VOW - KJØPSSIGNAL (omvendt hode/skulder) gitt sist mandag!

Hammers
VOW 03.08.2022 kl 21:58 1077

Mandag tok jeg ut dette chartet som har vært fulgt opp på privaten under hele utviklingen;
https://www.tradingview.com/x/EjQUPtkr/

Vi ser en mindre omvendt H/S-formasjon som da gav et klart brudd.
Etter brudd kommer gjerne rekyl for å teste signalets styrke. Rekylen kom i går.
I dag fortsatte kursen til et nivå over mandags close. Det etter et bevisst nedsalg i dagens etterauksjon.

Kanskje man bør begynne å posisjonere seg, for i toppen av den formasjonen vedlagt chart viser finnes det en GEDIGEN OHS.
Den er ikke inntegnet og vises IKKE i bildet. DET potensialet indikerer ca dobling av kursen fra dagens nivå. Skriver om den når tiden er inne.

VOW-aksjonærene går nå bare og venter på den første utløsende faktoren. Vi som følger med VET at den kommer, men selvsagt ikke når.
Mandagens kjøpssignal tyder uansett på at enkelte allerede har begynt å hamstre aksjer.

Spennende tider - nå når alle 3 avdelinger i selskapet har begynt å levere varene.
Ikke kun den ene - slik det var under pandemien.
Redigert 04.08.2022 kl 00:31 Du må logge inn for å svare
YNWA250505
04.08.2022 kl 00:16 881

Enda en trådstart fra Hammers. Å herregud, etter et bevisst nedslag? Hvor tar du det fra? Er aksjen shortet kraftig? Vi som følger med VET at den kommer, men ikke når? Du lover nå en dobling så fint om du kan hjelpe oss andre med når vi må kjøpe for å få med oss den. Alle venter fortsatt på kursen din på kr 2100. Du har hausset VOW nå i 5 år og kursen står på stedet hvil. Hva r d du ser som ikke markedet ser? For all del jeg håper VOW gjør det bra jeg, men må du starte så mange tråder om disse chartgreiene som aldri stemmer uansett?
Hammers
04.08.2022 kl 00:28 855

- Bevisst nedsalg; Dette har skjedd nærmest hver dag i etterauksjonen minste den siste mnd.
- Jeg lover ikke dobling, men TA indikerer dette - NÅR 26+ brytes.

- 2100; Dette var hva trenden fra 50 øre i sin tid indikerte. Jeg refererte hele tiden til trenden - så lenge den holdt!
- Da pandemien + oppbygging av ny landlig org kom til samme tid i 2020/21 ble dette for mye. Trenden ble brutt og profetiene opphørte.

- Jeg har ikke hausset noe som helst i 5 år. Jeg har snakket saklig om VOW siden våren 2019. Gjør du?
- Mine charts stemmer like godt i VOW som de f.eks har gjort i børstapere som QFUEL + MWTR.
Redigert 04.08.2022 kl 02:33 Du må logge inn for å svare