOinvestor
26.02.2024 kl 17:42 3161

det kommer frem fra annet forum , att det er sansynlig att tallene kommer 1 uka i mars, pga tidsfrist for videre bruk av resultatet.
Slettet bruker
26.02.2024 kl 21:23 2984

Hei Hugoil,

Du lyver når du sier at det ikke er kommet noe info om statistisk fordeling de har benyttet. Hadde du giddet å lese hadde du enkelt funnet alt du ønsker deg. Mer en nok informasjon til å gjenskape de grafene de opererer med. Den statistiske fordelingen de har benyttet og de approksimasjonene de har benyttet for å konvertere data punkter.

De har til og med linker til studiene de benytter som datagrunnlag, studier hvor ipi+nivu var eksperimental arm, og andre studer hvor disse er kontrollgrupp hvor inkluderingskriterier er det samme.

Begynn her og sjekke linkene til eldre innelgg som skribenten refererer til, så finner du alt du lurer på.
https://tekinvestor.no/t/ultimovacs-ulti-fundamentale-forhold/5553/2454

Hvis "fakta" du kom med på Nano så skjønner jeg at du ble slettet der.