Ultimovacs - derfor vil UV1 fungere

Ultimovax
ULTIMO 03.08.2022 kl 12:48 150881


Hvilket grunnlag har vi for å si at UV1 vil fungere?

Neppe har noen selskap bedre datagrunnlag enn Ultimovacs for å kunne si før fase2 resultatene at dette trolig vil lykkes.
Som eneste selskap i verden har Ultimovacs blodprøver helt tilbake til begynnelsen av 90-tallet som utgangspunktet for sin forskning og optimalisering.
Det første forsøket het GV1001, det var aldri meningen at denne vaksinen skulle være den «endelige» vaksinene, men en del av en to trinns rakett. Gjennom to studier av GV1001 klart man å mobilisere immunforsvaret til henholdsvis 55 og 80 prosent av dem som har fått vaksinen vi kaller GV1001. Noen av de dødssyke lungekreft pasientene har fått gjentatte doser av vaksinen gjennom over 15 år og er fortsatt symptomfrie.

Med utgangspunkt i pasienter som disse langtids overlevende, undersøkte Gaudernack og de andre forskerne i laboratoriet nærmere hvor årsaken ligger til at vaksinen er livsforlengende for enkelte, mens andre hadde liten effekt.
De fant ut at svaret ligger i tre proteinbiter, peptider, som de fant i immunresponsen til pasienter med lang overlevelse.

Basert på disse tre peptidene og 30års erfaring utviklet de det vi i dag kaller UV1.

Videre har det blitt gjennomført fire fase 1 studier med alle meget gode resultater og uten bivirkninger.

I tillegg elsker klinikerne UV1, i motsetning til feks Nano som slet med rekrutteringen er Ultimovacs meg bekjent eneste kraftselskapet i Skandinavia som ikke har hatt stopp i rekrutteringen igjennom pandemien. Hvorfor? Klinikerne har tro på UV1. Det samme har professor Gustav Gaudernack som eier aksjer for rundt 40 millioner.

Fungerer UV1 sitter man på en universal kreftvaksine.

Som investor har man da først og fremst vært med på å gi pasienter og påførende en bedre fremtid, samtidig vil man bli økonomisk belønnet.
Hugoil
19.04.2024 kl 14:13 7025

Annunaki: Skriver du på TI også, om jeg tør spørre - også under hvilket nick?

Ang. høyere dose, så skulle man jo troa t de både har mer info rundt valget - men at det kanskje har gått så lang tid siden de sjekket metning og annet at de ikke en gang kom på det/visste det - om det er nye folk i stillignene. Så dette er litt hemskoen til ULTI, et gammelt selskap, tradisjon. Jeg nevnte dette også i en av ruge-innleggene uker forut krakk-dagen - som en av riskene. Bla. sivøk. marketing Sousen som har overtatt stafettpinnen når og fra hvem.

Tradisjon har det nok også gått i både lønnskostnader og i arrogant aksjonærpolitikk med egeninteresse rundt karriere- og konferansepleie. Det er selvsagt jahvlig å ikke komme med alle resutlattallene - og forbeholde de CRO med venner, og de som snakker med sykehusansatte. ULTI er bare PK og Sousen en BP-puddel. Det blir som NANO - den nye CEO Braun sluttet etter 90 dager pga. personlige grunner, som CFO selger pga. - som om det skulle være profesjonelt. å ikke opplyse hvilken grunn det var.

DET MEST NÆRLIGGENDE ER AT KORONA-FUROREN ØDELA FOR BÅDE NANO OG ULTI.

FOR NANO BLE DET (i tillegg til at det ikke fantes nok pasienter som responderte på rtx delen av btl administrasjonen) FOR MANGE SKRALE PASIENTER SOM TROSSET DEN KORONA-RELATERTE RISKEN VED Å FÅ RTX SOM LIKEVEL BLE FORSØKSPASIENT SIDEN DERES PROGNOSE VAR SÅÅ DÅRLIG - UHELDIG SELEKSJON.

FOR ULTI BLE DET FOR MANGE FOR FRISKE PASIENTER MED FØFLEKK-KREFT, MEN MED FOR GODE TELOMERER TIL Å HA NYTTE AV UV1 - UHELDIG SELEKSJON.

[ Dette er nok det mest trolige, og også grunnen til at ledelsen bare PK mukker og ikke sier noe mer, samt dysser det ned ved å hale det ut - til fordel for mainstream og konferanser og deres egen karriere, på alle måter. Men for folk flest ......??
Her ser dere for jahvelig det trolig er - les trådene. ]

Når antall ansatte kuttes med 40%, så redusereres kanskje lønnskostnaden med 30%. Her må gjenværende ledelse stille opp og øke reduksjonen i lønnskostnaden til 40%. Regner med at infobærta 2?mnok i året slutter.




Nå har 2 av de 3 yppersteprestene i den tidligere kult-menigheten på TI kommet ut og er like sikre på at INITIUM ikke har livets rett som de var på at den var ubersuksess:

polygon
15116
INSIDER+
7t
Det har i mine øyne aldri vært noe “håp” for INITIUM. Den var en en klar fail, og ingen ytterligere modning eller subgruppeanalyse vil kunne redde den. Man vil aldri få en bekreftelse på at den evt. var uflaks som gjorde at man måtte konkludere med at UV1 ikke har effekt i melanom annet enn med gode resultater i de andre studiene i andre indikasjoner.


Bob_le_Plast
194
INSIDER
2t
Initium er/var en randomisert studie med det resultat at det ikke var forskjell mellom test- og kontrollgruppene.

Den katta er stein død og alt potensiale for et siste sprett borte.

Så enkelt er det dessverre…
--

Kursen brøt opp i går gjennom fallende topplinje fra dagen før presetajonen og bryter i dag opp gjennom fallende topplinje fra etter presetasjonen.
MACD times ved å gå +. MACD har stabilisert seg rett over 50 i 4timers chartet
Har to suksessive formerte bull haramier som siste i 4 timers.
(Har en bull 3 gaps falling i kvarterchartet fra presentasjonsdagen.)
Har en 2/3 ferdig 3dagers kjøpssignal OHS med halslinje 8,4 og kursmål 8,9-9. Det omvendte hodet er en 1 dags Dobbel Bunn med kursmål litt over halslinja i OHSet.
Redigert 19.04.2024 kl 14:22 Du må logge inn for å svare
Tota
19.04.2024 kl 12:15 7147

Eller så var nøkkelstudien feil designet og de får ikke sjansen til å gjøre det om igjen. Også en grunn til å være lite positiv.
mimer
19.04.2024 kl 12:10 7162

Synes det er et gjennomgående inngtrykk på flere børsfora at de som var toneangivende positive til UV1 før INITIUM-meldingen, i etterkant har snudd rundt og blitt ditto negativ. Nå tolkes det meste i negativ retning.

Det er sikkert ganske naturlig, go enkel psykologi - har man realisert store tap, så ønsker man gjerne ikke alt godt for selskapet...
jaksje
18.04.2024 kl 21:25 7476

Anunnaki. Eg har med interesse lest innlegga dine om Ultimo frå det siste året. Du kan mykje om selskapet. Jobbar du innafor biotek? Sjølv er eg grønn.

Dine synspunkt på selskapet synest å endra seg då den mislukka studien vart presentert tidleg i mars. Du har kanskje tapt mykje pengar og eg tolkar ein del av kritikken mot selskapet i ein slik kontekst.

I dag er kursen litt over kr 8,-. Eg er ny aksjonær, med inngang på 9 talet, før shorten vart sett, og vurderer bettet ut frå ein risk reward tankegang. At kursen dei siste dagane har gått frå stabilt rundt 10 til i dag litt over 8, er ikkje så galt. Nivået dei siste dagane ligg over kursen i mars.

Men om du med din kunnskap nøktern vurderer ein inngang på 8-9 talet, kva tenkjer du då?
Redigert 18.04.2024 kl 21:26 Du må logge inn for å svare
Anunnaki
18.04.2024 kl 16:20 7698

Da er selskapets update med besvarelser av spørsmål overstått og man kan felle dom.

Dessverre virker det som det er alt for mye udyktige og overbetalte ansatte som har fått holde på nok en gang.
Det er nok en sterk årsak til at det går som det går med norsk biotek. Det skorter på å sette alle brikkene sammen, men noen fucker opp et eller annet hver gang.
Når biotek er så vanskelig at det spiser statistikk til frokost, så har man ikke råd til å gjøre feil.

Denne gangen ble det en atter en gang en svært kostbar skuffelse å begi seg ut på en ukjent trippelkombinasjon man ikke hadde erfaring med fra tidligfase-forsøk.
Og man lot det skure og gå alt for lenge på overtid når studiet ikke oppførte seg som forventet. Om noe så burde kontrollarmen være sykere enn friskere pga pandemien var tekinvertor-hausserne sin konklusjon. Hovedstudiet INITIUM som skulle være home run ble kjørt i malignant melanoma med ipi+nivo, mens UV103 (som man hadde flotte data fra) ble kjørt med pembro. Dumt.

På spørsmål om hvorfor de ikke kjører noen forsøk med høyere dose UV1 i kombo med sjekkpunkthemmere, så er svaret at de gjorde tidligfaseforsøk med 100, 300 og 700 mikrogram UV1, og ingen av dosene hadde utfordringer med safety. Da gikk man bare for den i midten, siden den ga bedre immunrespons enn 100 (i akkurat den snevre testen og indikasjonen), men langt ifra like sterk respons som 700 gav (og det var fortsatt ingen utfordringer med safety for 700).
Synes det er helt villt at de på bakgrunn av dette syltynne tidligfaseforsøket bare beslutter å kjøre med 300 mikrogram i absolutt alle 5 fase2-forsøk i ulike kreftindikasjoner og i kombinasjon med helt andre og flere sjekkpunkthemmere.
Det til tross for at de innrømmer de vet for lite om the modo of the vaccine, og ønsker å vite mer om hvordan den fungerer.
Men å kjøre med 700 mikrogram dose i et par av indikasjonene for å se om det kan tenne en gnist som gir gode resultater, nei, det er de ikke nysgjerrige på....
Selv ikke i utvidelsesstudien i INITIUM som selskapet bekoster ønsker de å teste om 700 mikrogram kan gi tegn til bedre effekt på de 25 pasientene som innrulleres der. Dumt....

På spørsmål om UV1 eller TET kan være noe i en mRNA-setting så kommer det ikke noe gode svar. Som at dette er noe de ikke har tenkt på.
Lite betryggende og dumt igjen.

Det er "happy go lucky" og kanskje for lite dyktighet nok en gang.
Godt at de kutter 40% av de ansatte, men ledelsen og de som blir igjen burde helt klart også gå ned i lønn nå ut fra størrelsen på det gjenværende selskapet, og det som er levert hittil. De får alt for godt betalt for å ødelegge verdier med mange bommerter, og happy go lucky tilnærming.

Hadde man vært mer grundig og med større vitenskapelig tilnærming er det klart man hadde ønsket å se data for større dose av vaksinen i en eller flere indikasjoner, eller i det minste i en liten utvidelsesstudie. Og man hadde kanskje sett muligheter til å utforske mtp mRNA etc som det stilles spørsmål om.

Hvorfor får vi ikke hele datasettet for INITIUM? Jo, det er fordi ledelsen og de ansatte som er igjen ønsker en USA-tur på ASCO-messe for å få vise seg fram litt der. Svakt.

"Happy" ble det ikke noe av, så nå er det bare å håpe at "go lucky" kan slå til i FOCUS eller DOVACC.
Redigert 18.04.2024 kl 16:33 Du må logge inn for å svare
Hugoil
17.04.2024 kl 15:53 8097

Holdt på å skrive et innlegg utpå dagen i går da handelen begynte å dra seg til, men lot være å poste det siden det hele ville bli litt for ...inkonklusivt.
Men poenget var at handelen på den lave omsetningen fram til det begynte å røre på seg siste halvtimen, virket i ordrelegging og matching som en utrøyking fra shorterene av hvordan andre i markedet lå mtp. villighet til å kjøpe å selge. Mao. en tese om shorterene handlet med seg selv både nedover og oppover for å se om det brakte BÅDE reelle kjøpere og selgere på banene når de tok kursen ned og når de tok kursen opp. Slik kunne de få oppdatert/beregnet hvordan markedet lå med sine sannsynligheter og risikovillighet for evetnen i dag.

Jeg syntes gårdagens handel ble for tynn, både med og uten preppingen fra shorterene - OG at DNB lå for brokete til. (Dagens uttalelse fra Holom kan kanskje tyde på at DNB furter litt fordi de ikke fikk ULTI med seg på noe info. som det gikk an å sette emisjon på - som det altså så ut for at de hadde gjort litt forberedelse til).


Short-oppdateringen i dag hvor den ene aktøren reduserer 82K og den andre øker 44K, kan supportere første avsnitt. Er det 1 shortaktør bak begge kontiene, så supporterer det ytterligere handel med seg selv. OG DETTE ER KANSKJE MER LOVLIT en småinvestoren i SANDEFJORD som preppet litt for sin egen investering i PRYME hvor det var meget stor spread. Mens det blir lvoligere dess smalere spreaden er ??? Kanskje må man spørre Finnestilsynet om det er slik - at de da blir mindre lysten på å sjekke det når det er systemiske algoaktører som surrer?



For alt vi vet, så kan det være ansatte eller bekjente av ansatte i BMS/BP som shorter:
--

h3nk1
15744
VIPPS MEG
3t
Ref. siste innlegg i fundamentaltråden er det kanskje nærliggende å anta at BMS vil se veldig nøye på disse dataene og vurdere å bekoste oppfølging.
Redigert 17.04.2024 kl 16:16 Du må logge inn for å svare
Sølvbuen
17.04.2024 kl 13:17 8269

Jeg skal ikke forsøke og evaluere gehalten i dagens Update, rett og slett pga dette er utenfor min Know-how/kompetanse. I mitt inntrykk gav de nøktern og fyldig presentasjon av status og veien videre. I mitt hode synes jeg begge to gav et godt inntrykk og jeg velger og ha tillitt til selskapet, ledelse og styret videre. Så mine aksjer legger jeg nå blant anleggsmidlene og tenker at dette får avgjøres over tid. Det er resutater av studiene som vil avgjøre til slutt. Jeg mener at styre og selskapets ledelse har vist handlingskraft når de allerede har besluttet reduksjon på 40% av staben og på den måten sørger for drift helt frem til q42025. I mitt hode var det en overaskende god melding. Det er ikke behov av emisjon på de nærmeste 12-18 mndr. Noterer meg også at CEO uttrykte at hovedaksjonærene støtter opp, både Gjelsten og Radforsk. Jeg velger og se bort fra det kortsiktige spillet i aksjen og tenker at vekten får avgjøre til slutt ! Jo, jeg er Optimist :-)
bj111
17.04.2024 kl 11:58 8311

Ikke overraskende går det den veien de profesjonelle med short posisjoner har spådd. De har ingen drømmer og har ikke den store forelskelsen endel her inne har.
Fluefiskeren
17.04.2024 kl 11:04 8422

Slik aksjen er om dagen er den vel daytraders drøm.
Hugoil
17.04.2024 kl 10:51 8311

Mye handel på kryssende ordrebok i ULTI.
mrleksa
17.04.2024 kl 10:50 4239

Eller at noen kjøper skallet med fremførbart underskudd…
Mr Big
17.04.2024 kl 09:42 4183

Aksjen faller tungt etter store oppsigelser står det på forsiden av Hegnar.Må le litt. Aksjen var på vei opp før han gjøken i DN utalte seg og da snudde kursen nedover. Vi skal nok opp igjen.Ha tålmodighet folkens.
Slettet bruker
17.04.2024 kl 09:27 4136

Du har ikke peiling på aksjer og hva du leser.
Eneste du kan er å hausse eller skrike emisjon om sjalusien tar overhånd
Redigert 17.04.2024 kl 17:45 Du må logge inn for å svare
Mammon
17.04.2024 kl 09:20 4126

rip ;(

gjelsten kaster kortene? :O
Hugoil
17.04.2024 kl 09:00 4186

Han er raskt ute:
--

TheObserver
994
10m
Holom mener det er game over for Ultimovacs i DN i dag:

– Dagens tiltak er nok fornuftig i dagens markedsklima for det ville vært svært vanskelig – om ikke umulig – for selskapet å hente kapital nå, slik vi ser det.

Dessverre tror vi også det blir veldig vanskelig etter neste avlesningene med mindre det blir svært overbevisende resultater – noe vi dessverre ikke har tro på, sier Holom.

https://www.dn.no/marked/tross-krisegrep-i-ultimovacs-blir-veldig-vanskelig-sier-analytiker/2-1-1628218?abtest=b
--

Det er temmelig offensivt å si at det er game over. Har han innsideinfo?
Redigert 17.04.2024 kl 09:06 Du må logge inn for å svare
elnomi
17.04.2024 kl 08:47 4192

Et nytt nick som vil billig inn. Det erforstålig. Solid børsmelding og kapital helt frem til Q4 i 2025 med flere løpende resultater. Kursen har falt fra over kr 160 til kr 10 på 2 måneder. Nå er tiden inne til en liten reprising.
Slettet bruker
17.04.2024 kl 08:38 4193

Forsøke å slakte? Er aksjonær fra 8kr av og ser helst mer verdi på investeringen
Helt tydelig du ikke vet hva du har fått servert av børsmelding.
Positive er emisjons spøkelse som er borte
Lykke til!
Redigert 17.04.2024 kl 08:48 Du må logge inn for å svare
elnomi
17.04.2024 kl 08:27 4234

Dette er veldig bra! Gjelsten kommer til å snu Ultimovacs på samme måte han har gjort m flere selskaper med stor suksess. Kr 20-30 innen sommeren?
Krelva
17.04.2024 kl 07:51 4104

Jeg liker siste se
tning på Innlegget i Finansavisen i dag👍🏻
. Nå meldes det at selskapet fortsatt er «dedikert til undersøkelser av den potensielle effekten av UV1-vaksinen».
Krelva
17.04.2024 kl 07:09 4178

Tror du dette blir så bra at vi kan bytte ut 911 med Ferarri ?
SaraSt
17.04.2024 kl 01:17 4253

Har du i det hele tatt lest meldingen?
Så gjenstår selvfølgelig presentasjonen, men å forsøke å slakte meldingen som kom sent i går kveld kan kanskje tyde på en viss desperasjon..?
Slettet bruker
16.04.2024 kl 23:59 4338

Må du kutte ut. Om du klarer å spore opp dette så klarer du også fortelle det som det er, over og ut for initium.
Istedenfor å fremstille det som det er håp.

Om du ikke skjønte det så vet du det nå
Redigert 16.04.2024 kl 23:59 Du må logge inn for å svare
elnomi
16.04.2024 kl 23:53 4354

Hentet fra tekinvestor.no

«Jo Initium til konferase i 24 se stde 17 nederst m liten skrift.«
Porche gutten
16.04.2024 kl 23:22 4347

Jippi ingen emisjon i 2024. Fjøsnisser dere skulle hørt på deres mester😂😂😂
Rubin
16.04.2024 kl 22:56 4323

Der ble emisjonsspøkelset begravet… 👍
HAS
16.04.2024 kl 22:49 4163

Det ligger vel an til noen pauser i handelen i morgen; sikkert greit for noen som trenger å kjøle ned svidde fingertupper:)

Rassen
16.04.2024 kl 22:16 4128

Fin børsmelding nå 👍🏽👍🏽
elnomi
16.04.2024 kl 16:28 4319

Pang, rett opp på høyt volum i sluttauksjonen. Spennende tider og kursen kan gå bananas fremover. Potensialet er der
Rassen
16.04.2024 kl 15:29 4406

Bare noen timer igjen til kursen går opp noen 100% 🚀🚀😃
Krelva
16.04.2024 kl 14:42 4394

Stille før stormen ,,,er Dere klare?
Hugoil
16.04.2024 kl 08:56 4535

De aksjene som DNB sitter på på interimskontoen er ve ltrolig aksjer de har lånt inn. Så kan man spørre seg hva aksjene de har på meglerkontoen er tiltenkt.
Når dette er slik, så spørs det sannelig hva de mener med aksjene på kontoen til DNB SMB Fond og DNB Livsforsikring - fondene som solgte seg helt ut på NUPI i høst . Og alle disse aksjeanskaffelsene mens de ligger relativt nylig inne med kursmål 4 og salgsanbefaling på aksjen.

Lukter stygt lang vei uansett om den brokete/i sum skjeve infoen (kursmessig) skulle tolkes opp eller ned.
Redigert 16.04.2024 kl 09:17 Du må logge inn for å svare
Rubin
15.04.2024 kl 18:00 4863

Flinke shortergutter. De dekket sannsynligvis inn short for mange millioner i sluttausjonen, og greide samtidig å manipulere kursen ned nesten 10% fra dagen toppkurs. Finnestilsynet er vel fortsatt opptatt med den ene småinvestoren som kjøpte noen få aksjer på høyere kurs enn finnestilsynet likte…
Sånn går dagene på Mafiabørsen…

Redigert 15.04.2024 kl 18:26 Du må logge inn for å svare
Hugoil
15.04.2024 kl 09:49 5103

Finnestilsynet?

Fra TekInvestor:
--
Kursmanipulasjon, mikroordrer - Finanstilsynet (NB!!)

Aaleby
INSIDER+
6d
Verdt å bite seg merke i:
Screenshot_20240409-150304
Screenshot_20240409-150304
1080×1584 273 KB

finansavisen.no – 9 Apr 24 11

Småsparer fikk 100.000 i børsbot 11
En småsparer fra Sandefjord kjøpte 10 eller færre aksjer i Pryme 52 ganger i fjor sommer til langt over børskurs. Nå må han punge ut 100.000 kroner for kursmanipulasjon. +

Daglig forseelse i illekvide aksjer.

2



opprettet
6d
siste svar
6d
8
svar
351
visninger
7
brukere
25
likes
2
lenker


Savepig
MODERATOR
+39,7%(+0,03%)

1
6d
Lol. Snakk om forskjell på Jørgen hattemaker og Kong Finansbro

7



HO5
INSIDER
6d
hele brevet fra finanstilsynet her: https://www.finanstilsynet.no/contentassets/cd5cb1c0c51748d39ef06d5fb4d7e615/vedtak-om-ileggelse-av-overtredelsesgebyr-markedsmanipulasjon.pdf 25




HO5
INSIDER
6d
tjente 300 k, fikk gebyr på 100k. Godt i pluss




Boms
6d
Børsen burde gjeninnført børsposter (dvs minimums handler på 5 - 10.000 kr i den ordinære åpningstiden) og så kunne man handlet odd-lots (småposter) på close eller gjennom at de ulike meglerhusene samlet små ordre.

Just-my-five-view :man_shrugging:

2 svar
6



solskimm
INSIDER+
6d
Det blir verre for algoene som ligger på begge sidene å tjener 0,5% pr transaksjon…

1



Investor

1
6d
Skjønner ikke hva FT holder på med her. Dette er jo mulig fordi aksjen er illikvid og har stor spread. Det er jo ikke investorens feil. Hvis våre skattepenger går til at ansatte i FT sitter og gransker en småsparer i detalj på denne måten blir jeg skremt. Detaljnivået i det brevet var ganske enormt . Her sitter de statsansatte og leker seg i excel for å ta en småsparer. Håpløst.

Artikkelen inneholder jo også feil.

“Langt over børskurs” står det. Hæ? Investoren har kjøpt på ask. Børskurser er den kurs noen er villig å kjøpe og selge for.

Hvis ansatte i FT ikke vet hvordan børsen virker er det dobbelt skremmende. Men mulig det bare er journalisten som ikke forstår det? Eller kanskje begge?

9



Investor

Boms
6d
Børsen burde gjeninnført børsposter (dvs minimums handler på 5 - 10.000 kr i den ordinære åpningstiden) og

Nemlig. Børsen har lagt opp til dette selv gjennom å tillate småhandler. Rimelig sikker på at FT bommer her. Hadde jeg vært vedkommende hadde jeg hyret inn en advokat her. Tror de ligger rimelig tynt an ettersom han har kjøpt på beste ask kurs, og det ikke finnes noen nedre grense for antall aksjer man kan kjøpe eller selge.

Saksbehandleren har antakelig ikke tatt høyde for at Pryme var en svært illikvid aksje. Som nevnt burde ikke det gjøre at folk ikke kan handle i aksjen.




Buffet
6d
Herregud så latterlig. Greit nok det er sinnsykt mye kursmanipulasjon i både aksjer, krypto og det som er, men det er altså disse personene på det nivået de er ute etter
Krelva
15.04.2024 kl 08:22 5197

God Mandag Godtfolk ..Jeg føler med de Tålmodige med selv inkludert..
Men vi får stole på at Røkke ,Gleldsten og I vil få litt tilbake fra Investeringen vi har gjort .
Vi får håpå at det roer seg i Midt østen og at det blir rolig og en fin Vår/sommer...Ps husk og mate småfuglene👍🏻👍🏻❤️❤️🙏🙏
Hugoil
14.04.2024 kl 12:19 5487

Hva er det XInvestor sier om farse i åpningsauksjonen på Oslo børs i siste pod?:
"Auksjonsfarse, Mareritt og Whispers er tittelen på helgens ferske episode av podcasten AksjeSladder.

Innhold: Ukens handler, handel i obligasjonsmarkedet, arbitrasje i Hafnia, omveltning i Siem Offshore, emisjoner og nedsalg denne uken, mareritt for traderen, høy inflasjon der rentene øker mens markedet forblir sterkt, småsparer fikk bot fra Finanstilsynet, åpningsauksjonen på Oslo Børs, ukens vinnere og tapere på børsen, rotte gikk i vifta mens satelittselskap forsvinner, Finanstilsynet kjekler med børsen, regnskapstall på avveie, bør man høre på aksjemeglere?, kommende uke, Whispers-tall. Episoden avsluttes med regnskapsanalyse av oppkjøpskandidaten Zalaris. "

....gjelder vel sluttauksjonen også og ULTI har kanskje vært gjenstand for begge deler, flere ganger?
HAS
11.04.2024 kl 17:11 5976

Der er bare å trikse i vei; short overstiger nå en hel dagsomsetning.

Da håper vi på fine signaler som får folk til å tviholde på aksjene...:)
Rubin
11.04.2024 kl 11:47 6164

Derav navnet Mafiabørsen. De større aktørene får lov til å drive kursmanipulasjon hver eneste dag, men gud forby at
en fra allmuen trikser litt…